Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele TATRA (T4R si T4D/B4D)
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2005 17:50:52    Titlul subiectului: Tramvaiele TATRA (T4R si T4D/B4D) 1149

Ieri nu am mai rezistat tentației tot mai "arzătoare" de a descoperi lucruri noi și am dat o fugă scurtă la Arad. Ce să zic... a meritat!!!
1. Primul tramvai l-am fotografiat din mașină pe Calea Zimandului circulând pe linia 16 în direcția opusă adică spre Sere-Grădiște
2. La 8:37 m-am coborât din mașină în spatele Catedralei ortodoxe din P-ța Podgoria și încă din primele secunde am avut de lucru din plin pentru că ora de vârf nu trecuse. Primul tramvai l-am prins la fix după o fugă serioasă de 50 metri (nu m-am cronometrat. Posibil că am doborât recordul meu personal deținut încă din liceu). În poză vedeți vagonul #163 la P-ța Caius Iacob în direcția Gării CFR
3. #109 tot acolo dar în direcția opusă adică spre P-ța Podgoria (care de altfel se și vede). Liniile din parte stângă sunt cele care se duc și se întorc în și din direcția CET respectiv unde întorc liniile 15, 16 și CET repectiv mai aproape la Sere-Grădiște unde există doar o întoarcere tip delta și aici întorc liniile 15barat, 16barat. Însă ajungând la Piața Caius Iacob linia 16 și 16barat circulă doar pe aceste linii în direcția Pța Podgoria-P-ța Romană (cap de linie). Liniile 15 și 15barat o iau în direcția Gara-Făt Frumos (cap de linie). La poza din postarea anterioară se văd și aceste linii intrând din dreapta.



ar151 Calea Zimandului 04.11.2005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.61 kb
 Vizualizat:  de 49633 ori

ar151 Calea Zimandului 04.11.2005.jpg



2-ar163_bd_revolutiei_04.11.2005_121.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.38 kb
 Vizualizat:  de 45279 ori

2-ar163_bd_revolutiei_04.11.2005_121.jpg



3-ar109_p-ta_caius_iacob_spre_pta_podgoria_04.11.2005_459.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  245.81 kb
 Vizualizat:  de 45279 ori

3-ar109_p-ta_caius_iacob_spre_pta_podgoria_04.11.2005_459.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 20 Noi 2005 13:46:42    Titlul subiectului: 2990

Celebra "Tatra Turbo" (T4R #96) mai exista/mai circula? In timpul vizitei pe care am facut-o in Arad in 2002 am vazut-o si m-au distrat copios inscriptiile de pe ea. Recent am revazut-o intr-un material filmat in anul 1998 (pana in 2002 i-a fost schimbata putin infatisarea, insa la celebra inscriptie de pe geam nu s-a renuntat, ba mai mult, a fost "multiplicata").
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kidu
Vizitator






MesajTrimis: Vin 25 Noi 2005 17:31:50    Titlul subiectului: 4050

Salutari de la Arad Smile. Saptamana trecuta veneam de la meci si uitati ce am gasit in drumul meu spre casa Smile. E din ultima sarja de Tatre venite din Halle.
Se pare ca Tatra Turbo, nu mai este in circulatie. Or fi taiat-o.



DSC01850.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.52 kb
 Vizualizat:  de 49487 ori

DSC01850.JPG



DSC01852.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.55 kb
 Vizualizat:  de 49487 ori

DSC01852.JPG


Sus
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2005 21:28:35    Titlul subiectului: 7555

Conform surselor mele de informare din Germania, din Halle a pornit către Arad o nouă tranșă de T4D-uri printre altele conținând și vagoanele 1125, 1126 și 1179. Mai multe nu știu... încă. Fiți cu ochi-n patru.

Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Lun 02 Ian 2006 11:31:46, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2005 21:32:37    Titlul subiectului: 7557

Cele două vagoane motor amintite mai sus care momentan se îndreaptă către Arad. În poză circulă cu remorca 213II (ex 160)



Aceste două vagoane motor aşteptau mai bine de doi ani jumate osoarta mai buna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kidu
Vizitator






MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 13:16:37    Titlul subiectului: 9254

Ce ma enerveaza cumplit la noi in Arad, este lipsa unei scheme de culori oficiale a CTP-ului. Toate tramvaiele care sunt aduse pastreaza schema initiala din Germania. Nu spun ca tatrele de exemplu nu arata bine cu acel rosu si gri, dar ma enerveaza ca sunt prea multe diferente care dau un iz mai degraba tiganesc. Sa se aleaga domne' o schema de culoare unica care sa fie pt toate tramvaiele, sau 2-3 scheme care sa difere de la model la model.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 13:37:55    Titlul subiectului: 9257

Din câte am văzut prin fotografii se pare că Tatrele T4R au primit și ele culoarea roșu-gri, asemănătoare cu cea a Tatrelor T4D venite din Halle, au primit o schema asemanatoare, dar este diferenta ca de la cer la pamant intre ceea ce au vopsit nemtii si ceea ce am vopsit noi.
Vopseau face diferența. Cele nemțești au vopsea nemțeasca, cele vopsite în Arad au vopsea clasică pt. metal și lemn... nu vopsea auto specială.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 62
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 15:54:53    Titlul subiectului: 9294

Am vazut in depoul Ghioroc tramvaiul cu inscriptia ARON pe parbriz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 12:43:15    Titlul subiectului: 10527

dan tm a scris:
Am vazut in depoul Ghioroc tramvaiul cu inscriptia ARON pe parbriz.
Când ai văzut #108 în depoul Ghioroc? Acolo n-au ce căuta T4R-uri! Era solo sau cuplat?
Oricum și eu am văzut o situație la UTA: acum câteva luni un Timiș s-a retras la dep UTA (nu acolo aparține) deși pe tăbliță era că "SE RETRAGE LA DEP MICALACA" (normal ei nu dispun de tăbliță cu Dep. UTA). Vatmanița a fost "mustrată" cu voce tare de a auzit tot cartierul de portăreață că e o "încăpățânată" pentru că a a abandonat tramvaiul chiar la intrare.
Anul trecut în ziua de 28.12.2005 am fost la Arad și am reușit să mă întâlnesc cu Kidu și Erwin simultan. Tema principală a întâlnirii a fost descoperirea celor 8 Tatre T4D sosite recent din Halle. N-a fost o misiune prea simplă, deși cu ajutorul lui Erwin și Kidu am descoperit numeroase locuri de fotografiat a depoului, și au fost informații credibile cât și semne evidente a descărcării lor la Astra Vagoane, totuși doar spre sfârșitul zilei a observat Erwin că un tramvai are număr necunoscut. Bine le-au ascuns cei de la CTPA. Chiar am întrebat despre sosirea tramvaielor doi lucrători de la CTPA care reparau o mașină în parcarea din fața depoului însă s-au uitat la mine ca la un idiot. Bine s-au prefăcut...
Noutăți:
Am descoperit 2 tramvaie T4R pe care nu le-am văzut încă. #116 și #162 (cel cu inscriția "FORZA UTA" și "Tramvaiul Copiilor" un Gotha T2D+B2D #914+991)
#115 în aprilie 2005 a fost revopsit și ultima dată l-am văzut la 4 noiembrie 2005 era încă solo.



ar115+116 Calea A Vlaicu.jpg
 Descriere:
T4R 115+116 Calea Aurel Vlaicu intersectia str. Fat Frumos în directia P-ta UTA 28.12.2005
 Mărime fișier:  46.56 kb
 Vizualizat:  de 46249 ori

ar115+116 Calea A Vlaicu.jpg



ar115+116 Cocorilor L4b -002.jpg
 Descriere:
T4R 115+116 str Cocorilor înainte de depoul UTA in direcția Capitan Ignat 28.12.2005
 Mărime fișier:  48.86 kb
 Vizualizat:  de 46247 ori

ar115+116 Cocorilor L4b -002.jpg



ar115+116 Cocorilor L4b.jpg
 Descriere:
T4R 115+116 L4b dinspre P-ta UTA pe intra pe str Cocorilor 28.12.2005
 Mărime fișier:  42.8 kb
 Vizualizat:  de 46245 ori

ar115+116 Cocorilor L4b.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 62
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Mar 03 Ian 2006 16:16:51    Titlul subiectului: 10777

zsizsi a scris:
Când ai văzut #108 în depoul Ghioroc? Acolo n-au ce căuta T4R-uri! Era solo sau cuplat?.
Am fost in 23.12.2005 cu 3 forumisti 1 din Bucuresti si 2 din Arad.Dar de pe celalalt forum, al trenurilo,r www.railwayfan.ro
Erau 3 sau 4 Tatre dar eu personal nu le-am pozat ca ma interesau Sagetile Verzi.Nu stiu daca aveau sau nu ce cauta, dar de ce n-ar avea ?Si daca nu ma insel o Tatra era pe traseu.Aici nu stiu sa pun poze dar uite un link spre o poza unde se vad si Tatrele.
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/PC230112.jpg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 08 Ian 2006 23:06:31    Titlul subiectului: 11493

Vagoanele T4D aduse in decembrie 2005 din Halle in Arad sunt:
#1125
#1126
#1127
#1129
#1170
#1179
#1180
#1190
Sursa: http://www.strassenbahn-halle.de.
Fotografie cu tramvaiele incarcate pe vagoane (sursa: http://www.strassenbahn-halle.de):
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 10 Ian 2006 19:12:08    Titlul subiectului: 11730

radub a scris:
Vagoanele T4D aduse in decembrie 2005 din Halle in Arad...
Dintre toate astea doar 1190 am reușit să descoperim cu chiu și vai, deși ne-am uitat din 3 locuri diferite (de unde aveam o imagine de ansamblu asupra depoului).
Conform informațiilor furnizate de Erwin alaltăieri 1129 a ieșit la probe, ieri făcând probe pe traseu și 1170.
O poza tip paparazzi cu 1190 care a fost de altfel singurul tramvai ce am descoperit in depoul UTA in 28 decembrie anul trecut. restul le-au ascuns bine.



ar1190 depou UTA 28.12.2005 m.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.51 kb
 Vizualizat:  de 46361 ori

ar1190 depou UTA 28.12.2005 m.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2006 17:50:53    Titlul subiectului: dsdvvsdvsdv 12142

Cum de nu s-a gândit nimeni! În Halle sunt 600V pe rețea...în Arad probabil sunt 750!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2006 22:57:11    Titlul subiectului: 12195

Dr2006 a scris:
Cum de nu s-a gândit nimeni! În Halle sunt 600V pe rețea...în Arad probabil sunt 750!
Am observat și eu un grup de rezistențe deasupra cabinei vatmanului, adăugat la Arad pe T4D-uri (pe pozele din Halle ele nu există) ce pe T4R nu există probabil ele au fost fabricate deja pentru 750V


grup rezistente pentru compatibilitate la 750V.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.98 kb
 Vizualizat:  de 46254 ori

grup rezistente pentru compatibilitate la 750V.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Ian 2006 19:36:16    Titlul subiectului: 12655

Kidu, am o mare rugaminte. Pe forumul vechi spuneai ca a aparut un articol intr-un ziar acum cativa ani despre Tatra T4R #96 (celebra "Tatra Turbo"). Ai cumva acel articol (in caz ca da, poti sa-l scanezi si sa mi-l trimiti?)? Daca nu, iti amintesti in ce ziar a aparut (poate reusesc sa fac rost de el)?
Am mers cu el de 2 ori, in septembrie 2002. Se pare ca in septembrie 2003 nu mai exista (nu apare mentionat in SB Atlas 2004 - parcul descris acolo este conform cu ce se mai gasea in septembrie 2003).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kidu
Vizitator






MesajTrimis: Lun 16 Ian 2006 19:43:00    Titlul subiectului: 12658

radub, articolul respectiv, a aparut in Adevarul de Arad, dar cu mult timp in urma. Sa fi fost vreo 11-12 ani, cam asa. Nu cred ca poate fi vorba de editie on-line, pe vremea aia.
Totusi poate cine stie, sa existe o arhiva atat de complexa desi nu as prea crede.
Situl ziarului este http://adevarul.arad.ro/ , poate ai noroc.
Radule, imi pare rau de 96. Eu am incercat sa ti-l gasesc in trafic, dar se pare ca nu mai este. Ciudat, atat timp cat arata cel mai bine, fapt ce era remarcat si in articolul respectiv.
Oricum sunt multi ani de atunci, iar timpul isi lasa amprenta peste tot si peste toate.
Sus
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 16 Ian 2006 19:59:10    Titlul subiectului: 888888 12665

Un tramvai Tatra nou adus e mai silentios ca unul ce-a facut sute de kilometrii prin Arad, care parca se imprastie, banuiesc ca nu sint intretinute, doar cind se strica se repara repede si inapoi in trafic Confused. au fost multe "reconditionate" de Astra in prioada 96-98 , in locul unde scria Tatra si caracteristicile scria doar "Refacut Astra'97" de exemplu, dupa, probabil nu au mai facut contract cu cei de la Astra Vagoane si acum trag de ele pina crapa Mad .
Tatra T4D m-au surprins ca sint uneori mai rapide ca GT8 pe linia 3, depinde de vatman, oricum linia ar trebui schimbata , dar cine stie cind se va si intimpla acest lucru Rolling Eyes

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2006 19:32:04    Titlul subiectului: 12928

Tatrele mai vechi nu sint facute pentru viteza dar nu te scutura pe linile rele din Arad ca cele recent aduse din G, ceea ce ma mira de fiecare data, iar cu cit sint mai folosite sint, tot mai distruse sint GT-urile, nu cred ca rezista cit au rezistat Tatrele Twisted Evil
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2006 07:47:01    Titlul subiectului: Tramvaie din Arad15 15052

Cu ocazia vizitei mele la Arad as dori să prezint câteva imagini cu tramvaiele recent sosite:
1125 sosit la Arad în decembrie 2005. Locul P-ta Podgoriei spre Gara - Făt Frumos

1179

1180 (poza facuta in timpul trecerii in fata depoului fara sa ma uit la display. N-am avut noroc, nu se vede numarul). eram in criza de energie si nu am folosit zoomul ca imi termina bateriile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 62
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Dum 19 Mar 2006 17:44:45    Titlul subiectului: ukyukyuuy 18764

Azi am fost la Ghioroc.urmatoarele Tatre sint acolo pentru casare.
93, 98, 152, si 92 parca{are inscriptia ARON pe parbriz}
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 19 Mar 2006 20:24:12    Titlul subiectului: 18776

Inca o data, ma indoiesc ca #93 sau #98 sau#108, #92 necesita reparatii capitale care nu se justifica, "parcul existent fiind necesar"...am o nostalgie pt vagoanele astea, nu stiu de ce...
#153 nu e? Probabil il vor folosi solo, ca si #147 sau #167. Linia 6 il asteapta... Laughing
Asteptam pozele. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 19 Mar 2006 20:54:26    Titlul subiectului: 18784

dan tm a scris:
Azi am fost la Ghioroc.urmatoarele Tatre sint acolo pentru casare. 93, 98, 152, si 92 parca{are inscriptia ARON pe parbriz}

Dupa cum stiu si am vazut la Arad, cel cu inscriptia ARON este #108 din garnitura 108+92. 92 nu are inscriptia ARON.
Iata-i pe cei doi 108+92 anul trecut in toamna
Cam de cand circula 130 cu 132. Stiu ca 131 care initial a fost cu 130 acum e cu 86



ar10892depouutastrcocorilor104.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.66 kb
 Vizualizat:  de 45296 ori

ar10892depouutastrcocorilor104.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 20 Mar 2006 00:07:01    Titlul subiectului: 18795

Din cate imi aduc eu aminte, #130 nu a circulat nicodata cu #131. Circula in acest cuplu de cand au fost reconstruite, in `93 sau `94`. De la inceput, #131 a fost remorca lui #86( vagoane deasemena reconstruite). Dealtfel, #86-#131 a fost primul cuplu de tatre reconstruite. Inainte, #131 circula solo cred. Tin minte cand eram mic, l-am vazut odata deraiat in intersectia de la UTA, directia depou-gara.
Ca si cupluri de tatre T4R au mai ramas de samanta #86-#131(vopsite de curand), #115-#116 ( cu reclama bonno), #130-#132 ( daca dantm si sisintea spun ca nu is la Ghioroc), si #171-#170( vagoane nemodernizate, nu cred ca au mult).
Am sa incerc un exercitiu de memorie, daca tot sunt aici, referitor la cupluri de tatre de care imi aduc aminte. Very Happy
In ordine oarecum aleatorie, le voi exclude insa pe cele amintite in acest post.
Reconstruite:
-#93-#98
-#108-#92
Nemodernizate:
-#167-#175( ultimul casat de curand)
-#153-#152( imi aduc aminte ca acum vreo 12-13 ani circulau invers, #152-#153)
-#147-#134 ( ultimul la fel casat de curand, 147 mai circula).
#125-#126 ( cred ca au fost casate ambele vagoane)
Cele nemodernizate de mai sus au circulat pana de curand. Acum imi voi stoarce memoria dupa cupluri ramase definitiv in istorie. Laughing Sunt nascut in 1985, asa ca nu pot indica datele exacte dpdv temporal, tin insa bine minte cifrele pt k de foarte mic le "monitorizam".
-#175-#162 ( interesant cuplu, #162 intotdeauna a circulat solo, mai putin vreo 2 luni cand era remorca lui #175. Se mai gaseste si acum)
-#101-#92 ( cand eram mic si ma plimbam cu bunicul meu, am ajuns la CET cu acest cuplu Laughing ; #101 casat acum cativa ani, de 92 se stie)
-#114-#134 ( 114 casat demult, 134 a trecut al 147)
-#170-#174( nu sunt sigur, 174 disparut de muult)
-#96-#98 ( la fel nu sunt sigur, #96 vagonul tatra turbo Wink )
-# 155-#166( 166 casat demuult, 155 nu stiu, circula pana mai curand, nu l-am mai vazut de ceva vreme)
- #135-#139 ( 139 casat demuult, 135 de vreo 5 ani)
_ #110-#111 ( nu sunt sigur, oricum cred ca au fost casate simultan, la cativa ani dupa revolutie)
- #137-#138 ( idem)
- #129-#124 ( cred ca am asistat la ultimul drum al lui 124. in sensul ca circula pe linia 2, dar i se bloca ceva motor, abia pleca din statie, a fost nevoit sa intre in depou cu spatele, venind dinspre confectii. Facea un zgomot ca un intrerupator sau asa ceva..., 129 casat tot de vreo 5 ani)
-#156-#159( cuplu rupt si iar refacut, tin minte pe 159 si solo, oricum 159 a fost casat demuult. 156 a devenit fier vechi in urma unui accident, prin `96. L-am vazut impins de Gt6#133, lovise probabil alt tramvai, cabina vatmanului fiind practic distrusa, nu sunt sigurt daca omul a supravietuit... Confused )
-#95-#94( sau invers, mi-l amintesc vag).
-#105-#106 ( 106 casat demult, 105 de vreo cativa ani)
-#119-#109 ( 2 vagoane reconstruite ce circual solo. E drept ca pe 119, nu la-m vazut de cateva sapt, dar cred ca mai exista. 109 a ars, l-am vazut dus in incinta astra vagoane. Toata caroseria era practic arsa sau demontata, l-am recunoscut duap faptul ca avea usita aia in care se monteaza cablul ce vine de la vagonul din fata putin mai mica)
-#140-#141( nu sunt sigur).
De alte cupluri, daca au exisata, chair nu imi amintesc, daca imi aduc aminte, revin.
P.S. Chiar nu credeam ca imi vor folosi vreodata aceste cunostinte sau ca hobbyul meu mai out there mai este impartasit si de alti oameni. Oricum, neavand studi tehnice, ma stiu mai mutl la contabilitatea tramvaielor, adica numarul lor de depou. Laughing
AA, da #164-#165 ( nu8 sunt sigur, #165 casat demuult, 164 de curand).

Daca stau bine sa ma gandesc #131 s-ar putea sa fi circulat cu #130..dar nu sunt sigur Laughing
Acum ca am timp si vointa, mai fac ceva clasificari ale tatrelor T4R.
Reconstruite: 84, 85, 86, 87, 92, 93, 98, 99, 107( casat la putin timp duapa modernizare), 108, 109, 115, 116, 117, 119, 121, 130, 131, 132, 145, 148, 149, 151, 161, 169. Primul cred ca a fost 161.
140 a fost modernizat, in sensul ca s-a incercat deschidera independenta a usilor( prin butoane, ca al vagoanle aduse dn Germania, si reintroducerea treptei cu clapa, ce au fost sudate din cauze evidente din poza cu 155 de pe acest forum) Laughing
Tatre pe care nu le-am vazut niciodata, sau folosite ca piese, sau casate inainte de a sti eu sa citesc, sau ...:
80 ( pt k am aflat de aici ca de la 80 s-a inceput numerotarea), 82, 83, 89, 103, 112, 113, 122, 128, 133, 142, 143, 146, 154, 158, 160, 165, 173. Le pot adauga pe cele de care am zis ca nu sutn sigur la cupluri de tatre. Ar mai fi vagoane solo ce mi le amintesc vag: 88, 104.
Restul vagoanelor ( intre 80-179) inseamna ca circual sau au circulat solo, aflate inca in circulatie sau casate de ceva vreme. Aceste clasificari le-am putut face pt a vagoanele au fost renumerotate, aceasta operatie fiind imposibila cu t4d-urile, care nu au numere consecutive. In cazul Timisuriloe e mai simplu ca la tartre, dar poate alta data. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 20 Mar 2006 00:59:02    Titlul subiectului: 18799

quiksilver a scris:
#171-#170( vagoane nemodernizate, nu cred ca au mult).
171 l-am vazut pana acum cateva luni solo recent a reaparut 170 dyupa el
quiksilver a scris:
-#167-#175( ultimul casat de curand)
167 l-am vazut ultima oara anul trecut in toamna circuland solo
quiksilver a scris:
-#153-#152( imi aduc aminte ca acum vreo 12-13 ani circulau invers, #152-#153)
Pe 153 se vede ca a fost vagon din fata la tandem ca ii lipseste usita din spate
quiksilver a scris:
-#147-#134 ( ultimul la fel casat de curand, 147 mai circula).
#147 cu o culoare tare ciudata ce nu prea se intergreaza in schema unica de T4R al CTP.
quiksilver a scris:
#125-#126 (cred ca au fost casate ambele vagoane)
Anul trecut prin mai l-am vazut prima si ultima data pe #125 era solo si mai am ceva poza incare tot solo apare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 21 Mar 2006 06:56:39    Titlul subiectului: 18868

Am identificat acel T4R utilitar este 153 i-am facut si poze
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Următoare
Pagina 1 din 24

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community