Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri (realiste si realizabile) privind R.A.T. Brasov
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Noi 2005 21:37:17    Titlul subiectului: Propuneri (realiste si realizabile) privind R.A.T. Brasov 1784

Propun ca toti cei care au idei constructive si realiste sa le sintetizeze aici, chiar daca asta ar insemna sa fie reluate din alte topicuri.

Propun infiintarea liniei de autobuz: 42 (8-13/30min, 17-21/45 min) GARA BV - AUREL VLAICU - .... completati ca sa ajunga pana la fagaras Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 17:14:21    Titlul subiectului: Desfiintarea troleibuzelor60 30983

Eu primarul Brasovului... ce as face...
1. 2 magistrale de troleibuz + derivatii din acestea - in functie de fluxul de calatori
2. 50-100 de troleibuze noi - licitatie (50% din parc articulate)
3. Autobuzele sa se desprinda ca mustati din magistralele de troleibuz (din capetele acestora sau a derivatiilor)
4. Sistem de tarifare/taxare - cartela cu valabilitate doua ore in aria metropolitana
5. Ingroparea tuturor cablurilor aeriene astfel incat pe stalp sa nu se vada decat reteaua de troleibuz
6. Desfiintarea liniei de tramvai si inlocuirea acesteia cu o magistrala de troleibuz...investitie minima, profit maxim in viitor din toate punctele de vedere
social - energia electrica este mai ieftina ca motorina - calatoria mai ieftina
mediu - reducerea vizibila a poluarii
dar unde nu este cap umbli cu MAZul Evil or Very Mad
Cu 100.000 Euro fac reteaua si la licitatie cer sistemul de taxare deja instalat pe troleibuze......
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 16:47:11    Titlul subiectului: 38935

SUGESTIE: prelungirea liniei 8 pana pe racadau. nu cred ca este greu de realizat, doar o conectare peste calea bucuresti cu oprire suplimentara linga uzina steagu. nu cred ca e greu de realizat....sau....infiintarea liniei 8b care sa mearga dupa cum am zis anterior pana pe racadau... asta mi-a venit dupa ce am vazut in timpu screensaver-ului poza cu niste ikarusuri in curte cu un traseu Racadau-Rulmentul... A va rog....nu imi spuneti ca e 30 deja, pentru ca 8 ar circula pe o alta varianta (ma rog 8b).
Deasemenea as propune reinfiintarea liniei 3 (3b) de la steagu pana la hidromecanica, doar la ore de varf... si doar in timpul saptaminii...
O alta ar fi prelungirea sarmelor de troleu pe noua strada care se va deschide prin spatele centrelor comerciale, pe camp cu statii in curtea lor... sa zicem linia 10b gara-saturn-centre... si o linie 10 care sa faca asta de la rulmentu...poate numai in we...
Dupa cum se observa, sugestiile mele au caracter temporar redus...nu se pot face ca linii permanente ci in anumite intervale...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 17:02:27    Titlul subiectului: vdsdsdvsd 38936

Ionescu a scris:
liniei 3 (3b) de la steagu pana la hidromecanica, doar la ore de varf... si doar in timpul saptaminii...

Pai oricum troleibuzele circulă doar în zilele lucrătoare în Brașov (inclusiv linia Cool Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Noi 2006 16:27:17    Titlul subiectului: 39578

sugestie: daca tot se scoate troleul de la livada postei, acesta se poate lega pe strada lunga si apoi introduce pe strada de mijloc iesind inapoi la stadionul tineretului. acestea fiind spuse, poate ar trebui redirectat 1b pe la iorga-lunga-de mijloc-stad tineretului. Idem s-ar putea reinfiinta 3 care de la casa armatei s-o ia la dreapta...lunga-de mijloc...etc... nu? sa fie circulare, nu? Sau sa il lase pa 1b asa cum e acu si laeia, cum am sugerat-o io sa ii dea un numar lipsa, gen 11, 13, 25, 26....
Parca cu linia 8 am zis... sa o scoata in cap la steagu sau sa o duca temporar pana pe racadau... temporar adica numa la anumite intervale orare... ce ziceti?
O nedumerire am: jur ca nu inteleg de ce pe 32 il face autobuz...daca la 1 mai inteleg, ca livada postei, ca una alta...la 32 chiar e aiurea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2007 00:38:02    Titlul subiectului: 75107

Pentru viitor sugerez transport de noapte, cu autobuze de mica si foarte mica capacitate. Ex: cele 2 Neoplanuri si 2 BMC-uri ar rezolva problema a 4 trasee de noapte regandite. Puncte principale sa fie atit Gara cat si Livada Postei, pentur a se face orarece conexiune si cu Poiana. O linie de noapte de Poiana, cu frecventa de 90/120minute, ar revitaliza acest concept. S-ar putea crea si niste bilete speciale de noapte, putin mia scumpe pe care sa le poti cumpara de oriunde din magazine. Ar fi benefic atit pentur localnici, cat si pentru turisti. Parerea mea...

Ultima modificare efectuată de către Ionescu la Vin 02 Feb 2007 13:29:47, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2007 18:11:40    Titlul subiectului: 75186

Ionescu a scris:
Pentru viitor sugerez transport de noapte, cu autobuze de mica si foarte mica capacitate. Ex: cele 2 Neoplanuri si 2 BMC-uri ar rezolva problema a 4 trasee de noapte regandite
Nu prea ar rezolva problema... pentru că nu au cabină. Am discutat cu câțiva șoferi din Brașov (șooferi de Dac) acum câteva luni și mi-au spuscă de-abia așteaptă să scape de liniile de noapte și că au fost inclusiv tâlhării și bețivi care se ușurau în autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 06 Feb 2007 17:49:15    Titlul subiectului: 75493

-comasarea liniilor 15 si 38 (difera prin 3-400 de m), eventual prin suplimentarea liniei 15 cu autobuzul de pe 38;
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Feb 2007 22:52:09    Titlul subiectului: 75519

completez cele spuse de andreiashu cu:
- prelungirea liniei 8 in 8b, la ore de varf, cel putin, pana pe Valea Cetatii.
- mutarea liniei 16, pe strada M. Viteazu, pentru preluarea calatorilor din zona dintre str. M. Viteazu si A. Iancu.
- prelungirea liniilor 50, 51 pana Pe Tocile la fostul capat al liniilor 1 si 2.
- in cazul in care se mai achizitioneaza troleibuze, propun revenirea liniei 32 la transportul cu acest tip de mijloc...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 06 Feb 2007 23:26:45    Titlul subiectului: 75524

Ar fi OK ca 16 sa mearga pe Mihai Viteazul. O singura dificultate intrevad: pe unde va intra pe strada Mihai Viteazul atunci cand merge dinspre Livada spre Bartolomeu? Prima varianta ar fi de la Ceasul Rau pe str. Traian Grozavescu pana la intersectia cu Sitei, apoi dreapta si imediat stanga pe Mihai Viteazul. Ramane de vazut cat de pregnanta va fi problema gabaritului. A doua varianta ar fi ca intrarea in M. Viteazul sa se faca din Grivitei in dreptul corpului V al Universitatii, dar pana acolo deja ar parcurge o portiune din bul. Grivitei si astfel tot nu ar scapa de aglomeratie. A treia varianta ar fi Grivitei-Plevnei-M. Viteazul, dar asa tot ar ramane o buna parte din M. Viteazul neacoperita.
In alta ordine de idei, m-am tot gandit de ceva timp la un lucru (sper sa nu imi aud prea multe si prea grele daca zic ceva nerealist): extinderea retelei de troleibuz pe Calea Bucuresti si in cart. Noua. Astfel 21 si 35 ar putea deveni troleibuze... Eram curios de parerile voastre...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mar 06 Feb 2007 23:53:25    Titlul subiectului: 75528

De cind clocesc eu extinderea retelei de troleibuze in cartierul Noua. Chiar si spre Simpetru. Ca elemente de retea se gasesc din belsug.
Propuneri trasee troleibuze:
Triaj -Toamnei -Valea Cetatii
Triaj -Saturn (Noua) -Valea Cetatii.
Traseul 32 sa fie deservit de troleibuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2007 00:36:08    Titlul subiectului: 75531

andreiashu: 16 ar reintra pe MV pe linga statuia din fata Universitatii.
silviu: da, 21 troleu, poate prin noua strada inaugurata acu putin timp. Pentru triaj - VC ar mai fi si varianta: 21 pana la Roman si 8b (pe care l-am zis eu) sau 33.
O alta problema, mai mare zic eu este asigurarea transportului in zona strazii De Mijloc, care este complet deficitar. As zice de o linie tip "xilofon", circulara intre De Mijloc si Lunga, cu autobuze de capacitate mica.
Ce spuneti si de intensificarea transportului in zonele craiter si timis-triaj?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Apr/2017
Mesaje: 36
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2007 09:01:05    Titlul subiectului: 75541

16 a circulat acum citi va ani pe Mihai Viteazu. Intorcea la stadion mergea pe Grivitei intra pe Plevnei si atunci pe Mihai Viteazu. Dar tebuie sa va gindit ca pe Mihai Viteazu nu e atita luma ca pe Grivitei. Toate blocurile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2007 23:29:45    Titlul subiectului: 75580

Extinderea transportului electric,mai precis... tramvai, a fost promisiunea cu care Scripcaru) a câstigat alegerile... si dupa aia nu l-a mai interesat (ca sa nu zic ca si-a bagat piciorul). Speranta moare ultima, dar eu am pierdut-o deja Sad
@Ionescu: un 8b Rulmetul-Saturn-Valea Cetatii? Mie mi se pare cam (prea) ocolit...Rulmentul e legat de Valea Cetatii prin linia de troleibuze (sper ca or mai fi troleibuze) 30. Mai degraba o ruta Triaj-Valea Cetatii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Feb 2007 00:18:59    Titlul subiectului: 75582

Ai si tu dreptate Dragos, totusi... Am putea sa ne gandim ca zona noua a orasului este destul de bine acoperita. Mai greu e in Brasovul Vechi si la periferie.
Am citit ieri in ziar ca s-a propus transformarea centrului in zona verde. Accesul in Schei ar urma sa se faca pe la Belvederi, din Drumul Poienii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 09 Feb 2007 14:47:44    Titlul subiectului: 75662

Subscriu si eu la propunerea Triaj-Valea Cetatii. Daca s-ar putea troleibuz... Sau tramvai... Visez frumos, nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Feb 2007 15:07:40    Titlul subiectului: 75663

Poate pe la Gara dar via Harmanului-Victoriei... Totusi daca ati putea sa imi spuneti motivele... Repet, din traij 1 si 1b merg des, iar 32 de la toamnei, la fel circula des... Poate doar sa fie un traseu la ore de varf sau in WE.
Si totusi de ce ar vrea lumea sa mearga din triaj in valea cetatii, direct?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 09 Feb 2007 15:16:54    Titlul subiectului: 75665

Eu mi-am pus intrebarea cine ar vrea sa mearga direct din Triaj in Noua si am avut o surpriza cand am vazut 21 plin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Feb 2007 15:21:28    Titlul subiectului: 75666

Just, andreiasu, dar uiti cateva detalii foarte importante: intre traij si noua exista complexul orizont, trei supermarket-uri la gemenii, si toate complexele comerciale, si Roman SA, deci are un motiv. In schimb pe traseul triaj-toamnei-c. buc-valea cetatii: nu e decat spitalul judetean ca importanta... fabrica de mobila nu mai e. e o diferenta foarte mare intre traseul 21 si propunerea ta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 09 Feb 2007 15:28:34    Titlul subiectului: 75668

Mda... Pur si simplu scapasem din vedere super-marketurile si, daca stau sa ma gandesc bine, ele sunt cauza a probabil 80-90% din traficul de calatori. Intuitiv, pentru ca nu am statistici sau studii la indemana.
In alta ordine de idei, penultimul tau post de aici m-a facut sa-mi dau seama ca Triajul nu este legat direct de gara decat prin... tren. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Feb 2007 16:15:16    Titlul subiectului: 75671

Corect. Poate o linie temporara, directa intre Triaj si Gara ar merge.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Apr/2017
Mesaje: 36
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Vin 09 Feb 2007 16:40:55    Titlul subiectului: 75672

Sau linia 21 sa treaca pe la gara doar nu e distanta mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 09 Feb 2007 21:36:33    Titlul subiectului: 75689

Triajul nu este legat direct de gara decat prin... 42, dar ăla are câteva curse pe zi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Feb 2007 21:48:49    Titlul subiectului: 75694

Adica e linie temporara. Foarte bine. Dece sa circule aiurea daca nu e nevoie de el? Este un concept practicat peste tot...Acela de linii cu program redus doar pentru necesitati imediate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 29/Apr/2017
Mesaje: 298
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 12 Feb 2007 15:54:11    Titlul subiectului: 75771

Propun linii de tramvai.
100: Noua- Calea Bucuresti- Saturn- Al Vlahuta- HArmanului- Triaj- Harman
102: Noua- Calea Bucuresti- Saturn- Al Vlahuta- Gara- 13 Decembrie- Sanpertu
103: Gara- A Vailcu- Grivitei- Felioarei- Stupini

Pe Calea Bucuresti tramvaiele ar putea merge pe camp in spate sau la marginea soselei la METRO2, SELGROS, BRICOSTORE. CARREFOUR pt ca CB este foarte aglomerat cu masini sau la marginea soselei
Autobuz:
40 permanent pana la Saturn
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 1 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community