Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole de presa
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
th3Shad0w



Data înscrierii: 04/Sep/2013
Ultima vizita: 18/Iun/2018
Mesaje: 10
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 01 Mar 2018 17:12:37    Titlul subiectului: 193815

OTL ar dori sa cumpere inca 20 de tramvaie SH din Berlin.
http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-48/otl-va-cumpara-20-de-tramvaie-tatra-second-hand-care-acum-circula-prin-berlin-140040.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Iun/2018
Mesaje: 698
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 01 Mar 2018 17:15:21    Titlul subiectului: 193816

Astazi a fost deschisa oficial autogara "Stefan Cel Mare". Cu aceasta ocazie s-a anuntat din nou intentia de achizitie a celor 20 de Tatre KT4Dm din Berlin si 10 tramvaie noi.
Bihoreanul "Se deschide autogara OTL de pe Ștefan cel Mare. Investiția s-a ridicat la un milion de lei
Societatea de transport OTL deschide, din 2 martie, cea de-a treia autogară din Oradea, pe bulevardul Ștefan cel Mare, ce va deservi cursele care circulă pe rute din nordul județului, precum și spre alte județe precum Satu Mare și Timiș. Investiția s-a ridicat la peste 1 milion de lei.

Este cea de-a treia stație intermodală în care municipalitatea orădeană a investit, după autogara Nufărul și autogara Decebal. "Pe viitor dorim să realizăm una și pe relația Oradea – Aleșd – Cluj. Trebuie să-i găsim locația undeva pe Calea Clujului", a spus, joi, într-o conferință de presă viceprimarul Mircea Mălan.

Acesta s-a arătat convins că noua autogară din Ștefan cel Mare le va oferi persoanelor care circulă pe rutele din nordul județului, precum și celor care pleacă și vin din alte județe, condiții civilizate de așteptare.

Clădirea autogării are 117 mp și cuprinde un spațiu de așteptare dotat cu scaune, dulapuri cu chei pentru bagaje și toalete. De asemenea, lângă clădire au fost amenajate patru peroane cu bariere, acoperite cu copertină metalică.

Până acum, trei companii au semnat contracte cu OTL pentru utilizarea noii autogări, acestea având curse interjudețene spre Zalău, Arad, Șimleu Silvaniei, Timișoara, Baia Mare și Sighetu Marmației.

Directorul OTL, Viorel Pop, s-a arătat optimist că și transportatorii intrajudețeni vor dori să semneze contracte. "Urmează ca pe toată relația Oradea – Marghita, Oradea – Valea lui Mihai și Oradea – Satu Mare cei care opresc în această porțiune să aibă contract cu OTL. Sperăm să satisfacem în cât mai bună măsură tranzitarea persoanelor care vin în Oradea din această direcție", a spus acesta.

În cazul în care nu-și vor face contract cu OTL, operatorii județeni nu vor mai putea opri legal în acea stație.

Transportatorii din județ plătesc 2,5 lei pe intrare în autogară, iar cei care efectuează curse în afara județului 4 lei.

Lucrările au costat 1.040.000 lei și au fost efectuate de firma Abed Nego. Acestea au fost finalizate în luna decembrie a anului trecut, cu o lună întârziere față de data din contract. Directorul OTL a spus că s-au aplicat penalități "conform contractului", neprecizând însă suma.

Ulterior, s-au făcut lucrări pentru instalarea barierelor automate, care nu erau prevăzute în proiect, și s-au făcut demersuri pentru obținerea autorizației de funcționare din partea Autorității Rutiere Române."


Bihoreanul "OTL va cumpăra 20 de tramvaie Tatra second-hand, care acum circulă prin Berlin

După ce, la finalul anului trecut, OTL a cumpărat 10 tramvaie Tatra KT4D din Berlin, fabricate între anii 1988 și 1990, societatea de transport în comun din Oradea pregătește achiziția a încă 20 astfel de garnituri care circulă încă prin capitala Germaniei.

"Începe procedura de achiziție pentru alte 20 de tramvaie second-hand din Berlin. De asemenea, anul acesta vom cumpăra și 10 tramvaie noi", a spus viceprimarul Mircea Mălan, joi, în timpul unei conferințe pe teren dedicate inaugurării celei de-a treia autogări OTL din oraș, pe Bulevardul Ștefan cel Mare.

Detalii a oferit directorul OTL, Viorel Pop, care s-a întors recent din Berlin, unde a avut discuții cu reprezentanții celei mai mari companii de transport public din Germania, BVG (Berliner Verkehrsbetriebe). "Sperăm să încheiem un protocol de colaborare cu BVG. Am putea învăța multe de la ei", a spus acesta.

Dincolo de un posibil protocol, directorul OTL a discutat despre achiziționarea celor 20 de tramvaie Tatra KT4D care încă circulă prin Berlin.

Societatea va lansa, în curând, procedura de achiziție. Întrebat de BIHOREANUL cum știe deja că tramvaiele cumpărate vor fi cele din Berlin, directorul OTL a spus că nu există alte oferte de tramvaie second-hand pe piață.

Chiar și așa, Viorel Pop s-a arătat mulțumit de garniturile Tatra din Berlin, dat fiind că acestea ar avea o "stare tehnică bună spre foarte bună". Tramvaiele au fost modernizate între 1996 și 2002.

Primele 10 tramvaie au fost achiziționate la prețul de 35.000 euro bucata, cu transportul inclus.

Pe de altă parte, tot joi directorul OTL a afirmat că societatea a încheiat licitațiile pentru achiziția de energie electrică și combustibil pentru tramvaiele și autobuzele din Oradea. "La energie electrică am obținut 184 lei pe megawatt pe oră. Din câte știm este cel mai mic preț la ora actuală în Transilvania. La motorină va fi cu 15% mai mic decât prețul la orice pompă din Oradea, asta prevede contractul", a spus Viorel Pop.

Totodată, viceprimarul Mircea Mălan a vorbit despre o idee discutată la nivel de municipalitate referitoare la introducerea unui abonament unic pe cursele OTL în Oradea și Zona Metropolitană. "Așa s-ar putea călători fără probleme cu același abonament de la Borș la Sînmartin spre exemplu, ceea ce ar fi de natură să reducă circulația rutieră în orașul nostru, de a reduce poluarea și de a crește gradul de mobilitate a celor care intră în Oradea", a spus acesta."

La autogara mi se pare cam ingust spatiul pentru intoarcerea unui autocar Confused

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Iun/2018
Mesaje: 779
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 01 Mar 2018 20:08:57    Titlul subiectului: 193817

Si ca deobicei multe informatii incorecte, dar pentru ca si cei de la Bihoreanul si cei de la Digi24 vorbesc despre aceleasi cifre, persoana care a afirmat aceste informatii nu si-a insusit bine informatiile.

"După ce, la finalul anului trecut, OTL a cumpărat 10 tramvaie Tatra KT4D din Berlin, fabricate între anii 1988 și 1990, "

Anii de fabricatie sunt 1981-1 vagon 1982-7 vagoane 1984 si 1985 cate un vagon.

"Tramvaiele au fost modernizate între 1996 și 2002. "

Programul de modernizare s-a desfasurat pe 3 ani 1995-1997.

Pe Digi 24 s-a citat urmatoarea afirmatie a directorului OTL dl. Viorel M. Pop

""Tramvaiele pe care urmează să le achiziționăm vor fi scoase cât de curând din exploatare. Nu mai sunt tramvaie disponibile, decât cele care circulă. Cele 20 de tramvaie pe care ne-am înțeles ca să le cumpărăm și încă 40 care vor lucra până în 2019 în Berlin. Starea lor tehnică este bună spre foarte bună", a declarat directorul OTL."

Iar nu inteleg... au fost oprite 57 de vagoane si 40 sunt active. Din cele 57 oprite 30 au fost rezervate de catre Lvov Ucraina. Celelalte 27 inseamna ca au fost cumparate de altcineva. Deci va trebui sa asteptam pana se vor retrage 20 de vagoane, dar vor ramane doar 20 active nu 40 cum afirmase dl Pop...
L.E. Din ce imi zice un prieten vatman el stie ca din 57 de vagoane oprite si disponibile 30 au fost cumparate de Lvov Ucraina, 7 de orasul ucrainean Zaporizhija si 20 au fost rezervate noua, dar probabil cele ramase pentru noi erau cele mai vechi si uzate vagoane (unul din cele 57 este si accidentat) si au considerat sa astepte pana se scot 20 de vagoane din cele ramase active care totusi au fost revopsite in 2015-2016 si totodata au avut parte si de RK (Hauptuntersuchung).

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Iun/2018
Mesaje: 698
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 06 Mar 2018 19:34:33    Titlul subiectului: 193901

8 martie , ziua femeii va fi sarbatorita in premiera in Oradea cu un tramvai decorat cu scrisori.
OTL:
Scrisori Calatoare in Oradea în 8 Martie

Mâini dibace ș-iscusite
Gânduri așternut-au pe hârtie,
Să-ți aducă zâmbet în privire
Și-n dar, scrisoarea călătoare.

Pentru a celebra ziua de 8 Martie într-un mod inedit în Oradea, Joi, la ora 7.30, din cap linie Nufărul va pleca „Tramvaiul cu scrisori călătoare” pe traseul: Nufărul

– Casa de Cultură – Gara Centrală – Pc. Olosig – Pod CFR – Pc. Olosig – B-dul Decebal – P-ța Unirii – Casa de Cultură – Dimitrie Cantemir – Depou OTL.
Tramvaiul va fi decorat cu scrisori scrise de mână cu stiloul demult dat uitării, sigilate cu sigiliu, reamintindu-ne astfel că gesturile mici pot face diferența între o zi minunată și una obișnuită.
Fiecare persoană este încurajată să descopere bucuria lui „Mulțumesc”, începându-și ziua mulțumind cuiva drag, dar și îndemnând pe alții să facă același lucru.
Evenimentul este parte a proiectului „LivrezDragoste.ro/Atelierul de scrisori” cu sprijinul Kaufland, în colaborare cu SC OTL SA și se desfășoară cu scopul de a le oferi orădenilor un altfel de mărțișor, dar și pentru a le trezi nostalgia scrisului de mână.
Vă așteptăm, așadar, în „Tramvaiul cu scrisori călătoare”, dorindu-vă „O primăvară de poveste” tuturor doamnelor și domnișoarelor.

Sunt curios ce tramvai va fi folosit, cel de epoca vre-un KT4D vechi sau altul?

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Iun/2018
Mesaje: 698
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 06 Iun 2018 01:58:02    Titlul subiectului: 195207

Conform , unui articol aparut ieri in presa , mijloacele de transport ale OTL au inceput sa fie dotate cu aparate pentru cumpararea de bilete cu cardul (contactless).
Bihon: " Bilet OTL cu cardul
Conducerea OTL SA a mai anunțat stadiul achizițiilor pentru tramvaiele noi și prelungirea liniei precum și înființarea unui muzeu în depou.

În maxim 45 de zile, toate mijloacele de trasport din Oradea ar trebui să aibă instalate câte două automate pentru vânzarea de bilete cu cardul. Directorul Mircea Pop spune că celelalte variante de achiziționare a biletelor rămân valabile, „aceasta e metodă de plată alternativă”. „OTL nu cumpără aparatele, le primim în cadrul unui parteneriat”, spune directorul.

Conform directorului economic, Romeo Nica, operatorul sistemului este BCR, de implementarea tehnică se ocupă Telecom și mai e o societate partener care se ocupă de decontarea plăților. Biletul cumpărat în această manieră costă 3 lei/călătorie, cu 50 de bani mai scump decât cel care se vinde în chioșcurile OTL dar la același preț cu cele livrate de automatele din stații.

„Vor fi câte două automate pe fiecare mijloc de transport în comun, avem cam 180 de tramvaie și autobuze. În 30 de zile am putea termina montarea automatele dar termenul maxim e de 45 de zile”, zice Nica.

Automatele permit plata exclusiv cu cardul contactless și emit, de fapt, o chitanță pe care e înscrisă ora la care s-a făcut plata – „biletul” e valabil doar 60 de minute – și un cod de patru cifre, identic cu o parte din numărul de pe card. Biletul e valabil doar însoțit de card, ca măsură de prevenire a transmiterii biletului, spune Nica.

„În principiu, în Oradea e semnal de internet peste tot”, dă el asigurări.

Conducerea OTL apreciază că sistemul de plată va fi folosit mai ales de cei care utilizează, acum, plata biletului prin sms, la 0,8 euro cu TVA inclus.

OTL înregistrează acum 40.000 de plăți prin sms pe lună."


De asemenea in acelasi articol este mentionat despre tramvaiele care tocmai au fost expuse in depou , despre achizitia unui autobuz turistic si despre licitatiile pentru linia de tramvai noua si pentru cele 20 de tramvaie noi.
"Muzeu în depou

Conducerea OTL SA a anunțat că a demarat constituirea unui fel de muzeu al transportului în comun, în depoul din Cantemir. În afară de locomotiva Siemens, care decorează locul deja de mult, au fost trase pe o linie două garnituri Tatra scoase din uz –T4D și KT4D – revopsite în galben, culoarea tuturor tramvaielor din Berin, și inscripționate cu locurile unde au „servit” de-a lungul anilor, Berlin și Oradea.
„În loc să de dăm la tăiat, am decis să le expunem. Au în jur de 40 de ani, fiecare. Aș vrea să fac un apel către orădenii care doresc să ne doneze recuzită, bilete vechi, poze sau scule care se foloseau pe vremuri la întreținerea tramvaielor”, a spus directorul Pop.

Acesta a mai anunțat o achiziție a OTL SA, destinată promovării turistice a orașului, și anume un autobuz cabrio, de vreo 30 de locuri.
Pop zice că, în urma achiziției tramvaielor second-hand din Germania a rezultat o economie de 65.000 euro, bani din care au decis să cumpere autobuzul turistic. Acesta va fi exploatat în parteneriat cu Agenția de Promovare a Turismului în Oradea și Regiune. Va veni dotat cu un soft și cu sistem audio – călătorii vor putea afla în căști informații despre obiectivele turistice pe lângă care trec.
Licitații

OTL are două proiecte cu impact major, în faza achiziției respectiv contractării. 11 iunie e termenul limită pentru depunerea ofertelor în licitația pentru achiziția a 20 de tramvaie noi, în două tranșe. Directorul tehnic Adrian Revnic a precizat că acestea vor fi cumpărate în două tranșe, valoarea estimată este de 36 milioane de euro.

Proiectul cu finanțare europeană pentru extinderea liniei de tramvai cu 3,8 km, pe două sensuri, e în faza semnării contractului de execuție, la capătul unei proceduri întrerupte de contestație. Au fost depuse două oferte, din partea asocierii Mari-Vila Com SRL – Abed Nego Com SRL – SC Aquacons SRL respectiv a unei asocieri conduse de firma arădeană Sylc Con Trans SRL. Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a respins contestația orădenilor așa că lucrarea va fi făcută de Abed Nego.

Conducerea OTL apreciază că lucrările vor începe în această toamnă, cu legătura dintre traseele 2 și 1, în intersecția Calea Aradului – Decebal – Primăriei, termenul de execuție e de 2 ani."


interesant ca biletul cumparat va fi valabil o ora , asta inseamna ca va putea fi folosit pe orice linie in intervalul respectiv? Deoarece , din cate stiu , biletele in Oradea erau valabile doar pe linia si in vehiculul in care au fost validate (cu unele exceptii in caz de devieri , defectiuni etc).
Sa inteleg ca Rocarul U207 folosit in scop turistic acum cativa ani a fost casat?

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Pagina 11 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community