Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 25, 26, 27  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 9892
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2008 11:25:46    Titlul subiectului: 102572

Te contrazic putin. Eu am apucat metroul si inainte de 1990 si pot spune ca arhitectura unor statii cum ar fi Piata Victoriei II era interesanta. Nu erau invadate de reclame ca acum. E drept ca alte statii precum Piata Romana nu aratau bine nici inainte de 1990, dar nu putem afirma ca tot ce a fost facut inainte de 1990 a fost urat din punct de vedere al arhitecturii.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2008 15:59:27    Titlul subiectului: 102576

Am spus ca nu contest frumusetea anumitor statii. Dar in general erau monotone si lipsite de imaginatie.

Ca tot veni vorba de Piata Romana, mie mi se pare foarte interesanta. La fel si Dristor 1, pe care vad ca o hulesc multi pe aici Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2008 18:34:21    Titlul subiectului: 102584

Sunt unele statii deosebite si alte statii banale , dar daca ne raportam la vremurile in care au fost construite si la economiile care se faceau atunci eu zic ca este bine ca s-au facut si asa . Normal ca in unele zone centrale s-a investit mai mult (vezi Victoriei 1 , Piata Unirii), iar in alte zone mai putin . Mie mi se pare ca cel mai mai mult s-a facut economie pe tronsonul PV2-Dristor 2 . Aceeasi gresie banala galbena cu patratele pe jos , gresie urata sau caramida refractara pe pereti , statii destul de mici , scari inguste , etc.
Nu stiu daca pentru felul cum arata Dristor 1 sunt de vina infiltratiile, este o statie unica dar ciudata daca te raportezi la felul cum arata restul statiilor . In schimb Piata Romana cred ca ar trebui inchisa si refacuta. Este o rusine ca in centru sa ai o astfel de statie , mai ales intre dupa ce treci prin Unirii , Universitate si Victoriei , statiile cele mai impozante de pe M2. Nu mai vorbim de cat de periculoasa este .
Eu in schimb nu inteleg de rostul "etajului" de la Universitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
error357



Data înscrierii: 12/Dec/2008
Ultima vizita: 05/Mar/2014
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2008 22:12:21    Titlul subiectului: 102599

Etajul de la Universitate e facut pentru legatura cu viitoarea magistrala ce vine din Drumul Taberii.
Statia Piata Romana a fost construita dupa terminarea tunelui si darea lui in exploatare. Nu inteleg de ce nu au facut-o de la inceput cum trebuia (poate stie cineva de pe aici si ma lamureste si pe mine).
Mie cel mai mult imi placea statia Eroilor, inainte sa o porcaisca reclamele si chioscurile cu diabetice. Mi se pare cea mai putin comunista dintre toate iar ce ii dadea o nota aparte erau becurile bleu-vert cu mercur din partea de sus a coloanelor. Probabil au fost montate in firidele acelea ca sa atenueze din aspectul greoi al coloanelor. Acum sunt toate arse si nimeni nu le-a mai inlocuit; in schimb avem placinte si detergenti...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2008 22:19:40    Titlul subiectului: 102601

statia Piata Romana nu a fost initial in proiect cum este de altfel si Gorjului , dar din studii s-a constatat ca distanta intre statii este prea mare iar ei au sarit un nod destul de important , cam asta ar fi explicatia
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2008 22:39:23    Titlul subiectului: 102603

Pentru un trafic moderat (fata de statiile vecine) nu mi se pare ca s-ar impune refacerea statiei Piata Romana. Revin: mi se pare foarte interesanta. In cate capitale europene dai de perete cand se deschid usile in statie? Laughing

Sab, fara discutie este o realizare mareata, mai ales daca iei in considerare ce (nu) s-a facut de 18 ani incoace. Doar ca nu as zice ca arhitectura si decoratiunile sunt un atu Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2008 00:51:44    Titlul subiectului: 102610

Prima data cind s-a dat in exploatare urcarea si coborirea in Romana se facea pe la usa 2-3 se anunta de catre mecanic lucrul asta ,

Ca idee ai vazut ce e deasupra si ce spatiu este?? Daca ar incepe sa faca o statie mai spatioasa nu cred ca s-ar putea datorita spatiului existent si a cladirilor care se afla la suprafata.

Ca un exemplu cind s-a construit Magistrala 3 soseaua pe la Lzeanu s-a afundat cu 30 cm.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2008 09:31:36    Titlul subiectului: 102616

Un detaliu cu o consola ce sustine catenara de metrou in statia Gara de Nord.


P1220322.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.3 kb
 Vizualizat:  de 16701 ori

P1220322.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2008 16:51:25    Titlul subiectului: 102631

Cand si-au dat seama ca au "uitat" statia de la Romana (doar e metrou nu expres subteran) nu puteau sa se ocupe si de Gorjului in Militari, ca sa nu mai existe strutocamila de acum? La Romana lucrarile au inceput in martie 1988 iar in decembrie era gata.
Brancoveanu a fost gandita de la inceput, initial cu folosinta tehnica pana la aparitia unui flux de calatori in zona care sa justifice deschiderea.
Trecand prin statia Piata Unirii 1 a observat cineva un anume lucru? Este destul de evident la vestibule si este legat de statiile din parcurs: cine cunoaste statiile isi va da seama foarte usor care statie urmeaza in functie de directia in care iese/intra in Piata Unirii - Venind prin accesul de la Tribunal, vestibulul vechi este placat cu marmura si travertin aidoma statiei precedente. Izvor, vestibulul si tunelul de acces de la Horoscop este galben, la fel ca Timpuri Noi. Nu stiu daca "schema" se regaseste si la Eroilor, daca e doar o parere si galbenul a fost prezent si la vechiul acces de la Brancovenesc.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2008 18:27:13    Titlul subiectului: 102636

Ideea de a construi statia Gorjului dateaza de dinainte de 1989 ? Credeam ca este o creatie post-revolutie...
Si la "constructia" statiei Piata Romana banuiesc ca nu s-a oprit circulatia metroului, ca la Gorjului ... S-a excavat in jurul si deasupra tunelului si s-au spart din loc in loc peretii pentru a se crea accesele la "peron" ...

"Schema" nu cred ca se regaseste la Eroilor sau cel putin nu gandindu-ne la Grozavesti cu verdele lui omniprezent. Cand spui Brancovenesc te referi la accesul de la Unirii 1 care a disparut, nu ? Care din cele 2 accese dinspre Cantemir nu mai este ?



pta unirii1.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  11.25 kb
 Vizualizat:  de 17841 ori

pta unirii1.jpeg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2008 20:45:13    Titlul subiectului: 102645

Iata aici o schita a statiei de metrou Eroilor, realizata de mine. Cu negru sunt peretii de beton, iar cu rosu am simbolizat liniile de metrou.
Schita nu este realizata la scara.



Eroilor.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  971.69 kb
 Vizualizat:  de 17815 ori

Eroilor.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2008 22:19:56    Titlul subiectului: 102651

Ma scuzati ca ma bag dar in ultimul timp am observat ca inante de NG1 este un macaz x.Acum intrebarea nu cumva metrorexul ne pregateste surpriza ca trenurile ce vin de la LDC se vina ca pana acum si sa-si continue drumul se treaca prin x si sa treaca pe linia 2, iar cele ce vin de la Industriilor si se duc spre LDC sa o ia pe linia 1 de la NG1 si sa se duca spre LDC.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2008 22:49:21    Titlul subiectului: 102655

Voiam sa spun ca asa cum s-au apucat de Romana puteau sa le vina si ideea cu realizarea statiei Gorjului, dar n-au pus-o in practica mai devreme din diferite cauze, probabil nu se justifica o statie acolo, si doar e mijlocul cartierului acolo - nu faceai decat sa traversezi cartierul pe dedesubt; lucrarile la Gorjului au inceput dupa 1990 si au tinut etapizat, pana in 1994 si 11998, cand se vede ce a iesit...

Este vorba de vechiul acces de la Brancovenesc, pana la restructurarea iesirilor - nu stiu daca era in intregime cu marmura, finisaj identic ca Izvor sau era tot galben ca si cel dinspre Horoscop. Vazand diferentele de fiinisaj dintre cele doua vestibule am dedus ca s-a incercat o conexiune vizuala cu statiile adiacente.

E cam complicata miscarea de la NG pentru trenurile spre/dinspre LdC

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Dec 2008 01:31:47    Titlul subiectului: 102662

in momentul cind trenurile vor circula direct (LDC Industriilor) in sensul Grigorescu Dristor tunelul sesnului LDC Ind iese undeva intre Grigorescu si Dristor

acea linie de la intrarea in Nicolae Grigorescu este demult dar nu e X
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Dec 2008 07:14:02    Titlul subiectului: 102663

@rosetti61
Cu Gorjului cred ca din cauza conditiilor tehnice (tunel inelar, nu rectangular dublu ca la Romana, pozitionare si distanta intre tuneluri) au fost nevoiti sa o faca in doua etape, altfel ar fi blocat complet si circulatia rutiera si pe cea a metroului. Nu stiu daca ideea le-a venit odata cu cea pentru Romana sau ulterior (eu cred ca dupa 1989 le-a venit ideea, altfel probabil ca era facuta demult). Ceea ce este de neinteles este de ce a durat atat de mult intre finalizarea primului peron si finalizarea celui de-al doilea (probabil lipsa banilor) si mai ales de ce s-au ales finsaje diferite.Este adevarat ca trecusera cativa ani din 89 si poate proectantii se saturasera de gresia, faianta, marmura si travertinul omniprezente , dar totusi, vorba ta , a iesit o strutocamila.
Eu ma gandesc la altceva . Daca la Gorjului a durat cat a durat si a iesit ce a iesit cum vor indesi statiile pe M1 asa cum se vehiculeaza ??

La NG se va circula asa cum s-a mai spus. Spre LdC se va pleca din statia veche, similar cu Eroilor (exista si este vizibil macazul cu indicatiile P pt Policolor si T pt Titan), in timp ce spre Industriilor trenurile vor veni la noul peron si isi vor continua drumul, unindu-se cu linia veche, dar dupa macazul respectiv , care nu este x.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Dec 2008 18:06:14    Titlul subiectului: 102762

Rosetti61, poti sa-mi spui te rog care care din accesele de la Unirii1 figurate pe schema statiei atasata de mine in 17.12 este cel de la Brancovenesc si daca Unirii1 a mai suferit si alte modificari odata cu demolarile masive din anii 80 ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2008 17:53:17    Titlul subiectului: 102800

Accesul spre Brancovenesc este cel unde scrie "Hala Unirii". Odata cu demolarea zonei. accesele au fost repozitionate, perpendicular fata de cum arata in schema, unul in spatele celuilalt - ele se aflau undeva aproape de Unirea, spre fantani, in zona parcului; fiind ulterior mutate spre Tribunal, realizandu-se un nou tunel de legatura cu statia: in locul in care se vede diferenta dintre finisajele vechi (marmura) si noi (placute ceramice) au fost vechile accese (este si un intrand cu un magazin, pe partea dreapta cum iesi)
si in cealalta zona au intervenit modificari: unul din cele doua accese - cel spre Splaiul Unirii a fost inchis (locatie aproximativa in fata blocului cu Romavia Sitraco pe banda carosabila. IN spatiukl ramas (si amputat de constructia pasajului) se gaseste sediul echipelor de salvare de la metrou. Erau doua culoare care se uneau la nivelul acceselor (cum e in schema) - unul din ele a fost inchis si transformat in spatiu de depozitare.



unirii_675.jpg
 Descriere:
aamplasament vechi (rosu), amplasament nou (verde)
 Mărime fișier:  91.22 kb
 Vizualizat:  de 17585 ori

unirii_675.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tiberio



Data înscrierii: 29/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Iul/2018
Mesaje: 9
Locație: Slatina

MesajTrimis: Dum 21 Dec 2008 04:13:54    Titlul subiectului: 102820

In schema realizata de Kaustik care este peronul spre Politehnica? Si exista un pasaj intre cele 2 peroane sau culoar ceva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Dec 2008 10:37:30    Titlul subiectului: 102822

Multumesc Rosetti61. Intr-adevar am remarcat magazinul respectiv si m-am gandit ca trebuie sa fi existat ceva modificari acolo, mai ales ca se vede cu ochiul liber ca noul tunel vine un pic "in abatere", directia normala fiind prin magazin...La suprafata exista in parc o trapa de acces prin care am remarcat ca se face aprovizionarea parca. Banuiesc ca este o ramasita a vechiului acces, nu ?
La capatul celalat al statiei la un anumit moment pe partea stanga cand vrei sa iesi din statie se vede un loc unde se desfasoara ceva lucrari acum. Acela este accesul disparut odata cu constructia pasajului rutier si a M2?
Iar ceea ce am incercuit cu rosu ce mai este? Pare a fi situat sub vechiul bulevard Cosbuc (portiunea care acum se numeste Regina Maria).



pta unirii1m.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.4 kb
 Vizualizat:  de 17511 ori

pta unirii1m.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 22 Dec 2008 00:03:06    Titlul subiectului: 102853

Acolo cred ca se deschide vreun magazin ceva; ce e incercuit este camera ventilatoarelor (este sub aleea Patriarhiei).
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Ian 2009 16:47:20    Titlul subiectului: 103488

Am gasit o poza de pe la sfarsitul anilor 70 cand s-a construit pasajul Obor . Nu vi se pare ca zona centrala a pasajului prin care trecea pe atunci tramvaiul seamana izbitor cu actuala statie de metrou ?
Cred ca statia de metrou a fost construita chiar pe infrastructura existenta a statiei de tramvai (banuiesc ca atunci tramvaiul avea statie in subteran , se vad si gurile de acces) ,construindu-se doar peretii laterali care despart statia de metrou de pasajul rutier si eventual mici alte modificari.
Asa se explica si de ce se aud zgomote puternice cand trece tramvaiul 21 pe deasupra, fiind o statie situata foarte aproape de suprafata.



pasaj obor.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.05 kb
 Vizualizat:  de 17219 ori

pasaj obor.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 01 Ian 2009 17:25:09    Titlul subiectului: 103491

Initial a fost statie de tramvai, dar pentru ca acolo exista deja o infrastructura subterana (parcare si spatii anexe) singura solutie a fost construirea statiei de metrou in locul statiei de tramvai; aceasi solutie s-a ales si la pasajul Muncii (?). Singurul care a scapat de "tratament" a fost Pasajul Victoriei, realizat odata cu infrastructura pentru metroul de Dristor 2 din zona, dar proiectata statie de tramvai din pasaj nu a fost deschisa niciodata.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Ian 2009 18:39:27    Titlul subiectului: 103494

Probabil la Obor (si Muncii) ar fi existat si solutia unei statii de adancime cu iesiri mai bine pozitionate (sa nu mai fie nevoie sa traversezi strada) sau a uneia situate inainte/dupa pasaj, dar cred ca si aspectul financiar a contat. Una este sa faci o statie de la zero si alta este sa adaptezi ceva ce exista .
Sunt curios daca se va construi vreodata magistrala Rahova-Colentina cum vor face in aceste conditii legatura intre statii la Obor. Poate printr-o trecere de pietoni semaforizata prin pasajul rutier . Very Happy.
La Victoriei M1 subtraverseaza M2 si trebuia realizata si legatura intre statii asa ca nu cred ca ar fi mers aceeasi solutie. Dar am citit si eu despre o statie de tramvai prevazuta in pasaj care trebuia sa comunice direct cu statia de metrou. Oare de ce daca era in proiect nu s-a mai facut ? Totusi parca se vad niste scari care urca din pasajul rutier, dar nu stiu sa existe vreo iesire la suprafata si nici vreo legatura cu metroul...
Multe lucruri interesante legate de aceasta magistrala, incepand de la modificarea de traseu si continuand cu aceste particularitati de constructie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Ian 2009 23:35:40    Titlul subiectului: 103502

Da s-a folosit vechea infrastrictura a pasajelor , la Obor s-a intarit partea pe unde circula 21 prin turnarea celor 5 stilpi

Tramvaiele au avut statie prin pasajele Piata Muncii si Obor pina in anii 86-87 cind s-a inceput constructia M3 si au trecut linia de tramvai pe deasupra , initial Ceausescu voia sa scoata tramvaiele care cirulau (34 , etc) care mergeau spre Gara de Nord, oricum M3 a fost cel mai rapid construita 2-2,5 ani
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 03 Ian 2009 01:02:26    Titlul subiectului: 103558

La Obor si Muncii s-a ales solutia respectiva datorita infrastructurii existente in zona (la Obor constructiile subterane, parcajul si serviceul se afla sub pasaj, cu anexe si spre calea Mosilor - imposibil sa se mai sape pe undeva) cat si a configuratiei solului.
Daca se va realiza metrou pe Colentina, este improbabil ca statia Obor 2 sa se afle sub intersectie (vor trebui facute modificari la spatiile subterane din zona, desi ar fi o idee, cu accese din pasajele subterane existente) dar cel mai probabil poate fi facuta sub soseaua Colentina, cu accese din pasajul existent si celelalte accese la Ziduri Mosi - pe spatiul de la linia de tramvai si banda spre centru, catre blocul "zig-zag".

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 25, 26, 27  Următoare
Pagina 4 din 27

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community