Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole de presa privind metroul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Iul 2012 12:32:39    Titlul subiectului: 157628

Erau fantele de langa barele de sustinere, care "bat"" spre scaune..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Iul 2012 09:23:06    Titlul subiectului: 157645

Șef nou la metroul bucureștean
http://b365.realitatea.net/s-a-schimbat-conducerea-metroului_181535.html


Directorul general al Metrorex SA, Gheoghe Udriște a fost înlocuit din funcție. Decizia a fost luată în cadrul Adunării Generale a Acționarilor (AGA) de luni.

Locul lui Udriște a fost luat de directorul de exploatare Gabriel Constantin Sburlan.

"Așa este. Schimbarea a avut loc în urma hotărârii din cadrul AGA, de luni", au confirmat pentru B365.ro oficialii Metrorex.

Astfel, fostul director general, Gheoghe Udriște, conduce începând cu data de 23 iulie 2012 Direcția de Investiții din cadrul companiei.

"În conformitate cu Hotărârea Adunării Generale a Acționarilor nr. 520/80/2012, începând cu data de 23 iulie 2012, domnul inginer Gabriel Constantin Sburlan – director exploatare – preia atribuțiile funcției de director general al S.C. Metrorex S.A. Începând cu aceeași dată, domnul ing. Gheorghe Udriște a preluat funcția de director investiții și achiziții publice", se precizează în raportul AGA remis B365.ro.

Din Adunarea Generală a Acționarilor fac parte:

Mărioara Nițu - Reprezentant MFP
Emil Ungureanu - MTI - DGRFE
Ion Laurențiu Voicu - MTI - DIPC
Claudiu Octavian Dumitrescu - MTI - DITF
Petru Mărculeț - MTI - DGJRU.

Ce averi au șefii Metrorex


Noul șef al Metrorex, Gabriel Sburlan, are potrivit declarației de avere, trei terenuri în județul Vâlcea și o casă de locuit în Sectorul 3 din București. Familia Sburlan deține un autoturism Skoda luat în leasing pe cinci ani și a împrumutat societatea Pasaro SRL cu suma de 20.000 euro, aceeași sumă fiind menționată și la rubrica datorii.

Soții Sburlan au declarat un venit anual de aproape 160.000 de lei.

Potrivit ultimei declarații de avere dată de fostul director general al Metrorex, Gheorghe Udriște deține un teren agricol de 5.000 mp în Clinceni, Giurgiu și un apartament de 95 mp. Conform documentului, familia Udriște posedă bijuterii ceasuri, tablouri și icoane în valoare de 40.000 de euro.

Soții Udriște au în conturi bancare 997.000 de lei și 43.170 euro. Fostul șef al Metrorex a acordat un împrumut de 90.000 de lei unei persoane fizice, la rubrica datorii fiind menționată suma de 100.000 de euro.

Familia Udriște a realizat venituri anuale de peste 240.000 de lei din care 72.100 de lei din dobânzi bancare.

Gheorghe Udriște, actualul director Metrorex, a fost șeful Direcției Infrastructură din Primăria Capitalei în mandatul primarului Adriean Videanu, unde ajunsese tot din funcția de director al Metrorex. În 2008, Udriște a candidat din partea PDL, la Senat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Iul 2012 10:00:49    Titlul subiectului: 157647

Schimbari politice. Vin ai nostri, pleaca ai nostri. Referitor la "averile" facute de personajele respective, mai important este faptul cat de bun meserias va fi in aceasta functie. Sper sa se achite bine de functie.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Aug 2012 19:26:04    Titlul subiectului: 158295

Pasajul de trecere dintre cele doua sensuri de mers ale statiei de metrou Piata Victoriei (M2) va avea o noua fata. Articolul se gaseste aici

Citat:
Piața Victoriei a fost transformată în bibliotecă digitală

Vodafone Romania împreună cu editura Humanitas lansează un proiect promovat interactiv în stația de metrou Piața Victoriei, mai exact în pasajul de trecere dintre sensurile de mers ale magistralei M2.
roiectul este destul de interesant, având în vedere că aproape toți cei aflați în tranzit preferă să consume timpul citind diverse știri pe smartphone. Aceștia trebuie să scaneze codul QR aflat pe marginea cărții dorite și pot downloada gratuit anumite pasaje din acea carte, in format epub sau pdf. Sunt disponibile aproximativ 50 de titluri în acest format, precum și 10 în format audio, scrie playtech.ro.
Menționăm că traficul consumat cu aceste accesări este gratuit până la 31 octombrie, când probabil se va finaliza și campania în cauză. Carțile sunt disponibile pe site-ul editurii Humanitas, de unde pot fi desigur cumpărate.




_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 11:53:23    Titlul subiectului: 158645

Guvernul Ponta vrea sa transfere Metrorex la Primaria Capitalei
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-13162860-guvernul-ponta-vrea-transfere-metrorex-primaria-capitalei.htm
Metrorex, companie aflata sub autoritatea Ministerului Transporturilor, va trece in subordinea Primariei Capitalei. Cel putin asa sustine premierul Victor Ponta care a afirmat la inceputul sedintei de Guvern de miercuri ca, in perioada urmatoare, vor fi luate cateva masuri in domeniul transporturilor. Ponta a criticat faptul ca au fost deschise mai multe santiere pentru constructia magistralei V. Primaria Capitalei va fi aceea care va prioritiza aceste lucrari, a adaugat Ponta. Sumele alocate pentru proiectul "Magistrala V. Drumul Taberei-Universitate" au fost reduse cu mai mult de jumatate in urma rectificarii bugetului pe 2012. Practic, Metrorex a ramas fara banii necesari continuarii lucrarilor conform graficelor de executie.

De la 380,9 milioane de lei, suma alocata initial pentru 2012, fondurile au fost reduse la 178,9 milioane de lei, in urma rectificarii. O astfel de diminuare de fonduri are si consecinte negative. "Urmare acestui aspect, pot aparea intarzieri, amanari sau in cel mai rau caz, sistari temporare ale lucrarilor, cu consecinte negative in plan economic, financiar si social", potrivit unui raspuns oficial al Metrorex furnizat la solicitarea HotNews.

Mai mult, reprezentantii companiei afirma ca ar fi necesara suplimentarea fondurilor cu 99,2 milioane de lei in vederea respectarii clauzelor contractuale. "Pentru obiectivul sus amintit (n.red.Magistrala 5), in cadrul contractului de executie statii si tunele pe sectiunea Raul Doamnei - Hasdeu este necesara suplimentarea fondurilor cu suma de 99.200 mii lei in scopul respectarii clauzelor contractuale si a graficului de executie", arata Metrorex.

Ulterior, Metrorex a revenit cu un nou raspuns care il contrazice pe primul. "Ordonatorul de credite - Ministerul Transporturilor si Infrastructurii s-a asigurat insa ca prin rectificarea bugetara sumele alocate sa fie suficiente pentru derularea lucrarilor pana la sfarsitul acestui an, urmand ca pentru anul viitor suma necesara sa fie prinsa in buget", arata Metrorex in cel de-al doilea raspuns.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 14:09:30    Titlul subiectului: 158657

Intr-un fel ar fi normal sa fie la primaria capitalei. Metrorex si RATB sa fie o singura companie, cu o singura conducere. Cum e in Budapesta sau alte capitale europene de exemplu. Decizia ar fi trebuit sa fie luata mult mai repede.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 14:16:31    Titlul subiectului: 158661

Corect si te aprob, dar costul biletului va fi mult mai mare astfel. de aici si aceste nehotarari, si alte cele. Vezi cat costa un bilet in capitalele din Vest. Imi pare ca odata cu mutarea metroului, se va sista si subventia de la stat - atat la metrou, cat si la RATB...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 14:22:19    Titlul subiectului: 158663

bogdaneftimie a scris:
dar costul biletului va fi mult mai mare astfel.
De unde tragi tu aceste concluzii ca ar fi direct conectate acestea doua?!? Sigur, se poate intampla, dar nu cred ca fuziunea ar conduce neaparat la asta!
bogdaneftimie a scris:
Imi pare ca odata cu mutarea metroului, se va sista si subventia de la stat - atat la metrou, cat si la RATB...
Iarasi intreb, de unde ai scos asta si pe ce te bazezi?!? Nu rezulta absolut de nicaieri ca fuziunea celor doua ar insemna taierea subventiilor! Te rog, nu mai trage concluzii "sigure" fara sa ai o baza solida!

Pe de alta parte, desi trompetistii politici fomfane de mai mult timp ideea acestei fuziuni, cred ca de fapt niciuna dintre cloacele politice (fie ea portocalie, rosie, galbena sau alta culoare) nu doreste, de fapt, aceasta fuziune. E mai bine pentru ei sa fie 2 ciolane distincte de ros, 2 "imparatii" separate peste care sa-si numeasca fiecare adunatura (zisa si "partid"), directori/sefi etc niste jeguri din ograda proprie. Parerea mea...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 14:38:57    Titlul subiectului: 158672

Este normal ca Metrorex si RATB sa aiba acelasi stapan - colaborarea actuala dintre ele nu prea are efecte. Dar tineti cont ca CFR-ul a fost "muls" de multa vreme incoace! Cantitatea de lapte a scazut si pana la urma izvorul va seca. Credeti ca o vaca in plus sta rau in ograda MT-ului?
Pretul unei calatorii "comune" s-ar putea sa creasca, avand in vedere ca si Metrorex are viteii lui pe care-i hraneste si pe care i-ar aduce negresit la Primarie!

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 14:40:29    Titlul subiectului: 158673

Nu se vorbeste de o fuziune, ci de mutarea metroului si doar a lui catre primarie. Asta rezulta ca nu va mai fi sub un minister direct, si deci nici nu va mai primi acele subventii (poate nu sistarea lor directa, dar treptat)
s-a mai discutat asta o data, si scumpirile de tarife din ultima vreme tot de la asta pornesc - diminuarea subventiilor. Cred ca este evident nu?
Gandestete ca seamana cu o privatizare intr-un fel. Asta e baza a ceea ce am spus.

A si am uitat: una dintre cerintele de la FMI, pe care cam trebuie sa le facem, a fost sa se diminueze subventiile acestea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 14:57:36    Titlul subiectului: 158678

bogdaneftimie a scris:
Nu se vorbeste de o fuziune, ci de mutarea metroului si doar a lui catre primarie. Asta rezulta ca nu va mai fi sub un minister direct, si deci nici nu va mai primi acele subventii (poate nu sistarea lor directa, dar treptat)
Iarasi, o concluzie fortata: chiar daca va trece la Primarie, tot vor fi subventii, doar ca nu vor mai veni de la MT, ci de la Primarie. Nu discutam despre cuantumul lor, ca vor fi mai mici sau mai mari, dar vor fi. Apoi, odata cu preluarea mi se pare corect sa se schimbe si alocarea fondurilor, bani alocati pentru subventii metrou la MT sa fie mutati ca bani pentru subventii la Primarie.
bogdaneftimie a scris:
Gandestete ca seamana cu o privatizare intr-un fel. Asta e baza a ceea ce am spus.
Nu mi se pare ca seamana deloc cu o privatizare, ba chiar mi se pare ca nu are absolut nicio legatura! O consider o "banala" crestere de preturi ca urmare a cresterii generale de preturi si, posibil, si ca diminuare a subventiei. Dar ce legatura are asta cu ... "privatizarea" ?!? Rolling Eyes
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Sep/2020
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 15:14:43    Titlul subiectului: 158680

Bugetul Primăriei nu poate susține cheltuielile Metrorexului. De aceea este subvenționat de la bugetul Ministerului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 15:16:55    Titlul subiectului: 158682

Metrorex-ul e subventionat de MT pentru ca tine de MT. Evident ca Primaria nu poate subventiona ceva ce nu-i apartine! Nu e vorba ca "nu poate", ci nici macar nu se pune problema in situatia actuala.
Daca metroul va trece de Primarie, abia atunci se va pune problema ca Primaria sa-l subventioneze, probabil si prin redirectionarea unei "felii" din banii de acum pentru subventii ai MT la Primarie.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Sep/2020
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 21:38:27    Titlul subiectului: 158698

Eu m-am referit la faptul că metroul consumă prea mulți bani ca să fie subvenționat de la bugetul primăriei. Bucureștiul nu e Londra ca să aibă buget mare.
Chiar și cu cheltuieli reduse, ca să fie subvenționat de Primărie ar crește enorm prețul călătoriei, plus că ar seca bugetul primăriei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 06 Sep 2012 09:42:32    Titlul subiectului: 158718

Un nou articol:

Dupa ce a taiat o parte din banii pentru metrou, guvernul a anuntat ca vrea sa transfere compania la primaria generala.
Asta inseamna si mai putine fonduri pentru constructia magistralei numarul 5, care a blocat deja cartierul Drumul Taberei si l-a umplut de praf. Sindicalistii se tem ca lucrarile se vor opri in curand.
Primele semne ca finantarea lucrarilor pe linia de metrou din Drumul Taberei a fost injumatatita se vad deja in ritmul de pe santier.
Potrivit planului, statia de metrou de la Razoare trebuie sa aiba 4 nivele. Muncitorii nu au sapat decat 3. Asa se face ca cele doua masini uriase de foraj au ramas la suprafata. Mai mult, sefii de santier nu stiu cand acestea vor introduse in subteran.
De altfel, premierul sustine ca strategia de constructie a noilor linii de metrou trebuie schimbata odata cu trecerea Metrorex in administratia primariei.
Primarul general este de acord cu mutarea. Nu la fel cred sindicalistii Metrorex.
Viitoarea magistrala de metrou incepe de la Eroilor, trece pe langa Academia Militara, Orizont, Favorit, Drumul Taberei si va avea statia finala la Raul Doamnei. Costul total al lucrarilor este de 600 de milioane de euro.


sursa: aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Sep 2012 21:09:04    Titlul subiectului: 158777

Va dati seama ca primaria o sa primeasca mai multi bani pentru a putea finanta metroul, nu?

Singurul motiv pentru care s-a facut trecerea a fost pentru a elimina o parte din birocratia cauzata de interactiunile MT-PG si sa nu mai fie metroul infulentat de schimbarile permanente din politica. Fondurile pe care le primeste indirect acum metroul sunt aceleasi pe care le-ar fi primit direct de la MT.

Cred ca o sa fie mult mai bine asa, iar finantarea se poate gasi si din alte parti, cum ar fi fonduri europene.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 12 Sep 2012 15:04:49    Titlul subiectului: 158864

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-stiri_din_bucuresti-radet-victor_ponta-metrorex-primaria_generala-restructurari-declaratii_0_772722904.html#

"Metrorex-ul, compania va intra sub administrația primăriei generale, subvenția și investițiile vor fi, însă, în continuare sprijinte de guvern. Cred ca Primăria și edilul și nu Ministerul Transporturilor, sunt cei care trebuie să administreze funcționarea metroului, pentru că tocmai ei vor fi sancționați sau premiați cu voturi de alegătorii bucureșteni", a mai spus premierul României."

Apare cuvantul "voturi", sper ca ati inteles treaba, asta ca sa nu ziceti mai tarziu ca ati crezut ca se face pentru voi, asa, degeaba... Evil or Very Mad

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mie 12 Sep 2012 15:12:55, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Sep 2012 15:06:46    Titlul subiectului: 158865

Sa nu spui ca nu ti-am spus.

Bineinteles ca totul se face cu un scop, daca nu ar fi fost un scop nu s-ar mai fi facut nimic.

Sunt in continuare de parere ca e mai bine sa fie sub subordinea PG si nu a MT.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Sep 2012 15:27:32    Titlul subiectului: 158866

Uite ceva mai interesant/ingrijorator

"Primarul General al Capitalei vrea și trenuri private care să circule pe liniile de metrou, exact așa cum se întâmplă și la CFR. Solicitarea vine după ce premierul Victor Ponta a anunțat că Metrorex va trece în subordinea Primăriei București.

Despre situația metroului se va discuta astăzi în ședința de Guvern la care participă și primarul general al Capitalei.

Potrivit lui Sorin Oprescu, o echipă formată din reprezentanți ai municipalitatii și experți ai Guvernului analizează îmbunătățirea calității serviciului de transport public în Capitală, unul dintre punctele de pe agenda de lucru fiind preluarea de către Primărie a Metrorex.

La ultima rectificare bugetară, Executivul a tăiat masiv fondurile alocate companiei în acest an pentru lucrările de la magistrala 5 de metrou.
"

http://www.antena3.ro/romania/oprescu-intentioneaza-sa-introduca-trenuri-private-pe-liniile-de-metrou-din-bucuresti-183714.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Sep 2012 21:47:47    Titlul subiectului: 158871

Din ciclul "copii" spun lucruri traznite. Si cum sa faca sa vina un tren privat in statie apoi un metrou ? Cum sa platesti ? Asta se intampla daca orice tampit este votat pe post de primar.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Sep 2012 22:49:11    Titlul subiectului: 158876

Imagineaza-ti cum ar intra o firma privata pe infrastructura metrorex cu propiul lor sistem ATO...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Sep 2012 00:47:24    Titlul subiectului: 158878

Firma aia privata isi contruieste tot, de la tunele la trenuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Joi 13 Sep 2012 08:41:53    Titlul subiectului: 158885

Asta e cea mai buna gluma. Nu ne facem bine, ncii dupa 20 de ani de bataie de joc.

Nu, nu-si construieste tot. Ia pe degeaba (sau in mod cert mult sub valoarea reala), apoi scumpeste tot ce se poate. Dobitoc mai mare decat Oprescu, rar mi-a fost dat sa vad. Nu am crezut ca Videanu poate fi detronat.

Este omul care clar a distrus RATB-ul si se pregateste sa distruga si singurul mijloc de transport in comun civilizat din Bucuresti, metroul.

Oricum, ma lamurisem de acum cativa ani de ceea ce are in cap. L-am vazut la promotor acum x ani, prezentandu-si noul BMW. Nu mai retin tipul, nici nu conteaza. Ideea e ca un om care traieste pt o asemenea masina nu poate aduce ceva bun pt transportul in comun. Benzi pt RATB? Ati innebunit?

1. Cand sta pe buda dimineata, viseaza autostrazi suspendate (probabil cel mai mare tun de-al lui) pe care sa mearga cu BMW-ul lui de cocalar.

2. La o populatie de peste 2 milioane de locuitori, innoieste parcul de troleibuze prin aprobarea cumpararii a 5 (cinci) troleibuze.

3. Incepe 10000 de proiecte, dar le opreste din lipsa de bani.

4. Are insa bani pt schimbarea bordurilor intre Universitate - Victoriei (inclusiv borduril emici din jurul copacilor).

Insa, ca in romanul 1984, cei de jos nu se revolta niciodata. Clasa de mijloc (aia care mai e) viseaza doar sa ajunga in locul celor de sus ca sa fure si ei, nu ca sa faca ceva bun. De fapt, urmarind doar o zi B1TV sau Antena 3 (care sustin cele mai "importante" grupari politice), concluzia pe care o tragi e una singura: asa zisii adversari (de fapt vecini de cartiere luxoase) sunt criticati doar pt ca ei n-au prins ciolanul. Dar poate il prind dupa alegeri, nu? Si tot asa.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Sep 2012 10:25:17    Titlul subiectului: 158893

Meseria de baza a lui Oprescu este medicina. Din cate stiu este chirurg. In privinta metroului si transportului in comun pur si simplu nu prea este de competenta profesionala a primarului. Pentru asta esista niste consilieri. Numai ca probabil, in dulcele stil mioritic consilierii primarului sunt ruda x, prietenul y, obligatia fata de z si asa mai departe. Deci primar care nu are nici o tangenta cu transportul in comun sau metrou plus consilieri care nu au ce cauta acolo. Ca rezultat: avem aberatiile astea zilnice inclusiv aceasta cu trenuri private.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Sep 2012 07:27:47    Titlul subiectului: 158903

Experimenteul cultural de la metrou s-a transformat intr-un fiasco. Cartile au fost furate, desi erau legate cu lanturi. Este si normal, asa se intampla intr-o republica "bananiera". Vitele care traiesc in aceasta tara nu au nevoie de carti ci ce bici. Sunt total impotriva acestui experiment cultural. Articolul se gaseste aici

Citat:
Experiment INUTIL pentru români. Campania culturală pe care o transformă într-un FIASCO

"Atenție se închid ușile! Vă rugăm nu furați cărțile!". Acest anunț ar trebui să se audă în toate stațiile de metrou de pe linia Dristor 2 - Republica. Și asta după ce mini-biblioteca pusă la dispoziția călătorilor a fost furată, deși cărțile erau legate cu lanțuri de scaune.
Pentru că românii sunt "strângători" din fire, reprezentanții Metrorex au legat cărțile cu lanțuri de bare. Doar că ele au dispărut cu tot cu dispozitivele de prindere. Deloc surprinși de furtul cărților, inițiatorii proiectului se încăpățânează să continue campania culturală.
" Dacă i s-a părut interesantă cartea și și-a dorit să lectureze cât mai mult din ea, motiv pentru care a luat-o, să nu spun a furat-o, e ok și s-o citească mulțumit în continuare", a spus Sorin Lucaci, coordonatorului proiectului.
Studiile arată că în prezent 42% dintre români abia dacă mai citesc o carte pe an și fiecare nu cheltuiește mai mult de 5 euro pentru lectura în același interval de timp. În aceste condiții piața de carte scade în continuu de 5 ani. O țin în viață doar volumele pentru copii și romanele de dragoste.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Următoare
Pagina 12 din 16

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community