Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole de presa privind metroul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2009 09:26:17    Titlul subiectului: 7846 107479

Metrou pe bani japonezi

Studiul de fezabilitate pentru linia de metrou Otopeni-Gara de Nord a fost transferat de la Primaria Municipiului Bucuresti la Ministerul Transporturilor
Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB) a aprobat, ieri, transferarea studiului de fezabilitate de la Primaria Capitalei la Ministerul Transporturilor pentru realizarea liniei de metrou dintre Gara de Nord si Aeroportul International "Henri Coanda" Otopeni.

Investitia va fi in valoare totala de 700 - 800 milioane de euro, din care 300 de milioane de euro vor reprezenta finantare de la Guvernul Japoniei, printr-un imprumut in conditii favorabile acordat de Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala (JBIC). Restul finantarii va fi acoperit de partea romana. Potrivit directorului Metrorex, Gheorghe Udriste, transferul documentatiei era necesar pentru ca Ministerul Transporturilor sa poata accesa fondurile. CGMB a platit un studiu de fezabilitate pentru stabilirea indicatorilor tehnico-economici necesari constituirii liniei de metrou, insa nu avea bani pentru a incepe lucrarile de construire.

Proiectul liniei de metrou Otopeni - Gara de Nord a fost realizat de Primaria Capitalei, iar Guvernul Japoniei l-a analizat si a decis ca este fezabil. "Documentatia exista, la ea am lucrat pe vremea cand am eram la Primaria Capitalei, iar licitatia pentru realizarea studiului a fost castigata de Metrorex. Specialistii bancii japoneze au analizat proiectul si au decis ca este fezabil. Ambasadorul Japoniei a propus apoi Ministerului Transporturilor urmatorul lucru: daca Metrorex doreste sa continue investitia, dam banii. Fapt pentru care am adresat o scrisoare, sub semnatura ministrului Radu Berceanu, Consiliului General si primarului general Sorin Oprescu, prin care am solicitat sa ne transfere toata documentatia, pentru a putea sa continuam proiectul. Ei (CGMB, n.red.) nu au nici putere financiara, nici sanse sa obtina finantare - pentru ca trebuie sa obtina garantie suverana, asa ca au aprobat astazi (ieri, n.red.) un protocol de predare-primire pe care il vom semna in zilele urmatoare", ne-a declarat Udriste.

Urmatorul pas va fi semnarea contractului de finantare cu partea japoneza. "Creditul va fi pentru 300 de milioane de euro, pe 27 de ani, cu 7 ani perioada de gratie, iar dobanda e de 1,5% pe an. Formalitatile vor fi incheiate mai devreme de sfarsitul anului. Faptul ca metroul a fost incadrat ca fiind un proiect de mediu a fost determinant", ne-a mai spus directorul Metrorex.

Magistrala nord-sud

Aceasta linie de metrou va rezolva problemele de trafic din zona de nord a orasului: din cartierul Baneasa, Aviatiei, complexele comerciale care s-au construit dincolo de Aeroportul Baneasa, centrul de expozitii Casa Presei si, mai departe, tot ce inseamna spatii de locuit, pana la Otopeni, inclusiv orasul Otopeni si Aeroportul "Henri Coanda". Lucrarile se vor incheia, conform studiului de fezabilitate, in 5-7 ani.

Gheorghe Udriste ne-a declarat si ca se prefigureaza o noua linie magistrala de metrou pe axa nord-sud a municipiului Bucuresti, care va lega Aeroportul Otopeni cu Gara de Nord si, mai departe, prin continuarea liniei 4, Gara de Nord de Gara Progresul, prin Izvor si Piata Eroii Revolutiei. Lungimea liniei de metrou intre Otopeni si Gara de Nord este de 15 km, dintre care 4 sunt deja facuti - pentru ca sunt din linia veche, de la 1 Mai la Gara de Nord - si inca aproximativ 15 km pana la Gara Progresul. "Pentru aceasta ultima parte urmeaza sa elaboram studiul de fezabilitate si sa cautam finantare. Se va crea, astfel, o a doua mare magistrala de metrou care va traversa Bucurestiul de la nord la sud", ne-a precizat Udriste.


(sursa http://www.ziua.ro/prt.php?id=250199&data=2009-03-08 )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Lun 16 Mar 2009 11:24:27    Titlul subiectului: 108013

Zice Romania libera in 16 martie http://www.romanialibera.ro/a148776/metroul-1-mai-parcul-bazilescu-gata-in-2010.html

Metroul 1 Mai-Parcul Bazilescu, gata in 2010

Vesti bune pentru bucurestenii care locuiesc in zona Podului Constanta, dar si pentru cei care tranziteaza zilnic zona respectiva. Directorul general al Metrorex, Gheorghe Udriste, a anuntat ieri ca Tronsonul de metrou 1 Mai - Parcul Bazilescu va fi dat in exploatare in cursul anului viitor.

"Pana la sfarsitul lui 2009 vor fi terminate lucrarile de infrastructura, urmand ca anul viitor sa ne axam pe montarea echipamentelor tehnice, a liniilor si a partii de automatizare. Pentru lucrarile din 2010 avem nevoie de o finantare fie de la bugetul statului, fie dintr-un credit extern. La aceasta ora, lucrarile sunt concentrate pe segmentul de galerii cuprins intre Statia 1 Mai si Podul Constanta, unde trebuie sa subtraversam doua mari retele de alimentare cu apa", a declarat directorul Gheorghe Udriste. Tot pentru anul 2010, acesta a mai anuntat si introducerea in exploatare a 26 de noi trenuri de metrou, care vor inlocui batranele garnituri de pe vremea lui Ceausescu. "In prezent in circulatie se afla 44 de trenuri noi si 33 vechi, majoritatea fiind formate din cate sase vagoane. Pentru ca au depasit deja trei decenii de existenta, trenurile vechi trebuie obligatoriu schimbate.

Noi dispunem deja de sursa de finantare pentru acest proiect, care se va ridica la circa 60 de milioane lei. De asemenea, dispunem si de sursa de finantare, de 45 milioane lei, pentru achizitionarea de lifturi destinate persoanelor cu dizabilitati. Lifturile se vor gasi in fiecare statie de metrou, conform normelor europene", a mai spus Udriste. O a treia sursa de finantare este destinata intocmirii a trei studii tehnice, de prefezabilitate si de fezabilitate pentru alte linii de metrou. Este vorba de continuarea lucrarilor la Magistrala 4, tronsonul Gara de Nord - Izvor-Pieptanari-Gara Progresul. "Dorim sa realizam o legatura intre axa de nord si cea de sud a orasului. Pentru a acoperi cat mai mult din aria subterana a Bucurestiului, intentionam sa realizam si un studiu de fezabilitate pentru linia de metrou Rahova-Piata Unirii-Colentina-Voluntari, dar si un alt studiu pentru continuarea lucrarilor pe Linia 4 – racordul de la Statia Parcul Bazilescu - Laromet", a adaugat directorul Gheorghe Udriste.

La aceasta ora, Metrorex se afla in faza avansata de preluare a documentatiei tehnico-economice necesare construirii liniei Bucuresti- Otopeni, fiind posibil ca statia de debut sa fie Gara de Nord. "Vom relua discutiile cu partea japoneza pentru acordarea unui credit in valoare de 300 de milioane de euro pentru demararea lucrarilor la prima etapa a Liniei de legatura cu Aeroportul Otopeni", a adaugat Udriste.
Metrorex a lansat, totodata, anunturile de intentie pentru atribuirea lucrarilor pe Magistrala V, tronsonul Drumul Taberei-Eroilor. O suma de 808,7 milioane lei, fara TVA, va fi cheltuita pentru lucrari de structura pe tronsonul Raul Doamnei-Eroilor.

Apare din nou ideea de continuare a M4 de la GdN spre Izvor si mai departe spre EroiiRevolutiei, ca si plecarea de la GdN spre Otopeni.
Poate vor folosi tunelele de sub Titulescu...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 24/Aug/2019
Mesaje: 881
Locație: Bacau

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 17:44:31    Titlul subiectului: 108536

Metroul s-ar putea închide de Paște din cauza grevei personalului de întreținere și de la exploatare
Realitatea.net a scris:
Sindicaliștii de la Întreținere Metrou au declanșat astăzi conflictul de muncă și, potrivit declarației președintelui USL Metrou, Ion Rădoi, s-ar putea ca de Paște să se închidă metroul, din cauza grevei personalului de întreținere și exploatare.
"S-a declanșat conflictul de muncă între firma franceză Alstom și salariații Metrorex. La ora actuală, a expirat contractul colectiv de muncă și nu se aplică prevederile privind creșterile salariale, cum erau stipulate în contract", a declarat Ion Rădoi.
Potrivit acestuia, salariații de la Întreținere Metrou sunt în fața unui refuz de a aplica prevederile legale la Metrorex de către Alstom.
"În 2004, personalul de întreținere a metroului era 1.200 de salariați și acum sunt numai 530 salariați. În 2009, în urma preluării de către firma franceză Alstom, contractul anual pentru întreținere ne costă 50-60 milioane euro, iar, în aceste condiții, a fost încheiar un acord social prin care salariații trebuiau să beneficieze de aceleași drepturi cu cei care au rămas în activitatea de exploatare", a mai spus Rădoi.
Potrivit lui Rădoi, prin faptul că a scăzut numărul salariaților, contractul cu Alstom, în loc de 50-60 milioane euro pe an ar fi trebuit să fie coste sub 10 milioane euro, pentru activitatea pe care o desfășoară.
Președintele sindicatului USL Metrou a subliniat că până în 15 aprilie se va cunoaște exact situația.
Reprezentanții sindicaliștilor Metrorex au subliniat că s-a produs o creștere a numărului de călători în timp, de la 230.000 la 700.000, dar numărul de angajați a rămas același. Totodată, aceștia spun că a scăzut cu 50% fondul de salarii, a scăzut numărul angajaților și, cu toate acestea, se plătesc 50-60 milioane euro către Alstom, bani care nu-și găsesc justificarea.

http://www.realitatea.net/metroul-s-ar-putea-inchide-de-paste-din-cauza-grevei-personalului-de-intretinere-si-de-la-exploatare_482946.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 23:23:42    Titlul subiectului: 108577

Cam 50% adevar , restul abureli
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Mar 2009 22:35:03    Titlul subiectului: 108841

Din nou
http://www.realitatea.net/un-barbat-a-murit-dupa-ce-s-a-aruncat-in-fata-metroului--in-statia-mihai-bravu_486056.html

Realitatea TV a scris:
Un bărbat a murit, în această după-amiză, după ce s-a aruncat în fața metroului în stația Mihai Bravu din Capitală, informează ISU București.

Bărbatul s-ar fi aruncat în jurul orei 15.50. Inițial, a fost trimisă o ambulanță SMURD, însă medicii ajunși la fața locului au constatat decesul bărbatului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2009 16:44:58    Titlul subiectului: 108933

Un articol interesant in suplimentul Scanteia al Jurnalului National de ieri 01.04. Se confirma ceea de spunea andrei11 in alt topic si anume ideea ca se mergea pe racorduri in loc de magistrale, ideea unui racord de la Eroii Revolutiei spre Giurgiului, precum si faptul ca in Dr Taberei nu s-a facut metrou pt ca acolo locuiau "boieri" Very Happy .
Nu stiu unde au vazut ei granit pe M3 ca peste tot este omniprezenta gresia galbena cu patratele...
Haios este ca pentru tovarasa Dudesti si Branesti era acelasi lucru...



scanteia0104-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.6 kb
 Vizualizat:  de 11126 ori

scanteia0104-1.jpg



scanteia0104-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.87 kb
 Vizualizat:  de 11126 ori

scanteia0104-2.jpg




Ultima modificare efectuată sab la Vin 03 Apr 2009 16:37:12, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 24/Aug/2019
Mesaje: 881
Locație: Bacau

MesajTrimis: Vin 03 Apr 2009 15:06:05    Titlul subiectului: 108980

De duminica Metrorex majoreaza tarifele de calatorie
Antena3.ro a scris:
Metrorex majorează tarifele pentru o călătorie cu 9%, de duminică. Vezi noile tarife
Bucureștenii vor plăti, de duminică, mai mult cu 9% pentru o călătorie cu metroul. Majorarea anunțată de Metrorex reprezintă o creștere care acoperă inflația. Astfel, pentru o cartelă de două călătorii, vom plăti 2,5 lei, în loc de 2,2, în timp ce pentru una de zece călătorii vom scoate din buzunar 8 lei. Un abonament lunar va costa 25 de lei, iar unul de zi, 5 lei.
Elevii și studenții vor beneficia în continuare de reducere la abonamentul lunar, ei plătind 12,5 lei pentru acesta.

http://www.antena3.ro/stiri/romania/metrorex-majoreaza-tarifele-pentru-o-calatorie-cu-9-de-duminica-vezi-noile-tarife_68556.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 8025
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Apr 2009 18:57:46    Titlul subiectului: 108996

Cu toata aceasta scumpire, tarifele la metrou raman in continuare mai scazute decat cele de la RATB.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Apr 2009 21:25:23    Titlul subiectului: 109007

Diferenta de pret se justifica prin intinderea redusa a retelei de metrou fata de cea a RATB. Totusi diferenta a scazut foarte mult (ajungand la doar 10 bani) datorita confortului si a vitezei de deplasare sporite la transportul cu metroul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 8025
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Apr 2009 10:17:05    Titlul subiectului: 109319

Angajatii de la metrou se pregatesc de greva generala. Articolul se gaseste aici

Citat:
Sindicaliștii din exploatare Metrorex ar putea intra în grevă generală
Sindicatele din exploatare Metrorex au declarat, pe 9 aprilie, că nu s-au înțeles cu Alstom Transport și nu au fost semnate contractele colective, iar conflictul de muncă a fost înregistrat la Camera de Muncă, urmând să se meargă până la grevă generală.
Contractul colectiv de muncă a expirat la 31 martie, iar de la 1 aprilie trebuia să intre în funcțiune. Nici până în prezent nu a fost semnat de către salariați. În toată această perioadă, de o săptămână, sindicaliștii de la întreținere metrou nu au ajuns la nicio înțelegere cu firma franceză Alstom, care nu ar fi de acord cu mărirea de până la 23% a salariilor", a declarat președintele USL Metrou, Ion Rădoi. Rădoi a mai precizat că, deoarece nu au ajuns la nici o înțelegere în cursul zilei de miercuri, a fost depusă la Camera de Muncă a Municipiului București sesizarea de începere a conflictului de muncă și solicitarea de conciliere din partea reprezentanților Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale (MMFPS). Ministerul Muncii trebuie să facă arbitraj timp de șapte zile între reprezentanții sindicatelor și cei ai patronatelor. După această procedură, se trece la greva de avertisment de două ore, iar peste cinci zile ar urma să se declanșeze greva generală. "Am avut 10 sedințe de negociere cu sindicatele din exploatare și consider că li s-a facut cea mai bună ofertă în situația crizei economice, cu toate că nici până în prezent nu am încasat de la Metrorex sumele restante din 2008 de aproape 55 milioane lei pentru mentenanță. Am oferit angajaților o creștere a salariului fix cu 13% de la 1 aprilie, plus 7% o creștere variabilă, fără TVA, deci în total cu 20% mai mult față de anul trecut", a declarat pentru NewsIn directorul general al Alstom, Gabriel Stanciu.
Potrivit acestuia, pe lângă aceste creșteri salariale există și primele de sărbători. De asemenea, pe o perioadă de trei ani, angajații vor fi examinați și, în funcție de rezultate, vor beneficia de o clasă de salarizare în plus.
"În 2004, personalul de întreținere a metroului era de 1.200 de salariați și, în prezent, sunt numai 530 de salariați. În 2009, în urma preluării de către firma franceză Alstom, contractul anual pentru întreținere ne costă 50-60 milioane de euro, iar, în aceste condiții, a fost încheiat un acord social prin care salariații trebuiau să beneficieze de aceleași drepturi ca cei care au rămas în activitatea de exploatare", a mai spus Rădoi.
În replică, directorul general Alstom a recunoscut că a scăzut numărul salariaților, dar fiecare angajat când a plecat a beneficiat de 24 de salarii compensatorii.
Sindicaliștii de la Întreținere Metrou au declanșat la sfârșitul lunii martie conflictul de muncă din cauza expirării contractul colectiv de muncă și a neaplicării prevederilor privind creșterile salariale, stipulate în contract. Președintele USL Metrou, Ion Rădoi, declara, la acel moment, că metroul ar putea fi închis de Paște, din cauza grevei personalului de întreținere și exploatare.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Apr 2009 12:14:39    Titlul subiectului: 109331

Imi place de astia. Cum nu le convine ceva cum fac greva. Problema este ca greva lor ne afecteaza pe noi cei care utilizam metroul (si platim pentru asta..) si n-avem nici o vina.
Ca se circula cum se circula nu mai fac greva ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Apr 2009 20:29:17    Titlul subiectului: 109378

Pacat ca nu sint date si salariile celor din conducere (care sint confidentiale) si sint de peste xx (doua cifre) ori mai mari ca ale muncitorilor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 8025
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Apr 2009 07:57:13    Titlul subiectului: 109420

E ciudat si amuzant in acelasi timp cum Alstom (firma concurenta cu Bombardier) se ocupa de intretinere la metrou.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Apr 2009 23:12:30    Titlul subiectului: 109484

De fapt fostii angajati Metrorex preluati de Alstom.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 20:09:33    Titlul subiectului: 109550

Si ca off-topic acesti angajati de la Alstom au totusi niste salarii frumusele fata de alte salarii chiar si de la firmele private!Oare este drept domnilor de la Metrorex/Alstom!?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Apr 2009 18:21:29    Titlul subiectului: 110245

http://www.zf.ro/zf-24/salariul-mediu-al-angajatilor-de-la-metrou-va-creste-cu-21-anul-acesta-la-3-908-lei-4255573/

Salariul mediu al angajatilor de la metrou va creste cu 21% anul acesta, la 3.908 lei

Castigul mediu lunar al salariatilor de la metrou va creste anul acesta cu 21,3%, de la 3.220 lei la 3.908 lei, potrivit unui proiect de hotarare de Guvern pentru aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Metrorex pe 2009. Cea mai recenta majorare a salariilor a fost operata la 1 noiembrie 2008, cand castigul mediu a crescut cu 23%, scrie Mediafax.
Cheltuielile cu personalul de la Metrorex vor urca in acest an cu 26% fata de anul trecut, de la 231,83 milioane lei la 292,87 milioane lei, iar fondul de salarii va creste cu 23,7%, de la 161,29 milioane lei la 199,51 milioane lei
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
error357



Data înscrierii: 12/Dec/2008
Ultima vizita: 05/Mar/2014
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Apr 2009 18:54:57    Titlul subiectului: 110246

Deci salariu mediu acum este de 32 de milioane de lei vechi... Mi se pare enorm. Ce pregatire au acei oameni? Inteleg ca ei formeaza majoritatea personalului de la metrou si presupun ca sunt reparatori de scari rulante si vanzatoare de bilete...Iar cata carte iti trebuie pentru asta, sa am pardon...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 20:44:39    Titlul subiectului: 110409

Metrorex vrea sa cumpere 26 de trenuri noi, pentru 150 mil. euro
http://www.zf.ro/zf-24/metrorex-vrea-sa-cumpere-26-de-trenuri-noi-pentru-150-mil-euro-4288986/

Metrorex vrea sa cumpere 26 de trenuri noi, cu o valoare totala de estimata la 150 milioane de euro, din care Executivul va plati un avans de circa 30%, a declarat directorul general al companiei, Gheorghe Udriste, citat de Mediafax.
“Cele 26 de trenuri costa cam 150 milioane de euro, deci cam 6 milioane de euro pe tren.
Vor fi cumparate prin licitatie sau prin incredintare directa, mai ales ca avem deja 44 de trenuri din generatie noua de la Bombardier. Ramane de vazut, este posibil sa fie tot de la Bombardier. Oricum, primele vagoane vor ajunge anul viitor”, a spus Udriste.

Ca tot este criza ... Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mar 05 Mai 2009 07:50:56    Titlul subiectului: 110430

Parca metroul trebuia sa treaca la Primaria Generala... De ce ar plati executivul 30% ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
liv_liv30



Data înscrierii: 23/Iul/2008
Ultima vizita: 08/Dec/2011
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Mai 2009 09:18:36    Titlul subiectului: 110435

Pe primul trimestru actualii guvernanti au observat ca incasarile la buget au scazut foarte mult. Deja presiunile salariale sunt in continua crestere. Eu imi doresc sa avem trenuri noi dar sunt curios din bruma de bani de la buget care vor fi prioritatile. Asta este ca o tichie de margaritar care ne lipseste.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Iun 2009 16:15:40    Titlul subiectului: 112168

"Magistrala 4 de metrou Gara de Nord - Gara Progresul: Studiul de fezabilitate costa aproape zece milioane de euro
de E.M. HotNews.ro
Luni, 8 iunie 2009, 15:52 Actualitate | Esențial

Metrorex organizeaza in luna iulie licitatia pentru elaborarea studiilor de prefezabilitate si fezabilitate pentru constructia Magistralei 4 de metrou, linia Gara de Nord - Gara Progresul. Contractul este estimat la 36,61 milioane de lei, fara TVA, informeaza NewsIn.
Linia de metrou Gara de Nord - Gara Progresul va asigura legatura, pe directia nord-sud, intre zona centrala si cartierele Berceni si Progresul, implicit intre doua dintre cele mai importante statii de cale ferata ale Capitalei. Va avea corespondenta cu toate magistralele in functiune, precum si cu cele in perspectiva. (?? Shocked )
Durata contractului sau termenul pentru finalizare este de noua luni incepand de la data atribuirii contractului.
Firmele interesate trebuie sa prezinte pentru participarea la licitatie o scrisoare de garantie in valoare de 550.000 lei sau echivalentul in euro corespunzator cursului mediu calculat de BNR pentru data 13 iulie si garantia de buna executie, in cuantum de 6% din pretul fara TVA al contractului.
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din cheltuieli de capital si din surse proprii ale Metrorex.
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este de 22 iulie.
"

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-5803842-magistrala-4-metrou-gara-nord-gara-progresul-studiul-fezabilitate-costa-aproape-zece-milioane-euro.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 8025
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 08:08:12    Titlul subiectului: 112178

sab a scris:
implicit intre doua dintre cele mai importante statii de cale ferata ale Capitalei.

Gara Progresul deocamdata nu este functionala, nu stiu daca s-a rezolvat acea problema la calea ferata intre Bucuresti si Giurgiu. Trenurile nu circula decat intre Giurgiu si Gradistea si nu se stie ce va fi cu aceasta ruta pe viitor.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Mar 09 Iun 2009 12:05:17, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 11:15:57    Titlul subiectului: 112190

31,61 milioane lei ca sa se gandeasca daca se merita sa faca metrou pana acolo sau nu. Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 13:42:59    Titlul subiectului: 112195

Cred ca in studiul asta se mai analizeaza si amplasamentul cel mai bun al tunelelor, al statiilor, poate si structura terenului (care in mod normal ar trebui sa fie buna, fiind departe de albia Dambovitei), care segmante sa fie primele samd.
Eu de exemplu as incepe pe sub Sos Giurgiului, pana la Eroii Revolutiei, ca fiind o parte rentabila si fara mari probleme de sapatura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Grigorie



Data înscrierii: 05/Feb/2009
Ultima vizita: 10/Iul/2011
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Iun 2009 10:03:45    Titlul subiectului: 112801

București: Plimbare scurtă cu metroul la suprafață (GALERIE FOTO)

Stația dintre IMGB și Depoul IMGB este singura din Capitală unde metroul iese din tunel. Mulți dintre bucureșteni nu știu că există o stație de metrou unde pot vedea, din interior și altceva decât pereții tunelului.

(...)

http://www.adevarul.ro/articole/bucuresti-plimbare-scurta-cu-metroul-la-suprafata-1.html

Articolul are un filmulet interesant cu drumul de la Depoul IMGB la IMGB filmat din cabina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Următoare
Pagina 3 din 15

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community