Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Sageata Verde și Depoul Ghioroc
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Ian/2018
Mesaje: 59
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Mar 28 Mar 2006 19:57:39    Titlul subiectului: 19383

Remiza Pincota este aici
Photo by: Andrei Frangopol (andreif@inext.ro) and Daniel Daraban (dannycbg@yahoo.com). Date: August 2004
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/misc/depot/Depot_Pancota_interior01.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/misc/depot/00-PREVIEWS/Depot_Pancota01.jpg.jpg
Statia Radna pozata de mine
http://www.railwayfan.ro/image/?img=3119&r=
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Ian/2018
Mesaje: 59
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Mar 28 Mar 2006 21:00:19    Titlul subiectului: trhrtr 19394

Un vagon de sageata verde are bara de tractiune pentru a se cupla cu Tatrele.
Era in fata la o Tatra, nu imi dau seama cum au manevrat cu el sau pentru ce i-au pus cupla de tramvai.



pb31901524dg.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.93 kb
 Vizualizat:  de 16797 ori

pb31901524dg.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 20 Apr 2006 14:48:37    Titlul subiectului: 21026

Ce nu mi-a placut a fost faptul ca linia Radna-Pincota a disparut in mai putin de un an de la oprirea circulatiei si inlocuirea cu autobuze. Daca era in proprietatea CFR se pastra linia?
_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2018
Mesaje: 727
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 25 Apr 2006 22:23:16    Titlul subiectului: 21374

1. In Ghioroc dupa ce iei curba spre dreapta si observi ca linia se sfarseste in dreptul bisericii, ai impresia ca pana acolo este si a si fost intotdeauna linia, dar mergand cativa metri dai de vechea linie care traverseaza drumul trecand pe partea dreapta in directia Radna. Stalpii de sustinere a retelei de contact avand si consolele (care la fel sunt din fier, ma mir ca mai exista) te ghideaza acolo unde linia nu mai exista, ele in prezent fiind singura dovada ca acolo a fost candva o linie.
2. Primul sat dupa Ghioroc in directia Radna (spre Est) este Minis stalpii apar unul dupa altul indicand ca esti pe drumul bun (de parca ai avea atatea variante... nu te poti rataci). Al doilea stalp fiind dublu marcheaza locul statiei din Minis unde linia se dubla print-o bucla de asteptare.
3. Intram in urmatorul sat Paulis care la fel isi are "semnele": evident stalpii si vechiul indicator in dreapta care din cauza liniei a fost amplasat asa departe de drum.
4. In Paulis vom intra pe drumul european care leaga Aradul de Deva, dar inainte trebuie sa traversam vechea linie a Sagetii Verzi
Pe Drumul European spre Radna gasim mai rar stalpi cu console, ajungem in Radna trecm de podul spre Lipova si dupa o curba usoara la stanga o luam pe prima strada la dreapta. trecem peste un podet langa care se mai vad capete de linie. care traversau paraiasul, Peste 100 de metri drumul ia o curba la stanga iar klinia traverseaza pe partea cealalta fiind pastrata si nasfaltata.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.62 kb
 Vizualizat:  de 16801 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.04 kb
 Vizualizat:  de 16801 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.59 kb
 Vizualizat:  de 16801 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.21 kb
 Vizualizat:  de 16801 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 26 Apr 2006 08:24:45    Titlul subiectului: Sageata Verde"20 21403

Intr=adevar, de pe DN7 au disparut mai repede liniile. Era clar inca dupa putin timp de la inchiderea circulatiei ca aceasta nu va mai fi reluata, deoarece multi si-au asfaltat "podurile" din fata casei pentru a-si parca masinile, si au scos liniile. Tot pe DN7, aproape de intersectia cu drumul ce duce la Cladova, se trece peste un parau. Acolo ar mai putea fi urmele podului pe care trecea sageata. Deasemena, pe-acolo s-au mai pastrat cativa stalpi.
Cei care credeau ca va fi reluata circulatia cred ca au fost niste naivi. Eu la fel. Oricum, m-am gandit ca la viteza cu care unii au sters aproape toate urmele acelei cai ferate, probabil nu era prea indragita. Intr-adevar in unele portiuni, trecea foarte aproape de case, mai ales intre Siria si Pancota, facand probabil galagie si zgaltaind casele.
Primarul Aradului, vrea sa faca zona Metropolitana Arad, adica sa uneasca orasul cu satele limitrofe. Se va dezvolta si transportul in comun astfel. Pe aceeasi directie de dezvoltare, ar putea fi refacut si drumul vinului, cu fonduri europene, sa se puna bazele agroturismului, etc. Nu in ultimul rand refacerea liniei de tramvai, pe care spun inca o data ar sta foarte bine un GT8Z....sau chiar GT8 cu monocomanda, loc pt intoarcere s-ar gasi... Idea
Deasemenea, ar fi foarte benefic sa se reconditioneze linia de tramvai Arad-Ghioroc, astfel incat Gt-urile sa aiba posibilitatea de a-si "etala muschii" in siguranta. Va imaginati o linie de tramvai paralela cu un drum european pe care un tramvai sa depaseasca in viteza o masina...
Ideea ar fi aceea a unor trasee turistice, liniiile Ghioroc-Radna si Ghiorc-Pancota sa fi fost tinute in stare de consevare macar. Oricum, pe acel traseu circula acum autobuze.
Legat de Sageata Verde...credeti ca un sistem de genul cailor ferate particulare nu ar fi benefic pt aceasta linie? Adica un operator privat...In alta ordine de idei, nu stiu/nu vad nici o diferenta de la acele licitatii. Regionala CFR Timisoara cica are cei mai multi km de cale ferata nerentabila, multe linii find construite inainte de 1918.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tyco



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 07/Aug/2013
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2006 18:45:14    Titlul subiectului: 27027

Ieri am fost la Ghioroc intr-o scurta vizita de nostalgie iar primul lucru pe care l-am observat a fost lipsa Tatrelor, duse la taiere. A mai ramas una singura (scuzati da nu i-am retinut numarul) care probabil va fi dusa zilele acestea la taiat. Frica mea cea mai mare este sa nu urmeze Sageata Sad .
Am avut ocazia de a intra si in statia de redresare originala,cu aparatura originala. Din pacate fiindca traim in Romania, pana si firele care se conectau la aparatele de masura au fost furate Sad , insa starea generala este destul de buna.
Mie mi s-a parut ca de la ultima mea vizita pe acolo (din aprilie) s-au mai deteriorat garniturile. In ritmul acesta in maxim 2 ani nu va mai ramane nimica de ele. Numarul sagetilor in stare functionala din depou este de 6.
Pacat ca nu e asa de simplu si cu Sagetile. Am vazut intr-un documentar pe Discovery ca in Anglia se organizeaza grupe de voluntari care intretin si refac locomotivele cu aburi si caile ferate istorice. La noi de ce nu s-ar putea? Eu as fi printre primii care m-as inscrie ca voluntar sa refac macar un automotor de Sageata Smile .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 08 Iul 2006 23:14:29    Titlul subiectului: 27216

Am remarcat și eu joi că era doar o Tatră...în schimb prin curte erau Săgeți descompuse... ce nu înțeleg eu este cum se intră/iese în/din depoul ăla...că am văzut o singură linie, care se înfunda sub un pod. Ori, din ce am văzut prin poze, acum câteva luni în Dep. Ghioroc era Timișul decapotabil, care joi a fost la traseu pe linia 1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tyco



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 07/Aug/2013
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 09 Iul 2006 00:27:25    Titlul subiectului: 27227

Nu prea stiu cum sa explic acest lucru(scuzati exprimarea putin cam netehnica). Si eu am fost putin surprins de metoda:
Tramvaiul iese pe poarta indreptata inspre pod, merge inainte pana unde poate, macazul se schimba, iar apoi tramvaiul da cu spatele, intrand pe linia principala cu fata inspre pasaj. Inainte se curata sinele de pietris si nisip.
Probabil marti voi mai merge intr-o vizita pana la Ghioroc si voi face poze la traseul de iesire/intrare a tramvaielor din/in depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 09 Iul 2006 01:25:45    Titlul subiectului: Sageata Verde"30 27238

Explicatia este ca ( desi nu situ sigur) "sagetile verzi" aveau dubla comanda, sau erau legate motor+remorca+motor. Din pacate am ratat calatoria cu sageata, fiind prea mic atunci cand s-au retras din circulatie.
La nici unul din capetele liniei (fostei linii) Pancota-Radna nu se afla vreo bucla, deci nu erau probleme pt sageti sa intre in depou. ( atat ca vatmanul trebuia sa mearga la capatul celalalt al vagonului.
Si azi, tramvaiele care merg la Ghioroc, intorc intr-un triunghi. Tramvaiul o ia inspre dreapta (Radna), apoi da cu spatele si intra in una dintre cele 2 linii de stocare. Interesant este faptul ca "omida" , adica Gt6 +Gb6 1014+1054 se pare ca isi are "depoul" chair pe una din acele linii de stocare, vatmanul fiind probabil locuitor al Ghiorocului. Very Happy
Tatra care a ramas, probabil va fi folosita ca vagon-motor, pentru a misca eventualele vagoane prin depou, sau pentru a duce/aduce vagonul de vara si tramvaiul copiilor (nu imi vine acum tipul de tramvai, il gasiti la topicul tramvaie) in oras, atunci cand este nevoie de ele. TTin minte ca odata am vazut Tatra T4R #109 aducand de la Ghioroc tramvaiul copiilor. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 09 Iul 2006 01:56:09    Titlul subiectului: 27241

Totuși, tramvaiul copiilor se poate deplasa și singur până la Ghioroc Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 09 Iul 2006 02:29:43    Titlul subiectului: 27248

Da e adevarat, dar eu astra am vazut. Smile Atunci il aduceau de-acolo, probabil vroiau sa ii faca revizia tehnica in depou la UTA inainte sa il puna in circulatie. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tyco



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 07/Aug/2013
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 09 Iul 2006 12:05:16    Titlul subiectului: 27275

Tatra aceea va fi curand dusa si ea la casat din simplul motiva ca...nu mai are bord.Au ramas numai instrumentele de masura(ampermetru si ce mai e pe acolo)
Chiar ma intrebam cum fac manevrele prin depou.Nu se pot efectua folosind tramvaie,cuplele sagetii fiind cuple de tren.O garnitura de 4 vagoane ale sagetii(toate aproape distruse,normal) au fost impinse cu aproximativ 10 m mai in spate,pe o linie noua(avea suruburi noi-noute).Voi face poze mai detaliate cand voi mai merge la Ghioroc.
DA "sageata verde" avea bord la ambele capete.ne-a si explicat cum functiona,fiindca am intrat la cea refacuta(cele sa fiu mai exact sunt 6 : 4 automotoare,un vagon si prima sageata care a circulat-original cu motor pe benzina-acuma doar un simplu vagon).
Tramvaiu copiilor este un Gotha. Mai era un Gotha in depou, tramvai folosit "de protocol".
Am intrat in posesia unui mers al trenurilor de pe vremea cand sageata era in administratia CFR (rutele 219,220). Voi incerca sa scanez pagina respectiva si sa o postez.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 09 Iul 2006 12:38:19    Titlul subiectului: 27276

Inseamna ca acea tatra probabil e #98, 92 sau 152, unua din fostele vagoane remorca. Probabil manevrele sunt facute cu ajutorul "sagetiolor" inca functionale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 09 Iul 2006 16:51:25    Titlul subiectului: 27298

Tramvaiul copiilor este Gotha? Te referi la altul decât cel decapotabil? Că mie mi-a părut a fi un Timiș modificat... dar care făcea ca Tatra când stătea pe loc, deși mă îndoiesc că are motoare ventilate forțat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 14 Iul 2006 09:08:50    Titlul subiectului: 27393

Sageti functionale Shocked , chiar cum se numeste remorca de Gotha ?
Tramvaiul decapotabil nu e Timis ! E al treilea tramvai de interventii si dezapezit alaturi de cele 2 rosii 001 si 002, la care a fost adaugata o structura metalica la Astra Vagoane, am aflat de la srazvi care are mai multi prieteni vatmani la Micalaca si UTA Wink

_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 14 Iul 2006 16:24:29    Titlul subiectului: 27448

Da, dar are motorizare de Timis. Very Happy (vagonul de vara) sau cel putin boghiuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tyco



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 07/Aug/2013
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 14 Iul 2006 17:52:49    Titlul subiectului: 27463

Azi am fost la Ghioroc...again. Cred ca am avut cel mai mare noroc posibil pentru ca mi-am implinit un vis. M-am plimbat cu "sageata verde" pana la Sambateni si inapoi.
Din pura intamplare fix azi a venit un grup de turisti austrieci sa faca o plimbare. Noi am venit mai repede pe la depou, am facut putin curat pe langa depou, am schimbat ceva macazuri si ne-a plimbat si pe noi (nu aveam nici o idee ca va veni cineva sa se plimbe cu sageata). Trebuie sa spun ca merge mai lin decat un tramvai. Am ramas socat ce lin mergea. E adevarat ca scotea un zgomot putin cam ciudat. Sageata e vizibil mai lata decat un tramvai obisnuit. Daca scoteai capul pe fereastra riscai sa ramai fara cap, stalpii de catenara fiind foarte aproape de automotor. Austriecii ne-au dat si un cadou Twisted Evil un CD cu poze cu tramvaie din Austria.
Am filmat foarte mult (nu mi-a ramas foarte mult spatiu pentru poze) pentru ca doresc sa fac un mic film despre sageata.
Cat mai curand posibil voi mai face o scurta vizita pentru a masura "sageata verde" pentru ca doresc sa realizez o macheta a ei la H0.
Am uitat sa precizez un mic detaliu care poate fi decisiv...si va rog sa imi scuzati capsul dar e important:
A INCEPUT TAIEREA "SAGETILOR VERZI". Imaginile de mai jos vorbesc de la sine:
3 sageti din exterior au fost programate pentru taiere. Ele au fost vandute la pret de fier vechi. Una a fost distrusa joi chiar in depou. A venit cu un tractor, l-a legat de sageata si a inceput sa traga. Sad(((((( Azi a fost programata casarea inca unei sageti. Trebuie facut ceva repede, altfel vor ramane numai cele 6 din depou (din care numai 4 automotoare) iar refacerea vechiului traseu care si asa este mica va deveni nula. Speram ca va mai ramane ceva pana la centenarul liniei.
In concluzie:Daca doriti sa vizitati sageata acuma este momentul pentru ca s-ar putea sa nu mai existe Sad
Din linie mai exista ceva stalpi de catenara si ici colo o bucata de sina.Pe mine ma intristeaza casarea sagetilor. Macar de ar lasa 2-3 care sunt in stare ceva mai buna si nu lear taia pe toate din exterior.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.98 kb
 Vizualizat:  de 16810 ori

1.jpg



2_228.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.09 kb
 Vizualizat:  de 16810 ori

2_228.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 16 Iul 2006 01:24:24    Titlul subiectului: 27677

Cine stie ce planuri au cu acel depou, probabil sagetile nemodernizate le stau in cale. Sper sa il transforme in muzeu....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Dum 16 Iul 2006 13:14:27    Titlul subiectului: 27703

Pai cum se sarbatoreste acest centenar, prin distrugere?
Tyco, trimite-mi pe privat citeva date referitoare la sageti si tot ceea ce crezi de cuviinta, pt. a-i intreba pe cei de la CTP Arad ce au de gind!
De fapt, pentru a-i opri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tyco



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 07/Aug/2013
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 16 Iul 2006 15:36:39    Titlul subiectului: 27723

Stiu sigur ca la depoul din Ghioroc va mai ramane un singur angajat, mecanicul care se ocupa cu intretinerea(si care si conduce) sageata. Restul vor fi dati afara pentru ca nu va mai fi nevoie de ei. Am inteles ca se va trece pe ceva sistem computerizat la statia de transformare. Probabil de aceea au inceput sa si taie sagetile. E totusi trist. Insa poate ca are CTPul un plan: sa vanda cateva sageti la fier vechi si cu banii pe care ii capata pe ele sa refaca cateva. Sper totusi ca se vor opri la aceste 3 sageti!
Oricum macar nu si-au pierdut complet interesul. Se lucra intens prin depou, la catenara, la cladiri, au fost "tunsi" si pomii din depou. Probabil ca unele sageti le stateau in cale. Eu voi incerca sa vorbesc cu cei de la CTP sa ma lase sa masor sagetile (sau sa imi dea ei planuri) pentru a le face o diorama pentru viitorul muzeu. Deja am inceput lucrul la siteul dedicat sagetii si la filmul despre ea. Fiecare face ce poate pentru a ajuta sageata.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2006 22:20:05    Titlul subiectului: 28319

Am fost azi in vizita la cineva in Ghioroc, si m-am plimbat si pana la depoul de tramvaie. Ce am vazut:...
Tatra ramasa e #152. Nu i se vede de afara numarul, dar mi-am dat seama ca e o Tatra nemodernizata (sunt mai multe indicii, casuta de sus unde se puna numarul exista, barile nu sunt de culoare alba)
Este garat acolo si TW #37, vopsit proaspat in alb si rosu parca si cu o foaie cu scrisul "cursa speciala".
Se putea vedea prin geam ca inauntru e garat vagonul copiilor folosit iarna. (Gotha) Interesant e faptul ca acel vagon nu ar putea fi scos de acolo, daca nu ar fi mutat un vagon de sageata care e garat chiar in fata usii pe aceeasi linie.
In rest, multe (sau ma rog, cateva) "sageti" in stare avansata de degradare, dar totusi cred ca unele ar mai putea fi folosite daca s-ar apuca sa le repare. Am vazut parca si inscriptia "1" pe un automotor, ma intreb daca intr-adevar erau clase si al aceste automotaore. Un automotor se vedea ca avea scaune tapitate parca...
Cred ca nu s-a mai circulat in acel depou de la ultima vizita a lui Tyco si a acelor turisti. Linia de intrare in depou este destul de acoperita cu nisip, insa acolo unde nu e se vede ca s-a circulat candva pe ea.
Mai demult, tin minte ca era garat si ceva Ep (in fine, ceva vagon ce exista mai demult, din acela din pozele datate 1968), numerotat 60 sau 40. Dar nu l-am mai vazut acolo.
In rest, nu stiu ce as mai putea zice. Daca tot vor sa faca acolo un muzeu, ma intreb de ce nu au dus si un Timis nemodernizat. Tin minte ca remorca #231 au tinut-o destul de mult in depoul Micalaca, chair dupa ce au casat toate Timisurile nemodernizate ramase. (ramanand doar #230-#185 care a trecut prin mai mutle serii de revopsiri). Ar fi putut sa o duca acolo, sau chiar sa duca 230-185....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tyco



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 07/Aug/2013
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 22 Iul 2006 00:31:37    Titlul subiectului: 28335

La inceput si eu mam mirat ca acel vagon de marfa se afla in fata depoului. Nici linia nu se vedea fiind acoperita de iarba. Din cate ai spus nu pare sa se fi miscat ceva de la ultima mea vizita. Ultimul vagon de marfa are o cupla de T4R cu care se cupleaza de tramvaiul copiilor si este scos afara (in interiorul halei unde se afla acel tramvai nu exista catenara). Vagoanele sunt trase folosind AM2 (sageata restaurata).
Acel Gotha alb-rosu este folosit ca tramvai de protocol cum am mai spus. Cu el sunt plimbatii invitatii primariei cand vin sa admire Aradul Smile
O mica particica de istorie care dovedeste faptul ca stalpii si catenara sunt cele originale: Intr-unul dintre stalpi se pot observa cateva gauri rotunde facute de gloante din timpul WW2.
Liniile nu se curata deloc. Cand sageata iese din depou pur si simplu trece peste ele asa cum sunt iar datorita greutatii imense a sagetii nisipul se taseaza iar sageata trece. Intr-o zi (mai ales daca a si plouat) nici nu se da seama ca a iesit sageata din depou pentru ca zona din fata intrarii in depou este ca o caldare, apa adunandu-se fix acolo.
Probabil ca luni voi mai da o fuga pana la Ghioroc sa vad ce mai e nou si sa imi notez pozitia statiilor de pe linie pentru a incepe lucrul la ruta pt MSTS.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 22/Ian/2018
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 13:54:34    Titlul subiectului: 29535

Ieri (31.07.2006) am fost in depou la Ghioroc si nici Tatra 152 nu era, probabila au dus-o la uta ca sa-o repare. Eu am aflat ca 152 va fi la depoul Ghioroc ca piesa de muzeu, la fel ca Sageata verde si Gotha 37.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 07 Aug 2006 00:31:28    Titlul subiectului: 30233

Fara un investitor puternic sau o coalizare a autoritatilor locale de pe traseul "Sagetii", nu cred ca va fi posibila restaurarea traseului. Cel putin pe portiunea Ghioroc-Radna, in localitatile Paulis, Radna, cand s-a modernizat soseaua ( DN7) a fost latita foarte mutl ajungand foarte aproape de case. Pe Ghioroc-Pancota, chiar se paote face ceva. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tyco



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 07/Aug/2013
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 07 Aug 2006 00:49:02    Titlul subiectului: 30234

Incerc sa vorbesc cu cei de la CTP pentru o eventuala "alianta". Sper ca pana la sfarsitul lunii sa obtin ceva. Mi-ar trebui niste planuri pentru ca doresc sa fac machete la H0(1:87) ale "Sagetii". Mai doresc realizarea unui film si bineinteles a unui site.
Nu stie nimeni pe unde este situata fabrica ROCO din Arad?Pentru ca as dori sa le fac o vizita.
Oricum sunt colectionar de tot ce inseamna "Sageata Verde". Am mersuri de tren din perioada cand era la CFR (Rutele 219,220), bilete de sageata(culese din automotoarele nerestaurate aflate in depou) si un felinar de macaz mecanic. Tare mult mi-as dori (poate gasesc printre vechiturile de la Ghioroc) o placuta originala pusa de catre uzinele Ganz-Danubis.
Momentan incerc impreuna cu cineva sa realizez un model 3D al Sagetii pentru trenuri virtuale (Trainz2006, MSTS) si o ruta a Sagetii verzi (macar pe PC sa o avem daca nu o putem avea in realitate)
Trebuie in primul rand sa ajunga cunoscuta "Sageata". De aceea incerc sa fac un film pe care apoi sa il dau la televiziune. Machetele ar putea fi o alta sursa de venit. Strainii care vin le-ar putea cumpara de la viitorul muzeu. De ce nu si alte suveniruri (poze, tricouri Wink ,postre etc). Ca doara in strainatate asa se face (la fel si CFF Viseu de la noi). Chiar ma gandeam sa aduc pe forumul "Sagetii" ceva straini. Dar deocamndata suntem la inceput.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 2 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community