Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Civilizatia calatorilor si soferilor bucuresteni
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Oct 2009 18:13:29    Titlul subiectului: 118330

Asta este nivelul de instruire a "tinerei generatii". Li se pare ca este o chestie "cool". Oamenii astia chiar nu pot face ceva constructiv ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 23 Oct 2009 20:12:17    Titlul subiectului: 118841

Bizonul.


Picture 0571.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.13 kb
 Vizualizat:  de 15426 ori

Picture 0571.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Noi 2009 08:27:01    Titlul subiectului: gbgbgfb 119598

Am vazut de multe ori 2 tramvaie 34 bara in bara, deci sa fiu bine inteles, unul in spatele altuia, nu la 50 metri in urma, in statie, unul plin si unul cu maxim 50 persoane in picioare. Nu stiu cum se face, dar cel plin este mai atractiv pentru multi.
Ok, la metrou urmatoril nu - l vezi ca este in tunel, dar aici avem 2 tramvaie in statie amandoua, oprite si cu usile deschise.
Asta tine de mentalitatea calatorului deja
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 06 Noi 2009 21:18:23    Titlul subiectului: 119656

Cele doua tramvaie, chiar daca pleaca imediat unul dupa altul, in statiile urmatoare vor ajunge la intervale diferite de timp - lumea se inghesuie in primul ca vor ajunge mai repede insa exista posibilitatea ca in timp ce sta la stop sau in statie sa fie ajuns repede de cel din urma (care a prins unda verde). Dar asa e omul cand se grabeste. Pe 41 n-ai sa vezi (decat acolo unde peronul o permite) doua tramvaie cu usile deschise - dimineata, in statie la Uverturii spre Crangasi, al doilea tramvai asteapta cuminte cu sile inchise ca sa plece cel din statie (in spatele lui, pe trecerea de pietoni, pentru a fi sigur ca nu prinde stop inainte sa iasa din pasaj) plin, cu lumea pe scari si care de abia poate inchide usile dupa 2-3 incercari - uita asa se acumuleaza minute de staionare, care se rasfrang inainte pe traseu. Seara procedeul se muta pe sensul spre Ghencea, cand nu mai e disperarea mare de dimineata dar se aglomereaza refugiul cu lume.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramvaiul



Data înscrierii: 16/Oct/2008
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Feb 2010 16:54:36    Titlul subiectului: 123321

Local Kombat la RATB: Un șofer l-a bătut cu brutalitate pe unul dintre pasageri

Unul dintre călători a fost bătut cu pumnii și picioarele de șofer și mai apoi lăsat în câmp pentru că i-a atras atenția acestuia că s-a urcat la volan băut. Înainte de incident, șoferul se certase și cu ceilalți pasageri, cărora li se adresase într-un limbaj injurios. "Cred că te mănâncă dantura", o amenințase șoferul pe o pasageră care își permisese o observație.

Una dintre pasagerele care se aflau în acel moment în autobuz a declarat la Realitatea TV că până la momentul scandalului, "șoferul s-a oprit din loc în loc să stea de vorbă cu diferite persoane, a cântat la volan și a dansat în timp ce conducea". "Suntem bătaia de joc a șoferilor", s-a plâns femeia.

În urma altercației, șoferul a depus o plângere la poliția locală din Jilava, a declarat directorul RATB, Gheorge Aron. "Am aflat despre acest incident. Șoferul de pe acel autobuz a depus plângere la Poliția comunei Jilava. Nu tolerăm asemenea atitudini, iar dacă poliția va stabili că a fost vina șoferului, îi vom desface contractul de muncă", a spus Aron.

Directorul RATB exclude posibilitatea ca șoferul să fi fost sub influența băuturilor alcoolice. "Nu se pune problema să fi fost sub influența băuturilor alcoolice, pentru că se fac controale riguroase la intrarea în cursă. Dacă e adevărat, va suporta consecințele. Eu personal nu agreez astfel de comportamente, însă nu este un fapt generalizat", a completat Gheorghe Aron.

Purtătorul de cuvânt al Poliției Capitalei, Christian Ciocan, a declarat că poliția va face verificări cu privire la acest incident, în urma imaginilor apărute în presă, potrivit NewsIn.
Sursa:http://www.realitatea.net/local-kombat-la-ratb--un-sofer-l-a-batut-cu-brutalitate-pe-unul-dintre-pasageri---atentie--imagini-socante_698848.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 01:36:46    Titlul subiectului: 123338

Numai iresponsabili, care nu-si dau seama ca se pot nenoroci din cauza unei asemenea ispravi. Existenta linilor periferice le da posibilitatea sa-si faca mendrele, tie iti fac un favor ca te transporta din Jilava in Bucuresti si invers. Treaba e ca poate da peste unu mai cu tupeu sau peste vreun conational si atunci ramane de vazut pe unde mai scoate camasa. Decat sa depui plangeri care (poate) se solutioneaza, rezolvi mai simplu, cu o "vizita" in traseu - asa ii mai dresezi, si stiu de frica, ca altfel nu se poate.
Daca erau pe cursa spre oras, de ce nu au facut reclamatie la capat? Tipic romanesc. "2 barbati si 3 femei" au stat ca spectatori, preferand sa nu se bage. Ce putea sa le faca - erau 1 contra 5 - ii dadea pe toti jos si se retragea.
Declaratiile directorului RATB sunt ambigue si din colt in colt -trebuia sa se ia masuri energice - soferul dat afara imediat, iar compania sa-si ceara scuze public fata de calator, iar ca masura reparatorie morala sa-i acorde gratuitate timp de un an pe toate mijloacele de transport. In loc de toate astea, c-o fi c-o pati, ca har-mar, ca vai de ce se intampla si cum de e posibil asa ceva. Cand si-o mai reveni omul din soc, probabil va cauta sa se razbune si nu stiu daca va mai pune piciorul in vreun mijloc de transport in comun RATB. Mai sunt si dube, mai dese si mai rapide...

"În urma altercației, șoferul a depus o plângere la poliția locală din Jilava, a declarat directorul RATB, Gheorge Aron. "Am aflat despre acest incident. Șoferul de pe acel autobuz a depus plângere la Poliția comunei Jilava. Nu tolerăm asemenea atitudini, iar dacă poliția va stabili că a fost vina șoferului, îi vom desface contractul de muncă", a spus Aron.

Directorul RATB exclude posibilitatea ca șoferul să fi fost sub influența băuturilor alcoolice. "Nu se pune problema să fi fost sub influența băuturilor alcoolice, pentru că se fac controale riguroase la intrarea în cursă. Dacă e adevărat, va suporta consecințele. Eu personal nu agreez astfel de comportamente, însă nu este un fapt generalizat", a completat Gheorghe Aron. "

Nu e prost soferul... De ce nu exista momente filmate de dinainte de bataie? Tot calatorul e vinovat, cel de dincolo de geamul cabinei e sfant, mai presus de toti. Falsa impresie.
A consumat bauturi alcoolice pe traseu, ca sa mai treaca timpul intre curse, cu prieteni.
Pentru ce a facut, viitorul nu e prea luminos.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 10:31:36    Titlul subiectului: 123343

Si daca nu as sti... Insa cunosc prea bine cam cum se ajunge in astfel de situatii. Am mai spus acest aspect si am sa-l mai amintesc si aici, in cadrul acestui subiect: calatorii se comporta de multe ori ca niste primitivi cu soferii mijloacelor de transport. Au ei asa, o parere, ca acesti oameni sunt inferiori, nesemnificativi si prin urmare ii trateaza si le vorbesc foarte urat, apeland la injurii si uneori la amenintari. De ce trebuie un sofer de autobuz sa suporte toate mizeriile astea, care, din cate mi s-a spus de cei care au vizitat alte tari, doar la noi, in "patria iubita", se desfasoara? Se supara unii ca ii acuz de comunism... Ei bine, mentalul si injuriile aduse dateaza din acele perioade... Lucrurile au evoluat insa unii se incapataneaza sa se comporte in maniera comunista, in special calatorii care sunt incapabili din punct de vedere mental sa observe imbunatatirile si evolutia transportului in comun, dar care de altfel se dau "mari domni fanatici ai democratiei". Dupa cum spunea un prieten de-al meu: "niste rasuri de oameni".
Sunt de acord ca nici soferul nu a procedat corect; nu ar fi trebuit sa se ia la harta cu pasagerii, in cel mai potrivit caz ar fi trebuit sa ii ignore, fiindca acestia au proprietatea de a actiona in grup si multi contribuie la discutie fara ca in realitate sa aiba vreo ceva de reprosat. Bataia este insa una dintre cele mai urate forme de protest, regret ca s-a ajuns pana intr-acel punct insa sunt convins ca ambele "parti" s-au alimentat reciproc cu vorbe grele si de aici, in lipsa de stapanire de nervi, s-a iscat acel pui de... "tavalire campeneasca".
Am asistat, alaturi de o parte din soferii de la Transurb si respectiv de la fostul Transurban, la tot felul de de incidente cu calatorii, insa nici unul nu s-a terminat cu violenta. Cantatul este o forma de exteriorizare sau chiar de calmare, pe care am mai intalnit-o frecvent. Stiu ca suna comic insa am efectuat de multe ori, la Piatra-Neamt, drumul Gara-Savinesti in compania unor soferi cantareti... Si nimeni nu s-a suparat, si nimeni nu a depus reclamatii... Despre dansuri, haideti sa o lasam mai moale, sunt convins ca nu s-a interpretat nici salsa si nici vre-un breakdance...
Un alt aspect care intr-adevar, ar trebui sanctionat este starea de ebritate, asta daca soferul era intr-adevar beat. Zic asa fiindca multi sustin ca omul este beat dar el in realitate e racit sau balbait... Am intalnit si astfel de cazuri... Acuzatii putem arunca oricate insa cine stie cate dintre acestea sunt si adevarate. Oricum, in cazul in care soferul era baut atunci ar trebui sanctionat. Aceasta este o greseala care nu trebuie tolerata...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 10:42:29    Titlul subiectului: 123344

Daca era vina calatorului, soferul ar fi trebuit sa opreasca autobuzul, sa cheme politia. De fapt nu exista o procedura in acest caz ? Adica soferii nu sunt instruiti cum sa procedeze in astfel de cazuri, cum ar fi calatori care incep sa injure sau de devina violenti ?
Oricum din filmulet reactia soferului pare disproportionata. Acum eu pun urmatoarea intrebare. Soferul era singur ? Calatori erau mai multi ? Pai in loc sa filmeze, toti calatorii ar fi trebuit sa il imobilizeze pe sofer si sa cheme politia. Nu sunt de acord cu ce au facut calatorii, sa stea sa filmeze in timp ce un om lua bataie. Unde este spiritul civic ?
Inca o data dam dovada ca suntem un popor las.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 11:24:58    Titlul subiectului: 123347

In mod normal, la o agresiune sau comportament necivilizat din partea calatorilor, soferul ar fi trebuit sa cheme politia insa cum incidente intre calatori si conducator auto se intampla mai mereu, se prefera, in majoritatea cazurilor, ca "sceneta" sa nu ajunga pana la urechile autoritatilor. Au existat cazuri cand s-a sunat la Politie insa calatorul care a facut scandal a tras de maneta de deblocare rapida a usilor (in caz de defectiune sau incendiu) si a fugit. Mi s-a mai povestit de-un caz cand un midibuz in care se incaierasera membrii a doua grupuri de cartier a parasit traseul si a intrat in curtea unei sectii de Politie...
Calatorii actioneaza grupat pana atunci cand vine vorba de bataie. In aceste imprejurari se uita de "spiritul civic" care insa reapare fie cand pericolul a disparut, fie cand agresorul e imobilizat, fie cand apar fortele de ordine...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
costel_Vijeliosu



Data înscrierii: 16/Apr/2008
Ultima vizita: 29/Iun/2012
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 15:39:56    Titlul subiectului: Salut 123352

Haideti sa spunem adevarul... cele mai mari probleme ale RATB sunt in Ilfov ex. soferi agresati, injurati, masini distruse, geamuri sparte etc.
Nu RATB stabileste programul de circulatie in Ilfov, ci CONSILIUL JUDETEAN.
RATB este doar prestator de servicii in acest judet.

La RTV a fost invitat d-l Aron care practic nu a fost lasat sa vorbeasca aproape intotdeauna a fost intrerupt nici nu termina fraza ca era intrerupt de moderatoare sau de d-l ziarist Val Valcu.
Oare de ce nu se autosesizeaza presa atunci cand soferii RATB sunt batuti si injurati sau cand masinile RATB sunt distruse? Aceste situatii sunt cotidiene, dar nu le vede nimeni decat angajatii RATB care la ora retragerii sunt nevoiti sa mearga la Politie pentru constatari, iar la garaj sa faca cateva rapoarte explicative in legatura cu incidentele respective.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 16:04:40    Titlul subiectului: 123356

Daca sunt probleme in judetul Ilfov, sa fie patrule de jandarmi in autobuze. Ce este asa complicat ? La fel si pe liniile cu probleme din Bucuresti. Daca lumea inca nu a depasit stadiul de comuna primitiva, atunci sa fie jandarmii prezenti in masini.

Realitatea TV nu mai este de mult o televiziune serioasa, a ajuns un fel de OTV 2. Reporterii sunt de o calitate slaba, mereu in calitate de senzational. In schimb site-ul lor este bun, de aceea prezint multe stiri care apar acolo si la noi pe forum.
In general televiziunile vor prezenta cazuri iesite din comun care sa rupa gura targului cu soferi agresivi, nu vor prezenta ceva banal cum ar fi mijloace de transport in comun pictate cu grafitti sau vandalizate.
S-au dat o caruta de bani pe autobuzele si troleibuzele dotate cu camere de luat vederi. Am si eu o curiozite, ca platitor cinstit de impozite din care s-au cumparat aceste mijloace de transport in comun. Cati calatori necivilizati au fost prinsi pe baza inregistrarilor video ale camerelor respective?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costel_Vijeliosu



Data înscrierii: 16/Apr/2008
Ultima vizita: 29/Iun/2012
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 16:30:18    Titlul subiectului: Salut 123357

Din cate stiu eu a fost un singur caz dat pe RTV in care s-au batut doi calatori intr-un Citaro 2, din acest conflict s-a spart un geam lateral la autobuz.
Va readuc aminte cazul soferitei de pe #4703 careia i s-a facut rau la volan, imaginile au fost vazute de catre sefii RATB, dar nu au fost facute public.
Imaginile pot fi date publicitatii numai in caz de reclamatii, incidente in trafic, dar numai in baza unei cereri catre RATB si daca nu ma insel si cu aprobarea Politiei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 16:58:29    Titlul subiectului: 123358

A aparut si un comunicat pe site-ul RATB in acest sens:

Site RATB a scris:
Ca urmare a difuzarii unui material video pe postul Realitatea TV in data de 06.02.2010, in care dl. Nastase Marian, salariat RATB, conducator auto pe linia preoraseneasca 425, a agresat un calator, Directorul General RATB s-a autosesizat si a dispus, imediat, suspendarea din functie a conducatorului auto si constituirea unei comisii de analiza si cerecetare a evenimentului respectiv.
In urma analizarii materialelor prezentate, precum si a declaratiei conducatorului auto, membrii comisiei au propus desfacerea contractului de munca, conform prevederilor Codului Muncii si a Regulamentului Intern RATB, iar Directorul Exploatarii Transport Autobuze, a dispus desfacerea contractului de munca a domnului Nastase Marian.

Actualmente comunicatul este pus la categoria 'modificari trasee', probabil o sa-l treaca la categoria corecta in viitor.

Oricum s-au miscat foarte repede de au luat aceasta hotarare... duminica!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 19:21:11    Titlul subiectului: 123369

Si cu calatorul respectiv cum ramane? Nu stiu daca in cazul in care s-ar fi lasat cu sange, ceilalti calatori ar fi sarit sa-l ajute. Probabil ca asta asteptau, sa vada cum se termina.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2010 21:21:19    Titlul subiectului: 123415

Incidentul de pe linia 425 a inceput sa capete proportii. Soferul a fost demis iar televiziunea, in special postul Realitatea, a rascolit cazul pe toate fetele... Probabil ca tot de ochii presei, soferul a fost demis. Ca sa se demonstreze totusi ca in tara asta se mai iau si masuri... Halal masuri, n-am ce zice! Daca era vre-un barosan, se musamaliza totul. In fine, o solutie cam drastica si cam pripita (se putea da o sanctiune severa, poate o suspendare). In loc sa se ia alte masuri pe linia 425, unde se pare ca incidentele si altercatiile sunt in floare, noi preferam varianta cea mai simpla: demiterea soferului! De parca asta ar rezolva conflictele de pe acest traseu!
Mai jos, aveti un articol postat de cotidianul "Adevarul de seara", editia din 07.02.2010. Link-ul este: http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Feriti-va_de_autobuzul_425_0_203980122.html

"Autobuzul 425, ring de box pentru călători și șoferi

Feriți-vă de autobuzul 425! Atât călătorii, cât și șoferii se tem să circule pe linia RATB, care leagă Capitala de Jilava, din cauza deselor altercații din autobuz. Marian Nastase, șoferul care a fost filmat de un pasager lovind cu pumnii și picioarele un călător, a fost demis ieri de către directorul Exploatării Transport Autobuze din cadrul RATB.

Materialul video trimis la Realitatea tv de către un călător care a asistat la bătaia încasată de un pasager de la șoferul autobuzului 425 i-a pus pe jar pe reprezentanții Regiei Autonome de Transport București.

Câțiva directori ai instituției n-au mai avut răbdare până astăzi și s-au întâlnit ieri la sediul RATB pentru a decide ce vor face cu șoferul karatist. După câteva ore, aceștia au decis ca Marian Năstase să fie concediat, chiar dacă victima nu a depus nicio plângere la Poliția Jilava.


“Faptele sunt clare! L-a bătut pe acel om, iar noi nu acceptăm un asemenea comportament. De fapt, șoferii nu au voie să se implice în niciun fel de incident, nici măcar verbal. Pentru toate înjurăturile primesc sporuri de stres”, a declarat, ieri, pentru “Adevărul”, Augustin Bulf, șeful Autobazei Ferentari, superiorul direct al lui Năstase.

Colegii șoferului îi iau apărarea
Primarul comunei ilfovene Jilava, Adrian Mladin, a spus ieri că ruta 425 este una dintre cele mai periculoase și că primește foarte multe sesizări de la călători că în autobuze se petrec acte de violență fizică și verbală.


Colegii șoferului agresor îi iau apărarea acestuia. „Nu e numai vina lui. A fost un conflict între colegul meu și o doamnă. Femeia respectivă s-a luat de el, fiindcă era prea frig în autobuz. Atunci a intervenit bărbatul care a fost agresat. Îi lua apărarea femeii și i-a dat o palmă șoferului. De aici a început totul. Marian și-a ieșit din minți“, a declarat unul dintre colegii fostului angajat al RATB.

„A rămas pe drumuri cu cinci copii”
Șoferul a adăugat că inccidente la fel de grave ca cel filmat de pasageră nu s-au mai întâmplat, dar că șicanele dintre pasageri și șoferi sunt la ordinea zilei pe ruta 425. „Nu de puține ori mi s-a întâmplat ca oamenii să vrea să coboare între stații și să dea cu picioarele în ușile autobuzului. Nu se poate așa ceva! Unii sunt total lipsiți de bun simț! Acum, colegul meu este disperat. A rămas fără serviciu și are cinci copii!“, a mai spus el.

Oamenii care mergeau ieri de la stația CFR Progresul către Jilava erau nervoși și înghețați. Unii au început să adreseze agresiuni verbale atât șoferului, cât și reporterilor „Adevărul“, pe motiv că nu pleacă autobuzul mai repede. „Mașina asta circulă prea rar, din oră în oră. Am înghețat aici. Șoferii sunt niște nesimțiți, ne-am luat de multe ori cu ei la ceartă“, a spus Dumitru (63 de ani), unul dintre călători
."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Feb 2010 19:32:54    Titlul subiectului: 123450

Eu ma mir cum de nu a patit nimic nici cea care a filmat. Mi-a facut impresia ca nu ascunde deloc faptul ca filma. Avem colegi pe forum care au avut altercatii cu soferi ai RATB pentru simplul fapt ca fotografiau vehiculele care acestia le conduceau. Daca asa reactioneaza unii cand sunt filmati fara sa fi facut nimic, nu vreau sa ma gandesc ce putea sa pateasca aceasta fata. Neutral
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 10 Feb 2010 18:30:14    Titlul subiectului: 123478

A filmat cu telefonul, simuland ca vorbeste sau cauta ceva in telefon, dar de fapt filma. Omul a fost dat jos de pe scara asa ca cine a filmat nu era in raza vizuala a soferului
Nu cred ca-i mai sperie nici o amenintare cum ca filmarea va ajunge la public sau la sefii lui.
Daca se gandea, soferul nu mai ramanea pe drumuri; calatorul a fost destul de insistent si probabil l-a calcat intr-un final pe nervi.
Spuneau doar ca i-a atras atentia dar nu spune cum, i-a batut in geam, l-a injurat, i-o fi tras de usa.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Feb 2010 22:18:46    Titlul subiectului: 123550

Continua scandalul vis-a-vis de intamplarea nefericita de pe linia 425. Estimari, procese si multe alte aspecte care se lasa cu tribunal si avocati. Sa vedem pana unde se merge. Sursa: cotidianul "Adevarul de seara", editia din 09.02.2010. Link-ul: http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Victima_soferului-karatist_poate_obtine_20-000_de_euro_daune_morale_0_205180127.html

"Victima șoferului-karatist poate obține 20.000 de euro daune morale

Avocatul Ciprian Șoldea a declarat pentru „Adevărul de Seară“ că fostul angajat RATB, de pe linia București-Jilava, ar putea să scoată din buzunar această sumă dacă pasagerul bătut îl dă în judecată.

Victima, Nicolae Ivan, a depus ieri plângere penală împotriva lui Marian Năstase, șoferul de autobuz care l-a bătut cu bestialitate vinerea trecută, și se gândește să-i ceară și daune materiale și morale.

Specialistul în drept penal susține că după ce i se eliberează certificatul medico-legal, victima poate, fără probleme, să ceară daune morale și materiale celui care l-a snopit din bătaie.

„Daunele materiale reprezintă banii care acoperă suma tuturor costurilor care au rezultat din această întâmplare nefericită: cheltuielile cu spitalizarea, dacă este cazul, salariul din zilele cât lipsește de la muncă din cauza loviturilor suferite și toate incovenientele rezultate în urma incidentului“, explică Ciprian Șoldea. „Este o sumă de bani destul de ușor de calculat. În cazul daunelor morale lucrurile sunt un pic mai complicate pentru sunt mai greu de cuantificat“, subliniază el.

„L-a bătut pur și simplu ca pe un animal“

Avocatul explică faptul că, în România, instanțele dau mai greu câștig de cauză celor care cer daune morale. Cu toate acestea, el consideră că în cazul de față, în care există o înregistrare video atât de relevantă care redă conflictul, nici nu mai este nevoie de martori pentru a se susține cazul.
„Depinde de instanță, dar eu cred că ar putea să obțină chiar 20.000 de euro pentru daune morale și materiale. L-a bătut pur și simplu ca pe un animal“, a mai spus Șoldea.

Avocatul adaugă că șoferul va fi cel care va scoate din buzunar banii, nu Regia Autonomă de Transport București (RATB), deși incidentul a avut loc în timpul programului, deoarece agresorul nu a acționat în acest caz ca reprezentant al instituției.

Și avocatul Cristian Sârbu, care l-a reprezentant pe Adrian Mutu în procesul cu clubul de fotbal Chelsea, susține că Nicolae Ivan ar putea să obțină daune morale și materiale în urma incidentului de vinerea trecută.

„Din păcate pentru fostul șofer de autobuz, el este cel care va trebui să plătească suma de bani. Există posibilitatea ca instanța să hotărască împărțirea sumei între RATB și fostul angajat, dacă acesta din urmă nu are banii necesari să acopere daunele pe care le cere pasagerul“, susține Sârbu.


„Chiar dacă a fost înjurat, nu trebuia să sară la bătaie“
El mai spune că fostul angajat al RATB nu are nicio scuză pentru felul în care a acționat. „Chiar dacă pasagerul l-a înjurat pe șofer, să spunem că l-a provocat, angajatul RATB nu a avut o reacție normală. Nu trebuia să plece din cabină, putea să sune la poliție“, susține Sârbu.

Riscă doi ani după gratii

În plus, Marian Năstase riscă acum, după ce Nicolae Ivan a făcut plângere penală, o pedeapsă cu închisoarea de până la doi ani. „Încadrarea juridică se face în funcție de numărul de zile de îngrijiri medicale. Dacă victima beneficiază de 20 de zile agresorul poate să ajungă după gratii timp de doi ani sau să plătească o amendă“, a declarat Claudia Burada, purtător de cuvânt al Poliției Ilfov.

Bătut ca un câine

Nicolae Ivan povestește că vineri, în jurul orei 15.30, a ieșit din casă pentru a merge la un control, în București, pentru că suferă de probleme cu inima. S-a urcat în autobuzul 425 și s-a așezat liniștit pe un scaun. Câteva femei, singurii pasageri din mijlocul de transport în comun la acea oră, îi reproșau șoferului faptul că nu mai pleacă și că stă de vorbă cu niște prieteni din stație.

Angajatul RATB, care mai era cu un prieten în cabină, a „luat foc“ când a auzit că femeile au tupeu să-i facă lui morală. „A început să o înjure pe o fată și să-i spună să tacă din gură că știe el mai bine ce trebuie să facă“, povestește victima.

Bărbatul a intervenit și i-a sugerat fetei să-i rețină numărul și să facă plângere. După ce s-au înjurat unul pe celălalt, șoferul a oprit autobuzul în trafic, a ieșit din cabină, l-a dat jos pe Nicolae Ivan din mașină și a început să-i care pumni și picioare până l-a lăsat lat în zăpadă. „Părea drogat. Dădea cu o sete nebună în mine“, își amintește bărbatul.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Feb 2010 20:03:48    Titlul subiectului: 123771

Iata de ce cred eu ca in autobuzele de pe liniile preorasenesti ar trebui sa fie patrule de politie sau de jandarmi. De data asta un sofer RATB a fost batut, in comuna Catelu, si a ajuns la spital. Articolul se gaseste aici

Citat:
Un șofer de autobuz a fost bătut măr de mai mulți tineri și apoi a fost lăsat inconștient în stradă. Incidentul s-a petrecut în comuna Cățelu, județul Ilfov.

Totul s-a întâmplat pe linia autobuzului 466 care circulă între cartierul Titan și comuna Glina.

Șoferul a fost agresat în momentul în când a coborât să îndrepte oglinda retrovizoare, care fusese îndoită de câțiva tineri. Aceștia l-au atacat pe la spate și l-au bătut, lovindu-l în zona facială. Un călător a sunat la 112 și a cerut intervenția poliției, însă tinerii nu au fost prinși. Organele de anchetă au spus că șoferul a fost lovit cu piciorele și abandonat în stare de inconștiență.

Șoferul este internat la Spitalului Colțea, cu mai multe traumatisme. "Șoferul se află în operație în acest moment. Acesta a suferit o fractură de piramidă nazală", a declarat directorul Exploatare Autobuze din cadrul RATB.

"În fiecare lună ne sunt semnalate 18-20 de agresiuni la adresa șoferilor RATB, dintre care 1-2 cazuri se finalizează cu spitalizare", a mai spus reprezentantul RATB.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 17 Feb 2010 12:09:18    Titlul subiectului: 123791

Soferul a fost operat astazi, sper sa se faca bine saracul om.

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-Soferul_RATB_batut_a_fost_operat_ieri_la_Spitalul_Coltea_0_209979066.html

Adevarul a scris:
Ion Voicu, șofer la RATB, de 43 de ani, a fost operat, marți, la Spitalul Colțea din Capitală, după ce a fost bătut în satul Cățelul, din comuna ilfoveană Glina, de mai multe persoane care anterior au aruncat cu bulgări de zăpadă în autobuzul 466 condus de acesta.

Incidentul s-a produs luni seara, atunci când mai multe persoane au aruncat cu bulgări în mașină și au lovit oglinda din dreapta a autobuzului. Atunci când șoferul a căborât pentru a-și aranja oglinda a fost lovit din spate la nivelul capului.'

Ion Voicu a căzut și-a pierdut cunoștința, iar un călător a sunat pentru ajutor la 112. La Spitalul "Sfântul Pantelimon", unde a fost dus de salvarea SMURD, șoferul RATB, medicii au constatat că are un politraumatism facial și o fractură de piramidă nazală. De aceea, acesta a fost transferat, ieri,la Spitalul Colțea, unde a fost operat, a declarat pentru Mediafax Daniel Țâțu, directorul Direcției Exploatare Transport Autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Feb 2010 15:58:13    Titlul subiectului: 123798

Probabil i-a injurat. Interzis sa te dai jos din cabina in conditiile astea. Tu esti in autobuz, ai controlul asupra lui, cei de afara nu. Sau daca te dai jos, o faci "insotit" de o arma pe care te poti baza. Imi pare rau de el... dar din punct de vedere intelectual trebuie sa ai mai multe pretentii de la un sofer de autobuz decat de la unul care arunca cu bucati de gheata in masina.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dolomynum



Data înscrierii: 30/Aug/2008
Ultima vizita: 16/Iun/2018
Mesaje: 61
Locație: Brasov; Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Feb 2010 22:22:49    Titlul subiectului: 123923

Scaune din 131 dupa micul dejun...


DSC00221.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.74 kb
 Vizualizat:  de 14242 ori

DSC00221.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 31 Mar 2010 11:33:56    Titlul subiectului: 125219

http://www.jurnalul.ro/stire-miscarea-de-rezistenta/intre-interdictii-amenintari-jeg-si-o-promisiune-conditionata-540071.html

"TRANSPORTUL ÎN COMUN
Între interdicții, amenințări, jeg și o promisiune condiționată

A te aventura cu transportul în comun din orice colț al Bucureștilor spre oriunde presupune orice în afară de plăcere și plictiseală. Spuneți-le nervi, revoltă, neputință sau greață. Sau toate astea la un loc.

de Claudia Daboveanu

31/03/2010

Aleg, la întâmplare, linia autobuzului 139, deși faptele și întâmplările pot fi ușor recognoscibile de orice călător pe oricare tramvai, troleibuz sau autobuz al Capitalei. Până mai deunăzi, autobuzele alocate de RATB acestei linii oropsite - la fel cum e considerată și populația cartierelor Rahova și Ferentari, prin care trece - erau un fel de rate părăginite de la "pașopt", galbene odinioară, ajunse culoarea țărânei și a zoaielor nicicând curățite de pe vopsea, geamuri ori scaune.

Mai nou, mașinile acestei rute - cu capetele ei Zețarilor și Piața Leul, pentru conformitate - sunt moderne, dar la fel de jegoase. Au și dotări demne de secolul al XXI-lea: două feluri de aparate pentru bilete/carduri personale și netransmisibile - adică abonamente d-alea șmechere, reîncărcabile, primele - compostoare clasice, celelalte ca niște cutii portocalii care-ți arată și cât e ceasul; toate au și aer condiționat care mai mereu nu merge.

Ce să faci, pe drum, dacă tot nu poți privi - nici afară, din cauză de noroi întărit pe geamuri, nici înăuntru, pentru că minipeturile plus cutiile goale de suc și bere, ca și cojile de semințe și banane îți zgârie retina? Te uiți pe pereți. La propriu. Și ce vezi? Sub formă de miniafișe, tot soiul de interdicții și amenințări, daaaar și o promisiune. "Este interzis a se sta de vorbă cu șoferul". "Nu insistați pentru deschiderea ușilor între stații și în intersecție". "Fumatul interzis".

"Nu vă sprijiniți de uși!". "Transportul în comun nu este gratuit. Plătești călătoria sau suprataxa de 50 de lei?". "Nu riscați! Neplata călătoriei se sancționează cu 50 de lei pe loc sau cu 100 lei ulterior". "Alege statutul de călător corect și plătește biletul sau abonamentul. Astfel vei contribui la calitatea transportului în comun".

Hai că eu am ales să fiu călător corect, pentru că da, vreau să contribui la calitatea transportului în comun. Până una-alta, calitatea e aia descrisă pe scurt mai sus. Eu m-am ținut de cuvânt și ca mine-s mulți. Sigur, cei plătiți să ne verifice nouă statutul de călător corect nu găsesc mai mult de doi-trei clandestini la un autobuz plin-ochi. Stau în haite între stația Petre Ispirescu și intersecția cu 13 Septembrie și Drumul Sării.

Controlorii fac un semn șoferului să oprească și se reped câte patru-cinci pe la fiecare ușă, alegându-și victime sigure dintre adolescenții care stau pe scară. Îi iau cu japca, în ciuda protestelor de genul: "Abia m-am urcat, n-am avut de unde să iau bilet, mi-am uitat abonamentul acasă, sunt din provincie, n-am actele la mine etc."

Nici nu se ating de magraonii burtoși care-ascultă manele la mobil, scuipă pe jos și fac haz de ce se-ntâmplă. Nefericiții prinși fără bilet sunt executați pe loc - 50 de lei, ați aflat, sau 100 ulterior. Oare din cauza lor stăm noi înghesuiți? Tot ei sunt vinovați de mizeria din autobuz? Și de faptul că mașinile vin rar? Și de prezența șuților de buzunare? Și de... ca și de...? Și ei, controlorii și familiile lor, de ce-s scutiți de plata transportului în comun?
"
_______________________________________________________________________________

http://www.jurnalul.ro/stire-miscarea-de-rezistenta/un-autobuz-numit-b56cbo-539885.html

"MITOCAN RATB, LINIA 302
Un autobuz numit B56CBO

Când "nu vrea mușchii lui", șoferul de autobuz nu vede, n-aude...

de Claudia Daboveanu

29/03/2010

Din "deliciile" pe care le numără aventura zilnică prin București, de acasă spre locul de muncă, face parte unul de care nu te poți lipsi decât dacă vrei să te dai badea Cârțan și s-ajungi per pedes la serviciu: șoferul RATB.

Tocmai d-aia se crede centrul Universului sau, vorba cuiva, miezu' la do­doașcă. Ca să nu creadă că-s singuri pe lume - deși unii dintre ei parcă ar fi crescut în codru - semnalăm câteva reguli de bun-simț pe care ei se fac că nu le cunosc.

De câțiva ani, în capitală au fost aduse autobuze Mercedes, dotate cu aer condiționat și rampă la mijloc, pentru cărucioare de bebeluș sau scaunele cu rotile ale persoa­nelor cu deficiențe fizice. Nu o dată, pe căldurile toride din ultimii ani, mi-a fost dat să văd cum călătorii fierți abia mai respirau, în timp ce din cabina șoferului venea o răcoare de care ar fi trebuit să beneficieze și bieții pasageri.

Că-s vatmani ori șoferi pe autobuze sau trolei­bu­ze, unii nu deschid ușa din față nici dacă văd în înghesuială mămici cu copii în bra­țe, bătrâni sau tineri cu handicap. Caz concret: 2 martie a.c., ora 19:30, capătul de la Ghencea al autobuzului 302. Zeci de oameni așteaptă ca șoferul care vorbește la mobil, ferecat în cabina lui, să le des­chi­dă ușile. Unii bat în geam, alții îl roa­gă. Se face că n-aude, nu vede, ba chiar întoarce spatele ostentativ. Un domn îl pozează cu telefonul. Șoferul rânjește sfidător.

Îi bat în ușă până iese nervos și zice: "Nu vă dau drumu', bă, e mașina mea, vă urcați când vreau io!". Îi arăt un bătrânel cu un nou-născut în brațe, care părea bolnăvior. "Și ce dacă?" "Mitoca­nule, cine te crezi?", îi strigă oamenii în urmă. "N-aveți ce să-mi faceți", hohotește în timp ce completează foaia de parcurs, într-o gheretă.

Mă duc după el. Mă întâm­pi­nă ostil o doamnă care aflu că-i e șefă.
Îi spun cum s-a purtat subalternul ei.
"Eu i-am zis să des­chi­dă ușile, da' poate era în pauza de masă, nu știu." Insist. "Cum îl cheamă?" "Nu știu", insistă șefa. Ora 19:45. Autobuzul a plecat, cu tot cu oamenii care-l blamau pe șoferul fără nume. Pe autobuz îl cheamă B56CBO. Poate îi împrospătăm memoria șefei. Sau șefilor ei.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 04 Mai 2010 08:25:12    Titlul subiectului: 126569

Despre civilizatia bucurestenilor de pe la periferii... Atata ii duce capul, nu le putem cere mai mult. Un articol demn de "epoca primitiva, tipic romaneasca". Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 03.05.2010. Link-ul este: http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Sofer_de_maxi-taxi_batut_mar_de_calatori_0_254974991.html

"București: Șofer de maxi-taxi bătut măr de călători

Virgil Cioponea, șofer de pe linia particulară preorășenească 445, a fost bătut sâmbătă seara, în jurul orei 22.00, de un grup de circa 20 de oameni pentru că a îndrăznit să le ceară să-și plătească biletul.

Șoferul își începea ultima cursă pe linia 445, de la Aurel Vlaicu, spre Tunari. Un grup de zece indivizi s-a urcat în mașină, iar șoferul le-a cerut banii pe bilet. I-au răspuns că îi vor da la capăt de linie. Ajuns în stația Mărășești din comuna Tunari, câțiva indivizi dintre cei care au refuzat să-și plătească drumul, au început să-i care pumni în cap.

„Eram la volan, am coborât din mașină, dar jos mă așteptau alții. M-au imobilizat și m-au bătut cu pumnii și picioarele până abia mai respiram. Am țipat după ajutor, dar ceilalți călători au rupt-o la fugă. M-am mai trezit în ambulanță“, spune bărbatul.În această dimineață, Cioponea s-a ptrezentat la IML pentru certificatul medico-legal.

Nouă șoferi bătuți, în trei luni

Incidente se întâmplă și în rândul șoferilor Regiei Autonome de Transport București (RATB). La jumătatea lunii februarie un șofer de pe cursa preorășenească 466, București-Glina, a fost snopit în bătaie, la ieșirea din comuna Cățelu, de un grup de cinci tineri care nu au mai apucat să se urce în autobuz.Bărbatul a ajuns bătut-măr la Spitalul Colțea, după ce un călător a sunat la 112.

„În primele trei luni ale anului am avut nouă cazuri de agresiuni verbale și fizice la adresa șoferilor RATB. Noi avem un contract cu Jandarmeria Capitalei, prin care ar trebui să se asigure ordinea pe mijloacele de transport în comun, însă este imposibil să fie câte un jandarm pe fiecare autobuz“, a declarat Mihai Vlădărău, purtătorul de cuvânt al RATB.
"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Mai 2010 20:28:11    Titlul subiectului: 126847

Este imposibil sa fie cate un jandarm in fiecare autobuz, este corect. Dar pe liniile preorasenesti ar trebui sa fie 3-4 jandarmi in autobuze, si eventual altii pregatiti sa intervina imediat. Realist vorbind acum cate autobuze circula pe liniile preorasenesti ale RATB-ului ? Sunt multe linii care nu au mai mult de 2-3 autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 7 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community