Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Feb 2007 08:13:40 Titlul subiectului: |
76909 |
|
Am primit si o confirmare - modelul prezentat in Compact este adevarat si sursa ar fi chiar Alstom. Un lucru e clar, prototipul prezentat este real iar daca Alstom va castiga (inca mai are cateva sanse) acestea sunt urmatoarele 100 tramvaie din Bucuresti. |
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Mie 28 Feb 2007 09:02:04 Titlul subiectului: |
76914 |
|
Poza postata de tine e realizata undeva la Piata Presei. Deci inseamna ca tramvaiul din imagine a facut candva "ture" de proba pe linia lui 41. Intrebarea este...CAND ? |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Feb 2007 14:22:38 Titlul subiectului: |
76938 |
|
Imaginea aceea este facuta de proiectantii vagonului. Probabil exista mai multe si detaliate, dar inca nu sunt publice. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 05 Mar 2007 17:40:26 Titlul subiectului: |
77231 |
|
Mi-ar place sa vad Alstomuri in Bucuresti. Le-am vazut anul trecut cand am fost in Montpellier. Am si postat pe forum cateva poze cu el http://tramclub.org/viewtopic.php?t=1409
Mie mi s-au parut foarte silentioase, si de asemenea foarte incapatoare. Ar fi o solutie bune pentru unele linii aglomerate cum sunt 21, 32, 34, 41.
Totusi nu ne grabim cu achizitionarea tramvaielor astea? Nu putem sa modernizam intai toate liniile importante de tramvai si abia peste cativa ani sa ne gandim si la tramvaie ultramoderne? mig a scris: | "Abaterea maxima acceptata de la planeitatea sinei trebuie sa fie de 1 mm la metru. Daca e mai mult, ale noastre merg, hodorogesc, dar la ale lor s-ar rupe articulatia. | Inseamna ca V3A-urile noastre sunt mult mai bune decat Bombardier/Alstom. Pai atunci de ce mai cumparam aceste tramvaie ultramoderne? De ce nu fabircam in continuare V3A-uri? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 06 Mar 2007 15:01:23 Titlul subiectului: |
77254 |
|
Din păcate cred că s-a exagerat cu casările de tramvaie, și cea mai mare greșeală a fost casarea într-un interval extem de scurt a EP-urilor, a Rathgeber-urilor M/m4.65. E clar că erau depășite fizic și moral, dar trebuiau casate atunci când se aducea ceva în loc.
Acum parcul de tramvaie pare cam limita de subzistență, abia poate asigura parcul necesar pentru liniile existente, asta după ce s-au desființat multe linii (2, 6, 31, 33, 37, 45, 50, 52...), deci trebuie tramvaie noi oricum...
Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Mar 06 Mar 2007 15:31:15, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Mar 06 Mar 2007 18:28:21 Titlul subiectului: |
77262 |
|
V3A-urile sunt "bune" pentru ca pot rula pe o infrastructura proasta... ca orice al tramvai pe boghiuri clasice... tramvaiele noi (low-floor) sunt mai pretentioase, cu articulatii mai putin flexibile (unele articulatii permit miscarea doar in plan orizontal, nu si in plan vertical) etc...
calitatea V3A-urilor este... romaneasca... si nu sunt low-floor decat maxim 15% (PPC-urile) spre deosebire de designurile propuse de Bombardier/Alstom care sunt 100% low-floor
Oricum infrastructura se modernizeaza, asa ca de ce nu tramvaie ultramoderne?
Am auzit ca s-a anulat licitatia de tramvaie ... |
|
Sus |
|
|
Burner
Data înscrierii: 25/Noi/2006 Ultima vizita: 28/Aug/2007 Mesaje: 27 Locație: Bucuresti 3 (Piața Hurmuzachi, fostă Muncii)
|
Trimis: Mar 06 Mar 2007 18:35:46 Titlul subiectului: |
77263 |
|
Stii cumva de ce s-a anulat? Eu unul m-am saturat de atatea speculatii in presa. Ba se iau Bombardier, ba Alstom. Mai ales cei de la Compact speculeaza la greu. Speram sa aflu odata ce se va cumpara. _________________
|
|
Sus |
|
|
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 09 Mar 2007 07:58:27 Titlul subiectului: |
77340 |
|
Catalin Ghita a scris: | Din păcate cred că s-a exagerat cu casările de tramvaie...Acum parcul de tramvaie pare cam limita de subzistență, abia poate asigura parcul necesar pentru liniile existente...) | Iar tramvaie noi o sa vedem poate prin 2010, asta ca sa fim optimisti. Si oricum, doar cu 100 nu se face primavara. Pana atunci cele existente, deja vechi de peste 35 de ani, se vor degrada si mai mult si vor trebui inlocuite.
Singura solutie de imbunatatire rapida a situatiei ar putea fi achizitia de ceva tramvaie second hand, dar unele de productie dupa 88-90, nu gen Rathgeber care sa se dezintegreze pe strada.
Desfiintarea de linii sau reducerea frecventei nu este o solutie intr-un oras cu cerere de transport din ce in ce mai mare. In acest fel nu s-ar face altceva decat sa se incurajeze cresterea numarului de autoturisme private si implicit haosul generalizat de pe strazi. |
|
Sus |
|
|
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Dec 2008 12:56:54 Titlul subiectului: |
102068 |
|
Nici pana astazi nu s-a mai intreprins nimic in sensul achizitiei de tramvaie noi. Si poate ca au dreptate, Bucurestiul nu este pregatit pentru a avea tramvaie noi. Nu ar avea rost o asemenea investitie fabuloasa pentru ca apoi tramvaiele sa fie introduse in linia 41 unde sa fie distruse intr-o saptamana asa cum se intampla si cu V3Aurile mult mai "rezistente" la gloatele necivilizate si la loviturile primite de la alti participanti la trafic. Poate pe 34 sau 21 ar avea o sansa, insa nu pe 41 care este cea mai necivilizata linie de tramvai din oras, cu vagoane umplute pana la refuz, infecte, pline de grafitti si inauntru si pe dinafara, tamponate, cu zgarieturi si lovituri pe caroserie acoperite cu "scoci" alb, etc.
Mare pacat si de tramvaiele V3A CH PPC trimise pe 41, in ce hal arata deja...
Linia 23, desi circula prin Ferentari si Rahova este mult mai civilizata si ar putea fi dotata in totalitate cu V3A CH PPC. Chiar daca acum are niste vechituri de tramvaie V2A, acestea nu sunt tamponate, sunt chiar curate si fara grafitti pe ele. |
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
Trimis: Joi 04 Dec 2008 20:58:41 Titlul subiectului: |
102134 |
|
O solutie ar fi preluarea lor si "modernizarea" de catre URAC in V3A 93 CH PPC. Intr-o alta discutie se invoca faptul ca URAC doar modernizeaza, nu mareste parcul de tramvaie. Asa ar fi putut sa se mareasca parcul cu cateva tramvaie noi, dc s-ar dori cu adevarat.
Mergand pe aceeasi idee, dc tot au facut tramvaiele Bucur din Tatre (cel putin teoretic), nu vad de ce nu ar fi putut face tot asa si cu Rathgeber. Insa au preferat sa le caseze. Dc ar fi fost vointa, se putea. _________________ http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html |
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 27 Dec 2008 19:25:38 Titlul subiectului: |
103128 |
|
Nu e vorba de vointa, e vorba de bani. |
|
Sus |
|
|
liv_liv30
Data înscrierii: 23/Iul/2008 Ultima vizita: 08/Dec/2011 Mesaje: 48 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Dec 2008 09:32:22 Titlul subiectului: |
103246 |
|
Sa speram ca noua administratie a Bucurestiului va schimba mentalitatea si se vor dirija fonduri pentru productia de vagoane noi la URAC. Chiar si aducerea unor vagoane la mana a doua de tip TATRA nu cred ca va dauna idei de dezvoltare transport ecologic tinand cont ca URAC are posibilitatea intretinerii acestui tip de vagon. Ramane de vazut ce va urma. |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Lun 29 Dec 2008 20:46:34 Titlul subiectului: |
103292 |
|
Un oras precum Bucurestiul are nevoie de vagoane noi de tramvai nu de sh "aruncate" de vreun orasel din vest!!!!Eu unul daca as fi primarul Bucurestiului as cumpara vagoanele de tramvai din Constanta si le-as transforma in Ch-Ppc si pe linga ele as mai cumpara niste vagoane noi-noute de tramvai.Oricum o licitatie de tramvaie noi trebuie facuta urgent!Bucurestiul are nevoie de cel putin 50 de vagoane de tramvai noi-noute mi-ar placea sa vad si prin Bucuresti niste Siemens ULF(vezi cazul unicului oras din Romania care are tramvaie noi).Sau sa dam URACUlui mana libera sa construiasca vagoane noi de tramvai care sa fie un plus in transportul din oras! |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 00:18:35 Titlul subiectului: |
103320 |
|
Vagoanele noi nu se pot achizitiona peste noapte. Eu as fi pentru o solutie de compromis, as achizitiona vagoane SH care sa suplineasca parcul de tramvaie si pe masura ce vagoanele noi sunt achizitionate, vagoanele SH sa fie retrase din circulatie. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 27 Ian 2009 09:10:18 Titlul subiectului: |
104978 |
|
http://www.mediafax.ro/social/oprescu-vrea-sa-incheie-un-parteneriat-cu-uzinele-skoda.html?1688;3805949
BUCUREȘTI, 26.01.2009
"Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, vrea să încheie un parteneriat între Uzina de Reparații Ateliere Centrale a RATB și uzinele Skoda pentru asamblarea și întreținerea tramvaielor din București.
Primarul Bucureștiului, Sorin Oprescu, s-a întâlnit, luni, la Praga cu edilul acestui oraș, Pavel Bem, printre subiectele discutate fiind reabilitarea Centrului Istoric și problema transportului în comun. Potrivit municipalității, întâlnirea primarilor a urmărit stabilirea unor relații de colaborare între cele două capitale, atât pentru problemele administrative, cât și pentru cele economice.
Unul dintre subiectele discutate de Oprescu la Praga privește problema transportului în comun. Primăria Capitalei vrea să preia experiența administrației din Praga în rezolvarea problemei transportului în comun din București, precum și să încheie un parteneriat între Uzina de Reparații Ateliere Centrale a RATB și Uzinele Skoda privind asamblarea și întreținerea tramvaielor din București.
"Este important ca în această perioadă (în timpul crizei economice) să creăm o legătură bilaterală ca să realizăm și să continuăm proiecte comune. Este important pentru reprezentanții administrației locale să descopere domenii în care pot colabora, cum ar fi, în acest caz, infrastructura", a spus primarul orașului Praga, Pavel Bem, citat într-un comunicat al Primăriei București." _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 27 Ian 2009 12:42:31 Titlul subiectului: |
104989 |
|
Poate la Arad la Astra, daca o mai exista... _________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
ubu.roi
Data înscrierii: 15/Ian/2009 Ultima vizita: 11/Noi/2010 Mesaje: 21 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 27 Ian 2009 12:47:10 Titlul subiectului: |
104990 |
|
Nu imi e clar daca acest "parteneriat" se refera la fabricare de vehicule noi, si daca da e vorba cumva de asamblarea lor in Romania din piese produse de Skoda? Asta vrea sa zica autorul articolului? Sau e vorba cumva de reconditionarea tramvaielor existente? Sincer, nu ma prind. |
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 27 Ian 2009 16:03:21 Titlul subiectului: |
105005 |
|
Am inteles ca si Uzinele de la Craiova au in proiect producerea de tramvaie pentru piata interna _________________ 611 |
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 31 Mai 2009 14:17:36 Titlul subiectului: |
111772 |
|
Se mai stie ceva de vreo intentie de cumparare a celor 100 de tramvaie? pana la urma Remarul, Craiova si Aradul vor produce tramvaie? cat de avansate sunt negocierile cu producatorii din vest si cat de avansate sunt proiectele in acest sens? Stie cineva? |
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 31 Iul 2009 09:41:51 Titlul subiectului: |
114785 |
|
SAERP lucreaza la un prototip de Tramvai pentru Bucuresti. Deci nu e exclus sa avem si tramvaie romanesti in cursa. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 31 Iul 2009 09:51:11 Titlul subiectului: |
114787 |
|
Incearca sa aduci si argumente pentru afirmatia asta. Eu ma indoiesc ca SAERP are vreo treaba cu CONSTRCTIA de tramvaie, mai mult ca sigur ai inteles gresit, probabil era vorba de achipamente de tractiune si/sau comanda pentru tramvaie. _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 16:34:15 Titlul subiectului: |
117975 |
|
Ce se va intampla cu parcul de tramvaie o data cu darea in folosinta a pasajului Basarab? Se vor infiinta noi linii de tramvai, prelungi altele, va fi nevoie de material rulant in mod sigur. Se ia in calcul acest aspect la RATB? Stie careva? De ce nu se cumpara temporar niste tramvaie SH din Vest, nu mai devreme de acum cateva minute vedeam in sectiunea dedicata orasului Dresda imagini de la casarea unui Tatra. Sunt multe vagoane cred in tot Vestul Europei pe 1435mm care pot veni la Bucuresti temporar pentru a suplini necesitatile pana cand se va face faimoasa licitatie. Ca vad ca nu se misca nimic si URAC-ul nu are posibilitatea de a construi atatea tramvaie pe cat e nevoie. Mai ales ca PPC-urile sunt facute o data cu casarea V2A-urilor. Nu sunt la curent cu evolutia lor, dar nu cred ca este o crestere importanta a parcului de tramvaie ca urmare a construirii PPC-urilor. |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 17:34:58 Titlul subiectului: |
117983 |
|
RATB nu mai doreste vehicule 2nd hand, deoarece afirma ei ca ii costa prea mult intretinerea lor. Dar cum spunea J.R.Ewing: "never say never". |
|
Sus |
|
|
|