Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 25, 26, 27  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Mai 2008 15:02:14    Titlul subiectului: 93110

Inductorii din cale pentru instalatia de INDUSI similara cu cele ale CFR doar ca acolo sint pe exterior pentru functionare si detalii cei interesati pot citi aici http://www.train-sim.ro/forum/viewtopic.php?t=144&postdays=0&postorder=asc&start=0
sau cum functioneaza instalatia I 60 (indusi) de pe IVA care este similara celei de la CFR gasiti aici http://www.sh1.org/eisenbahn/rindusi.htm


Ultima modificare efectuată de către bygy007 la Vin 09 Mai 2008 15:43:20, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Yuri



Data înscrierii: 14/Mai/2008
Ultima vizita: 09/Mar/2016
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Mai 2008 16:40:24    Titlul subiectului: 93517

Am observat aseara in statia Gara de Nord 1, ca s-a montat...catenara Shocked .
Care este rostul acesteia?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Dum 18 Mai 2008 22:14:04    Titlul subiectului: 93533

In remiza de la Gara de Nord 1 exista sina a 3-a.
Firul de contact este doar pentru probe si ca sistem secundar in caz de necesitate.

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Mai 2008 13:43:32    Titlul subiectului: 93559

Exista doar pina la intrare, din motive de securitate nu se continua si in depouri remize etc, acolo se foloseste firul aerian, tot din aceleasi motive, cind pantograful este sus prin contactoare se comuta tensiunea de pe captatori pe pantograf.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Yuri



Data înscrierii: 14/Mai/2008
Ultima vizita: 09/Mar/2016
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Mai 2008 20:59:57    Titlul subiectului: 93568

Stiam ca prin depouri nu este sina a treia, ci cablu aerian.

Insa ce am precizat eu mai sus este ca in STATIE, s-a montat cablu pt catenara.

Care e rolul lui, si de ce tocmai acum dupa 30 de ani de exploatare este instalat ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Mai 2008 13:16:09    Titlul subiectului: 93580

Acum intrebare: urmareste linia curenta (linia care se circula cu calatori) sau merge in remiza, ca eu nu am ajuns pe acolo sa vad...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2018
Mesaje: 1735
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 23 Mai 2008 15:28:58    Titlul subiectului: 93668

Catenara este montata in statia Gara de Nord doar deasupra liniei ce merge spre Piata Victoriei; la iesirea din statie urmareste linia ce merge inainte, spre remiza; linia curenta spre Piata Victoriei nu are catenara.


_dscf5264.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.52 kb
 Vizualizat:  de 11852 ori

_dscf5264.jpg



_dscf5266.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114 kb
 Vizualizat:  de 11852 ori

_dscf5266.jpg



_dscf5270.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.36 kb
 Vizualizat:  de 11852 ori

_dscf5270.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Dum 25 Mai 2008 20:51:25    Titlul subiectului: 93778

Inclin sa cred ca are legatura cu introducerea ramelor Bombardier. Si la statia Pipera exista o asemenea retea de alimentare cu fir aerian montata. In urma cu cativa ani nu exista aceasta retea suplimentara.

Presupun ca motivatia este aceea ca ramele Bombardier nu se comporta atat de bine ca cele IVA cand trec prin portiuni neutre sau in care se schimba partea pe care se afla a 3-a sina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 20 Iul 2008 08:36:31    Titlul subiectului: 96031

Ieri am observat ca se executa alta manevra la Eroilor. Trenul garat la linia 2 (cea centrala) pleaca tot de acolo spre Industriilor. Problema e ca merge pe "contrasens", deci metroul care ajunge la Politehnica, inspre Eroilor trebuie sa stationeze cam 3-4 minute, pana se elibereaza linia.

Care e problema? Ca de ceva vreme nu se mai respecta sistemul de intoarcere de la Eroilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Lun 21 Iul 2008 08:19:06    Titlul subiectului: 96047

Sistemul de rebrusare a fost modificat datorita faptului ca trenurile care rebrusau de pe linia 1 (linia centrala) pe linia dinspre Izvor pentru a intra la linia 2 (linia cu peronul lateral) faceau ca trenurile pentru Gara sa astepte in tunel 1-2 min pentru ca acestea sa plece.
Initial s-a incercat cateva zile cu rebrusarea pe linia de Politehnica dar s-a vazut ca problema de trafic ramanea aceeasi.
In plus de aceasta, la transbordarea pentru trenurile de Industriilor peronul devenea neincapator, lucru ce creeaza anumite riscuri cu privire la siguranta calatorilor.
Trenul nu pleaca pe contrasens, la iesirea din statie existand macazurile pentru toate liniile. Smile

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Iul 2008 23:00:38    Titlul subiectului: 96075

Nu stiu ce schema aveau aia in plan, dar iti spun cum a fost ieri si alaltaieri: trenul venea si pleca de la linia 1 pe acelasi traseu. Cand ajungea la Politehnica incetinea si trecea pe partea cealalta (pe geam se putea vedea in fata trenul care astepta sa se elibereze calea).
Nu cred ca au fost cazuri izolate, pentru ca am mers de 4 ori si mereu a facut asa. Mai mult decat atat, la Politehnica, intotdeauna trenul astepta 3-4 minute, pana aparea trenul din sensul opus.

Si dovada vie:

[poza postata de Iasmin pe forumul RoTrans]



DSC00011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.66 kb
 Vizualizat:  de 11508 ori

DSC00011.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mar 22 Iul 2008 18:51:47    Titlul subiectului: 96113

Probabil lucrarile de intretinere necesita acest lucru. M3 a mai trecut acum mai bine de 10 ani prin experienta trenurilor pendula.
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Iul 2008 10:27:45    Titlul subiectului: 96134

Se lucreaza la sistemele de automatizare si la schimbarea macazelor pe M1 si s-a ajuns la Eroilor. Se pare ca o sa dureze distractia toata vara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iul 2008 21:28:11    Titlul subiectului: 96269

Astazi a fost alta schimbare: am ajuns de la Industriilor la Eroilor pe linia 1 si alt tren astepta la linia 3 (cea care merge spre Republica), insa a plecat inapoi spre Industriilor, dupa ce a fost anuntat de cateva ori la statie. Insa nu stiu daca e izolat cazul in care a plecat metrou spre Industriilor de pe linia 3 (cea care merge spre Republica) sau incearca alte combinatii cei de la Metrorex...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Lun 28 Iul 2008 07:30:33    Titlul subiectului: 96342

Da, acela este un caz izolat.
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2008 18:54:43    Titlul subiectului: Merge la Infrastructura 100700

Metrorexul chiar vrea sa omare pe toata lumea dupa ce ca statia Nicolae Grigorescu este si asa full cand ajun eu pe acolo in drum spre scoala iar in trenul de metrou se unple pana la refuz ei vor sa mai aduca si pe toata lumea de la LDC pana la Nicolae Grigorescu Mad Mad Shocked Shocked Abia astept sai dea drumul lui 19 pe tot drumul ma bate gandul sa il iau daca va fii nebunie mai mare ca acum la metrou. Pacat se pare ca cei de la Metrorex nu gandesc de loc.Ei in loc sa mai elibereze Nicolae Grirorescu mai rau il aglomereaza.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2008 19:12:35    Titlul subiectului: 100701

Ce sa-i faci daca asta este modelul lor de trafic ? L-au testat odata cu limitarea metrourilor de Industriilor la Eroilor , apoi au dat in functiune si M4 care functioneaza dupa acelasi tipar , de ce nu ar merge si aici ? Mergi cateva statii , cobori , parcurgi vreun pasaj de corespondenta dintre statii proiectat pentru alte vremuri si care acum nu mai face fata , ajungi in cealalta statie si descoperi ca tocmai a plecat metroul , astepti alt metrou , mai mergi cateva statii , iar cobori si astepti ...Si toate astea in conditiile in care la ora de varf astepti si 10 minute cateodata multumita noului sistem de management al traficului ...Ne inghesuie ca pe niste animale .....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2008 19:20:36    Titlul subiectului: 100702

Stai linistit, ca in alte capitale se schimba si mai mult. Cu cat mai mare este reteaua, cu atat mai multe schimburi trebuie sa faci. Problema insa nu e aici, ci in intervalele groaznice de succesiune a metrourilor. Daca s-ar indesi, nu ar fi probleme nici o ruta alambicata cum am eu (Armata Poporului - Eroilor - Unirii - Universitate... 3 metrouri 5 statii Laughing)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2008 19:42:33    Titlul subiectului: 100703

Asta nu inseamna ca trebuie sa ajungem ca japonezii sa ne impinga ei pt a incapea in vagoane ... La un cartier atat de populat ca Militariul sa faci transbordare la Eroilor este crima la ora actuala . Sunt momente in ultima vreme cand de la Armata Poporului nici nu incap toti in metrou. Si culmea tupeului , mecanicul anunta pe un ton intepat sa folosim toate usile ....Pana i-o lua cineva la suturi....
Cu intervalul ce sa-i faci daca Metrorex se incapataneaza sa circule numai cu trenuri noi pe M1 ?? Si cum M1 este atat de lunga , iar trenurile putine , intervalul este mare.
Ar exista rame vechi destule ,dar nu vor sa le foloseasca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2008 20:00:58    Titlul subiectului: 100705

Flo a scris:
Stai linistit, ca in alte capitale se schimba si mai mult. Cu cat mai mare este reteaua, cu atat mai multe schimburi trebuie sa faci.

Da-mi un exemplu de capitala unde ca sa ajungi de la periferie in centru (exemplul tau) trebuie sa mergi cu 3 metrouri pt 5 statii . In alte capitale , din contra, ajungi din suburbii in centru fara vreo schimbare ...Iti spun eu problema este si aici , metroul n-a fost proiectat sa circule asa cum circula acum . Gandeste-te ca daca tu ai avea metrou direct pana la Unirea cum era pe vremuri atunci automat si intervalele de succedare ar fi la jumatate si nu s-ar mai circula in halul asta , nu ar mai exisata manevrele de la Eroilor si urmarea lor- asteptarea din tunel- s.a.m.d....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 13:38:49    Titlul subiectului: 100756

Intr-adevar, e aiurea sa trebuiasca sa schimbi metroul de la periferie spre centru, dar reteaua noastra de metrou e in formare si e normal sa fie data peste cap. Din cate inteleg eu din planurile de extindere dinainte de 89 se tindea spre cercuri concentrice si raze.
Cum circula metroul cand era Industriilor - Republica? Era M1 despartit in 2, sau circulau alternand metrourile de Industriilor cu cele de Dristor 2?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 13:56:16    Titlul subiectului: 100758

Da, trenurile de Industriilor alternau cu cele de Dristor 2, cel putin din ce imi amintesc eu.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 17:46:14    Titlul subiectului: 100766

Nu numai ca alternau , dar intervalul de succedare nu depasea 3 minute...

Planul intial al metroului prevedea doua magistrale una pe directia est-vest M1 ( initial Semanatoarea - Republica , ulterior alternativ cu Industriilor -Republica ) si a doua pe directia nord-sud M2 (a ramas neschimbata pana in ziua de azi) . Cele doua magistrale urmau sa se intersecteze cu o magistrala inelara care ar fi trebuit sa strabata in cerc principalele cartiere (statia Crangasi urma sa fie statie comuna a M1 si M3 inelara , de aceea are 3 peroane ca Eroilor) .
In timp planurile metroului s-au schimbat si s-a intamplat ceva cu M3 (n-a mai ajuns in Pantelimon ca in planul initial ci la Dristor 2 , s-a intamplat ceva si cu Gara de Nord care era initial prevazuta ca statie terminus si a ajuns sa fie statie de tranzit ) . In aceste conditii s-a ajuns sa se circule ca astazi . In plus M3 nu a apucat sa fie construita decat partial , adica semicercul de nord , apoi s-au inceput lucrarile la M4 actuala si la tronsonul NG-Ldc (care ca sa fie zapaceala completa tot M4 -s-a numit ...de ce este o mare enigma....) . M3 a fost denumit mult timp tronsonul Dristor 2- Gara de Nord.
Mie nu imi este clar cum era prevazut in planul initial sa se circule pe M3, daca ar fi fost un cerc continuu sau ar fi avut doua parti (o parte Pantelimon-Gara de Nord si alta parte Gara de Nord- Crangasi -Piata Sudului si apoi unde ar fi trebuit sa ajunga partea sudica , am impresia ca noul tronson NG2-LdC facea parte din acest semicerc sudic in planul initial al metroului , dar nu stiu daca asta se mai intentiona atunci s-au demarat lucrarile...).

Limitarea trenurilor de Industriilor la statia Eroilor este alta poveste s-a facut odata cu construirea statiei Gorjului , cand s-a circulat un timp pe o singura linie si cu schimbare la Armata Poporului (s-a construit alternativ cate o jumatate de statie ) . Si probabil in purul stil romanesc s-a zis "lasa ba ca merge si si asa" ....si asa a ramas pt ca se se face mare economie de trenuri ....Daca ar fi o linie pe care nu prea se circula ar fi OK , asa cum este de ex M4- care , by the way , nu era in planul initial ...- , dar la cata populatie are Militariul si in plus construindu-se si statia Gorjului care a mai preluat si ea un flux mare de calatori deja situatia s-a nasolit rau...

In concluzie prea multe schimbari de planuri si prea putina viziune clara au dus la situatia actuala .... Nu mai vorbesc de lipsa de interes de a se investi in constructia de noi linii , in 20 de ani nereusind sa se termine nici ceea ce s-a inceput in 1989...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 6179
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2008 11:41:20    Titlul subiectului: 102546

Un articol dintr-un almanah vechi despre metroul bucurestean.

Trecand peste gargara obisnuita si inutila cu "realizarili epocii", gasim si ceva lucruri interesante.



M-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.01 kb
 Vizualizat:  de 10417 ori

M-1.jpg



M-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.22 kb
 Vizualizat:  de 10417 ori

M-2.jpg



M-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.78 kb
 Vizualizat:  de 10417 ori

M-3.jpg



M-4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  271.14 kb
 Vizualizat:  de 10417 ori

M-4.jpg



M-5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.46 kb
 Vizualizat:  de 10417 ori

M-5.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2008 18:31:40    Titlul subiectului: 102551

Inteleg ca trebuiau preaslavite realizarile socialismului, dar de aici si pana la laudarea arhitecturii si decoratiunilor din statii e cale lunga. Mai ales cand se folosesc structuri ca "elemente decorative de o mare varietate"... Laughing
Nu contest! Metroul era foarte modern la vremea lui (mai ales statii ca Titan, Victoriei 1), dar chiar si atunci predominau culorile ponosite (Pacii, Crangasi, Nicolae Grigorescu si altele in stilul travertin gri + marmura visinie).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 25, 26, 27  Următoare
Pagina 3 din 27

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community