Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri/Articole de presa despre transportul local - Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2015
Mesaje: 174
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 01 Apr 2006 12:47:03    Titlul subiectului: *Știri 19647

METROU LA BRASOV - GUVERNUL A APROBAT INFIINTAREA ZONEI METROPOLITANE A BRASOVULUI
de Dragos CENTU : preluare din Transilvania Expres:http://www.transilvaniaexpres.ro
Potrivit strategiei, vor fi construite retele de transport subterane si de tip telegondola si telecabina pe trasee din municipiul resedinta de judet si localitatile limitrofe
Municipiul Brasov ar putea avea peste nici 3 ani metrou, linia de transport urmand sa strabata in subteran orasul, iar la suprafata localitatile limitrofe. Aceasta investitie face parte din strategia privind crearea zonei metropolitane a Brasovului (in care vor fi incluse Ghimbavul, Cristianul, municipiile Codlea si Sacele, precum si Sanpetru), proiect aprobat in sedinta de joi a Guvernului Romaniei. In atentia Guvernului se afla, alaturi de Brasov, infiintarea de zone metropolitane la Bucuresti, Timisoara si Cluj.
Potrivit strategiei decise pentru municipiul Brasov, un prim obiectiv vizat este de a asigura cai de transport aerian si de tip metrou, in vederea descongestionarii traficului rutier de acces in oras si in localitatile din imprejurimi. Reamintim ca in prezent sunt inregistrate peste 130.000 de autoturisme in municipiu si peste 250.000 in judet, circa 60%-70% dintre acestea aflandu-se aproape zilnic in trafic, alaturi de masinile in tranzit.
Astfel, a fost prevazuta construirea unei telegondole care sa aiba drept punct de plecare Gara CFR, sa traverseze orasul prin centrul istoric (cu statie pe Tampa) si sa ajunga in Poiana Brasov. De aici, traseul va continua, pe o instalatie de tip cremaliera, pana in Rasnov.
Sunt necesare fonduri de peste 157 milioane de euro
Inceperea demersurilor pentru realizarea acestui proiect a fost anuntata pentru luna iunie, iar termenul de finalizare este chiar toamna acestui an. Fondurile estimate ca fiind necesare se cifreaza la 8,3 milioane de euro si vor fi alocate de Guvernul Romaniei, din creditul pe care-l va accesa curand de la Banca Mondiala pentru modernizarea transportului in Romania. In privinta introducerii metroului, pentru inceput va fi construita o retea subterana cu doua sensuri, care va strabate toate cartierele municipiului Brasov, traseul urmand sa continue la suprafata catre toate localitatile zonei metropolitane. Lucrarile de investitii vor incepe tot in aceasta vara, dar termenul de finalizare a fost prevazut abia peste 3 ani la primul tronson care va uni Gara CFR de centrul istoric si principalele cartiere. Suma necesara punerii in aplicare este de circa 49 de milioane de euro, din care o cota de 30% va fi contributie guvernamentala, 40% vor fi fonduri din aranjamente financiare externe, precum si fonduri structurale de la Uniunea Europeana, iar diferenta va fi suportata de la bugetul local si cel judetean.
Alte doua tronsoane ale metroului vor fi realizate in etape, prima intre 2009-2012 si alta intre 2012-2017, cu intentia extinderii traseului in localitatile limitrofe. Costurile lucrarilor la aceste etape sunt de 100 de milioane de euro.

EDIT:Referitor la articolul „Metrou la BraSov - Guvernul a aprobat infiintarea zonei metropolitane a Brasovului”, publicat in numarul de sambata-duminica al cotidianului nostru, cu regret trebuie sa facem precizarea ca a fost vorba despre traditionala pacaleala de 1 aprilie.
http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=15167
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mirciulina



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Apr/2009
Mesaje: 30
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Apr 2006 22:01:48    Titlul subiectului: 19759

de fapt nu se poate numi reparatie schimbarea sinei uzate cu una noua si atata... astia sint bani aruncati pe geam pur si simplu... trebuie inlocuita dala de beton cu totul, apoi scoasa fundatia pe care este asezata dala... recompactat patul caii de comunicatie, asezata piatra sparta la cota, apoi repozate dale noi , pozitionata sina noua ... sudata aluminotermic si cam asta este ...
nu stiu la cf cat costa km de linie noua cu calea pe dale din beton... orientativ un km de drum national este 2,5 mil de euro - km... la autostrada buc- brasov in zona de munte pretul este de 9 mil de uero - km....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2015
Mesaje: 174
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 03 Apr 2006 21:20:42    Titlul subiectului: 19835

Aici un editorial(din numarul din aprilie 2006) preluat de la Revista Tranzit in legatura cu licitatia de autobuze din Brasov.
SURSA: http://www.traficmedia.ro/actual/tp_editorial.php
"100 de autobuze vor merge la Brașov
După licitația de la sfârșitul anului trecut pentru achiziționarea a 500 de autobuze urbane destinate regiei de transport din București, care a pus pe jar industria de profil din întreaga Europă, o comandă serioasă a fost anunțată și pentru Brașov: 100 de autobuze urbane, dintre care 70 solo și 30 articulate. Competitorii sunt, în linii mari, aceeași ca și în cazul licitației pentru Capitală: Irisbus France SA și EvoBus GmbH s-au confruntat și pentru București, NEOMAN Bus GmbH și Solaris Bus & Coach SA mai mult ca sigur nu vor mai întârzia 15 minute cu depunerea ofertei peste termenul limită, iar RUE Minsk Automobile Plant se prezintă pentru prima dată în această formulă.
Deși în cazul celorlalte licitații desfășurate în trecut, cu excepția celei pentru București, au existat semne de întrebare, din partea diferiților participanți, privind corectitudinea desfășurării lor, faptul că finanțarea pentru Brașov vine din partea Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) reprezintă o garanție viabilă asupra faptului că lucrurile se vor derula în mod normal. În plus, potrivit reprezentanților Primăriei Brașov, un consultant BERD a participat la întocmirea documentației, iar Banca va aviza atât documentația, cât și clarificările și rezultatul procedurii.
Așa cum ne-am obișnuit însă, criteriul cel mai important de selecție rămâne prețul. Este adevărat că din punct de vedere tehnic configurația solicitată este performantă, în sensul în care autobuzele trebuie să fie dotate cu suspensie pneumatică, motorizare EURO 3 cu minimum 247 CP, în cazul vehiculelor solo, respectiv 286 CP, pentru cele articulate, și cutie de viteze cu retarder pe transmisie. De asemenea, trebuie să fie omologate în conformitate cu directiva 85/2001 și să asigure accesul persoanelor cu mobilitate redusă în vehicule. Cu toate acestea, faptul că se permite, conform caietului de sarcini, intrarea în „competiție“ și a vehiculelor cu podea coborâtă doar pe două treimi din suprafață va ridica probleme din punct de vedere al comparabilității ofertelor. Și asta deoarece construcția vehiculelor cu podea coborâtă în întregime implică o tehnologie de producție diferită, care atrage în final un preț cu mult mai mare decât al celor cu podea parțial joasă. Știind care sunt ofertanții, am putea spune, din nou, că este vorba de o licitație cu dedicație, dar emblema BERD reprezintă totuși o garanție că lucrurile nu pot sta în acest fel. Mai mult, din surse sigure, știm că Banca Europeană a „întors“ specificația tehnică o dată, tocmai pentru a efectua anumite precizări de natură să clarifice tipul de vehicul care se dorește. Și asta deoarece și între autobuzele cu podea coborâtă există diferențe, între cele care fac parte din clasa I, respectiv a II-a.
Așa că să nu ne grăbim să tragem concluziile și să așteptăm derularea „ostilităților“. Una peste alta, faptul că lucrurile au început să se miște într-un ritm susținut pe piața de transport călători este foarte încurajator, tot mai mulți constructori de vehicule dedicate acestui segment fiind așteptați cu o prezență mai consistentă, în perioada următoare, în România. Cu un parc de 155 de autobuze, dintre care aproape 40% au norma de casare îndeplinită, achiziția celor 100 de vehicule noi este binevenită pentru municipalitatea din Brașov. Iar un autobuz nou este oricând mai bun decât unul cu durata de viață depășită. Ar fi păcat însă ca banii obținuți de la BERD, dacă tot au venit, să nu fie utilizați în cel mai bun mod cu putință, iar competiția între participanții la licitație să nu ofere tuturor aceeași șansă obiectivă.
Cristiana ȘOANCĂ"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robi



Data înscrierii: 20/Feb/2006
Ultima vizita: 21/Mai/2006
Mesaje: 1

MesajTrimis: Dum 09 Apr 2006 12:06:59    Titlul subiectului: 20386

Un sonsilier brasovean declara recent ca troleibuzul este un "simbol al Estului".... Adica Elvetia, statul ex-comunist unde 15 orase au retea de troleibuz, si Franta sunt state "estice"....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Apr 2006 03:40:45    Titlul subiectului: 21115

Program RAT Brasov
De Sfintele Pasti, programul de functionare al transportului public urban de calatori in municipiul Brasov va fi urmatorul:
In perioada 22 - 24 aprilie, mijloacele de transport in comun ale Regiei Autonome de Transport (RAT) Brasov vor adopta un program special de circulatie.
Astfel, primele curse vor fi efectuate la ora 6.30, iar ultimele la 22.30, exceptie facand linia 20 (Livada Postei - Poiana Brasov) cu ultimele curse la ora 23.30 din Livada Postei si 24.00 din Poiana Brasov. Dupa terminarea acestui program se va asigura transportul pe cele patru trasee de noapte. Pentru mai multe informatii brasovenii pot apela dispeceratul RAT la numarul de telefon 33.55.74.
(I.D.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 29 Apr 2006 12:34:31    Titlul subiectului: 21733

Maine la ora 11 se va desfasura in Piata Sfatului Sarbatoarea Junilor. Cu o traditie de peste 100 ani, in prima duminica dupa Paste (a Tomei), este una din sarbatorile specifice orasului de la poalele Tampei.
Junii in costume traditionale si calare pe cai vor cobori in oras din Scheii Brasovului si vor vesti brasovenilor ca "Hristos a Inviat!".
Dupa defilarea prin centru acestora se vor retrage din nou in Schei unde la Pietrele lui Solomon continua traditia de a petrece cu bere si mici la gratar.
Nu stiu daca in acest an se va mai defila si pe str. Republicii deoarece aceasta este in reabilitare.
Mijloacele de transport in comun care au traseul prin zona vor fi oprite pe perioada desfasurarii manifestatiei.
Tot in aceasta perioada se desfasoara si Zilele Brasovului cu actiuni specifice, in mai multe locatii din centru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2015
Mesaje: 174
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 29 Apr 2006 17:40:50    Titlul subiectului: 21757

Preluare din Revista TRANZIT(numarul din mai 2006):http://www.traficmedia.ro/
Deznodământul se amână
Cristiana ȘOANCĂ
Licitația pentru achiziția a 100 de autobuze pentru orașul Brașov reprezintă următoarea comandă semnificativă în sectorul transportului public, după București, la sfârșitul anului trecut. Anunțată pentru 10 aprilie, aceasta mai are de așteptat, deoarece analizarea documentației de către Comisie și desemnarea câștigătorului au ca termen limită 90 de zile de la data stabilită inițial.
link-ul catre articol:http://www.traficmedia.ro/actual/tp_tp.php
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Apr/2017
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 06 Mai 2006 01:42:35    Titlul subiectului: 22412

Unul din articole afirmă că se vor aduce 130 autobuze (30 mici, 100 mari) în timp ce altul afirmă că se aduc 70 standard și 30 articulate. Ca urmare, este foarte probabil să existe:
-30 autobuze de 7-8,5 m (clasa midi)
-70 autobuze de 11-12 m (clasa standard)
-30 autobuze de 16,5-18 m (clasa articulatelor)

De asemenea, problema podelei. Nu numai MAZ-ul are podea joasă pe o parte a suprafeței, ci și Solarisul articulat. Dacă se dorește existența unui parc auto "unitar", atunci nu este exclusă achiziționarea de Solaris-uri. Să nu uităm că Solaris are:
-varianta midibuz: Solaris 10
-varianta standard: Solaris 12
-varianta "3 axe": Solaris 15
-varianta articulată: Solaris 18
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2015
Mesaje: 174
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 06 Mai 2006 14:18:58    Titlul subiectului: Autobuze noi pentru Brasov30 22432

Citind pe internet acea bucata de articol din revista TRANZIT nr.5 din 2006 despre licitatia de achizitie a autobuzelor din Brasov, m-a facut curios si am cumparat revista. Desi introducerea este ceva de genul:"Licitația pentru achiziția a 100 de autobuze pentru orașul Brașov reprezintă următoarea comandă semnificativă în sectorul transportului public, după București, la sfârșitul anului trecut. Anunțată pentru 10 aprilie, aceasta mai are de așteptat, deoarece analizarea documentației de către Comisie și desemnarea câștigătorului au ca termen limită 90 de zile de la data stabilită inițial." din parcurgerea intregului articol descoperi ca de fapt se vor cumpara 61 autobuze solo si 26 articulate (61+26=87 si nici de cum 100 ,cum s-a scris la inceputul articolului.Desi in numarul din aprilie anuntau in editorialul de la sectiunea Autobuze ca la Brasov se doreste achizitia a 70 bus-uri solo si 30 articulate ,acum s-au razgandit (87 in loc de 100).Sincer adevarul despre numarul real de autobuze ce vor fi cumparate ,se va afla la anuntarea castigatorului licitatiei.) .
Tot din acest articol am aflat ca in cursa au ramas 4 producatori: Maz,Neoman,Solaris si EvoBus. In data de 10 aprilie s-au deschis ofertele dar nu s-a ales inca castigatorul ,acesta va fi anuntat in termen de maxim 90 de zile de la data deschiderii ofertelor. Cel care va castiga licitatia va trebui sa furnizeze atat autobuzele solo cat si cele articulate(s-a exclus posibilitatea ca un producator sa furnizeze autobuzele solo iar altul pe cele articulate).
Acum doresc sa va prezint clasamentul celor 4 producatori de autobuze dupa pretul pt intreaga comanda(bus-uri solo+ articulate).
1. MAZ 12.925.000 EUR
2. NEOMAN 13.519.000 EUR
3. SOLARIS 15.699.600 EUR
4. EVOBUS 17.018.500 EUR
Iar creditul acordat de BERD este de 15.000.000 EUR.
NOTA: nu se stie daca preturile din oferte au toate taxele incluse sau sunt CIP.
Articolul integral se gaseste in Revista TRANZIT numarul 5 din 2006, care inca se mai gaseste la centrele de difuzare a presei.

Midibuze produce si Grupul Neoman(Man + Neoplan).Grupul Neoman are avantajul de a se prezenta la licitatie cu mai multe modele de autobuze marca Man si Neoplan (pe putin 2 modele de Neoplan si 4 modele de Man aici m-am referit doar la autobuze neluand in calcul midibuzele).Dupa parea mea sansele cele mai mari le au: MAZ si Grupul Neoman mai putin Solaris. La Brasov circula autobuze Man de 4 ani( in decembrie vor implini 5 ani) si toata lumea este multumita de ele. Solaris produce autobuze care au un raport calitate/pret foarte bun ,de aceea nemtii le cumpara ca painea calda, dar nefiind promovate mai mult in Romania si tinand cont de pretul de achizitie care este mai mare decat creditul de la BERD. Sunt sanse(CHIAR MARI) sa piarda.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Mai 2006 15:36:57    Titlul subiectului: 22435

Asta va fi intradevar interesant: cum se vor incadra in 15 mil euro pentru atitea masini... Brasovul nu este un municipiu pentru midibuze sau microbuze, ci pentru autobuze, deoarece fluxul de calatori este ridicat. In aceasta suma in mod sigur nu au cum sa intre si trolee,care se spune ca sunt mai scumpe.
Totusi care este obiectivul/targetul? Confortul, mediul sau modernizarea doar pentru a moderniza? Macar Euro 4 sa fie, cu niste scaune bune cu ceva caldura iarna si rezistenta la drumuri. Mi se pare mai mult decat suficient. Daca insa criteriile se vor baza numai pe confort, gen AC, inchideri electronice si alte astea, atunci sunt numai bani aruncati in vant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Mai 2006 11:37:33    Titlul subiectului: fbdfbfdfb 22696

TEX: 10 mai 2006
http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=17721
cine zicea ca sunt euro 4?
MIHAI DAVID (PSD) A CRITICAT DIN NOU ACTIVITATEA PRIMARIEIMonica PETCU & Andreea TANASOIU

Secretarul pe probleme de comunicare al PSD Brasov, Mihai David, si-a reluat ieri criticile la adresa activitatii municipalitatii. Prezentate ca "idei constructive", David a atras atentia conducerii Primariei cu privire la problemele pe care le va genera desfiintarea liniilor de troleibuz din oras, propunere apartinand primarului George Scripcaru: "In Capitala se va reinnoi parcul auto prin achizitionarea de troleibuze. Iata ca unele orase se preocupa de scaderea poluarii. Oare de ce la Brasov nu se face la fel?!".
David s-a referit si la cum a fost gandita sistematizarea in municipiu: "Dau un singur exemplu, sensul giratoriu de la iesirea din oras spre Cristian. Cine a gandit acest proiect a fost probabil in vacanta, pentru ca a rezultat o curba atat de strasa, incat masinile de mare tonaj trebuie sa reduca viteza la 4-5 km/ora. Daca ar fi intrebat la Inspectoratul Judetean de Politie, ar fi aflat ca aici au loc saptamanal accidente, masinile agatandu-se una pe alta".
Referitor la aceste chestiuni, primarul George Scripcaru a sustinut ca noile autobuze sunt prevazute cu Euro III si sustinut, ironic, ca Mihai David "va putea sa stea cu nasul la teava de esapament". Primarul a adaugat ca tirurile trebuie sa mearga incet prin oras, pentru a nu crea accidente, dar a mentionat ca va lua in calcul si posibilitatea de marire a benzii de circulatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2015
Mesaje: 174
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 10 Mai 2006 12:01:29    Titlul subiectului: 22697

Ionescu a scris:
TEX: 10 mai 2006
http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=17721
cine zicea ca sunt euro 4?
Asa s-a dorit la inceput dar din motive financiare ,cred, au acceptat motoarele Euro 3 . La fel s-a intamplat si la Bucuresti, autobuzele Citaro vor veni tot cu motoare Euro 3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2014
Mesaje: 308
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Mai 2006 17:16:49    Titlul subiectului: 22713

In afara de MAN, toate dieselurile Euro 4 folosesc un aditiv numit AdBlue impreuna cu motorina pentru a reduce emisiile de NOx. De fapt e uree, produsa de orice fabrica de ingrasaminte, dar necesita inca un rezervor si inca o pompa la autobaza (consumul de AdBlue e cam 2l/100 KM). Poate ca au preferat un motor mai ieftin si cu mai putina bataie de cap (ce-i drept, si mai poluant).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2015
Mesaje: 174
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 11 Mai 2006 15:35:06    Titlul subiectului: 22773

CAPETELE DE LINIE ALE RAT BRASOV
In saptamanile viitoare, capetele de linie ale RAT Brasov din municipiu vor fi modernizate. De astfel de lucrari vor beneficia obiectivele de la Poienlor, Livada Postei si Bartolomeu. Daca pentru Livada Postei exista si un plan de sistematizare a circulatiei si de refacere a refugiilor RAT, pentru statia terminus din Bartolomeu, vor trebui amenajate peroane pentru autobuze. „In zona Poienelor au fost dezafectate chioscurile provizorii, pentru ca au fost demarate lucrarile de amenajare a pistei de rodaj, care va face legatura cu cartierul Noua. Si acolo se are in vedere o modernizare a statiei”, a declarat viceprimarul Adrian Gabor. (A.T.)

sursa:http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=17765
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Mai 2006 22:44:04    Titlul subiectului: 22803

Nu se face capul de la Saturn, scrie negru pe alb mai sus...se reface doar la Poienelor... de ce oare nu se face la Saturn?... ca mai sunt niste fiare si sarme de scos... si dup-aia...sunt curios daca la Livada scoate sarmele... daca poate sa faca asta...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 12 Mai 2006 09:59:36    Titlul subiectului: 22830

Din moment ce se repara de mantuiala (asa zise RK) si se mai taie si troleibuze bune ce este asa de greu sa se mai scoata iaca acolo si niste sarme si linia de tramvai? Nici eu nu cred ca se va reface capatul de la Saturn. Poate doar daca se va scoate linia de tramvai vor face ceva peroane.
De remarcat faptul ca la Saturn au facut Birou Relatii cu Publicul cu program L-V 10-13. Inchis cu termopane si langa un WC care emana mirosuri pestilentiale nu am apucat sa vad daca acolo este cineva la orele respective.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Apr/2017
Mesaje: 37
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Mie 17 Mai 2006 06:50:33    Titlul subiectului: 23095

In Romania exista doar motorina Euro 4, la OMV si Euro 5. Problema e in strainatate ca acolo nu gasesti motorina Euro 4 + 5.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2015
Mesaje: 174
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 28 Mai 2006 21:02:57    Titlul subiectului: Stiri10 23837

MODIFICARI IN CIRCULATIA LINIILOR RAT
Calatorii brasoveni sunt atentionati de catre RAT ca, din cauza lucrarilor la calea de rulare a liniei de tramvai, in 27 si 28 mai, sambata si duminica, pe linia 101 vor circula troleibuze, nu tramvaie, care vor opri in toate statiile de autobuze si de troleibuze de pe traseu. In statiile de tramvai cu refugiu vor fi afisate modificarile de statii corespunzatoare. Din cauza lucrarilor de dezafectare a liniei de cale ferata pe str. Harmanului, in aceleasi zile de week-end, liniile de troleibuze 1 si 1 barat vor fi deservite de autobuze cu respectarea tuturor statiilor. (L.J.)
preluare Transilvania Expres:http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=18816

Dupa cum scrie si in articolul de mai sus ieri si azi au avut loc cateva schimbari in circulatia liniilor RAT. Pe traseul tramvaiului au circulat 6 troleibuze articulate:203,803,806,809,918 si 922 ( pozele care urmeaza au fost facute sambata in intervalul orar 13:30- 16:30)

Troleibuzele au fost surprinse in statia de la Gara spre Faget ( statie comuna 23,23b si 40)
ora 19:45

Troleibuze surprinse la Capatul de linie Saturn.
Capat de linie Saturn:
intrare:

iesire:

Liniile 1 si 1b
Dupa cum stiti in weekend s-a scos calea ferata industriala ce deservea Rafinaria Lubrifin de pe Str.Harmanului iar in locul troleibuzelor au circulat autobuze (Rocar 12m si Mercedes articulate dimineata iar de dupa amiaza incolo Maz si Man)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Mai 2006 10:00:47    Titlul subiectului: 23950

TEX 30.05.2005
http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=19010
MUNICIPALITATEA A DEMARAT PROCEDURILE PENTRU UTILIZAREA CREDITULUI BERD
Primarul George Scripcaru le-a prezentat ieri consilierilor locali care este faza de derulare a licitatiei privind desemnarea firmei care va livra autobuzele achizitionate prin creditul BERD.
„Pentru autobuzele mari s-a desemnat firma germana MAN, iar pentru cele mici licitatia va avea loc pe 6 iulie. Deocamdata au achizitionat caietul de sarcini un numar de sase firme”, a spus primarul.
El a mentionat ca la procedura de accesare a celei de-a doua componente a creditului BERD, privind reabilitarea strazilor din municipiu, firma care va asigura consultanta tehnica este din Belgia, respectiv Technium. „Acum asteptam ca reprezentantii BERD sa stabileasca termenul licitatiei”, a adaugat primarul.
Pe de alta parte, Scripcaru a mentionat ca s-au stabilit si primele lucrari care vor fi efectuate cu bani de la BERD: „O data cu finalizarea primului tronson al ocolitoarei municipiului se va demara repararea strazilor Calea Bucuresti si Saturn. Vom scoate tramvaiul si vom introduce autobuzele. Tot atunci vor fi reabilitate si retelele de utilitati”.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mar 13 Iun 2006 22:20:10    Titlul subiectului: 25137

www.domnuleprimar.ro
Postata de: Hriscanu Mihai
La data: 11 Decembrie 2005
Tip: Reclamatie
Cod: 372
Nu stiu cine a avut idea de a inlocui troleibuzele de pe linia 31, dar consider ca s-a fost o "greseala" (chiar daca aducerea si "implementarea " lor s-a facut cu surle si trimbite) din urmatoarele motive pe care le consider de bun simt:
- prin inlocuirea troleibuzelor articulate cu acele autobuze ucraniene s-a redus capacitatea de transport la jumatate. Acuma se circula aglomerat pe linia 31 si cind ajungi la serviciu esti lac de apa si un pachet de nervi.Pe linga faptul ca aceste autobuze au capacitate mica sunt si complet incomode datorita conceptiei lor (se cunoaste ca provin dintr-o tara comunista ).
- frecventa cu care circula aceste autobuze a ramas aceeasi cu a fostelor troleibuze.Nu s-a tinut cont de loc de reducerea de capacitate de transport, iar la aglomeratia orasului nu poti spune ca s-a cistigat nici macar la viteza de transport.
- poluarea orasul a crescut (dupa cita galagie fac si cit fum scot ma indoiesc ca aceste autobuze au motor EURO3 ).In loc sa se faca o diminuara a noxelor din orasul nostru primaria o intensivica. Oare cineva a avut curiozitatea sa faca, acestor autobuze, o certificare sa vada daca se incadreaza in normele EURO 3. Oare nu era mai bine daca se pastra tractiunea electrica care este curata nepoluanta Toate orasele europene vor sa scape de tractiunea bazata pe motoare cu ardere interna si ne gasim noi Brasovul sa o introducem.Tot ce s-a facut bun cit de cit este distrus de incompetenta.
- cresterea costurilor de intretinere a parcului auto.In loc sa se incerce diminuarea costurilor de transport pentru a nu se ajunge la scumpirea biletelor se achizitioneaza auovehicule cu costuri de intretinere mai mari, decit daca s-ar fi mentinut tractiunea electrica (sa nu se uite ca producerea cuentului electric se poate face si cu carbune, constructia troleibuzelor este mult mai simpla si de aici si costurile de intretinere mai mici,............etc.)
- calitatea acestor autobuze o consider discutabila.Cred ca cei da la Autobuzul
Primarul nu a raspuns inca la aceasta sesizare!
Comentarii facute la aceasta sesizare
12 Decembrie 2005, T. Ionescu
Corect, subscriu intru totul. Fac din nou apel la Primaria Bv de regandire in privinta transportului electric. Chiar daca costa ceva mai mult, are efecte mult mai bune. Pastrati, modernizati si prelungiti linia de tramvai, care va aduce numai beneficii RAT... La fel cu troleul. Reteaua este mare si destul de buna. Sa o intretineti. Continuati achizitionarea de trolee si tramvaie, iar autobuzele noi utilizati-le pentru inlocuirea parcului auto invechit... Cu bine
12 Decembrie 2005, Dragos A.
Subscriu la cele afirmate de Dl. Hriscanu Mihai. Am vizitat Brasovul de multe ori si am fost surprins de starea buna a vehiculelor electrice (tramvaie, troleibuze(cu exceptia Dac)) si a retelei de troleibuz, dar cand am vazut linia de tramvai m-am ingrozit! Autobuzele Maz, mai ales cele verzi sunt foarte poluante, iar interiorul e sub orice critica (deja se dezmembreaza plasticele din tavan, iar pt. scaune am luat lectii de alpinism). Nu mai vorbesc de vibratii si de viteza foarte mica a acestor vehicule. In plus, troleibuzele sunt NEPOLUANTE, spre deosebire de aceste autobuze bielo-rusesti(ex-soviertice) care sunt euro 2 sau 3 pe hartie...ca la fum scot ca Dac-urile 112UDM. Am mers cu Maz pe Valea Cetatii si am fost surprins (ma rog...un fel de aspune, ma asteptatm la asta) cand autobuzul de pe linia 31 a fost depasit(la urcare!) de un Dac 217E de pe linia 32! Parerea mea e ca Brasov nu ar trebui sa renunte la troleibuze (care sunt ideale pt. centrul vechi, fiind NEPOLUANTE) si tramvaie (care au o capacitate mare de transport si, in conditii de linie buna, ar putea parcurge in 25 de minute traseul 101). Curentul electric, fie el facut in hidro sau termocentrale e mai ieftin decat motorina. Iar motorul(si cam toate echipamentele de pe troleibuze) sunt mai simple si mai usor de intretinut decat cele de pe un autobuz. Pe curând, Dragos
13 Decembrie 2005, Valentin S
Din pacate nu cred ca va raspunde nimeni de la Pirmarie/regia de transport, din mai mutle motive: pe ei ii doare in cot de poluare, important e sa isi ia comisioane si sa poata fura motorina(din pacate curentul nu se poate fura); era previzibil ca intr-un viitor nu prea indepartat sa se ajunga aici, la cresterea aglomeratiei si a poluarii; in loc sa investeasca in transportul electric, care este si nepoluant si de capacitate mai mare (mai ales tramvaiul), avind in vedere ca in Brasov sint si strazi largi, care se preteaza la tramvai, au cumparat jafurile alea de autobuze;, iar pe viitor probabil ca vor mai cumpara, ca de... comisionul e sfint; in Bucuresti, atunci cind se inchdie o linie de tramvai pentru lucrari si se inlocuieste cu autobuz, se simte imediat atit aglomeratia, cit si cresterea timpului de mers; din pacate la noi nu se fac investitii cu cap, pentru dezvoltarea orasului, ci dupa bunul plac al celui care e temporar in fruntea primariei : daca acolo e un nebun si nu ii plac firele de alimentare pentru tramvai/troleibuz, incepe cu demolarea; mai trist e ca sint multi pe linga el care il sustin, din diverse motive financiare; daca ar fi existat in oras o sustinere a locuitorilor pentru transportul nepoluant, poate se mai putea face ceva, dar cum acestia sint indeiferenti in amre majoritate deocamdata (iar cind isi vor da seama ca s-a facut om prostie va fi prea tirziu, banii aruncati nu se mai intorc) , se pare ca sint putine sanse ca ratiunea sa se impuna pina la urma, asa ca va cistiga spiritul demolator al unui nebun
14 Decembrie 2005, Tudor P.
Domnule Primar din Brasov.orasul pe care il conduceti dumneavoastra e un oras poluat chiar si cu prezenta transportului electric.Acest sistem de transport avea menirea de a proteja de poluare.ori daca scoateti transportul electric,inseamna ca vreti sa faceti din Brasov,un oras fantoma! Chiar asa? Ne vrem europeni,si renuntam la transportul electric? In alte tari,Domnule Scripcaru, se renunta la autobuze si se trece la troleibuze si tramvaie.Scoaterea transportului electric nu va face decat sa intensifice poluarea.Si inca ceva: de ce nu ati facut un sondaj de opinie in legatura cu aceasta transformare a transportului prin a intreba populatia daca e de acord?Vreti sa faceti un genocid? Eu cred ca acolo vreti sa omorati oamenii,nu sa le oferiti conditii de viata mai bune,cat timp sustineti poluarea.Daca tot va plac acele autobuze MAZ103,de ce nu le-ati luat pentru inlocuirea autobuzelor DAC,si MAZ103T(varianta troleibuz a lui MAZ103) pentru inlocuirea troleibuzelor DAC? Nu era mai ecologic asa?Am auzit diverse gogosi d-ale edililor,ca reteaua e periculoasa si poate provoca cancer(poluarea nu provoaca cancer?),Reteaua de troleibuz solicita tare stalpii(tampenie pura).In plus sa stiti ca vet investi tare mult in autobuze,iar pe viitor veti regreta.Va sfatuiesc sa pastrati cele cateva linii ramase,si in plus reelectrificarea celor care inca nu sunt scoase.iar la tramvai,REPARATIE CAPITALA A LINIEI!Nu uitati: in campania electorala ati promis extinderea transportului electric,aducereaa de noi tramvaie si troleibuze,inlocuirea unor linii de autobuze cu troleibuze,extinderea tramvaiului etc etc.De ce aceasta schimbare asa brusca?Va rog sa va ganditi bine,inainte de a fi prea tarziu!! Tudor
16 Decembrie 2005, Draganescu Celestin
Subscriu in totalitate ceea ce au spus persoanele de dinaintea mea. Nu ma refer doar la linia 31 dar si la celelalte linii de troleibuz inlocuite. In loc sa se limiteze poluarea intr-un oras asa de frumos si de important ca Brasovul aceasta se intensifica prin inlocuirea transportului electric. Cred ca ar trebui facut ceva, chiar si acum, in al 12-lea ceas.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2015
Mesaje: 174
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 15 Iun 2006 11:57:41    Titlul subiectului: 25347

Un articol din Monitorul Expres Brasov din data 05.06.2006:http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&a=citeste&p=eveniment&s_id=26189
88 de autobuze MAN
Prima licitație pentru contractarea celor 120 de autobuze noi, cu fonduri BERD, ce urmează să completeze parcul auto al RAT Brașov a fost încheiată. „A fost semnat și contractul pentru autobuzele mari și duble, cîștigătoare fiind firma germană MAN. Termenul de livrare este în septembrie. Cea de-a doua licitație, pentru autobuzele de capacitate mică, autobuze care vor fi introduse în centrul istoric și care vor înlocui actualele autobuze de mare capacitate și troleibuzele, va avea loc pe data de 6 iulie“, a declarat ieri primarul George Scripcaru, dînd asigurări că, la licitație, termenul de livrare va fi una dintre condițiile importante ale punctajului firmelor participante. MAN a contractat 88 de autobuze care vor fi cumpărate cu bani de la BERD. Reamintim că Municipalitatea a contractat un împrumut BERD de 30 milioane euro din care jumătate va fi folosit pentru cumpărarea de autobuze, iar cealaltă jumătate pentru repararea a 23 de străzi din Brașov.
de: (A.P.) 05.06.2006
Articol preluat de pe http://www.infobrasov.net/cauta.php?str=autobuze+Man&nr=arhiva:
Brasovenii vor calatori cu autobuze MAN
Din 6 firme participante, firma germana MAN a castigat licitatia pentru cumpararea a 120 de autobuze mari, noi, cu fonduri BERD, in vederea innoirii parcului Regiei Auto de Transport Brasov. Asa ca, din septembrie, pentru cand a fost stabilit termenul de livrare, prin Brasov vor circula autobuze MAN.
In aceasta saptamana va avea loc si licitatia pentru cumpararea de autobuze mici care vor circula in centrul istoric al Brasovului in locul troleibuzelor si a autobuzelor mari va avea loc in cursul acestei saptamini a precizat pentru ROMPRES purtatorul de cuvint al Primariei Brasov, Sorin Toarcea.
Si aceasta nu este singura noutate in transportul brasovean. Tot pentru acest an, RAT Brasov si Primaria intentioneaza sa reabiliteze transportul in comun. Pana la sfarsitul anului se vrea ca troleibuze sa mai existe numai pe4 trasee. Pana acum, au fost desfiintate aproape jumatate din liniile de troleibuz si inlocuite cu 90 de autobuze noi.
Apoi, tot pentru 2006 exista proiectul scoaterii din circulatie a tramvaiului care strabate municipiul Brasov de la un capat la altul pe o distanta de 10 km.
Observati si voi! Cate articole tot atatea pareri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 02/Mar/2017
Mesaje: 861
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Iun 2006 14:57:35    Titlul subiectului: sddvsdvsdv 25656

Ceva destul de vechi:
http://www.brasovcity.ro/primarie/comunicate-presa/comunicat-10-12-04.php
Transport modern în Brasov
--------------------------------------------------------------------------------
În data de 09.12.2004, primarul municipiului Brasov, George Scripcaru, a inaugurat primele zece autobuze Mercedes, din totalul de 15 autobuze cu aceasta marca. Acestea s-au adaugat la cele 10 autobuzele marca MAZ, puse în circulatie la sfârsitul lunii noiembrie. De asemenea mentionam ca în urmatoarea perioada vor fi achizitionate 16 troleibuze second-hand.
În cadrul conferintei de presa, organizata la sediul Regiei de Transport (RAT), primarul municipiului Brasov, George Scripcaru, a prezentat mass-mediei care sunt dorintele si asteptarile conducerii municipiului în acest domeniu: un transport civilizat, modern, care sa respecte graficele de timp, fara aglomeratie si care sa satisfaca nevoile brasovenilor.
Liniile pe care vor circula autobuzele Mercedes sunt, în principal, liniile care fac legatura cu centrul orasului 4, 6, 16,. Autobuzele duble care circula pe linia 22, vor fi înlocuite cu autobuze noi, iar cele duble vor circula pe linia 17, linie care este foarte solicitata.
Cele 16 troleibuze vor fi aduse în doua loturi, unul în cursul acestei luni, iar urmatorul anul viitor. Aceste troleibuze vor circula pe traseele din Triaj si Racadau, 1, 31 si 32.
Pentru a rezolva în cel mai scurt timp disfunctionalitatile aparute în asigurarea transportului în comun si pentru a asigura o comunicare mai buna între cetateni si Regia de Transport în Comun, functioneaza un dispecerat permanent, telefon: 335.574, unde cetatenii pot face propuneri, sugestii si sesizari.
Totodata, în perioada urmatoare, RAT Brasov si municipalitatea vor pune în practica un plan de modernizare a capetelor de linii si a statiilor de asteptare pentru cetateni.
Prin aceste masuri, municipalitatea doreste sa asigure cetatenilor Brasovului, dar si celor care ne viziteaza, conditii mai civilizate si moderne în transportul în comun.
Sorin Toarcea
Purtator de cuvant al Primariei Brasov
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2015
Mesaje: 174
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 21 Iun 2006 09:57:17    Titlul subiectului: 25963

Preluare de pe www.infobrasov.net:http://www.infobrasov.net/reportaj.php?id_articol=29519
Biletele RAT se scumpesc
S.F.
Imprumutul contractat de Primaria Brasov si RAT de la BERD, pentru innoirea parcului auto, se rasfrange tot asupra noastra. In cadrul unei sedinte extraordinare din aceasta saptamana a Consiliului Local, alesii au aprobat marirea tarifelor pentru transportul in comun cu mjloacele RAT. Astfel, un bilet cu o calatorie va costa 1,2 RON, un abonament lunar pe o linie va costa 35 de RON iar un abonament pe toate liniile interne va costa 80 de RON. Consilierii au motivat necesitatea noilor tarife prin sus-mentionatul imprumut. Insa, tot ei promit solemn ca nu ne va parea rau, caci, pana in primavara anului viitor, vom avea mijloace de transport in comun noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Apr/2017
Mesaje: 37
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Lun 26 Iun 2006 07:37:57    Titlul subiectului: 26279

Preluare de pe http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=20941
I-A CAZUT UN PANOU IN CAP
O brasoveanca, in varsta de 61 de ani, a fost transportata, in urma cu doua zile, de urgenta la spital, dupa ce i-a cazut un geam in cap. Olimpia M. a povestit ca se afla intr-un autobuz RAT, care circula pe strada Lunga. La un moment dat, un panou din fibra de sticla din interiorul autobuzului s-a desprins, din cauza neasigurarii corespunzatoare si a cazut in capul femeii. Politistii au deschis o ancheta pentru a stabili cu exactitate imprejurarile in care s-a produs accidentul.
(R.T.)
Sigur a fost un ultramodern MAZ.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2006 13:26:10    Titlul subiectului: 26971

http://www.evz.ro/article.php?artid=264298
"Autobuze cu GPS
5 Iulie 2006
Ovidiu Eftimie
Calatorii care asteapta in statii vor putea sa afle in cat timp va sosi urmatorul autobuz.
Regia de transport in comun Brasov va monta pe toate autobuzele un sistem GPS care le va permite reprezentantilor institutiei sa afle la orice ora unde se afla autobuzele pe trasee.
Acest sistem va fi folosit in statii, unde se vor amplasa panouri electronice care vor afisa ce autobuze urmeaza sa soseasca si in ce perioada de timp.
"Vom putea stabili orare fixe"
Primarul municipiului Brasov, George Scripcaru, a anuntat ca pana la finalul anului toate autobuzele Regiei Autonome de Transport (RAT) Brasov vor fi dotate cu sisteme GPS.
"Vom desfiinta dispeceratele, adica acele doamne are noteaza intr-un caiet la ce ora vin autobuzele si vom folosi un sistem computerizat. Prin acesta vom putea stabili orare fixe pentru fiecare autobuz, vom putea cunoaste cu exactitate la ce ora vine in statie", a declarat Scripcaru.
RAT Brasov a obtinut de la BERD un imprumut in valoare 15 milioane de euro care va fi folosit pentru innoirea, in intregime, a parcului auto. Pana in prezent, primaria a cumparat 140 de autobuze MAZ (din Belarus), MAN si Mercedes, urmand sa mai fie achizitionate inca 100 de autobuze MAN.
Autoritatile locale incearca sa profite de acest imprumut pentru a scoate autobuzele mari din centrul istoric al orasului, care solicita asfaltul si cladirile vechi din zona. In locul acestora vor fi folosite autobuze de capacitate mica.
Costuri de implementare de 100.000 de euro
Singura conditie impusa de BERD pentru acordarea imprumutului a fost efectuarea de studii cu privire la eficienta transportului in comun, pe fiecarea traseu in parte.
"Prin acest sistem vom putea sti, cu exactitate, unde se afla un anume autobuz, cat timp mai dureaza pana ajunge in statie si, daca e cazul, soferul va fi informat, prin statie, daca trebuie sa se grabeasca pentru a respecta orarul", a explicat purtatorul de cuvant al Primariei Brasov, Sorin Toarcea.
Acesta a precizat ca sistemul va permite si aflarea numarului de calatori care folosesc la un anumit moment dat linia si, prin comparatie cu numarul biletelor si abonamentelor vandute, sa se afle procentul de "blatisti".
Conducerea RAT cauta in momentul de fata si o solutie tehnica pentru afisarea electronica a orelor de sosire a autobuzelor in statii. Conform estimarilor facute de directorul RAT, Dumitru Pulpea, costurile de implementare a sistemului GPS se ridica la peste 100.000 de euro.
"Din toamna vom aplica acest sistem pe doua linii din Brasov, care au cea mai mare "incarcatura" de calatori, respectiv liniile 4 si 6, iar sistemul electronic va fi amplasat in statiile mai importante.
Cu aceasta ocazie vom testa sistemul, vom evalua costurile in vederea extinderii si pe celelalte linii", a precizat Dumitru Pulpea."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Următoare
Pagina 2 din 16

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community