Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Bilete/abonamente RATB/STB. Puncte de vanzare
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tarife, bilete, validatoare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 19:27:45    Titlul subiectului: 104764

Poți plăti cu orice card al oricărei bănci,,, articolul ăla probabil e ,,subvenționat" de BCR.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 23 Ian 2009 09:21:57    Titlul subiectului: 104795

Dr2006 a scris:
Poți plăti cu orice card al oricărei bănci,,, articolul ăla probabil e ,,subvenționat" de BCR.
Nu are nici o legatura una cu alta.

P.O.S-urile, acele dispozitive prin intermediul cardului, sunt montate de o anumita banca, insa nu inseamna ca pot fi folosite doar de clientii acelei banci. Nicaieri in articol nu spune ca poti plati doar cu card B.C.R.

Si la RATB, si la marile magazine, P.O.S.-urile sunt montate de o banca cu care face contract magazinul, insa de platit poti plati cu cardul indiferent clientul carei banci esti tu.
Pe deasupra, in cazul platilor cu cardul nu se percep comisioane, cel putin deocamdata.

Deci articolul e chiar neutru, pur si simplu cei interesati au fost informati de noua facilitate de plata cu cardul.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 09 Feb 2009 11:27:51    Titlul subiectului: 105815

Ideea de a avea un titlu de transport universal RATB/Metrorex nu este noua, ea a mai fost luata in calcul si anterior actualelor carduri Activ.

Prin anul 2004 a existat un abonament pe 1 zi valabil atat la RATB cat si la Metrorex. Se prezenta sub forma unei cartele similare cu cele ale Metrorex, numai ca era valabila si pe RATB.

Exista insa conditia OBLIGATORIE ca prima folosire sa fie la metrou, pentru imprimarea datei de valabilitate.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 23:15:02    Titlul subiectului: 107229

Pe linia expres 780 nu exista cartele magnetice la fel ca si pe 783, ci doar bilete, care costa 3,5 RON/calatoria. Nu inteleg de ce nu au introdus cartele si pe aceasta linie. Poate este o linie cu regim mai special decat 783.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 913
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 07:34:46    Titlul subiectului: 113167

Prețul biletelor RATB ar putea crește până la 20%
Realitatea.net a scris:
Prețul biletelor și abonamentelor RATB va crește cu 10- 20%, a declarat directorul regiei, Gheorghe Aron, care a precizat că propunerea va fi înaintată CGMB.
Aron a precizat că solicitarea regiei se bazează pe creșterea prețului combustibililor, dar și pe cel al pieselor necesare noilor vehicule din parcul RATB. Recent, RATB a finalizat achiziționarea a ultimelor vehicule din cele 1.000 de autobuze Mercedes Citaro comadate
Prețul unui bilet pentru o cursă urbană a crescut, pe 31 ianuarie 2008, de la 1,1 lei la 1,3 lei. Prețul unui abonament nominal integral pe o linie a crescut cu 20%, de la 25 de lei la 30 de lei, cel pe două linii cu 16,66%, de la 30 de lei la 35 de lei, iar un abonament lunar nominal intergral pe toate liniile s-a majorat cu 25 %, de la 40 de lei la 50 de lei.
De asemenea, Aron a precizat că regia are în vedere achiziționare de autovehicule de capacitate medie (mai mici ca cele existente) pentru transportul de noapte. "Încă analizăm oportunitatea acestui transport, mai ales din punct de vedere al solicitărilor. Dacă îl vom face avem nevoie de autovehicule mai mici pentru că noaptea cererea de transport e mai mică. Vom avea în vedere introducere acestor vehicule pe traseu între orele 21.00 și 5.00" a precizat Aron.
Directorul RATB spune că ar putea introduce vehicule mai mici încă de la ora 21.00, ținând cont de scăderea traficului spre seară. "În general, numărul de călătorii a scăzut în acest an cu 4-5 procente față de aceeși perioadă a anul trecut" a mai spus Aron.

http://www.realitatea.net/pretul-biletelor-ratb-ar-putea-creste-pana-la-20prc-_551252.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 04 Aug 2009 20:49:47    Titlul subiectului: 114980

O intrebare legata de tarifele calatoriilor cu bilet pe liniile preorasenesti: In pagina cu tarife a RATB http://www.ratb.ro/index.php?page=tarif&id_rubrica=9 se mentioneaza asa:

BILETE - pentru distante mai mici de 20 km - 1,5 lei
BILETE - pentru distante mai mari sau egale cu 20 km - 2,5 lei.

Okay. Dar mai jos apare o alta notita:

Linii cu tarif de 1,5 lei/bilet : 400, 401, 402, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 414, 417, 418, 419, 421, 422, 425, 427, 428, 430, 431, 432, 433, 434, 439, 445, 453, 454, 455, 456, 458, 459, 460, 461, 466, 471, 473, 475.

Linii cu tarif de 2,5 lei/bilet : 412, 415, 416, 426, 443, 444, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 476.

Deci printre altele toate liniile ce pleaca de la Piata Presei spre nord au 2.5 lei per bilet. Intrebarea mea e: Daca merg o distanta care este clar sub 20 de kilometri - sa zicem pana in comuna Otopeni, sunt nici macar 10 - dar folosesc o linie care e trecuta cu tarif de 2 lei si jumatate ce fel de bilet de hartie trebuie sa folosesc, de un leu si jumatate sau doi si jumatate? Intrebarea se refera strict la bilete de hartie, nu la cardul Activ unde mi-e clar ca s-ar scadea 2.5 lei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 05 Aug 2009 15:25:03    Titlul subiectului: 114995

Liniile de lung parcurs raman cu pretul de 2,5 lei indiferent de distanta parcursa - ar trebui zonate si la cumparare cerut bilet (de hartie, daca e pe card, e putin mai complicat) in functie de distanta - ar putea fi trei tipuri: 10 km. 10-20 km, peste 20 km, insa mai comod e sa fie doar doua zonari, asa cum e acum, pana in 20 si peste. Metoda are si dezavantaj - romanul descurcaret ia bilet de 1,5 dar poate sa mearga mai departe (iau pana in Otopeni, dar merg la Snagov, ca nu prea vine "nasu'" Very Happy), asa ca mai sigura e tarifarea pe tip de linii - daca vrei o anumita destinatie, platesti tarifarea de pe linia respectiva. Oricum pe liniile din nord, oferta de transport de bogata, de la firmele private pana la RATB - privatii sunt mai desi decat RATB.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 05 Aug 2009 15:30:55    Titlul subiectului: 114996

Sunt zone, dacă mergi până la Otopeni cu 476 plătești 1,5 RON, nu 2,5 RON, iar dacă mergi doar în oraș iei bilet de oraș. Desigur, trebuie să folosești bilet de hârtie, că SATul nu știe de zone și îți ia prețul maxim. Desigur, cea mai bună soluție e abonamentul general pentru toate liniile din oraș și din afară, 62,50 RON.

Înainte de prima desființare era o listă pentru fiecare traseu cu tarifele pe diverse rute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 05 Aug 2009 15:45:54    Titlul subiectului: 114997

rosetti61 a scris:
Liniile de lung parcurs raman cu pretul de 2,5 lei indiferent de distanta parcursa


Dr2006 a scris:
Sunt zone, dacă mergi până la Otopeni cu 476 plătești 1,5 RON, nu 2,5 RON


Bun, la un interval de cateva minute apar doua raspunsuri la intrebarea mea de ieri, dar se bat cap in cap Smile ... deci cine are dreptate? Mentionez ca ma intereseaza realitatea existenta pe teren, deci cum se procedeaza acum, si nu potentiale alte variante care ar putea fi implementate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 05 Aug 2009 21:39:36    Titlul subiectului: 115002

Cel puțin pe sensul de întoarcere e logică treaba. La dus e mai greu să demonstrezi controlorului că tu mergi cu mașina de Periș numai până la Otopeni, însă teoretic nu ar avea ce să îți facă, ținând cont că biletul de 1,5 RON e valabil până la Otopeni, deci tu, la momentul controlului, ai bilet valabil pentru zona aia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
clujsergiu



Data înscrierii: 14/Aug/2009
Ultima vizita: 26/Aug/2012
Mesaje: 2
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 15 Aug 2009 15:43:24    Titlul subiectului: Bilete 115407

Imi poate spune cineva in ce perioada au circulat aceste bilete si legitimatii de calatorie (exceptie legitimatia alba care a circulat in anii 1950).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Aug 2009 22:44:25    Titlul subiectului: 115423

Abonamentele apartin perioadei 1986-1989. Biletele cred ca sunt dinainte de 1970.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 16 Aug 2009 00:57:33    Titlul subiectului: 115442

Primul rand si biletul de troleu - 2 calatorii pana in 1985
Randul 2 - autobuz 1 calatorie pana in 1985
Biletele de autobuz si tramvai (cu "a" si "tw" dupa 1987
cel de tramvai cu stampila si unificat de 6 lei dupa 1990
Tariful a fost de 2 lei si imediat dupa unificare pana in 1990.

Biletele de maxi-taxi randul de mijloc: primul 1990, al doilea pana in 1989 (au exista si de culoare galbena - cele de noapte erau albastre)
cel de jos 1991.
Abonamentele de 1 zi si-au pastrat aspectul pana prin 1996.

Abonamente din perioada 1985-1988 postul din 23 noiembrie 2006 (pag. 3); am unul bleu ca cel cu fotografie din postul lui acier din marti 23 octombrie 2007 (pag. 4)si unul pe linia 12 cu foto (anii 50-60) dar pe care nu stiu pe unde e.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Lun 21 Sep 2009 21:34:41    Titlul subiectului: 117282

Un bilet pe care l-am primit sambata de la taxatoarea din V56.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Lun 21 Sep 2009 22:00:25    Titlul subiectului: 117286

Am regasit (dupa indelungi cautari) abonamentele mele de cand eram student.
Mai intai abonamentul studentesc, putea fi pe o linie sau doua linii (de acealsi vehicul). Nu mai tin minte preturile. Eu foloseam liniile dintre caminul "6 Martie" si Universitate, adica troleele 84 si 92.
Apoi abonament de ne-student, plus tichetul cu numarul traseului (traseelor). Vad ca aveam 134 si 177, dar nu mai tin minte unde mergea 177 asta ...
Poza de pe abonamentul albastru probabil ca am folosit-o la carnetul de partid, Embarassed ca vad ca e taiata. Sau am oferit-o vreunei fete?! Am uitat!

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 29 Oct 2009 21:08:32    Titlul subiectului: 119154

Niste bilete vechi.
"Aceste bilete de masina au 38 de ani!!Reprezinta drumurile tatalui meu catre maternitatea unde mama mea urma sa nasca!Am pastrat aceste bilete,sunt o legatura cu trecutul meu!!! " spune Onisei Mihaela. Strangatoare fata... http://www.adevarul.ro/reporter-adevarul-foto/inapoi-in-comunism/drumuri

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 20 Noi 2009 12:03:58    Titlul subiectului: 120345

Postat cu intarziere (de mine) ....

http://www.gandul.info/news/controlorii-ratb-au-primit-ordin-sa-nu-mai-dea-amenzi-pe-durata-grevei-de-la-metrou-5114491

"Controlorii RATB au primit ordin să nu mai dea amenzi pe durata grevei de la metrou
de Daniel BEFU | 18 NOIEMBRIE 2009

Controlorii RATB au primit ordin să nu mai dea amenzi pe durata grevei de la metrou

Controlorii RATB s-au reprofilat pe perioada grevei de la Metrorex, lăsând-o mai moale cu amenzile și transformându-se în ghizi care dau informații despre traseele de autobuz, călătorilor obișnuiți să călătorească numai cu metroul. Mihai Vădărău, șeful Serviciului de Relații Publice al RATB, a declarat în exclusivitate pentru Gândul: "Controlorii RATB sunt pe traseu, să se vadă că există organ de control în mijloacele de transport, însă li s-a recomandat să nu apese foarte tare pe eficiență, adică să nu mai fie atât de aspri în privința amenzilor, ci să înțeleagă situațiile care apar. Lumea și așa e necăjită că transportul în comun e așa cum e în aceste zile și atunci vrem să nu amplificăm și noi această stare de numulțumire".

Pe timpul grevei de la metrou, controlorii au o nouă sarcină de serviciu, conform șefului de comunicare al RATB: "Echipele de controlori au primit recomandarea să aibă în primul rând atribuții de îndrumare și de sprijin, să fie prezenți pe traseu și să ajute oamenii să se descurce, în special să dea relații celor care sunt obișnuiți să circule doar cu metroul și nu cunosc traseele mijloacelor de transport în comun de suprafață".
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Noi 2009 12:15:57    Titlul subiectului: 120348

Pot sa confirm datele din articol. Miercuri dupa masa, pe la ora patru fara un sfert am mers cu 336 de la Piata Rosetti inspre Eroilor. La Universitate s-au urcat doua controloare. Desi autobuzul era aproape gol, au fost depistati doi blatisti. Au inceput scuzele clasice ba ca merge doar o statie, si nu a apucat sa isi ia bilet, ba ca nu a apucat sa isi prelungeasca abonamentul pe o luna. Blatistii s-au ales doar cu o dojana moralizatoare din partea controloarelor si apoi fiecare si-a vazut de drumul lui.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2022
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Dec 2009 12:45:21    Titlul subiectului: Reduceri pensionari 121713

Oare e corect ca pensionarii sa aiba transportul gratuit 100% pe toate mijloacele RATB (cu exceptia liniilor Expres). Chestia asta presupune, pe langa faptul ca noi ceilalti platim mai mult in contul lor, si o aglomerare semnificativa a vehiculelor. Mai mult, odata cu aglomerarea apare si "obligatia" ca un pasager mai tanar, care a platit, sa le cedeze locul din oficiu, desi poate se intoarce obosit frant de la serviciu. Daca nu cedeaza, ii sar in cap cei care n-au prins loc, din invidie.

Eu unul as propune un procent de 75% reducere pe o linie, 65% pe 2 linii si 50% reducere pe toate liniile si obligatia de a sta la coada pentru procurarea legitimatiei, nu facand dovada in mod simplist cu talonul de pensie. Probabil ca unii imi vor sari in cap spunand ca sunt un tanar obraznic, dar sa nu uitam ca asemenea facilitati sunt specifice tarilor socialiste si nu capitalismului pe care ne luptam sa-l construim. Poate acum cu criza sa se mai miste lucrurile la capitolul asta. Nu am nimic contra pensionarilor, dar ceva ar trebui sa plateasca si ei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Dec 2009 17:48:33    Titlul subiectului: 121720

Sa nu uitam totusi ca pensionarii au cotizat o viata la asigurarile sociale. Nu trebuie ei aratati cu degetul ci politicienii care au fost incapabili sa gestioneze economia tarii si au adus pensionarii in prag de saracie, si bugetul asigurarilor sociale aproape de cota 0.

Exista insa si pensionari care nu au cei 7 ani de acasa in mijloacele de transport in comun. Eu cred ca dialogul (unde se poate) este cel mai bun.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 913
Locație: Bacau

MesajTrimis: Lun 08 Mar 2010 16:54:52    Titlul subiectului: 124398

Oprescu taie abonamentele gratuite la RATB pentru angajații primăriilor
Mediafax.ro a scris:
Primarul Capitalei a declarat, luni că municipalitatea va reduce subvențiile RATB, lucru care nu va duce însă la creșterea prețului unei călătorii, pentru că acești bani vor fi luați prin eliminarea celor aproximativ 12.000 de abonamente gratuite de care beneficiază aparatul executiv al primăriilor.
"Nu intervenim încă la prețul biletului, pentru că nu este momentul ca acesta să crească, ci vom încerca să reducem cele aproximativ 12.000 de abonamente gratuite ale aparatului executiv al celor șase primării de sector și al municipalității", a spus Sorin Oprescu.
Referindu-se la reducerea subvențiilor acordate de municipalitate Regiei Autonome de Transport București (RATB) și Regiei Autonome de Distribuția Eenergiei Termice (RADET), primarul Oprescu a caracterizat cele două instituții ca fiind "două găuri negre ale bugetului municipalității".
Astfel, potrivit edilului șef al Capitalei, cele două regii ar trebui să se transforme "cât de curând" în societăți comerciale, pentru eficientizarea lor.
De asemenea, Oprescu a precizat că nu se va interveni asupra abonamentelor gratuite de care beneficiază pensionarii, cărora însă le-a adresat rugămintea de a circula mai puțin în intervalul orar 7.00 - 9.00 al fiecărei zile lucrătoare, atunci când liniile de transport în comun sunt folosite de elevii și angajații bucureșteni.
El a mai spus că nu s-a luat în calcul și nu se va renunța la anumite linii de transport în comun, pentru că cetățenii trebuie stimulați să folosească mijloacele de transport în comun.

http://www.mediafax.ro/social/oprescu-taie-abonamentele-gratuite-la-ratb-pentru-angajatii-primariilor-5725728/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Mar 2010 20:27:50    Titlul subiectului: 124402

RATB-ul reprezinta gaura neagra si datorita blatistilor. De exemplu cati merg cu bilet pe liniile din Ferentari, Giulesti sau alte zone "fierbinti" ?
Foarte haios primarul cand ii roaga pe pensionari sa nu circule intre orele 7:00 si 9:00. Ajungem de rasul curcilor. Ma intreb daca in Germania, Austria sau alte tari din vestul Europei primarul ii roaga pe pensionari sa stea cuminti intre orele 7:00 si 9:00 ca sa circule elevii si angajatii. Poate ar trebui sa le dam interdictie pensionarilor sa iasa din casa, daca este sa ne luam dupa logica primarului. Oare pensionarii sunt problema principala a RATB-ului ? Oare pensionarii sunt de vina pentru faptul ca multe autobuze Mercedes Citaro, care au costat o caruta de bani, stau pe bara ? Oare pensionarii sunt de vina ca s-au casat intr-o veselie, inclusiv autobuze care ar mai fi putut circula inca cativa ani ? Oare pensionarii sunt de vina pentru faptul ca nici pana in ziua de astazi edilii nu au fost in stare sa rezolve problema culoarului unic pentru RATB ? Oare pensionarii stabilesc frecventele liniilor RATB, gen 181 ? Ca si in alte domenii ale economiei nu se rezolva problemele de fond. Se taie din subventii, se arunca vina pe pensionari, o sa apara si aici useri porniti contra pensionarilor, lumea in autobuze o sa ii injure pe pensionari, pensionarii o sa ii injure pe elevi, dar problema de fond nu se va rezolva in felul asta si o sa ne plangem in continuare ca RATB va fi o gaura neagra, si o sa preferam sa mergem cu masina in locul transportului in comun, care vine in unele cazuri la o jumatate de ora, ba se blocheaza pe la intersectii aglomerate, ba nu stiu ce acces/retragere SF-ista au autobuzele, etc.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Mar 2010 20:52:09    Titlul subiectului: 124403

RATB-ul este singurul vinovat pentru aceasta situatie, care nu se va schimba pana cand nu se va schimba si sistemul de control. In momentul de fata, cand te urci intr-un mijloc de transport in comun fara bilet, sunt sanse mult mai mari sa circuli bine-mersi decat sa fii amendat. Chiar daca te prind controlorii, acestia sunt in multe cazuri complet lipsiti de autoritate si amendeaza si ei pe cine pot.

De asemenea, RATB-ul are multe linii gandite foarte prost. O eficientizare a acestora si o corelare la fluxurile actuale de calatori ar reduce din cheltuielile in plus.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 09 Mar 2010 10:05:51    Titlul subiectului: 124412

Conform unor stiri difuzate aseara pe mai multe programe de stiri, municipalitatea bucuresteana sta foarte prost cu banii si intentioneaza sa reduca subventiile catre RATB, lunadu-se in calcul scumpirea biletului de calatorie de la 1,3 lei la 1,5 lei/calatorie.

Mai amuzant e ca (si) astia din Primaria Bucurestiului isi dau cu stangu-n dreptu', vedeti declaratia lui Oprescu citata de zzz pe pagina anterioara, pentru ca la numai cateva ore sa apara stirea despre intentia de scumpire... Halal papagali politici mai avem...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ducu



Data înscrierii: 20/Oct/2007
Ultima vizita: 30/Dec/2023
Mesaje: 84
Locație: Eforie Sud

MesajTrimis: Mar 09 Mar 2010 10:11:10    Titlul subiectului: 124413

Te prinde mirarea? Oricum in capitala transportul public era unul din cele mai ieftine din tara! In Constanta de cand e calatoria 1,5 lei...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tarife, bilete, validatoare Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 5 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Nu puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community