Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
dan tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Mar/2024 Mesaje: 62 Locație: Sag (jud. TM)
|
Trimis: Mar 21 Mar 2006 20:40:55 Titlul subiectului: |
18897 |
|
Incerc sa postez Tatrele de la Ghioroc
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Mar 21 Mar 2006 22:21:56 Titlul subiectului: |
18903 |
|
zsizsi a scris: | Pe 153 se vede ca a fost vagon din fata la tandem ca ii lipseste usita din spate | Usita mai disparea si la vagoanele prea vechi si neingrijite. Am vazut tramvaie fara ea si care n'au functionat in tandem niciodata sau cel putin nu dupa 1983 (la Iasi).
marius2 a scris: | Am identificat acel T4R utilitar este 153 i-am facut si poze | 153 este utilitar acum ? Iata-l intr'o poza de pe situl Blickpunkt Strassenbahn. Poza nu mai e pe sit.
(C)BS. Nu copiati.
Descriere: |
(C)Blickpunkt Strassenbahn
www.tramway.com |
|
Mărime fișier: |
32.51 kb |
Vizualizat: |
de 20044 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 24 Mar 2006 00:20:37 Titlul subiectului: a |
18978 |
|
Sa va mai cresc nivelul de nostalgie un picut...
#130 probabil cu #132 in tandem pe Bd Revolutiei la inceputul anilor '90
Foto: unknown person
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 28 Mar 2006 19:00:54 Titlul subiectului: Tramvaie din Arad35 |
19384 |
|
Sambata 25.03.2006 am reusit sa ajung si eu pana la Ghioroc si situ ca am mai amintit, dar multumita lui Erwin care a pus la dispozitie masina sa.
La 7:31 dimineata dupa 3 ore de calatorit cu trenul am ajuns la Arad, si cu toate ca deja am peste 800 de poze cu tramvaiele din Arad n-am rezistat sa nu fac cateva poze (evident dupa ce am fotografiat mai intai locomotivele din gara). Pozele sunt pe http://arad.stfp.net
Sa sarim peste cativa kilometrii parcursi si sa trecem la Tatrele garate in remiza din Ghioroc. Sunt 5 bucati: fostul cuplu 108+92
108
92
93+98 si #152 fostul vagon secund al #153 (#153 acum este vagon de salubrizare) si eu sincer doar solo l-am vazut si anul trecut. Asta ma face sa presupun ca 152 s-a defectat si a fost oprit de o vreme buna. Aceasta presupunere este amplificata si de faptul ca si acum este legat de vagonul motor 98 iar acesta are inca cuplat cablul de transmitere a comenzilor iar 93 vagonul din fata a lui 98 este pe aceeasi linie doar un pic mai in fata. Deci de aici am tras concluzia ca manevra de transfer al tramvaielor de la depoul UTA la depoul Ghiroc s-a facut in urmatoarea formatie 108+92 in tractiune dubla, 93+98+152 din care 152 nu a fost pus sub tensiune.
#93 la Ghioroc In spate se vede si #98, fostul lui vagion secund
#98 legat cu #152
#152 legat de #98
Sunt convins ca acest loc reprezinta destinatia lor finala, deoarece s-au demontat dispozitivele a franei de stationare (pozitionare) in afara de 152 la care mai exista, ele fiind imobilizate cu pietre puse in fata rotilor
Ultima modificare efectuată zsizsi la Mar 28 Mar 2006 19:35:02, modificat de 5 ori în total |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 08 Apr 2006 20:36:09 Titlul subiectului: dfbdfbdf |
20349 |
|
Am vazut si eu utilitarul 153, l-au modificat putin, l-au compartimentat in partea din spate, nu sunt sigur daca au scos usa din mijloc.
Poate tatrele de la Ghioroc vor fi exponate de muzeu, nu mai tin minte sa fi dus vagoane la Ghioroc pt casare.
Insa sunt curios cat de incapator e depoul UTA, acolo fiind garate cam 60-70% din vagoane. In depoul Micalaca, de exemplu, vineri la ora 10, era libera doar o linie, era doar un gt4 la iesire, iar pe o linie erau 3 timisuri, in rest erau full. Cred ca tot traficul ar putea fi asigurat de depoul UTA...nu am fost nicodata inauntru, reprezinta o mare curiozitate pt mine...
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 09 Apr 2006 10:07:19 Titlul subiectului: |
20384 |
|
Eu l-am vazut ziua in depou UTA si nu i-au scos usa din mijloc doar geamurile pana la usa din mijloc le-au vopsit cu alb. I-am facut si poza.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 10 Apr 2006 10:03:01 Titlul subiectului: |
20439 |
|
Apare in depou, intr-o poza de aici de pe forum, facuta de Kid sau Zsizsi, prin noiembrie sau decembrie 2005. Poate e defect, desi am impresia ca cei de la CTP obisnuiesc sa "odihneasca" anumite vagoane pentru mai mult timp, fara a fi defecte sau ceva.
Eu ma intreb de cuplul de tatre T4R 130+132, daca mai este sau l-au casat. La Ghioroc nu e. Apoi, foarte rar mai vad cuplul T4D-T4D 1077+1068, 1077 avand reclama Porta.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 10 Apr 2006 13:52:53 Titlul subiectului: |
20450 |
|
Ceea ce am remarcat în Arad sunt cuplurile de T4D vopsite gri cu roșu + B4D vopsite în altă schemă de culoare. Deși am stat mai multe ore în Arad, nu am văzut "tandemuri" de T4. Am văzut doar un T4 solo (nu pot să spun dacă era T4R sau T4D. Diferența (mai bine zis, una din diferențe) am aflat-o... o zi mai târziu. În plus, Tatra respectivă am văzut-o din lateral, deci nu îmi mai aduc aminte dacă gemulețul de deasupra parbrizului era pătrat sau lunguieț
Ceea ce am remarcat (fără să vreau) au fost mai multe GT6 cu faruri de... Tatra. Din punct de vedere al aspectului, putem vorbi de un "hibrid" GT6 cu T4. Știe careva dacă "hibridizrea" s-a limitat doar la faruri sau mai există și alte componente T4 pe GT-uri?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 10 Apr 2006 20:39:12 Titlul subiectului: |
20482 |
|
Cuplurile mai vechi de T4D-B4D adica 1093+149 si 1027+163 sunt gri cu rosu. Acestea au ajuns mai de mult in Arad decat celelate T4Duri.
Exista cateva cupluri in care remorca B4d e vopsita gri cu rosu, dar am impresia ca asa au fost aduse. Un exemplu ar fi 1087+161 sau 1119+167. Cupluriel T4D-T4D am impresia ca sunt folosite mai mult in orele de varf. Depinde si cand ai fost in Arad, B4D-uri au fost aduse doar in primul transport.
Faruriel de tatra sunt o modificare de moment, in lipsa de far de GT4. Nu cred sa mai fie alte piese de tatre pe gturi.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 12 Apr 2006 06:03:28 Titlul subiectului: |
20541 |
|
Ieri am vazut cuplul de tatre 1093+149 revopsi rosu si gri ca si T4R-urile.
Inainte am crezut ca este defect fiindca a lipsit o luna sau mai mult din circulatie. Cu multi ani in urma cei de la CTP iau pus pantograf <> de T4R acum dupa revopsire chiar arata ca un T4R, de asemenea si 1027 . Un pantograf am vazut pe GT6, si celalalt pe un Gotha. N-ar fi mai bine ca cei de la CTP sa le puna pantograful < cel original cu care a venit din Halle?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 13 Apr 2006 19:02:13 Titlul subiectului: |
20631 |
|
marius2 a scris: | Ieri am vazut cuplul de tatre 1093+149 revopsi rosu si gri ca si T4R-urile. | Acel cuplu e vopsit de mult in acea schema de culori ca si la T4R. E doar revopsit marius2 a scris: | Inainte am crezut ca este defect fiindca a lipsit o luna sau mai mult din circulatie. Cu multi ani in urma cei de la CTP iau pus pantograf <> de T4R acum dupa revopsire chiar arata ca un T4R, de asemenea si 1027 . Un pantograf am vazut pe GT6, si celalalt pe un Gotha. N-ar fi mai bine ca cei de la CTP sa le puna pantograful < cel original | Lasa ca la Iasi vezi si T4R cu pantograsf provenit de la T4D
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 13 Apr 2006 22:38:58 Titlul subiectului: |
20648 |
|
GT4# 633( ex Stuttgart) are pantograf de GT4 ex-Ulm, probabil de pe 07.
GT6 #130 are pantograf de T4D. Insa, #131, precum si #1014 ( vagonul motor al "omidei") au pantogtraf asemanator ( adica in forma de triunghi fara o latura, alta descriere nu imi vine..).
Pantografele de pe T4R-uri au obiceiul de a se rupe. Am vazut odata cum pantograful de pe #144 s-a rupt si a cazut practic de pe vagon. Apoi, odata, remorca lui #86, adica #131, venea cu pantograful inauntru vagonului, probabil cazuse si fusese luat de vatman si pus in "portbagaj".
Intreabarea ema legata de pantografe e de ce unele vagoane au si unele nu au sfori din alea de care trage vatmanul ca sa coboare pantograful? Si nu vb numai de tipuri diferite de tramvaie( de ex toate Timisurile au sfoara), ci de Tatre de ex, unele au si unele nu...de obicei vagoanele folosite ca remorci aveau...
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 13 Apr 2006 22:40:51 Titlul subiectului: |
20649 |
|
Majoritatea tramvaielor au un sistem automat de coborâre/ridicare a pantografului.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 18 Apr 2006 08:40:57 Titlul subiectului: |
20917 |
|
Pe majoritatea T4D/B4D-urile din ARAD s-au introdus validatoare din HALLE.
Cred ca in vara sau in toamna se vor aduce la ARAD tramvaie T4D-C/B4D-C din Halle care s-au scos din circulatie, ele sunt urmatoarele:
T4D-C
1131
1132
1133
1134
1135
1136
1137
1139
1140
1141
1145
1146
1150
1151
1163
1164
1166
1167
1173
1175
1178
1205
1206
1207
1210
1212
1213
1215
1216
1217
1218
1219
1220
1222
1223
B4D-C
178
179
182
183
184
186
190
193
200
210
211
214
218
221
223
224
Poate o pare vor merge si la IASI.
sursa http://www.strassenbahn-halle.de
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
28.46 kb |
Vizualizat: |
de 21580 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.37 kb |
Vizualizat: |
de 21579 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 22 Apr 2006 08:47:45 Titlul subiectului: |
21117 |
|
Pe aceste vagoane se va lupta și Iașiul...deci nu fi sigur că ele vor ajunge la Arad. O altă problemă ar fi ca nemții să nu vrea să le vândă...și să le taie
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 28 Apr 2006 21:51:28 Titlul subiectului: |
21651 |
|
Azi 28.04.2006 am vazut un tandem de trei tatre in Arad, este vorba despre 1127+1165+171 . NU era nici unul defect circulau in tandem de 3 pe linia 10, la primarie l-am vazut, dar din pacate nu am avut aparatul foto cu mine , ca niciodata s-a intamplat, aratau foarte bine si incapeau in statia de la primarie. Daca o sa-l mai vad ii fac poza.
Cand am mers acasa ghiciti cu ce tramvai am mers, cu 1123+174 insfarsit l-au scos in trafic . Si acuma a disparut de vreo luna cuplul de tatre 1159+194
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 29 Apr 2006 13:04:45 Titlul subiectului: |
21740 |
|
Daaa? Au legat totusi astfel tramvaiele? Interesant...
Hm, da asta nu inseamna ca in zilele de sarbatore avem un cuplu de tatre mai putin, #1165-171? #1127 parca l-am vazut azi liber, este un vagon venit decurand in Arad. E grea operatia de setare a comenzilor de pe manual pe automat al un vagon motor? La mine manual=cu vatman, si automat= comanda din vagonul motor din fata, ca la locomotive..ma intelegeti...
In alta ordine de idei, am tot spus ca cei de la CTP obisnuiesc sa mai "odihneasca" un timp tramvaiele, probabil pentru revizii amanuntite sau daca vatmanul "titular" e in concediu...Eu sunt in continuare foarte curios de cuplul de tatre T4R #130-#132, care nu e la Ghioroc. Poate a scapat de casare, era nu de mult timp vopsit...
|
|
Sus |
|
|
TsE
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 02/Oct/2019 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Joi 11 Mai 2006 21:15:28 Titlul subiectului: |
22797 |
|
Am vazut un tramvai in Arad care facea reclama la o firma de servicii funerare... si era plin de autocolant negru.
Doar vagonul motor arata a dric, remorca lui avea o alta reclama.
Ce m-a distrat este faptul ca nu era deloc aglomerat, calatorii mergeau in remorca.
De fapt, impestritarea vagoanelor da o nota proasta regiei. Ar trebui delimitate clar zonele de afisare a reclamelor, si intretinuta vopseaua in rest.
_________________ TsE |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 11 Mai 2006 22:43:12 Titlul subiectului: |
22813 |
|
Din cate stiu eu, singrul vagon ce are reclama pt o societate de serviici funerare, e vagonul T4D #1124, care remorcheaza B4D-ul cu #175. 1124 a venti din Germania cu autocolant negru, CTP-ul doar a lipit peste un alt autocolant de culoare galbena. Autocolantul negru acopera tot vagonul ( si "bordurile" dintre geamuri, pe cand cel galben acopera doar braul. E adevarat, arata destul de urat.
In alta ordine de idei, nu sunt de-acord cu ideea unei scheme unice de culori pt o companie de transport. De exemplu, vagoanele venite din Wurzburg ( gt6) erau foarte fain colorate, aveau reclame foarte reusite pe ele. Acum, a mai ramas doar #276 cu reclama din Germania. Un contraexemlpu ilreprezinta Timisoara, unde acel crem imi aduce aminte de Timisurile cvechi de la noi... Daaar, e doar o parere subiectiva.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 27 Mai 2006 14:47:00 Titlul subiectului: |
23755 |
|
marius2 a scris: | Azi 28.04.2006 am vazut un tandem de trei tatre in Arad, este vorba despre 1127+1165+171 . NU era nici unul defect circulau in tandem de 3 pe linia 10, la primarie l-am vazut, dar din pacate nu am avut aparatul foto cu mine , ca niciodata s-a intamplat, aratau foarte bine si incapeau in statia de la primarie. Daca o sa-l mai vad ii fac poza. | Însemnă că până la urmă tot nu se lasă păgubași cei de la CTPA după eșecul (peroane prea scurte) de anul trecut la probele făcute cu un cuplu tip "Grosszug". Și majoritatea T4D-urilor venite de curând circulă solo și e păcat să nu exploatezi un vagon la capacitatea lui maximă. N-ar fi rău să compună numai pentru curiozitate configurația T4D-W+T4D-W+B4D-W+B4D mă refer la 1030+1031+0150+0149 de exemplu. Oare cum e sa vezi un GT8 raemorcand un altul, uluitor
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 25 Iul 2006 14:37:15 Titlul subiectului: |
28782 |
|
Cateva poze cu tramvaie tatra care au circulat maxim 2 saptamani solo.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.12 kb |
Vizualizat: |
de 19164 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.45 kb |
Vizualizat: |
de 19164 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 25 Iul 2006 18:03:46 Titlul subiectului: |
28795 |
|
A mai circulat si #1174 solo.
Ce noroc poti avea Marius2... , de ce nu ai facut mai multe poze cu acel tren?
Ai mai scris ca ai mai vazut intr-o zi un astfel de tandem, numai ca #1127 era cuplat de#1165+171...poate il mai cupleaza pe 1127 la ceva tramvai de rezerva din depou in caz de necesitate. Apropo...pe ce linie era tandemul? Nu cred ca se justifica alta linei decat 12...si din cate stiu singurul 12 asigurat de tramavie din depoul UTA este cel de 10 si ceva dimineata ( ora de plecare din Podgoria). Dupa ce se intoarce de la Ghioroc, acel tramvai mai face o tura pe linia 10 pana la Vladimirescu.
Asta numai in zilele lucratoare...
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 25 Iul 2006 19:19:43 Titlul subiectului: |
28800 |
|
marius2 a scris: | Cateva poze cu tramvaie tatra care au circulat maxim 2 saptamani solo. | Nu înțeleg ce vrei să spui...am văzut desture T4R și T4D solo acum câteva săptămâni.
T4R:
T4D:
De precizat că nu am văzut cupluri T4R+T4R ci doar T4D+T4D și T4D+B4D (mă refer la Tatre...am văzut și GT6 cu remorci).
|
|
Sus |
|
|
|