Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele potrivite pentru Bucuresti

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  

Care este troleibuzul potrivit pentru Bucuresti?
Troleibuzele low-floor simple
17%
 17%  [ 27 ]
Troleibuzele low-floor articulate/biarticulate
56%
 56%  [ 88 ]
Troleibuzele simple
8%
 8%  [ 14 ]
Troleibuzele articulate/biarticulate
17%
 17%  [ 27 ]
Voturi totale : 156

Autor Mesaj
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2008 18:47:55    Titlul subiectului: Troleibuzele potrivite pentru Bucuresti 88106

Parerea mea e ca cel mai potrivit troleibuze pentru Bucuresti ar fi low-floor articulate. Doar ca avem nevoie de spatii destinate exclusiv troleibuzelor (banda speciala). Asa troleibuzele articulate vor putea circula fara probleme (blocaje, masini parcate pe drumul troleibuzelor etc.).
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2008 19:05:58    Titlul subiectului: 88108

Si eu sustin ca merg niste articulate cu sau fara low floor...e irelevant acest amanunt. Articulate sa fie, si bune. Problema e gresit in teleasa de PMB. Nu articulatele creeaza probleme in trafic, ci invers. Daca veti urmari topicul cu poze din Groningen, veti vedea pe ce stradute inguste trece articulatul si cat de bine se "indoaie". Deci probleme nu ar fi, cu o banda separata de trafic pt RATB, cu cateva semafoare pentru transportul in comun si cu un pic de buna vointa din partea publicului calator.
Nu propun 100% articulate, nu se poate. Trebuie facut un studiu al liniilor foarte aglomerate si pe acelea se pot pune maisni articulate, pe intervale ale zilei si pe alte criterii.
Exemplu: linia 300: din la 6-8 din cate ture are jumate sa fie articulate si restul simple, apoi ramin simple, pana la prinz sau seara cand se aglomereaza din nou.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci


Ultima modificare efectuată de către Ionescu la Sâm 02 Feb 2008 20:11:48, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2008 19:21:16    Titlul subiectului: 88109

Sunt de acord cu domnul Ionescu, LF sau nu, dar sa fie neaparat articulat, acelasi lucru il sustin si la autobuze, dar as mentine si cateva troleibuze scurte pentru trasee mai libere.
Oricum la cat de aglomerat este Bucurestiul,ma refer aici la calatori,avem nevoie de articulate si poate o da Domnul ca sa se infiinteze o data banda aceea separata de trafic!
Sa vedem atunci ce motive se vor mai spune contra articulatelor!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
razvanl



Data înscrierii: 01/Mar/2008
Ultima vizita: 07/Ian/2009
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Mar 2008 17:49:29    Titlul subiectului: articulat, musai 89464

Budapesta e plină de articulate, la fel si Belgradul. Nu mi se pare normal ca la noi să dispară cu totul, mai ales că orasul are nevoie de mijloace de transport încăpătoare, nu să dea de lucru la mai multi soferi/suta de călători. Orice motiv împotriva autobuzelor sau troleibuzelor articulate este pueril.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adtz_0808



Data înscrierii: 13/Oct/2008
Ultima vizita: 30/Oct/2008
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 28 Oct 2008 09:04:25    Titlul subiectului: 100140

Niciodata in viata asta nu o sa reuseasca nimeni sa ii civilizeze pe acei conducatori frustrati care iti intra in fata brusc si la fel de brusc iti frneaza in fata si opreste masina prevazuta cu avarii, bineanteles. Sau pe acei care parcheaza masina pe unde le vine. Poate sunt eu prea pesimist, dar oricum prea curand nu vom avea un trafic civilizat. Toata lumea zice ca ar trebui sa fim mai rabdatori si mai ingaduitori in trafic dar nimeni nu face nimic cand se afla la volan...... De fiecare data cand vreau sa ies dintr-o statie, vad acei frustrati care o tureaza si nu stiu cum sa faca sa nu ii intru in fata lor, pe sistemul pisicii negre de parca eu daca plec din statie in urmatoarea secunda as opri.....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Oct 2008 20:44:54    Titlul subiectului: 100172

Am votat troleibuze simple, deși aș fi vrut să votez troleibuze parțial low-floor, adică cu podeaua coborâtă numai între ușile 1 și 2; e nevoie de podea coborâtă că nu toți se pot cățara pe trepte, dar e nevoie de podea normală/parțial coborâtă pentru a exista confort în partea din spatele a vehicului și pentru a nu mai avea acele "dulapuri" enervante.
Articulate poate ar merge pe 97... și pe 73, 74, 77.
Sincer, nu îmi prea plac "Astra-Irisbus"... mai bune ca "Dac", dar mai proaste ca "Saurer".

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Oct 2008 20:54:20    Titlul subiectului: 100175

Depinde mult si de gradul de aglomeratie. Pe linii gen 66, 69, 71, 76/77, 85, 86, 91, 93, 97 cu un flux mai mare de calatori ar putea merge (teoretic) troleibuze articulate, low-flor, pe restul liniilor sunt potrivite troleibuzele scurte. Nu cred ca in Bucuresti ar merge troleibuze biarticulate. Pana cand RATB-ul nu va avea propria banda de circulatie nu cred ca se poate vorbi de troleibuze articulate. Abia se descurca troleibuzele scurte in nebunia de zi cu zi din orasul nostru.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ASTRA IRISBUS



Data înscrierii: 20/Ian/2009
Ultima vizita: 09/Ian/2021
Mesaje: 29
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Feb 2009 15:44:03    Titlul subiectului: 105525

In Bucuresti ar trebui troleibuze scurte, dar nu cu prea multe optiuni si conditii pentru calatori pentru ca nu merita, atata timp cat sunt rupte scaune, geamuri zgariate, plafon scris etc.
_________________
ASTRA IRISBUS
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cos



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2012
Mesaje: 83
Locație: Bucuresti; Sibiu

MesajTrimis: Mie 04 Feb 2009 16:28:43    Titlul subiectului: 105528

ASTRA IRISBUS a scris:
In Bucuresti ar trebui troleibuze scurte
Nu stii ce e intre Piata Resita si Piata Sudului sau cum se circula in 91 seara, inspre Drumul Taberei, nu? Este neaparata nevoie de articulate, la frecventa cu care circula acum si care nu poate fi micsorata, pentru ca... nu sunt troleibuze, iar cele care sunt, stau blocate in trafic.
ASTRA IRISBUS a scris:
nu cu prea multe optiuni si conditii pentru calatori pentru ca nu merita,atata timp cat sunt rupte scaune, geamuri zgariate, plafon scris etc
Pai Irisbus-urile nu au prea multe optiuni in general. Ar fi bune daca ar avea finisaje de calitate mai buna, sa nu ramana gibonul cu bara in mana daca trage de ea sa vada ce se intampla.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Feb 2009 22:01:34    Titlul subiectului: Troleibuzele potrivite pentru Bucuresti 105564

Sunt de acord cu ASTRA IRISBUS...pana nu exista civilizatie, meritam vechituri! Seminte, grafitti, geamuri sparte...pentru ce ?!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Feb 2009 08:15:11    Titlul subiectului: 105584

Eu nu sunt de acord cu voi. Cum sa se civilizeze omul daca voi ii dati numai vechituri, si cand el vede ceva modern, in occident acesta exista de 4-5 ani. Cat timp omul va primi troleibuze vechi si uzate, civilizatia lui va fi aceeasi. Oare oamenii de pe Citaro cum s-au civilizat? Ce e asa de greu sa innoim si parcul de troleibuze. As vrea niste articulate low floor, insa numai pe liniile rentabile, nu pe toate pustietatile !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Feb 2009 08:22:16    Titlul subiectului: 105585

Irisbus-urile sunt bune pentru Bucuresti, in ciuda finisajelor mai proaste. Probleme mai apar in orele de varf, mai ales intre usile 2 si 3 datorita culoarului mai ingust. Problema civilizatiei nu se rezolva aducand troleibuze vechi, ci aplicand niste amenzi usturatoare. Sa nu uitam ca noile troleibuze sunt dotate cu camere de luat vederi. Mie mi-ar place sa vad peste cativa ani si troleibuze Solaris.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 05 Feb 2009 11:02:20    Titlul subiectului: 105589

Am mers si eu cu Irisbus prin Bucuresti. Merg repede si sunt destul de confortabile. Asta e tot ce conteaza, dupa mine.
Cred ca in Bucuresti, ca si peste tot, ar trebui facuta o analiza a traseelor de troleu si triat din ele. Sa ramina 2-3 linii foarte importante (magistrale) pentru care sa ai un parc de troleibuze adecvat. Nu uitati deasemenea nici de preturi. Troleibuzele sunt in continuare foarte scumpe.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ASTRA IRISBUS



Data înscrierii: 20/Ian/2009
Ultima vizita: 09/Ian/2021
Mesaje: 29
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Feb 2009 18:44:27    Titlul subiectului: 106448

Nu mai se poate circula cu articulate prin Bucuresti pentru ca, iti dau un exemplu, si sunt si multe altele: in Drumul Taberei, liniile 69, 71, strada 1 Mai cu Sibiu sens oras.
Cu articulata nu se mai poate lua virajul din cauza nesimtitilor care lasa cazanele (masinile), aiurea. Acolo daca iei virajul si i-o agati, ceea ce unii merita cu desavarsire, urla la tine ca i-ai lovit masina; si daca i-o dai zdravan si pleci iar e o problema, ca sigur se gaseste vreun calator care nu are ce face mai bun decat sa iti ia numarul si sa ai probleme dupa asta la garaj.
Pentru capacitatea de calatori, asa e sunt mai bune articulatele, dar nu ai unde sa mai circuli cu ele.

_________________
ASTRA IRISBUS
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 25/Dec/2022
Mesaje: 109
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Sep 2010 00:52:26    Titlul subiectului: 132797

Putem sa avem si noi troleibuze articulate, cu o singura conditie, sa facem precum Londra, fiecare masina mica care trece prin Bucuresti sa plateasca o taxa sau mai bine masinile sa nu mai circule decat cele de la marile magazine si fabrici, atunci ar fi bine si pentru politie, salvare si pompieri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Sep 2010 07:20:25    Titlul subiectului: 132801

Ar fi un lucru ideal, sa fim realisti insa, acest lucru nu se poate realiza. Si in Londra avem masini mici. Troleibuze articulate ar fi bune pe linii mai aglomerate, au fost multe dezbateri pe forum privind acest subiect. Raman la parerea ca Ikarus 415 T au fost cele mai bune dintre troleibuzele care au circulat in Bucuresti in ultimii 20 de ani.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 25/Dec/2022
Mesaje: 109
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Sep 2010 13:25:50    Titlul subiectului: 132819

Eu de multe ori m-am intrebat de ce a fost schimbat.
Parearea mea este ca nici in urmatorii 50 de ani nu vor mai fi troleibuze mai bune ca Ikarus 415 T.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 119
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2010 15:33:49    Titlul subiectului: 134230

In Bucuresti ar fi potrivite troleibuze LF articulate, s-ar descurca in trafic (sa nu uitam ca RATB a avut multe DAC-uri articulate). Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Dum 09 Oct 2011 20:49:45    Titlul subiectului: 149450

George85 a scris:
RATB a avut multe DAC-uri articulate). Wink
Asta se intampla pana in 2005-2006, cand au fost trimise pe liniile cu flux mic de calatori ( 73, 74, 76 ).
In '96, '97, cand troleele articulate erau folosite pe linii mai importante, nu exista un trafic atat de sufocat ca astazi. Nu cred ca vom vedea articulate prea curand in Bucuresti, in conditiile in care o banda speciala pentru autobuze/trolee este considerata o Mecca a nepasatorilor care isi lasa masinile pe unde vor ei.
Pana se vor face benzi separate, meritam trolee scurte, cu sau fara podea coborata, desi am votat trolee articulate.

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Oct 2011 13:46:10    Titlul subiectului: 149464

Pe anumite portiuni din liniile 79 si 86, troleibuzul articulat nu ar mai avea loc, fizic, deoarece la cotituri necesita un spatiu de manevra mult mai mare, care acum nu mai exista cam pe nicio straduta.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
petro burgener



Data înscrierii: 10/Iul/2009
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 27
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Dum 13 Noi 2011 15:03:01    Titlul subiectului: 150276

Dupa parerea mea troleibuzele simple sunt potrivite pentru Bucuresti. Nici fluxul de calatori nu cred ar impune troleibuze articulate si, cum au mai spus si alti useri, spatiul a devenit mult mai mic din cauza masinilor parcate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bluepuffle20



Data înscrierii: 27/Ian/2015
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3 (Titan)

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2015 14:28:54    Titlul subiectului: 176863

Cel mai bun tip de troleibuz in Bucuresti ar fi un Citelis articulat,in invertoare care au curent alternativ
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2015 14:41:19    Titlul subiectului: 176866

Citelis chiar si articulat nu mi se pare un troleibuz bun.Finisajele sunt slabe, fiecare in parte zdrangane unele mai mult decat 415T, iar modelul in sine e urat, atat pe interior cat si pe exterior.
Daca ar fi, as prefera Solaris, Van Hool chiar si Bogdan.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2015 17:39:37    Titlul subiectului: 176872

Sunt de acord cu Solaris, sunt foarte bune, dar si Van Hool la fel.In legatura cu Bodgan, poate ca nu sunt cele mai bune, dar sunt superioare Irisbus, am mers cu ele cand am fost in Kiev vara asta.
Irisbus sunt frumusele, dar doar atat.Declaratia directorului de la depoul Berceni Very Happy

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bluepuffle20



Data înscrierii: 27/Ian/2015
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3 (Titan)

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2015 18:27:04    Titlul subiectului: 176879

Mai bine avem un parc de 200 de Solaris,la fiecare depou,ca sa se mandreasca si aia de la Bucurestii Noi si Berceni ca au si ei troleibuze noi. Macar ar trebui articulate pe linii gen: 61,65,66,69,69,70,79,85 (full cu lume de la Gara),86 (nu chiar atat de repede),90,91,96.

Liniile: 62,73,77,93 nu merita
Liniile suspendate: 71,74,76,92,97 merita,mai putin 74
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community