Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole de presa
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
th3Shad0w



Data înscrierii: 04/Sep/2013
Ultima vizita: 07/Oct/2022
Mesaje: 12
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2014 14:59:10    Titlul subiectului: Interviu cu directorul OTL 176183

Noi rute pentru tramvaiul oradean.
Continua informatizarea in mijloacele de transport in comun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1957
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 02 Ian 2015 16:54:03    Titlul subiectului: 176251

Alt articol legat de extinderea retelei de tramvai.
digi24 a scris:
La mai bine de un sfert de secol de la inaugurarea ultimei linii de tramvai din Oradea, administrația locală vrea să construiască noi trasee în oraș. În proiect sunt două linii care vor fi amenajate în zonele în care orașul s-a dezvoltat după 1989. Astfel, tramvaiele vor circula până în parcul industrial de pe Șoseaua Borșului și vor lega Calea Aradului de cartierul Cantemir, pe malul pârâului Peța.
Embed:

În 1989, în Oradea era dată în folosință ultima linie de tramvai, cea cu numărul 2.

"De atunci orașul a evoluat foarte mult. Să ne gândim la rețeaua de supermarketuri, unde nu avem acoperire pentru transportul public. Este necesară o extindere a rețelei de cale ferată pentru tramvaie", spune Vasile Kajtor, șeful secției infrastructură a OTL.

Așa că autoritățile au venit cu propunerea amenajării a două linii noi de tramvai. Prima ar putea fi construită în zona de sud a orașului.

"Să pornim pe Aradului, ieșim după podul Peța, în spatele centrelor comerciale până la piața de vechituri, traversăm Armatei Române și ajungem la depourile OTL, de unde putem ieși direct în Cantemir", explică Istvan Csuzi, directorul companiei orădene de transport local OTL.

O altă variantă prevede legarea printr-o linie de tramvai a Aeroportului de Calea Aradului.
O altă linie, lungă de doi kilometri...

...este prevăzută să lege Oradea de parcul industrial de pe Șoseaua Borșului.

"Trebuie să ne facem un depou cel puțin în aer liber, respectiv ieșirea spre parcul industrial, unde în anii viitori preconizăm că vor fi cel puțin 5 mii de locuri de muncă. Astfel va fi indispensabil și circulația tramvaielor în interiorul parcului industrial", susține Istvan Csuzi.

"Vom încerca să folosim ultima tehnologie, pentru ca liniile să fie de calitate", dă asigurări șeful secției infrastructură a OTL.

În total, ar urma să fie amenajate linii de tramvai pe o distanță de 7 kilometri, care se vor adăuga celor aproape 40 de kilometri existenți. Pentru extinderea rețelei vor fi folosite fonduri eruropene în valoare de 12 milioane de euro. Proiectul de construire a liniilor de tramvai din Oradea va fi primul din România după 1989.

http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Oradea/Stiri/Proiect+doua+linii+noi+de+tramvai+vor+fi+amenajate+in+Oradea
Ce pot sa zic inafara de sper sa fie adevarat! Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
busu'



Data înscrierii: 14/Mai/2012
Ultima vizita: 03/Feb/2015
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Feb 2015 10:49:25    Titlul subiectului: Noi autobuze pentru Oradea 177009

OTL a organizat o licitatie de achizitie de autobuze, pe doua loturi. Un lot a fost castigat de un Karsan Jest (care a fost si in teste la OTL) si alt lot a fost castigat de Isuzu Novociti, care in trecut a vizitat Oradea la o prezentare.


Karsan Jest mic.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.55 kb
 Vizualizat:  de 14987 ori

Karsan Jest mic.jpg



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  198.37 kb
 Vizualizat:  de 14987 ori

2.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 03 Feb 2015 13:18:11    Titlul subiectului: 177012

Din punctul meu de vedere, al doilea model este chiar reușit și ideal pentru acele trasee care au flux mic / mediu de călători. Întrebarea este dacă la voi se mai are în vedere achiziționarea unor autobuze de capacitate sporită? S-a scris în presă despre așa ceva? Când spun capacitate sporită, mă refer la :
- articulate
- "solo" cu 3 axe și lungime de aproximativ 15m

În 2000 era plin de articulate. Acum sunt, dar nu prea multe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Feb 2015 13:32:52    Titlul subiectului: 177013

Atentie cu mentenanta la Isuzu. Institutul unde lucrez, are unul de acest gen in dotare, pentru transportul navetistilor, dar mai mult pe la service-ul din Ciolpani (langa Snagov) are drum.
Are foarte multa "electronica", care se defecteaza usor. Cel putin la al nostru.
Mai multe detalii despre subiect, aici (de la postarea nr #137383 in jos).

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1957
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 05 Feb 2015 11:35:56    Titlul subiectului: 177076

Despre modificarea traseelor care tranziteaza piata Unirii.
http://www.otlra.ro/stiri/538
OTL a scris:
Noile trasee valabile dupa inceperea lucrarilor de reabilitare a P-tei Unirii

04
Feb
2015
OTL SA informează că odată cu începerea lucrărilor de reabilitare a P-ței Unirii circulația tramvaielor

Traseul 1 (pe Decebal) : – Piața 1 Decembrie – str. T. Moșoiu – str. Iuliu Maniu – str. Jean Calvin –str. Primăriei - B-dul Decebal cu întoarcere în sensul giratoriu B-dul Dacia și retur B-dul Decebal – str. Iuliu Maniu– str. T. Moșoiu – Centrul Civic – Piața 1 Decembrie;
Traseul 2 (spre Ioșia): - Decebal (Biserica Emanuel) - Calea Aradului – str. Aviatorilor – str. Lipovei și retur str. Lipovei – str. Aviatorilor – Calea Aradului – Decebal.
Traseele liniilor de autobuz modificate sunt:

Linia 10 – Sensul de deplasare dinspre Piața 1 Decembrie se deviază pe str. T. Moșoiu – str.Iuliu Maniu – str.Jean Calvin – str.Primăriei – str.S.Bărnuțiu – str.Sulyok István – T. Vladimirescu și sensul de deplasare dinspre Ioșia se deviază din str. Lăpușului pe str. Oneștilor – str.Ștefan Octavian Iosif - (stație nouă: Kaufland Ioșia ) – B-dul Decebal – str.Iuliu Maniu – str.T. Moșoiu - P-ța 1 Decembrie.
Linia 12 - Se scurtează până la Parc 1 Decembrie având stație comună cu linia 16 și se deviază pe străzile – M.Viteazul – Sucevei – Horea.
Linia 14 UNIVERSITATE - Str. Podului – str.Ovid Densușianu - str.Al Cazaban – str. T. Vladimirescu – B-dul Decebal (stații noi: Biserica Emanuel și Grădina Zoologică) – Aleea Matei Basarab – str.Armatei Române și retur pe str.Armatei Române – str.Sucevei – B-dul Decebal – str.S.Bărnuțiu – str.Sulyok István – str.T.Vladimirescu – str.Al.Cazaban – str.Ovid Densușianu – str.Podului.
Linia 14 CENTRU – P-ța Ioșia (sens giratoriu) - str.Al.Cazaban – str.T. Vladimirescu cu întoarcere la Bancpost și retur.
Linia 20 - Sensul de deplasare dinspre Piața 1 Decembrie se deviază pe str.T.Moșoiu – str.Iuliu Maniu - str.Jean Calvin – str.Primăriei – str.Calea Aradului și sensul de deplasare dinspre str.Calea Aradului se deviază pe B-dul Decebal – str.Iuliu Maniu – str. T.Moșoiu.
Linia 23 - Sensul de deplasare dinspre Piața 1 Decembrie se deviază pe str.T.Moșoiu – str.Iuliu Maniu – str.Jean Calvin – str.Primăriei - B-dul Decebal.

Eu as avea niste propuneri: pe linia 2 sa fie introdus T4D-ZR-ul 44 pe distanta biserica Emanuel-Iosia sau chiar intre Primarie-Iosia (strada Primariei fiind cu sens unic ar putea merge fara probleme si cu fata si cu spatele pe firul lui 1/3R) , iar seara ori sa ramana la biserica Emanuel ori sa vina cu spatele din Iosia si sa intre pe linia lui 1/3N pe Decebal.
Daca linia din Decebal ar fi fost racordata cu cea din Calea Aradului s-ar fi putut crea un traseu Pod CFR-Decebal-Iosia si retur sau Nufarul-Gara-Decebal-Iosia si retur. Very Happy
Isi mai aminteste cineva cand str.Berzei a fost in renovare faptul ca tramvaiele veneau pana la gara , mergeau pe o linie improizata catre Stefan cel Mare , apoi dadeau cu spatele intrand pe Berzei si porneau inapoi catre gara? Parerea mea este ca ar putea fi facuta o astfel de improvizatie in Piata Unirii pentru a se putea circula in continuare pe Decebal/Primariei sau luat exemplul Botosanului cu tramvaie cuplate spate in spate , iar in acest caz sa fie unite printr-un macaz cele 2 sensuri de circulatie.
Acum legat de linia 14 nu cred ca are rost infiintarea unui traseu care sa mearga pana la Banc Post pentru ca oricum pana/de la RER nu mai este alta statie.
Off topic:Strazile Iuliu Maniu si Traian Mosoiu nu vor mai fi cu sens unic? Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 05 Feb 2015 15:53:40    Titlul subiectului: 177082

Îmi aduc aminte de acea „deltă” de întoarcere de la gară. Liniile de tramvai de pe Olimpiadei/Berzei au fost schimbate în anul 2000, după o amânare de un an. Am atașat și o imagine cu respectiva deltă.

Legat de problema traseelor propuse odată cu închiderea Pieței Unirii, sunt de părere că sunt foarte prost gândite. De pildă, cei care vor să se deplaseze din Nufărul în Ioșia vor trebui să schimbe vehiculul de două ori, astfel că, dacă nu au abonament, călătorii ar ieși mai ieftin cu taxiul... Studenții vor avea probleme serioase, mă refer la cei care locuiesc în Nufărul, Velența, Dragoș-Vodă, Calea Clujului etc. Ar fi nevoiți fie să ocolească cu autobuzele prin Decebal, fie, mai bine, să meargă pe jos pe Str. Ceyrat sau pe malul Peței.



Piata Bucuresti 2000 (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.68 kb
 Vizualizat:  de 14858 ori

Piata Bucuresti 2000 (2).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1957
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 05 Feb 2015 23:11:58    Titlul subiectului: 177090

La ceea ce am spus mai sus s-ar mai adauga si faptul ca , nepunand linia Pod CFR-Sinteza , aproximativ jumatate din infrastrucutra de tramvai Oradeana ar fi inactiva (Parc 1 Decembrie - Decebal-Olosig + Biserica Emanuel-Iosia) si din vreo 50-60 tramvai active zilnic ar fi cam 20-30. Crying or Very sad
CU modificarea trasselor nu prea aveau alta soluite, si pana acum atunci cand era inchis Centru sau str.Tudor Vladimirescu 10 si 14 foloseau varianta T.Vladimirescu-Decebal-Iuliu Maniu respectiv Primariei-Decebal-T.Vladimirescu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 04/Apr/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 07 Feb 2015 19:12:28    Titlul subiectului: 177123

tcm a scris:
Eu as avea niste propuneri: pe linia 2 sa fie introdus T4D-ZR-ul 44 pe distanta biserica Emanuel-Iosia sau chiar intre Primarie-Iosia (strada Primariei fiind cu sens unic ar putea merge fara probleme si cu fata si cu spatele pe firul lui 1/3R)

Vagonul 44 nu ar face fata pe portiunea Iosia - Biserica Emanuel, mai ales ca lucrarile se vor desfasura in zile cu scoala. Traficul este destul de mare si in Iosia, mai ales dimineata pana la ora 8:00 si apoi intre 13:00 si 17:00. De multe ori si un tramvai cu remorca e plin, chiar daca la orele amintite tramvaiele circula la interval de cateva minute unul dupa celalalt. Conform graficului de circulatie, timpul alocat din Iosia pana la biserica Emanuel este de 10 minute. Deci 10 minute dus, 10 minute intors. Asta ar insemna ca dimineata, vagonul 44 sa plece din capat Iosia tot la 20 de minute, unde mai pui ca e un singur vagon, ca e scoala, ca e aglomeratie si ca vatmanul n-ar avea nici un minut de pauza. Deci cam greu de aplicat ideea ta Smile Si cu ocazia lucrarilor, inclusiv strada Primariei va fi cu dublu sens. Deci inca un motiv sa nu se poata circula cu 44.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1957
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 08 Feb 2015 21:03:33    Titlul subiectului: 177163

Nu vreau sa te contrazic dar 44 a mai fost folosit pe linia 2 in perioada cat a fost schimbata bucla din Iosia , cred. O poza cu el la statia Lipovei: http://www.bihon.ro/tramvaiul-2-scos-temporar-din-circulatie/news-20090922-02111047
Strrada Primariei nu stiam ca va fi cu dublu sens , din articlul postat de OTL am inteles ca doar Iuliu Maniu si Train Mosoiu vor fi cu dublu sens.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 04/Apr/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 09 Feb 2015 13:01:51    Titlul subiectului: 177175

Eu n-am spus ca vagonul 44 n-a mai fost folosit pe linia 2. Stiu ca s-a mai circulat cu vagonul 44 pe relatia Iosia - Biserica Emanuel, dar asa cum ai vazut si in articolul din link, n-a circulat doar vagonul 44 pentru ca e clar ca nu are cum sa faca fata el singur pe acel tronson, motiv pentru care s-a mai circulat si cu un autobuz. De data aceasta insa cei de la OTL au decis probabil sa nu mai complice lucrurile, lasand ca pe portiunea aminitita sa se circule doar cu autobuze. Si tot cu ocazia asta iti spun ca de cand vor incepe lucrarile, pe tronsonul Biserica Emanuel - Iosia, tramvaiele vor fi inlocuite cu cele doua autobuze articulate pe care le detine OTL. Cele doua autobuze sunt planificate sa circule doar acolo in aceasta perioada. Chiar zilele trecute s-au facut niste probe cu ele pe acolo, sa vada cum se incadreaza pe stradutele acelea. Revenind la vagonul 44, el va fi folosit in continuare pe tronsonul Pod CFR - Sinteza in afara orelor de varf. Cu atat mai mult in perioada lucrarilor el ar trebui sa fie acolo, pentru ca, circulandu-se doar pe portiunea Nufarul - Gara Centrala - Pod CFR, in caz de ceva stationare, tramvaiele nu mai au pe unde sa se devieze, iar la Pod CFR n-ar mai ajunge tramvai care sa mearga mai departe spre Sinteza. Dar asa, fiind el acolo, portiunea Pod CFR - Sinteza poate fi acoperita chiar daca in oras se stationeaza si pentru un anume timp nu ajunge nimic la Pod CFR. Iar referitor la sensul dublu de pe strada Primariei, n-am vazut nici eu scris undeva anume despre acest fapt, insa pe pagina web a unui ziar local era prezentata o harta cu devierile din perioada lucrarilor, iar acolo pe harta arata strada Primariei cu dublu sens. Si mi se pare normal sa o faca cu dublu sens, atat timp cat centrul va fi inchis, iar dinspre Independentei nu va putea intra nici o masina pe Primariei. Cei care lucreaza la Primarie sau locuiesc in zona trebuie sa ajunga cumva acolo. Si atunci, numa' bine pot intra de la Emanuel pe Primariei, pe contrasens pana la Primarie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1957
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 09 Feb 2015 13:49:45    Titlul subiectului: 177177

Timi a scris:
vor fi inlocuite cu cele doua autobuze articulate pe care le detine OTL. Chiar zilele trecute s-au facut niste probe cu ele pe acolo, sa vada cum se incadreaza pe stradutele acelea.

Si cum sau descurcat la bucla de intoarcere din Iosia, pentru ca mi se pare cam greu de intors acolo mai ales cu un autobuz articulat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 04/Apr/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 11 Feb 2015 15:01:49    Titlul subiectului: 177225

Nu stiu. Si eu mi-am pus aceasta intrebare. Poate ca nici nu au reusit sa intoarca ci numai au fost sa vada daca se incadreaza sau nu. Din cate am inteles de la un sofer, zilele trecute s-au dus sa taie din bordura. N-am mai fost prin Iosia sa vad ce e acolo, dar daca ajung, am sa ma uit ca si eu sunt curios.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 04/Apr/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 12 Feb 2015 16:02:08    Titlul subiectului: 177240

http://www.bihon.ro/atentie-incepe-marele-haos-oradean/1504236

In articol e precizat faptul ca inclusiv strazile Episcop Mihai Pavel si Primariei vor fi cu sens dublu si este prezentata si o harta cu reglementarea circulatiei pe perioada lucrarilor din Piata Unirii. De mentionat si faptul ca in capat la Iosia, unde intoarce tramvaiul 2, s-au facut modificari pentru a permite intoarcerea unui autobuz articulat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 14 Feb 2015 07:51:45    Titlul subiectului: 177294

Delta temporara de la intersectia Str. Berzei, Bd. Stefan cel Mare si Pta Bucuresti a fost un adevarat magnet pentru mine. Eram in acea perioada in stagiu militar, dar fiind in permisie, mergeam des sa observ cum intorc vagoanele, amintindu-mi de delta liniei 1 de la Emanuel din anii 80. Macazul pentru iesirea din delta era schimbat cu piciorul de catre un angajat postat special pentru a supraveghea si dirija manevrele de intoarcere.
Poza postata daca bine tin minte a fost facuta de Gayer Mark.



or1160 Delta Gara-Berzei 09.07.2001.jpg
 Descriere:
Year 2000. Foto: Gayer Mark
 Mărime fișier:  245.02 kb
 Vizualizat:  de 14349 ori

or1160 Delta Gara-Berzei 09.07.2001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 14 Feb 2015 13:32:55    Titlul subiectului: 177296

Citat:
Delta temporara de la intersectia Str. Berzei, Bd. Stefan cel Mare si Pta Bucuresti a fost un adevarat magnet pentru mine.


La fel și în cazul meu. În 2000 aveam 9 ani, dar îmi aduc aminte cum îl tot băteam la cap pe unchiul meu să mă ducă pe șantierul de pe Olimpiadei. Iar la deltă stăteam cu zecile de minute, doar să văd cum „întorceau” tramvaiele. Domnul care stătea acolo să schimbe macazul îmi explica cum procedează, iar eu l-am întrebat (repet, aveam doar 9 ani...) de ce nu fusese construită o buclă de întoarcere. Îmi spunea că nu era destul loc și, într-adevăr, așa era. Greu am reușit să găsesc o imagine de atunci, cea din Bihari Naplo, de mai sus, dar cea pe care ai postat-o chiar m-a bucurat !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1957
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 14 Feb 2015 22:53:52    Titlul subiectului: 177303

Eu ma duceam cu bunicul in zona , pe vremea aceea aveam 5 ani. Ce numar a primit tramvaiul din poza lui Zsizsi dupa renumerotare?
La statia Abatorului de pe calea Aradului au aparut astazi indicatoare pentru statiile de autobuz care vor deservi linia 2. Va fi o mica problema cu oprirea pe sensul spre Biserica Emanuel deoarece, fiind o singura banda , autobuzul o va bloca pana vor urca/cobori pasagerii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1957
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2015 13:54:02    Titlul subiectului: 177584

Bine ar fi sa fie adevarat. Confused
bihon a scris:
Tramvaie în Piața Unirii, din iunie
În cazul ideal al respectării termenului de finalizare al lucrărilor la calea ferată din centru, vara aceasta s-ar putea realua traficul tramvaielor.

Dacă șoferii s-au obișnuit deja cu restricțiile din trafic, cauzate de șantierul din Piața Unirii, pentru pietoni zona este un continuu poligon de încercare a răbdării. Zilele trecute o potecă înămolită permitea, încă, accesul dinspre Podul Ferdinand peste șinele OTL-ului. De miercuri, însă, șanțul adânc de câțiva metri săpat pe traseul fostelor linii de tramvai este de netrecut pe aproape toată strada Independenței.

Pare greu de crezut în aceste condiții, dar edilii zic că-i posibil ca tramvaiele să circule prin Piața Unirii începând cu mijlocul lunii iunie.

„Termenul oficial opentru terminarea lucrării la linia de tramvai, în cazul în care se va putea lucra conform planificării și nu se vor bloca reciproc constructorii – asta este cazul ideal, este 16 mai. Realist fiind, aș zice că la mijlocul lunii iunie sau chiar de 1 iunie, s-ar putea să reintroducem tramvaiul prin centru. Dacă lucrarea se va afla în faza în care să permită rularea cu 5km/oră, cred că Primăria și comisia de circulație va permite traversarea Pieței”, zice Istvan Csuzi, managerul OTL SA. Asta nu înseamnă că stația de tramvai din Centru va fi funcțională. Csuzi apreciază că va fi amenajată o astfel de stație undeva pe strada Primăriei, cel mai probabil.
Banii, din 2012

Încă din martie 2012 a semnat Primăria contractul de finanțare în cadrul programului Regio de reabilitare, modernizare și refacere scuaruri în Piața Unirii. În anii următori au fost realizate documentațiile și achizițiile publice necesare realizării proiectului, iar la finalul lunii decembrie 2014, administrația a dat ordinul de începere a lucrărilor propriu-zise de reabilitare a Pieței Unirii.

Asocierea de firme Drumuri Orășenești SA, Electro Construct Sildac SRL, Porfido Edarte Conzortio Stabile, Europorfidi SPA, Insanrisa SRL și Gardener SRL a demarat lucrările în data de 16 februarie 2015.

Lucrările efectuate după închiderea circulației au constat în: decopertare strat de asfalt și strat vegetal de pământ, relocări de utilități, îndepărtarea bordurilor și a vegetației ornamentale îmbătrânite. Toate aceste lucrări au fost corelate cu celelalte proiecte care se derulează în imediata vecinătate a pieței Unirii: reabilitarea și consolidarea liniei de tramvai dinspre Parcul 1 Decembrie până la strada Primăriei, a lucrărilor de canalizare pe strada Independenței, dar și a lucrărilor de execuție a parcării subterane din spatele statuii lui Mihai Eminescu.
Va urma

În continuare vor urma lucrări de închidere în canalizație tehnică a cablurilor de rețele, relocări conducte de termoficare, apă-canal și a postului trafo deținut de Electrica, îndepărtarea arborilor îmbătrâniți. Lucrările amintite urmează să fie finalizate în cursul lunii martie.
Proiectul „Reabilitare, modernizare și refacere scuaruri în Piața Unirii” este finanțat prin Programul Operațional Regional, informează Primăria.

http://www.bihon.ro/tramvaie-in-piata-unirii-din-iunie/1508636
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1957
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2015 00:26:07    Titlul subiectului: 177721

bihon a scris:
Modificări de traseu la linia 10
OTL SA informează că din cauza lucrãrilor care se executã în Piața Devei și str. Hațegului, începând de miercuri, 4 martie, linia de autobuz nr. 10 va fi deviată.

Până la finalizarea lucrărilor autobuzul 10 va fi deviat pe strãzile Zarandului și Lipovei.

Pe sensul de deplasare dinspre Velența se va utiliza stația Lipovei comunã cu traseul T1 care înlocuiește tramvaiele iar pe sensul invers de deplasare strația Greierului se va muta pe str. Zarandului.

Până la finalizarea lucrãrilor stațiile P-ța Devei și Hațegului nu vor fi operaționale.
http://www.bihon.ro/modificari-de-traseu-la-linia-10/1510462

Si pe siteul OTL-ului:
OTL a scris:
OTL SA informează că din cauza lucrãrilor care se executã în Piața Devei și str. Hațegului, începând din data de 04.03.2015 dupã oara 8:00, linia de autobuz nr. 10 se deviazã pe strãzile Zarandului și Lipovei.

Pe sensul de deplasare dinspre Velența se va utiliza stația Lipovei comunã cu traseul T1 care înlocuiește tramvaiele iar pe sensul invers de deplasare strația Greierului se va muta pe str. Zarandului.
Pânã la finalizarea lucrãrilor stațiile P-ța Devei și Hațegului nu vor fi operaționale.
http://www.otlra.ro/stiri/544
O mica greseala in articole este vorba de T2 nu T1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1957
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2015 23:45:54    Titlul subiectului: 177920

OTL a scris:
Conferinta de Presa la OTL SA

12
Mar
2015
Astăzi, 12 Martie 2015, a avut loc la sediul OTL SA prima Conferință de Presă din acest an.

Directorul general, dl.István Csuzi, l-a prezentat la începutul conferinței pe noul director economic al societății în persoana d-lui economist Romeo Nica, invitându-l să prezinte o analiză, din punct de vedere economic, a anului 2014.
A urmat prezentarea analizei din punct de vedere al exploatării parcului de tramvaie și auto pentru anul 2014. S-au amintit, ca preambul la prezentarea lucrărilor executate în zona P-ței Unirii, cele 24 de măsuri pe care OTL SA și le-a asumat în vederea îndeplinirii în următorii ani, din cele 36 considerate a fi realizabile și care fac parte din cele 96 cuprinse în studiul realizat de INCERTRANS și care stau la baza planul de mobilitate.
Directorul tehnic al OTL SA, dl.Viorel Pop, a menționat faptul că s-a întocmit, cu ajutorul echipamentelor de măsură achiziționate prin proiectul “Centru de Cercetare Mecatronică a Siguranței Transportului Public în Comun de Călători” montate pe un tramvai Tatra, harta de zgomot din zonele învecinate cu liniile de tramvai. S-au prezentat ultimele achiziții de mijloace de transport în comun care au contribuit la creșterea parcului auto al OTL și, implicit, la satisfacerea nevoilor de deplasare crescute ale cetățenilor orașului, în condițiile reconfigurării traseelor unor linii de autobuz, cauzate de lucrările de reabilitare din zona P-ței Unirii, ultima achiziție fiind reprezentată de cele 5 autobuze Karsan. S-a făcut de asemenea o prezentare însoțită de câteva imagini a utilajului de topit asfalt, de origine poloneză, achiziționat pentru a se reface gropile care apar în carosabil în perimetrul căii de rulare, precizându-se faptul că astfel, prin lucrările executate cu acest utilaj, OTL SA economisește resurse materiale.
Directorul general a continuat prezentând lucrările realizate până în prezent de firma căreia i s-a atribuit contractul de executare a lucrărilor la calea de rulare pe tronsonul cuprins între str.Independenței și str.Primăriei, indicând termenele preconizate pentru finalizarea acestora.
A urmat sesiunea de întrebări pregătite de jurnaliști privind temele discutate în conferință.
Toți cei prezenți au fost invitați să participe la o demonstrație practică de lucru a utilajului prezentat în conferință care a avut loc pe str.Primăriei.

http://www.otlra.ro/stiri/546
Deci la asta este folosit 3 (1183) , masoara nivelul zgomotului. Utilajul acela l-am fotografiat si eu in actiune , il gasiti la topicul "Vehicule de interventii OTL".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1957
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2015 12:16:42    Titlul subiectului: 177929

bihon a scris:
OTL s-a dotat cu midibuze
Karsan Jest, primele autobuze galbene din Oradea Karsan Jest, primele autobuze galbene din Oradea
Scris de Cristina Ghilea - Cinci vehicule galbene, cu aspect ușor futurist pentru transportul în comun orădean, rulează pe rutele puțin solicitate. Karsan Jest, marcă turcească, este cel mai nou model de mijloc de transport în comun, ajuns în dotarea OTL SA din 2 martie și circulă pe liniile 25 - permanent, 24 și 23, ocazional, în funcție de fluxul de călători.

„Midibuzele au 22 de locuri, 16 pe scaune și șase în picioare și vor asigura un transport civilizat în zonele cu afluență redusă de călători”, spune directorul tehnic Mircea Pop.

Acestea au costat câte 39.750 euro fără TVA și unicul lor dezavantaj, la prima vedere, este că au o singură ușă de acces.

„Vehiculele mari nu rezolvă întotdeauna problemele de transport public. Străzile înguste sau fluxurile reduse de călători vor împiedica totdeauna utilizarea autobuzelor mari, fie din cauza costurilor, fie din cauza dimensiunilor. Dar transportul public trebuie să fie accesibil fiecăruia dintre noi, pentru orice destinație urbană”, își apreciază OTL achiziția.
Un nou liberal în conducerea OTL

Pe postul de director economic eliberat prin pensionarea lui Ioan Purge a fost angajat Emilian Romeo Nica, economist, fost membru în Consiliul de Administrație al OTL și fost director în Compania de Apă Oradea. Este al doilea membru PNL din trioul care conduce Oradea Transport Local SA, după Mircea Pop, consilier județean

http://www.bihon.ro/otl-s-a-dotat-cu-midibuze/1513944
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1957
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2015 22:36:49    Titlul subiectului: 178329

Linia T2 va fi prelungita pana la Parcul 1 Decembrie:
OTL a scris:
Linia T2 va fi prelungita incepand cu 6 Aprilie 2015

Răspunzând solicitărilor venite din partea călătorilor, OTL SA, va prelungi traseul liniei de autobuz T2

începând de luni, 6 Aprilie 2015.
Astfel, noul traseu al liniei T2 va fi : str. Lipovei – str. Aviatorilor – Calea Aradului – str.Iuliu Maniu – str.Traian Moșoiu – Pc.1 Decembrie și retur pe str. Iuliu Maniu – str.Traian Moșoiu – str.J.Kalvin – str.Primăriei - Calea Aradului – str. Aviatorilor – str. Lipovei.

http://www.otlra.ro/stiri/549
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1957
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2015 22:11:59    Titlul subiectului: 178506

Programul de circulatie si cel al chioscurilor OTL pentru perioada sarbatorilor pascale.
OTL a scris:
Programul pentru Sarbatorile Pascale
OTL SA informează publicul călător despre programul de circulație al mijloacelor de transport în comun și al punctelor de vânzare a titlurilor de călătorie în perioada sărbătorilor Pascale Ortodoxe.

În 12 și 13 Aprilie 2015 mijloacele de transport în comun vor circula conform graficelor de zile nelucrătoare. Excepție vor face autobuzele care circulă pe liniile 19, 20, 21R, 21 N, 22 și 23 care se vor retrage de pe trasee sâmbătă, 11 Aprilie 2015, începând cu ora 19.00, iar în data de 12 Aprilie 2015 nu vor circula.
Punctele de vânzare a titlurilor de călătorie vor fi închise în 12 Aprilie 2014, iar în 13 Aprilie vor fi deschise conform programului de duminică, respectiv:
P-ța Cetății, P-ța Decebal, Sala Antonio Alexe - 08.00 – 17.00
Olosig, Pod CFR, Gară - 08.00 – 17.30
Casa de Cultură, P-ța Rogerius - 08.00 - 20.00
B.Emanuel - 08.00 – 18.00
Ciheiului, Războieni - 08.00 – 18.30
Auchan - 12.00 – 18.00 în 11.04
- 12.00 – 20.00 în 13.04
Autogara Nufărul - 06.00 – 20.00
Mag.Crișul - 08.00 – 16,30
Aviatorilor, Nufărul - închise.
În perioada 13 – 17.04.2015, punctul de vânzare de la Universitatea Oradea va fi închis.
OTL SA urează tuturor Paște Fericit !

http://www.otlra.ro/stiri/554
Si pentru cine inchiriaza biciclete
Citat:
Se redeschide Centrul de Inchirieri Biciclete I Velo
A informează că începând de vineri, 10 Aprilie 2015,

se redeschide Centru de Inchirieri Biciclete I’Velo amplasat la intrarea în Pc. 1Decembrie.
Condițiile de închiriere rămân neschimbate, abonații OTL beneficiind în continuare de facilitățile oferite

http://www.otlra.ro/stiri/555
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Apr 2015 09:55:54    Titlul subiectului: 178786

Astăzi la Viena concurenți de la 23 de societăți de transport public din Europa se întrec în cadrul celui de-al patrulea Campionat European al Vatmanilor. Ideea acestui campionat s-a născut în timpul pregătirilor festivităților de sărbătorire a 140 de ani de tramvai în Dresda, unde a și avut loc prima ediție, în 2012. Următoarele orașe-gazdă au fost Budapesta și Barcelona. După etapa preselecției, în care fiecare dintre societățile de transport public participante își testează la sânge proprii vatmani prin probe ca oprirea la punct fix cu a treia ușă a tramvaiului ori estimarea cu precizie a vitezei de 20 km/h, urmează etapa de școlarizare a echipelor (fiecare formată din două persoane) în cadrul societății de transport public care găzduiește competiția, astfel încât toți participanții să beneficieze de condiții egale, conducând același tip de tramvai. La Viena, concursul se desfășoară în cadrul Zilei Tramvaiului, care cuprinde felurite atracții pentru publicul larg, care a fost invitat astăzi la Atelierele Centrale ale Wiener Linien.

Romania are și ea reprezentanți, de la OTL Oradea.

Transmisia în direct a evenimentului se poate urmări la adresa: http://www.wienerlinien.at/eportal2/ep/programView.do/pageTypeId/66526/programId/74812/channelId/-54101.

_______________________________________________

Este, cumva, si Timi la Viena?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Apr 2015 12:02:23    Titlul subiectului: 178787

După procesarea rezultatelor primelor 15 echipe care au încheiat prima etapă, Oradea se află pe locul 3, la egalitate de puncte cu Viena.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Următoare
Pagina 5 din 15

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community