Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Cluj. Istoric și modificări
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 22, 23, 24  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Berti



Data înscrierii: 02/Apr/2010
Ultima vizita: 16/Iul/2014
Mesaje: 37
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 07 Oct 2013 12:26:06    Titlul subiectului: 167776

O linie expresa nu ar fi rentabila; turistii ce tranziteaza de la gara la aeroport nu sunt asa multi, si multi ar prefera taxiul oricum, din cauza bagajelor cel putin; trebuie prelungita linia 8 pana la gara, preferabil transformata in troleibuz, cu control si posibilitate de cumparare a biletului la urcarea in vehicul, cu solutii pt depozitarea bagajelor. Cred ca locuitorii din Someseni ar prefera sa ajunga cateva minute mai tarziu la destinatie, dar in conditii bune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 07 Oct 2013 23:35:18    Titlul subiectului: 167792

O ciudățenie a linilor clujene este linia 87B ! mai simplu spus linia gratuită Polus-Bucium. Când e deservită Saviem 294 este linia 87B ruta POLUS - BUCIUM. Are cineva idee de ce e linia 87B ? Ea apare și în stația de la Polus pe lista de program de circulație.
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 16 Oct 2013 16:38:43    Titlul subiectului: 168080

Legat de 23. În 1994, când a (re)devenit autobuz (a fost autobuz înainte de 1986) și-a schimbat indicativul în 49 exact din motivul enunțat mai sus - acela de a avea număr peste 25 iar 49-le era disponibil. Nu te contrazic la cele afirmate aici:

Citat:
23 era troleu prin 99
, dar precizez că, la ultima (re)transformare a lui în autobuz, nu și-a ma ischimbat indicativul, deși, logic, schimbarea de care spun era o chestie de bun-simț. Numere mai mari de 48 erau alocate și traseelor preorășenești, însă asta nu scuză atribuirea unui număr de troleibuz unei rute care e deservită de autobuze. Cel mai logic ar fi fost indicativul 45. Oricum traseele 44N și 45N, care subzistă (sunt active doar de Crăciun și Anul Nou) nu au nicio legătură cu vechiul 45 (PMV-CUG). Ori, 23-ul putea - fără nicio problemă - să se transforme în 45. Capetele de linie și o partea estică a traseului sunt comune cu cele ale fostului 45

Odată ce nu s-a mai ținut cont de corespondența indicativ de traseu - tip de vehicul, era de așteptat ca numerele lipsă din intervalul 1-25 să fie acordate traseelor înființate recent indiferent de tipul de vehicule care le deservește.

Ceea ce nu știu este dacă dezordinea asta a început cu păstrarea indicativului 23 când a (re)devenit linie de autobuz sau odată cu înființarea liniei 24 care, atenție, avea traseul Mănăștur - Mărăști fiind, așadar, o reactualizare - scurtată - a fostului 34 R. Prelungirea la Mall a avut loc ulterior.

De ce crezi că, inițial, 22-ul era 66? Pentru:
-a arăta că e vorba de fostul traseu 6 (mai exact de 6 barat, 6-le ducând doar până în Piață și fiind deservit, frecvent de IK 4 cu numărul 296)
-a păstra "plaja" numerelor de traseu aferentă autobuzelor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Berti



Data înscrierii: 02/Apr/2010
Ultima vizita: 16/Iul/2014
Mesaje: 37
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 16 Oct 2013 21:53:21    Titlul subiectului: 168095

Interesant; deci troleibuzul (fost autobuz) 23 a fost transformat in autobuzul 49 in 94, apoi din nou in troleibuzul 23 care mai apoi a redevenit autobuz?
Inseamna ca aceasta a fost singura data cand s-a introdus, chiar daca reintrodus si temporar, un troleibuz dupa 89 si pana acum.
Logica numerotarii liniilor, fie ca e vorba de troleibuze, sau in functie de alte criterii, a lasat mereu de dorit, desi mereu s-a urmarit o anumita ordine; inclusiv in momentul culminant al logicii numerotarii, adica la marea renumerotare din 89, au existat anomalii; de ex. primele 10 linii au fost atribuite troleibuzelor, dar mai existau liniile 23 si 25, si daca nu ma insel si 14, care erau deservite de troleibuze. Presupun ca in logica vremurilor se presupunea ca vor mai aparea linii de troleibuze, si nu vor disparea, iar primele 25 de numere ar fi fost rezervate troleibuzelor, desi nu s-au sinchisit sa mai renunumeroteze in ordine decat 10 linii. Sunt curios ce numar o sa-i dea la linia asta expres din Someseni, desi ma bucur de existenta oricarei linii de troleibuz, avand in vedere situatia din tara, indiferent de modul de numerotare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 17 Oct 2013 00:47:46    Titlul subiectului: 168101

Logica era:
-numerele 1-25 troleibuze. Deci, indicativele vechi de troleibuz care se situau în intervalul 1-25 au fost păstrate. Exemplu 1, 3, 14, 23, 25. 2-ul vechi, dacă era în momentul renumerotării, ar fi fost păstrat. Nemaifiind, indicativul 2 a fost dat fostului 30.
-numerele mai mari de 25 au fost date autobuzelor. Și aici, acele linii care au avut numere mai mari de 25 și le-au păstrat. Ex. 31, 46.

De asemenea, s-a renunțat la barate. De o vreme, acestea reapar
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 17 Oct 2013 16:45:43    Titlul subiectului: 168121

Ar prinde bine o renumerotare...doar ca va fi mare problema cu oamenii.Sunt multi care si acum fac confuzii (in special varstnicii)...daramite daca s-ar schimba totul!!! Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 17 Oct 2013 23:28:50    Titlul subiectului: 168140

Citat:
Ar prinde bine o renumerotare

Doar în cazul acelor trasee ale căror numere nu corespund cu tipurile de vehicule deservite. În rest, nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 18 Oct 2013 18:33:01    Titlul subiectului: 168186

Din actualele trasee de autobuz, cu numere in intervalul 1-25, 8,9 si 24 au toate sansele sa se transforme in linii de troleibuz in anii urmatori. 23 e cam inutil, probabil va disparea...ramane o problema cu 19,20,21,22.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 18 Oct 2013 21:15:00    Titlul subiectului: 168190

Sau s-ar putea ca 25 sa devina 2 sau 5.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 20 Oct 2013 02:26:49    Titlul subiectului: 168231

Liniile 2 și 5 (adică fostul 30 și 4 barat) subzistă. Adică:
-sunt active doar în noapte de Înviere
-nu știu să mai aibă număr
-au un traseu scurtat față de cel original (Piața Avram Iancu - Gheorgheni în loc de Piața Mihai Viteazul - Gheorgheni, respectiv Piața Avram Iancu - Ira în loc de Piața Mihai Viteazul - Ira)
-dacă am înțeles bine, au regim de cursă specială; autobuzele staționează la Catedrală pe durata slujbei; nu știu, însă, dacă doar acolo stau sau mai sunt și altele - la celălalt capăt - care intră pe traseu simultan cu plecarea celor din Piața Avram Iancu, pentru a prelua pasagerii care nu apucă să se suie pe cele care au stat la Catedrală.

Ca o opinie personală, aș agrea:
- reactivarea vechiului traseu 2 (Gară - Mărăști), cu păstrarea indicativului respectiv; ca o ironie a sorții, a existat un macaz de tip "înainte și la dreapta" care e posibil să fi fost cel care asigura despărțirea traseului 2 (cu întoarcere pe BNA (actuala Dorobanților) de restul care mergeau la IRA (macaz activ înainte de 1983); acesta (macazul) a existat o perioadă după redeschiderea - în 1987 - a Bulevardului Lenin (21 Decembrie) însă era inactiv (nu avea patinele de comandă) și se racorda cu... fosta linie 10, permițând, prin mutarea captatoarelor, accesul troleibuzelor în zona industrială; abaterea o lua la stânga (la dreapta nici nu putea deoarece aveau loc demolări), intersecta directa și intra pe Fabricii.

-reactivarea fostului traseu 30 (Gheorgheni - Piața Mihai Viteazul), cu indicativul 20

-realocarea numărului 42 pentru actualul 20; de fapt, actualul 20 e, practic, un 42 lungit
-realocarea numărului 32 pentru actualul 21 (actualul 21 are destul de mult în comun cu 32-ul, chiar dacă succesorul vechiului 32 se consideră a fi 46-le)
-realocarea numărului 7 dacă actuala linie 32 devine troleibuz; idem pentru 32b.
-realocarea numărului 22 pentru actualul 33 dacă va deveni linie de troleibuz
-realocarea numărului 6 pentru actualul 22 dacă acesta va deveni troleibuz; puțin probabil, dar, în 2004, s-a vehiculat ideea respectivă
-atribuirea numărului 45 pentru actualul 23 dacă nu se dorește redevenirea lui ca linie de troleibuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bobcik



Data înscrierii: 19/Noi/2011
Ultima vizita: 19/Oct/2020
Mesaje: 130
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 24 Oct 2013 19:52:58    Titlul subiectului: 168304

Sambata va fi pusa noua linie in functiune. Linia 5! Smile

Sursa: http://www.stiridecluj.ro/social/clujul-va-avea-o-noua-linie-de-transport-in-comun-de-sambata

_________________
trol-tram-bus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 24 Oct 2013 19:58:15    Titlul subiectului: 168305

Era clar ca se va da in folosinta tocmai in ziua inaugurarii noii piste a aeroportului...va fi un supliment binevenit pentru calatori. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
korby



Data înscrierii: 02/Apr/2013
Ultima vizita: 06/Feb/2020
Mesaje: 82
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 24 Oct 2013 22:12:29    Titlul subiectului: 168308

OK, fair enough, linie express care nu oprește în toate stațiile. Dar dacă are un alt troleu în față care oprește într-o stație oarecare, cum trece de el? Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1352
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 24 Oct 2013 22:19:27    Titlul subiectului: 168309

Asteapta dupa el sau se incadreaza in statie mai tarziu ca l vede
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 24 Oct 2013 23:49:28    Titlul subiectului: 168310

Linie expres pe naiba ! Numai în Someșeni oprește în 3 stații și după în toate stațile conform celor de la stiridecluj.ro. Ar trebui să oprească în 4 stați maxim pe dus la fel și pe retur.
După părerea mea ar trebui să fie așa:
Dus: Aeroport - Arte Plastice - Regionala CFR - Piața Gării.
Intors: Piața Gării - Piața Mihai Viteazul - Regionala CFR - Constantin Prezan - Aeroport.
Dacă nu va fi plin de oameni de culoare maro care nu vor plăti bilet și vor distruge troleibuzele. Linia, oricât de mult îmi plac mie troleibuzele, mi se pare inutilă. O linie expres se face cu autobuze. Așa troleibuzul va opri oricum în stați chiar dacă nu deschide ușile și dacă se oprește înainte de stație va bloca celălalte troleibuze din spate.
Să sperăm că totuși mă înșel și va fi ok. Poate vor pune un jandarm sau cineva mai oficila în troleibuz, iar cei care circulă cu troleibuzul să fie în siguranță.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
korby



Data înscrierii: 02/Apr/2013
Ultima vizita: 06/Feb/2020
Mesaje: 82
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 25 Oct 2013 01:15:09    Titlul subiectului: 168311

radu a scris:
Asteapta dupa el sau se incadreaza in statie mai tarziu ca l vede
Și-atunci ce mai e express dacă trebuie să aștepte?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 25 Oct 2013 06:17:58    Titlul subiectului: 168312

Nu stiu daca dpdv legal se permite alocarea de jandarmi pe mijloacele de transport in comun, in ideea ca acestia sa faca trierea publicului calator. Spun triere, intrucat nu s-ar putea face ordine decat daca jandarmii nu i-ar lasa pe oamenii de culoare sa se urce efectiv in troleibuz, in ideea ca acestia cu siguranta nu ar calatori cu bilet sau abonament. S-ar face un mare tam-tam cu discriminare si multe alte idiotenii....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 25 Oct 2013 10:24:40    Titlul subiectului: 168317

Si atunci care ar fi solutia ? Verificarea biletelor ?
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 25 Oct 2013 10:32:40    Titlul subiectului: 168318

Solutia ar fi sa nu opreasca DELOC in Someseni, evident cu exceptia aeroportului, deoarece acolo e cea mai mare problema cu oamenii de culoare. Pe traseul IRA-Gara problema nu e chiar asa de grava. Ar fi o chestie, daca se va recurge la aceasta solutie, ca oamenii de culoare sa se inteleaga si sa escaladeze intentionat troleibuzul, fie de la aeroport, fie de la IRA, avand in vedere caracterul lor de vandali innascuti si stiind ca special pentru ei nu ar avea statii in Someseni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1352
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 25 Oct 2013 10:33:49    Titlul subiectului: 168319

Eu cred ca va opri in toate statiile dar probabil nu vor fi multe curse ci doar atunci cand aeroportul are activitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 25 Oct 2013 14:11:54    Titlul subiectului: 168322

Liviu Neag vorbea in comunicate de presa ca vor fi 3-4 troleibuze cu o frecventa de 15-20 minute.

Programul de circulatie al noii linii 5:
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_5.pdf#zoom=80
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Oct 2013 11:30:39    Titlul subiectului: 168336

Prima cursa pe traseul 5 de troleibuz, astazi, la Aeroport. Statia de imbarcare se amenajeaza cu adapost ca la peroanele din statiile de tramvai.

RATUC a scris:
In atentia publicului calator!

Ca urmare a finalizarii lucrarilor la sensul giratoriu de la Aeroport, RATUC Cluj – Napoca infiinteaza linia expresa de troleibuz nr 5 care va asigura legatura intre Aeroportul International „Avram Iancu” Cluj-Napoca, centrul municipiului si Gara CFR Cluj.

Traseul liniei 5 va fi pe strazile Tr. Vuia – A. Vlaicu – 21Decembrie 1989 – Reg. Ferdinand – Horea – P-ta Garii. Din P-ta Garii spre Aeroport va circula pe strazile Burebista – I. Coroianu – Traian – I.P. Voitesti – Cuza Voda – 21Decembrie 1989 – A. Vlaicu – Tr. Vuia.

Statiile de oprire la mersul spre Gara CFR Cluj vor fi: Aeroport – Vlad Tepes – Scoala Someseni – Atlas – A. Vlaicu – Arte Plastice – P-ta Marasti – Somesul – Reg. CFR – Sora – Horea – P-ta Garii.

La mersul spre Aeroport statiile de oprire vor fi: P-ta Garii – Traian – P-ta M. Viteazul – Reg. CFR – Somesul – P-ta Marasti – Mrs. C. Prezan – Siretului – Atlas – Scoala Someseni – Orăștie – Aeroport.

Linia 5 va functiona incepand cu data de 26.10.2013 ora 10,00 si va asigura deplasarea participantilor la Mitingul Aerian organizat la Aeroportul International „Avram Iancu” Cluj-Napoca intre orele 13,00 - 15,30.

Linia va functiona de luni pana duminica dupa programul atasat.

http://www.ratuc.ro/pdf/orar_5.pdf



IMG_7453.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.8 kb
 Vizualizat:  de 10236 ori

IMG_7453.JPG



IMG_7455.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.06 kb
 Vizualizat:  de 10236 ori

IMG_7455.JPG



IMG_7456.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.43 kb
 Vizualizat:  de 10236 ori

IMG_7456.JPG



IMG_7460.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.52 kb
 Vizualizat:  de 10236 ori

IMG_7460.JPG



IMG_7461.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.12 kb
 Vizualizat:  de 10236 ori

IMG_7461.JPG



IMG_7468.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.27 kb
 Vizualizat:  de 10236 ori

IMG_7468.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 26 Oct 2013 21:55:35    Titlul subiectului: 168341

radu a scris:
Eu cred ca va opri in toate statiile dar probabil nu vor fi multe curse ci doar atunci cand aeroportul are activitate.


Pe tronsonul Gară - IRA oprește în toate stațiile. După părerea mea, actuala linie de troleibuz ar fi trebuit să primească indicativul 8 iar 8-ul actual un număr mai mare decât 25. Indicativul 5 se justifică, într-o oarecare măsură, deoarece include - aproape în totalitate, 5-ul anilor '90 (ex. 4 barat)


Ultima modificare efectuată de către OAB la Sâm 26 Oct 2013 22:06:19, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 26 Oct 2013 22:04:23    Titlul subiectului: 168342

Cred ca e mai mult decat evident de ce nu opreste... Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 26 Oct 2013 22:07:05    Titlul subiectului: 168343

Oricum ar fi era de mult necesară o astfel de linie, chiar dacă nu va fi folosită prea mult de călătorii avioanelor ! Dar era necesară.
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 22, 23, 24  Următoare
Pagina 7 din 24

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community