Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Numere de parc

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 06 Apr 2006 00:30:18    Titlul subiectului: Numere de parc 20107

Desi nu sunt din Timisoara si nu am fost inca acolo, am obtinut o serie de informatii despre tramvaiele de acolo, datorita fotografiilor in care apar vehicule cu numerele acestora. Informatiile de mai jos le-am obtinut de pe un forum german. Imi cer scuze ca nu cunosc numele celor care le-au pus. Informatiile nu sunt complete, de aceea astept completari.
[Timis]
1969: 231 (½)
1970: 1, 232+2, 233+3 (2 ½)
1971: 234+4...236+6 ( 3 )
1972: 237+7, 238+8 ( 2 )
1973: 239+9...243+13 ( 5 )
1974: 244+14...254+24 ( 11 )
1975: 255+25...272+42 ( 18 )
1976: 273+43...293+63 ( 21 )
1977: 294+64...313+83 ( 20 )
1978: 314+84...323+93 ( 10 )
1979: 324+94...330+100 ( 7 ); 100 tramvaie in 1979
1980: --
1981: --
1982: 331+101...332+102 ( 2 ), 230 (+1)
1983: 333+103...335+105 ( 3 )
1984: --
1985: 336+106...338+108 ( 3 ), 229 (+1)
1986: 339+109...343+113 ( 5 )
1987: --
1988: 344+114...351+121 ( 8 )
1989: 352+122...359+129 ( 8 )
1990: 360+130...364+134 ( 5 ); total 134 tramvaie, +2 articulate = 136
[Gb2/2 (1950)]
201-207
[EP V54 Festival]
210-229
[Pionier T4 / Pionier T5]
131-155
[Vo58 (T6V)]
Tw: 176-200
Bw: 30-70
[Timis-1 (1962)]
Tw: 71-79
Bw: 21-29
De confirmat: spre sfarsitul anilor '70, remorcile vechi (21...70) au devenit 421...470.
Vagoanele Gemene= 101-130 ??
V54 apare in datele RATB ca fiind vagon pe 2 osii, deci nu este "Festival"/EP, care este pe 4 osii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
garcon



Data înscrierii: 01/Mai/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2010
Mesaje: 6
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 02 Mai 2008 12:26:12    Titlul subiectului: Re: Numere de parc 92831

Tom a scris:
1979: 324+94...330+100 ( 7 ); 100 tramvaie in 1979
1982: 331+101...332+102 ( 2 ), 230 (+1)
1983: 333+103...335+105 ( 3 )
Esti sigur ca vagoanele remorca 99...106 au existat?
Din stiinta mea anumite vagoane motor din seria Timis 2, care au circulat in Timisoara in anii 80, nu au avut remorca proprie. Sau macar nu au circulat prin Timisoara cu ea. Nu stiu insa de ce. Se stie ca in Timisoara remorca avea numarul de parc mai mic cu 230 decat numarul de parc al vagonului motor "alocat".
Nu mai stiu sa spun exact daca "segmentul lipsa" se oprea la nr. de parc 105 sau 106. In mod cert eu nu am vazut in Timisoara remorci cu numere de parc precum

100 (aferent vagonului motor 330)
101 (...331)
102 (...332)
103 (...333)
104 (...334)
M-ar interesa sa stiu daca ele intr-adevar nu au existat, si daca banuiala mea se confirma, de aflat ce anume a stat la baza acestei "sarituri peste numaratoare" in cazul acestor vagoane remorca.
Au existat insa o serie de vagoane motor care nu au circulat decat fie fara remorca, fie cu remorca de la alte vagoane motor. Astfel vagoanele motor cu numere de parc de pe la 328 sau 329 pana pe la 334 nu au circulat cu vagoane remorca cu numar de parc aferent (deci de pe la 98/99 pana pe la 104). Cand eram copil, devenise o curiozitate sau un "sport" sa tin minte care remorca era alocata carui vagon motor, or trenurile mentionate mai sus nu le-am vazut niciodata cu propria remorca.
As fi curios daca stii pe undeva vreo fotografie cu remorci cu numar de parc 99...105 sau 106 (nu mai stiu 100%). Sau vreo alta sursa de informatie...
Poate stie cineva raspuns la intrebarea asta?...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Ian/2018
Mesaje: 59
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Mar 06 Mai 2008 18:32:23    Titlul subiectului: 92994

Sincer sa fiu nu mai stiu exact, dar parca au fost remorci cu numerele pina la 105.
Erau cele mai proaspat vopsite, nu stiu daca noi sau reparate.
Le admiram cu colegii pe bucla de la Gara de Nord, (timp in care ne uitam si dupa troleibuzele 101, 102, 105 care erau cele mai interesant vopsite, aveau un bord mai special, usa de acces in cabina cu incuietoare tip CFR, inscriptii in spaniola la usi, scaune tapitate...

Nu cumva din aceste ultime tramvaie bune cu nr.3XX au deviat apoi vagonul turistic, vagonul de serviciu de la Gara de Nord si vagonul de serviciu ,,decapotat" in spate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
garcon



Data înscrierii: 01/Mai/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2010
Mesaje: 6
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 06 Mai 2008 19:11:06    Titlul subiectului: 92998

dan tm a scris:
Sincer sa fiu nu mai stiu exact, dar parca au fost remorci cu numerele pina la 105.
Aceasta dilema nu o va putea elucida decat probabil cineva din cadrul RATT.
dan tm a scris:
Nu cumva din aceste ultime tramvaie bune cu nr.3XX au deviat apoi vagonul turistic, vagonul de serviciu de la Gara de Nord si vagonul de serviciu ,,decapotat" in spate?
In mod cert tramvaiele cu nr. de parc 3XX au supravietuit cel mai mult, fiind de data mai recenta. Dintre acestea au fost selectate vagonul turistic si vagoanele de serviciu. (Cel decapotat nu stiu daca nu e totusi un 2XX).

In alta ordine de idei: repartizarea pe cele doua depouri, la nivelul anilor 1989-1990 se facea dupa cum urmeaza:

trenurile cu nr. de parc de la 231...1 pana la 294...64 - Depoul II Dambovita [deservea liniile 2 (fost 1 rosu), 3, 7, 8, 9].

trenurile cu nr. de parc de la 295...65 pana la 364...134 - Depoul I Leontin Salajan (actualul Take Ionescu) [deservea liniile 1, 4, 5 (dupa repunerea in functie a liniei), 6].
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Ian/2018
Mesaje: 1620
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 02 Sep 2010 23:01:42    Titlul subiectului: 132843

Citat:
Esti sigur ca vagoanele remorca 99...106 au existat?
Vagonul 333 ar fi trebuit sa aiba ca remorca 103-ul, deci o remorca din intervalul amintit mai sus. In 2000 - cand am fost la Timisoara - stiu sigur ca 333 avea remorca, atragandu-mi atentia schema de vopsire a ramei. Din cate imi aduc aminte, era 103, dar putea fi si 109. 332-ul, insa, circula solo.

Dupa 10 ani, am fost din nou la Timisoara. Singurul Timis pe care l-am vazut = vagonul de interventie. Total inestetic; platforma aia descoperita da o tenta grotesca tramvaiului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cseh_17



Data înscrierii: 20/Noi/2007
Ultima vizita: 11/Apr/2013
Mesaje: 84
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 04 Sep 2010 12:33:23    Titlul subiectului: 132900

Acest singur Timis, este o iluzie, mult mai multe aflanduse in Muzeul RATT, sau in hala de RK.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community