Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

În ce orașe ați introduce mijloace de transport electric?
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2006 23:31:14    Titlul subiectului: În ce orașe ați introduce mijloace de transport electric? 18059

Troleibuze: Buzău, Focșani, Bacău, Rm. Vâlcea, Pitești, Rm. Sărat, Onești, Tg. Ocna
Ploieștiu are rețea din 1995 (?), extinsă în 1997(?). Totuși, planurile pt. ea datează din'ainte de Revoluție.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2020
Mesaje: 1207
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2006 23:57:16    Titlul subiectului: 18065

eu le as pastra acolo unde exista..ca se cam desfiinteaza(si aici am putea insira o gramada de orase)...si sincer...un oras mare nu are farmec fara un bulevard cu linie dubla de tramvai...chiar si un traseu precum in bv sau in cluj...rentabilitatea unei investitii in aceasta continua perioada de tranzitie...ne obliga sa vedem cum toate primariile recurg la ce e mai potrivit...autobuze noi...de preferinta mazuri...vorbind si de rentabilitate...tramvaiele sunt intr adevar rentabile in orase mari...vezi exemplul timisoarei...troleibuze sunt de asemenea rentabile in ploiesti si ...de ce nu...craiova...insa in orase mici...care nu au o economie puternic sustinuta...cred ca mijloace de transport mai complexe...unde ai nevoie nu numai de reta pe sus ci si de linii...e cam greu de implementat...speram in vremuri mai bune
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Mar 2006 00:01:21    Titlul subiectului: 18067

Din pacate tendinta in Romania este, cel putin momentan, renuntarea la troleibuze (Constanta, Iasi, urmeaza Brasov din pacate).
Costurile pentru o retea noua si vehicule, fie ele si second hand, sunt prea mari pentru buzunarele regiilor. Chiar cu toate avantajele pe care le ofera troleele, se pare ca se prefera autobuzele (sau mai rau, dubele).
Asa ca deocamdata va trebui sa ne multumim cu retelele construite de regimul pe care il condamnam atat de mult...

_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 26/Oct/2020
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 10 Mar 2006 15:06:50    Titlul subiectului: 18102

Chiar si pentru introducerea troleibuzului in orase care nu au asa ceva,....este f costisitor.Bine nu ca tramvaiele care ...no coment sunt exorbidant de scump.Dar ganditi-va, in acele orase care nu au avut niciodata asa ceva,...trebuie mai intai un studiu de fezabilitate,proiect ,etc. Bun. In acel oras distanta d-intre stalpi este calculata pentru a sustine alte cabluri electrice de alta natura si pentru a asigura un fascicol luminos adecvat, egal de la un stalp la altul.Distanta care este cam mare pentru a monta suportii pe acei stalpi.Rezultatul? Ar aparea bucle accentuate ale firelor si un unghi cam deranjant la suporti, ceea ce a r duce la ingreunarea deplasarii usoare a ,,troleelor" si uzurii atat a periilor cat si mai ales a firelor.
Iar pentru asta trebuie incheiat un acord bilateral ,o intelegere cu cei de la Electrica sau cui o apartine stalpii, pentru a-i scoate si a monta altii cu distante mai mici intre ei.
Parerea mea.
Ca orase optime pentru introducerea troleibuzului as zice: Tulcea pe str.Isaccei. De la Combinatul ,,Ferom" pana in Centru, eventual sa urce pe Str. Babadag catre aeroportul M.Kogalniceanu( Cataloi)
Apoi Craiova care este un oras mare care este imediat dupa Galati si mai degraba introduceau de prima data troleibuz si nu tramvai. Cel putin pe unde circula acum tramvaiul in Craiova, este cea mai nepotrivita zona. In primul ca circula prin centrul orasului, s-a distrus spatiul verde al Caii-Bucuresti, care era f frumos cu flori si multa verdeata,...si care era asi putea spune o splendoare. Cel mai bun traseu de tramvai trebuia sa fie: Gara---Republicii---Fratii Golesti---Calea Bucuresti (stricat blvd dar nu in Centru!)---Electroputere---Oltcit
Iar al doilea traseu: Gara---Dacia---Brazda lui Novac---Amaradia( f putin)---N.Titulescu---Severinului--- Termo( isalnita)
Troleibuzul la Craiova ar fi propice pe urmatoarele trasee:
1.Gara---Republicii---Aries---Caracal---Parcul Poporului---Oltcit
2.Gara---Dacia---Amaradia--Calea Unirii---Stirbei Voda---Parcul Lunca Jiului
3.Depou tramvaie( PECO-Severinului)---Severinului---N.Titulescu---Calea Bucuresti---Hanu-Doctorului--METRO
*************
Alt oras propice troleibuzului este Bacaul pe traseele:
1. Gara---Str.M.Eminescu---Str.Oituz---Parcul Trandafirilor---Calea Marasesti---Str.9Mai---B-dul Al.cel Bun---Zona Agrement(Insula)
2.Gara---Str.Garii---Bdul Mihail Kogalniceanu---Calea Marasesti---Str.N.Balcescu---Str Mioritei---Energiei (ocolire)---Gara
3. Centru---Calea Marasesti--Parc Libertatii( stadion FCM)---Milcov---Agrement(insula)
************
Pitesti, Drobeta Tr.Severin si cam astea...ah...si Focsani.ok
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Noi/2020
Mesaje: 797

MesajTrimis: Vin 10 Mar 2006 15:46:01    Titlul subiectului: 18103

Cum am spus si pe forumul vechi, in Tg. Mures s-a facut un studiu de fezabilitate despre introducerea troleibuzul, insa rezultatul nu a fost foarte promitator. In primul rand, traficului aglomerat ar fi incurcat si mai mult de troliebuze Shocked , iar in al doilea rand costul enorm de realizare. Asa ca momentam ramanem pe motorina... Crying or Very sad


harta_romania2_145.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.33 kb
 Vizualizat:  de 19147 ori

harta_romania2_145.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Vin 10 Mar 2006 16:02:29    Titlul subiectului: 00000000 18111

Vezi cazul Slatina unde e un esec sau cazul Targoviste unde se pare ca au aruncat bani in gol. In Bucuresti sunt 19 linii,desi ar mai trebui,inainte erau mai multe, tramvaie, 30 linii sunt suficiente dar trebuie reparate.
Sunt totusi orase unde nu se merita datorita fluxului mic de calatori.
La Braila se poate reintroduce cu usurinta, la Galati sunt retele dar trebuie troleibuze, la Satu Mare trebuie reparata statia, la Focsani: Regia are dube si nici alea nu sunt excesiv de pline. Era sa uit: La Pitesti ar fi bine. Dar acolo e bataie cu dubele.
Sus
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2020
Mesaje: 980
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Mar 2006 21:34:16    Titlul subiectului: 18130

Rețelele de tramvaie sunt mai scumpe la întreținere. 1 dată la 15-20 de ani trebuie înlocuite șinele; mi-ar plăcea să văd tramvaie la Buzău, Focșani, Tg. Mureș.
Ar trebui să existe o strategie a Guvernului pt. intoducerea trasnport electric în cât mai multe orașe.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 13 Mar 2006 14:44:48    Titlul subiectului: 18336

Asta da topic. Mi se pare incitant sa vad ce pareri aveti.
Nu stiu daca dr2005 sau nokia 2010 au fost vreodata in Tg. Mures, dar merita introduse troleibuze nu tramvaie. Tocmai au modernizat integral str. Gh. Doja.
Ar trebui vazut ce s-a intimplat cu hotaririle de guvern privind introducerea transportului in comun cu troleibuze in Pitesti, Drobeta Turnu Severin, Bacau, Onesti, etc.
Tramvaiele au capacitate mare de transport dar noi avem putini nemti, Ionescu. In plus, troleibuzele imi par mai versatile.
Era vorba de troleibuze in Craiova, Oradea, Alba Iulia, Turda, Rm. Vilcea, traseul Hunedoara-Deva, etc. Dar sa ne ocupam intai de Brasov, Sibiu, Iasi, Suceava, poate Tirgoviste. Este nevoie de o strategie guvernamentala mai ales ca, acum exista un instrument la indemina oraselor. La asta o sa cintam si noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2020
Mesaje: 310
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Mar 2006 21:31:11    Titlul subiectului: 18355

In Buzau ar fi loc de 1 linie de troleibuz. De a doua nu. In Pitesti nu ar avea rost. Nici in Targoviste.
Tramvaiele au ce cauta in orase mari, intinse, cu suburbii delimitate clar de centru sau de zone industriale. Parerea mea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Lun 13 Mar 2006 21:53:35    Titlul subiectului: 18359

einstein1984 a scris:
In Buzau ar fi loc de 1 linie de troleibuz. De a doua nu. In Pitesti nu ar avea rost. Nici in Targoviste.
Tramvaiele au ce cauta in orase mari, intinse, cu suburbii delimitate clar de centru sau de zone industriale. Parerea mea!
In Targoviste SUNT 3 LINII DE TROLEIBUZ.
In Buzau: mai pune vreo 2.
Tramvaie:
Botosani: 2 linii
Resita: 2 linii
Nu sunt orase foarte mari insa tramvaiul e relativ plin Smile
Sus
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Aug/2020
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Mar 2006 23:49:28    Titlul subiectului: 18455

in TIRGOVISTE au fost 3 linii de troleibuz: 5, 8, 14, deocamdata nu mai circula nici un troleibuz; din cele 3, 2 mergeau doar de 3 ori pe zi, (6, 14,22 aproximativ) prima linie care a circulat a fost 14, si lega platforma COS (combinatul de oteluri speciale) csi cartierul Micro XI; a urmat linia 8, COS - Piata Doi Brazi, si in final, linia cea mai importanta, intre Piata Doi Brazi si Micro XI, trecind prin centru, gata si autogara, fiind singura care circula toata ziua; prima linie desfiintata a fost 14, a urmat 8 si in final 5
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
george
Vizitator






MesajTrimis: Mie 15 Mar 2006 21:58:01    Titlul subiectului: 18498

Nu pot sa zic ca as vrea introducerea troleibuze in anumite orase unde nu am fost niciodata!! cert este un lucru, as vrea introducere de troleibuze in orasele: Bacau (linia 17 parca AEROPORT NICOLAE BALCESCU - BACAU - foarte des circulata), in Buzau, linia 1, Focsani linia 5, care e comuna cu linia 1, deci ar fi super treaba - in loc de 3 dube ar merge un tbz scurt, in Braila, in Pitesti si in Targu Mures, Craiova si daca nu orasele mari din Ardeal, cum ar fi Arad sau Oradea. In ceea ce priveste tramvaiele, e mult mai greu de realizat acest proiect... alta problema care ar trebui discutata ar fi scoaterea dubeleor din orasele mici (FOCSANI, BUZAU ETC si introducerea midibuzelor sau minibusurilor (exeplu de modele: Isuzu, Prestij sau BMC).
Sus
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Noi/2020
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Mar 2006 23:11:07    Titlul subiectului: 18505

din cate stiu in Targoviste s-a dat in circulatie prima linie 5. Mai nou traseul 14 a devenit 7.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 8065
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 15 Mar 2006 23:41:16    Titlul subiectului: 18507

george a scris:
Focsani linia 5, care e comuna cu linia 1, deci ar fi super treaba - in loc de 3 dube ar merge un tbz scurt
Si crezi ca veniturile obtinute ar compensa costurile de construire si intretinere a retelei plus costurile de achizitionare si intretinere a vehiculelor?
Studiu de caz: Barlad, unde a fost construita o retea, dar nu au circulat niciodata troleibuze. Deci, argumente...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 22/Noi/2020
Mesaje: 1001
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 19 Mar 2006 11:00:26    Titlul subiectului: 000000 18745

Cand eram mai mic, vazand troleibuze in Timisoara, imi doream si in orasul meu, Arad. Dar acum sincer nu cred ca s-ar justifica.In primul rand, reteaua de tramvaie acopera multumitor orasul. Apoi pe aici sunt strazi relativ inguste, ceea ce ar face ca troleibuzele sa circule pe strazile mai largi, suprapunandu-se astfel peste liniile de tramvai.
Tin minte ca prin ani `90 candva, vatmani au facut o greva generala. Nu stiu sigur daca chiar cu acea ocazie, unui sef de la CTP i s-a luat un interviu, si o intrebare era daca transportul cu troleibuze nu ar constitui o solutie. A raspuns clar ca nu, ca nu se justifica dpdv economic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pasagerul



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 06/Iul/2006
Mesaje: 44

MesajTrimis: Vin 31 Mar 2006 15:33:46    Titlul subiectului: 19620

O idee interesantă (dar scumpă și probabil inutilă) ar fi un troleibuz, pentru limitarea poluării, în Mangalia, între portul turistic și plaja Mangalia și Hotel Banat din Olimp, adică pe traseul minicarului de astăzi combinat cu linia aia de autobuz (nu îi știu numărul), prelungit pînă la digul din Mangalia. Pentru sezonul estival. Dacă nu, atunci un telescaun cu stații intermediare Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 01 Apr 2006 17:07:44    Titlul subiectului: 19663

Cum vad eu situatia,corelat cu ce am vazut pe forum:
1) Suceava: Se pare ca se conserva reteaua si vor reveni treptat troleibuzele. Am citit la topicul de la Suceava.Incert
2) Iasi: Probabil ca vor reveni,daca vor avea si niste troleibuze mai noi,si mai bune. Chiar si SH sunt bune.Incert
3) Piatra Neamt: Situatia e chiar zambitoare avand in vedere ca vor mai ajunge troleibuze. Am citit atat pe forum cat si pe net intr-un ziar on line.Bine
4) Bacau: Se stie ca s-au vrut troleibuze...si ca nu au mai ajuns niciodata. Si nici reteaua nu s-a mai facut. Evil or Very Mad
5) Vaslui: Bani aruncati pe apa sambetei. Nu stiu daca merg sau daca reteaua sta "in conservare".Rau.
6) Braila: Retea abandonata.Foarte rau.
7) Galati: Au troleibuze relativ noi.P rea putine. Mai bine pastrau DACurile alea, pana aduceau unele noi. Retea relativ buna.Promitator
8 ) Constanta: Unii zic ca vor reveni altii ca ba.Incert=>rau
9) Bucuresti: Sunt multe linii (19, in trecut erau mai multe), dar se zice ca vor mai aparea linii. De altfel sunt extinse, solicitate, bine puse(majoritatea) Foarte Bine
10) Ploiesti: Se extinde (se zice). Au 2 linii. Si au si 15 troleibuze "noi".Bine
11) Targoviste: Investitie inutila. Linii ce stau de pomana. Retea in conservare. Incert=>rau
12) Slatina: Vezi Targoviste.
13) Brasov:I n cele din urma cred ca sistemul se va prabusi de la sine. Poate ca nu se va mai lucra la scoaterea lor, dar se va ajunge in situatia de la Suceava. Adica sa arate oribil si pe urma vor avea motiv sa o scoata iar vehiculele motiv de casare. Rau=>Foarte rau
14) Tg Jiu: Se pare ca o duc bine. Bine
15) Sibiu: Ciudat. Investitii in retea, montare de sarma noua...dar se scot troleibuze...foarte ciudat. Incert
16)Medias: Vad ca au adus troleibuze, vad ca extind reteaua. Foarte bine.
17) Cluj: Retea extinsa, troleibuze noi. Foarte Bine
18 ) Timisoara: Retea extinsa. Vezi Cluj.
19) Baia Mare: Bine.
20 Satu mare: Mai exista? Au reparat substatia? Incert
Sus
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Apr 2006 09:00:09    Titlul subiectului: 19878

Faptul ca atat la Suceava cat si la Iasi reteaua de troleibuz va fi conservata arata intentia de reintroducere a troleibuzului in aceste orase. Este posibil ca si la Braila sa se faca acest lucru, daca va fi rentabil.
Oricum, cel putin la Iasi, ar mai trebui sa se schimbe ceva, niste oameni si niste cai troieni pusi bine unde trebuie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 04 Apr 2006 09:22:57    Titlul subiectului: 19883

Tom a scris:
Faptul ca atat la Suceava cat si la Iasi reteaua de troleibuz va fi conservata arata intentia de reintroducere a troleibuzului in aceste orase.
Sau NU
Mie chestia asta cu "conservarea" imi miroase a "conservarea pana uita prostimea, apoi mai vedem noi, treptat-treptat uita lumea, intr-o noapte scoatem si reteaua si pa!"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Vin 07 Apr 2006 23:20:49    Titlul subiectului: 20276

ar trebui taiate troleibuzele vechi... acolo unde exista bani sa se cumpere altele noi, daca nu alte metode de transport
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 07 Apr 2006 23:50:52    Titlul subiectului: 20279

Manimal a scris:
ar trebui taiate troleibuzele vechi... acolo unde exista bani sa se cumpere altele noi, daca nu alte metode de transport

Cum ar fi, de exemplu, troleibuzele noi. Dar și cele second hand se descurcă destul de bine pe acolo pe unde sunt.
Ce înțelegi prin troleibuze vechi? Mai vechi de cat? De 1 an? De 2ani? De 10 ani?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ATM



Data înscrierii: 23/Mar/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Apr 2006 21:47:16    Titlul subiectului: 20361

Cat despre orasul meu natal, Buzaul... va arde de glume, sa bagati troleibuz in Buzau, hi, hi... Orasul are strazi stramte, in afara de Bd Unirea cu greu gasesti strada cu 2 benzi de circulatie... ce tambalau ar fi sa apara o dihanie legata de fire, sa blocheze tot traficul Laughing . Pe de alta parte, nu se renteaza introducerea, fiindca dubele nu vor fi scoase asa usor de pe traseu. Iar pe de alta-alta parte, chiar daca le-ar scoate, nu ar fi calatori care sa umple un troleu (asa cum nu umplu nici autobuzul). si pe de alta-alta-alta parte, primaria Buzaului cred ca pompeaza bani la greu in regia locala de transport, ca sa nu se duca de tot pe rapa (eu unul nu cred ca cu 50 bani calatoria te apropii macar sa fii rentabil...), autobuze noi nu s-au mai cumparat de prin 1998, daca imi aduc bine aminte (ultimele venite sunt cele 3 DAC 117 noi, cand restul Romaniei incepuse deja taierea lor). De unde bani sa aduci troleibuze macar s-h?
Deci - investitie nerealista dpdv economic, cel putin deocamdata (parerea mea).
Nu mai zic daca ar incerca tramvai Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Aug/2020
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Apr 2006 22:16:38    Titlul subiectului: 20365

in momentul de fata nu cred ca se pune problema unde sa se mai introduca troleibuze, ci mai degraba ar trebui sa punem intrebare in ce orase se mai pot salva troleibuzele?
cit despre strazile inguste, asta e o fals problema aruncata in fata de cei care vor sa discrediteze transportul cu troleibuzul; sint destule exemple in Europa de strazi inguste unde nu numai ca circula troelibuze, dar circula si troleibuze articulate sau cu remorca (Laussane, Lucerna, Zurich spre exemplu), unde dupa mintea expertilorn nostri nu ar putut circula decit MAZ-uri poate si in mod sigur dube; relativ la problema numarului de calatori, la noi se va putea spune mereu ca nu e rentabil atita timp cit se gindeste ca un mijloc de transport trebuie umplut la capacitate maxima; in Elvetia si austria, prin toate orasele in care am mers cu tramvaie/troleibuze/autobuze, niciodata nu am vazut un mijloc de transprot incarcat la capacitatea maxima, cum se doreste la noi, si cu toate astea circulau bine mersi, de ani buni, fara sa se gindeasca "reun expert" ca nu sint rentabile; in general erau ocupate locurile de pe scaune si 10-15 calatori in picioare in cel mai rau caz; dar cind calculezi capacitatea la 8 calatori pe mp, si a fii rentabil inseamna a circula cu mijlocul de transport full, normal ca vei putea aduce mereu in fata ideea nerentabilitatii,; asa ca sperante de introducere a troleibuzelor sint apropae zero, eventual ar fi bine daca s-ar mai extinde retelele prin orase care deja au acest mijloc de transport (Cluj, Timisoara, Tirgu Jiu, Bucuresti)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Magnum



Data înscrierii: 13/Mar/2007
Ultima vizita: 10/Mar/2014
Mesaje: 149
Locație: Suceava

MesajTrimis: Vin 25 Aug 2006 23:26:33    Titlul subiectului: 31854

Apropo de linia din Suceava.
Cu o saptamana in urma linia a fost rupta de un camion pe strada Universitatii. A fost desprinsa de la un element de prindere a liniei. Pentru a rezolva problema, cei de la masina de interventie au legat linia cu sarma de consola.
In Suceava ar trebui schimbata linia in proportie de 90% pentru a mai circula troleibuze.
Sunt sanse sa se revina la troleibuze, cu conditia ca in viitor (peste vreo 10 ani), cand autobuzele noi se vor strica, si daca pretul motorinei se va tripla, atunci cred ca vor fi introduse troleibuze noi, cu o linie de contact noua.
Cand trecatorii au vazut ca se umbla la linie, au crezut ca o desfinteaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 12 Apr 2007 22:19:13    Titlul subiectului: 78236

Bihorul e cu vernil, semn ca acolo se are intentia introducerii troleibuzului.
In 1990 existau 4 orase cu o retea densa de troleibuz: Bucuresti, Brasov. Constanta, Cluj. Acum au ramans doar Bucuresti si Cluj.
Sa nu se fi distrus reteaua de troleibuz din orasele Brasov si Constanta...

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community