Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri/Articole de presa despre transportul local - Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 28 Aug 2017 22:51:26    Titlul subiectului: 191487

Suntem satui de aceleasi povesti de vreo 14 ani incoace. Proiecte strategii si dezvoltări iar în teren e jale. Masinile vin in statii toate deodata la intervale de 15-30 minute plus curse lipsa. Pe orarul de "vacanta" e si mai evidenta suprapunerea.
Asta prinde la ăia cu mintea scurtă.
Mai bine ar spune comisioane grase pe datoria prostimii, sau de fapt a celor ce mai cotizeaza in Romania, că evident cei care muncesc în alte țări si aici doar se plimba nu-s interesați de asemenea aspecte.

De ce nu dezvoltă de acum "strategia aia nepoluanta pe bani europeni"?
Cand vor s-o dezvolte? dupa 20 de ani? Ce asteapta?

Mai vorbesc de troleibuze la aceiasi egalitate cu autobuze pe baterii si dezvoltarea retelei actuale dupa impovararea cu 100 de diesele care trebuiesc folosite cel putin 10 ani pt amortizarea costurilor plata in vreo 7 ani a creditelor si demontarea ultimelor resturi de retea.

Maifia e asa de bine inradacinata incat nici ăia din consiliul local de la alte partide nu mai au curaj să mai spună ceva sau să se mai opună, probabil de frica unor execuții în stil mafiot.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2017 06:40:00    Titlul subiectului: 191516

Citat:
Controale împreună cu Poliția pe traseele RATBV, după ce a crescut alarmant numărul blatiștilor
31 august 2017 12:39 AM de Ionuț Dincă
În ultima vreme, numărul celor care circulă fraudulos cu mijloacele de transport în comun din municipiul Brașov s-a înmulțit alarmant, astfel că oficialii societății RATBV au solicitat sprijinul Poliției Locale Brașov pentru a-i însoți pe controlori pe trasee, ținând că mulți dintre blatiști erau recalcitranți.

Astfel, brașovenii care circulă cu autobuzul sau troleibuzul au putut remarca începând de ieri faptul că echipele de controlori sunt mai numeroase și sunt ajutate de agenții locali atunci când face identificarea celor care „uită” să își composteze biletul. Reprezentanții societății de transport local susțin că acest tip de acțiune este determinat tocmai de faptul că un număr tot mai mare de călători nu-și plătesc serviciul pe care îl primesc. „În ultima perioadă, și cu precădere după ce a fost luată decizia ca echipele de controlori să renunțe la uniforma de serviciu în favoarea ținutelor personale, s-a constatat o creștere a numărului de persoane depistate și sancționate pentru călătorie frauduloasă. De asemenea, ne-am confruntat cu tot mai multe situații în care contravenienții refuzau să prezinte documentele de identitate. În aceste condiții, am apelat la ajutorul Poliției Locale Brașov, căreia îi mulțumim pentru sprijinul acordat și împreună am început aceste controale cu echipe mixte, acțiuni care se vor desfășura în perioadă urmatoare”, a explicat purtătorul de cuvânt al RATBV S.A., Silviu Ștefan.

Reprezentantul societății a mai spus că, pentru a se putea verifica toți călătorii dintr-un autobuz, în unele situații s-a impus că într-un vehicul să se urce în același timp câte cinci-șase controlori și doi agenți ai Poliției Locale. „Dorim să le transmitem celor care nu valideaza biletul de călătorie că prin atitudinea lor ne păgubesc nu doar pe noi, ci și pe călătorii corecți. Aceștia din urmă cu siguranță nu vor fi deranjați de acțiunile noastre. Scopul nostru nu este să dăm amenzi, ci să îi determinăm pe cei care folosesc transportul în comun să valideze tichetele de călătorie”, a mai adăugat Silviu Ștefan. Cei care sunt prinși fără bilet pot plăti pe loc un bilet contravențional în valoare de 60 de lei sau în caz contrar, amenda primită este cuprinsă între 100 și 500 de lei.


http://www.bizbrasov.ro/2017/08/31/controale-impreuna-cu-politia-pe-traseele-ratbv-dupa-ce-crescut-alarmant-numarul-blatistilor/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 20 Sep 2017 11:09:03    Titlul subiectului: 191705

http://adevarul.ro/locale/brasov/regia-transport-marit-50-salariilesoferilor-autobuz-acoperi-deficitul-personal-1_59c0f8795ab6550cb852526f/index.html

"Regia de Transport a mărit cu 50% salariile șoferilor de autobuz pentru a acoperi deficitul de personal

19 septembrie 2017

de Simona Suciu

Șoferii de autobuz au salarii mai mari.
RATBV S.A. are nevoie de 70-80 de șoferi. Pentru a-i stimula pe candidați, compania a mărit salariile șoferilor cu 50%. Salariul unui șofer de autobuz sau troleibuz a crescut de la 1.450 la 2.150 de lei de brut, mărirea fiind de 50%. Dacă șoferul face și ture în weekend atunci un șofer care are o vechime de 10 ani va ajunge să câștige 2.700-2.800 de lei net, în această sumă intrând și bonurile de masă. Șoferii beneficiază de spor de vechime, spor de 110% pentru zilele de sărbători legale, spor de 105% pentru zilele de sâmbătă și duminică, spor de 100% pentru orele suplimentare. RATBV SA are nevoie de 70-80 de șoferi. Candidații trebuie să aibă permis de conducere categoria D sau Tb și experiență de doi ani în ceea ce privește transportul de persoane.Cei interesați își pot depune cv-ul la sediul societății, pe Strada Hărmanului nr. 49 sau la adresa ratbv@ratbv.ro."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 376

MesajTrimis: Sâm 23 Sep 2017 18:08:50    Titlul subiectului: 191745

MODIFICARI/ÎNFIINȚĂRI de trasee începând cu 01.10.2017 (încă nu e sigur 100%, vedem săptămâna viitoare)

1: neschimbat, Livada Poștei - Triaj;
2: nu mai intră la Turnului, Camera de Comerț - Rulmentul;
3-R: desființat;
3-VC: neschimbat, Tineretului-V.Cetății;
4: Tocile - Gara Brașov (nu se știe tipul de autobuz care va deservi linia; intră la Livada Poștei via Mureșenilor în fiecare sens);
5: Noua - Municipal, nu mai intră la Panselelor;
5M: neschimbat, Municipal - Măgurele;
6: neschimbat, Livada Poștei - Saturn;
7-R: neschimbat, Rulmentul-Roman;
7-VC: desființat;
8: neschimbat, Saturn-Rulmentul
9: neschimbat, Municipal - Rulmentul;
10: neschimbat, Triaj - V. Ceyății
11: LINIE NOUĂ, Triaj - Gara Brașov;
14: neschimbat, Livada Poștei - Fabrica de Var;
15: Triaj - Avantgarden, nu intră la Independenței;
16: neschimbat, Livada Poștei - Municipal;
17: desființată;
17B: neschimbat, Gara Brașov - Timișu' de Jos;
18: neschimbat, Bariera Bartolomeu - Fundăturii/ICA;
19: Noua - Gemenii - Triaj;
20: „linie express”, neschimbată, Livada Poștei - Poiana Brașov;
21: neschimbat, Triaj - Noua;
22: neschimbat, Saturn - Tineretului;
23: neschimbat, Saturn - Municipal;
23B: desființat;
24: desființat;
25: Roman/Gară - Avantgarden/ICPC;
28: neschimbat, Livada Poștei - Fundăturii/ICA/ICPC;
29: Gara Brașov-Turnului - Bartolomeu Nord;
31: neschimbat, Livada Poștei - V.Cetății;
32: neschimbat, V.Cetății - Gara Brașov;
33: neschimbat, V.Cetății - Roman
34: neschimbat, Livada Poștei - Timiș Triaj;
34B: desființat;
35: neschimbat, Gara Brașov - Noua;
36: neschimbat, Livada Poștei - Independenței;
37: neschimbat, Hidro A - Craiter;
40: neschimbat, Gara Brașov - Stupini;
41: neschimbat, Livada Poștei - Stupini/Lujerului - Baciului;
50: Livada Poștei - Solomon (la întoarcere: Șaguna-Mureșenilor-Livada Poștei);
51: desființat;
52: neschimbat, Tocile - Roman/Panselelor;
53: LINIE NOUĂ, Hidro A - Panselelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 24 Sep 2017 22:52:45    Titlul subiectului: 191757

Dupa ce am studiat mai bine contractul de servici incheiat intre RATBV SA si Primarie, si actul aditional nr.1 la contractul de servici am observat urmatoarele lucruri in cea ce priveste frecventa unor lini:
Linia 1 - In timpul saptamani la orele de varf vor fi 6 tururi in loc de 5, iar in afara orelor de varf vor fi 4 tururi in loc de 3. Deasemenea in weekend in intervalul orar 8:30 - 17:30 vor fi 4 tururi fata de 3 cate sunt acum.
Linia 2 - Dispare un tur, si ramane o singura masina cu o frecventa de 40 de minute. Linia 2 nu va mai intra pe str. Turnului, iar pe sensul de mers Camera de Comert - Rulmentul, nu va mai intra nici in parcarea Coresi.
Linia 4 - Va avea un nou traseu, si anume Gara - Pe Tocile, cu deplasarte pe ambele sensuri de mers pe str. Muresenilor. Va avea la orele de varf 7 tururi, fata de 2 tururi ale actualei linii 4 + 2 tururi ale actualei linii 51. In afara orelor de varf vor fi 4 tururi, la fel cat au acum linia 4 si 51 impreuna. . In weekend vor fi 4 tururi. Deci per total la orele de varf va fi o imbunatatire.
Linia 5 - Va avea traseul Noua - Stadionul Munincipal. Noua linie va avea 17 tururi la orele de varf(frecventa de 5 minute) fata de 11 tururi ale liniei 5 actuale(din care 2 de Pansele) si 9 tururi ale liniei 17. In afara orelor de varf vor fi 11 tururi fata de 8 tururi ale liniei 5(din care 2 de pansele) si 7 tururi ale liniei 17. In weekend noul 5 va avea 9 tururi in intervalul 8:30-17:30 fata de 11 tururi ale actualei lini 5 si 17. Deasemenea noua linie 5 nu va mai intra pe panselelor si nici nu va mai merge pe str. Berzei.
Linia 6 - ramane la fel la numarul de tururi, dar scade frecventa cu cate un minut.
Linia 9 - Ramane la fel la numarul de tururi, dar pe sensul de mers Stadionul Munincipal - Rulmentul nu mai intra in parcarea Coresi.
Linia 11(Triaj - Gara) - va avea 1 tur, cu o frecventa de 30 minute, traseul ramane de vazut care a fii
Linia 14 - ramane neschimbata
Linia 15 - Va avea traseul prelungit pana in Avantgarden(Triaj - Coresi - Avantgarden), va avea 1 tur cu o frecventa de 60 minute, si la prima vedere va fi autobuz de 12m.
Linia 16 - ramane neschimbata
Linia 17 - se desfinteaza
Linia 17B - ramane la fel
Linia 18 - ramane la fel
Linia 19 - ramane cu acelasi traseu, dar va ajunge pana la Gemenii facand un ocol pe str. Zizinului(cum, nu stiu)
Linia 20 - ramane la fel
Linia 21 - se mofifica foarte putin frecventa
Linia 22 - scade frecventa foarte putin
Linia 23 - vor fi 5 tururi la orele de varf fata de 4, iar in afara orelor de varf vor fi 4 tururi fata de 3. In weekend in intervalul 8:30 - 17:30 vor fi 4 tururi fata de 2.
Linia 23B - se desfinteaza
Linia 24 - se desfinteaza
Linia 25 - Apare capatul de linie ICPC( nu stiu cum va merge exact, dar la frecventa apar doar modificari minore)
Linia 28 - ramane la fel
Linia 29 - va intra pe str. Turnului pe sensul de mers Gara - Bartolomeu Nord.
Linia 31 - dispare 1 tur in weekend
Linia 32 - scade frecventa foarte putin
Linia 34 - ramane la fel
Linia 34B - se desfinteaza
Linia 35 - ramane la fel
Linia 36 - ramane la fel
Linia 37 - ramane la fel
Linia 40 - ramane la fel
Linia 41 - ramane la fel
Linia 50 - va avea doar 2 tururi tot timpul, fata de 5 la orele de varf si 4 in afara orelor de varf si weekend. Va cobori de la Solomon spre Livada Postei pe Mureșenilor, si va avea o frecventa de 18 minute.
Linia 51 - se desfinteaza
Linia 52 - ramane la fel
Linia 53 - Traseu: Hidro A - Berzei - Panselelor. Va avea o frecventa de 35 minute. Va fi autbuz de 12m
Linia 3 - Dispare turul de Roman si ramane doar cel de Valea Cetatii. Va avea o frecventa de 60 minute.
Linia 7 - Dispar tururile de Valea Cetatii, dar vor fii 3 tururi de Roman, cu o frecventa de 30 minute
Linia 8 - ramane la fel, creste doar frecventa cu 1 minut(de cand se tot roaga soferi..)
Linia 10 - ramane la fel
Linia 33 - ramane la fel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
impuls



Data înscrierii: 03/Noi/2013
Ultima vizita: 24/Ian/2024
Mesaje: 41
Locație: Vutcani (jud. VS)

MesajTrimis: Lun 02 Oct 2017 03:47:00    Titlul subiectului: 191865

Nu s-a modificat absolut nimic din cele enumerate mai sus. Totul a ramas la fel.
_________________
Spune NU desfiintarii transportului electric ! Spune DA aerului curat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 376

MesajTrimis: Mie 04 Oct 2017 15:44:06    Titlul subiectului: 191920

Momentan.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 04 Oct 2017 19:36:00    Titlul subiectului: 191922

Prea "indrăzneț" "proiectul".
Cum au putut mări salariile bugetarilor locali fără limite după bunul plac grație legilor de la Dragnea și PSD de la Bucuresti vor avea acum destui șoferi.

Hai că cu un 2, 7, 34B, 51 te mai joci dar de linia 17 nu cred că se vor putea atinge s-o desfințeze sau comasa, iar cei din Steagu-Metrom-Carpatilor să rămână fără transport în zonă. Ar pierde voturi la greu Scripcaru în 2020 la așa manevră tocmai de la moldovenii care l-au propulsat.

Linia 5 in varianta Municipal-Noua ar fi prea lunga si prea aglomerata, ar fi mai lunga decat traseul de Sacele.

Maz-urile verzi lente ar ramane în urmă mult pe așa traseu lung și solicitant iar cum frecvențeke de succedare a vehiculelor trebuie să fie undeva sub 4 minute ar ajunge să se depașească unele pe altele chiar cu același indicativ adică cu 5 ca să poata respecta orarul măcar o parte din vehicule. Și asta în caz că nu vor proiecta un orar în care autobuzele ar circula cu 15-20 km/h si ai face o ora pana in Noua din Centru.

Si s-ar intampla în cazul că ar decide să ducă maz-urile verzi până în Noua și nu le-ar muta pe alte linii. Maz-urile acelea urcă și-n Răcădău întradevăr, însă pe 31 și 32 intervalul de succedare între vehicule este mult mai mic este pe la 10-30 minute, așa încat nu ajung la întârzieri f mari ca să le depasească Man Bmc mercedes sub același indicativ.

In aceasta varianta ar face față doar cu articulate din 2 în 2 minute, eventual troleibuze de mare capacitate sau tramvai chiar metrou sau tren urban nicidecum cu autobuze. Zonele respective din Calea Bucuresti care include si cel mai populat cartier al orașului nu ar mai fi deservite de nimic decat de un 35 care circula la 30 minute, un 21 si alte cateva frânturi de trasee 7, 33, care daca se si suprapun in unele statii ar creea o mare nemultumire călătorilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
impuls



Data înscrierii: 03/Noi/2013
Ultima vizita: 24/Ian/2024
Mesaje: 41
Locație: Vutcani (jud. VS)

MesajTrimis: Dum 08 Oct 2017 08:27:42    Titlul subiectului: 191957

Suplimentare număr curse linia 24

Răspunzând unor solicitări ale conducerii Universității ”Transilvania”, RATBV S.A. suplimentează semnificativ capacitatea de transport a liniei 24, care asigură legătura între Livada Poștei și Campusul ”Genius”, obiectiv aflat în zona Bartolomeu (Institutul Cartofului). Astfel, de luni, 9 octombrie 2017, în fiecare dintre zilele lucrătoare vor fi efectuate câte șapte curse tur - retur între cele două capete de linie, față de două câte se executau până acum, însă fără a mai fi realizată intrarea în zona Avantgarden. Având în vedere cererea de transport existentă momentan, în zilele de sărbătoare și în zilele de la sfârșitul săptămânii acest traseu nu va fi deservit. Noile orare vor fi afișate pe site-ul societății și în toate stațiile de pe traseu, ele urmând a conține mențiunea ”Valabil din 9 octombrie 2017”.

Sursa : http://www.ratbv.ro

_________________
Spune NU desfiintarii transportului electric ! Spune DA aerului curat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 376

MesajTrimis: Lun 16 Oct 2017 15:40:05    Titlul subiectului: 192064

RATBV a devenit operator regional și se pregătește de curse în localitățile învecinate!

RATBV s-a transformat din această săptămână în operator regional, lucru ce-i va permite să opereze, în curând, curse și în localitățile învecinate, în funcție de cerere. Prima localitate care a devenit acționar lângă municipiul Brașov este Prejmer. Dacă vrei și la tine autobuzele RATBV transmite-i primarului din localitatea ta să procedeze ca Prejmer.

Pe Facebook, Agenția Metropolitana Brașov a scris: „Începând din această săptămână, operatorul de transport din Brasov (SC RATBV SA) a devenit operator regional. Comuna Prejmer a devenit acționar în cadrul societății alături de Municipiul Brașov și Agenția Metropolitană pentru Dezvoltare Durabilă Brașov.

Transformarea RATBV din operator local de transport în operatorul regional este una din etapele procedurale necesare pentru extinderea serviciilor de transport public în comunitățile din Zona Metropolitană Brașov”.


Sursă -> https://brasovromania.net/2017/10/ratbv...nvecinate/

Cel mai probabil, cursele spre Prejmer vor începe de anul viitor când parcul de autobuze se va îmbogăți cu autobuze noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 16 Oct 2017 20:15:58    Titlul subiectului: 192070

Cel mai probabil vor asigura o cursă ca și 17B pe care deocamdata nu exista abonamente separate. Astfel dacă ai nevoie de abonament din Brasov până la Timisul de jos e mai rentabil Regiotrans, CFR, Codreanu sau alții. La prețul biletului însă ratbv-ul câștigă având și ditamai subvenția în spate.

Mai rămâne de văzut dacă vor fi valabile abonamentele locale interne și pe Prejmer, ar fi culmea, am ajunge să cumpărăm ceva total nefolositor, probabil un abonament judetean lunar cu 300 lei cu care să mergi zilnic doar pe o linie internă sau doar pe traseul Bv Prejmer. In timp ce abonamentul la Codreanu sau altii ar fi 200 lei pt Prejmer si lumea ar merge tot cu ala.
Vor merge mai departe gratis pensionari si școlarii pentru că "muncitorii sunt prea bogați".

Astfel RATBV-ul nu-si supără concurenții.
Minuni nu vor fi, măcar mai ia din clientela super unives trans-ului care au preturi mari ca dubele lor sunt considerate maxi-taxi.

Ar trebui primăriile să facă negocieri serioase și amănunțite nu doar ciocniri de pahare din prietenie politică, altfel nu vor rezolva nimic din nevoia de circulație a populației ci doar vor îmbogăți și mai mult niște hoți înțepeniți la putere de zeci de ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
impuls



Data înscrierii: 03/Noi/2013
Ultima vizita: 24/Ian/2024
Mesaje: 41
Locație: Vutcani (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 09 Noi 2017 09:23:03    Titlul subiectului: 192354

"Modificări de orare pentru Crosul 15 Noiembrie

RATBV S.A. își adaptează programele și unele trasee de transport pentru data de 11 noiembrie 2017 la condițiile în care în Brașov se va desfășura în ziua menționată tradiționalul eveniment sportiv ”Crosul 15 Noiembrie”. Astfel, în intervalul 10.45 – 12.30, în mod etapizat, circulația mijloacelor de transport în comun ce deservesc 18 linii va fi suspendată, iar traseele liniilor 35 și 50 vor fi modificate.
Derularea competiției, ce se va desfășura pe traseul Roman – Strada Poienelor – Calea București – Spitalul Județean – Hidromecanica – Sala „Patria“ - Bulevardul 15 Noiembrie – Prefectură, va genera suspendarea temporară a circulației mijloacelor de transport în comun care deservesc liniile 1, 2, 4, 5, 6, 7, 16, 17, 22, 31, 32, 34, 34 barat, 36, 37, 41, 51 și 52.
Autobuzele de pe linia 35, în ambele sensuri de deplasare, vor circula între capătul de linie Gara CFR Brașov și cartierul Noua pe traseul: Gară – Bulevardul A. Vlahuță – Bulevardul Saturn – Calea București – Dârste – Noua și retur. Autobuzele de pe linia 50 vor circula între capetele de linie Podul Crețului – Livada Poștei, în ambele sensuri, pe strada Mureșenilor, fără a mai parcurge tronsonul Str. N. Bălcescu – Bd. 15 Noiembrie – Str. Castanilor – Bd. Iuliu Maniu – Str. N Iorga (adică fără a deservi stațiile: Bălcescu – Star – Castanilor – Sanitas – Primărie). De menționat faptul că sâmbătă dimineață va fi realizată o suplimentare a numărului de autobuze care circulă pe liniile 35 și, respectiv, 23.
Angajații RATBV S.A. vor depune toate eforturile pentru ca, imediat după ce se va finaliza competiția sportivă, să asigure circulația mijloacelor de transport în comun pe toate liniile conform orarului corespunzător unei zile de sâmbătă. De asemenea, RATBV S.A. își cere scuze călătorilor pentru disconfortul creat și le mulțumește pentru înțelegerea arătată. În funcție de eventuale măsuri operative dispuse de Poliția Rutieră sau organizatori, mai pot apărea unele schimbări în traseele operate de societatea noastră."

Sursa : http://www.ratbv.ro

_________________
Spune NU desfiintarii transportului electric ! Spune DA aerului curat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2017 08:04:12    Titlul subiectului: 192427

S-a adjudecat licitația pentru autobuzele care vor face legătura dintre Poiana Mică și Poiana Brașov

3Economie
noiembrie 15, 2017Autor: Sebastian Dan

S-a adjudecat licitația pentru autobuzele care vor face legătura dintre Poiana Mică și Poiana Brașov
RATBV a finalizat licitația pentru achiziția a șase autobuze mici, care vor face legătura de la parcarea multietajată din Poiana Mică în centrul stațiunii Poiana Brașov.

A fost o singură firmă ofertantă, care a câștigat licitați cu autobuze marca BMC. Valoarea contractului scos la licitație a fost de peste 5,7 milioane de lei. Mașinile vor fi achizițonate prin leasing operațional, RATBV urmând să plătească autobuzele în 62 de rate lunare.

Contractul nu a fost încă semnat, pentru că nu a expirat perioada de contestații. Atuul firmei declarate câștigătoare a fost acela că poate livra autobuzele în termen de 18 zile de la semnarea contractului. Termenul de livrare a fost stabilit foarte scurt din cauză că municipalitatea vrea să fie pregătită pentru sezonul de iarnă, când este așteptat un număr foarte mare de turiști la schi.

Reamintim că municipalitatea a stabilit înființarea a două stații RATBV în Poiana Brașov, una în apropierea punctului de pornire a telegondolei, respectiv în față la Rossignol, iar cealaltă pe strada Poiana Soarelui.

Astfel, autobuzele vor pleca de la terminalul special amenajat lângă noua parcare, iar capătul de linie va fi în apropierea telegondolei. Pe strada Poiana Soarelui, respectiv în zona parcării mari din stațiune, va fi o stație intermediară.

Primăria a luat decizia înființării acestei linii de transport pentru a-i încuraja pe turiști să își lase mașina în parcarea din Poiana Mică.

Foto: Primăria Brașov

sursa: http://newsbv.ro/2017/11/15/adjudecat-licitatia-autobuzele-care-face-legatura-dintre-poiana-mica-poiana-brasov/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2017 08:12:05    Titlul subiectului: 192428

Oare este vorba de acest model?
BMC Neocity 8.5m


sursa: http://www.kanalben.com/articleimages/d6f7c5fd42a7a1e9b1f3f15d68bd7731.jpg

alte poze: http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=6106879



d6f7c5fd42a7a1e9b1f3f15d68bd7731.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  907.63 kb
 Vizualizat:  de 12380 ori

d6f7c5fd42a7a1e9b1f3f15d68bd7731.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2017 21:54:33    Titlul subiectului: 192459

Se pare ca firma BMC nici nu mai exista. sau a fost reabilitata?

Insa vai ce graba mare, de parca turistii veniti cu masina mica o vor lasa balta undeva aiurea prin parcari ca s-o gaseasca busita sparta sau deloc. Sau sa mai dea si taxa de parcare de vreo 2 ori pretul biletului de autobuz.

Mare atuu sa livreze asa repede cand multe alte firme auto au stocuri si le livreaza si mai rapid.

Daca ar publica si ce comisioane personale vor incasa alesii suntem multumiti.

Si totusi doar o singura firma a participat la licitatie?

Cate minciuni poate spune presa propagandistica locala si nimeni nu le contreaza fie din dezinteres fie unii chiar le cred.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 376

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2017 16:15:34    Titlul subiectului: 192763

BMC există din nou, s-a „reinventat”: produce tancuri și autobuze.

6 bucăți, comentați voi restul.
Foto: șofer de la RAT, locație: EBD Ciorogârla



25434012_1949276265345953_1404648730_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.18 kb
 Vizualizat:  de 12124 ori

25434012_1949276265345953_1404648730_o.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2017 17:39:33    Titlul subiectului: 192764

Intr-un fel este bine ca se achizioneaza vehicule noi, dar macar daca erau autobuze. Si tinand cont de nevoia mare de troleibuze noi, pe moment nu se justifica aceste midibuze, m-ai ales ca daca ar primii niste reparatii midibuzele vechi BMC ar mai tine 5 ani.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 22 Dec 2017 22:49:26    Titlul subiectului: 192879

Ce se mai face, si ptr asta trebuie mult timp, multi angajati din bani publici si mari cheltuieli:
Citat:
- monitorizarea Liniilor 5 și 17 pe traseul comun (Calea București intersecția cu str.Poienelor – Casa Armatei) pentru evitarea suprapunerilor;


Oh, cat de greu era sa schimbe orarele, ce monitorizare sa faci la masinile care sunt dupa un orar la traseu. Eventual sa le pui sa mearga alandala si sa nu respecte orarul daca orarul e facut sa le suprapuna.

Cam le sta in gat cele 2 linii.
Parca ar spune-o ca ar desfinta una din ele, ca nu conteaza ce inghesuiala este.
Oricum se suprapun pana si 5-urile intre ele, in sensul de mers spre centru, adica 5-ul care pleaca de la Roman se suprapune cu cel care vine de la Panselelor si care opreste si el la Roman. Iar apoi 10-15 minute nu mai vine niciunul.


Citat:
Intr-un fel este bine ca se achizioneaza vehicule noi, dar macar daca erau autobuze.
păi sunt autobuze
Electricele sunt doar o tehnica experimentala, daca ei abia se descurca cu astea vechi (diese si troleibuze) atunci cu ceva experimental ar fi prăpăd si ar inghite bani si mai multi. Firma furnizoare iti vinde, dar iti ramane in sarcina sa-ti asiguri specialisti si cadre competente pt o tehnica noua.
Citat:
Si tinand cont de nevoia mare de troleibuze noi pe moment nu se justifica aceste midibuze,,
nevoia de comisioane
Citat:
m-ai ales ca daca ar primii niste reparatii midibuzele vechi BMC ar mai tine 5 ani.
sunt dezastruoase, mai rele ca maz. Daca un troleibuz de 35 ani se strica ramane in drum, dar daca BMC-ul se strica pe o straduta din centru in panta o ia la vale si nu se mai opreste decat in vreun stalp. Oricum ei nu exceleaza la capitolul reparatii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 24 Dec 2017 11:50:41    Titlul subiectului: 192907

Au pus aceste BMC-uri "noi" și pe alte trasee alteori deservite de articulate.
Sunt zgomotoase desi sunt foarte noi, mici surte și înghesuite rău. Bune sunt doar în loc de dube prin centru și atât.

Sunt masini de lumea a 3-a, asemanatoare cu Isuzu luate de Codreanu mai demult. Din exterior ai impresia că se vor răsturna dacă intră cu viteză în vreo curbă.

Oh, mama ei de sărăcie și de aleși, sărăcii cumpărate pe bani publici mulți ca să profite intermediarii.

Cu banii ăia luau ceva autohton mai bine decât să contribuie la PIB-ul Turciei.

Dupaia tot ei urlă că România e codașă la fondurile UE care se dau doar ptr transport electric.

Când mă uit ce spațioase sunt Roman mai ieftine sau altele iar ăștia își bat joc cu asemena prostii îmi vine rău.
Nimic nu te determină să lași "cazanul" propriu și să te urci în așa "autobuz" cu care să te răstorni pe drumul poienii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1238
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 24 Dec 2017 19:30:11    Titlul subiectului: 192911

Midibuzele sunt intr-adevar noi, dar dacă de noi se comporta ca și cum ar fi deja vechi, au o problema.

Sa stai cu fabrica în oras și sa nu te intereseze absolut deloc soarta ei, lasand-o prada uitării, și sa cumperi sh- uri străine și mai apoi ceva prost, tot din străinătate, pentru comisioane, deja spune totul despre conducerea acestui oraș.... Situația este mai mult decât penibila. Critic de penibila.

Măcar atâta lucru... Ca nu mai plătești transportul autobuzelor dacă fabrica e la intrare în oras. Si oricând ai o problema, nu stai luni de zile cu autobuzul în depou sa iti vina comanda de piese de pe nu știu unde, te duci la fabrica și ți le iei... Au stat oamenii ăștia de la Roman cu modelele lor Crosstown în curtea uzinei degeaba... Efectiv degeaba. Speram ca măcar Brașovul sa mai susțină aceasta fabrica. Au venit cu scuze în genul: sunt proaste, sunt prea ieftine, nu sunt fiabile. Sa vedem cat de fiabile vor fi cotetele astea din Turcia.


Singurul aspect intr-adevar bun în aceasta licitație este ideea ca au cumpărat ceva nou, si nu sh. Atâta tot.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 24 Dec 2017 22:12:11    Titlul subiectului: Niște tâmpenii de mașini 192913

Dar nu a spus nimeni ca nu sunt noi.

Și fac mai mult zgomot decât Citaro vechi din 1999 și merg mai rău, consumă poate tot așa la o capacitate de locuri mai mică.

Exact cum spune și "Rocar", să ai fabrica de autobuze în oraș și să cumperi pe împrumut așa tâmpenii de mașini este jignitor. Nici nu știu ce puteau să cumpere mai prost. Nu puteau lua vreo 5 troleibuze noi MAZ sau ceva ieftin ptr linia 8 ca se descompun pe drum Volvo si FBW vechi de 31-37 de ani?

Ptr mine ca brașovean din "orașul tehnicii" sau "capitala tehnicii românești" este o jignire ce fac astia. Eu mă simt jignit de așa conducere la primărie, în fine ei nu sunt brașoveni, se știe.


Bineînțeles că nu cumpără de la Roman că râvnesc ei după terenul de acolo ca să-l dea la prieteni ptr blocuri sau magazine din care să ia și ei cota de șpagă.

Aș prefera mai bine parcul auto al "RAGCPS" (știu că s-a redenumit) așa cum e măcar ăia nu au atația bani de lafaială.

Măcar de luau cine știe ce autobuze de lux Citaro ca-n București sau făceau metrou, luau troleibuze noi confortabile sau măcar troleibuze ptr reducerea poluării și să știm că banii nu au mers la comisioane și eram mulțumiți.

Doar USR s-a opus acestor treburi dar PSD si PNL nu s-au opus ci au votat pentru.
In campania electorala ptr primarii de anul trecut fundatia Soros a lansat manifestul "Coruptia ucide", insa brasovenii au avut ochii astupati si urechile infundate, au votat acelasi penal de la orice partid ar fi fost facand apoi de ras orasul in tara ptr ce au votat.

Sunt atâtea firme care fac autobuze, tocmai pe ăia de la BMC i-au găsit să le dea banii fără licitație direct. Probabil turcii nefiind în UE și avand o situație nu prea bună financiară la BMC au acceptat tot ce le-au impus penalii de la noi în materie de comisioane cadouri acte false și altele. Știm noi cu firul de cupru șina de tramvai și altele.

Mai lipsea să cumpere autobuze din Afganistan.

Roman vinde acolo, iar ăștia cumpără de acolo.

Vor să facă oraș turistic, ei bine când turiștii ăia și așa puțini află că e cel mai poluat oraș din România și că Biserica neagră e neagră mai nou de la fumul de la mașini o să meargă ei prin alte zone și o să rămână cârciumile doar cu clienții locali când mai vin în concediu de la muncă din Spania și Italia.

Hai că vedem restul de 105 sau câte or fi ce mărci împestrițate vor mai aduce, din ce țări din lumea a treia pentru acel împrumut întins pe 10 ani. Mai bine luau în leasing.

Dar cum or fi ajuns la acea fabuloasă cifră de 105, ce studii teribile si proiecte or fi făcut.

Tu "Rocar" crezi că dacă cumpără autobuze electrice și rămân cu ele în drum pasă cuiva? Sunt bani publici, e risipa adica. Sa mearga subventia, salariul si comisionul.


Ultima modificare efectuată de către Baverescu la Dum 24 Dec 2017 22:37:59, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adelo_9149



Data înscrierii: 25/Aug/2009
Ultima vizita: 30/Mai/2023
Mesaje: 93
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 24 Dec 2017 22:37:24    Titlul subiectului: 192914

Sincer si la Braila aceiasi situatie deplorabila , de te face sa numai mergi cu un BMC , sincer dupa asa zise marile achizitii cateva autobuze zac pe dreapta cu diferite probleme , cel putin din ultimele 2-3 loturi stau cate 3-4 autobuze de caciula cu probleme tehnice , tot turcisme aduse pe comisioane grase.
Anadolu si-a scos parleala pe comisioanele de pe vanzarea Citibus-urilor , Novocity-urilor , Atak-urilor si Jest-urilor , sincer nici primaria nu da doi bani sa aduca un lucru bun fabricat in Romania si se preteaza pe turcisme care sunt vai de steaua lor.
Legat de loturile de BMC-uri aduse la Braila , aceiasi Marie da doar cu altfel de palarie , ce nu ai vazut in alte judete vezi la Braila , incepand de la metenanta de mantuiala , schimburi de la ulei la 90.000-100.000 de km , cutii de viteze care cand iti este lumea mai draga ramai cu "caruta" in mijlocului drumului , tehnicieni , mecanici si electricieni de doi lei care nu isi dau interesul pentru ceea ce fac si se preteaza pe diferite favoruri , scaune sudate sau si mai rau sprijinite cu boltari , nu poate fi posibil asa dar uite ca se poate.
BMC-urile au peste 2.500.000 km si li se baga ulei ars in motor , din care 6 din ele sunt cale sa fie casate , ca pe 2 din ele le-au casat in urma cu 2 ani , deci va imaginati cum de mai merg asemenea muzee pe roti pe strazile Brailei , ca zi de zi pica intr-o veselie , si se mai intreaba conducerea de ce pica asa frecvent , din cauza multor factori ce nici eu nu ii inteleg.
Dar totusi ne pretam pe Turcisme in loc sa dezvoltam economia tarii cu autobuzele produse la Brasov ca de astia suntem , preferam lucru altuia decat ce este al nostru.

_________________
BR-16-YZU "Regina Parcului Braicar"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
impuls



Data înscrierii: 03/Noi/2013
Ultima vizita: 24/Ian/2024
Mesaje: 41
Locație: Vutcani (jud. VS)

MesajTrimis: Lun 25 Dec 2017 10:49:05    Titlul subiectului: 192915

Noile midibuze au intrat si in oras. Azi am surprins unul pe 52.

[IMG]http://i65.tinypic.com/30a3q04.jpg[/IMG]

_________________
Spune NU desfiintarii transportului electric ! Spune DA aerului curat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 376

MesajTrimis: Lun 25 Dec 2017 16:14:28    Titlul subiectului: 192916

Azi, la datorie, dar nu pe linia 60.


IMG_6073 - Copy.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  375.26 kb
 Vizualizat:  de 11664 ori

IMG_6073 - Copy.JPG



IMG_6074 - Copy.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  354.03 kb
 Vizualizat:  de 11664 ori

IMG_6074 - Copy.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 25 Dec 2017 17:50:14    Titlul subiectului: 192918

Doamne ce prostii, când te gandesti ca se fac si-n românia așa ceva dar mai bune.
Spatele parca e taiat direct si e cam scurt, lipseste usa din spate. Acolo probabil are un singur scaun pe roata ca mai mult nu incape, restul stau in picioare.
Sau are spatele mai scurt ca să nu împiedice la curbe înguste?
Nu stiu cum poate sa arate atat de rau, cred ca le aveau BMC pe stoc ramase demult, le-au livrat rapid aici la ăștia nepricepuți în tehnică.
Poate le-au dat si mai ieftin sa scape de ele.
Cutia e manuala, vor fi un chin peste cativa ani de condus daca nu au motoarele destula putere. Mai bine conduci un MAZ 103 sau un Conecto.
Mercedes cito au ceva asemanator dar mai mare.
Sunt curios ce articulate vor lua, iar cele de 12 m cum vor fi.
Cred ca ne intoarcem in anii 60-70 cand se faceau achizitii de vehicule incontinuu ptr a asigura cererea de transport cumulata cu defectarea masinilor. Numai că atunci 90% din locuitori foloseau transportul public nu 20% ca acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Următoare
Pagina 17 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community