Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Iul 2012 22:40:03 Titlul subiectului: |
157461 |
|
Paguba-n ciuperci...parerea mea...
Metrorex are doua legaturi viabile la reteaua CF, una la Dep. Militari, cealalta la Dep. IMGB...ultra-suficient...
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 15/Feb/2019 Mesaje: 1828 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Iul 2012 23:38:42 Titlul subiectului: |
157463 |
|
Ramele de metrou erau aduse de la Arad pe vagoane platforma.
|
|
Sus |
|
 |
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 13/Feb/2019 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mar 24 Iul 2012 11:24:27 Titlul subiectului: Infrastructura de metrou |
157575 |
|
O intrebare: de ce M3 s-a oprit brusc la Dristor 2 si nu s-a prelungit - distanta este foarte mica - pentru a se uni cu M1, inainte de intrarea M1 in statia Dristor 1?
In felul acesta, inelul M3 ar fi fost complet inchis!
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Iul 2012 11:55:27 Titlul subiectului: |
157577 |
|
Si ce ar fi iesit ? Cum s-ar fi circulat pe M1 si fosta M3 daca se inchidea cercul ? Gandeste-te la tot ce avem acum pe M1 Republica-D2 si pe actuala M3 Preciziei-LdC...
Iti dau 3 motive pentru care nu s-a facut asa :
1. Nu acesta a fost scopul fostei M3 si nici nu cred ca era bine. Oricum fosta M3 trebuia sa fie un cerc care sa acopere tot Bucurestiul, nu numai partea de la N de Dambovita asa cum propui tu. Cu sudul cum ramanea ?
2. M1 este o axa E-V (cel putin asa trebuia sa fie), fosta M3 trebuia sa fie o circulara. Ceausescu le-a unit la Gara de Nord si a iesit o aberatie. Daca le unea si la Dristor nu stiu ce mai iesea..
3. Asa cum este situatia acum s-a lasat loc pentru o viitoare prelungire spre sud. De aceea Dridtor 2 este deasupra tunelelor M1.
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 15/Feb/2019 Mesaje: 1828 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Iul 2012 13:37:42 Titlul subiectului: |
157580 |
|
Lasand la o parte ca este imposibil dpdv tehnic sa faci macaze intre D1 si D2. Imposibil, sau cu costuri imense si care nu ar folosi nimanui. De costurile acelea s-ar face portiunea Parc Bazilescu - Strand + depou. Si in orice caz macazele ar putea fi montate aproximativ la 300 - 400 metri de statia D1 spre NG. In alta parte nu.
|
|
Sus |
|
 |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Iul/2015 Mesaje: 1204 Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti
|
Trimis: Dum 29 Iul 2012 09:07:25 Titlul subiectului: |
157702 |
|
sab a scris: | 2. M1 este o axa E-V (cel putin asa trebuia sa fie), fosta M3 trebuia sa fie o circulara. Ceausescu le-a unit la Gara de Nord si a iesit o aberatie. Daca le unea si la Dristor nu stiu ce mai iesea..
|
Explica aberatia. Mie M1 de azi mi se aseamana foarte mult cu Circle line-ul londonez, in forma unui sigma grecesc (tot galben ).
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 15/Feb/2019 Mesaje: 1828 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 29 Iul 2012 13:59:22 Titlul subiectului: |
157706 |
|
Explicatia este ca M 1 la ora actuala este un hibrid, nici circulara nici o axă.
Asta nu inseamna ca nu are oameni in ea.
Daca pe ramura de EST sa spunem ca magistrala este cat de cat circulara ( desi nu are statii prea multe ) in schimb in zona Dambovita circulara o ia cam pe diametru. Deci nu e o circulara, este o axa.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 30 Iul 2012 08:22:23 Titlul subiectului: |
157712 |
|
Ionescu a scris: | Mie M1 de azi mi se aseamana foarte mult cu Circle line-ul londonez, in forma unui sigma grecesc (tot galben ). |
Semana... si nu prea "rasare". Probabil ca acesta a fost si "motivatia" Metrorex cand, dupa lungi balbaieli si schimbari de culori, au atribuit denumirea de M1 si culoarea galbena liniei Republica-D2.
Revenind la Circle Line...acesta nu mai este o magistrala in forma pe care o prezinti tu din 2009, din cate stiu eu a fost sparta in doua semicercuri.
Cam acesta era si conceptul la noi pana in 1986, doua semicercuri. In 1986-1987, pe neasteptate si fara vreo explicatie logica s-a produs "ciudatenia"", s-a unit o ramura a M1 (o axa E-V in proiectul initial) cu semicercul de nord al fostei M3. A rezultat o magistrala cam lunga, greu de exploatat, cu fortarile stiute de la GdN si PV si cu abandonarea/distrugerea unor lucrari deja executate (a treia linie de la Crangasi, etajul tunelului dintre GdN si Basarab, plus modificarile statiilor deja executate GdN si Piata Victoriei).
Nu mai spun de frecventele diferite de circulatie necesare pe fosta axa E-V si pe semicerc, ceea ce creaza si acum probleme mari.
De aceea spun ca a fost o decizie aberanta. Oricum nu cred ca Ceausecu s-a inspirat de la metroul londonez, ci mai degraba aceasta masura a fost luata datorita deciziei de a nu mai executa pe viitor mari lucrari la metrou (magistrale propriu-zise) , ci doar racorduri de cateva statii.
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 30 Iul 2012 19:40:23 Titlul subiectului: |
157718 |
|
Tot ce spune #sab este corect si se sustine prin documentele de arhiva deja puse pe net...
|
|
Sus |
|
 |
bogdan2011
Data înscrierii: 02/Sep/2012 Ultima vizita: 02/Feb/2015 Mesaje: 61 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Sep 2012 12:28:35 Titlul subiectului: Re: Infrastructura de metrou |
158581 |
|
fl82 a scris: | O intrebare: de ce M3 s-a oprit brusc la Dristor 2 si nu s-a prelungit - distanta este foarte mica - pentru a se uni cu M1, inainte de intrarea M1 in statia Dristor 1?
In felul acesta, inelul M3 ar fi fost complet inchis! |
Pentru că stațiile sunt la niveluri diferite. Dristor 1 e sub Dristor 2, chiar dacă nu una sub alta.
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 15/Feb/2019 Mesaje: 1828 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Sep 2012 14:07:30 Titlul subiectului: |
158594 |
|
Raspunsul corect ( in 2 puncte )
1) Si daca ar fi fost la acelasi nivel, era imposibil sa faci o curba ca sa unesti D1 cu D2. Bine, nimic nu e imposibil, dar te-ar fi costat foarte mult si nu ar fi avut nici un efect.
Mai ales ca M 1 nu e o circulara adevarata, ci mai degraba un diametru unit cu un semicerc.
2) Prin pozitioanearea actuala din teren ( cea corecta ) se da posibilitatea continuarii magistralei din D2 spre Sud pe sub Ramnicu Valcea, pentru a intregi circulara.
Pentru acest lucru trebuie facuta insa inca o operatie, oprita M 1 pe treseul Republica - Petrache Poenaru ( eventual cu inca o statie prelungita in Giulesti ) si integrarea actualului traseu a lui M 1 de la Crangasi spre D 2 in circulara.
Dar vorba lui sab, mai e mult pana departe.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Sep 2012 15:58:16 Titlul subiectului: |
158598 |
|
Raspunsul corect (si simplu) este...ce rost avea sa se faca asa ceva ?
Nu si-au pus problema sa faca asa ceva pentru ca nu vad cum s-ar fi circulat daca s-ar fi unit liniile la Dristor. Republica-Dristor1-Gdn-D2-Republica ?
|
|
Sus |
|
 |
DemonRazor
Data înscrierii: 08/Mar/2015 Ultima vizita: 14/Mar/2015 Mesaje: 1
|
Trimis: Vin 13 Mar 2015 20:03:38 Titlul subiectului: |
177936 |
|
Nu stiu daca s-a mai intrebat acest lucru deoarece sunt nou pe acest site(in acest club) si nu am avut timp sa citesc tot.Atunci cand metroul este aproape de a intra intr-o curba se aude un sunet ca si cum ar fi un semnal sau o avertizare ca metroul va intra in curba(scuzati-ma daca nu ma exprim cum trebuie).Acest lucru se poate observa la statia Piata Unirii 1 pe directia Republica.Intrebarea mea este:exista vreun semnalizator amplasat pe sina sau pe sina a 3-a care atunci cand metroul intra in curba se aude?
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 15/Feb/2019 Mesaje: 1828 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Mar 2015 21:30:16 Titlul subiectului: |
177940 |
|
Nu se aude nici un sunet, inclusiv in statia Piata Unirii 1 in directia Republica.
|
|
Sus |
|
 |
TudorSt
Data înscrierii: 10/Iul/2013 Ultima vizita: 15/Feb/2019 Mesaje: 13 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Mar 2015 21:47:00 Titlul subiectului: |
177942 |
|
Ba da, exista. Un fel de scartait de o fractiune de secunda. Sunt niste semnalizatoare galbene pe care scrie si limita de viteza. Unul e si la Gara de Nord inainte de curba.
_________________ Tramvai+Troleibuz+Metrou |
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 15/Feb/2019 Mesaje: 1828 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Mar 2015 23:16:16 Titlul subiectului: |
177948 |
|
Oricum nu au legatura indicatoarele de viteza cu sunetele care le auziti voi, atentie, pe post de semnale, ca asa ati spus. Eu nu aud inainte de curba nici un sunet pe post de semnal de avertizare.
Sa vedem ce spun si ceilalti.
Descriere: |
Instructia de semnalizare |
|
Mărime fișier: |
65.17 kb |
Vizualizat: |
de 7760 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Tiesto24
Data înscrierii: 11/Feb/2014 Ultima vizita: 05/Feb/2016 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Iun 2015 14:15:17 Titlul subiectului: ilili |
179558 |
|
Au fost dispuse sine noi intre sinel la statia Berceni.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
285.09 kb |
Vizualizat: |
de 7361 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
384.88 kb |
Vizualizat: |
de 7361 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Catalin Ghita

Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 13/Feb/2019 Mesaje: 6199 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 06 Iun 2016 07:29:53 Titlul subiectului: |
185515 |
|
Metrorex promoveaza planurile de extindere a retelei de metrou:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
176.69 kb |
Vizualizat: |
de 5402 ori |

|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Feb/2019 Mesaje: 7214 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 31 Aug 2018 20:47:32 Titlul subiectului: |
196276 |
|
Vor incepe lucrari de modernizare a magistralei 2 de metrou. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Metrorex începe lucrările de modernizare pe Magistrala 2. Circulația trenurilor, REORGANIZATĂ
Metrorex începe, vineri, lucrările de modernizare și înlocuire a macazelor pe Magistrala 2, stația Pipera. Până duminică seară, circulația trenurilor va fi reorganizată.
Potrivit Metrorex, pentru îmbunătățirea condițiilor de circulație a trenurilor, de vineri până duminică, se vor face lucrări de modernizare și înlocuire a aparatelor de cale (macaze). Personalul specializat va lucra non-stop pentru a reduce la minimum disconfortul călătorilor.
În perioada lucrărilor de modernizare, circulația trenurilor va fi reorganizată.
Astfel, vineri, călătorii care vor circula pe Magistrala 2 (Berceni - Pipera și retur) vor coborî în stația Aurel Vlaicu și, de pe același peron, vor lua un alt tren de la aceeași linie sau de la linia vecină, pentru continuarea călătoriei. La orele cu vârf de trafic, intervalul de circulație între trenuri pe tronsoanele Berceni - Aurel Vlaicu - Berceni va fi de 5-6 minute, respectiv 8-9 minute în restul zilei. Pe tronsoanele Aurel Vlaicu - Pipera - Aurel Vlaicu, intervalul de succedare a trenurilor este de 10 minute, la orele cu vârf de trafic, și de 16 minute în restul zilei.
Conform sursei citate, sâmbătă, 1 septembrie, și duminică, 2 septembrie, călătorii care vor circula pe Magistrala 2 (Berceni - Pipera și retur) vor coborî în stația Aviatorilor și vor lua un alt tren de la aceeași linie, pentru continuarea călătoriei. Pe tronsoanele Berceni - Aviatorilor - Berceni intervalul de succedare a trenurilor va fi de 8 minute. Pe tronsonul Aviatorilor - Pipera - Aviatorilor, intervalul de succedare a trenurilor va fi de 16 minute. |
_________________ Troleibuzul 86 este preferatul meu  |
|
Sus |
|
 |
|