Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele bucurestene, de la inceputuri si pana in 2000
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
falizwim



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2013
Mesaje: 56
Locație: Bucuresti 3 (Labirint+Traian) - Israel

MesajTrimis: Mar 15 Noi 2005 14:03:50    Titlul subiectului: tv 55671

TV2E nr. [4480] pe linia 85 avea benzile colorate galben (cea superioara) si negru (cea inferioara), in loc de rosii (ca celelalte troleibuze).
_________________
ENG(tram)=ROM(vai)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Iul/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 26 Noi 2005 00:22:18    Titlul subiectului: 00000 56159

Il tin minte pe #7146 care statea cu captatoarele sarite. Se gasea la o distanta nu prea mare de Piata Unirii, cu fata catre centru, deci se indrepta catra Piata Unirii. Problema este ca, atunci, in Piata Unirii nu circulau troleibuze, deci, trebuia sa o ia pe altundeva, dar, repet, venea dinspre sud. Pe ce linie umbla, de obicei? Statea cumva la Berceni?
Cand l-au taiat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Un sofer RATB
Vizitator






MesajTrimis: Lun 05 Dec 2005 22:48:35    Titlul subiectului: 56380

7290 a avut chopper si electronica, chiar am lucrat pe el. Dar e istorie de mult. Toate troleibuzele cu seria 72** au fost casate iar singurul de serie 71** e 7148. In rest...moarte.
Sus
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Dec 2005 23:31:26    Titlul subiectului: 56381

7290 a rezistat mult timp, dar cutia de sus era in stilul vechi, cu plasa de sarma. Si 7206 a rezistat mai mult, a avut si el chopper si electronica ? Era si el vopsit in culorile RATB. Si 7213, cred.
Pe 7146 l-am vazut prin centru, probabil pe liniile 73, 74, 82 sau 83.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 06 Dec 2005 00:45:46    Titlul subiectului: 56382

7290, 7306, 7337 si 7338 au avut choppere, montate intre 1988 si 1992.
_________________
TsE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Joi 19 Ian 2006 14:31:51    Titlul subiectului: *Troleibuzele bucurestene, de la inceputuri si pana in 2000 13018

Am vazut o singura data tren de troleibuz pe 87. Troleibuzul remorcat avea troleele pe retea. Initial credeam ca cel din spate era defect, insa m-am inselat cand am vazut ca avea calatori in el. Mai ales ca si pe retur era tot legat de troleibuzul din fata. Erau 2 DAC 117...se intampla in 1993, cand mai erau troleibuze galbene si erau cele din seria 72**.
#7146 a avut un accident in vara lui 1992. Stiu ca era rosu. Am totusi o intrebare: 7146 a mai fost si galben, a mai apucat si schema actuala alb/gri/galben? A purtat si reclame pe el? Eu tin minte la Bucurestii Noi pe 7380: Initial rosu, apoi galben, apoi alb/gri/galben. Acum scurtat.
Sus
weeping eye
Vizitator






MesajTrimis: Mar 31 Ian 2006 14:34:01    Titlul subiectului: 58124

Am o nedumerire legata de vopsirea troleibuzelor E117: din ce vad in fotografii, in 1984 aveau vanda mediana crem deasupra ornamentului orizontal de cauciuc, in timp ce, ultimile vopsite in schema originala prin 1993-1994 (7252, 7314, 7316, 7217) au dunga sub! Cind au schimbat pozitia ei? Cind au schimbat sigla si nu mai avea loc de banda?
Sus
1689



Data înscrierii: 23/Ian/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2009
Mesaje: 87
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Mar 31 Ian 2006 14:50:00    Titlul subiectului: 58125

Din cite imi amintesc, primele numere de parc cu noua sigla ITB au fost scrise cu negru pe troleibuzele bleu, tocmai pentru ca nu intrau - la o dimensiune rezonabila - numai pe banda superioara bleu.

Parca au fost si niste incercari modern-art cu incadrare in chenare negre pentru cele rosii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye
Vizitator






MesajTrimis: Mar 31 Ian 2006 17:13:51    Titlul subiectului: 58126

Eu locuiesc si am locuit din totdeauna la Valea Ialomitei (cind nu eram la Brasov) si imi amintesc de un singur troleibuz rosu cu sigla neagra (parca era 7*92). Si mai aveau un scris pe spate - ceva cu "pastrati distanta" dar parca era pe 3 rinduri (vreo 7-8 cuvinte)? Imi mai amintesc bine sau aberez?
Inca o treaba, de data asta destul de importanta!
Troleibuzele si autobuzele, asa cum mi le amintesc eu, aveau pe partea stinga in fata pe coltar, sub geamul franzela, 2 usite mici, una sub alta, intre care era montat semnalizatorul. Studiind fotografii vechi (putine la numar, vezi si site-ul RATB) am observat ca semnalizatorul este montat chiar sub franzela, de unde deduc ca initial nu au fost acele usite ci au fost modificari ulterioare facute probabil de URAC si ITB. Ma poate lamuri cineva?
7335 a fost si el modificat in sensul celor scrise de mine anterior?
Isi mai aminteste cineva cum a fost vopsit initial 5321? Asta a fost numarul de inventar de la bun inceput? Care au fost schemele in care a fost revopsit (in final stiu ca ajunsese galben)?
Sus
7158



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mar/2006
Mesaje: 16

MesajTrimis: Sâm 04 Feb 2006 21:41:59    Titlul subiectului: parc 14966

De #7146 imi reamintesc ca se retragea la depoul Berceni, a fost la Berceni pana a fost casat.
Nu pot spune cu exactitate anul casarii lui 7146, cel mai probabil 1998.
Inainte de 1993 (iar nu sunt sigur in privinta anului) a fost lovit de o basculanta la intersectia dintre str Resita si str Huedin, chiar inainte de a opri in statia Straja. A reaparut cam dupa vreo 4 saptamani. Oricum, pana la acest accident pot spune ca era unul din cele mai chinuite troleibuze de pe 76. Apoi cred ca a fost dat altui sofer, ca nu l-am mai vazut circuland ca inainte.
Pana la acel accident (care a avut loc din cauza soferului basculantei) era un troleibuz chinuit (soferul lui era cam nervos). Dupa accident cred ca a fost dat altui sofer (pt ca nu mai era fortat ca inainte). Ciudat era faptul ca nu se retragea in fiecare zi la depou, uneori fiind parcat aproape de statia Straja (pe marginea strazii, urcat pe trotuar, cam in dreptul bisericii construite de cativa ani). Nu era parcat pt ca era defect, ci pt ca soferul lui locuia (cred) in zona.
Dupa 1988 (ce-mi aduc eu aminte) 7146 era un rosu mai inchis decat restul troleibuzelor (cum era si 7139, 7189). Oricum, tin minte ca inainte de 1988 (probabil), 76, 73 si 74 ajungeau pana la Abator. Apoi capatul a fost schimbat la P-ta Sudului. Si tot inainte de 1988 (dar nu stiu exact anul in care s-a desfiintat) a existat si linia 99, ce intorcea la Sura Mare. Oricum, era o retea mai extinsa decat ceea ce e acum.
7146 a fost si galben, sau mai exact portocaliu sau ce culoare o fi fost aia... N-a apucat schema alb/gri/galben. 7140 a apucat schema asta de acum si avea reclame cu Radio Contact.
7414 circula pe liniile care trec pe la Leu (cred ca 62). Avea sigla Mercedes in fata. Asta se intampla cam acum 2 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 07 Feb 2006 00:33:14    Titlul subiectului: 15106

Am mers cu 7146 pe linia 83. Nu-mi amitesc cum conducea soferul. Nici ce culoare avea troleibuzul. Cred ca era rosu.
7144 era tot rosu? Si de el imi amintesc ca trecea cu mare viteza, dar nu imi mai amintesc pe unde anume, oricum pe undeva prin centru.
7117 era albastru inchis.
La fel si ROMAN 5121, fata de celelalte, care erau albastru mai deschis.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping_eye
Vizitator






MesajTrimis: Mar 07 Feb 2006 17:04:43    Titlul subiectului: 15175

Tom a scris:
7144 era tot rosu?
Imi amintesc de troleibuzul asta ca prin aprilie 1993 era galben (un galben lamiie, usor murdar) si avea logo-ul RATB si nr. de inventar vopsite cu negru, dar pe contur cu usoare irizatii rosu-inchis, ca si cum ar fi fost initial rosii si apoi dat peste cu negru.
Mai avea toate ornamentele longitudinale (streasina, cel de sub geamuri si cel gros median.
Mie mi se rupe filmul la 7322! Au existat si numerele 7323-7334?
Sus
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 19:05:10    Titlul subiectului: 52828 15843

710x au fost de scoala intotdeauna? Stiu ca in perioada 1980-1984(?) troleibuze de scoala erau TV2[0] si Roman112. Ca numar imi amintesc doar de 5121.
7016 era bleu si mergea in Drumul Taberei, posibil pe linia 84. In Drumul Taberei in anii '84-'85 am mai vazut multe troleibuze 72xx, multe din ele bleu (de exemplu 7230), dar si pe 7329, tot bleu (inchis, albastru ca 7117).
Pe 7334 (rosu) l-am vazut prin Piata Romana.
7117 (albastru/bleu inchis) mergea pe la Universitate (unde, nu mai stiu).
7099 a avut un accident in 1985. Circula pe str. Baba Novac, pe linia 92 si a intrat in viteza pe trotuar, a lovit un chiosc de bilete si a omorat doua persoane, iar alte doua au fost ranite. Nu stiu ce culoare avea troleibuzul pentru ca poza era alb-negru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2006 00:34:37    Titlul subiectului: 15885

Știu că Nițu Vasile avea de la #7085 la #7199. #7085 mergea des pe 85, dar se retrăgea la Nițu Vasile. Tăblița cu numărul liniei era metalică, ștanțată cu caractere ordonate, relativ subțiri. Cele de la Vatră aveau tăblițe de carton cu un scris mai gros, foarte îngrijit și citeț. Cele mai nașpa tăblițe erau cele de la Bujoreni.
Ultimul de la Vatră era #7084, care mergea pe 84 și uneori pe 79. După 1986, multe vehicule de la Nițu Vasile au ajuns la Bujoreni. Cred că și la Vatră au mai ajuns cîteva.
92 avea din cîte știu numai troleibuze de la Vatră, iar #7099 nu cred că era de acolo - cel puțin în 1985. De la Nițu Vasile se alimentau liniile 85 și 88, plus cele de pe axa Nord-Sud. 84 era alimentat de la Vatră și Bujoreni.
7016 era bleu...pînă cînd a fost vopsit roșu. #7016 intra adesea și pe 89, linia mea favorită.
weeping eye a scris:
Mie mi se rupe filmul la 7322! Au existat si numerele 7323-7334?
Sigur au existat. De #7327 și #7334 îmi aduc cel mai bine aminte. Singurul pe care nu cred să-l fi văzut vreodată este #7333, dar nu cred că a fost sărit din schemă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 17 Feb 2006 12:27:29    Titlul subiectului: 16117

weeping eye a scris:
Mie mi se rupe filmul la 7322! Au existat si numerele 7323-7334?
Au existat toate, dar nu imi amintesc decat de 7329 si 7334.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye
Vizitator






MesajTrimis: Vin 17 Feb 2006 20:14:35    Titlul subiectului: 16239

Si pe unde a fost alocat lotul asta? Imi cer scuze, am descoperit ceva pretios! 7323-7334 au existat!
Sus
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Vin 17 Feb 2006 20:23:49    Titlul subiectului: 16240

weeping eye a scris:
Si pe unde a fost alocat lotul asta? Imi cer scuze, am descoperit ceva pretios! 7323-7334 au existat!
7323 a domiciliat in Bucurestii Noi. Era troleibuz cu chopper. Avea multe chestii deosebite: 2 ventilatoare mari in dreptul cutiei de contacte, pe partea de din afara, se vedeau perforatiile, scotea un bazait identic ROCAR 512 E, scaune si capitonaj interior de plastic, iluminare cu tuburi fluorescente, inclusiv la caseta fata a numarului de linie. Era favoritul meu. Pacat ca l-au exterminat in 1997. Aaa, era sa uit: avea caldura. Galben s-a nascut, galben a murit. Avea stopurile jos din 4 bucati (ca la cele de azi-cred ca printre primele produse cu acest tip de stopuri).
Oricum, cam statea pe bara, mai ales vara. A existat si 7332. Dar nu mai stiu unde l-am vazut.
Sus
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2006 02:06:53    Titlul subiectului: 16286

tudor a scris:
7323 a domiciliat in Bucurestii Noi.
Pînă la Bucureștii Noi, sigur a fost la Bujoreni. Acolo au fost toate troleibuzele de la #7206 la #7334. Pe #7205 mi-l amintesc de pe linia 95, deci am motive să cred că a fost la Nițu Vasile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2006 14:19:08    Titlul subiectului: 16320

bogdan71 a scris:
Pînă la Bucureștii Noi, sigur a fost la Bujoreni. Acolo au fost toate troleibuzele de la #7206 la #7334. Pe #7205 mi-l amintesc de pe linia 95, deci am motive să cred că a fost la Nițu Vasile.
Asta ar explica de ce l-am vazut pe 7329 pe linia 93.
7304, 7306 si 7334 au ajuns apoi la Buc.Noi. Primele doua inca mai existau prin 1991. De restul nu imi mai amintesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2006 19:58:20    Titlul subiectului: 17704

Citat:
7323 a domiciliat in Bucurestii Noi.
Cum erau dispuse ventilatoarele? Erau modificari la trape? Dar la tunelele pt cabluri?
Eu imi amintesc de 4 troleibuze 117 care au fost modernizate si li s-au montata choppere - 7290, 7306, 7337, 7338.
7323 asta semana cu ele?
Cum de a fost galben? Autobuzul stiu ca nu a dat la ITB/RATB nici un vehicul galben uni! In ce an a fost fabricat? In ce an a fost fabricat lotul 7323-7334? 7323 a fost unicat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Lun 06 Mar 2006 20:14:29    Titlul subiectului: 17707

7323: Cel mai probabil a fost facut in 1990-1992, dar e posibil sa fi fost si o renumerotare. L-am vazut pt prima data in 1992.
Pe partea cu lada de contacte avea niste ventilatoare uriase, care erau spre afara. Bazaia cand pleca (cam ca ROCAR 512E). Avea si un tunel pt cabluri. A fost primul DAC cu stopurile jos de la Bucurestii Noi. Geamurile erau ca la IK415 din seria 52** (lipite, cred, ca la un DAC din Buzau). Caseta de afisare a liniei: Era iluminata fluorescent si era alb pe negru ca la unele V3A modernizate. Rula frecvent pe fosta 87, dar si pe raposata 81. Pe 97 nu a prea fost trimis. Galben...asa a fost pana a disparut (din 1998 nu l-am mai vazut). Interior: Lumina cu tuburi fluorescente, scaune si capitonaj din plastic, covorul de pe podea era ceva ca in 512E. Avea si incalzire functionala. A, era sa uit: avea tragatoare functionale la trolee. Era mai mult condus de o doamna.Inainte sa nu il mai vad, statea mult in depou. Apoi nu l-am mai vazut. Probabil ca ori a fost dus la Berceni unde sa mai fi rulat un pic si apoi la concasor, ori DIRECT la concasor. Inca un detaliu: Avea 4 faruri rotunde, ca DACul 2107. Cred ca astea i le-au pus in depou.
Ina bazaitul de chopper il tin minte. E posibil ca 7290, 7306, 7337 sau 7338 sa fi fost rebotezat 7323. Sau 7323 sa fi fost refacut la URAC din unul din cele 4 si rebotezat. Cel mai probabil 7290 sau 7306 au fost rebotezate. Nu ar fi avut sens sa retrogradeze.
Sa fi fost pentru export? Sa fi fost 317 E?
Pe 7290 parca il tin minte, crem cu dungi rosii. Dar de 7306 nu il stiu. Probabil ca 7323 e rebotezat, insa inainte de a il reboteza l-or fi modificat la URAC. Geamurile atrageau atentia... Ori era pentru export, ori e vreunul din cele doua (7290 sau 7306), modificate la URAC...
L-am vazut condus mai mult de o soferita relativ tanara, la acea vreme. Si anume 1992-1998, cand troleibuzul a disparut.


Ultima modificare efectuată de către tudor la Lun 06 Mar 2006 20:20:00, modificat de 1 dată în total
Sus
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2006 20:19:48    Titlul subiectului: 17709

7323 e fabricat inainte de 1988, dar e posibil ca mai tarziu sa fi fost modificat. Pe 7290 si 7306 le-am vazut destul de multa vreme pe liniile 81,87 si 97.

Ultima modificare efectuată de către Tom la Lun 06 Mar 2006 20:21:08, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Mar 2006 19:42:52    Titlul subiectului: 17900

Din cite cunosc, 7335 a fost fabricat in 1988. Cel mai devreme ar fi putut fi fabricat in '87!
Deci 7323 e clar facut inainte de '88.
7290 si 7306! Au apartinut de Vatra Luminoasa! Dupa ce li s-au montat choppere, au fost vopsite in galben. Ulterior au aparut 7337 si 7338 - cred ca prin 1993 - trebuie sa-mi verific desenele. 7290 a circulat mult mai mult decit 7306, nu stiu din ce cauza, probabil a fost mai reusit.
7290 a fost revopsit prin 1995 in alb cu 2 nuante de albastru si begru in zona geamurilor.
Dupa 1996, 7290, 7337 si 7338 au fost revopsite in schema actuala RATB si le-am vazut la Nitu Vasile. 7306 se pare ca a disparut inainte.
Nici 7290, nici 7306 (numai unul din astea 2 ar fi putut ajunge 7323 fara a da de banuit) nu au avut modificari la altceva decit partea de tractiune! Iluminatul si indicatoarele de traseu, scaunele, covorul interior au ramas aceleasi!
Deci ce e cu acest 7323?
Trebuie intrebati soferi de-acolo, poate sa gaseste chiar soferul lui!
In cazul ca e vorba de o soferita, cred ca e usor de reperat! Mai greu cred ca o sa fie cu scoaterea informatiilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 09/Iun/2017
Mesaje: 863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2006 21:33:38    Titlul subiectului: 0500 59298

Anii ’40 (1949)
MTB 82D
.T.B. 82D (au circoolat și în București und Timișoara):
http://www.autogallery.org.ru/mtb1777.jpg
http://trollpark2.gortrans.ru/
http://photo.tramvaj.ru/trolz1.htm
http://promzona.myhome.ru/sites/trainsim/data/media/143/mtb821.jpg
http://www.blickpunktstrab.net/currenuW.jpg
http://photo.tramvaj.ru/images/trolz1/MTB-VSHV1756.jpg
http://villamos.zylon.hu/troli/mtb/mtb82_en.html
http://www.samaratrans.info/tro/images/st1/mtb82d_resize.jpg
http://trolley.dp.ua/vehicles/mtb82.htm

Anii ’50
MTB 82D
T12 (a existat un troleibuz care păstra caroseria „Renault” – celelalte au fost recarosate) – acest tip de troleibuze au apărut în 1955 – erau realizate de Atelierele Centrale (azi U.R.A.C.)
http://www.ratb.ro/img/trolley_01_full.jpg
„T.V.” 2E (au apărut în 1959)
http://www.ratb.ro/img/trolley_03_full.jpg
http://www.computergames.ro/forum/attachment.php?s=c5a3a97b0428961c32243cc209cbddd8&attachmentid=49789&d=1121109636
http://www.computergames.ro/forum/attachment.php?s=c5a3a97b0428961c32243cc209cbddd8&attachmentid=49930&d=1121193897

Anii ’60
MTB 82D
T 12?
„T.V.” 2E
„T.V.” 20E:
http://www.computergames.ro/forum/attachment.php?s=c5a3a97b0428961c32243cc209cbddd8&attachmentid=50015&d=1121257223
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=224&postdays=0&postorder=asc&start=15

Anii ’70
„Dac” 112E (cu carosrie Roman)
MTB 82D (cică au mai circulooat până în 1970)
Diverse prototipe articoolate (au circulat puțin)
http://www.ratb.ro/img/trolley_04_full.jpg
„T.V.” 2E
„T.V.” 20E

Anii ’80
„Dac” 112E (cu caroserie Roman) – unele dintre ele au fost transfomate în troleibuze de marfă
http://www.ratb.ro/img/util_22_full.jpg
„Dac” 117E (au apărut în 1980)
http://ratb.stfp.net/Data/L/d/7336-76:3.jpg
http://ratb.stfp.net/Data/L/d/7385-97:2.jpg
„Dac” 217E
http://ratb.stfp.net/Data/L/d/7417-62:5.jpg
http://ratb.stfp.net/Data/L/d/7413-97:2.jpg
„Dac” 120?E (7091 dublu articoolat):
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=185
„T.V.” 2E?
„T.V.” 20E (ultima dată au fost folosite ca troleibuze de școală – ultimele au fost casate prin 1986 – cică s-ar mai păstra ântr-un muzeu din Polonia un trleibuz „T.V.” 2E sau „T.V.” 20 E)

Anii ’90

„Astra-Ikarus” T415 (începând cu 1997):
http://ratb.stfp.net/?ttx=Li
„Dac” 112E (cu carosrie Roman) – ultimele au circoolat în 1991 pe liniile 87 și 97 – idioții au casat și ulimul troleibuz de acest tip din România!
„Dac” 112E (117e și 217E scurtate)
„Dac” 217E
„Dac” 120?E
„Dac” 312E:
http://ratb.stfp.net/?ttx=Lz
„Dac/Rocar” 317E:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/trolleybus/Bucuresti/DAC-ROCAR/7448-090-013
http://ratb.stfp.net/Data/L/u/7447-N-DT:1.jpg
„Rocar” 512E
http://ratb.stfp.net/Data/L/u/7449-66:2.jpg
http://ratb.stfp.net/Data/L/u/7452-90:1.jpg
http://ratb.stfp.net/Data/L/u/7458-66:4.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/trolleybus/Bucuresti/DAC-ROCAR/7456-070-006
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/trolleybus/Bucuresti/DAC-ROCAR/7456-070-007
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/trolleybus/Bucuresti/DAC-ROCAR/7457-006-005
„Rocar Autodromo” EA812 - echipat „Kiepe-Electric” definește „preferința” R.A.T.B. pt. vehicule unicat – dacă pică ceva la partea electrică troleibuzul stă pe tras pe dreapta muuult timp:
http://ratb.stfp.net/Data/L/u/7460-91:2.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/trolleybus/Bucuresti/DAC-ROCAR/7460-091-025

„Saurer” 5 DUK-A (au fost trasnformate din autobuze începând cu 1995 – transformarea a acut loc la U.R.A.C.):
http://ratb.stfp.net/?ttx=Lz

Anii ’000:
„Astra-Ikarus” T415 (începând cu 1997)
„Dac” 112E (scurtate din „Dac” 117E):
http://ratb.stfp.net/?ttx=Ls
„Dac” 212E
„Dac” 120?E
„Rocar” 312E (nu mai circulă acum)
„Dac/Rocar” 317E
„Rocar de Simon” EA412:
http://ratb.stfp.net/Data/L/u/7454-86-T:1.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/trolleybus/Bucuresti/DAC-ROCAR/7454-82-1
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/trolleybus/Bucuresti/DAC-ROCAR/7454-82-2
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/trolleybus/Bucuresti/DAC-ROCAR/7454-82-3
„Rocar” 512E
"Rocar" Autodromo
„Saurer” 5 DUK-A


Ultima modificare efectuată de către mrM la Dum 26 Mar 2006 16:34:10, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 20 Apr 2006 01:03:55    Titlul subiectului: 21001

Cateva întrebări pentru cunoscători:
1) Care să fie motivul pentru care în unele surse, ultimul troleibuz DAC 117 livrat la începutul anilor '80 apare ca fiind #7323 și nu #7334 ? Cu excepția lui #7333, îmi amintesc de absolut toate dintre #7324 și #7334.
2) Știe cineva cînd au fost casate următoarele troleibuze: #7172, #7212, #7243, #7276 și #7282 ? Există vreo șansă ca unul dintre ele să se mai regăsească măcar în parcul rece al vreunui depou?

Întrebare de 1000 de puncte: ce culoare avea troleibuzul #7011 prin 1983 ? Cumva albastru deschis? În 1986-1989 era colorat roșu. #7011 a fost casat foarte tîrziu, prin anul 2000. În traseu l-am mai văzut prin 1997-1998.

Pe de altă parte, știu sigur că în 1985 #7031 și #7032 au ieșit simultan în traseu proaspăt vopsite în bleu deschis. Există o imagine cu un troleibuz #70X1 bleu deschis, neclară, făcută în 1983. Mă chinuiam să identific ce cifră ar putea fi X.

Altă întrebare de 1000 de puncte: ce numere de parc aveau troleibuzele vopsite în albastru ÎNCHIS? Știu că erau 2 (Bujoreni), poate 3, dacă mai era vreunul și la Vatră - de care însă nu sunt sigur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community