Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele TATRA (T4R si T4D/B4D)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 25 Iul 2006 20:13:50    Titlul subiectului: 28807

Cupluri T4R+T4R mai sunt doar 3 sau 4: #86+131, #115+116, #171+170. Tatrele de la Ghioroc erau toate cupluri ( #108+92, #93+98, si #152 care era remorca actualului vagon utilitar #153).
Marius se refera probabil la T4D solo, fapt ce era o raritate, pana la venirea ultimului lot de vagoane din Halle, care toate cred circula solo ( 1180, 1179, 1125, 1126, 1127, 1129, poate mai sunt dar nu stiu exact). Mai circula solo #1107, care mai demutl era remorca lui #1046, careia i s-a atasat apoi B4D #215.
Vagoanele din pozele lui Marius au toate remorci B4D, si circula solo doar cand remorcile sunt la reparat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2019
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 26 Iul 2006 22:23:43    Titlul subiectului: Tramvaiele TATRA (T4R si T4D/B4D)17 28922

Azi 26.07.2006 am vazut in depoul UTA scheletul lui tatra T4R 98 nimic nu a mai avut pe el decat pantograful si botul era taiat. Anul viitor in primavara vom avea mai multe tramvaie tatra T4D 9 cupluri din Halle, dar tatra T4D-C si B4D-C, Razz si dupa aceea vor veni mai tarziu si tramvaie DUEWAG (GT8) dar nu stiu din ce oras cred ca din Bielefeld Razz , si atunci vom scapa de timisuri si de tatrele T4R, Twisted Evil doar 3 cupluri de timisuri vor ramane (1+2, 15+16, 213+212) Smile si vreo 6 tatre T4R (86+131, 127, 140, 84, 163). Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 26 Iul 2006 23:37:20    Titlul subiectului: 28952

Interesant... Razz
Numai ca nu prea am inteles...deci se vor aduce Tatra T4D-C si B4D-C, sau T4D-uri normale. E vreo diferenta? B4d-C au usile alea mai mari, cum e cel cu #200 din ceva poza pusa de Marius2, nu?
Abia astept GT8-urile... Razz , nu ar strica si niste GT4 ex ULm, daca mai exista...
Hm, chiar ca e pacat de Timisuri, mai ales de #17+18 si #224+227, mai ales ca s-au chinuit sa le puna scaune tapitate. Smile
"Secretul" unora dintre acele tatre cred ca il stiu. #86+131 SI #84 sunt vagoane modernizate la Astra in 93 si 94, dar se pare ca acesta nu este un criteriu de "longevitate". Cuplul 86+131 a fost revopsit relativ recent. Despre #84 nu stiu ce sa zic, care ar fi diferenta intre el si #169 de exemplu....
Daar, aici e o chestie foarte interesanta...un lucru ce l-am remarcat de mic...vagoanele #127 si #163 sunt cele mai silentioase tatre existente in Arad. ( T4R) Stiti ca de obicei, zuruie rau ceva sau la boghiu, sau roata freaca acea aparatoare, sau ceva scaun nu este fixat bine in podea...ei bine, acele vagoane merg foarte foarte lin..si de foarte mult timp. Cred ca sunt cele mai reusite vagoane aduse in Arad.
#140 a fost partial modernizat, si el are boghiuri destul de silentioase, s-0a incercat chiar un sistem de deschidere prin butoane a usilor la care s-a renuntat mai apoi... Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 26 Iul 2006 23:42:47    Titlul subiectului: 28954

T4D-C și B4D-C, în afară de ușile gen V3A-93 au și chopper Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2019
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 27 Iul 2006 22:16:14    Titlul subiectului: 29034

Acestea sunt tatrele T4D-C/B4D-C


1167-7.jpg
 Descriere:
T4D-C 1167
 Mărime fișier:  49.06 kb
 Vizualizat:  de 12584 ori

1167-7.jpg



223.jpg
 Descriere:
B4D-C 223
 Mărime fișier:  34.81 kb
 Vizualizat:  de 12584 ori

223.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Iun/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 27 Iul 2006 23:22:23    Titlul subiectului: 29053

marius2 a scris:
Acestea sunt tatrele T4D-C/B4D-C

În prima poză (1167 jpg), avem un tandem T4D-C + T4D-C
În a doua poză(223 jpg) vagonul din spate e, într-adevăr, o remorcă sau e un vagon motor cu pantograful lăsat jos și de aceea nu se vede? Nu de alta întreb, dar partea de sus a vagonului din spate e la fel cu partea de sus a vagonului din față; parcă ar fi un cadru pentru rezistențe, deși, având chopper, nu are nevoie de așa ceva. În cazul tandemelor de T4, vagonul din spate:
-poate rula cu pantograful pe linie; în acest caz, doar comenzile le primește de la vagonul din față, alimentarea cu energie electrică făcându-se "normal"
-poate rula cu pantograful coborât, situație în care vagonul din spate este alimentat printr-un cablu special de la cel din față.
Dacă, într-adevăr T4D-C este o tatră modernizată era de așteptat și o schimbare radicală a părții din față. Botul față are exact același aspect agresiv care s-a conturat deja la T2 și s-a definitivat la T3. Trebuie să recunoaștem că Tatrele sunt, pe de o parte tramvaie fiabile, pe de altă parte... grosolane și chiar agresive. E drept că, chopperul va face călătoria mult mai lină. Știe careva dacă Tatrele cu chopper mai scot acele pocnete (însoțite de flame) care apar în zona roților când tramvaiul încetează să mai accelereze?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 27 Iul 2006 23:29:29    Titlul subiectului: 29055

După numărul de parc, pare a fi remorcă.
Acele scântei provin de la accelerator.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 28 Iul 2006 13:07:32    Titlul subiectului: 29089

223 e sigur remorca. ( dupa nr de parc) In Arad, remorca avand nr de parc cel mai mare este #215, iar T4D-ul cu cel mai mic nr de parc este# 903( nemodernizat). Asa ca, mai mutl ca sigur este o remorca. Acel cadru de pe acoperisul vagonului eu zic ca este doar o reclama. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2019
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 28 Iul 2006 23:50:11    Titlul subiectului: 29175

cateva poze cu tramvaie tatra


1030+1031 straßenbahn2 arad 074.jpg
 Descriere:
1030+1031 statia PRIMARIE
 Mărime fișier:  137.75 kb
 Vizualizat:  de 12538 ori

1030+1031 straßenbahn2 arad 074.jpg



1190 straßenbahn arad 019.jpg
 Descriere:
1190
 Mărime fișier:  111.4 kb
 Vizualizat:  de 12538 ori

1190 straßenbahn arad 019.jpg



1124+175 straßenbahn2 arad 090.jpg
 Descriere:
1124+175 aradul nou statia traian
 Mărime fișier:  82.84 kb
 Vizualizat:  de 12538 ori

1124+175 straßenbahn2 arad 090.jpg



straßenbahn2 arad 012.jpg
 Descriere:
1125
 Mărime fișier:  147.83 kb
 Vizualizat:  de 12538 ori

straßenbahn2 arad 012.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2019
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 28 Iul 2006 23:54:03    Titlul subiectului: 29176

T4D/B4D


straßenbahn3 arad 001.jpg
 Descriere:
1129
 Mărime fișier:  94.67 kb
 Vizualizat:  de 12538 ori

straßenbahn3 arad 001.jpg



straßenbahn3 arad 073.jpg
 Descriere:
1111+1080 tramvaiul meu preferat
 Mărime fișier:  104.23 kb
 Vizualizat:  de 12538 ori

straßenbahn3 arad 073.jpg



straßenbahn3 arad 047.jpg
 Descriere:
1174 solo
 Mărime fișier:  71.66 kb
 Vizualizat:  de 12538 ori

straßenbahn3 arad 047.jpg



straßenbahn3 arad 028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.63 kb
 Vizualizat:  de 12538 ori

straßenbahn3 arad 028.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2019
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 28 Iul 2006 23:57:07    Titlul subiectului: 29178

Cateva tramvaie tatra in depoul UTA Wink


straßenbahn3 arad 099.jpg
 Descriere:
1170
 Mărime fișier:  78.59 kb
 Vizualizat:  de 12536 ori

straßenbahn3 arad 099.jpg



straßenbahn3 arad 097.jpg
 Descriere:
1122 solo
 Mărime fișier:  86.8 kb
 Vizualizat:  de 12536 ori

straßenbahn3 arad 097.jpg



straßenbahn3 arad 093.jpg
 Descriere:
0169
 Mărime fișier:  80.1 kb
 Vizualizat:  de 12533 ori

straßenbahn3 arad 093.jpg



straßenbahn3 arad 088.jpg
 Descriere:
100 revopsit in spatele lui era B4D-ul 209 era in RC (reparatie capitala)
 Mărime fișier:  71.96 kb
 Vizualizat:  de 12533 ori

straßenbahn3 arad 088.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 29 Iul 2006 02:09:29    Titlul subiectului: 29187

Credeam ca l-au casat si pe #100 Very Happy
Nu stiu de ce am eu impresia , dar remorcile B4D se strica mai repede decat vagoanele motor T4D...De aceea circula atat de mutl solo unele vagoane. Oricum, remorci modernizate au venti in Arad destul de putine, pe langa 209, mai fiind 199, 194, 173, 174, 171, 173...prin modernizare inteleg vopsea alb-rosie si geamuri mai mici, asa le deosebesc eu. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Iun/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 29 Iul 2006 15:14:28    Titlul subiectului: 29200


Acest tip de ramă, formată din
-T4D
-B4D
de culori diferite mi-a atras atenția în mod special când am fost în Arad. Văzând din lateral ramele respective, prima dată credeam că sunt T4R+B4D, deoarece, pe atunci nu știam deosebirea dintre T4R și T4D.
Pe de altă parte, ce s-a întâmplat cu vagoanele motor vopsite în schema de culoara a remorcilor? Au foes casate? Nu s-au adus. M-am uitat cu atenție la numerele de parc, dar nu mi-a fost de prea mare folos; unele numere de parc sunt cele din orașele de baștină. Din câte văd:
-vagonul motor al ramei din poză are număr de Magdeburg
-vagonul din spate sigur nu are număr de tipul 2xxx, cum ar trebui să aibă dacă ar fi venit din Magdeburg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Iun/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 29 Iul 2006 15:33:10    Titlul subiectului: 29201


1. Cât timp am stat în Arad (nu foarte mult, în zona gării) nu am văzut tandemuri T4+T4 și, ca urmare, credeam că s-a renunțat la acest mod de a cupla tramvaiele (T4+B4 am văzut chiar multe). În Cluj, doar în 2003 am avut asemenea tandeme:
-72+71
-65+64
cu mențiunea că vagonul din spate rula cu pantograful coborât, primind curent printr-un cablu de la vagonul din față
2. Nu înțeleg logica după care s-au "cuplat" cele două vagoane motor. Se vede că vagonul din spate are schema roșu-gri-roșu, schemă de culoare prezentă la unele B4D-uri. Teoretic:
-T4D-ul din spate s-ar fi putut cupla cu B4D-ul din poza de mai sus (au aceeași schemă de culoare
-T4D-ul din față se putea cupla cu T4D-ul din față din poza de mai sus (#1078)
e doar un exemplu. Nu vreau să se creeze impresia că dau sfaturi, dar nu am putut să nu remarc lipsa de unitate în ceea ce privește coloritul ramelor înr-un oraș cu tradiție în ceea ce privește transportul cu tramvaie.
3. Parțial off-topic. Am avut impresia că regia arădeană a achiziționat tot ce i s-a oferit, rezultând o diversitate mai mare de tramvaie decât la:
-Oradea
-Cluj
-Iași
Am fost surprins când am văzut GT8-urile bidirecționale, deoarece... nu văd rostul achiziționării lor. Să fie vreun loc unde este necesară rebrusarea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Iun/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 29 Iul 2006 15:40:58    Titlul subiectului: Tramvaiele TATRA (T4R si T4D/B4D)18 29203


1. Se pregătește cuplarea celor 2 vagoane? Din câte știu, T4R nu a fost conceput să tragă remorcă după el
2. Reparația capitală nu se prescurtează RK??? RC nu înseamnă reparație curentă? Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
3. În privința tandemelor, aș avea două întrebări, cutoate c ăs-a mai dezbătut problema respectivă:
3A. În manualul tehnic al Tatrei T4 se specifică posibilitatea funcționării în tandem sau, văzându-se că se comportă bine în tandem, e utilizat astfel?
3B. O Tatră care circulă solo au în tandem nu poate deraia mai ușor decât una care are remorcă, dată fiind puterea exagerat de mare a motoarelor în raport cu gabaritul vagonului motor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 29 Iul 2006 21:59:12    Titlul subiectului: 29220

3A. Nu știu...cred totuși că e specializat în manualul tehnic. Și V3A și V2A puteau lucra așa, însă au fost modificate.
3B. O Tatră solo se lagănă mai tare (cel puțin în București...). Mie, dpdv al călătorului mi se pare instabil un T4 singur...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 29 Iul 2006 22:30:44    Titlul subiectului: 29228

IN Arad, exista urmatoarele tipuri de Tatre: T4R ( aduse in anii 70 noi pe atunci), T4D si B4D, acestea din urma aduse toate din Halle.
Cat priveste schema de culori, ea intr-adevar nu este una unitara. Culoarea originala din Halle este alb-rosu, aceasta fiind prezenta si pe autobuzele MAN-MERCEDES aduse tot de acolo. Pe cand existau numai Timisuri si T4R in Arad, Timisurile aveau culoarea originala din fabrica ( acel galben-mustar care este culoarea vehiculelor din TImisoara), la fel ca si Tatrele T4R. Asa ca, Aradul nu are o traditie in ceea ce priveste o schema de culori. In ultima vreme, T4R, si unele TImisuri au fost vopsite in rosu-gri. Ca si o coincidenta, acest rosu-gri este si culoarea unor Tatre nemodernizate aduse din Halle, precum ar fi T4D #1030, 1031, si unele remorci B4D precum #169.
Culorile celorlalte vagoane aduse din diferite orase din Germania, deasemenea nu au fost schimbate. GT8 bidirectionale precum si GT6 bidirectionale au fost folosite de cateva ori cand se mai lucra la linii.
Revendind la tatre, ele intr-adevar sunt cuplate destul de aiurea. In sensul ca, nu cred ca exista o logica. T4D #1078, reclama Porta, asa a venit din Germania. #1077, deasemenea are aceeasi reclama. #1111 are reclama Gelbe Seiten, prezenta si pe #1089. In fine, se stie ca exista 3 tipuri de culpluri de tatre: T4R+T4R, T4D+B4D, T4D+T4D. Motivul pentru care sunt formate si cupluri T4D+T4D, este acela ca nu au fost aduse destule remorci, si atunci nu are rost sa tii in depou unele vagoane.
Dupoa cum am mai spus, Tatre solo sunt in special T4r-urile ramase, ( exceptie #86+131, #115+116, #171+170, dc mai exista)+ cateva T4D-uri venite ultima data. Intr-adevar, se simte ca o T4D este mai stabila atunci cand trage un B4D, decat atunci cand merge solo, sau in tandem cu alt T4D. Chiar ieri am fost cu #1046+215, in 1046, si se simtea cum "trage", dar se descurca excelent. Tandemurile T4R+T4R, intotdeauna au avut si vagonul 2 conectat la retea.
Cat despre puterea Tatrelor, nu situ ce sa zic, deoarece pe podul Micalaca, la urcare, o tatra T4R solo, se forteaza destul de tare, adica dupa sunet iti dai seama ca vagonul in conditii de "campie" ar prinde o viteza destul de mare... Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Iun/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 29 Iul 2006 22:53:20    Titlul subiectului: Tramvaiele TATRA (T4R si T4D/B4D)20 29232

1. Când pantograful se depărtează de linie (fie și pentru câteva momente) se stinge lumina în interior? T4D-urile din Cluj, când au venit din Magdeburg, aveau hiba respectivă, hibă care a fost remediată
2. La Tatrele cu chopper se mai aude pocnetul acela (super) enervant de la accelerator? Pocnetul respectiv apare când tramvaiul încetează să mai accelereze. Dacă nu îl auzi atunci, înamnă că nu exită deloc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 29 Iul 2006 22:59:17    Titlul subiectului: 29233

Hm, intrebarea 1, sincer nu stiu, nu mai tin minte.
La 2, nu am fost niciodata cu Tatre cu chopper, insa am vazut aici pe forum la sectiuena Tramvaie, topicul TRamvaie Tatra iN Romania, o discutie despre chopper. In aArad inca nu au fost aduse vagoane cu chopper.
Si o rectificare la topicul de mai sus. Tatrele T4R aduse in anii 70, si-au pastrat deasemena culoarea originala din fabrica ( rosu sau visiniu+crem). Aceste culori cred ca le puteti vedea si la tatrele din Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 967
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Iul 2006 23:02:28    Titlul subiectului: 29234

Există Tatra bidirecțional la Arad?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Iun/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 29 Iul 2006 23:45:44    Titlul subiectului: 29236

Citat:
Tatrele T4R aduse in anii 70, si-au pastrat deasemena culoarea originala din fabrica ( rosu sau visiniu+crem). Aceste culori cred ca le puteti vedea si la tatrele din Iasi.
Am remarcat și eu culoarea originală și chiar m-am mirat că s-a păstrat (încă) acel vișiniu caracteristic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 30 Iul 2006 09:15:29    Titlul subiectului: 29256

Nu exista tatra bidirectionala in Arad, exista doar 3 vagoane (2 T4D, 1 B4D), cu usi pe amandoua partile...poate alea pot fi considerate asa. Este vorba de cuplul T4D+T4D 1030+1031, si de remorca #150, trasa de #1069.
Culoarea visinie cred ca a fost pastrata doar pe #117, si 118, eu ma refeream la faptul ca de cand au fost aduse, pana recent aceasta era culoarea tatrelor. Acum, sunt vopsite in rosu+gri majoritatea. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 30 Iul 2006 20:27:44    Titlul subiectului: 29280

Acele vagoane cu uși pe ambele părți (fie ele T4D, B4D, ZGT8, ZT4D etc) se pot cupla hack-en-hack, adică pate în spate, rezultând un tramvai bidirecțional Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 30 Iul 2006 20:58:12    Titlul subiectului: 29283

Ok, dar atunci nu ar insemna sa "traga" doar un vagon? Tin minte ca am mai intrebat asa ceva pe undeva pe forum. Nu cred ca o T4D poate merge cu aceeasi viteza si cu spatele...nu stiu Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Dum 30 Iul 2006 21:16:23    Titlul subiectului: 29284

Pai care este problema ca trage numai unul ?
Din cate stiu si la cele ce sunt cuplate si sunt ambele vagoane motor trage tot numai ala din fata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 3 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community