Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 25, 26, 27
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iul 2012 22:40:03    Titlul subiectului: 157461

Paguba-n ciuperci...parerea mea...
Metrorex are doua legaturi viabile la reteaua CF, una la Dep. Militari, cealalta la Dep. IMGB...ultra-suficient...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 20/Oct/2019
Mesaje: 1836
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iul 2012 23:38:42    Titlul subiectului: 157463

Ramele de metrou erau aduse de la Arad pe vagoane platforma.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 17/Oct/2019
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mar 24 Iul 2012 11:24:27    Titlul subiectului: Infrastructura de metrou 157575

O intrebare: de ce M3 s-a oprit brusc la Dristor 2 si nu s-a prelungit - distanta este foarte mica - pentru a se uni cu M1, inainte de intrarea M1 in statia Dristor 1?
In felul acesta, inelul M3 ar fi fost complet inchis!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Iul 2012 11:55:27    Titlul subiectului: 157577

Si ce ar fi iesit ? Cum s-ar fi circulat pe M1 si fosta M3 daca se inchidea cercul ? Gandeste-te la tot ce avem acum pe M1 Republica-D2 si pe actuala M3 Preciziei-LdC...

Iti dau 3 motive pentru care nu s-a facut asa :
1. Nu acesta a fost scopul fostei M3 si nici nu cred ca era bine. Oricum fosta M3 trebuia sa fie un cerc care sa acopere tot Bucurestiul, nu numai partea de la N de Dambovita asa cum propui tu. Cu sudul cum ramanea ?
2. M1 este o axa E-V (cel putin asa trebuia sa fie), fosta M3 trebuia sa fie o circulara. Ceausescu le-a unit la Gara de Nord si a iesit o aberatie. Daca le unea si la Dristor nu stiu ce mai iesea..
3. Asa cum este situatia acum s-a lasat loc pentru o viitoare prelungire spre sud. De aceea Dridtor 2 este deasupra tunelelor M1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 20/Oct/2019
Mesaje: 1836
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Iul 2012 13:37:42    Titlul subiectului: 157580

Lasand la o parte ca este imposibil dpdv tehnic sa faci macaze intre D1 si D2. Imposibil, sau cu costuri imense si care nu ar folosi nimanui. De costurile acelea s-ar face portiunea Parc Bazilescu - Strand + depou. Si in orice caz macazele ar putea fi montate aproximativ la 300 - 400 metri de statia D1 spre NG. In alta parte nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Dum 29 Iul 2012 09:07:25    Titlul subiectului: 157702

sab a scris:
2. M1 este o axa E-V (cel putin asa trebuia sa fie), fosta M3 trebuia sa fie o circulara. Ceausescu le-a unit la Gara de Nord si a iesit o aberatie. Daca le unea si la Dristor nu stiu ce mai iesea..

Explica aberatia. Mie M1 de azi mi se aseamana foarte mult cu Circle line-ul londonez, in forma unui sigma grecesc (tot galben Wink).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 20/Oct/2019
Mesaje: 1836
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 29 Iul 2012 13:59:22    Titlul subiectului: 157706

Explicatia este ca M 1 la ora actuala este un hibrid, nici circulara nici o axă.
Asta nu inseamna ca nu are oameni in ea.
Daca pe ramura de EST sa spunem ca magistrala este cat de cat circulara ( desi nu are statii prea multe ) in schimb in zona Dambovita circulara o ia cam pe diametru. Deci nu e o circulara, este o axa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Iul 2012 08:22:23    Titlul subiectului: 157712

Ionescu a scris:
Mie M1 de azi mi se aseamana foarte mult cu Circle line-ul londonez, in forma unui sigma grecesc (tot galben Wink).

Semana... si nu prea "rasare". Probabil ca acesta a fost si "motivatia" Metrorex cand, dupa lungi balbaieli si schimbari de culori, au atribuit denumirea de M1 si culoarea galbena liniei Republica-D2.
Revenind la Circle Line...acesta nu mai este o magistrala in forma pe care o prezinti tu din 2009, din cate stiu eu a fost sparta in doua semicercuri.
Cam acesta era si conceptul la noi pana in 1986, doua semicercuri. In 1986-1987, pe neasteptate si fara vreo explicatie logica s-a produs "ciudatenia"", s-a unit o ramura a M1 (o axa E-V in proiectul initial) cu semicercul de nord al fostei M3. A rezultat o magistrala cam lunga, greu de exploatat, cu fortarile stiute de la GdN si PV si cu abandonarea/distrugerea unor lucrari deja executate (a treia linie de la Crangasi, etajul tunelului dintre GdN si Basarab, plus modificarile statiilor deja executate GdN si Piata Victoriei).
Nu mai spun de frecventele diferite de circulatie necesare pe fosta axa E-V si pe semicerc, ceea ce creaza si acum probleme mari.
De aceea spun ca a fost o decizie aberanta. Oricum nu cred ca Ceausecu s-a inspirat de la metroul londonez, ci mai degraba aceasta masura a fost luata datorita deciziei de a nu mai executa pe viitor mari lucrari la metrou (magistrale propriu-zise) , ci doar racorduri de cateva statii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Iul 2012 19:40:23    Titlul subiectului: 157718

Tot ce spune #sab este corect si se sustine prin documentele de arhiva deja puse pe net...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 02/Feb/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2012 12:28:35    Titlul subiectului: Re: Infrastructura de metrou 158581

fl82 a scris:
O intrebare: de ce M3 s-a oprit brusc la Dristor 2 si nu s-a prelungit - distanta este foarte mica - pentru a se uni cu M1, inainte de intrarea M1 in statia Dristor 1?
In felul acesta, inelul M3 ar fi fost complet inchis!

Pentru că stațiile sunt la niveluri diferite. Dristor 1 e sub Dristor 2, chiar dacă nu una sub alta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 20/Oct/2019
Mesaje: 1836
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2012 14:07:30    Titlul subiectului: 158594

Raspunsul corect ( in 2 puncte )
1) Si daca ar fi fost la acelasi nivel, era imposibil sa faci o curba ca sa unesti D1 cu D2. Bine, nimic nu e imposibil, dar te-ar fi costat foarte mult si nu ar fi avut nici un efect.
Mai ales ca M 1 nu e o circulara adevarata, ci mai degraba un diametru unit cu un semicerc.
2) Prin pozitioanearea actuala din teren ( cea corecta ) se da posibilitatea continuarii magistralei din D2 spre Sud pe sub Ramnicu Valcea, pentru a intregi circulara.
Pentru acest lucru trebuie facuta insa inca o operatie, oprita M 1 pe treseul Republica - Petrache Poenaru ( eventual cu inca o statie prelungita in Giulesti ) si integrarea actualului traseu a lui M 1 de la Crangasi spre D 2 in circulara.
Dar vorba lui sab, mai e mult pana departe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2012 15:58:16    Titlul subiectului: 158598

Raspunsul corect (si simplu) este...ce rost avea sa se faca asa ceva ? Laughing
Nu si-au pus problema sa faca asa ceva pentru ca nu vad cum s-ar fi circulat daca s-ar fi unit liniile la Dristor. Republica-Dristor1-Gdn-D2-Republica ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DemonRazor



Data înscrierii: 08/Mar/2015
Ultima vizita: 14/Mar/2015
Mesaje: 1

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2015 20:03:38    Titlul subiectului: 177936

Nu stiu daca s-a mai intrebat acest lucru deoarece sunt nou pe acest site(in acest club) si nu am avut timp sa citesc tot.Atunci cand metroul este aproape de a intra intr-o curba se aude un sunet ca si cum ar fi un semnal sau o avertizare ca metroul va intra in curba(scuzati-ma daca nu ma exprim cum trebuie).Acest lucru se poate observa la statia Piata Unirii 1 pe directia Republica.Intrebarea mea este:exista vreun semnalizator amplasat pe sina sau pe sina a 3-a care atunci cand metroul intra in curba se aude?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 20/Oct/2019
Mesaje: 1836
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2015 21:30:16    Titlul subiectului: 177940

Question
Nu se aude nici un sunet, inclusiv in statia Piata Unirii 1 in directia Republica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
TudorSt



Data înscrierii: 10/Iul/2013
Ultima vizita: 20/Oct/2019
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2015 21:47:00    Titlul subiectului: 177942

Ba da, exista. Un fel de scartait de o fractiune de secunda. Sunt niste semnalizatoare galbene pe care scrie si limita de viteza. Unul e si la Gara de Nord inainte de curba.
_________________
Tramvai+Troleibuz+Metrou
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 20/Oct/2019
Mesaje: 1836
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2015 23:16:16    Titlul subiectului: 177948

Oricum nu au legatura indicatoarele de viteza cu sunetele care le auziti voi, atentie, pe post de semnale, ca asa ati spus. Eu nu aud inainte de curba nici un sunet pe post de semnal de avertizare.
Sa vedem ce spun si ceilalti.



3-13-2015 11-18-35 PM.png
 Descriere:
Instructia de semnalizare
 Mărime fișier:  65.17 kb
 Vizualizat:  de 8617 ori

3-13-2015 11-18-35 PM.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Tiesto24



Data înscrierii: 11/Feb/2014
Ultima vizita: 05/Feb/2016
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Iun 2015 14:15:17    Titlul subiectului: ilili 179558

Au fost dispuse sine noi intre sinel la statia Berceni.


20150526_134646_resized.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  285.09 kb
 Vizualizat:  de 8218 ori

20150526_134646_resized.jpg



20150526_134549_resized.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  384.88 kb
 Vizualizat:  de 8218 ori

20150526_134549_resized.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 06 Iun 2016 07:29:53    Titlul subiectului: 185515

Metrorex promoveaza planurile de extindere a retelei de metrou:


IMG_20160606_075722.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.69 kb
 Vizualizat:  de 6259 ori

IMG_20160606_075722.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Oct/2019
Mesaje: 8394
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Aug 2018 20:47:32    Titlul subiectului: 196276

Vor incepe lucrari de modernizare a magistralei 2 de metrou. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Metrorex începe lucrările de modernizare pe Magistrala 2. Circulația trenurilor, REORGANIZATĂ

Metrorex începe, vineri, lucrările de modernizare și înlocuire a macazelor pe Magistrala 2, stația Pipera. Până duminică seară, circulația trenurilor va fi reorganizată.

Potrivit Metrorex, pentru îmbunătățirea condițiilor de circulație a trenurilor, de vineri până duminică, se vor face lucrări de modernizare și înlocuire a aparatelor de cale (macaze). Personalul specializat va lucra non-stop pentru a reduce la minimum disconfortul călătorilor.

În perioada lucrărilor de modernizare, circulația trenurilor va fi reorganizată.

Astfel, vineri, călătorii care vor circula pe Magistrala 2 (Berceni - Pipera și retur) vor coborî în stația Aurel Vlaicu și, de pe același peron, vor lua un alt tren de la aceeași linie sau de la linia vecină, pentru continuarea călătoriei. La orele cu vârf de trafic, intervalul de circulație între trenuri pe tronsoanele Berceni - Aurel Vlaicu - Berceni va fi de 5-6 minute, respectiv 8-9 minute în restul zilei. Pe tronsoanele Aurel Vlaicu - Pipera - Aurel Vlaicu, intervalul de succedare a trenurilor este de 10 minute, la orele cu vârf de trafic, și de 16 minute în restul zilei.

Conform sursei citate, sâmbătă, 1 septembrie, și duminică, 2 septembrie, călătorii care vor circula pe Magistrala 2 (Berceni - Pipera și retur) vor coborî în stația Aviatorilor și vor lua un alt tren de la aceeași linie, pentru continuarea călătoriei. Pe tronsoanele Berceni - Aviatorilor - Berceni intervalul de succedare a trenurilor va fi de 8 minute. Pe tronsonul Aviatorilor - Pipera - Aviatorilor, intervalul de succedare a trenurilor va fi de 16 minute.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Oct/2019
Mesaje: 8394
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Mai 2019 18:12:44    Titlul subiectului: 200967

Magistrala a II-a va intra intr-un proces de renovare: https://www.realitatea.net/magistrala-2-de-metrou-intra-in-renovare-pentru-48-de-luni_2196834.html

Citat:
Magistrala 2 de metrou intră în renovare pentru 48 de luni

Metrorex va începe, în această toamnă, înlocuirea căii de rulare pe toată lungimea Magistralei 2 de metrou Pipera - Berceni, lucrare care va dura 48 de luni, fără întreruperea circulației pe timp de zi, a declarat, joi, directorul Metrorex, Dumitru Șodolescu.

"Trebuie să înțelegeți că Magistrala 2 este foarte veche, dovadă că o băgăm într-o etapă de modernizare complexă, care înseamnă înlocuirea căii de rulare pe toată lungimea, 18 kilometri, cale dublă, și înlocuirea echipamentelor de pe calea de rulare. Durata este de 48 de luni, datorită faptului că vom lucra numai pe timp de noapte, fără a întrerupe circulația. Dacă ar fi fost să fie o execuție nouă, o făceai într-un an și jumătate", a afirmat Șodolescu.

Directorul Metrorex a precizat că licitația pentru această lucrare va fi introdusă vineri de către companie în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).

"O să fie și câteva etape când se va lucra și cu întreruperea circulației, dar numai în weekend-uri. Deci încercăm să afectăm cât mai puțin traficul. În toamnă (va începe înlocuirea, n.r.). Noi lansăm licitația, începem mâine să o încărcăm în SEAP. O să fie o durată de nu mai mult de doi luni de zile pentru depunerea ofertelor, deci în trimestrul IV vrem să dăm drumul la lucrări", a adăugat Dumitru Șodolescu.

Acesta a precizat că numeroasele incidente și defecțiuni apărute în ultimele luni pe această magistrală au fost cauzate de vechimea infrastructurii.

"Aceste defecte nu au apărut de pe o zi pe alta, ci sunt datorită vechimii pe care o are această cale de rulare. (...) Este obligația noastră lunară - toate defecțiunile trenurilor de metrou sunt analizate împreună cu compania care realizează mentenanța, se iau măsuri preventive; pentru calea de rulare pe timpul nopții se fac verificări de inspectorii de la siguranța circulației, specialiștii nostri de la Linii și Tunele lucrează. Cine a descoperit fisura aceea (o fisură de șină, descoperită marți în zona stației Pipera, n.r.)? Un specialist de la Metrorex care face aceste controale preventive", a adăugat directorul Metrorex.

Șodolescu a explicat că programul de reabilitare pentru Magistrala 2 include și modernizarea tuturor celor 14 stații.

"Magistrala 2 are două faze de modernizare. În prima fază am semnat achiziția celor 24 de trenuri, faza a doua are trei etape. Prima - acest acces nou pe care l-am deschis astăzi, modernizarea căii de rulare, pe care o lansăm ca și licitație mâine, iar etapa a treia înseamnă modernizarea tuturor stațiilor - celor 14 stații de pe Magistrala 2 - însemnând lucrări de arhitectură, la instalații, discutăm de PSI, discutăm de alimentare cu apă, inclusiv construirea unui nou acces la cele 5 stații care au un singur acces. Suntem în faza în care termenii și condițiile sunt aproape finalizați, împreună cu consultantul Jaspers, după care vom da drumul la studiul de fezabilitate și va intra în exercițiul financiar de finanțare din 2021 (...) Cele 5 stații sunt: Apărătorii Patriei, Constantin Brâncoveanu, Aurel Vlaicu, Pipera și mai e încă una", a subliniat Dumitru Șodolescu.

La rându său, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Dragoș Titea, a dat asigurări că Metrorex va interveni curând pentru rezolvarea problemelor de la Magistrala Pipera - Berceni.

"Da, au fost foarte multe defecțiuni pe Magistrala 2, este o magistrală veche. Se va interveni cât de curând acolo și vom vedea și acolo niște rezultate foarte bune, cât de curând. Este prioritar pentru noi și pentru compania Metrorex. Există un corp de control care investighează acest incident (garnitura de metrou deraiată lângă Depoul Berceni, n.r.), în cel mai scurt timp o să vă dăm rezultatele pe care ni le pun la dispoziție cei de la corpul de control. Cu siguranță rezultatul va fi făcut public", a încheiat Titea.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 25, 26, 27
Pagina 27 din 27

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community