Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole de presa
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 25/Apr/2017
Mesaje: 131
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2017 03:44:22    Titlul subiectului: 188048

Din cate am inteles, pe Calea Aradului linia de tramvai va veni construita pe mijloc, pe locul actualului scuar verde care desparte sensurile de mers, scuar care va fi desfiintat pentru a face loc liniei. Chiar si asa, parcarile vor trebui puse paralel cu soseaua. La sensul giratoriu nu vad sa existe vreo problema daca linia va fi facuta in asa fel incat tramvaiele sa faca sensul exact ca masinile. Cum tramvaiul va veni pe mijloc, asta inseamna ca in sens tramvaiul o va tine tot pe banda din stanga, deci nu vad sa existe o problema, pentru ca masinile care vor veni pe banda din dreapta, vor face la dreapta sau inainte, nicidecum stanga prin fata tramvaiului. Apoi, la acel viraj stanga imediat dupa podul peste Peta, prevad un semafor cu senzor. Tramvaiul vine pe banda din stanga si inainte de viraj, primeste verde pentru cateva secunde, pentru a putea traversa in siguranta cele doua benzi de pe contrasens. La fel si la intrarea pe Calea Aradului la venirea dinspre Auchan, acelasi semafor cu senzor ar permite intrarea tramvaiului direct pe banda a doua.

Pentru ca se discuta tot mai mult si cu siguranta vor urma multe alte discutii de acum incolo despre noua linie de tramvai ce urmeaza a fi construita in Oradea, am deschis un topic dedicat acestui subiect. Rog administratorul sa mute la topicul dedicat tot ce s-a vorbit aici si pe la alte topice pe marginea acestui subiect, dupa care sa stearga aceasta ultima fraza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Apr/2017
Mesaje: 6218
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2017 09:53:24    Titlul subiectului: 188052

Linia ar trebui separata de calea de rulare, asa cum este in Budapesta de exemplu.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 530
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2017 15:59:37    Titlul subiectului: 188097

A fost aprobata si construirea autogarii "Stefan cel Mare" care va fi destinata pasagerilor care vin din localitatile de la nord de Oradea.
Primaria Oradea a scris:
Consilierii locali au aprobat înființarea unei autogări pe Bdul Ștefan cel Mare

În cadrul ședinței de Consiliu Local de ieri, 26 ianuarie, consilierii locali au aprobat înființarea autogării pe Bdul Ștefan cel Mare - Gara Centrală, de către Societatea de Transport Local SA.

Capacitatea autogării va permite deservirea tuturor operatorilor de transport care au aprobate trasee în zonă. Autogara este finanțată în intregime din bugetul local al municipiului, urmând să fie integrată domeniului public al acestuia. Operatorul serviciului public va fi OTL SA.

"Noua autogară va funcționa ca un terminal intermodal pentru călătorii care vin din alte localități, iar toți operatorii de transport care vor utiliza această stație vor intra astfel în legalitate pe teritoriul municipiului Oradea", a menționat primarul Ilie Bolojan.

Contractul de execuție cu firma Abed Nego a fost semnat, lucrările la autogara din Bdul Ștefan cel Mare urmând să înceapă în primăvara acestui an, noua autogară urmând să devină funcțională, conform estimărilor, din toamna acestui an.

Autogara va avea hol de așteptare, birou administrativ, punct de vânzare bilete, spațiu comercial și grupuri sociale pentru femei/bărbați și persoane cu dizabilități.

Valoarea investiției este de 1.165.121,43 lei.

http://www.oradea.ro/stiri-oradea/consilierii-locali-au-aprobat-infiin-539-area-unei-autogari-pe-bdul-stefan-cel-mare

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 530
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 02 Feb 2017 20:07:04    Titlul subiectului: 188200

Avand in vedere , ca in urmatoarea perioada sunt anuntate proeste , cel mai probabil va fi afectata si circulatia mijloacelor de transport in comun. Astazi proetstatarii vor merge pe traseul : Piața Unirii – str. Traian Moșoiu – Piața Emanuil Gojdu – Podul Dacia – Bulevardul Gen. Magheru – str. Republicii – Bdul Ștefan cel Mare – str. Transilvaniei și retur pe Bulevardul Ștefan cel Mare – str. Republicii – str. George Enescu – Parcul Traian (Instituția Prefectului județului Bihor) – str. Republicii (pietonal) – str. Piața Regele Ferdinand – podul Sf. Ladislau – Piața Unirii.
http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1/oradenii-chemati-iar-la-protest-joi-seara-se-va-marsalui-din-centru-pana-in-rogerius-131942.html

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 06/Mar/2017
Mesaje: 100
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Joi 02 Mar 2017 19:27:59    Titlul subiectului: Orădenii vor călători gratuit cu „Autobuzul Anului 188618

Un autobuz electric Solaris Urbino 12 va fi testat la Oradea.

BIHON a scris:
Autobuzul electric Solaris Urbino 12, declarat „Autobuzul Anului 2017 în Europa”, va circula timp de o săptămână în Oradea.

„Descris ca extrem de silențios și fără emisii poluante, remarcat prin construcția modernă, dar și prin costurile scăzute în exploatare, autobuzul electric Solaris Urbino 12, va fi la dispoziția orădenilor în săptămâna 6-13 martie.

„Autobuzul cu podea joasă, lung de 12 metri, cu o capacitate de 30 de locuri pe scaune, este pus la dispoziția orădenilor, vreme de o săptămână, pe diferite trasee ale liniilor de autobuz, începând de Luni, 6 Martie 2017, de către reprezentanța Solaris în România, în baza unui parteneriat de colaborare cu Oradea Transport Local”, precizează purtătorul de cuvânt OTL, Carmen Tocuț.

Potrivit aceleiași surse, călătorii vor circula gratuit cu acest autobuz, pe toată perioada în care acesta se va afla în Oradea.

Toți călătorii care vor circula cu autobuzul electric sunt invitați de OTL să completeze un chestionar pe pagina societății, www.otlra.ro


http://www.bihon.ro/oradenii-vor-calatori-gratuit-cu-autobuzul-anului-2017-in-europa/1791481
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 530
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2017 16:54:36    Titlul subiectului: 188736

bihon a scris:
Călătorii OTL cu ghid tehnic
Un autobuz electric Solaris va circula, săptămâna aceasta, pe mai multe linii OTL, în periplul său european de promovare.

Orădenii au șansa să afle la prima mână cum este să circuli în oraș cu un autobuz electric. Un Solaris electric nou, declarat anul trecut „Autobuzul anului”, a ajuns luni în Oradea și va fi testat gratuit de OTL SA. „În final va acoperi toate liniile”, a anunțat viceprimarul Mircea Mălan, invitând orădenii să-l testeze. Vicele a precizat că pasagerii interesați pot cere detalii de ordin tehnic de la un specialist, care se va afla mereu în acest autobuz inscripținat special.
Visul OTL-istului

„Este un vis pentru noi. Testele acestea sunt obligatorii, e clar că acesta este viitorul”, a declarat Csuzi Istvan, managerul OTL SA. Acesta apreciază însă că, pe cât de rentabile sunt autobuzele electrice în exploatare, pe atât de mare este investiția inițială și costul înlocuirii bateriilor. Csuzi a avansat ideea că Oradea ar putea avea primul astfel de autobuz în doi sau trei ani, dar numai în condițiile accesării de fonduri europene. Conform reprezentantului Solaris, Florin Chivu, prețul de pornire al unui astfel de autobuz este undeva la 400.000 – 450.000 de euro. De reținut, totuși, că costul de exploatare al autobuzului electric Solaris este de jumătate din costul unuia care funcționează cu combustibil lichid. În plus, Csuzi insistă pe faptul că aceste autobuze nu emit noxe: „azi poate părea un moft dar, dacă ne uităm la smogul din orașele din apropiere, Debrețin sau Budapesta, se poate vedea cât de importantă este reducerea poluării în zonele urbane”. Conform reprezentantului Solaris, autobuzele electrice pe care le prezintă au tocmai menirea scoaterii transportului poluant din zonele centrale, nu sunt concepute sau dotate pentru curse lungi.
Cost diferit

Campania Solaris parcurge, anul acesta, opt țări. În România va sta pentru cinci luni, timp în care va ajunge în 14 orașe, dintre care Oradea este primul.

„Solaris Urbino E12 e un autobuz fără emisii poluante, integral electric. Orașele în care sunt în exploatare aceste autobuze sunt în Polonia, Germania și în specia Finlanda. S-au produs 51 de autobuze și mai sunt comenzi pentru încă 50”, spune Chivu.

Acesta arată că pentru aceste autobuze este necesară o infrastructură – cu pantograf sau sistem lent de încărcare.

Autobuzele au podeaua complet joasă, realizat modular, cu priza de încărcare în centru. Pe acoperișul autobuzului sunt așezate bateriile de tracțiune, instalația de aer condiționat, containerul de tracțiune, pantograful și recuperatorii de energie.

Solaris Urbino E 12 a câștigat titlul de Autobuzul Anului la Bruxelles, anul trecut, iar diploma i s-a dat cu ocazia Târgului de la Hanovra, de anul trecut.

Chivu spune că prețul fiecărui autobuz rezultă din soluția adaptată la condițiile specifice ale localității: datele topografice, viteza de deplasare, distanța între stații și harta traseelor. „Un autobuz produs pentru Oradea ar costa mai puțin decât unul produs pentru Suceava, de exemplu, pentru că în Suceava sunt dealuri”, exemplifică Chivu, arătând că necesarul de acumulatori face diferența principală, în acest caz.

După prezentarea tehnică, Solaris și OTL au oferit și o probă în teren, pe ruta Primăriei – Decebal – Tudor Vladimirescu – Primărie.
Solaris electric, în graficele OTL

Autobuzul aflat în campanie de promovare a fost repartizat pe următoarele linii:

– luni, Linia 17
– marți, Linia 17

– miercuri, Linia 14

– joi, Linia 10

– vineri, Linia 12

– Sâmbătă, Linia 19

Călătoriile Solarisul electric sunt gratuite dar pasagerilor lor li se va cere să completeze un chestionar referitor la condițiile pe care le constată în autobuz.

http://www.bihon.ro/calatorii-otl-cu-ghid-tehnic/1793298
Pentru Oradea , daca vor fi achizitionate cred ca este mai buna varianta cu pantograf pentru a se incarca de la reteaua de tramvai.
Pentru inlocuirea autobuzelor cu combustibili fosili din orase , nu ar fi mai ieftina introducerea troleibuzelor (infrastructura , mentenanta , etc) decat a autobuzelor electrice (statii de incarcare , baterii , etc)? La autobuzele electrice nu ar fi o optiune montarea de panouri solare , care sa incarce bateriile pe timpul zilei , iar noaptea sa foloseasca acumulatorii , sau ar fi prea scumpa o asemenea investitie? Smile
Fata de aspectul autobuzul SOR testat la finalul lui 2015 in Oradea , Solarisul arata mult modern.

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 06/Mar/2017
Mesaje: 100
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2017 18:25:50    Titlul subiectului: :) 188737

Citat:
Pentru Oradea , daca vor fi achizitionate cred ca este mai buna varianta cu pantograf pentru a se incarca de la reteaua de tramvai.


Sistemul de încărcare prin pantografe sunt incompatibile cu rețelele de alimentare a tramvaielor, însă pot fi compatibile cu rețele de troleibuz (este nevoie de doi poli, adică două fire catenare). Sistemele moderne functionează la tensiuni și curent mai mare decât cele din rețelele de tramvai sau troleibuz.

Citat:
Pentru inlocuirea autobuzelor cu combustibili fosili din orase , nu ar fi mai ieftina introducerea troleibuzelor (infrastructura , mentenanta , etc) decat a autobuzelor electrice (statii de incarcare , baterii , etc)?


Introducerea troleibuzelor este rentabilă pe traseele unde se suprapun mai multe linii de troleibuz sau unde funcționează linii de autobuz aglomerate, așa ca costul rețelei împărțit la numărul troleibuzelor de pe traseu să fie cât mai mic. În schimb, autobuzele electrice sunt o soluție viabilă în locurile unde circulă autobuze puține sau pe rute mai lungi, unde costul relativ al infrastructurii de troleu ar fi imens.

Citat:
La autobuzele electrice nu ar fi o optiune montarea de panouri solare , care sa incarce bateriile pe timpul zilei , iar noaptea sa foloseasca acumulatorii , sau ar fi prea scumpa o asemenea investitie?


În momentul de față panourile solare nu au un randament care să permită producție de energie electrică destulă pentru un vehicul electric. (ar trebui montate suprafețe mult mai mari decât ce ar încăpea pe acoperișul unui autobuz electric).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 530
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 10 Mar 2017 20:51:07    Titlul subiectului: 188824

De luni , linia 12 va ocoli parcul Balcescu pentru a opri la Colegiul Partenie Cosma doar in zile lucratoare in perioada orelor de varf.
OTL a scris:
Modificari la traseul si graficul de circulatie ale liniei 12
Informăm publicul călător că, începând de Luni, 13 Martie 2017,stația de autobuz a liniei 12, Colegiul Economic “Partenie Cosma” va fi operațională numai în Zilele lucrătoare cu școală sau vacanță , în orele de vârf, traseul

liniei 12 fiind: Nufărului (Kaufland)-Morii-Bumbacului-P-ța Nucetului-Eforie-Velența-Seleușului-Războieni-Muntele Găina-D.Cantemir-P-ța E.Gojdu-P-ța 1 Decembrie-Independenței-Pta Unirii-Avram Iancu-Sucevei-Calea M.Basarab-Sucevei-Horea-P-ța 22 Decembrie-Ghe.Costaforu-D.Cantemir-M.Găina-Războieni-Seleușului-Velența-Eforie-P-ța Nucetului-Bumbacului-Morii-Nufărului- Ogorului-Nufărului(Kaufland).
În afara orelor de vârf în Zilele lucrătoare cu școală sau vacanță, Sâmbăta și Duminica și în Sărbători legale, pe sensul de mers dinspre P-ța Unirii către Kaufland Nufărul, autobuzele vor circula pe traseul modificat: de pe Avram Iancu – Horea - P-ța 22 Decembrie - Ghe.Costaforu – Muntele Găina – Războieni – Seleușului - P-ța Nucetului – Bumbacului – Morii – Nufărului – Ogorului – Nufărulului (Kaufland).
Graficele de circulație vor fi afișate în stații.
Vă mulțumim că ați ales OTL și vă dorim călătorie plăcută.

http://www.otlra.ro/stiri/823

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Apr/2017
Mesaje: 674
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 21 Mar 2017 17:13:28    Titlul subiectului: 189134

Sursa www.bihon.ro 21.03.2017
http://www.bihon.ro/innoirea-tramvaielor-in-licitatie/1801281
Citat:
Înnoirea tramvaielor în licitație
Conform acestuia, în procedura de atribuire se va merge pe termenele cele mai scurte prevăzute de lege, ceea ce ar face ca, în aproximativ două săptămâni, să poată fi desemnat câștigătorul.
În perspectiva găsirii unei firme care să facă „liftingul” pentru Tatra, directorul OTL și viceprimarul Mircea Mălan au fost în vizită la Arad, la fabrica Astra Vagoane Călători, pentru a vedea la fața locului cum se lucrează la modificarea unor garnituri de tramvai.
„Eu sper să se prezinte la licitația OTL, sunt unii dintre producătorii cu rezultate notabile”, spune Csuzi.
Astra Vagoane Călători produce două modele noi – Imperio și Autentic și a făcut recondiționarea pentru tramvaiele GT4, care circulă în Timișoara.
„Am vrut să vedem ce înseamnă un tramvai nou și ce înseamnă unul modernizat. Ei lucrau chiar acum la modenizarea tramvaielor pentru Timișoara. Am vrut să vedem calitatea la care se lucrează, diferența de consturi între garniturile noi și cele modernizate, pentru ce dotări se poate opta. A fost o întâlnire de lucru la Arad”, spune Mălan.
Vicele insistă că, deși Primăria a optat pentru înnoirea vechilor garnituri, pretenția este ca, în urma liftingului, acestea să arate ca noi, atât ca estetică cât și din punctul de vedere al confortului.
„Facem o garnitură, să vedem cum iese și la ce cost. Ulterior, pe fonduri europene, o să încercăm să modernizăm cât mai multe dintre tramvaie”, zice el.
Modernizarea primului tramvai va fi suportată din bugetul OTL, via bugetul orașului. La finalul lunii trecute, OTL a primit aprobarea Consiliului Local pentru a demara licitația modernizării unui tramvai de tip T4D + B4D. Prețul pentru înnoirea unei locomotive și a unui vagon este de 406.208 euro.
La modelarea proiectului au lucrat, în baza unui parteneriat, OTL SA, Astra Vagoane Arad, Electroputere VFU Pașcani și Universitatea Oradea.
În procesul de modernizare se vor recondiționa sau vor fi înlocuite: șasiul, boghiul, tracțiunea, caroseria, interiorul și va fi introdus un sistem de climatizare și de încălzire. În Oradea sunt acum 43 de tramvaie Tatra.

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 530
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 23 Mar 2017 16:26:16    Titlul subiectului: 189215

bihon a scris:
Sindicatul din OTL, protest în fața Primăriei
Zvonul disponibilizării a 26 de angajați, pe fondul lipsei de comunicare oficială cu conducerea, a scos sindicaliștii OTL la protest.
Aproximativ 35 de sindicaliști, angajați ai OTL SA, au ieșit, joi la amiază la protest, nemulțumiți de spectrul reducerilor de personal, încă neconfirmate oficial de conducerea operatorului de transport public. „Istoria se repetă, în 2015 am mai câștigat vreo trei procese cu conducerea, pentru că au procedat ca acum, fără să respecte legea”, spune liderul Sidicatului Transloc din OTL SA, Virgil Mânz.

Mesajele de pe pancartele oamenilor: „Consilierii locali nu verifică cheltuirea banului public în OTL, Primăria acoperă greșeli de management, nesancționându-le!”, „Nu subfinanțați transportul public” și „Funcționăm după prevederi legale sau după bunul plac al autorităților locale?”
Fără consultare

Acesta reclamă că personalul s-a trezit că se umblă la modificarea organigramei „după bunul plac” al conducerii, „fără niciun motiv justificat” și, mai ales, fără să se consulte cu sindicatul și fără să comunice deciziile luate în Consiliul de Administrație.

„Problema este că nu ne comunică hotărârea luată în Consiliul de Administrație. Contractul colectiv de muncă îi obligă să ne comunice în două zile ce se decide în CA, ori ședința CA a fost luată în 10 februarie”, reclamă Mânz.

Acesta spune că săptămâna trecută, una dintre vânzătoarele din chioșcurile de bilete, a primit „un fel de struțo-cămilă, o notificare în care scria că ține loc de preaviz”. „Femeia nu figurează cu abateri, este unic întreținător de familie, are 1500 de lei salariu. Cică ar avea cel mai mic punctaj, la ceva evaluare. Ce evaluare? Pe ce criterii, nimeni nu știe, că doar toate vânzătoarele fac aceeași muncă. Mânz spune că femeia concediată a fost aleasă de șeful său direct, fără criterii transparente, ci doar pe baza alegerii subiective.

„A fost adus și acela de Csuzi, că e clar cum se fac concursurile pentru funcții în OTL, cum s-a făcut și acela pentru postul de director economic”, insinuează sindicalistul, referindu-se la modul în care și-a dobândit funcția liberalul Romeo Nica.
A cerut Bolojan?

Fără să aibă vreo confirmare oficială, Mânz spune că a aflat că se urmărește concedierea a maxim 26 de persoane. Nu sunt vizați șoferii și vatmanii.

„Șefii noștri ne-au spus că au avut discuții cu cei din Primărie și Bolojan le-ar fi cerut să facă reduceri de cheltuieli, pentru că, din cauza anulării celor 102 taxe prin Legea Dragnea, ar fi scăzut încasările la buget. Ai noștri numai asta știu când e vorba să reducă cheltuiele, să dea afară oameni”, comentează Mânz.

Sindicalistul dă de înțeles că OTL nu se zgârcește deloc cu cheltuierea banilor pe deplasări: „într-un singur sfârșit de săptămână, deplasările făcute de cei trei directori în țară, acoperă salariul femeii pe care vor să o dea afară. Nu contează nici că mașinile de firmă ale tutror șefilor, după program, dispar în patru zări, în oraș și în Județ, nimeni nu le ține socoteala cheltuielilor”.
Proces

Mânz spune că va chema OTL în judecată pentru modul în care au anunțat casierița de disponibilizare. „Am mai câștigat procese cu conducerea pentru practicile ilegale și am fi câștigat și procesul pentru modul în care au ales să facă externalizarea controlorilor, dar oamenii ne-au cerut să renunțăm”, zice Mânz.

De altfel, în ochii șefilor din Primărie, procesele pierdute de OTL și sumele pe care a trebuit să le achite celor disponibilizați ilegal, sunt minusuri în evaluarea managerului Csuzi. Mânz mai zice că va scoate oamenii în Piața Unirii, câte o zi, și în săptămânile care urmează, dacă discuțiile cu conducerea OTL și cu Primăria, nu duc nicăieri.
Optimizări

Managerul OTL SA, Csuzi Istvan, susține că nu urmează niciun fel de concedieri colective, doar „optimizări” ale organigramei, în urma cărora, unele posturi „devin inutile”.

„Organigrama se modifică pe cale naturală, în urma unor pensionări. În plus, există acum prelucrarea digitală a informației, deci și aici se pot face optimizări”, spune Csuzi.

protest-otl-oradea-13

El insistă că toate reducerile de personal din ultimii ani s-au reflectat în creșterea nivelului de salarizare al vatmanilor și șoferilor, al căror număr a crescut, pe măsură ce s-a extins graficul de linii al OTL.

„Dacă ne uitam la ultimii 8 ani putem constata ca s-au dublat salariile șoferilor și a vatmanilor, acum s-a ajuns ca un salariu brut să fie de 2.700 de lei. Dacă aceste creșteri nu reflecta o preocupare suficientă a conducerii, atunci clar vedem diferit lucrurile”, comentează Csuzi.

www.bihon.ro/sindicatul-din-otl-protest-in-fata-primariei/1803164

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Apr/2017
Mesaje: 674
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 31 Mar 2017 11:30:33    Titlul subiectului: 189381

Editia online www.bihon.ro vineri 31.03.2017:

Directorul OTL, Csuzi István, a demisionat pentru a pleca în Abu Dhabi

Citat:
Deseori criticat în Oradea, directorul OTL a primit o ofertă „de nerefuzat”. De la 1 mai, Csuzi Istvan va ocupa funcția de directorul general al transportului public din Abu Dhabi.
Compania se numește City Transport și operează servicii de transport public din anul 2008 în Abu Dhabi și suburbii, Al Ain și regiunea Estică și interurban între Abu Dhabi și Dubai.
Știre în curs de actualizare…

http://www.bihon.ro/directorul-otl-csuzi-istvan-a-demisionat-pentru-a-pleca-in-abu-dhabi/1807602

Nu pot să nu reacționez la această știre: a fost un șoc pentru mine, cu părere de rău am luat la cunoștință decizia dumenealui și sunt foarte curios urmașul va continua proiectele în derulare (extinderea rețelei, modernizarea tramvaielor, etc.)?

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community