Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

DAC in America Latina

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Mar 2006 20:39:09    Titlul subiectului: DAC in America Latina 18434

Am gasit acest sit interesant, care contine fotografii despre troleibuzele care au circulat in Bogota (Columbia). Printre ele se afla si acele DAC'uri de care s'a mai vorbit pe forum: 212E cu 2 usi si, foarte probabil, 217E cu 3 usi.
http://informatica-tecnologia.net/bc/index.php?option=com_content&task=view&id=45&Itemid=110
Este probabil ca 7335 din Bucuresti sa fi fost initial destinat pentru Columbia, pentru ca avea inscriptii in spaniola.

Atentie ! Situl se incarca greu !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ATM



Data înscrierii: 23/Mar/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Apr 2006 03:08:19    Titlul subiectului: 20204

Ca de obicei, DAC in elementul lui propriu: rugina, delasare, pustiu.
Mi-a placut totusi poza de interior cu melaminatul acela maro. Ii da un aer mai nu-stiu -cum...poate trebuia incercata si pe junghiurile bucurestene... nu se mai vedea asa rau uzura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Mar 13 Iun 2006 21:26:22    Titlul subiectului: 25139

Interesante scaune, iar pe partea stanga se afla un radiator (poza nr. 9)?
Iar soferul nu are cabina... Wow, inca nu am vazut DAC fara cabina
Interesant forma caroseriei. Aceste tipuri de usi au aparut la noi dupa 92, din cate stiu eu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 04 Iul 2006 19:22:29    Titlul subiectului: 26953

Primele DAC 117E nu aveau cabina inchisa complet, existand un spatiu de acces acesta facandu-se fie din salon fie pe usa. DAC 112 si 117 aveau doar partea din spatele soferului fixa si pentru a nu se permite accesul calatorilor din salon langa sofer era un semipanou melaminat. Usile din fata se deschideau integral neexistand circuit separat pe fiecare usa. Mai tarziu soferii au inceput sa inchida cabinele si sa blocheze prima usa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 16 Iul 2006 00:48:26    Titlul subiectului: 27679

Uitați-vă la poza aceasta:

În primul plan se găsesc troleibuze ZIU rusești
Pe al doilea rând în dreapta, se vede ceva ce seamănă cu 217, dar nu are nici întrerupătoare (acele cutii paralelipipedice din fața articulației), nici acea cutie tot paralelipipedică, dar mult mai mică,situată în fața întrerupătoarelor, nici rezistențe, ci niște "chestii" rectangulare. Pare mai degrabă un 317 decât un 217. Pe cei din București și Timișoara îi rog să confirme sau să infirme cele scrise mai sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 26 Noi 2006 19:16:52    Titlul subiectului: 39368

E posibil sa fi avut chopper, mai ales ca DAC a avut tendinta de a modifica modelele export, la fel ca si DAC 117E, care de fapt e un 217E cu semnale de 117 classic
La fel si configuratia geamurilor la 112E de Bogota e diferita. acum numai cei din Bogota daca ar putea sa vada ce e sub podea, sa confirme ce motoare or avea...
Pacat ce s-a intamplat cu troleibuzul din Bogota, au ruginit nu ca erau DAC si ZIL, ci pentru ca, nu au circulat, si nu au fost mentinute, s-ar fi intamplat la fel cu orice alt vehicul.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Oct 2010 11:02:49    Titlul subiectului: 134280

WOW, personal habar n-aveam ca noi am exportat DAC-uri pana-n Columbia Shocked

Am mai gasit un site cu niste informatii + niste poze... http://www.tramz.com/co/bg/b/bs.html

Conform site-ului:
*1982 - au cumparat 48 de troleibuze 112-EM (# 001-048);
*1985 - au cumparat 8 troleibuze articulate 117-E (# 200-208);
*straniu este insa, dupa cum spune insasi scriitorul paginii web ca unul dintre troleibuze este numerotat cu #098; Rolling Eyes

O sa mai sap sa ma interesez. Ganditi-va ce industrie buna aveam noi romanii... acum noi ne chinuim sa le cumparam din strainatate la licitatii, etc. Ce-am fost si ce-am ajuns!! Crying or Very sad


Ultima modificare efectuată de către ByOnu la Sâm 02 Oct 2010 17:53:43, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community