Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole de presa
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2018
Mesaje: 727
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2017 15:42:08    Titlul subiectului: 192488

Nu vreau sa carcotesc, dar de ce nu este posibil sa intrii pe sens interzis cu autobuzul pe Primariei? Oricum sub indicatorul de acces interzis nu exista indicator aditional de "exceptie OTL SA" deci si tramvaiele oricum intra pe interzis...
Ideea e ca degeaba va merge autobuzul cu "T1" pe str. Iuliu Maniu va transporta aer vrac Daca cineva va astepta in statia de la Queens ca nu a citit anuntul si neavand panou informativ in acea statie va injura mult si bine si incet incet OTL isi pierde clientii.
De ce nu poate intra autobuzul in statiile de tramvai cum facea mai demult in ciuda bordurilor de despartire a sensurilor de pe Decebal?

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 23/Ian/2018
Mesaje: 621
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2017 16:16:30    Titlul subiectului: 192489

In conditiile actuale , soferul autobuzului ar ajunge vedeta prin presa , pe Facebook si Youtube ca merge pe contra sens. Daca ar fi pus indicator Interzis cu exceptia OTL , asa cum este in Cluj-Napoca pe unele strazi pentru autobuze si troleibuze , ar fi alta poveste. Un alt motiv pentru care nu intra pe strada Primariei ar fi ca sa nu incurce muncitorii. Confused Autobuzul ar putea intra in statia tramvaiului , s-a practicat in trecut. Spre Olosig , va merge pe Tudor Vladimirescu , evitand strada Primariei, deci conform imaginii atasate , va sari statiile Piata Unirii , Simion Barnutiu si Podul Decebal. In plus cei care vor dori sa mearga de la Piata Mare pe Decebal , vor fi nevoiti sa ia la pas tot Parcul 1 Decembrie pentru a lua autobuzul. Chiar daca este pentru cateva ore , aceasta substituire a tramvaielor nu este cea mai inspirata. In articol nu este mentionat daca 1N si 3N vor circula sau daca tramvaiele vor circula Nufarul-Gara-Pod CFR.


23795552_1966309850049331_808533844975209068_n.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  313.22 kb
 Vizualizat:  de 464 ori

23795552_1966309850049331_808533844975209068_n.png



_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 23/Ian/2018
Mesaje: 621
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2017 23:59:11    Titlul subiectului: 192616

Incepand de astazi si pana duminica inclusiv , tramvaiele vor circula numai pe liniile 2 , 4N si 4R
OTL: Traseele liniilor de tramvai în perioada 30 Noiembrie – 3 Decembrie 2017

OTL SA anunță publicul călător că în 30 Noiembrie, 1,2 și 3 Decembrie 2017 tramvaiele vor circula numai

pe liniile 2, 4 R, respectiv 4N cu respectarea următoarelor trasee:
2 – Nufărul – Biserica Emanuel – Ioșia - Biserica Emanuel - Nufărul
4R – Nufărul – Gară – Olosig – Pod CFR (Sinteza) – Olosig – Decebal – Nufărul.
4 N – Nufărul – Decebal – Olosig – Pod CFR (Sinteza) – Olosig – Gară – Nufărul.
Vă mulțumim că ați ales OTL și vă dorim călătorie plăcută

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2018
Mesaje: 727
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2017 19:02:48    Titlul subiectului: 192718

A devenit oficial ce am experimentat de mai bine de o luna in cadrul "jocul traseelor" initiat de responsabilii cu organizarea traseelor din cadrul OTL. Trebuia pusa la punct sistemul de informare prin panouri cu mesaj separat de genul "Stimati calatori! Va informam, ca incepand cu data de xx,xx,2017 se va modifica... "anuntat in mass-media si pe site si abia dupa aceea sa se treaca la faza de implementare... nu,... ei mai intai au facut schimbarea fara sa anunte publicul calator, au testat reactia si daca nu sare "butoiul" in aer, experimentul este declarat de succes. Cineva va primi un premiu de Craciun pentru ideea asta. Lucru facut cu cap, ghici cu care...

08.12.2017 www.bihon.ro
http://www.bihon.ro/otl-schimba-traseul-liniilor-de-tramvai-in-weekenduri/1949034
OTL schimbă traseul liniilor de tramvai în weekenduri
Reprezentanții Societății de Trasnport Local Oradea anunță că liniile tramvaielor vor avea trasee modificate în zilele de sâmbătă și duminică.
OTL SA anunță publicul călător că în 9 și 10 Decembrie 2017 tramvaiele vor circula numai pe liniile 2, 4 R, respectiv 4N.
„În cursul zilei de sâmbătă de duminică nu sunt atâtea persoane de transportat și atunci facem o legătură directă între cartierul Rogerius și Nufărul, respectiv zona Ioșia ca să acoperim tot orașul”, a explicat pentru Bihon.ro, directorul general al OTL, Viorel Pop.
Acesta a mai declarat că această măsura a fost instituită pentru fiecare weekend.
Traseele liniilor de tramvai în weekenduri:
2 – Nufărul – Biserica Emanuel – Ioșia – Biserica Emanuel – Nufărul.
4R – Nufărul – Gară – Olosig – Pod CFR (Sinteza) – Olosig – Decebal – Nufărul.
4N – Nufărul – Decebal – Olosig – Pod CFR (Sinteza) – Olosig – Gară – Nufărul.

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 23/Ian/2018
Mesaje: 621
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 26 Dec 2017 14:57:13    Titlul subiectului: 192924

Bihon:
Tramvaiele berlineze, în trafic de anul viitor
”Acest tramvai nu este un hârb”, insistă directorul OTL, Mircea Pop, în replica la comentariile nemulțumiților.

Ultimul lot de tramvaie second hand urma să ajungă în depoul OTL înainte de Crăciun. Între sărbători, tehnicienii montează aparatura electronică specifică Oradiei, iar anul viitor garniturile galbene ar urma să iasă în trafic. Conducerea OTL și viceprimarul Mircea Mălan au prezentat achiziția într-o ultimă conferință de presă din acest an, ocazie cu care s-au abordat și alte subiecte care afectează orădenii clienți ai OTL – liniile dedicate transportului în comun și mărirea intervalului de așteptare dintre curse, în plină iarnă.
Alternativă

Viceprimarul a spus că de la această ultimă achiziție așteaptă ameliorarea stării tehnice și estetice a flotei OTL. Zilnic, operatorul de transport în comun are pe trasee 45 de tramvaie și încă cinci, ca rezerve. Dintre acestea, vedete sunt cele 10 Siemensuri care asigură cele mai bune condiții călătorilor. Restul, lasă mult de dorit.

„Acum am decis să cumpărăm aceste tramvaie second hand dar care sunt modernizate, garnituri ca acestea încă mai circulă în Berlin. Vrem să mai achiziționăm încă 20, tot din Berlin și încercăm, pe axa Mobilitate și pe HU-RO să achiziționăm încă 10 tramvaie noi astfel încât OTL să dispună de o flotă de calitate”, zice Mălan.

Mircea Pop, directorul OTL a precizat că ”un tramvai de genul acesta a costat 25.000 de euro iar transportul aferent a fost încă 10.000 de euro pentru fiecare”, din cauză că au venit în convoi agabaritic de-a lungul mai multor țări.
25673524_1956223817724370_1586042051_o-1

Mălan a insistat că achiziția acestor seconduri este alternativa la ideea modernizării tramvaielor vechi din depoul OTL, care a eșuat: ”am dus un tramvai la ASTRA Arad dar când au dat jos tabla au constatat că totul era într-o stare de degradare foarte avansată. Ne-au spus că sub o jumătate de million de euro nu se poate pune în discuție modernizarea tramvaielor. Am decis că nu e firesc să investim sume atât de mari în tramvaie care au deja 45 de ani”.

Pop apără și el decizia achiziției de tramvaie second: ”au apărut foarte multe discuții despre calitatea acestor tramvaie. Părerea noastră e că acest tramvai nu este un hârb”. El spune că acestea asigură un confort mai bun pentru călători, au sistem de recuperare a energie pe frânare, de până la 27% și consumă cu 15% mai puțin ca garniturile din dotarea OTL.

Tramvaiele cumpărate acum sunt model Tatra modernizate în 1996- 1998. Totuși, garniturile nu au instalație de aer condiționat decât în cabina vatmanului. Iarna, temperatura in vagoane este plăcută, pentru că sunt bine încălzite și sunt dotate cu buton de deschidere a ușii. Vara, rămâne de văzut ce va face OTL pentru a reduce condițiile de saună care apar în tot mai fierbințile veri orădene.
Prioritizare

Cu realitatea răririi curselor OTL pe fondul negocierilor cu sindicatele și schimbării fiscalității naționale, OTL a cerut, din nou, acordarea de benzi separate în traficul orădean. Măsura ar compensa puțin din disconfortul creat orădeanului client al OTL, care trebuie să așepte în plus în stație și din cauza faptului că mijloacele de transport n comun sunt nevoit să aștepte după mașini.

”E o discuție mai veche, reluată zilele trecute. OTL a cerut benzi dedicate și dl. director ne-a dat exemplu Clujul. Din păcate noi nu putem face asta peste tot”, spune Mălan.

Acesta ”negociază” cu OTL deci cu orădenii care folosesc transportul în comun, oferind linie prioritară pe Decebal.
Vom vedea

”Pe Magheru, avem păreri diferite. Magheru continua să rămână cea mai circulată arteră rutieră și circulația din 5 benzi, 2 care vin pe Cantemir, 2 pe Averescu și de pe Ștrandului… se descarcă în Magheru”, zice vicele.

Dacă oferta de pe Decebal o face în absența unor studii și măsurători, prin simpla desființare a parcărilor, pentru Magheru-Republicii susține că e nevoie de analize detaliate. Asta în condițiile în care, unul dintre cele mai importante argumente în pornirea mega-investiției în drumul expres a fost descongestionarea inimii rutiere a Oradiei. ”În momentul în care se termină cei 660 de m se va face un studiu de trafic să vedem cât preia noua arteră. Magheru se va descongesiona și când se va face pasajul subteran de la Poliție Dacia, care va începe anul acesta”, mai zice Mălan.


Cu alte cuvinte, o nouă promisiune deci o nouă amânare a unei decizii favorabile transportului local în comun.

Acum se zice ca vagonul trimis la Astra era prea degradat , mai de mult se zicea ca a esuat licitatia. Laughing

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community