Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Noi 2010 20:43:23    Titlul subiectului: 136196

Posibil sa fie legat de un eventual traseu al fostei M3 care ar fi trecut pe acolo si nu pe sub Polizu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Noi 2010 21:08:28    Titlul subiectului: 136199

Hai @sab, spune tot, e vorba despre curba de raza 150m la iesire din GN1, s-a mai discutat si dezbatut...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Noi 2010 21:23:04    Titlul subiectului: 136201

Posibil sa se fi discutat, insa eu retin ceva legat de traseul asta din articolele din Evz. Nu cred ca ne-ai confirmat ca s-a pus vreodata serios pe tapet un astfel de traseu si ca demolarile de vis-a-vis de Hotel Nord au legatura cu un posibil alt traseul al M3 decat cel initial (Titulescu) si decat cel actual (Polizu).
Pana la urma cum a fost in realitate succesiune de evenimente?
1. cand lucrarile erau destul de inaintate, a venit ordinul sa nu se mai faca o statie suprapusa si s-a ridicat cota rosie
2. intr-o prima faza s-a incercat un alt traseu spre Victoriei (cel pe sub Titulescu picase in momentul renuntarii la statia suprapusa), un nou traseu care sa aiba totusi o raza de curbura "normala" si ca atare s-a inceput demolarea zonei,
3. apoi cine a spus "STOP, vreau pe sub Polizu, ca se poate" si ca atare s-a facut actuala iesire chinuita din GdN1 ?
subway guru a scris:
La treaba cu iesirea din gara reconformata ca statie de tranzit prin curba de 150 spre Polizu:
Stiti cu totii ca pe partea dreapta a strazii s-a demolat cam tot ce se putea demola.
Dar n-am avut voie sa propunem la demolare spelunca aia de hotel de pe coltul cu Calea Grivitei care a impus curba stransa.
Motivatia folclorica e ca toasha avea amintiri de neuitat petrecute in companie intima cu nea' Nicu prin zona si acelasi lucru era valabil si cu hotel Marna!
Intrebarea e daca amintirile de neuitat erau doar cu carmaciu'?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Noi 2010 21:43:31    Titlul subiectului: 136202

Ba chiar asa, si daca nu am confirmat pana acum, uite ca-ti confirm astazi...
Prima incercare a fost sa se iasa in Buzesti, dar s-a lovit in afurisitul de Marna, a doua a fost sa se iasa 'omeneste' in Polizu dar s-a lovit in nenorocita aia de spelunca de pe Grivita. Cand o cadea si asta am sa ma simt 'pe deplin razbunat'!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Noi 2010 21:44:39    Titlul subiectului: 136203

Ca e week-end, mi-a venit si mie o idee de week-end. Fostul hotel Grivita (ramas in picioare ) chiar nu are nici o legatura cu eventuala curba mai larga a metroului spre Piata Victoriei si care ar fi dat peste Hotelul Marna.
Deci nu se leaga cele 2 hoteluri intre ele. Cu Grivita am rezolvat, ce e cu Marna ?
Si de ce nu se putea demola Marna ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Noi 2010 19:00:21    Titlul subiectului: 136242

subway guru a scris:
Prima incercare a fost sa se iasa in Buzesti, dar s-a lovit in afurisitul de Marna, a doua a fost sa se iasa 'omeneste' in Polizu dar s-a lovit in nenorocita aia de spelunca de pe Grivita. Cand o cadea si asta am sa ma simt 'pe deplin razbunat'!
Multumesc subway guru, mi se pare important sa lamurim care au fost etapele "odiseei" M3 intre PV si GdN. Pana la urma incet-incet ne lamurim ca si demolarile de acolo au legatura cu metroul.
Am incercat sa schitez traseul care ar fi implicat demolarea Hotelului Marna. Cred ca acest traseu este destul de clar pentru toata lumea.
Ceea ce nu reusesc sa-mi imaginez este cum ar fi aratat curba mai larga spre Polizu. Poti sa ne arati cam cum ar fi aratat acest traseu ? Ar fi fost un S precum traseul initial (cel cu tunelul pe doua niveluri inainte de a se inscrie spre Titulescu) ?



Posibile trasee M3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.25 kb
 Vizualizat:  de 8991 ori

Posibile trasee M3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Noi 2010 20:32:51    Titlul subiectului: 136245

Evident ca ar fi fost un usor 'S' care ar fi 'ras' coltul ala ramas nedemolat!
Iarasi evident ca toate demolarile din zona au o legatura mai mica sau mai mare cu metroul, dar si cu 'planurili' urbanistice ale 'carmaciului'...
Toate cele bune!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Noi 2010 21:17:03    Titlul subiectului: 136248

Si aceste posibile trasee ar fi insemnat sacrificarea remizei, nu ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Noi 2010 21:53:51    Titlul subiectului: 136249

Pentru o curba mai omeneasca de iesire din gara spre Polizu n-ar fi insemnat deloc 'sacrificarea' remizei...doar ca ar fi aratat un pic 'altfel'...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Noi 2010 23:30:42    Titlul subiectului: 136282

Despre ce "pasaj subteran" este vorba la Timpuri Noi? Am inteles ca a fost folosit foarte putin dupa darea in folosinta a tronsonului. Unde ducea pasajul mai exact? Are vreo legatura cu "etajul interzis" din statie?   Arrow

"Etajul interzis" este cel inchis cu gard, avand taxatoare la porti (numai pentru personal). Etajul de deasupra liniei 1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 08:53:30    Titlul subiectului: 136286

Ce intelegi tu prin "etaj interzis" ? Eu acel etaj (pasaj ) l-am folosit ceva timp dupa inaugurarea statiei de metrou si face pur si simplu legatura intre cele 2 accese la suprafata.
Acel etaj are o gramada de usi. Nu face altceva decat sa lege intre ele cele 2 capete ale statiei si, evident, sa "adaposteasca" multe incaperi - "spatii tehnice".
subway guru a scris:
Pentru o curba mai omeneasca de iesire din gara spre Polizu n-ar fi insemnat deloc 'sacrificarea' remizei...doar ca ar fi aratat un pic 'altfel'...
Adica numai cu 2 linii, cele care ies din "gabarit"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 11:25:05    Titlul subiectului: 136296

Este identic cu pasajele statiilor Grozavesti, Semanatoarea (numele nou P.P.), Mihai Bravu, si varianta mai aparte a PU1.

Initial aveau mai mult rol de pasaj pietonal de subtraversare a bulevardelor/strazilor dar doar pe directia statiei de metrou.

Uite ca acum imi scapa daca exista si la statia Pacii, dar acolo, ca si la statia Lujerului, initial erau prevazute astfel de pasaje de-a lungul statiei, care acum sunt alte spatii. Stie cineva daca spatiile acelea comunica de-a lungul statiilor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 17:24:04    Titlul subiectului: 136305

La Pacii si Lujerului nu sunt pasaje, ci fac doar legatura cu spatiile tehnice, au aspect de balcon ca la celelalte statii, dar se infunda, o prelungire a vestibulului peste spatiul scarii catre incaperile de deasupra peroanelor. Numai statiile executate sub intersectie au fost realizate si ca pasaj pietonal.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 17:29:52    Titlul subiectului: 136306

Deci la cele doua statii nu comunica intre ele deloc? Nici macar asa ca spatii tehnice? Nu de alta, dar daca tot au facut asa, credc a puteau folosi tot spatiul acolo, chiar si tehnic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 19:07:48    Titlul subiectului: 136312

De comunicat cred ca cele doua capete comunica, ca doar a fost o excavatie deschisa acolo, nu doua jumatati diferite de statie...Numai ca sunt spatii tehnice. Oricum Lujerului, Pacii, Grigorescu, etc sunt alt proiect decat statiile de pe M1 tronson1 , cele cu peron drepta...
PU1 este proiect aparte.
Mie mi se pare interesant de aflat daca la GdN cele doua capete comunica in vreun fel la nivelul superior. La prima vedere s-ar parea ca nu..



statia_leontin_salajan.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.71 kb
 Vizualizat:  de 8745 ori

statia_leontin_salajan.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 19:28:06    Titlul subiectului: 136320

La toate statiile sunt culoare de comunicatie prin spatiile tehnice, doar ca nu sunt accesibile publicului calator...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 21:32:41    Titlul subiectului: 136332

O singura observatie, statia Mihai Bravu difera total de statiile Timpuri Noi, Grozavesti, Petrache Poenaru si nu are acel pasaj de corespondenta de deasupra peronului. Mihai Bravu mai degraba seamana cu Aparatorii Patriei de pe M 2.
sab a scris:
Mie mi se pare interesant de aflat daca la GdN cele doua capete comunica in vreun fel la nivelul superior. La prima vedere s-ar parea ca nu..

In primul rand cu siguranta te-ai gandit la GdN 1. De ce nu ar comunica, si mai ales de ce ar fi asa de important daca nu comunica ? Dar eu cred cu siguranta ca au legatura cele 2 capete ale statiei. Ma refer la capetele de la nivelul "minus 1" - pasajul pietonal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
armyuser



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 18/Mar/2012
Mesaje: 24
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 22:24:40    Titlul subiectului: secțiuni prin stația Mihai Bravu 136338

Pentru conformitate, două secțiuni prin stația Mihai Bravu.


DSC07191-statia-mihai-bravu-sectiuni-arhitectura-198x.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  476.63 kb
 Vizualizat:  de 8683 ori

DSC07191-statia-mihai-bravu-sectiuni-arhitectura-198x.JPG



_________________
armyuser.blogspot.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tincurobert



Data înscrierii: 06/Dec/2010
Ultima vizita: 20/Iul/2011
Mesaje: 1

MesajTrimis: Mie 22 Dec 2010 11:36:36    Titlul subiectului: 137782

Exista vreun tunel care sa lege direct M3 de M2?
Pun aceasta intrebare deoarece am vazut rama Berlin intr-o zi pe M3 si peste doua zile era pe M2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2011 09:19:25    Titlul subiectului: aaaaaaaaa 144225

Nu exista legatura directa M3 (actuala)-M2. Rama respectiva probabil ca a trecut pe la Eroilor, apoi pe M1 pana la Victoriei si de acolo prin legatura M1-M2 a ajuns pe M2...
Kaustik a scris:
Ambele fire ale M3 catre Preciziei supratraverseaza firul M1 Ciurel - Eroilor, nu doar firul Eroilor - Politehnica. :
Corect, in realitate este o combinatie acolo, M3 este un pic mai sus, iar firul Grozavesti-Eroilor coboara fata ce celalalt sens al M1 Eroilor-Grozavesti . Insa mie inca nu imi este clar daca acolo aveam de-a face doar cu o supratraversare a M1 de catre M3 sau pe o portiune exista chiar o galerie etajata, asa cum este reprezentat la "Scurta instorie a metroului bucurestean".
Cred ca zombie_ro se referea totusi la curbe, poate revine cu precizari..



intersectie M1-M3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.8 kb
 Vizualizat:  de 7541 ori

intersectie M1-M3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2011 11:21:40    Titlul subiectului: 144228

@sab:

Si daca stai la peronul 3, si astepti trenul in directia Pantelimon, uitandu-te inapoi, se observa ca trenul care vine de la Grozavesti urca la propriu, ca sa ajunga la acelasi nivel cu statia Eroilor.

Cred ca aici este exemplul cel mai evident. Se observa si daca esti in tren, pe baza cablurilor fixate pe peretii galeriei, si a "usitelor" de corespondenta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2011 12:32:02    Titlul subiectului: 144230

sab a scris:
...însa mie inca nu imi este clar daca acolo aveam de-a face doar cu o supratraversare a M1 de catre M3 sau pe o portiune exista chiar o galerie etajata, asa cum este reprezentat la "Scurta istorie a metroului bucurestean".

M 1 Grozavesti - Eroilor dupa ce se desprinde de sensul Eroilor - Grozavesti face o curba zdravana la dreapta de aproximativ 20 grade, merge cat merge in linie dreapta si apoi face o curba la stanga tot de 20 grade ( aproximativ, evident ) ca sa ajunga paralel cu M 3 la Eroilor. Nu prea are unde sa fie galerii etajate. Pe de alta parte M 3 vine spre Eroilor in unghi de cel putin 10 * fata de M 1 asa incat unghiul total intre cele 2 magistrale este de vreo 30 *. Cam greu sa apara o supraetajata la unghiurile astea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2011 14:57:00    Titlul subiectului: 144235

bogdaneftimie a scris:
daca stai la peronul 3, si astepti trenul in directia Pantelimon, uitandu-te inapoi, se observa ca trenul care vine de la Grozavesti urca la propriu, ca sa ajunga la acelasi nivel cu statia Eroilor..
Exact, de ce ar urca tocmai acolo daca nu ar fi sub galeria M3 ? De la podul Cotroceni (aproximativ) cand se produce intersectia pana in statia Eroilor eu zic ca sunt suficienti metri sa se ajunga la acelasi nivel astfel incat sa nu mai fie nevoie de aceasta urcare.
Plus ca nu exista o bretea care sa perimita ca M1 sa intre la linia 1, ci doar la linia 3. Daca M1 ar fi venit oarecum paralel cu M3 aceasta bretea ar fi putut fi executata si zic eu, ar fi fost utila cateodata.
Si ar mai fi un lucru interesant...de ce sensul M1 catre Grozavesti nu este legat de galeria M3, ci este un tunel distinct, aflat la ceva distanta de galeria M3? ADica de ce nu avem un tunel lat, cu o galerie simpla si una dubla ? Este exact ca in schita de mai sus, dupa parerea mea, un tunel simplu si o galerie dubla, distincte unul de altul.
@andrei11 Si atunci schita este "falsa" ? Ca nu vad ce sectiune ai putea sa faci astfel inacat sa ai exact situatia descrisa . M1 ar trece in unghi pe sub M3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 29/Noi/2020
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2011 16:23:44    Titlul subiectului: 144241

sab a scris:
De la podul Cotroceni (aproximativ) cand se produce intersectia pana in statia Eroilor eu zic ca sunt suficienti metri sa se ajunga la acelasi nivel astfel incat sa nu mai fie nevoie de aceasta urcare.
"Intersectia" din suprapunerea galeriilor nu se produce chiar la Podul Cotroceni, ci undeva in fata Spitalului Municipal, intre Podul Cotroceni si Podul Eroilor, foarte aproape de statie, deci.
sab a scris:
Si ar mai fi un lucru interesant...de ce sensul M1 catre Grozavesti nu este legat de galeria M3, ci este un tunel distinct, aflat la ceva distanta de galeria M3? ADica de ce nu avem un tunel lat, cu o galerie simpla si una dubla
Tocmai din cauza unghiului dintre firele de circulatie, in speta firul Eroilor - Grozavesti si Eroilor - Politehnica (vezi planul atasat de mine). Galeriile se despart imediat ce trece macazul dintre firul spre Politehnica si firul spre Grozavesti.

Linia catre Grozavesti este paralela cu cursul raului, pe cand linia catre Politehnica este sub un mic unghi fata de rau. De unde? Statia Eroilor este paralela cu Dimbovita dintre Podul Operei si Podul Eroilor, dar dupa Podul Eroilor spre Podul Cotroceni, raul isi schimba usor unghiul. Linia catre Politehnica insa "pastreaza vechiul aliniament" cu raul intre Podul Eroilor si Podul Operei. Intelegi?
sab a scris:
Si atunci schita este "falsa" ? Ca nu vad ce sectiune ai putea sa faci astfel inacat sa ai exact situatia descrisa . M1 ar trece in unghi pe sub M3.
Schita este buna. Mai inainte de toate, explic ceva cat se poate de simplu. Incearca sa-ti imaginezi urmatoarele: ai o teava cu profil patrat. Daca o tai transversal perpendicular pe axa centrala (sau, cum s-ar zice, "o tai drept", asa cum tai painea) si te uiti la partea sectionata, o sa vezi - ghici - un patrat. Daca insa acea teava o tai sub un unghi fata de axa (cum s-ar zice "oblic", "intr-o parte"), sectiunea la care te uiti o sa fie - de data aceasta - un dreptunghi. Exact la fel este si in acea schita. Iar ca sa intelegi deplin, atasat este planul galeriilor in zona intersectiei (interstatia Grozavesti/Politehnica - Eroilor, intre Podul Cotroceni si Podul Eroilor). Sectiunea atasata de tine in mesajul tau anterior este facuta de-a lungul dreptei notata in plan cu "KM 2+397". Se observa foarte bine locul unde galeriile sunt suprapuse. Atentie, "suprapunerea" a nu se intelege ca este la fel ca suprapunerea galeriilor din interstatia Basarab - Gara de Nord, dintre defuncta M3 si M1 Exclamation
bogdaneftimie a scris:
Cred ca aici este exemplul cel mai evident. Se observa si daca esti in tren, pe baza cablurilor fixate pe peretii galeriei, si a "usitelor" de corespondenta.
... (completez) si nu numai a "usitelor" - cablurile nu sunt chiar un criteriu, nu circula apa prin ele, ca sa fie musai orizontale, fata de planul inclinat al sinelor. Daca esti in ultimul vagon intr-un Bombardier - si ai norocul sa nu fie aglomerat si multi calatori stau pe scaune - dupa ultima curba, la stanga, inainte de a intra in statia Eroilor, se vede cum "botul" trenului este mai sus si trenul urca...


03.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.88 kb
 Vizualizat:  de 7466 ori

03.JPG



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2011 16:44:13    Titlul subiectului: 144243

Acea urcare dinainte de Eroilor, foarte aproape de statie, cred ca se datoreaza si faptului ca distanta dintre Grozavesti si Eroilor este destul de scurta, si a faptului ca statia Grozavesti pare la mai mare adancime decat statia Eroilor. Acestea doua combinate cu subtraversarea lui M3, care lasa si mai putin spatiu pentru acest lucru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Următoare
Pagina 23 din 27

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community