Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele TATRA (T4R si T4D/B4D)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
arnold 1165



Data înscrierii: 20/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 13 Noi 2010 12:08:51    Titlul subiectului: 136215

T4R 140 este in circulatie astazi pe linia 15.
Este vatmanita de pe T4D 1124-175 cu el. A intampinat si probleme cu el de dimineata.... A luat 600 la accelerare si autofrana de ii punea in bot pe toti. Dar si-a revenit.

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 20/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 01 Dec 2010 21:09:11    Titlul subiectului: 136998

Astazi am auzit ca se taie T4R 109, iar T4R 163 este la RC, dar vor sa il faca pentru salubrizare...Pacat de acest vagon 163, puteau face chiar 87 pentru salubrizare, nu asa un vagon bun ca 163.
In plus vor sa mai taie din Tatrele T4D, iar pe unele sa le tina pentru piese de schimb. Din cate am auzit nici 1120-199 nu mai iese in circulatie. Pacat de asa vagoane. Sa le fie rusine celor de la CTP pentru ca au vagoane bune si nu stiu sa se foloseasca de ele si de aceea vin nemtii si ne dicteaza, pentru ca romanul nu stie pretui ceeea ce are si asteptam in continuare sa primim de la nemti...
Si sa fim sinceri, se putea face inclusiv 1121 pentru ca s-au trimis piesele pentru el, dar aici s-au bagat bani in buzunar, iar reductoarele noi ce au venit pentru 1121 s-au pus pe 1069 si au taiat 1121 degeaba. Au taiat un vagon foarte bun si au lasat altele foarte rele si vechi in circulatie...Bine ca au refacut T4R 140 cu piesele de pe 1121 si nu l-au taiat pentru simplu fapt ca Domnul Cfiha are acest vagon la suflet, fiind vagonul pe care si-a luat el examenul...In plus au refacut si T4R 115, pe care il pot face pentru salubrizare, dar nu 163...Asta e bataie de joc si nimeni nu este hotarat sa se impuna in acest caz si asa pierdem vagoanele bune, ca sa nu mai zic ca mai vechi decat Tatrele, chiar mai vechi decat cele T4R sunt GT4 de la Micalaca fabricate chiar si in 1963.
Eu le-as casa pe toate, fara suparare. Scutura de numa-numa, chiar am si fost cu unul pe Micalaca...In concluzie, parerea mea este ca Tatrele, asa cum sunt ele numite de cei de la CTP, cum ca ar consuma mult curent, sunt cele mai bune din parcul de tramvaie...si sunt si piese pentru ele...

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Iul/2017
Mesaje: 959
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 01 Dec 2010 23:57:35    Titlul subiectului: 137008

Lui 1120 nu i-au mai pus remorca, nu stiu daca a mai iesit asa solo in circulatie. Eu as spune ca ar fi ok ca CTP sa duca o politica mai cumpatata in privinta casarilor de vagoane, o eventuala marire a fluxurilor de circulatie sa nu ne prinda descoperiti.

Pacat de Tatre, unele vagoane bune stau in depou si nu se stie cand vor mai fi miscate. In aceste conditii - ce sa faci? Sa fim seriosi, chiar credeti ca vom mai vedea in viitorul apropiat cupluri T4D+T4D? Problemele CTP vor incepe cand vagoanele GT8 vor incepe sa dea semne serioase de oboseala dpdv tehnic. Alternative la ele nu exista inafara de tatre - sa vedeti cuplu de tatre plin pe linia 1 sau chiar cuplu de GT4. Cred ca acum cei de la CTP pot face intr-adevar o triere serioasa a vagoanelor in urma careia cele aflate pe marginea stricarii iremediabile vor fi casate. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa fie macel!

Pacat de 109, dar in conditiile in care atatea T4D solo stau in depou...Am mai zis, sunt moment din zi cand pana si pe linia 16 aceste vagoane sunt pline.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 20/Aug/2017
Mesaje: 377
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 02 Dec 2010 20:59:14    Titlul subiectului: 137048

Sunt vagoane mult mai vechi, de exemplu
din 1957 GT6: 33, 35, 42... din Innsbruck,
1958 GT8: 263 ,264 din Mulheim
1959/60 GT8: 1865, 1851, 1852...din Essen
1960 GT4: 554-584
1960 GT6: 107, 108, 109... din Ludwigshafen
1962 GT6: 271, 274, 276 din Wurzburg
1962 ZGT8-urile din Essen
1967 ZGT6: 33, 34...BOGESTRA
Si undele dintre ele arata in ultimul hal, atat pe exterior cat si pe interior, asa ca ar fi tramvaie mult mai vechi de casat.
Pe cand T4D/B4D sunt fabricate in 1981, chiar si in1984, ex 215. Tatrele sunt cele mai tinere vagoane. Macar cuplurile T4D+B4D sa circule toate si restul de T4D-uri sa circule solo.



IMGP6339.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.58 kb
 Vizualizat:  de 13329 ori

IMGP6339.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Iul/2017
Mesaje: 959
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 02 Dec 2010 23:33:50    Titlul subiectului: 137052

Nu stiu daca vechimea ar fi neaparat un criteriu de casare. Din punctul de vedere al caroseriei, unele Tatre arata rau - sunt mancate de rugina foarte mult in interior. La fel se poate spune si la unele GT-uri. Despre partea tehnica nu stiu ce sa spun - ce tipuri de tramvaie se strica mai des si cat de grele sunt reparatiile

La CTP conteaza in primul rand criteriul economic. Personal, as dori sa se caseze doar ceea ce nu mai are nicio sansa - nu victime ale lenei sau exploatarii "ca la romani".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 20/Aug/2017
Mesaje: 377
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 04 Dec 2010 22:51:02    Titlul subiectului: 137104

Ar mai fi inca 5 T4D care ar trebuie sa iasa pe traseu cu B4D:
903+213, dar 903 va ramane solo pentru totdeauna, asa ca eu zic ca 213 sa fie cuplat cu 1069 si 150 sa fie pus la 1030, ca 1030 merge super bine si ii pacat sa stea in depou nefolosit.
1087+161
1120+199
1123+174
1189+170, dar as zice ca arata mai bine solo 1189 si 170 sa fie cuplat la alt T4D, de exemplu 1170.



1030+150h.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.64 kb
 Vizualizat:  de 13267 ori

1030+150h.JPG



1030+150.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  15.12 kb
 Vizualizat:  de 13267 ori

1030+150.PNG



1069+213.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  19.98 kb
 Vizualizat:  de 13267 ori

1069+213.PNG



1170+170.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.38 kb
 Vizualizat:  de 13267 ori

1170+170.PNG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 77
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 05 Dec 2010 11:13:06    Titlul subiectului: 137112

Vagonul 163 este in acest moment, amenajat pentru igienizare. E un vagon bun intradevar, dar are o problema mai veche cu caroseria deci parca e mai sigur asa.
Pentru 1121 nu s-a adus niciodata nimic. Era condamnat. Cine are alte informatii, ei bine, sunt eronate.
Se vor casa cateva vagoane (pot fi numarate pe degetele de la o mana). Nu pot preciza care anume, din motive interne, dar pot spune ca personal, nu sunt intrutotul de acord cu alegerile facute. Oricum, lista trebuie aprobata de CL.
Daca vorbim de latura tehnica, Tatrele se defecteaza parca mai des, dar reparatiile sunt mai usoare si ieftine, de aceea numarul de TG-uri defecte este in permanenta de 3-10 ori mai mare. Exagerand situatia, lucrurile seamana cu comparatia unei Dacii cu un Audi (sa zicem) amandoua de 20 de ani vechime, vorbind numai de dificultatea si frecventa reparatiilor, binenteles. Poate chestiunea se va remedia, cine stie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Iul/2017
Mesaje: 959
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 05 Dec 2010 11:43:24    Titlul subiectului: 137113

Parerea mea este ca mari sanse la casare au remorcile T4D, daca nu exista vagoane folosite ca "motoare" pana acum. Adica, pe modelul 1093+149, ma gandesc ca de pe acele vagoane s-au tot luat piese si atunci se va ajunge candva la concluzia ca nu mai este nimic de facut cu (pentru) ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 22 Dec 2010 16:29:08    Titlul subiectului: 137794

Model dupa care foarte multe vagoane au sfarsit in cele din urma. Dar poate ar trebui intr-adevar regandit aceasta situatie si nu neaparat daca un tramvai este retras pentru o mica defectiune, aceasta mai apoi fiind necesar sa ii se ia piesele pana la o oarecare descompletare.
Sunt situatii de urgenta care desigur necesita prioritate - dar nu intotdeauna ar trebui ca acest lucru sa se intample desigur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Iul/2017
Mesaje: 959
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 28 Ian 2011 00:20:16    Titlul subiectului: 139231

Pentru ca Adyf117 a amintit de vagoanele GT4 carora nu li s-a mai platit asigurarea, sa notam ca exista un numar destul de mare de vagoane T4D in aceeasi situatie. Din start cele 6 vagoane folosite drept remorci T4D (1084,1086,1031,1080,1068,1099). In plus, din cate mi-am dat seama, urmatoarele vagoane: 903,1077,1185,1076,1123,1189,1107. Pentru mine a fost o surpriza faptul ca vagonului 1085 i s-a facut asigurare dupa o lunga perioada de absenta, in schimb renuntandu-se la 1077. 1085 a primit si reclama cu Magic FM al defunctului 1190.

Am un feeling ca din depoul UTA au mai fost lasate fara asigurare si niste vagoane GT. De exemplu cuplul 258+189, eventual vagoanele GT8 264, 1754, 1852, 1854. Pentru ultimele este un mare semn de intrebare. Teoretic, 1853 e la reparat deci nu l-am pus la socoteala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Iul/2017
Mesaje: 959
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 10 Mar 2011 10:46:35    Titlul subiectului: 140956

link articol

Miercuri după amiază conducătorul unui Opel Astra, care ieșea din parcarea de lângă Casa cu lacăt, a uitat că dinspre Boul Roșu mai circulă și tramvaie și a primit o tangentă-n partea stângă din partea unui tramvai, ce rula regulamentar pe șine. Din fericire ciocnirea nu s-a lăsat cu victime!

Am pus stirea aici (e un accident banal) pentru ca ne prezinta doua raritati:
1. Un tramvai pe linia 10 (recent reînființată cu doar două sau trei curse dimineața și la prânz).
2. Acel tramvai este TATRA! De la miscarile din vara cand s-a renuntat la remorcile de Tatra nu am mai vazut astfel de vagoane pe liniile de Vladimirescu sau Ghioroc. De obicei, depoul UTA trimite incolo exclusiv vagoane GT8 sau (mai rar, in weekend) GT6.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 20/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 10 Mar 2011 18:20:58    Titlul subiectului: 163 140977

Am vazut astazi Tatra T4R 163 ca a iesit de la vopsit.
Partea unde a fost gri acum este alb.In consecinta este alb+rosu.
In jurul farurilor este vopsit rosu!
Si i-au schimbat usa 3,avand usa cu tabla in partea de jos!

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 20/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 12 Mar 2011 22:32:19    Titlul subiectului: 163 141050

T4R 163, astazi 12.03.2011 in depou, dupa vopsire...Arata superb!!!

T4R 163 nu va mai fi pus niciodata la circulatie, e transformat pentru igienizare...



163.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.57 kb
 Vizualizat:  de 12333 ori

163.JPG



_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Iul/2017
Mesaje: 959
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 13 Mar 2011 01:45:35    Titlul subiectului: 141060

Nu vreau sa par carcotas, insa ma intreb de ce a mai investit CTP-ul niste bani pentru a vopsi un vagon utilitar, care pe deasupra va iesi din depou numai pe timp de noapte. 163 nu arata deloc scorojit inainte.
O asemenea cosemtizare ar fi de bun augur daca vagonul ar iesi in circulatie sau ar fi pregatit pentru muzeu.
Exista vagoane ale CTP care ar avea nevoie urgenta de o cosmetizare la exterior. Ma refer in primul rand la vagoanele GT4 04, 08 si 09.
Si, sa nu uitam, multe vagoane T4D au probleme serioase cu rugina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paul8299



Data înscrierii: 05/Mai/2010
Ultima vizita: 28/Noi/2016
Mesaje: 34
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 13 Mar 2011 16:56:39    Titlul subiectului: 141073

Azi l-am vazut pe TATRA T4R in circulatie pe linia 15.
Acum arata ca un TATRA T4D, difera doar pantograful si poate unele date tehnice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 01 Apr 2011 00:42:11    Titlul subiectului: 142032

Poate #163 a fost revopsit pentru ca va fi mai tarziu pastrat ca reprezentant al Tatrelor T4R in Arad? ...sau se va intampla acest lucru cu #140 (...vagon din nou refacut din cate am citit si vazut). In schimb, ar putea cineva sa posteze o lista a vagoanelor T4D recent disparute definitiv in afara de acestea mai recente precum #1190 din nefericire deoarece am citit printre randuri in acest topic ca s-a renuntat la #1077, T4D-ul remorca a lui #1068. Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 20/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 02 Mai 2011 19:22:45    Titlul subiectului: 143227

Salutare, dragi impatimiti de Tatre!
Am sa va dau o veste: am intrat astazi pe internet cautand poze cu Tatre T4R din anii '90 din Arad si am gasit!
Uitati aici cateva poze luate de pe internet de la vecinii nostri din Ungaria... Enjoy! Sunt superbe!!!

Sursa pozelor... http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://harixis.uw.hu/images/t4r-123_1.jpg&imgrefurl=http://harixis.uw.hu/galeria/aradi_villamosok_galeriaja.htm&usg=__PZhMfMmVP7yDYMAkTzmY9XAMeys=&h=676&w=972&sz=98&hl=ro&start=213&zoom=1&itbs=1&tbnid=loEgaVzL0Uc6ZM:&tbnh=104&tbnw=149&prev=/search%3Fq%3DT4D%2BARAD%26start%3D200%26hl%3Dro%26sa%3DN%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26biw%3D1024%26bih%3D656%26tbm%3Disch&ei=gde-Tff2C8iUswaoup2HBg



153-152 IN 18.05.2005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.97 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

153-152 IN 18.05.2005.jpg



t4r-121.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.71 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

t4r-121.jpg



t4r-123_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.63 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

t4r-123_1.jpg



t4r-123_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.09 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

t4r-123_2.jpg



t4r-153.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.48 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

t4r-153.jpg



by5-19.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.21 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

by5-19.jpg



by5-1b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.5 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

by5-1b.jpg



by5-18.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  164.98 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

by5-18.jpg



by5-1c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.93 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

by5-1c.jpg



by5-17.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.84 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

by5-17.jpg



_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 07 Mai 2011 00:41:40    Titlul subiectului: 143374

Va mai aduceti aminte si de perioada cand #152 a circulat in fata lui #153? ...desi imi amintesc ultimele fotografii ale lui #152 din depoul Ghioroc si nu ma pot bucura pe deplin de cele postate mai in sus. #Tatra T4R #123...cred ca cam 80% din viata sa si-a petrecut-o pe traseul linii 3.
Iar #1093-#149 - un cuplu special pentru orasul Arad (impreuna cu #1027-#163 desigur); imi amintesc si acum ca a fost tramvaiul cu care am calatorit cu cea mai inalta viteza pe liniile din Arad (Polivalenta-Podgoria). Shocked Laughing

Am mai avut parte de un soc aproape la fel de mare...si prin intermediul lui #125-#126 undeva prin 1999 - 2000? ...daca inca il tin minte perfect. Laughing

@Marius2: Ar fi o idee geniaa cuplarea celor doua vagoane Tatra #1170-#170 - si incercarea cuplarii lor dupa asemenarea numarului de parc dar nu am intelese de ce sa fie cuplate #1130 si celalalt vagon B4D? Cred ca la ora actuala, #1130-#1131 sunt unul dintre cuplurile Tatra cele mai bine alese din oras (...va amintiti cum in Germania #1130 era remorca de fapt?)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 20/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2011 22:32:02    Titlul subiectului: 144271

Astazi dupa-masa i-au cuplat remorca lui 1189, i-au pus piesa lipsa la pantograf, bateria si tot ce mai trebuie pe el, i s-a facut asigurarae si in cateva zile iese in circulatie cuplat!
Doamne ajuta! Deci vom vedea inca o Tatra la strada...1189-170!

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Iul/2017
Mesaje: 959
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2011 23:42:52    Titlul subiectului: 144275

Inlocuieste cumva alt vagon defect sau iese din necesitate de vagoane? Oricum e interesant pentru ca 1120 sau 1087 aveau tot remorci B4D si circula solo. Asa, au mai facut asigurare unui vagon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 20/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 03 Iun 2011 23:43:28    Titlul subiectului: 144310

Pai tocmai asta este...nu au destule vagoane...de aceea au facut asigurare deocamdata la 1189 si la remorca lui 170.
S-ar putea sa mai faca si la alte Tatre...Sunt cazute foarte multe vagoane!

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Iul/2017
Mesaje: 959
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 23 Iun 2011 15:09:59    Titlul subiectului: 144904

Surpriza, azi l-am vazut pe 1189+170 la strada pe linia 1. Ma intreb insa ce vagoane inlocuieste. Dupa relativa lor absenta din trafic, banuiesc ca 1119+167 si 1126+209 au ceva probleme. Chiar daca e offtopic (sa nu mai deschidem discutia in mai multe parti), azi am vazut ca a revenit si GT8 1757.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 20/Aug/2017
Mesaje: 377
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 27 Iun 2011 11:10:13    Titlul subiectului: 145042

Cuplu T4D+T4D 1170+1111, Laughing 1170 a fost remorcat in depou de catre 1111 deoarece i s-a rupt pantograful.

Poza cu noul cuplu iesit la strada 1189+170.



SDC10370.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.19 kb
 Vizualizat:  de 11130 ori

SDC10370.JPG



SDC10373.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.6 kb
 Vizualizat:  de 11130 ori

SDC10373.JPG



SDC10291.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  164.27 kb
 Vizualizat:  de 11130 ori

SDC10291.JPG



SDC10307.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.54 kb
 Vizualizat:  de 11130 ori

SDC10307.JPG



SDC10301.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.97 kb
 Vizualizat:  de 11130 ori

SDC10301.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Iun 2011 11:18:39    Titlul subiectului: 145044

Pantograful lui 1170 s-a rupt pe portiune modernizata (cale+retea) sau nemodernizata? Daca s-a rupt pe portiune modernizata, care a fost cauza?
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 20/Aug/2017
Mesaje: 377
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 27 Iun 2011 11:24:10    Titlul subiectului: 145045

Pe portiune partial modernizata este vorba de linia 6, unde s-a inlocuit sina cea veche cu alta veche din Aradul Nou. Crying or Very sad, ca astazi de astazi s-a reluat circulatia tramvaielor pe linia 6.
Si linia 4 intoarce in Capitan Ignat pentru a se putea face legaturile la Biserica Sarbeasca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Următoare
Pagina 19 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community