Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele bucurestene, de la inceputuri si pana in 2000
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Joi 20 Apr 2006 08:48:23    Titlul subiectului: 21002

7243 - casat prin 1999 la Bucurestii Noi. Lucra pe 97/87/81. Era galben.
Pe 7170 nu l-am mai vazut din 1993. Ultima oara când l-am văzut era în schema roșie. De 7172 nu stiu nimic.
Sus
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 20 Apr 2006 10:07:50    Titlul subiectului: 60014

bogdan71 a scris:
Cateva întrebări pentru cunoscători:
1) Care să fie motivul pentru care în unele surse, ultimul troleibuz DAC 117 livrat la începutul anilor '80 apare ca fiind #7323 și nu #7334 ? Cu excepția lui #7333, îmi amintesc de absolut toate dintre #7324 și #7334.
2) Știe cineva cînd au fost casate următoarele troleibuze: #7172, #7212, #7243, #7276 și #7282 ? Există vreo șansă ca unul dintre ele să se mai regăsească măcar în parcul rece al vreunui depou?
Daca ai observat, se mai fac uneori greseli de tastare de catre cei care nu se uita la taste cand scriu. Avand in vedere ca 2, 3 si 4 sunt consecutive, este posibil sa fi scris in graba 7323 in loc de 7334. Este insa la fel de posibil ca seria 7323-7334 sa fi venit ceva mai tarziu, iar sursele in cauza, eventual citand alte surse din perioada respectiva, sa nu le mentioneze.
bogdan71 a scris:
2) Știe cineva cînd au fost casate următoarele troleibuze: #7172, #7212, #7243, #7276 și #7282 ? Există vreo șansă ca unul dintre ele să se mai regăsească măcar în parcul rece al vreunui depou ?
De 7212 imi amintesc cu mult inainte de 1990, dar nu mai retin culoarea, ci doar numarul. Pe 7243 cred ca l-am mai vazut si dupa 1990. De restul nu stiu nimic. Banuiesc ca si-au gasit sfarsitul prin Berceni, pe unde n'am umblat prea mult.
bogdan71 a scris:
Întrebare de 1000 de puncte: ce culoare avea troleibuzul #7011 prin 1983 ? Cumva albastru deschis ? În 1986-1989 era colorat roșu. #7011 a fost casat foarte tîrziu, prin anul 2000. În traseu l-am mai văzut prin 1997-1998.
Numarul imi suna cunoscut, dar s'ar putea ca de mai recent.
bogdan71 a scris:
Altă întrebare de 1000 de puncte: ce numere de parc aveau troleibuzele vopsite în albastru ÎNCHIS ? Știu că erau 2(Bujoreni), poate 3, dacă mai era vreunul și la Vatră - de care însă nu sunt sigur.
Unul din ele era 7117, dar nu stiu de unde era. L-am vazut la Romarta (vis-a-vis de Casa Armatei), eu fiind in magazin la etaj, iar troleibuzul trecea pe bulevard spre Universitate, multi ani in urma...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 22:58:38    Titlul subiectului: hmhmg 27660

Din cate imi amintesc, la troleibuzele si autobuzele din Bucuresti accesul la sofer din interior se facea printr'o usita intre peretele din spatele soferului si bara dintre segmentele primei usi, acea usita avand ca. 50-60 cm inaltime. Practic, daca usita mica era deschisa, adica "inchidea" cabina soferului, calatorii puteau urca inclusiv pe primul segment al primei usi.
Ulterior, usita a fost blocata, odata cu ea fiind blocat si accesul pe primul segment al usii, dar cabina soferului nu era complet izolata. Cand eram mic am mers odata in fata pentru ca primul segment s'a deschis odata cu celalalt. Soferul nu a spus nimic ca am stat acolo. A fost prima mea calatorie "in fata" in troleibuz Very Happy.
Prima varianta de blocare a cabinei soferului a fost blocarea primului segment al primei usi, accesul soferului facandu-se printr'o usa de exterior montata intre cele doua segmente, care se deschidea peste primul segment al usii 1, care era blocat. Altfel spus, soferul urca tot prin al 2'lea segment al primei usi.
DAC'uri cu cabina deschisa mai erau si la aeroport, avand o culoare asemanatoare cu cele din pozele de la DAC-117UD, dar ele erau 112UD[M?].
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 13:03:40    Titlul subiectului: 0000 30523

... îmi aduc aminte prin 1993-1994 (păcat că eram prea mic ca să rețin numere de parc pe atunci) că Dac-urile de pe 69, 71 și mai tot ce trece prin Dr. Taberei aveau un opritor astfel încăt ușa să nu se lovească de caroserie, însă la unele era pus total aiurea și rămânea destul loc cât să bagi mâna lejer printre cele 2 foi ale ușii, plus că și garniturile erau cam jerpelite. Ușile loveau foarte tare în opritor. Pe atunci chiar mă întrebam de ce s-a pus orpitorul acela...dar cred că, la forța aia, ușa ar fi ieșit în afară cu totul dacă nu avea opritorul jos (unele aveau și sus).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 346
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 27 Noi 2006 15:51:27    Titlul subiectului: i7i 67153

E adevarat, e mai demult...dar am ramas putin masca cand am vazut...captatorii erau indoiti spre mijloc si faceau scurt, asa ca soferul s-au suit pe acoperis (urcand pe bara din mijoc a usii 3) si a inceput sa sara pe unul din captatori tinut contra pe acoperis...nu pare a fi cea mai sigura metoda, dar pana la urma a plecat fara sa ma faca flama

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trole Man



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2016
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti (Centru)

MesajTrimis: Lun 27 Noi 2006 16:15:07    Titlul subiectului: 67158

castrosua a scris:
E adevarat, e mai demult...
Mai foarte de mult. Dar poza e un argument (trist din pacate) pentru bucuria cu care s-au despartit bucurestenii de vechile articulate si pentru minunata intretinere de care au avut parte. Daca nu ma insel, troleibuzul din imagine ar putea fi 7353. Cred ca a fost primul care a avut decupajele de la roti refacute din forme poligonale. Iar ceva din vopseaua originala, rosie, se poate zari in locul unde ar fi trebuit sa existe jgheabul de cauciuc. Apropo... Si la primele 415T a inceput sa se desprinda si sa dispara. Dar deocamdata arata mult mai bine in rest...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 346
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 27 Noi 2006 16:23:08    Titlul subiectului: 67159

Da, este 7353...poza e facuta cam prin 95...nu am pus-o neaparat ca sa atag atentia la "vai ce fac astia"...ci mai mult ca haz...pacat ca nu aveam aparat digital sa-l filmez cum se balansa in sus si-n jos...am ras de m-am prapadit


Poza din urma e pe vremea cand era la Bucurestii Noi si chiar daca nu era un exemplar stralucit, poza im place
Am pus poze cu 7357 dupa un RK bun de tot...pe vremea cand se faceau reparatii pe strada...hehe
Nu stiu ce anume avea, dar a fost sarit de cateva alte trolee, dar a plecat pe traseu in cele din urma

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 346
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 02:42:18    Titlul subiectului: tyjyjytj 67272

Imi aduc aminte de favoritul meu printre DAC-uri (exceptie 7091...n-au cum sa se compare, hehe) 7062, ultimul 117E original care inca avea semnale pe colt in fata si iluminatoare deasupra usilor (acelasi bloc iluminator) si semnale dreptunghiulare pe spate....
Apoi 7380...cel mai bine refacut in schema galbena....pana sa fie scurtat...



7062a1721ep9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  537.06 kb
 Vizualizat:  de 18132 ori

7062a1721ep9.jpg



7380a1720ob6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  808.2 kb
 Vizualizat:  de 18132 ori

7380a1720ob6.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1689



Data înscrierii: 23/Ian/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2009
Mesaje: 87
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 22:02:46    Titlul subiectului: 39756

castrosua, sa stii insa ca 7062 nu a avut blocuri luminatoare deasupra usilor. Ceea ce apare in pozele tale sint semnalizatoare laterale montate ulterior. Foarte putine troleibuze din Bucuresti - inainte de 1989 - au avut asa ceva (nici macar 7335 nu mai tin minte daca a avut).

Primul troleibuz la care imi amintesc sa fi vazut asa ceva a fost 531 in Constanta, 1985 (?). In plus, in Constanta era uzual sa se instaleze proiectoare suplimentare exterioare pe laterala - care sa lumineze usile (la fel ca 7062).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 346
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 02:01:12    Titlul subiectului: 39806

Știu că "blocul iluminator" era semnal... dar măcar nu era semnal de Tatra, oval...
Eu așa mi le amintesc, de când le știu..., dar știu cș toate pe care le vedeam cam prin 89-90 aveau... adică seriile 7000-7299, cele făcute până în 84... ca acestea, #7129 și #7353
O mențiune: 7353 nu este numărul original al mașinii... el a fost troleul scund cu decupaj rectangular la roți...
Nu cunosc care troleu a fost renumerotat pe locul originalului 7353...
...ma bucur ca apreciati pozele...da, imi plac DAC-urile...chiar daca stiu ca nu vor circula la nesfarsit...nu imi place ce se intampla cu casatul lor, ca daca se favea pe stare tehnica, si nevoi obiective ale regiei, nu am avea aceste discutii....nu vreau sa reincep pe ce trasee sunt bune sau nu..cele bune si-ar fi gasit locul...(mai toate regiile ce opereaza in zone mai rau famate opereaza masinile mai vechi...chiar mai vechi decat orice DAC inca in existenta)
Din pacate nu prea am poze cu vehicule pe linia 87...adica deloc...am 97, si cele mai recente cu amandoua 97 si 65...insa am o poza cu un 117E scund in retragere pe Bd Pajura...
Apoi #7314...



7129b1730zi2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  654.53 kb
 Vizualizat:  de 18023 ori

7129b1730zi2.jpg



7353a1738wq7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  624.51 kb
 Vizualizat:  de 18023 ori

7353a1738wq7.jpg



7357c1770ru7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.01 MB
 Vizualizat:  de 18020 ori

7357c1770ru7.jpg



7357d1768hi6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.1 MB
 Vizualizat:  de 18020 ori

7357d1768hi6.jpg



7357g1769jf1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.13 MB
 Vizualizat:  de 18020 ori

7357g1769jf1.jpg



7314a1739up1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  987.52 kb
 Vizualizat:  de 18020 ori

7314a1739up1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1689



Data înscrierii: 23/Ian/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2009
Mesaje: 87
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 21:31:55    Titlul subiectului: TB<2000 67412

Citeva spicuiri din unele note din trecut (troleibuze):

24 Sep '87:

- schimbari in parcul rece: predomina 710..-712...
- a mai aparut un 'yellow Jack' - 7190 (n.n. incepuse perioada vopsirii in galben)
- o alta noutate 'jumping orange' - 7191 ( troleibuz portocaliu!!!)
- o surpriza placuta: troleibuzul nearticulat verde cu alb a fost inmatriculat. Nr: 7335. Circula pe 76 !!
- a mai aparut in teste un prototip foarte aspectuos vopsit (alb-rosu-bleumarin) (n.n. asemanator celui din Kiev). Are ceva schimbat, dar nu-mi dau seama ce... Mai scund ? (n.n. cred ca e vorba de acel 5321, mentionat ieri)

18 Ian '88:

- Troleibuzele transferate la Nitu Vasile au (majoritatea) reparatii capitale: 7200 (acum e bleu!), 7204, 7198
- nu se mai folosesc culori pastelate (portocaliu, galben citron)
- Tandem-ul pe butuci (n.b. inseamna ca deja era in teste de ceva vreme la Nitu Vasile)
- 7335 nu a mai aparut pe traseu
- zona parcului rece este complet pustie. Nu se mai foloseste decit aprox 50% din depou (Nitu Vasile n.n.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2017
Mesaje: 242
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 22:00:19    Titlul subiectului: 67415

5321 nu era in nici un caz scund. Culoarea pe care a avut-o la inceput (cand l-am vazut prima data) era rosie.
In alta ordine de idei, 7363 a fost scund de la inceput?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 08/Feb/2017
Mesaje: 1051
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Vin 01 Dec 2006 13:33:21    Titlul subiectului: gfhghgf 39937

7336-7374 au fost sigur scunde.

Seria veche este 7000-7334. Poate 7314 avea alt numar inainte, dar tot din seria mentionata.
La un moment dat, toate troleibuzele vechi de scoala au avut numere intre 7101 si 7107.
Cu niste exceptii, majoritatea lor erau pe la Bucurestii Noi. 7329 era insa la Bujoreni prin anii '83..'85. S'a mai discutat despre aceasta serie si faptul ca unii spun ca nu le-au vazut niciodata. In orice caz imi amintesc bine ca 7334 era rosu si ca era cel mai mare numar pe care l-am vazut pana a aparut 7335.

Isi mai aminteste cineva de un troleibuz cu numarul 7002 sau 7003 care era vopsit intr'o schema de culoare total diferita pentru vremea respectiva? L-am vazut prin 1984 sau 1985. Nu-mi aminstesc exact schema, dar era deosebita.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 346
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 02 Dec 2006 02:34:36    Titlul subiectului: 40010

Apropos de exceptii...7304 care nu era la Bucurestii Noi...si era 117E seria veche (plasa la rezistente, se vad si geamuri glisante pe toate cele patru geamuri la remorca si nu alernatic cum erau cele cu semnale pe lateral si pe capota).


74377304pv7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  925.11 kb
 Vizualizat:  de 18019 ori

74377304pv7.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 08/Feb/2017
Mesaje: 1051
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Sâm 02 Dec 2006 09:06:00    Titlul subiectului: 40013

7000...7334 sunt toate din seria veche, deci toate au plasa la rezistente.
7304 cred ca a ajuns la un moment dat la Bucurestii Noi spre sfarsitul existentei sale. 7306 era sigur, dar cred ca au fost mai multe care au avut acest numar, evident nu in acelasi timp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2016
Mesaje: 160
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mie 10 Ian 2007 08:56:55    Titlul subiectului: 43192

Cunoaste cineva istoria si logica numerotarilor de troleibuze RATB, incepand cu tipul MTB-82D din anii 1949-195x, continuand cu T.V.2E, T.V.20E din anii 70 s.a.m.d.? S-a tinut cont numai de tipul troleibuzelor sau si de altceva Cu aproximatie, cate troleibuze au circulat prin "Targul lui BUCUR" in 57 de ani?

Troleibuzele TV 2E si TV 20E au fost numai albe, cu dungi rosii sau albastre, ca in toata tara. Gresesc? Dar dintre cele DAC (ROMAN)112E, stiu ca in Bucuresti au fost doar cu dungi portocalii sau roscate (in diverse nuante). Au fost si alte culori?
De exemplu, in Constanta, am avut si albe cu dungi late verde inchis dar si crem cu dungi late verde inchis, #360 -#375. Ma puteti lamuri?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 08/Feb/2017
Mesaje: 1051
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 10 Ian 2007 15:08:32    Titlul subiectului: 43231

40xx: MTB82
40xx: T12
4100(1?) - 4581: TV2E
4582 - 47xx: TV20E
5001 : TV2E articulat
5000(1/2?) - 5320: Roman(DAC) 112E
5321: DAC112E
7000-7334: DAC117E
7335,7341,7342,7446 : DAC212E
7336-7340, 7343-7376, 7378-7407: DAC117E (tip nou)
7377, 7408-7439, 7441-7445: DAC 217E
7440: DAC 317E
7447, 7448: Rocar 312E
7449-7459: Rocar 412, 512
7460: Rocar 812
5001'-5022': Saurer ex autobuze
5100'-5199': Ikarus 415T
5200': neconfirmat: Ikarus 412T? probe Bucuresti
5201'-5300': Ikarus 415T
5301'-?: Irisbus

Despre Roman112 (DAC112E-rotund)
Din pacate in pozele de mai sus nu se poate spune exact ce culoare aveau. Dar dupa toate probabilitatile, 5049 era portocaliu si 5190 rosu. Acele scheme nu mai erau insa dupa 1983. Erau doar rosii, albastre sau bleu in partea de jos si atat, ca in poza olandezului, de la un topic care vad ca nu mai exista.
In 1987 mai erau albastre si bleu doar cateva printre care: 5121 (albastru, scoala), 5234, 5293 si 5296, ultimele bleu. Probabil ca mai erau si altele, dar in centru nu mai ajungeau, asa ca nu le-am vazut.

Aici gasiti lista quasi-completa a troleibuzelor din Bucuresti intre 1962 si 2007. Sursa principala: ab.agc (Polonia) + RATB.
http://tom.bastet-sys.org/main.php?h=ratbobus

TV2 articulat au realizat unul singur in 1965, prins si de statisticile din monografia RATB, dar in 1966 au mai realizat inca 20, deci 21, adica 5001-5021.

In 1968, aceste troleibuze au fost retrase din circulatie. Se pare ca articulatia aceea nu era prea buna, pe langa faptul ca troleibuzele respective erau probabil din primele serii de TV2E.

In 1975, numerele 5xxx nu mai erau alocate niciunui troleibuz si le-au dat troleibuzelor Roman112(DAC 112 dupa ITB).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Feb/2017
Mesaje: 5839
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 15 Ian 2007 15:17:03    Titlul subiectului: 43797

O poză veche, care ni-l înfățișează pe Dac117E ITB #7030.
Poză din DER STADTWERKEHR, Heft 10/1983.



06.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.92 kb
 Vizualizat:  de 19515 ori

06.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
serban



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 29/Apr/2014
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Ian 2007 13:57:06    Titlul subiectului: 55078

Iata cateva imagini din perioada 1975 - 1980


4351 Buzesti 1978 w.jpg
 Descriere:
Foto Serban Lacriteanu
 Mărime fișier:  416.08 kb
 Vizualizat:  de 19242 ori

4351 Buzesti 1978 w.jpg



4391_calea_grivitei_1976_w_243.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  369.58 kb
 Vizualizat:  de 19207 ori

4391_calea_grivitei_1976_w_243.jpg



5049_buzesti_1978_w_201.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  425.39 kb
 Vizualizat:  de 19204 ori

5049_buzesti_1978_w_201.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
serban



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 29/Apr/2014
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Ian 2007 14:04:30    Titlul subiectului: 55083

. . .


5190 Buzesti 1978 w.jpg
 Descriere:
foto Serban Lacriteanu
 Mărime fișier:  213.54 kb
 Vizualizat:  de 18979 ori

5190 Buzesti 1978 w.jpg



7151_linia_95_buzesti_1977_w_184.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.38 kb
 Vizualizat:  de 18946 ori

7151_linia_95_buzesti_1977_w_184.jpg



gara_de_nord_decembrie_1975_w_102.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.98 kb
 Vizualizat:  de 18946 ori

gara_de_nord_decembrie_1975_w_102.jpg



universitate_1977_w_836.jpg
 Descriere:
foto Serban Lacriteanu
 Mărime fișier:  227.08 kb
 Vizualizat:  de 18021 ori

universitate_1977_w_836.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2017
Mesaje: 242
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Dum 22 Iul 2007 08:12:10    Titlul subiectului: hhhh 80527

Prin 1998 la depoul Berceni au sosit troleibuze mai "noi". Adică troleibuze cu numere de forma 73xx. Starea lor era jalnică, mai proastă decât a troleibuzelor existente în depou în acel moment (70xx, 71xx, 72xx). Mai exact, este vorba de: 7336, 7346, 7351, 7352, 7354, 7363, 7364, 7367, 7373, 7374, 7375, 7376, 7378. Partea bună a fost că destul de repede au început să apară troleibuze cu RK: 7369, 7408, 7415 etc.
Știe cineva de la ce depou proveneau (pe ce linii circulaseră până atunci)?

În altă ordine de idei, înainte de aducerea acestor troleibuze, 7140 a avut al doilea RK, fiind vopsit în schema actuală a DAC-urilor (a mai fost roșu și portocaliu). În afară de el și 7290, a mai existat vreun troleibuz 70xx, 71xx sau 72xx vopsit așa?

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 08/Feb/2017
Mesaje: 1051
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Dum 22 Iul 2007 12:36:48    Titlul subiectului: 80530

Adica in schema actuala RATB ? Mai erau cateva: 7206 si inca unul cu 72xx (723x).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 346
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 23 Iul 2007 05:34:08    Titlul subiectului: 80559

Am mai postat poze cu DAC 117E din prima serie, adica pe 7129, 7290, si 7353 (renumarat, nu cunosc numrarul original dar era din prima serie)
7129 si 7290 au fost ale Bujoreni-ului...(poza postata cu 7290 e chiar cand iesea pe poarta tractat spre Berceni)

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tfa2003



Data înscrierii: 20/Mar/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2017
Mesaje: 56
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 20 Dec 2009 18:52:50    Titlul subiectului: 121492

In preajma lui '89 pe reteaua captiva din Berceni a circulat un DAC 117E cu captatorii montati pe o consola sudata pe partea din fata (nu pe remorca). Stie cineva ce numar avea?

Schita (culorile din schita nu corespund, troleibuzul fiind schema rosie clasica):

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 1002
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2009 04:06:49    Titlul subiectului: 121515

Sincer mi e greu sa cred ca a existat asa ceva. Troleele sunt la fel de lungi, asta insemnand ca ele nu puteau ajunge la capatul remorcii. Nu as vedea de ce s-ar fi facut o astfel de improvizatie. Daca troleele ar fi fost mai lungi decat cele normale ar fi avut prinderea ceva mai sus din cum ai facut schita. Asta ar fi dus la o deraiere mai rapida a randunicilor care nu ar fi ramas pe fir decat daca capatul acestora ar fi fost mult mai puternic indoit in sus. Poate era o alta improvizatie gandita pentru a tine firele de alimentare la un nivel mai inalt fata de burduf.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community