Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 17 Noi 2005 13:52:04 Titlul subiectului: |
55748 |
|
Sunt doua astfel de troleibuze, #7454 si #7459.
7459 are motor de tractiune alimentat in curent alternativ.
#7459. Iata cateva poze cu el.
Legat de interior: parca-mi aduc aminte ca scaunele erau albastre, un albastru frumos, astea de acum par mai degraba a proveni de la un De Simon - autobuz.
Imi place tare mult schema de vopsire a acestui troleibuz. Cica toti soferii se feresc de el din cauza defectelor lui anterioare, insa eu cred ca va veni vremea cand cei care se feresc acum de el, vor regreta asta, fiindca este un troleibuz "tare".
Iata si un detaliu care explica intrucatva desele lui probleme... actionarea in curent alternativ... Fiind un sistem modern, sunt putini sau deloc cei care se pricep la intretinerea/remedierea problemelor lui.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.85 kb |
Vizualizat: |
de 59539 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.78 kb |
Vizualizat: |
de 59539 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.61 kb |
Vizualizat: |
de 59539 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.13 kb |
Vizualizat: |
de 59544 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 22 Noi 2005 13:43:22 Titlul subiectului: |
55953 |
|
Iata-l si pe 7454.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.01 kb |
Vizualizat: |
de 59553 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.04 kb |
Vizualizat: |
de 59553 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
brado73
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Mai/2008 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 03 Ian 2006 20:46:41 Titlul subiectului: |
57314 |
|
7459 are actionare cu motor asincron. S-a luat in calcul repararea echipamentului, dar Kiepe nu vrea sa se bage fara o groaza de bani, iar in tara, firmele de profil nu sunt prea incantate sa repare echipamentele concurentei. S-a luat in calcul si trecerea lui la echipament de curent continuu, asta fiind o solutie ceva mai ieftina, dar si asta costa bani. RATBul nu vrea sa mai plateasca un echipament de actionare, pt ca l-au mai platit o data pe cel existent celor de la Rocar. Asa ca totul se reduce la o simpla problema de buget. Cand vor exista banii necesari se va repara si 7459. Pana atunci... Oricum, casarea lui este exclusa. Se va face ceva cu el, dar va dura.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 13 Mar 2006 22:39:23 Titlul subiectului: * Troleibuzul 7459 |
59108 |
|
Am dat de urmatoarea cerere de oferta pe site-ul RATB, la capitolul Licitatii:
Natura si cantitatea produselor: serviciu de reparatie a troleibuzului EA 412 nr 7459 si service de depanare pentru 12 luni
Cod CPSA: 5020.12
Data limita depunere ofertelor: 23.03.2006, ora 9,30 / RATB
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2006, ora 10 / RATB
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului: pretul cel mai scazut
Daca ideea de reparare de catre un tert mai e cum mai e, cea mai Interesanta mi se pare ideea de externalizare a depanarii pe un an. Eu pana acum am crezut ca toate reparatiile la vehicule se fac in interiorul RATB, fara a apela la alte firme. Am dreptate (deci anuntul asta ar fi un deschizator de drumuri) sau s-a mai practicat si inainte?
|
|
Sus |
|
|
TsE
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 02/Oct/2019 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Dum 19 Mar 2006 15:52:04 Titlul subiectului: Troleibuzul 7459: unicul Rocar 412 cu acționare c.a. al RATB |
18763 |
|
Se spune ca 7459 are echipament KIEPE ELECTRIC, ca si 7460. "Legenda" spune ca ROCAR nu a platit echipamentul furnizat de KIEPE iar acestia nu au mai dat nu are schemele de cablaj. Si acum cand e defect 7459 cei de la RATB se plang... Schemele lui electrice nu sunt compatibile cu nici o alta schema, nici cu AstraIK 415, nici cu E312. Nici componentele. Trebuie facuta sau o schimbare radicala sau o carpeala... Poate ca cea mai buna reparatie ar fi cea de a inlocui echipamentul KIEPE cu cel de ICPE-SAERP, ca la IK415T, desi sunt constient ca e greu sa schimbe echipamentul de pe 7459, poate mai greu decit sa-l faci de nou. Trebuie sa scoti de acolo unele componente, caroseria este pregatita pentru fixarea mecanica a unor componente, iar cele de Astraik au alte gabarite, mase, puncte de fixare...
Care a fost depoul care l-a tinut pe 7459 inainte de lunga lui disparitia de la strada si ce linii deservea?
_________________ TsE |
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Vin 21 Apr 2006 11:17:55 Titlul subiectului: |
60030 |
|
Mi-au placut dintotdeauna geamurile lui fumurii, specifice de Simoanelor. Contrastul dat de vopseaua alba si geamurile fumurii ii dadea o alura aparte...
|
|
Sus |
|
|
jad
Data înscrierii: 24/Mar/2006 Ultima vizita: 27/Noi/2020 Mesaje: 55 Locație: Bucuresti 1 (Ion Mihalache)
|
Trimis: Joi 06 Iul 2006 15:06:26 Titlul subiectului: |
62004 |
|
Actionarea in curent alternativ este cel mai modern sistem de actionare; toate firmele europene produc numai astfel de troleibuze. S-a adoptat pentru eliminarea motorului de cc cu perii care e scump, greu si necesita intretinere. Doar Astra Bus mai produce troleibuze cu chopper si motor de cc. Sunt preferate de regiile de transport din Romania din cauza pretului mai mic si faptului ca echipamentul electric/electronic e romanesc.
|
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Vin 01 Sep 2006 23:36:35 Titlul subiectului: 7459 - interesant |
64172 |
|
TsE a scris: | Care a fost depoul care l-a tinut pe 7459 inainte de lunga lui disparitia de la strada si ce linii deservea? | #7459 era la Bujoreni pana sa se defecteze si circula numai pe linia 69. Nu mai circula cam de 3 ani, dar a stat la Bujoreni pana vara sau toamna trecuta (eu asa imi aduc aminte) si dupa aceea a ajuns la Vatra Luminoasa. Dar cum?! Tractat?
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 02 Sep 2006 00:59:33 Titlul subiectului: |
64175 |
|
A ajuns nu se știe cum la Vatră, apoi s-a întors prin primăvară pe roțile lui la Bujoreni, a făcut ceva ranforsări pe 62, 91 și 69 și a picat iară. Acum stă trist la intrarea în Dep. Bujoreni așteptând vremuri mai bune.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 30 Noi 2006 05:15:11 Titlul subiectului: |
67376 |
|
Uitati si o poza cand era nou, inainte de a se sta pe bara, inainte de a exista 7460...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
926.03 kb |
Vizualizat: |
de 59533 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 12 Dec 2006 11:02:54 Titlul subiectului: |
67929 |
|
Acest troleibuz este deosebit si din punct de vedere al schemei de culoare interioare si exterioara.
Daca va uitati bine pe placute veti vedea - 7454 = Rocar E412 si 7459 = Rocar EA412
Se pare ca i-au dat de cap bine de tot. Circula de mai bine de o luna fara probleme de dimineata pana seara. Si intr-adevar, numai pe linia 62. Pe 62 mereu au circulat cele mai proaste troleibuze din dep Bujoreni, a fost de fapt si ultima linie pe care au circulat DAC...
|
|
Sus |
|
|
Electroputere Vasile
Data înscrierii: 18/Dec/2006 Ultima vizita: 24/Dec/2023 Mesaje: 4 Locație: Craiova
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 28 Dec 2006 16:34:00 Titlul subiectului: |
42206 |
|
#7459 merge fără probleme... azi au venit băieții de la INDA să facă niște verificări prin urmare, nu a ieșit la stradă.
...comparați plăcuța lui #7454 (c.c.) și #7459 (c.a.). u credeam că e vorba doar de motor (ca diferență)... în schimb, se pare că până și sarcinile pe osii sunt altele!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.68 kb |
Vizualizat: |
de 61114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.69 kb |
Vizualizat: |
de 61114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.82 kb |
Vizualizat: |
de 59541 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.99 kb |
Vizualizat: |
de 59541 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.7 kb |
Vizualizat: |
de 59541 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Ian 2007 21:37:50 Titlul subiectului: |
44289 |
|
#7454 va fi revopsit in aceasta primavara. Lucrul imbucurator este ca isi va pastra schema de culoare care il face deosebit
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Lun 17 Mar 2008 20:57:51 Titlul subiectului: #7454 a revenit pe 86/79 |
90251 |
|
Dupa multa vreme in care nu a mai circulat pe 86, azi pe la ora 13.30 #7454 era in statia Piata Romana, sens spre Foisorul de Foc. Nu stiu daca a fost pe 79 sau pe 86, dar era o surpriza fiindca, dupa ce s-au bagat Citelis-uri pe 86, acest Rocar E412 nu a mai fost vazut pe aceasta linie.
_________________
Ultima modificare efectuată de către bogdanpopescu la Mar 18 Mar 2008 20:42:51, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
BOGDABUS
Data înscrierii: 22/Sep/2006 Ultima vizita: 12/Apr/2024 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Mar 2008 21:50:28 Titlul subiectului: |
90255 |
|
#7454 a circulat sambata si duminica trecuta pe linia 79 pentru ca linia 66 a fost desfintata pentru efectuarea unor lucrari la retea. De obicei circula pe linia 66 sau 86, insa mie mi-ar fi placut sa ramana pe 79.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 20:25:57 Titlul subiectului: |
90463 |
|
Troleibuzul #7454 este titular pe linia 66, faptul ca il mai vedeti si pe alte linii decat 66 se datoreaza faptului ca este "rezerva" in acea zi!
Pe 86 nu a mai fost decat soferii (fosti titulari) care au primit Irisbus Citelis! (#5311)
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 23 Mar 2008 08:15:06 Titlul subiectului: |
90525 |
|
#7454 circulă pe liniile depoului Vatra Luminoasă...deci poate fi oriunde vrea dispecerul depoului...titular este mai mult pe 66.
7459 este în URAC pentru RK...așa mi s-a spus...sper să nu-l taie.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Sâm 26 Apr 2008 12:12:26 Titlul subiectului: |
92535 |
|
Se pare ca acest frumos troleibuz #7459 a iesit de la URAC, dar ...si-a pastrat schema de culoare, un fapt oarecum inedit si asta deoarece se stie ca tot ce intra in URAC cu scheme de culoare mai diferite, iese in schema clasica a RATB!
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Sâm 13 Dec 2008 15:06:09 Titlul subiectului: |
102480 |
|
Cate troleibuze Rocar 412E, Rocar512E mai circula la ora actuala in Bucuresti ?Poate le dau o idee celor de la RATC Constanta, asta in ideea
ca si conducerea RATB este de acord ! Dar , mai "au viata in ele" sau
sunt pe chituci ???
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 11:13:44 Titlul subiectului: |
103342 |
|
Troleibuzul #7459 l-am vazut saptamanile trecute pe linia 93,iar superbul #7454 pe linia 66.Deci ele inca "mai au viata in ele" .
|
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Vin 10 Apr 2009 22:29:00 Titlul subiectului: |
109291 |
|
#7459 Dupa ce a fost o perioada destul de lunga pe linia 62, in ultimile saptamani il vad aproape zilnic pe linia 93. Este un lucru imbucurator ca troleibuzele "speciale" ale RATB au supravietuit si sunt destul de menajate, 93 nefiind o linie atat de grea precum 62.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 11 Apr 2009 00:01:24 Titlul subiectului: |
109299 |
|
Au supraviețuit doar 7459 și 7460 dintre troleibuzele ,,speciale", restul sunt fier vechi de mult, inclusiv 7454.
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Lun 26 Sep 2011 20:03:30 Titlul subiectului: |
148991 |
|
Stie cineva ce se mai aude de #7459? E si el casat, sau inca se tine bine?
Ultima oara l-am vazut in septembrie anul trecut pe 62 si de atunci nu stiu nimic de el.
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
Victor
Data înscrierii: 10/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mar/2012 Mesaje: 12 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 26 Sep 2011 22:52:35 Titlul subiectului: |
149001 |
|
A revenit la munca de cateva saptamani. De obicei e turat pe linia 93.
|
|
Sus |
|
|
|