Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 25, 26, 27
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iul 2012 23:40:03    Titlul subiectului: 157461

Paguba-n ciuperci...parerea mea...
Metrorex are doua legaturi viabile la reteaua CF, una la Dep. Militari, cealalta la Dep. IMGB...ultra-suficient...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Iul 2012 00:38:42    Titlul subiectului: 157463

Ramele de metrou erau aduse de la Arad pe vagoane platforma.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 15/Dec/2017
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mar 24 Iul 2012 12:24:27    Titlul subiectului: Infrastructura de metrou 157575

O intrebare: de ce M3 s-a oprit brusc la Dristor 2 si nu s-a prelungit - distanta este foarte mica - pentru a se uni cu M1, inainte de intrarea M1 in statia Dristor 1?
In felul acesta, inelul M3 ar fi fost complet inchis!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Iul 2012 12:55:27    Titlul subiectului: 157577

Si ce ar fi iesit ? Cum s-ar fi circulat pe M1 si fosta M3 daca se inchidea cercul ? Gandeste-te la tot ce avem acum pe M1 Republica-D2 si pe actuala M3 Preciziei-LdC...

Iti dau 3 motive pentru care nu s-a facut asa :
1. Nu acesta a fost scopul fostei M3 si nici nu cred ca era bine. Oricum fosta M3 trebuia sa fie un cerc care sa acopere tot Bucurestiul, nu numai partea de la N de Dambovita asa cum propui tu. Cu sudul cum ramanea ?
2. M1 este o axa E-V (cel putin asa trebuia sa fie), fosta M3 trebuia sa fie o circulara. Ceausescu le-a unit la Gara de Nord si a iesit o aberatie. Daca le unea si la Dristor nu stiu ce mai iesea..
3. Asa cum este situatia acum s-a lasat loc pentru o viitoare prelungire spre sud. De aceea Dridtor 2 este deasupra tunelelor M1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Iul 2012 14:37:42    Titlul subiectului: 157580

Lasand la o parte ca este imposibil dpdv tehnic sa faci macaze intre D1 si D2. Imposibil, sau cu costuri imense si care nu ar folosi nimanui. De costurile acelea s-ar face portiunea Parc Bazilescu - Strand + depou. Si in orice caz macazele ar putea fi montate aproximativ la 300 - 400 metri de statia D1 spre NG. In alta parte nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Dum 29 Iul 2012 10:07:25    Titlul subiectului: 157702

sab a scris:
2. M1 este o axa E-V (cel putin asa trebuia sa fie), fosta M3 trebuia sa fie o circulara. Ceausescu le-a unit la Gara de Nord si a iesit o aberatie. Daca le unea si la Dristor nu stiu ce mai iesea..

Explica aberatia. Mie M1 de azi mi se aseamana foarte mult cu Circle line-ul londonez, in forma unui sigma grecesc (tot galben Wink).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 29 Iul 2012 14:59:22    Titlul subiectului: 157706

Explicatia este ca M 1 la ora actuala este un hibrid, nici circulara nici o axă.
Asta nu inseamna ca nu are oameni in ea.
Daca pe ramura de EST sa spunem ca magistrala este cat de cat circulara ( desi nu are statii prea multe ) in schimb in zona Dambovita circulara o ia cam pe diametru. Deci nu e o circulara, este o axa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Iul 2012 09:22:23    Titlul subiectului: 157712

Ionescu a scris:
Mie M1 de azi mi se aseamana foarte mult cu Circle line-ul londonez, in forma unui sigma grecesc (tot galben Wink).

Semana... si nu prea "rasare". Probabil ca acesta a fost si "motivatia" Metrorex cand, dupa lungi balbaieli si schimbari de culori, au atribuit denumirea de M1 si culoarea galbena liniei Republica-D2.
Revenind la Circle Line...acesta nu mai este o magistrala in forma pe care o prezinti tu din 2009, din cate stiu eu a fost sparta in doua semicercuri.
Cam acesta era si conceptul la noi pana in 1986, doua semicercuri. In 1986-1987, pe neasteptate si fara vreo explicatie logica s-a produs "ciudatenia"", s-a unit o ramura a M1 (o axa E-V in proiectul initial) cu semicercul de nord al fostei M3. A rezultat o magistrala cam lunga, greu de exploatat, cu fortarile stiute de la GdN si PV si cu abandonarea/distrugerea unor lucrari deja executate (a treia linie de la Crangasi, etajul tunelului dintre GdN si Basarab, plus modificarile statiilor deja executate GdN si Piata Victoriei).
Nu mai spun de frecventele diferite de circulatie necesare pe fosta axa E-V si pe semicerc, ceea ce creaza si acum probleme mari.
De aceea spun ca a fost o decizie aberanta. Oricum nu cred ca Ceausecu s-a inspirat de la metroul londonez, ci mai degraba aceasta masura a fost luata datorita deciziei de a nu mai executa pe viitor mari lucrari la metrou (magistrale propriu-zise) , ci doar racorduri de cateva statii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Iul 2012 20:40:23    Titlul subiectului: 157718

Tot ce spune #sab este corect si se sustine prin documentele de arhiva deja puse pe net...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 02/Feb/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2012 13:28:35    Titlul subiectului: Re: Infrastructura de metrou 158581

fl82 a scris:
O intrebare: de ce M3 s-a oprit brusc la Dristor 2 si nu s-a prelungit - distanta este foarte mica - pentru a se uni cu M1, inainte de intrarea M1 in statia Dristor 1?
In felul acesta, inelul M3 ar fi fost complet inchis!

Pentru că stațiile sunt la niveluri diferite. Dristor 1 e sub Dristor 2, chiar dacă nu una sub alta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2012 15:07:30    Titlul subiectului: 158594

Raspunsul corect ( in 2 puncte )
1) Si daca ar fi fost la acelasi nivel, era imposibil sa faci o curba ca sa unesti D1 cu D2. Bine, nimic nu e imposibil, dar te-ar fi costat foarte mult si nu ar fi avut nici un efect.
Mai ales ca M 1 nu e o circulara adevarata, ci mai degraba un diametru unit cu un semicerc.
2) Prin pozitioanearea actuala din teren ( cea corecta ) se da posibilitatea continuarii magistralei din D2 spre Sud pe sub Ramnicu Valcea, pentru a intregi circulara.
Pentru acest lucru trebuie facuta insa inca o operatie, oprita M 1 pe treseul Republica - Petrache Poenaru ( eventual cu inca o statie prelungita in Giulesti ) si integrarea actualului traseu a lui M 1 de la Crangasi spre D 2 in circulara.
Dar vorba lui sab, mai e mult pana departe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2012 16:58:16    Titlul subiectului: 158598

Raspunsul corect (si simplu) este...ce rost avea sa se faca asa ceva ? Laughing
Nu si-au pus problema sa faca asa ceva pentru ca nu vad cum s-ar fi circulat daca s-ar fi unit liniile la Dristor. Republica-Dristor1-Gdn-D2-Republica ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DemonRazor



Data înscrierii: 08/Mar/2015
Ultima vizita: 14/Mar/2015
Mesaje: 1

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2015 21:03:38    Titlul subiectului: 177936

Nu stiu daca s-a mai intrebat acest lucru deoarece sunt nou pe acest site(in acest club) si nu am avut timp sa citesc tot.Atunci cand metroul este aproape de a intra intr-o curba se aude un sunet ca si cum ar fi un semnal sau o avertizare ca metroul va intra in curba(scuzati-ma daca nu ma exprim cum trebuie).Acest lucru se poate observa la statia Piata Unirii 1 pe directia Republica.Intrebarea mea este:exista vreun semnalizator amplasat pe sina sau pe sina a 3-a care atunci cand metroul intra in curba se aude?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2015 22:30:16    Titlul subiectului: 177940

Question
Nu se aude nici un sunet, inclusiv in statia Piata Unirii 1 in directia Republica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
TudorSt



Data înscrierii: 10/Iul/2013
Ultima vizita: 15/Dec/2017
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2015 22:47:00    Titlul subiectului: 177942

Ba da, exista. Un fel de scartait de o fractiune de secunda. Sunt niste semnalizatoare galbene pe care scrie si limita de viteza. Unul e si la Gara de Nord inainte de curba.
_________________
Tramvai+Troleibuz+Metrou
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2015 00:16:16    Titlul subiectului: 177948

Oricum nu au legatura indicatoarele de viteza cu sunetele care le auziti voi, atentie, pe post de semnale, ca asa ati spus. Eu nu aud inainte de curba nici un sunet pe post de semnal de avertizare.
Sa vedem ce spun si ceilalti.



3-13-2015 11-18-35 PM.png
 Descriere:
Instructia de semnalizare
 Mărime fișier:  65.17 kb
 Vizualizat:  de 5905 ori

3-13-2015 11-18-35 PM.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Tiesto24



Data înscrierii: 11/Feb/2014
Ultima vizita: 05/Feb/2016
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Iun 2015 15:15:17    Titlul subiectului: ilili 179558

Au fost dispuse sine noi intre sinel la statia Berceni.


20150526_134646_resized.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  285.09 kb
 Vizualizat:  de 5506 ori

20150526_134646_resized.jpg



20150526_134549_resized.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  384.88 kb
 Vizualizat:  de 5506 ori

20150526_134549_resized.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Dec/2017
Mesaje: 6132
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 06 Iun 2016 08:29:53    Titlul subiectului: 185515

Metrorex promoveaza planurile de extindere a retelei de metrou:


IMG_20160606_075722.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.69 kb
 Vizualizat:  de 3547 ori

IMG_20160606_075722.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 25, 26, 27
Pagina 27 din 27

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community