Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Arad
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 30 Dec 2009 01:30:02    Titlul subiectului: 121810

CTP a luat decizia de a desfiinta liniile 2, 13 si CET-Voinicilor. Pe aceste linii nu se mai dau abonamente.

Mare pacat de linia 2, pacat ca era una nerentabila pentru CTP in sensul ca cei din Alfa nu mai trebuiau sa schimbe doua mijloace de transport sa ajunga in oras. Sigur, la orele de varf au autobuzul 21, dar in rest au de asteptat dupa 4b. De asemenea, linia 16 barat are capatul la Piata Romana, revenind astfel pe vechiul traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 01 Ian 2010 18:03:20    Titlul subiectului: Circulație restricționată de 1 ianuarie 2010 121868

Datorită condițiilor meteo nefavorabile, circulația tramvaielor pe sectorul Renașterii - Grădiniță - Voinicilor - Billa a fost restricționat pe ambele sensuri astfel:
- tramvaiele liniilor 17 și 18 au avut capăt de linie stația Zona II-III;
- tramvaiele liniilor 7 și 8 au avut capăt de linie stația Vama Micălaca.
Încă de la primele ore ale dimineții s-a luat această măsură deoarece pe strada Renașterii s-a format o baltă imensă, circulația nemaiputând a se desfășura în condiții normale.

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 02 Ian 2010 13:18:47    Titlul subiectului: 121879

Acest lucru se intampla la fiecare zi mai ploioasa, cand strada asta devine un adevarat acvariu... Din declaratiile primarului in 2009 s-a promis ca incepand din 2010 se va reabilita si aceasta strada-problema. Speram sa fie asa!
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2018
Mesaje: 1735
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 04 Ian 2010 09:30:56    Titlul subiectului: 121903

Un alt articol pe tema desfiintarii liniei 2:

http://www.observator.info/eveniment-1/calatorii-din-alfa-nemultumiti-de-desfiintarea-tramvaiului-2

Observator a scris:
După reluarea circulației tramvaielor prin centru, conducerea Companiei de Transport Public a luat decizia de a desființa traseul cu numărul 2, consecința fiind că nu se mai pot elibera abonamente pe această linie. Desființarea traseului a fost aprobată de Consiliul Local Municipal, la pachet cu restul programului de circulație al vehiculelor CTP. Decizia privind linia 2 i-a afectat cel mai mult pe călătorii din cartierul Alfa, nevoiți acum atât să schimbe două tramvaie pentru a ajunge în Centru (frecvența liniei 2 nu era mare nici înainte), cât și să își cumpere două abonamente.

Practic, variantele de transport pentru locuitorii din Alfa au rămas tramvaiul 4 barat (Vlaicu-UTA-Confecții-Alfa-Piața Romană) și autobuzul 21 (Podgoria-Gară-Spitalul Județean-Confecții-Alfa), în exploatare doar la orele de vârf. Pe lângă linia 2, Compania de Transport Public a mai desființat două trasee care legau Alfa de Centru: linia 13 (Micălaca-UTA-Confecții-Alfa-Piața Romană) și 16 barat (limitată la CET-Podgoria-Piața Romană). Primele reacții de dezaprobare au apărut atât la redacția ziarului Observator, dar și pe forumul de internet al CTP, ce poate fi accesat la adresa www.ctparad.ro. „Nu mi se pare corect față de călătorii din Alfa și Confecții, care se văd nevoiți să facă abonament pe două linii dacă doresc să călătorească în Centru. Chiar dacă nu mai circulă tramvaie cu numarul 2, abonamentele pe linia 2 ar trebui menținute. Din toate celelalte cartiere există linii directe spre Centru! În aceste condiții, călătorii din Alfa și Confecții sunt nedreptățiți”, a spus pe forumul CTP, utilizatorul “dianab”. Un alt utilizator, “Varga 2010”, spune că în momentul în care cineva din familie a dorit să-i facă abonament, “de la sediu a reieșit că noi am fi mai fraieri. Sper ca săptămâna asta să mergem mai mulți la Primărie, că acolo am fost direcționați, să depunem plângere”, a mai spus călătorul nemulțumit. Fiind duminică, nu am reușit să luăm legătura cu persoanele din cadrul CTP, responsabile de programul de circulație. Din câte se pare însă, desființarea liniei 2 a avut rațiuni economice: prea puțini călători. Un abonament lunar pe o linie de tramvai costă 47 de lei, în timp ce pentru abonamentul pe două linii (soluția pentru călătorii din Alfa) se plătește suma de 66 lei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 09 Feb 2010 03:48:15    Titlul subiectului: 123424

"Noile trasee de microbus vor fi inaugurate în 15 februarie
06 februarie 2010 00:45

Începând cu data de 15 februarie 2009, Compania de Transport Public introduce noile linii de transport urban cu microbuse. Astfel, se vor introduce liniile 48, 49, 50, 51 ți 52, pe aceste linii putând fi utilizate biletele de tramvai obițnuite, la 1,5 lei cãlãtoria, precum ți tichetele cu valabilitate de o orã, cumpãrate de la automatele existente în unele stații de tramvai.
Prezentãm din nou traseul ți frecvența noilor linii de transport în comun din municipiu. Linia 48 va asigura legãtura între cartierul ANL Micalaca Est – centrele comerciale Selgros-Real ți linia de tramvai de pe str. Voinicilor. Circulã cu frecvența de 30 minute, zilnic între orele 06-22. Stațiile sunt amenajate pe: str. Felix (zona parcul 23 august Micãlaca)-ANL-Selgros-Real. Linia 49 va circula în Aradul Nou, asigurând accesul locuitorilor din zona str. Constituției-Ogorului la Calea Timițorii. Microbusele de pe aceastã linie vor fi prezente pe traseu în zilele lucrãtoare, dimineața între orele 05:30-08 ți dupã-amiaza între 13-17. Stații pe str. Economu – str. Constituției- Caraiman (pe Calea Timisorii) – Ogorului. Linia 50 va circula în zona centralã, pe traseul UTA-Garã-Podgoria-Piața M.Viteazul-Spitalul Județean ți retur. În zilele lucrãtoare va circula între orele 05:45 – 22, cu frecvența de 30 de minute, iar sâmbãta-duminica ți în sãrbãtori legale între 05:45 – 14. Stații: UTA (cantina universitãții) – IMAR- Garã (parcare pizzerie) - str. Corneliu Coposu (fostã Lacului) – Piața M. Viteazul – Spitalul Județean - Strungul . Linia 51 va asigura legãtura între cartierul Gai ți Piața UTA, zilnic între orele 5:20 ți 22, cu o frecvențã de 40 de minute. Stații în zilele lucrãtoare: UTA – Poetului- str.Dunãrii – str.Anton Pann – centrul comercial Armonia. Sâmbãta ți duminica traseul va fi de pe UTA-Poetului- str. Dunãrii-Mãnãstire Gai – centrul comercial Armonia. Linia 52 va circula în Grãdițte în zilele lucrãtoare, între orele 06-08 ți 13-17, la intervale de 30 de minute. Stații: Astra Cãlãtori – str. Budai Deleanu – str.Mierlei- str.Orient- str. - Gelu- str.Rãzboieni. Toate stațiile au fost deja amenajate corespunzãtor, cu indicatoare. (L.C.)"

http://www.observator.info/eveniment-1/noile-trasee-de-microbus-vor-fi-inaugurate-in-15-februarie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 09 Feb 2010 20:50:02    Titlul subiectului: 123455

Este o greseala in articol, noile trasee intra in circulatie de la 15 februarie 2010.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 173
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 14 Apr 2010 19:54:40    Titlul subiectului: 125818

Reguli noi pe centrul vechi

[...]informăm cetățenii Aradului cu privire la modificările survenite în transportul public local: linia 4 b va circula pe traseul Făt- Frumos – Căpitan Ignat – Biserica Sârbească, la un interval de 10 minute în orele de vârf, respectiv 16 minute în restul perioadei, inclusiv în zilele de sărbătoare; linia 2 se suspendă; între Piața Romană și Biserica Sârbească va circula, pe strada Dornei, un singur tramvai, pe ambele sensuri, care va asigura legătura cu linia 4b".

Două stații

Cetățenii sunt informați, în plus, că pe acest traseu vor exista două stații: una la capătul străzii Dornei (colț cu Piața Sârbească) și una pe strada Mucius Scaevola (colț cu Preparandiei).

Pe perioada executării lucrărilor va fi închisă și circulația pe străzile Mucius Scaevola, Splaiul Mureș și Preparandiei, iar pe strada Dornei se închide doar circulației auto, urmând ca tramvaiul să circule pe o singură linie.

[...]


Sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/reguli-noi-pe-centrul-vechi/cn/news-20100414-07123538
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 04/Iul/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 15 Apr 2010 08:10:31    Titlul subiectului: 125826

Modificari de trasee datorita lucrarilor de infrastructura. Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 15.04.2010. Link-ul: http://www.adevarul.ro/locale/arad/arad-adevarul_de_seara_arad-restrictii_circulatie-lucrari_reabilitare_0_244175604.html

"Șantierul deschis în centrul vechi al Aradului impune restricții de circulație rutieră

Mai multe străzi din centrul vechi al Aradului sunt supuse restricțiilor de circulație în următoarea perioadă datorită lucrărilor de reabilitare a acelei zone. Pe unele dintre acestea se instituie sensuri unice pe perioada lucrărilor.

Astfel se instituie sensuri unice pe următoarele străzi: Ceaikovski, sens unic de la str. Kogălniceanu spre Al. Gavra (fostă Roza Luxemburg); pe str. Al. Gavra (fostă Roza Luxemburg), sens unic de la Ceaikovski spre Ac. Teologică; pe str. Ac. Teologică, sens unic de la Al. Gavra spre Sava Tekelia (fostă Agrișelor); pe str. Sava Tekelia (fostă Agrișelor), sens unic de la Ac. Teologică spre Ciocârliei.

De asemenea, transportul în comun este și el afectat, linia 4 b va circula pe traseul Făt- Frumos – Căpitan Ignat – Biserica Sârbească, la un interval de 10 minute în orele de vârf, respectiv 16 minute în restul perioadei, inclusiv în zilele de sărbătoare. Linia 2 se suspendă, iar între Piața Romană și Biserica Sârbească va circula, pe strada Dornei, un singur tramvai, pe ambele sensuri, care va asigura legătura cu linia 4b. Pe acest tronson vor exista două stații: una la capătul străzii Dornei (colț cu Piața Sârbească) și una pe strada Mucius Scaevola (colț cu Preparandiei).
"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 18 Mai 2010 20:14:17    Titlul subiectului: wdwdw 127248

Imi poate spune cineva de ce nu mai circula linia 6 de 2-3 zile? Am vazut autobuze pe linia Frotuna-Gai!
_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 02/Mar/2018
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 18 Mai 2010 23:13:19    Titlul subiectului: 127253

Linia 6 nu circula din cauza unor motive tehnice ale terasamentului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 173
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 22:15:33    Titlul subiectului: 127302

Modificare structura trasee tramvaie

Stimati calatori,

Va informam ca s-au operat urmatoarele modificari in ceea ce priveste structura liniilor de tramvai:

- au fost sistate liniile 2, 4barat
-a fost introduse liniile 4 si respectiv 4s.


Sursa: http://www.ctparad.ro/

Din cate am observat pe http://www.ctparad.ro/index.php?option=com_wrapper&Itemid=52 traseele sunt urmatoarele:

Linia 4: Fat Frumos -> UTA -> Biserica Sarbeasca
Linia 4s: Biserica Sarbeasca -> Piata Romana
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6181
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 26 Mai 2010 14:33:52    Titlul subiectului: 127551

http://www.adevarul.ro/locale/arad/arad-adevarul_de_seara_arad-intrerupere_tramvaie-reabilitare_centrul_vechi_0_268773397.html

"Arădenii din cartierul Alfa au așteptat azi în zadar tramvaiul

Claudia Adjudeanu

Miercuri 26 mai 2010

Arad
Arădenii s-au înghesuit în autobuzele care au preluat locul tramvaielor

În această dimineață, începând cu ora 10.00, circulația tramvaielor în cartierul Alfa, pe ruta Căpitan Ignat- Piața Romană a fost întreruptă din cauza lucrărilor de reabilitarea a Centrului Vechi.

Oamenii au așteptat în zadar tramvaiul și s-au declarat indignați de faptul că nu au fost anunțați. ”Nu am știut nimic de așa ceva. Puteau să ne spună măcar când am luat biletele, că dacă știam mergeam cu taxi”, a declarat Adina Julean, o arădeancă ce aștepta tramvaiul în stație.

Aceasta nu a fost singura pe care decizia autorităților a luat-o prin surprindere, circa 30 de oameni fiind prezenți în această dimineață în satțiile de tramvai din dreptul cartierului Alfa.

”La solicitarea constructorului, astăzi între orele 10.00 și 24.00, tramvaiele nu vor circula pe această rută, iar transportul va fi asigurat de CTP cu autobuze. Mâine, tramvaiele vor circula în regim normal”, a declarat Corina Drăghici, purtător de cuvânt primăria Arad.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 25 Iun 2010 09:20:38    Titlul subiectului: htrh 128920

CTP Arad a scris:
Datorită faptului că, începând cu data de 28.06.2010, se oprește circulația pe podul Traian, vor avea loc următoarele modificări:
* liniile 3 și 5 se suspendă;
* se introduce linia 1 care va circula la un interval de 12 minute în orele de vârf și la 15 minute în afara intervalului și în zilele de sâmbătă, duminică și cele de sărbătoare;
* se introduce linia de autobuz 3 barat care va circula pe traseul: strada Romulus Cărpinișan – strada Dragalina – Pod Decebal – strada Ana Ipătescu – Calea Timișorii – strada Ștefan cel Mare.

Autobuzele vor circula la un interval de 12 minute în orele de vârf și la 17 minute în afara intervalului și în zilele de sâmbătă, duminică și cele de sărbătoare. Stația de autobuz, din Aradul Nou, se va afla în terminalul de lângă magazinul SPAR. Celălalt capăt de linie va fi pe strada Romulus Cărpinișan.

Transportul se va face pe bază de bilete și abonamente, abonamentele eliberate pentru linia 3 fiind valabile atât pe autobuzul 3 barat, cât și pe tramvaiele care vor circula pe linia 1.
Sursa: CTP Arad
Programe de circulație: Linia 1 și Linia 3 barat

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6181
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 25 Iun 2010 12:45:17    Titlul subiectului: 128927

http://www.adevarul.ro/locale/arad/arad-adevarul_de_seara-soferi-podul_traian-reabilitare-rute_0_286771616.html

"Cordon de pază la podul Traian, închis timp de nouă luni pentru reabilitare

Ana Maria Stoica

Vineri 25 iun 2010

Arad

Poliția Comunitară a blocat accesul pe pod cu mașinile de intervenție

Circulația rutieră spre și dispre cartierul Aradul Nou s-a mutat pe Podul Decebal. Cei mai afectați sunt șoferii care au drum prin cartierul Aradul Nou, locatarii, dar și cei care vin din Timișoara.

Închiderea celui mai vechi pod din Arad generează crize de nervi cel puțin în rândul șoferilor, mai ales că din această dimineață, întreg haosul s-a mutat pe Podul Decebal.

În ceea ce-i privesc pe arădenii care folosesc mijloacele de transport în comun, aceștia pot răsufla ușurați, cel puțin până luni, Podul Decebal urmând să suporte și transportul în comun cu autobuzele ce vor ține locul tramvaielor.

„Doar tramvaiele mai circulă în aceste zile pe pod. Începând de duminică noapte în schimb, vor intra în funcțiune autobuzele pe ruta Aradul Nou- Centru, iar tramvaiele vor fi scoase din funcțiune. Noi am împărțit circa 15.000 de flyere pentru a informa șoferii în legătură cu schimbările care vor avea loc în traficul din oraș”, a declarat în această dimineață Viorica Graur, șefa Poliției Comunitare.

Încă de la primele ore ale dimineții, o mașină a Poliției Comunitare a blocat accesul la intrarea pe Podul Traian dinspre Boul Roșu, cu toate că panourile care explică clar restricțiile în zona respectivă au fost montate încă de pe Bulevardul Revoluției, în apropierea Teatrului „Ioan Slavici”. Aceeași situație și la intrarea în Arad dinspre Timișoara, unde rutieriștii au montat de azi-noapte indicatoarele temporare.

Astăzi a fost prima zi care a pus la grea încercare răbdarea șoferilor, în special a celor care au vrut să ajungă în Aradul Nou. „Foarte greu o să ne descurcăm nouă luni de acum înainte. În prima zi de restricții mi-am făcut atâția nervi cât pentru toate cele nouă luni de calvar care ne așteaptă”, e de părere Gabriel Ardeu din Arad. Reprezentanții primăriei spun că au împărțit șoferilor zeci de mii de hărți cu rutele ocolitoare, încă de săptămâna trecută.

Rutele ocolitoare

Până la finalizarea lucrărilor, circulația rutieră spre și dinspre Cartierul Aradul Nou se va desfășura pe Podul Decebal, prin Cartierul Subcetate. Totodată, în vederea evitării ambuteiajelor generate de aceste modificări, în timpul lucrărilor, la coborârea Podului Decebal, spre centru, circulația rutieră va fi direcționată obligatoriu la dreapta. De asemenea, se modifică sensul de circulație pe strada Nicolae Bălcescu, dinspre Piața Avram Iancu spre Podul Decebal, dar și sensul de circulație pe strada Unirii urmând a se circula dinspre strada General Dragalina spre Bulevardul Revoluției.

„De duminică noaptea se va închide și circulația tramvaielor, urmând ca transportul călătorilor să se facă cu autobuze care vor circula tot la 12 minute în orele de vârf și la 18 minute în celelalte intervale ale zilei”, a declarat Răzvan Popa, director tehnic în cadrul Primăriei Arad. Podul Traian va fi reabilitat, iar lângă el se va ridica altul nou. Obiectivul face parte din proiectul de modernizare a centrului vechi și costă aproximativ 50 de milioane de lei.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 25 Iun 2010 17:54:52    Titlul subiectului: 128956

In locul liniei 3 va circula linia 1, tot la intervale de 12 minute. Probabil vor circula in plus si niste vagoane de legatura intre liniile de Vladimirescu sau Ghioroc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 25 Iun 2010 20:35:48    Titlul subiectului: 128968

^Nu ar fi o idee deloc rea. Mai ales ca multe tramvaie vor ramane disponibile si astfel calatorii care strabat zilnic ruta interurbana nu vor mai resimti intunecimea presiunii din partea programului asupra umerii lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 02/Mar/2018
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 07:19:00    Titlul subiectului: 128995

Cu parere de rau o zic, dar nu o sa suplimenteze cu nici un tramvai legatura dintre Vladimirescu sau Ghioroc. Chiar dimpotriva poate se vor scoate unele curse ne profitabile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 28 Iun 2010 17:15:39    Titlul subiectului: 129102

Azi e prima zi fara linia 3 si cu autobuzul 3 barat. Nu am fost sa vad cum arata noua statie de autobuz, dar la tramvaie am observat ceea ce era mai important: CTP a trimis din nou pe linia 1 doar vagoane cu validatoare. Nu cred ca aradenii s-au prins de faptul ca daca vor composta un bilet intr-un 1 e valaboi 60 de minute si pot merge cu busul pe el, dar daca vor ajunte la Piata Romana cu 6-le nu mai e valabila treaba.

In fine, din punctul de vedere al tramvaielor, s-a gasit un rost in viata (pentru destul de multa vreme) unor vagoane precum cuplurile de T4D+T4D, cele mai multe avand validatoare (exceptiile cred ca sunt 1077+1068 si 1085+1099). Totusi, din deopul UTA, numarul vagoanelor cu validatoare nu este impresionant. Din cate stiu, doar doua vagoane GT 8 sunt echipate cu asa ceva: 1757 si 1853. Tatrele sunt mai multe: 1030+1031, 1111+1080, 1000+1084, 1115+1086, 1174+173, 1069+150, 1119+167, 1126+209, 1159+194 si cateva tatre solo (completati va rog daca mai sunt). Sunt convins ca unele din aceste vagoane vor sta cate doua schimburi la traseu, dar azi am vazut si ca 1126+209 a fost distribuit pe linia 18. La nevoie cred ca nu va fi nicio problema daca vagoanele de UTA vor primi ajutor dinspre Micalaca, unde toate M8S si OEG sunt echipate cu validatoare (nu sunt sigur de cuplul 304+314).

Nu am vazut ce autobuze circula pe trei barat, dar stiu ca avem cateva echipate cu validatoare. Este vorba de cateva MAN-uri scurte, dar si de unele articulate Mercedes provenite din Essen. Ar fi pacat sa nu introduca autobuze cu validatoare spre Aradul Nou, pentru ca altfel oamenii ar trebui sa circule doar cu bilete de la automate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6181
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 30 Iun 2010 09:45:35    Titlul subiectului: 129173

http://www.adevarul.ro/locale/arad/adevarul_de_seara_arad-transport_in_comun-Corina_Draghici-statia_Gara_Aradul_Nou_0_289171649.html

"Se anunță schimbări radicale la transportul în comun, pe raza municipiului

Adrian Todor

Miercuri 30 iun 2010

Arădenii stau din nou la cheremul autobuzelor

Aradul este gâtuit de restricții și șantiere pe mai toate drumurile din municipiu și din județ. Odată cu închiderea podului Traian și înlocuirea tramvaielor cu autobuze, rutele de transport în comun se modifică substanțial.

Orașul a intrat din nou în haos. Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului comunitar de transport public local în municipiul Arad se modifică pentru a suplimenta lipsa legăturii dintre centru și cartierul Aradul Nou. Municipalitatea înființează stații provizorii pentru autobuze, în vreme ce unele stații își modifică amplasamentul.

„În regulamentul de organizare și funcționare a serviciului comunitar de transport public local au apărut numeroase modificări. Printre acestea se află și licența de traseu, care urmează să se elibereze pe durata contractului, dar nu mai mult de trei ani. Tariful lunar de eliberare a unei licențe de traseu pentru cursele speciale este de trei sute de lei de mașină”, a declarat Corina Drăghici, purtător de cuvânt al Primăriei Arad. În Aradul Nou, cartierul gâtuit de închiderea podului Traian, stațiile de autobuz își schimbă locațiile.

„Stația Gara Aradul Nou va fi lângă Stația CFR Gara Aradul Nou în fața magazinului SPAR, iar Stația Caraiman 1va fi pe Calea Timișorii nr. 36”, a explicat directorul tehnic din cadrul Companiei de Transport Public Arad, Petru Cuvineanu.

Aglomerație și căldură

Deși nu a trecut nici măcar o săptămână de când podul Traian a fost închis, problemele au apărut. „Dacă se repetă calvarul din vremea când se lucra la linile de tramvai, va fi vai de noi, mai ales pe căldurile astea. Degeaba sunt o sută de autobuze, dacă se mai și mișcă greu și nu au aer condiționat”, spune Florin Pap din Aradul Nou.

Aradul, primul loc la restricții

Aradul este județul cu cele mai multe restricții din vestul țării. Dacă municipiul generează haos în rândul șoferilor, nici restul județului nu stă mai bine. Cap de listă este Drumul Național 7 din punctul de vedere al numărului de restricții impuse. Pe centura municipiului sunt cinci zone în care există limitare de înălțime.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6181
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Oct 2010 09:04:06    Titlul subiectului: 135246

http://www.adevarul.ro/locale/arad/arad-adevarul_de_seara-tramvai-statii-asteptare-nemti_0_356964797.html

"Un tramvai numit dorință. Micălăcenii vor linia 8 repusă din nou pe șine.

Adrian Todor

Joi 21 oct 2010

Arad

Din cauza desființării liniei 8, arădenii sunt nevoiți să aștepte mai mult timp în stații

Locuitorii din Micălaca cer repunerea în circulație a tramvaiului 8, după ce timpii de așteptare au crescut. Cei mai afectați sunt elevii care frecventează școlile din centrul Aradului și care sunt nevoiți să schimbe două tramvaie.

Decizia Companiei de Transport Public Arad (CTP) de a desființa în acest an linia 8 i-a afectat pe arădeni, nevoiți acum să schimbe două tramvaie pentru a ajunge în centru și să facă înconjurul cartierului Micălaca. Oamenii spun că, de când a început școala, situația s-a înrăutățit.

„E destul de dificil în special pe traseul Billa-Zona 300-Centru pentru că pe această rută trebuie să schimbăm două tramvaie pentru a ajunge în centru. Copiii mi se plâng că nu prea circulă tramvaiul, motiv pentru care trebuie să se trezească mai devreme pentru a nu întârzia la școală”, a spus Codruța Dincă, micălăceancă.

Stăm la mâna nemților

Deși sperau ca la întâlnirea cu aleșii locali să se ajungă la un consens pentru repunerea în circulației a liniei 8, edilul Aradului a pus soluția în cârca nemților care se ocupă de studiul de trafic. Motivul: Aradul nu are specialiști care să să rezolve această problemă. „Nu avem specialiștii care să facă un calcul pentru a dimensiona optim transportul. E adevărat, am câștigat un proiect european pentru management de trafic și va trebui să avem încredere în soluțiile prezentate de ei, pentru că ne place, nu-i așa, cum gândesc germanii”, a spus primarul.

Acesta a mai precizat că, în lipsa unor specialiști, rămânem la decizia nemților care la sfârșitul acestei luni vor prezenta public studiul de trafic. Conform acestuia, studiul cuprinde și circulația tramvaielor, dar și timpii de circulație. Până atunci, însă, arădenii trebuie să suporte în continuare traficul îngreunat al tramvaielor.

„Tot timpul e aglomerat și de multe ori întârziem la serviciu pentru că nu circulă la orele stabilie”, a spus Mihalea Crai.

Linii mai puține, bani mai mulți

Desființarea celor patru linii de tramvai din municipiu a adus în buzunarul CTP-ului mai mulți bani. Pentru luna octombrie, CTP-ul a vândut arădenilor peste 11.000 de abonamente. Astfel, odată cu introducerea abonamentului unic, vânzările au înregistrat o ușoară creștere. Având în vedere față de abonamentele pe o singură linie, cel unic scoate mai mulți bani din buzunar.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 22 Oct 2010 19:27:47    Titlul subiectului: 135318

Ce uita acest articol sa sublinieze este ca abonamentul pe o singura linie NU MAI EXISTA, astfel ca indiferent ca circula pe o linie, doua, trei sau pe toate, aradenii platesc aceeasi suma de bani pe luna.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 25 Oct 2010 08:35:06    Titlul subiectului: 135405

Din 22 octombrie vagoanele liniei 6 nu mai circula in Gai datorita lucrarilor de infrastructura (canalizare) de pe str. Dunarii. Vagoanele intra in Fat Frumos (circuland de fapt pe linia 1) dar tin linia 6 pentru a se sincroniza cu autobuzul care merge pana in Piata Gai de la Fortuna. Pacat ca nu au fost trimise pana in zona industriala, dar economia asta...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 03 Dec 2010 00:01:23    Titlul subiectului: 137058

Va invit la un exercitiu de imaginatie. In masterplanul de transport realizat de firma germana se vorbeste de doar cinci trasee de tramvai, patru avand frecventa de 10 minute (mai mult la orele de varf) si una de 30 minute. Cum credeti ca vor arata aceste trasee? Se mai "da" ca linia 5 are frecventa de 30 minute si linia 3 trece prin Gradiste.

Eu cred ca in gandirea nemtilor, traseele ar arata asa:
1 Fat Frumos-Piata Romana-Aradul Nou (actualul 3)
2. Vechiul 2 - roata, pentru a prinde cartierul Alfa si a prelua din traficul de pe centru
3. Gradiste-Centru
4. Micalaca-Centru
5. Gai-Micalaca
Liniile de Vladimirescu si Ghioroc ar fi cu numerele 6, si 7, cel mai probabil ele nu au intrat in calculul nemtilor pentru ca au calatorii din satele respective, nu sunt relevante pentru municipiu. Nemtii recomanda inchiderea circulatiei spre CET si Zona Industriala si inlocuirea traseelor cu autobuze.
Variatii de la cele 5 trasee cred ca ar putea fi,eventul, Gradiste-Micalaca si Gai-Centru sau Gradiste-Fat Frumos. Nu cred ca nemtii vor linia 4b, au recomandat ca la UTA sa mai fie construita o statie pe locul cele vechi spre Fortuna (inainte de intersectie), pentru a facilita transbordarea calatorilor. Nu pot aprecia cum vor circula tramvaiele in Micalaca, pe ce sens.

Una peste alta, nu cred ca masterplanul va fi aplicat prea curand, cel putin pana nu se vor termina lucrarile macar din centrul vechi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mie 22 Dec 2010 09:38:27    Titlul subiectului: 137777

Eu stiam ca nemtii au propus 8 trasee. O sa ma mai documentez, poate reusesc sa spicuiesc ceva din acel masterplan, insa eu asa tin minte cand s-a prezentat si in presa locala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 22 Dec 2010 13:27:01    Titlul subiectului: 137790

Eu stiu de cinci, plus traseele care de Vladimirescu si Ghioroc ce tin de Consiliul Judetean. Teoretic si acum mai sunt 3 linii care circula in zona: 9, 11 si 14, cu mentiunea ca linia 14 are o singura cursa pe zi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 4 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community