Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole privind transportul local din Bacau
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BACĂU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 860
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 25 Feb 2014 09:27:50    Titlul subiectului: 171429

Casatorii pentru o zi in „Autobuzul dragostei”
Desptarea.ro a scris:
De Dragobete, zeci de perechi de indragostiti au avut parte de o surpriza placuta venita din partea Ligii Studentilor Universitatii „Vasile Alecsandri” Bacau, SC Transport Public SA si societatea Pambac SA. Pe 24 februarie, cei care au ales sa-si declare iubirea public au avut ocazia de a se casatori pentru o zi intr-un loc deosebit si mai putin obisnuit: un autobuz. Autobuzul Pambac Caffe a imbracat haine de sarbatoare si s-a transformat … intr-un „Autobuz al dragostei”.
Acesta a circulat pe traseul 22 si a transportat gratuit indragostitii. Ornat cu baloane colorate, inimioare si mesaje de dragoste, autobuzul a oprit in fiecare statie pentru a imbarca tinerii, dar si persoanele de vârsta a treia, care s-au casatorit pentru o zi sau au profitat de ocazie pentru a-si reinnoi juramintele de iubire.
La usa din mijloc, a fost pregatita “sala” unde s-au oficiat casatoriile, iar „primarul” sau ofiterul de stare civila a fost chiar presedintele Ligii Studentesti. Au fost pregatite 100 de pseudo-certificate de casatorie, dovada palpabila a acestei curate si frumoase nebunii. Emotii, sentimente, un sarut furat, o imbratisare calda sau doar un simplu: “Te iubesc”. Acestea au fost atributele care au stat la baza actiunii.
- See more at: http://www.desteptarea.ro/video-casatorii-pentru-o-zi-in-autobuzul-dragostei/#sthash.L6ncOsMj.dpuf
„A fost o surpriza pentru noi tot ce s-a intâmplat in aceasta zi si in acest loc, in autobuz. O initiativa laudabila, o zi pe care nu o vom uita niciodata. A fost prima noastra casatorie … chiar daca e si numai de o zi”, ne-au declat Loredana Chiric si Vlad Tivu, fericiti. „Noi chiar am asteptat aceasta zi pentru a putea sa ne casatori. Poate, cine stie, pe viitor, vom trai impreuna si o casatorie adevarata. Surprize vor fi si mai târziu, pentru ca este o zi speciala, nu? Ne iubim si asta conteaza cel mai mult”, a spus plin de viata si cuplul format din Cosmina Cozma si Vladut Lungu.
Premii dulci si multa veselie

Initiativa frumoasei zile de Dragobete a apartinut Asociatiei Liga Studenteasca din Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacau. „Am inceput de dimineata de la ora 10.00. Am oficiat peste 60 de casatorii. Suntem la a IX-a editie si ne-am dorit, ca in fiecare an, sa sarbatorim intr-un mod inedit ziua iubirii românesti, ziua de Dragobete si sa uitam astfel de alte sarbatori importate din strainatate”, a precizat Andrei Ionut Andonie, presedinte la Liga Studenteasca Bacau. Toate cuplurile care au ales calatoria iubirii au primit din partea Pambac Caffe si premii dulci – briose din ciocolata, ornate cu inimioare.
Timp de 6 ore, intregul eveniment a reusit, intr-adevar, sa surprinda, sa bucure, sa stârneasca râsete de fericire si sa transforme ziua de 24 februarie cu adevarat intr-o zi a dragostei.
„Ne-am alaturat si noi cu drag acestei initiative laudabile si am continuat astfel activitatile in care suntem implicati in Luna Februarie – luna iubirii. Tot acum, i-am premiat cu torturi in forma de inima si pe câstigatorii concursului de iubire lansat la inceputul lunii.”
Tatiana Soldeanu – director de marketing SC Pambac SA Bacau



P2244675-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.68 kb
 Vizualizat:  de 6012 ori

P2244675-crop.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1199
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2014 22:29:47    Titlul subiectului: 171745

De ce autobuzul de mai sus este inmatriculat in judetul Cluj?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 860
Locație: Bacau

MesajTrimis: Sâm 15 Mar 2014 18:31:20    Titlul subiectului: 171750

Sunt 5 astfel de autobuze cumparate recent. Toate au numere de CJ. Probabil sunt numere de leasing.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 860
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2015 10:40:08    Titlul subiectului: 177548

In „Autobuzul Dragostei” s-au „casatorit” zeci de bacauani
Desteptarea.ro a scris:
De ziua indagostitilor in varianta autohtona, Asociatia Liga Studenteasca din Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacau a organizat cea de-a X-a editie a evenimentului intitulat „Autobuzul Dragostei”.
Pe o vreme inchisa, rece si umeda, imbarcati in „Autobuzul Dragostei” ce s-a deplasat pe traseul 22 intre orele 11.00-16.00, membrii ligii studentilor bacauani i-au invitat pe bacauanii care asteptau in statiile de autobuz sa participe la aceasta actiune menita sa promoveze sarbatoarea nationala traditionala „Dragobete”.
Cei care au acceptat aceasta provocare au avut parte de o calatorie gratuita intr-o atmosfera calda creata de studenti. Bacauanii, de toate vârstele, care au calatorit in „Autobuzul Dragostei” au intrat in jocul tinerilor si au agreat ideea „casatoriei”.
In fata „ofiterului de stare civila” zeci de cupluri au rostit un „Da” hotarât, au semnat si au primit „certificate de casatorie” valabile o zi. Plini de emotii, Vlad Rusu si Cristina Gosman au semnat „certificatul” si au pecetluit momentul cu un sarut in uralele si apauzele celor prezenti in autobuz.
„Nu stiu de ce, chiar daca e un simplu joc, un joc frumos, chiar am avut emotii. Asta chiar mi-a dat de gândit : cum va fi atunci când va fi real? Oricum, actiunea este superba si ma bucur ca am participat”, a spus Cristina, aflata, inca, sub efectul emotiilor. Sotii Frunza au urcat in „Autobuzul Dragostei” la invitatia studentilor, in momentul când vehiculul era oprit la un semafor. Au imbratisat imediat ideea si s-au prezentat in fata celui care a „oficiat” momentul.
Dupa ce si-au dat acordul, sotii Frunza au semnat „certificatul” s-au sarutat ca in tinerete si au fost serviti cu prajituri in forma de inimioara. „A fost emotionant. Chiar daca au trecut 42 de ani de când suntem casatoriti, emotii au fost si acum. Si e firesc sa fie asa, pentru ca s-au rascolit niste amintiri. Am vrea sa dam timpul inapoi, dar…nu se poate”, a spus Neculai Frunza.
„Autobuzul Dragostei” a stationat câte zece minute in cele mai importante statii de pe traseul 22 iar numarul participantilor la aceasta actiune a fost unul consistent. La reusita acestui eveniment a pus umarul si Consiliul Judetean al Elevilor.



DRAGO-655x360.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.04 kb
 Vizualizat:  de 5165 ori

DRAGO-655x360.jpg



P2241984-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  283.46 kb
 Vizualizat:  de 5165 ori

P2241984-crop.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 860
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mie 27 Mai 2015 18:10:35    Titlul subiectului: 179322

Un autobuz electric este in teste zilele acestea in Bacau
Desteptarea.ro a scris:
Transport Public Bacau testeaza autobuzul electric.
Bacauanii au inceput sa testeze, de ieri, primul autobuz electric din oras. Societatea Transport Public a oferit publicului calator posibilitatea sa calatoreasca prin oras cu noul model SOR produs in Cehia. Autobuzul ar putea intra, in viitor, in dotarea societatii bacauane.
Transport Public a fost, de la inceput, cu un pas inainte. Fie ca a fost vorba despre autobuzele Mercedes aduse de Dumitru Sechelariu, Bacaul fiind primul oras care si-a modernizat transportul urban, fie ca a fost vorba despre echiparea autobuzelor cu GPS sau implementarea sistemului de tiketing care oferă informații în timp real asupra numărului de călători plătitori.
Transportul electric, un vis mai vechi al bacauanilor, ar putea deveni realitate, societatea bacauana analizând in aceste zile comportamentul in trafic al autobuzului, consumul de energie pe durata utilizarii si pierderile de energie înregistrate pe durata procesului de reincarcare a bateriei. In acelasi timp, se analizeaza costurile de operare in comparatie cu un autobuz Diesel de generatie recenta si, nu in ultimul rând, opinia calatorilor fata de acest autobuz.
Autobuzul va circula inca doua zile in Bacau (miercuri si joi), pe toate traseele, calatoria fiind gratuita. Impresiile pasagerilor despre aceste calatorii cu autobuzul electric pot fi depuse pe site-ul Transport Public sau la numerele de telefon care sunt afisate in autobuz.
„In contextul economic actual in care criza energetica se acutizeaza si vedem cu totii cum pretul combustibililor conventionali se afla pe un trend ascendent iar poluarea si incalzirea globala ne afecteaza din ce in ce mai mult, noi am considerat ca utilizarea unor vehicule cu tractiune electrica poate fi o solutie viabila pentru rezolvarea acestor probleme.
Adrian Botez, directorul general al Transport Public
Caracteristicile tehnice
Autobuzul care a inceput, ieri, sa circule in Bacau, este dotat cu un motor asincron răcit cu lichid marca Skoda Electric, instalație electrică Cegelec și acumulatori Winston. Are o capacitate de 85 de locuri (din care 19 pe scaune), un timp de încărcare a bateriilor de 7-8 ore, o autonomie energetică de până la 250 de kilometri si poate atinge o viteza de maxim 80 de kilometri la oră. În trafic este foarte silentios, nivelul zgomotului produs fiind aproape imperceptibil.
Interesant este faptul ca autobuzul construit de cehii de la SOR n-a fost, initial, destinat transportului urban, ci pentru a circula la altitudini inalte, in regim inter-urban. Din cauza aerului rarefiat din Muntii Tatra, din Slovacia, motoarele conventionale se inecau asa ca firma a primit o comanda pentru a realiza un autobuz electric pentru transportul turistilor. Rezultatul a fost un autobuz electric care a preluat puntea unui autobuz tradițional SOR și motorul Skoda Electric de 120 kW al unui troleibuz, iar acumulatorul Li-Ion care alimentează practic autobuzul cu energie a fost achiziționat de la producătorul Winston Battery. Cu cele 180 de celule și cu o capacitate de 300 Ah, bateria este echivalentă cu cea a aproximativ 100 de acumulatori de 3.000 mAh care se gasesc în smartphonurile moderne.
Pentru a se evita problemele ce pot sa apara pe timp de iarna, când temperaturile scazute afecteaza calitatea acumulatorilor, autobuzul SOR este dotat cu o instalație de încălzire Eberspaecher Hydronic 24 cu putere de 24 kW care funcționează cu motorină și care are rolul de a încălzi acumulatorul, dar și spațiul din interiorul autobuzului pentru confortul călătorilor. Instalația consuma maximum doi litri de motorină pe oră, dar are si un sistem automat de menținere a temperaturii.
Pâna la ora actuala au fost facute livrari in Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Germania si Elvetia. Acest autobuz este prezent in România in teste de aproximativ doua luni si a circulat prin mai multe orase din tara.
Potrivit producătorului, autobuzul consumă de aproximativ sase ori mai putin decât unul pe motorină, în conditii de trafic similare, si costă aproximativ 400.000 de euro.
“Un autobuz electric are costuri mai mici si reduce poluarea”
– spune Adrian Botez, directorul general al Transport Public
– Ce avantaje ar aduce pentru o companie de transport urban dotarea cu acest tip de autobuz?
– Principalele avantaje sunt la capitolul poluare, noxele fiind zero la aceste tipuri de autobuze. In plus, nivelul de zgomot este mult mai redus si, foarte important, scad costurile de exploatare, disparând costurile cu carburantii, filtrele, uleiurile. Pe de alta parte, fiind o organizatie implicata in planul de actiune pentru energie durabila realizat la nivelul municipiului Bacau, Transport Public, prin achizitionarea acestor tipuri de autobuze electrice, ar contribui la realizarea unui obiectiv important la nivelul Uniunii Europene, si anume reducerea emisiilor de CO2 pâna in anul 2020 cu 20%.
– Este vreo diferenta intre modul de conducere al unui autobuz obisnuit si al unuia electric?
– Evident. De aceea, in cazul in care vom decide ca merita sa achizitionam acest tip de autobuz, soferii vor trebui sa treaca printr-o etapa de pregatire teoretica si practica. Oricum, noi pregatim soferii in mod permanent: trebuie să conducă într-un anumit fel pentru a obține consumul stabilit.
– Credeti ca bacauanii vor prefera autobuzul electric in detrimentul celui clasic, pe motorina?
– Eu cred ca da. Transportul electric a fost un vis vechi al Bacaului. La ora actuala circula foarte multe masini in oras iar poluarea cauzata de gazele de esapament este destul de mare. O reducere a gradului de poluare, fie si datorata numai câtorva zeci de autobuze electrice cred ca e binevenita. De altfel, misiunea societatii Transport Public a fost inspirata de modul vizionar conceput si inceput de principalul actionar al societatii – Dumitru Sechelariu – care a crezut permanent, a vazut si a investit pentru un oras modern cu un transport in comun la standarde internationale. Credinta si perseverenta cu care au fost preluate si asumate ideile de pionierat lansate in timp, precum si investitiile considerabile si permanente intr-un transport in comun modern care pune pe primul loc siguranta, confortul si binele calatorilor, ne aduc azi cu un pas in viitor.
Autobuzul consuma curent de 10 bani pe kilometru
„Facând paralela cu un autobuz normal, luând in considerare doar diferenta de carburant, un autobuz electric consuma 10 bani/Km, in timp ce un autobuz normal consuma aproximativ 2,50 lei/km. Costul cel mai mare este dat de acumulatori. Acestia costa 70.000 de euro, au garantie 5 ani si teoretic ar trebui schimbati la 5 ani. Dar acumulatorii de pe demobus, care au deja 5 ani, ne arata clar ca duc mult mai mult.” Tudor Serban, PR Manager Anadolu Automobile Rom S.R.L., unic importator al autobuzelor SOR in România.

http://www.desteptarea.ro/transport-public-bacau-testeaza-autobuzul-electric/



a-1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.85 kb
 Vizualizat:  de 4944 ori

a-1.JPG



a-2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  303 kb
 Vizualizat:  de 4944 ori

a-2.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 860
Locație: Bacau

MesajTrimis: Vin 05 Aug 2016 12:31:20    Titlul subiectului: 186069

Se pare vor veni 5 autobuze noi
Dupa zeci de ani, transportul urban ajunge si in cartierului CFR
Desteptarea.ro a scris:
Locuitorii cartierului CFR din municipiul Bacau au la dispozitie, de putine zile, transport public de calatori, ceea ce le va usura mult accesul direct cu orasul, in functie de interesul fiecaruia, la locurile de munca, la institutiile de invatamânt sau in zonele comerciale.
SC Transport Public SA si Primaria Bacau raspund astfel solicitarilor cetatenilor din zona, iar infiintarea noii linii de autobuze a fost anuntata in sedinta de vineri, 29 iulie, a Consiliului Local, de catre primarul Cosmin Necula.
Cartierul CFR a parut multa vreme ca o parte separata de oras, cu oamenii sai, cu problemele sale. Unii de-ai locului spun ca traiesc ca la tara sau se intreaba daca nu ar fi mai bine sa apartina de comuna Magura.

Este o zona mai imbatrânita, unde afacerile utile, cum ar fi o farmacie, o frizerie, diverse magazine sau macar o cârciuma nu au dainuit prea mult. Si la fel cum intregii tari ii lipsesc autostrazile care sa atraga bunastare, cam la fel si cartierului i-a lipsit o legatura stabila si directa cu tot orasul. Problema transportului in comun, una dintre cele mai apasatoare pentru locuitori, alaturi de strazile inca neasfaltate, s-a rezolvat chiar zilele acestea.
Iar vestea ca autobuzele orasului vor circula chiar prin cartier s-a raspândit ca fulgerul, a produs bucurie si a animat intreaga zona. Intr-adevar, SC Transport Public SA si Primaria Bacau au raspuns favorabil cererii cetatenilor, iar noua linie a fost infiintata prin modificarea traseului 3.
“S-a auzit in cartier, s-a dus vestea despre autobuze. Chiar nevasta mea pusese problema autobuzelor pe vremea fostului primar, dar iata ca s-a rezolvat pe vremea noului primar, fiindca era foarte greu de ajuns in oras. Mergeam pe pasarela suspendata, dar si pe acolo era periculos, fiindca traversele din lemn au putrezit si s-au rupt din loc in loc. In anii ’50, când am venit aici, pasarela era noua, dar acum, sa urc atâtea trepte la vârsta mea de peste 70 de ani nu e deloc usor. Am vazut autobuzele cele noi cum vin prin cartier si mi-am spus ca e bine, ca, iata, suntem si noi mai aproape de oras“, spune Constantin Pichi, locuitor al cartierului.
Intr-adevar, transportul public de calatori in cartier era necesar ca aerul, fiindca va usura mult accesul direct cu orasul, in functie de interesul fiecaruia, la institutiile de invatamânt in special, dar si la locurile de munca sau in zonele comerciale.
“Domnule, de pe vremea lui Ceausescu nu am mai avut autobuze pe aici care sa te poarte in tot orasul, de când era linia 13 Bacau-Magura. Ca sa ajungi in diferite alte cartiere trebuia sa mergi pe jos pâna in gara timp de zece minute. Acum, insa, de când au aparut din nou autobuzele, fac doua minute pâna in statie. Este o mare bucurie. Daca s-ar mai asfalta si strada Tineretului, totul ar fi bine”, spune Gheorghe Sicu, sustinut si de Ciprian Tulica, un alt localnic.
In cartier au aparut deocamdata cinci statii, marcate cu indicatoare noi ale SC Transport Public SA. Doua dintre ele sunt in zona centrului comercial de pe strada Vasile Pirvan, artera principala a cartierului, pe ambele sensuri de mers.
”In prima faza, linia va avea caracter experimental, mai exact, graficul de circulatie urmeaza a fi ajustat in functie de cerintele locuitorilor cartierului CFR si de gradul de solicitare. Societatea de Transport Public isi propune sa stabileasca pentru acest traseu orarul convenabil majoritatii locuitorilor zonei”, a declarat Adrian Botez, directorul SC Transport Public SA.
Timpul estimat de sosire in cartierul CFR, in zona complexului comercial de pe strada str. Vasile Pârvan, este de 35-40 minute de la plecarea autobuzului de la FNC.

Autobuze Euro 6 pe strazile Bacaului
SC Transport Public SA Bacau mai puncteaza un succes in ambitia sa de a oferi confort sporit calatorilor si un mediu ambiant cât mai curat. Este vorba despre apropiata introducere in transportul public de calatori in comun din municipiul Bacau a cinci autobuze Iveco Crossway LE, de ultima generatie, fabricate la Uzina Iveco din Cehia.
iveco2Sunt dotate cu norma Euro 6, ceea ce le face foarte prietenoase cu mediul si dedicate confortului calatorului bacauan, care are astfel la dispozitie unele dintre cele mai bune conditii, comparativ cu alte orase din tara, si la un pret care se incadreaza intr-o medie nationala, de bun simt.
Zilele trecute a fost achitat avansul, urmând ca autobuzele sa soseasca la Bacau cat de curand.
De mentionat ca 700 de autobuze de acelasi fel au fost comandate pentru marele oras german Munchen, ceea ce este un argument in plus pentru cât sunt de cautate datorita caracteristicilor lor.
Norma Euro 6 aplicata motoarelor noilor autobuze garanteaza o reducere a gazelor poluante in oras. Dar, transportul public contri­buie la reducerea poluarii si prin diminuarea numarului de autovehicule care circula pe strazi.
Si asta pentru ca un numar de 40 de autovehicule personale, care in medie transporta 50 de pasageri, polueaza de 30 de ori mai mult decât un autobuz care transporta acelasi numar de persoane.
botezAceste autobuze se alatura celor deja existente in parcul auto al SC Transport Public SA
si care, in intregime, au urmat pas cu pas ultimele tehnologii dedicate protectiei mediului.
Prin achizitii de top, SC Transport Public SA a devenit prima societate din Moldova intr-un clasament al calitatii, iar, in tara, intre primii zece transportatori. Protectia mediului face
parte integranta din politica SC Transport Public, asa cum a fost intotdeauna.
Dorim sa ne imbunatatim continuu performantele în domeniul transportului public urban de persoane.
În acest scop vrem sa asiguram satisfacerea continua a cerintelor si asteptarilor calatorilor
nostri. Dorim sa crestem gradul de atractivitate al transportului public pentru cetatean si,
in acelasi timp, sa contribuim la scaderea gradului de poluare al orasului, pentru a avea un Bacau cât mai verde.

http://www.desteptarea.ro/dupa-zeci-de-ani-transportul-urban-ajunge-si-in-cartierului-cfr/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1199
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 05 Aug 2016 13:08:24    Titlul subiectului: 186070

Era si mai frumos daca luau autobuze Iveco Urbanway ca cele din Cluj. Pentru ca modelul Urbanway e modelul urban, Crossway e modelul suburban si regional in functie de configuratie.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pvd2010



Data înscrierii: 09/Iun/2009
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 16
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 20 Sep 2016 13:48:50    Titlul subiectului: 186556

In titlu exista o mica exagerare cu zeci de ani. La nivelul 2005 am călătorit cu autobuzul 13 ce ajungea din Măgura pana în spatele Garii lângă pasajul subteran. Bineînțeles un DAC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 6132
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 20 Sep 2016 14:18:17    Titlul subiectului: 186557

Pe 20 martie 2008 am pozat un autobuz DAC care stationa la iesirea din pasajul pietonal din gara Bacau, pe partea opusa orasului.
Aceste autobuze efectuau acel traseu 13 despre care spui?



BC02GXW-Dp-DW-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  462.03 kb
 Vizualizat:  de 3059 ori

BC02GXW-Dp-DW-1.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 860
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mie 21 Sep 2016 08:03:40    Titlul subiectului: 186560

Din cate imi amintesc din acea zona plecau autobuzele de pe traseul 13, iar traseul era operat de TP Bacau.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BACĂU Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community