Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 22 Noi 2005 13:39:41 Titlul subiectului: 512 |
55948 |
|
Sunt 9 bucati, au numere in intervalele #7449 - #7453 si #7455 - #7458.
Iata seria #7449 - #7453.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.87 kb |
Vizualizat: |
de 45849 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.54 kb |
Vizualizat: |
de 44763 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.72 kb |
Vizualizat: |
de 44763 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.61 kb |
Vizualizat: |
de 44763 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.7 kb |
Vizualizat: |
de 44761 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 22 Noi 2005 13:43:45 Titlul subiectului: |
55954 |
|
#7455 - #7458
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.23 kb |
Vizualizat: |
de 45845 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.62 kb |
Vizualizat: |
de 44761 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.91 kb |
Vizualizat: |
de 44761 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 03 Feb 2006 12:15:36 Titlul subiectului: 222222 |
58195 |
|
Ieri, pe linia 70 circulau 3 troleibuze Rocar 512E. 2 dintre ele le-am fotografiat (al 3lea venea după ce am plecat cu 102-ul).
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Vin 03 Feb 2006 16:44:54 Titlul subiectului: |
58209 |
|
Toate au zacut pe bara la Vatra Luminoasa destul timp. Sa vedeti cand vine vara...iar vor sta pe bara. Abia au iesit din service/RK.
Vara pe caldura, crapa chopperul. Cred ca jumatate din viata lor au stat defecte. Mecanica e in principiu, cea de pe DAC, ca si motorul, canta la fel. Doar ca E512, la plecare, bazaie iar DAC nu, in afara de 7440.
Caroseria aduce un pic cu DE SIMON, Insa e mai din topor la 512E. E o corcitura de DAC, ROCAR 312 si SIMON.
Caroseria are elemente de 312, mecanica de DAC.
Nu cred ca mai au viata lunga, RATB nu e multumit de ele.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 03 Feb 2006 19:04:13 Titlul subiectului: |
58214 |
|
Interesant că la Ploiești se descurcă bine, chiar dacă sunt gălăgioase. Bine măcar că au chopper(sau nu au?).
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 03 Feb 2006 21:57:39 Titlul subiectului: |
58221 |
|
Din punctul de vedere al aspectului, Rocar 512 (E) este un derivat al modelului 312, model care, după părerea mea, e grosolan. Rocar 412 are ceva elegant, 512 e butucănos. Faptul că unul dintre acestea a zăcut la Vatră e un semn că au probleme tehnice majore. Decât Rocar 512, mai bine 20 IK 415 T
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 03 Feb 2006 22:56:28 Titlul subiectului: |
58224 |
|
Probabil că de aia sunt 512E numai în București. Or fi fost prototipuri (față de Rocar 412E și 312E care se mai găsește și în alte orașe).
Azi am dat iară de #7450:
De taiat, nu cred ca le pot tăia... că nu îndeplinesc norma de casare... au prea PUȚINI kilometri la bord. Bine măcar că rezistă la frig.
7452, 7453, 7450 le văd mai mereu pe liniile din Titan....
Celelalte cred că circulă si ele, vezi site-ul lui Ștefan (Stfp): http://ratb.stfp.net
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Sâm 04 Feb 2006 00:28:59 Titlul subiectului: |
58227 |
|
Foto sunt facute la terminalul de la bd. Basarabia
Ce imi place la E512:
-designul interior si aranjarea scaunelor... e mai spatios in interior decat un IK415T
-are chopper (desi nu stiu cat de fiabil - vezi ce au mai zis si altii pe tema asta)
-designul exterior in spate: colturile sunt "taiate" (ca la 412-uri), nu rotunjite ca la IK415T, si jos in spate este taiata caroseria pt unghiul de (nu-stiu-cum-ii-zice pt mersul in covata)...; aerisirile din spate ii dau un aer mai industrial si de "forta"; tragatoarele standard (mi se par mai frumoase decat cele de pe IK415T)
-troleele (captatoarele) sunt mai frumoase decat cele de pe IK415T.. asta in primele luni, ca dupa aia "urechile" i se rup, vopseaua de pe arcuri se prafuieste, etc, etc...
-in interior, in colturile de sus, (longitudinal lateral) sunt amplasate tuneluri pt cabluri & stuff (ca la DAF-uri, si IK415T)
-rotile mari.. asta impreuna cu designul unghiular din spate ii da un aspect mai macho
ce nu imi place la E512:
-geamurile.. acelasi dezastru ca la DAC-uri
-usa 2 putea sa fie mai in spate, ca la 212-uri sau 412-uri.. ar fi permis o aranjare mai eficienta (as zice eu) a spatiului in interior
-designul exterior in fata e un dezastru... masca si mai ales farurile sunt chiar urate... nu se leaga.. IVECO-urile parca arata mai bine
-stopurile spate de pe DAC-uri... i-ar fi stat mai bine cu stopuri de 412/812 (tot orizontale)
-ramele la usi sunt rotunde... mai frumoase ar fi fost patrate ca la 412-uri
-finisajele si overall quality "made in Romania" - no comment
Ultima modificare efectuată de către bercenicity la Sâm 04 Feb 2006 00:51:04, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 11 Mar 2006 01:03:35 Titlul subiectului: fgdfhhdf |
59081 |
|
Și totuși, RATB le menține în circulație. Pe de altă parte, municipii cum ar fi Clujul, Constanța, Brașovul și Timișoara (dacă nu greșesc) nu au în dotare modelul respectiv.
Judecând strict din punct de vedere estetic, există două modele care pot fi considerate grosolane:
1. Modelul 312 (atât varianta E cât și variantele U, adică U 312-245 și U 312-192). Respectivul, fiind un hibrid între DAC 112 Roman 111 RDT-M și IK 4 (componenta IK 4 fiind vizibilă mai ales în interior) are ceva aparte. Nu pot spune dacă inspirarea din IK 4 s-a făcut conștient sau involuntar, având în vedere că IK 4 au fost printre cele mai bune și cele mai populare autobuze care au circulat în România anilor 1975-1990.
2. Modelul 512. Dacă fața încă mai arată cumva, spatele mi se pare sub orice critică. Partea de sus a spatelui seamănă foarte mult cu cea de la modelul 412 în schimb partea de jos a spatelui amintește de un Roman care cred că era înrudit cu modelul 109. Motorul era în față iar spatele era rotunjit. ca să fiu mai clar, aspectul acelui midibuz roman era, oarecum, asemănător cu cel al camioanelor Roman
Ca fapt divers. Câte din Rocarurile 512 au probleme cu chopperul? Sau li s-a scos cumva, fiind trecute pe reostatic?
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 10 Aug 2006 01:15:45 Titlul subiectului: |
63432 |
|
Iată cum arată tabloul de siguranțe la Rocar 512E văzut dintr-o trapă din salon (imediat după ușa 3):
Și compresorul aceluiași troleibuz:
Și acum interiorul:
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Joi 17 Aug 2006 12:09:44 Titlul subiectului: |
63758 |
|
Am trecut pe lîngă depoul Vatra Luminoasă. Liniște și pace. Cam toate troleibuzele Rocar erau acolo, semn că nu sunt folosite în afara orelor de vîrf. Am apucat să-l fotografiez pe #7457, pe care nu l-am mai văzut de peste un an pe traseu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.22 kb |
Vizualizat: |
de 45567 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Ian 2007 17:00:07 Titlul subiectului: *Troleibuzele ROCAR 512E |
42602 |
|
Rocar 512E domiciliază în acest moment la Depoul Vatra Luminoasă și circulă pe toate traseele deservite de acest depou.
Să vedem cele 9 troleibuze:
Începem cu #7449:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.47 kb |
Vizualizat: |
de 46193 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.85 kb |
Vizualizat: |
de 46193 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.25 kb |
Vizualizat: |
de 46193 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Ian 2007 17:00:44 Titlul subiectului: |
42603 |
|
#7450:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.25 kb |
Vizualizat: |
de 46192 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.43 kb |
Vizualizat: |
de 46192 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Ian 2007 17:01:30 Titlul subiectului: |
42604 |
|
#7451:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.02 kb |
Vizualizat: |
de 46191 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.21 kb |
Vizualizat: |
de 46191 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.86 kb |
Vizualizat: |
de 46191 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Ian 2007 17:02:40 Titlul subiectului: |
42605 |
|
#7452:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.68 kb |
Vizualizat: |
de 46190 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.56 kb |
Vizualizat: |
de 46190 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.35 kb |
Vizualizat: |
de 46190 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.23 kb |
Vizualizat: |
de 46190 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Ian 2007 17:04:19 Titlul subiectului: |
42606 |
|
#7453:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.23 kb |
Vizualizat: |
de 46189 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.48 kb |
Vizualizat: |
de 46189 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.93 kb |
Vizualizat: |
de 46189 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.97 kb |
Vizualizat: |
de 46189 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Ian 2007 17:05:38 Titlul subiectului: |
42607 |
|
#7455:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.65 kb |
Vizualizat: |
de 46187 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Ian 2007 17:06:23 Titlul subiectului: |
42608 |
|
#7456:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.64 kb |
Vizualizat: |
de 46186 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.85 kb |
Vizualizat: |
de 46186 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.18 kb |
Vizualizat: |
de 46186 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Ian 2007 17:07:34 Titlul subiectului: |
42609 |
|
#7457:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.37 kb |
Vizualizat: |
de 46184 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.85 kb |
Vizualizat: |
de 46184 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.48 kb |
Vizualizat: |
de 46184 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.94 kb |
Vizualizat: |
de 46184 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Ian 2007 17:08:14 Titlul subiectului: |
42610 |
|
#7458:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.9 kb |
Vizualizat: |
de 46182 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 27 Iun 2007 03:31:00 Titlul subiectului: 4444444 |
79871 |
|
Imi aduc aminte ca erau doua tipuri de afisare initial...si nici una nu era cu placaj. Aveau rola si aveau cel digital
Poza cu 66 cu role.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
421.32 kb |
Vizualizat: |
de 45492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
389.06 kb |
Vizualizat: |
de 44482 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 27 Iun 2007 16:03:12 Titlul subiectului: |
79890 |
|
Tipul ala era si pe 90 alb pe fundal transparent, nu stiu daca era rola sau un fel de autocolant pe suport transparent.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Sâm 11 Aug 2007 15:40:15 Titlul subiectului: |
81370 |
|
De ce RATBul nu a mai cumparat acest tip de troleibuz, care a fost motivul, pentru ca vad si acum ca aceste troleibuze fac fata cu brio traficului bucurestean. Se mai gasesc piese pentru ele ori se carpesc cu piesele de troleibuze Dac casate?
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Sâm 11 Aug 2007 16:07:39 Titlul subiectului: |
81373 |
|
Aceste troleibuze au fost cumparate de RATB la un pret mult mai mic decat ceruse Rocar, din cauza reglarii unor datorii sau ceva intre cele doua companii. RATB a luat insa troleibuzele "asa cum sunt", iar Rocar n'a pus la dispozitie documentatia tehnica. La 7459 se pare ca Rocar nici macar nu platise echipamentul electronic.
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Mar 2008 21:00:20 Titlul subiectului: thtrhrh |
90120 |
|
7455, 7456, 7457 au fost casate în cursul acestei săptămâni...in următoarele săptămâni se vor casa și celelalte Rocar, excepție 7454, 7459, 7460.
|
|
Sus |
|
|
|