Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Despre Depourile si Autobazele RATB - Generalitati
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Depouri si autobaze RATB
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Mie 09 Noi 2005 17:02:20    Titlul subiectului: *Despre Depourile si Autobazele RATB - Generalitati 55629

Pana in anii 80 au existat 3 garaje de autobuze, suprimate incepand din 84: Giulesti (Roman Diesel 112), Giurgiului # Luica (DAC 117) si Serban Voda (Ik-4).
Astazi este vorba ca RATB sa desfiinteze garajele si depourile semi-centrale si sa vanda terenurile; pe lista neagra sint deci: Dudesti (tramvaie), Barbu Vacarescu (autobuze) si Viitorului (tramvaie). Probabil ca si URAC va fi mutat cine stie unde (de ce nu la IMGB sau Semanatoare, ca tot sint in paragina si macar e metrou...).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 09 Noi 2005 17:27:05    Titlul subiectului: 55630

Sa vedem lista de garaje și depouri:
Pentru tramvaie:
Alexandria: 12, 32.
Bucureștii - Noi: 20, 24, 35, 41, 42.
Colentina: 1, 5, 14, 21, 36.
Dudești:4, 7, 11, 15, 34.
Giurgiului: Închis pentru reparații.
Giulești: Închis pentru reparații.
Militari: 35, 47.
Titan: 7, 17, 19, 23, 27, 40,55.
Victoria: 16, 20, 34, 46.
URAC: Fabrica de tramvaie.
Se observă că anumite linii sunt deservite de 2 depouri.
Iată ce au în dotare depourile de tramvaie:
Alexandria: V3A-A3 (cu excepția lui #231 și #329), V3A-93M, V3A-H(aceste tipuri se găsesc numai la Alexandria), V3A-93 (2 bucăți: #358 și #359), Ep polizor.
Bucureștii - Noi: V2A, V3A-93M, Ep modificate pentru intervenții.
Colentina: V3A-93, Ep modificat pentru intervenții.
Dudești: Tatra T4R (în curând vor ajunge la Militari), Rathgeber M5.65 cu remorci m5.65, V2B, Ep modificate pentru intervenții.
Militari: Tatra T4R, V2S-T (#3001 și #3002), V2A-T (#3003 și #3004).
Titan: V2A, V3A nemodernizate, V3A-93, Tatra T4R (o bucată: #3431, folosită ca vagon-școală), Ep modificate pentru intervenții.
Victoria: V3A-93, V3A-A3 (#231 și #329) (Propun un schimb între Alexandria și Victoria, astfel ca toate A3-urile să fie la Alexandria și cele 2 V3A-93 de la Alexandria să ajungă la Victoria), Ep modificate pentru intervenții.
URAC: Un Vo56 renovat, multe vagoane polizor pe un boghiu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 09 Noi 2005 17:33:19    Titlul subiectului: 55631

Troleibuze:
Bucureștii-Noi: 65, 97.
Bujoreni: 61, 62, 69, 71, 91, 93, 96.
Berceni: 73, 74, 76.
Vatra Luminoasă: 66, 70, 79, 85, 86, 90, 92.
Dotarea depourilor:
Bucureștii - Noi: Dac 112E (ex-117E, se găsesc doar la Bucureștii-Noi), Dac 212ECS, Dac 117EA, Dac 217E.
Bujoreni: Dac 217E, Dac 212ECS (1 bucată, #7400), Astra Ikarus 415T (#5201-5300), Rocar 812EA-Autodromo (#7460).
Berceni: Saurer DUK-A (cele 17 bucăți rămase, cu numere #5001-#5022), Dac 117EA, Dac 217E.
Vatra Luminoasă: Rocar 312E (#7447 și #7448), Rocar 412E(#7454, #7459, ultimul defect de vreo... 2 ani), Rocar 512E (#7449-7453, #7455-7458), Astra Ikarus 415T (#5100-5199).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 09 Noi 2005 18:01:21    Titlul subiectului: 55632

Autobuze:
Alexandria: 112, 116, 117, 122, 126, 162, 163, 221, 236, 268, 603, 612, 644.
Ferentari: 101, 106, 124, 125, 139, 141, 173, 220, 232, 241, 242, 323, 612.
Floreasca: 168, 226, 261, 304, 368, 381, 645, 685.
Militari: 105, 136, 137, 178, 336, 385, 601, 634.
Nordului: 104, 123, 182, 205, 301, 331.
Obregia: 312, 313.
Pipera: 135, 282, 300, 330, 335, 783.
Titan: 100, 102, 103, 143, 181, 246, 253, 602.
Dotarea garajelor:
Alexandria: Dac112UDM (18xx (împărțite cu Ferentari), 4xx (împărțite cu Ferentari și Titan), 5xx (împărțite și ele cu Ferentari și Titan), 19xx (împărțite cu Ferenatri), 20xx (împărțite cu Titan), 23xx (împărțite cu Ferentari), 24xx, 25xx(împărțite cu Ferentari și Titan), 26xx (împărțite cu Ferentari și Titan)), Ikarus 260 (#384-409, 6xx (împărțite cu Titan)), Dac 117UD (o bucată, nu este scos pe traseu), Roman 112 (o bucată, nu este scos pe traseu).
Ferentari: Dac 112UDM (#29-#39, 4xx (împărțite cu Alexandria și Titan), 5xx (împărțite cu Alexandria și Titan), 17xx (împărțite cu Titan), 18xx(împărțite cu Alexandria și Titan), 19xx (împărțite cu Alexandria), 21xx(împărțite cu Titan), 22xx (împărțite cu Titan), 23xx (împărțite cu Alexandria), 25xx (împărțite cu Alexandria și Titan), 26xx (împărțite cu Alexandria și Titan), Dac UDAN 2002 (#572 și #1869), Dac 112UDM cu 2 uși (#2000), Ikarus 260 (#40-67, #152-176).
Floreasca: Ikarus 260 (#1-#28, 2xx (împărțite cu Titan)), Rocar de Simon U412-260 (#1161-1249).
Militari: Rocar de Simon UL 70 (#100-105), Rocar de Simon U412-220, Rocar de Simon U412-230, Rocar de Simon U412-260 (numerele 106-151 sunt amestecate U412-220,230 și 260, #1000-1097-U412-260), Rocar Autodromo 812 -#98-, Renault PR100.2 (#97).
Nordului: Rocar de Simon U412-260 (#1098-1160), Daf SB220 (Elvo și Castrosua), Rocar de Simon-Daf (#900, #901), Hess (#904).
Obregia: Rocar de Simon U412-260 (#1250-1286), Saviem SC10U (4 bucăți, în curs de dezafectare).
Pipera: Daf SB220 (Elvo ,Castrosua și #205 care nu știu ce caroserie are), Daf pe GPL (au o denumire ciudată și numerele #902 și #903, îl rog pe Andrei să posteze poza cu #902).
Titan: Dac 112UDM (4xx (împărțite cu Alexandria și Ferentari), 5xx (împărțite cu Alexandria și Titan), 17xx (împărțite cu Ferentari), 20xx(împărțite cu Alexandria), 21xx (împărțite cu Ferentari), 22xx (împărțite cu Ferentari), 25xx (împărțite cu Ferentari și Alexandria), 26xx (împărțite cu Ferentari și Alexandria), Ikarus 260 (#2xx (împărțite cu Floreasca), 6xx(împărțite cu Alexandria)), Ikarus 260 alb cu perdeluțe, nu cunosc numărul de parc, văzut în garaj de la distanță.


Ultima modificare efectuată Dr2006 la Mie 09 Noi 2005 21:41:08, modificat de 5 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 09 Noi 2005 23:58:02    Titlul subiectului: 55648

Adresele depourilor și autobazelor RATB și Metrorex se pot afla cu ușurință consultînd harta galbenă a Capitalei, pe care sunt marcate cu exactitate. Nu vreau să fac mai multă reclamă...și de fapt harta respectivă își face singură cea mai bună reclamă.
Aș mai completa cu două defuncte depouri de tramvaie: Panduri și Splaiul Unirii. Primul nu știu cu exactitate unde se găsea - deși am trecut o dată pe lîngă el, cu puțin înainte de desființare. Din cîte amintesc, conținea Tatre și vagoane V2A+V2B.
Depoul Splai, populat de EP-urile liniilor 1, 12, 17, 22, 26 (parțial) și 34(parțial), se găsea pe malul stîng (nordic) al Dîmboviței, puțin după Podul Abatorului (Mihai Bravu de astăzi).
Cît despre zona Semănătoarea, nu se poate zice că este în paragină. S-au făcut în ultimii doi ani foarte multe sedii de firme, și încă se construiește într-un ritm alert. Nu știu dacă 601 singur mai face față pe acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Noi 2005 13:53:48    Titlul subiectului: 55662

Daca imi amintesc bine Depoul Panduri se gasea pe soseaua Panduri, portiunea dintre Calea13 Septembrie si Calea Rahovei;
La depoul de troleibuze Bucurestii Noi nu exista nici un Ikarus (poate au fost retrase acolo cit timp a fost blocat accesul spre Depoul Vatra Luminoasa), am trecu pe data de 8.11.2005 pe acolo, la o ora destul de tirzie, si nu erau decit DAC-urile de pe liniile 65 si 97
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 15 Noi 2005 02:23:17    Titlul subiectului: 01 55667

Depouri de tramvaie:
Alexandria: Șos. Alexandriei, lângă Autogara Rahova
Bucureștii - Noi: Bd. Bucureștii - Noi, între intersecțiile cu Șos. Chitilei și Str. Pajurei
Colentina: Șos. Colentina la intersecția cu Str. Cornișei
Dudești: Cal. Dudești, la intersecția cu Str. Brăilița/Unității și Bd. Burebista - brațul drept al Y-ului de la Piața Alba Iulia. Bd. Decebal este brațul stîng al aceluiași Y și iese la Piața Muncii. Este paralel cu fosta arteră Theodor Speranția, pe care trecea autobuzul (1)34 în anii '70 - '80, astăzi îngropată "după blocuri".
Giurgiului: Str. Acțiunii(?) la 2 pași de CET Progresu și Șos. Giurgiului
Giulești: Cal. Giulești față în fațî cu Inst. Pasteur
Militari: Bd. Preciziei, lângă Dep. Metrorex
Titan: Str. Nicolae Teclu- latura de Vest a Complexului RATB Titan
Victoria: Str. Mexic - imediat în stânga după ieșirea din Pasajaul Victoria, cum vii dinstr Bd. Titulescu.
URAC: Intr.. Vagonului (!) la intersecția Str. Lizeanu cu Str. Maica Domnului și Str. Reînvierii
Depouri de troleibuze:
Bucureștii-Noi: La fel ca cel de tramvaie
Bujoreni: Bd. Timișoara (ex-Bd. Emil Botnăraș, ex-Str. Bujoreni) la intersecția cu Str. Valea Oltului (prin care vin troleibuzele spre depou).
Berceni: Str. Emil Racoviță la intersecția cu Bd. Alex Obregia, Str. Nițu Vasile și Str. Izvorul Rece.
Vatra Luminoasă: Str. Tony Bulandra (strada se întinde între Str. Vatra Luminoasă și Str. Maior Coravu)
Autobaze:
Alexandria: Pe Șos. Alexandriei, după Autogara Rahova, pe aceeași parte cu ea.
Ferentari: Nu cunosc denumirea exactă a străzii.... autobaza este ascunsă printre case dărăpănate de chirpici și ghetouri din prefabricate.
Floreasca: Este împărțita în 2 părți: Prima curte este pe Bd. Barbu Văcărescu, cealaltă curte este la 100 m distanță, pe Str. Mozart.
Militari: Bd. Preciziei la intersecția cu Str. Valea Cascadelor, vis-a-vis de Autogara Militari.
Nordului: Str. Elena Văcărescu la intersecția cu Bd. Ficusului.
Obregia: Bd. Metalurgiei la intersecția cu Bd. Alex. Obregia și Str. Turnu Măgurele. Zona mai este cunoscută și ca ,,Pltf. Metalurgiei" și este capătul troleibuzelor 73 și 74 și al autobuzelor: 125, 232, 242, 312 și 313.
Pipera: Șos. Piera, cu câțiva metri înainte de capătul ,,CFR Constanța" al liniilor 112 și 135 (și al răposatului 445).
Titan: Bd. Theodor Pallady - latura de Nord a Complexului RATB Titan(capăt 15, 19, 27, 40, 246 și răposatele 254 și 466).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Noi 2005 11:21:02    Titlul subiectului: 02 55730

Autobuze:
Alexandria: 112, 116, 117, 122, 126, 162, 163, 221, 236, 268, 603, 612, 644.
Ferentari: 101, 106, 124, 125, 139, 141, 173, 220, 232, 241, 242, 323, 612.
Floreasca: 168, 226, 261, 304, 368, 645.
Militari: 105, 136, 137, 178, 336, 385, 601.
Nordului: 104, 123, 182, 205, 301, 331.
Obregia: 312, 313.381
Pipera: 135, 282, 300,301,331, 330, 335, 783.
Titan: 100, 102, 103, 143, 181, 246
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Noi 2005 11:24:26    Titlul subiectului: 55732

Pentru tramvaie:
Alexandria: 12, 32.
Bucureștii - Noi: 20, 24, 41, 42.
Colentina: 1, 5, 14, 21, 36.
Dudești:4, 11, 55
Giurgiului: 7
Giulești: Închis pentru reparații.
Militari: 35, 47.
Titan: 15,17, 19, 23, 27, 40
Victoria: 16, 34, 46.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Noi 2005 11:26:32    Titlul subiectului: 55735

Trolebuze
Bucureștii-Noi: 65,86, 97.
Bujoreni: 61, 62, 69, 71, 91, 93, 96.
Berceni: 73, 74, 76.
Vatra Luminoasă: 66, 70, 79, 85, 86, 90, 92.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 25 Noi 2005 16:01:18    Titlul subiectului: dr 56138

Ca pozitionare geografica, avem:

La autobuze

Alexandria: S-V
Ferentri: S-V
Obregia: S
Titan: S-E
Floreasca: Centru
Pipera: N-E
Nordului: N
Militari: V

La tramvaie:

Alexandria: S-V
Giurgiului: S
Dudești: centru
Titan: E
Colentina: N-E
Bucureștii-Noi: N
Giulești: N-V
Militari: V
Victoria: centru
URAC (F-ca de tramvaie): centru


Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Lun 03 Apr 2006 22:33:32, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 29/Oct/2020
Mesaje: 129
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Lun 12 Dec 2005 23:30:46    Titlul subiectului: 66 = Vatra Luminoasă 56682

Linia 66 e ținută de depoul Vatra Luminoasă. Într-adevăr, a existat o perioadă în care troleibuzele depoului se retrăgeau la depoul Bujoreni (Drumul Taberei), însă numai pe perioada lucrărilor care au avut loc în incinta depoului.
Depoul Vatra Luminoasă "ține" următoarele linii: 66, 70, 79, 85, 86, 90 și 92 (informație valabilă în toamna anului 2005).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 19:20:14    Titlul subiectului: 56723

Știți noul complex de vis-a-vis de Spit. Colentina (de lângă intersecția Șos. Ștefan cel Mare cu Str. Vasile Lascăr-ex. Galați). Și ală a fost depou de tramvaie, apoi garaj de autobuze, apoi autobază de taxiuri (cred că acolo a fost filmată scena cu taxiurile din filmul "Examen")

Ultima modificare efectuată de către mrM la Sâm 04 Feb 2006 10:44:20, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 07 Ian 2006 01:54:41    Titlul subiectului: 57451

Depoul Bujoreni - panorama


RF_bujoreni depou panorama net1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.34 kb
 Vizualizat:  de 30503 ori

RF_bujoreni depou panorama net1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Vizitator







MesajTrimis: Dum 08 Ian 2006 02:16:58    Titlul subiectului: 57477

Salut tuturor!
Liniile depoului Vatra Luminoasa:66,70,79,85,86,90,92
Liniile depoului Bujoreni:61,62,69,71,91,93,96
Liniile depoului Buc.Noi:65,97
Liniile depoului Berceni:73,74,76
In vara trecuta au fost lucrari pe str.Matei Voievod iar dep.V.Luminoasa a fost suspendat.Iar liniile au fost impartite astfel:Bujoreni:66,70(jumate),85,92;Buc.Noi:70(cealalta jumate),79,86.
Linia90 a fost suspendata.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 08 Ian 2006 06:23:58    Titlul subiectului: 57478

Pe perioada lucrarilor, o parte din Ik415T-uri nu au mai fost folosite si au fost in conservare la Berceni. Dar dupa redeschiderea ,,Vetrei'' au reintrat in circulatie. Pe perioada acelorasi lucrari, unul dintre Rocar-urile 512E (#7449, se vede in poza) a stat la Bujoreni, iar restul la Bucurestii-Noi. Bineinteles, dupa terminarea lucrarilor, si ele s-au intors la Vatra Luminoasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2006 08:50:30    Titlul subiectului: 0000 57487

Din nu stiu ce motive, cateva troleibuze gazduite de depoul Bujoreni intra intr-adevar si pe linia 66, asa cum este cazul lui #5205.


RF_5205-066-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.42 kb
 Vizualizat:  de 30445 ori

RF_5205-066-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2006 15:22:54    Titlul subiectului: 57508

Am mers si eu ieri cu #5205 pe 66, iar acum cateva zile cu #5203 pe 92...
Cred ca acestea 2 sunt la Vatra Luminoasa, deoarece au aplicata ,,mocheta'' pe trepte la fel ca restul troleibuzelor 51xx de la Vatra Luminoasa. Poate au ajuns la Vatra Luminoasa de la Bujoreni, sa le inlocuiasca pe 7447 si 7448 (care se plimba doar prin depou Sad ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mar 10 Ian 2006 15:24:39    Titlul subiectului: 57560

Dep.Vatra Luminoasa a dat troleibuzele scoala 5132 si 5135 la Bujoreni si a primit 5203 si 5205 pentru traseu.
Sus
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 01:32:00    Titlul subiectului: 57682

Romania libera:
Planuri mari pentru descongestionarea circulatiei
Edilii se mai gandesc daca introduc "buvinieta" peste doi-trei ani Sambata 14 Ianuarie 2006
Soferii bucuresteni pot sta fara grija deocamdata, pentru ca cel putin in urmatorii doi-trei ani nu vor trebui sa plateasca o taxa pentru a circula prin centrul orasului. "Buvinieta", taxa care i-a speriat in ultimele zile pe proprietarii de masini, nu este decat una dintre ideile conducerii municipalitatii de a rezolva problema traficului aglomerat din Capitala.
Primarul Adriean Videanu a clarificat ieri "psihoza cu buvinieta" care a fost lansata in urma cu cateva zile, pe timpul cat acesta se afla la Paris. Fondul problemei, in opinia lui Videanu, este sa se gaseasca o solutie de descongestionare a traficului in zona inelului central al Capitalei. Printre solutiile gasite de municipalitate se numara scoaterea depourilor de tramvaie din zona centrala si amplasarea lor catre periferie, construirea de noi locuri de parcare, sistemul de management al traficului si cel de ticketing - posibilitatea de a se circula cu aceeasi cartela cu metroul si mijloacele RATB. Una dintre numeroasele propuneri de imbunatatire a situatiei traficului este "buvinieta", care va fi probabil introdusa la un moment dat, dupa cum a precizat primarul general. Aceasta taxa nu este o prioritate pentru municipalitate in prezent, care se concentreaza pe realizarea marilor proiecte prezentate inca de pe vremea fostului primar Traian Basescu.
Un alt proiect prin care municipalitatea incearca sa rezolve aglomeratia de pe arterele principale de circulatie este largirea carosabilului prin micsorarea trotuarelor. Edilii vor construi noi parcari pentru cele 850.000 de masini care circula zilnic prin Capitala. Primele vor fi realizate in zonele Gara de Nord, Piata Revolutiei si Piata Victoriei, unde se va crea o noua configurare a spatiului. In Piata Revolutiei se vor planta peste 400 de arbori si se vor amenaja cateva mii de locuri de parcare subterane. In zonele aglomerate se vor crea mai multe sensuri unice, solutie agreata de specialisti pentru a se diminua blocajele in trafic.
Mai aproape de realizare este proiectul de ridicare a masinilor parcate ilegal pe strazi, masura care urmeaza sa fie aprobata in sedinta Consiliului General al Municipiului Bucuresti. Soferii ar putea fi obligati sa nu mai parcheze neregulamentar, prin amenajarea unui sistem de doua borduri pe care nu le va mai putea urca nici o masina.
Dupa ce primaria va realiza principalele proiecte care tin de descongestionarea traficului si va crea suficiente locuri de parcare, edilii se vor gandi daca este oportuna introducerea "buvinietei".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 11:57:46    Titlul subiectului: 57694

bercenicity a scris:
...Printre solutiile gasite de municipalitate se numara scoaterea depourilor de tramvaie din zona centrala si amplasarea lor catre periferie...
Intr'o anumita limita sunt de acord, cu condtitia ca "periferiile" sa fie amplasate uniform in jurul orasului, pentru ca altfel ar ajunge tramvaie din Colentina sa mearga pana la Bucurestii Noi.
Cred ca de fapt vizate sunt depourile Victoria si Dudesti, posibil URAC, desi acolo e de demontat serios.
Alta problema ar fi ca mai intai ar trebui construite/modernizate/marite depourile de la periferie si pe urma desfiintate cele mai centrale.
Din pacate, depourile centrale sunt in general vechi si nu s'a mai investit nimic in reabilitarea lor. Asta e scuza invocata pentru desfiintarea lor.
P.S.
1. Unde vor mai intoarce tramvaiele 34 cand se lucreaza la Gara / Pasajul Basescu-Videanu ?
2. Depoul Vatra Luminoasa nu poate fi mutat decat daca se prelungeste linia in Pantelimon sau undeva unde sa poata face depou.
3. Unde se va face muzeul tramvaiului, daca dep. Victoria era cel mai indicat loc ? Va ramane o parte din el ca muzeu ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 12:56:47    Titlul subiectului: 57698

Dep.Vatra Luminoasa poate fi mutat pe Morarilor ca au cum sa prelungeasca reteaua de la cap linie Bd. Basarabia
Noul nume al depoului sa fie DEP.MORARILOR
Sus
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 15:22:40    Titlul subiectului: 57703

Decat sa le modernizeze, mai bine fac unul nou si mai fiabil....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Dum 15 Ian 2006 01:34:05    Titlul subiectului: 3333333333 57739

In dep. Alexandria mai e destul loc, iar dep Titan ar putea fi extins peste poligonul auto pt autobuze... sau ar putea sa mute URAC-tramvaie la Titan peste poligonul ala.. sau poate in spatele depoului...
Apropo de URAC, in URAC-autobuze, langa poarta pe care scrie URAC sectia VIII se vad niste console si retea de contact de tramvai.. hmmm... (cam in ultimu hal arata reteaua, dar in fine...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 15 Ian 2006 01:46:37    Titlul subiectului: 57740

După cum se poate observa, RATB are loc pentru tramvaiele sale în condițiile în care 2 depouri sunt în reparatii (Giurgiului și Giulești). Taramvaiele de la Victoria ar putea ajunge la Giurgiului, iar cele de la Dudești ar putea ajunge Giulești.
Autobuzele de la Floreasca s-ar putea împărți între Ferentari (Ik260) și Pipera (De Simon). La fel și autobuzele de la Nordului (dacă va fi cazul să o demoleze și pe aia, că de abia au modernizat-o). Dar după cum merg lucrurile, s-ar putea să dispară și Pipera, că terenul e f. scump și numai bun pt. vile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Depouri si autobaze RATB Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community