Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V3A - A3
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 07 Noi 2005 12:00:22    Titlul subiectului: V3A - A3 55568

Majoritatea V3A-urilor au fost modernizate, rezultând V3A-A3, V3A-93, V3A-93M și V3A-H
V3A-A3-urile, la RK, majoritatea, au fost vopsite în schema curentă a RATB.

Ultimele 2 V3A-A3 venite în București arată ca #231. Ele sunt #329 și #231, #329 venind roz, dar fiind revopsit. #231 a venit gata alb. Interesant că lor le-au păstrat masca la tampon și li s-a pus mască și la boghiuri.

V3A-A3-urile care au masca la boghiuri sunt 2 bucăți, la Dep. Victoria. Numerele lor sunt #231 și #329.

#139 așa a fost dintotdeauna.



0139_032_002_183.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.6 kb
 Vizualizat:  de 24281 ori

0139_032_002_183.jpg




Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Dum 02 Apr 2006 20:35:21, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2005 02:51:51    Titlul subiectului: De ce s-a casat un V3A-A3 ??? 57025

Am regăsit printre însemnările mele din ultimul an de facultate (1995-1996) o listă cu cîteva dintre vagoanele V3A-A3(la ora aceea, toate roz) care circulau pe 41. Deci:
#004, , #005, #105, #106, #109, #114, #251, #252, #268, #304, #322.
#004 nu mai există în prezent în parcul circulant al RATB. Unde - și cînd - a dispărut? Eu unul l-am văzut ultima dată prin 1999 sau chiar 2000...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2014
Mesaje: 308
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Dec 2005 20:14:46    Titlul subiectului: ghnhm 10012

Va plac scaunele de pe V3A modernizate la Faur? Eu am 1.83 m inaltime si ma omoara suportul ala lombar (e si la metrou, dar acolo e mai mic).
Cele de PFL melaminat sunt pericol public, aluneci de pe ele la frane si viraje imediat. Iar daca esti vara in sort te lipesti de ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Oct/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 21:32:06    Titlul subiectului: 10620

Ciudat, eu am 1.80 si scaunele de pe V3A-urile modernizate la Faur mi se par cele mai comode scaune tari de pe mijloacele RATB.. imi place sustinerea laterala mai ales.. mie imi vin ca o manusa Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 22:35:57    Titlul subiectului: 10649

Scaunele de pe V3A-A3 (cele modernizate de Faur) sunt cele mai bune dintre scaunele tari ale RATB-ului.... nici cele de pe V2A și V3A nemodernizate nu-s rele...dar sunt puse prea aproape unul de celălalt. Oricum, cele de V3A-A3 sunt foarte rezistente (uită-te la grosimea lor). în schimb, cele de lemn/plastic de pe V3A-93, V3A-93M, V3A-H și Tatra sunt cam mici... în V3A-H sau V3A-93M cad de pe scaun la frâne. Și te asigur că nu sunt slab ca un băț...am 82 kg.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2011
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 23:04:01    Titlul subiectului: 10669

Pentru inaltimea mea (1,89 m) sunt foarte incomode scaunele de pe V3A modernizate la Faur. Cand stau pe ele adopt o pozitie ciudata: stau ceva mai jos in scaun, cu picioarele foarte intinse. Se uita cam toti la mine ciudat, dar ce sa le fac? Ei n-au inaltimea mea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 29 Ian 2006 19:53:10    Titlul subiectului: *Tramvaiele V3A - A3 14292

V3A-A3 (modernizate la Faur) sunt cava mai moderne d.p.d.v. al dotărilor (să nu uităm că V3A-93 modernizate înainte de 2001 au scaune de lemn!, iar V3A-A3 modernizate începând cu 1995 au scaune de plastic destul de comode) interioare și al cabinei vatmanului.
Plus că articulația este frumos mascată la interior (V3A-93 au tot ,,clasica" roată din bare sudate ca și V3A nemodernizate). Iar V3A-H (și copia lui, V3A-93M) sunt superbe! Dacă nu le-aș fi văzut boghiurile, nu aș fi zis că-s V3A. Mă rog, că s-au apucat românii să facă RK-uri și V3A-93M #014 nu mai are burduful frumos mascat la interior ci i s-a pus ,,clasica" roată de bare sudate Mad
V3A-A3 (cu 2 excepții, #231 și #329 care stau la Dep. Victoria), V3A-93M și V3A-H stau toate la Dep. Alexandria. Până în 2002 circulau și pe 41 (care era deservit de depourile Alexandria și Victoria). Acum circulă pe liniile 7, 8, 11, 12, 32. Deci linia de metrou ușor 32 are niște vagoane mai aspectuase (chiar dacă modernizate mai demult) decât 41. V3A-A3 au fost, inițial, roz. Dar s-au apucat să le revopsească la fel ca V3A-93 (mă rog...le-a făcut și RK odată cu revopsirea).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Mar 2006 00:26:50    Titlul subiectului: 55555 58918

329 pe 8 azi dupa masa

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florrin12



Data înscrierii: 26/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2007
Mesaje: 14

MesajTrimis: Mie 22 Mar 2006 16:29:11    Titlul subiectului: 59237

Azi dimineata am vazut vag. 321, pe linia 12, proaspat iesit din URAC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Lun 27 Mar 2006 20:03:36    Titlul subiectului: 5h5h45 59359

A reaparut vag. #268, este in probe
Este vagon V3A-A3 si provine de la Dep.Alexandria, a fost roz si l-au dus la URAC pt RK
Sus
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Mar 2006 23:26:17    Titlul subiectului: 59410

Acestea reprezinta parcul de tramvaie modernizat la FAUR (50 bucati).
ATENTIE - Din surse oficiale se stie ca V3A-A3 NU exista.
De asemenea mai exista 2 vagoane 231 si 329 facute in FAUR dar cu dotari mai deosebite - capace la roti, izolatie mai buna si un nou sistem de comanda pentru patina.
Vad ca cele roz au inceput sa dispara Sad aratau bine si asa, le aranjau putin tabla si le vopseau la fel si totul era OK.
Toate V3A de la Faur au iesit cu boghiu BiMotor adica 2 motoare pe boghiu, dar s-a constatat ca acestea nu sunt prea bune si s-a trecut la boghiul clasic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 01 Sep 2006 02:29:26    Titlul subiectului: trhtrhtr 64134

Cele roz nu au dispărut! Au intrat la RK și au ieșit de acolo vopsite în schema curentă a RATB (dar le-au scos și măștile de la tampoane și boghiuri la cele care aveau...păcat, arătau mai bine cu tamponul mascat).

#268 e modernizat la Faur în 1999... de ce s-or fi băgat la el? La RK i-au scos masca de la tampoane? (până acum la toate A3-urile cu mască le-au scos-o când le-au băgat la RK Sad ).

http://ratb.stfp.net/Data/T/3/268-12:1.jpg

V3A-A3 pt. București au fost roz, cu excepția lui #231 (care a venit în schema curentă a RATB), iar cel pt. Ploiești a fost și este și acum alb-galben. Cele din București atunci când au trecut prin RK au fost vopsite în schema curentă a RATB și li s-au scos și măștile de la tampoane (la alea care aveau). Interesant că #329 a venit roz...și după un an l-au revopsit, dar el nu a trecut prin RK. La #231 și #329 le-au lăsat măștile de la tampoane și boghiuri.
#359
29.08.2006, Foto: Ștefan Puscasu:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 18:53:35    Titlul subiectului: 5500 64561

In design-ul V3A-A3 sunt prevazute masti cu tampon de cauciuc la care URAC-ul a renuntat. Nu imi place deloc politica URAC-ului cu privire la aceste vagoane. Nu au lasat nimic original la aceste vagoane.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 19:05:02    Titlul subiectului: 64562

Există și câteva cauze neoficiale... se pare că tamponul e extrem de greu de manipulat când existî mască (scoaterea și strângerea lui), iar vagoanele V3A-93(fără mască) au tamponul mai sus, ceea ce face aproape imposibilă cuplarea lor cu vagoane cu mască...desigur...s-ar fi putut rezolva ușor problema asta, dar RATB preferă să renunțe complet a măștile V3A-A3-urilor. Dintre #232 și #329, doar unul este în culoarea originală, celălalt a venit roz și după nici măcar un an a fost revopsit. Oricum, peste cîțiva ani și ele vor rămâne fără mască Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2006 21:09:46    Titlul subiectului: 65663

A reapărut vagonul #240... deși a fost în URAC, nu a pupat nici măcar o revopsire, este tot roz Smile , fiind modernizat în 1996 și revopsit în 1999, vopsea pe care o are și în prezent și arată foarte bine (spre deosebire de #332 care are vopseaua din 1995... + rugină).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 13/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2006 17:12:20    Titlul subiectului: 68010

A3 arata oribil acuma pe alb, cu semnalizatoare cu tot. Mai sunt cazuri de flamingo albi d-astia care circula prin capitala cu semnalizatoare in fata?
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 06 Feb 2007 00:19:09    Titlul subiectului: a3 75452

Nu. La V3A-A3-urile de la seria a 4-a (dacă nu greșesc numărul), anul 1998, A3-urile au venit cu semnalizatoarele deasupra farurilor și măști la boghiuri și tampon. La RK s-au dat jos măștile, ttampoanele de cauciuc și s-au mutat semnalizatoarele pe colț.
Se pare că #139 e primul la care semnalizatoarele rămân așa. Păcat că s-a renunțat la măștile pentru tampoane și boghiuri.

În prezent, în URAC se află la RK:
#176 - finalizat cam #30%. Secțiunile sunt desfăcute și vopsite de curând.
#282 - finalizat cam 20%. Secțiunile sunt desfăcute, dar încă nu au fost revopsite
#332 (foto înainte și după RK) - finalizat 95% - mai trebuie amplasat bordul.
Toate V3A-A3 au ușile așa.



31 Martie 2006 - 322.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.85 kb
 Vizualizat:  de 26119 ori

31 Martie 2006 - 322.jpg



5 Feb 2007 - 322.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.25 kb
 Vizualizat:  de 26119 ori

5 Feb 2007 - 322.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 13/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 06 Feb 2007 13:21:18    Titlul subiectului: 75474

De ce au hotarat sa schimbe aspectul usilor? Sa le puna mai in interior? Mi se pare ca arata mai interesant iesite in afara.
Si intrebare: daca tot intra in RK, de ce nu le monteaza tramvaielor niste afisaje pe leduri? Sunt mult mai bune alea. Sa inteleg ca cele clasice pe role nu se vor mai folosi nu? Sad

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 593
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 27 Iun 2007 04:39:14    Titlul subiectului: 79875

Nu reglati ecranele...


299-B-2467.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  845.95 kb
 Vizualizat:  de 25602 ori

299-B-2467.jpg



_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 17/Oct/2017
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mie 27 Iun 2007 11:10:02    Titlul subiectului: 79876

Tramvaiul copilariei mele... La capatul meu preferat... Un mare pacat ca la modernizarea liniei nu s-a putut conserva capatul de la Piata Presei asa cum il stiam si il iubeam cu totii. Parca era o bucata din Parcul Herastrau. Iar cand s-au introdus aceste vagoane pe linie, stateam cate o ora in statie pana sa vina unul si sa ma plimb cu el. Si ce placere imi facea cand prindeam cate un "roz" cum le poreclisem... Wink
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 09/Oct/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 27 Iun 2007 11:32:20    Titlul subiectului: 79878

Imi amintesc bine cand au aparut pe linia 41. Primul pe care l-am vazut a fost 190, pe urma 147, 051, 304, 332, 336, 345 si 270. Cam atunci au aparut si cele dela Electroputere (358 si 359). Paralel cu ele mai erau si tramvaiele EP/V3A cu una sau doua remorci. Imi amintesc ca am inghetat odata in tramvaiul 6043+6243 care se oprise pe undeva inainte de podul Ciurel. Pana la urma am reusit sa deschid usa (eram in remorca) si am coborat. Cred ca se intamplase ceva si pe celalalt sens, pentru ca si tramvaiele roz intarziasera si de asta ma urcasem in EP dupa ce ma saturasem de asteptat.
Cred ca am mers cu toate tramvaiele roz, pana au aparut cele cu masca din fata si din spate. Cred ca primele pe care le-am vazut au fost 005 si 024.
Ultimul V3A nemodernizat pe care l-am vazut pe linia 41 a fost 278. De fapt, nu stiu daca 278 a fost direct modernizat ca metrou usor sau daca a fost si el tramvai roz sau modernizat de URAC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Noi 2007 16:11:27    Titlul subiectului: htrrthtrhtrh 84914

#358 a venit de la URAC și azi era pe linia 32 tur mic...Am mers cu el și se comportă bine.
#359 era in depou...#358 a stat pe bara o perioadă destul de mare...cine știe câte RK-uri a avut #358...
Acum #358 seamana cu #099...deci a avut RK cât de curând
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 21 Noi 2007 17:23:17    Titlul subiectului: 84916

Cred ca la #358 este a patra sau a cincea oara cand iese cu RK din URAC, acest vagon si "fratele" lui 359 cred ca sunt vagoanele cu cele mai dese reparatii capitale de la depoul Alexandria!

#358 a avut cel putin 4 RK, cunosc acest vagon foarte bine, este unul dintre preferatele mele de la depoul Alexandria, il stiu cand a fost pe 4, 15, 37, 41, 42, etc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai158



Data înscrierii: 23/Aug/2007
Ultima vizita: 29/Noi/2011
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Noi 2007 21:05:23    Titlul subiectului: 84947

358 avea o schema foarte draguta

_________________
iubesc ratbul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2008 21:49:43    Titlul subiectului: Re: De ce s-a casat un V3A-A3 ??? 88153

bogdan71 a scris:
Am regăsit printre însemnările mele din ultimul an de facultate (1995-1996) o listă cu cîteva dintre vagoanele V3A-A3(la ora aceea, toate roz) care circulau pe 41. Deci:
#004, , #005, #105, #106, #109, #114, #251, #252, #268, #304, #322.
#004 nu mai există în prezent în parcul circulant al RATB. Unde - și cînd - a dispărut? Eu unul l-am văzut ultima dată prin 1999 sau chiar 2000...
Ar mai fi fost si 051, 190 (ulterior vagoane cu reclama la bere "TUBORG"), dar acel vagon 004 eu unul nu l-am vazut niciodata poate ai insemnat gresit, bogdan71, poate era vorba despre 234, care ar fi printre ultimile vagoane roz de la Alexandria actualmente Very Happy .
Am circulat foarte mult in perioada aceia 1995-2000 cu tramvaiele liniei 41 si va spun cu toata convingerea ca acest vagon, 004, nu a existat niciodata, cel putin pe aceasta linie sau la depoul Alexandria!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community