Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Cluj. Istoric și modificări
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 22, 23, 24  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2015 16:55:56    Titlul subiectului: 178045

Cele de la Fany nu sunt casate. Ele asteapta un cumparator.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2015 17:00:09    Titlul subiectului: 178047

Toate autobuzele articulate Fany sunt la autobaza Fany de pe Bulevardul Muncii!Informatia o am de la o colega care lucreaza la Fany!
_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 21 Mar 2015 03:09:07    Titlul subiectului: 178092

Să aruncăm o geană asupra relației dintre traseele autobuzelor și cartierele, respectiv "zonele", așa cum se prezenta cu puțin înainte de 1980. Între paranteze este trecut indicativul actual; acolo unde lipsește înseamnă că traseul nu mai există și, din acest motiv, se capetele + un repere de pe traseu; R = linii rapide, nu "Retragere" cum înseamnă în prezent:

Cartierul Mănăștur

9R: Mănăștur-CUG
27: Mănăștur-PMV-Clujana; o parte a acestui traseu se regăsește în M26
29 (29)
33: Mănăștur-Florești (posibil M21 / M22 / M24)
34R: Mănăștur-IRA; are porțiuni comune cu actualele 24 și 24B
35: (9); traseul era, puțin, diferit
40: Mănăștur-Piața Libertății (Unirii)

Cartierul Grigorescu:
5 (26)
11 (27)
12 (41)
21 (30)
28 (28 )

Cartierul Gheorgheni
7 (32), 7B (32B)
22, 22R (33)
24, 24R (34), cu traseu diferit
41R (48 ), pe un traseu diferit
42: Gheorgheni - Colonia Borhanci (inclus în M13)

Zona Cart. Marinescu - Observator
6: PMV-Viilor, 6B: Gară-Viilor (aproximativ coincide cu 22)
10 (35) pe un traseu diferit
32: Piața Ștefan Cel Mare - Calea Turzii (inclus în 40, M12 și M16)

Zona Cart. Gruia-Mașiniștilor:
19 (37), dar pe traseu diferit
20 (38 ), dar pe traseu diferit

Zona Calea Baciului-Comuna Baciu (între paranteze e trecut cart. Dâmbul Rotund):
14: Gară-Calea Baciului (inclusă în 31 și M31-M34)
17 Gară-Baciu; are ca urmaș M31, dar M31 ajunge în PMV
31 (31)

Zona Oașului-Maramureșului (între paranteze: Cart. Iris)
15 (39), dar pe un traseu diferit
23 (23)
39: traseu inclus în actualul 39 (întorcea la locul cunoscut cu numele de "Vamă", nu mergea spre Valea Chintăului); deși, teoretic, nu are urmaș; probabil, acesta a fost motivul pentru care 39-le provenit din renumerotarea lui 15 a fost deviat pe traseul 39-lui desființat în anii '80

Zona Cart. Bulgaria-Someșeni:
8 (8 ), 8R: Amândouă aveau ca și capăt central Piața Victoriei (Avram Iancu); celălalt capăt era cel actual al liniei 8, deși pe tablă scria "Aeroport"
13 (36), dar pe un traseu diferit
36: IRA-Depozit Peco, pe lângă actualul Selgros
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 21 Mar 2015 03:38:58    Titlul subiectului: 178093

Liniile de agrement, sezoniere și ocazionale (băgate în aceeași "oală"); aceste trasee legau zona centrală a Clujului cu zonele verzi considerate de interes: Făget Camping, Făget Izvor, Băile Someșeni, Parcul Hațieganu (Babeș) și Hoia; ultima dintre liniile enumerate face excepție:

10A (40?), cu precizarea că 10A-ul pornea de la "Casa Învățătorului" (ISJ) și ducea la Făget Camping; traseul e inclus în M16
16: Piața Victoriei - Băile Someșeni
18: Strada Memorandumului - Sala Sporturilor (Conform Hărții din 1980, ajungea la Parcul Hațieganu); majoritatea traseului se regăsește în M26, 101, 102, 30 și 9
29A: Strada 30 Decembrie (Memorandumului) - Făget Izvor
38R: Strada 30 Decembrie - Strada Rákoczi (Grigorescu); deși linia deservea - teoretic - Pădurea Hoia, nu știu ca traseul acesteia să fi ajuns la secția în aer liber a Muzeului Etnografic al Transilvaniei, așa cum ar fi fost de așteptat (toate celelalte linii ajungeau la zonele de interes); probabil, s-a considerat că o prelungire a acestui traseu pe Tăietura Turcului ar fi sporit semnificativ consumul de motorină și ar fi uzat prematur motoarele autobuzelor. Eu îmi aduc aminte 38-ul circulând de 1 Mai (posibil și 2 Mai) și 23 August
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 21 Mar 2015 17:52:11    Titlul subiectului: 178100

Imi poate spune cineva daca reteaua de troleibuz de pe strada Alexandru Vaida Voievod de pe partea cu Iulius Mall adica sens opus retelei liniei 25 a fost vreodata utilizata de vreo linie? Dar reteaua de pe Aleea Slanic desfiintata in urma cu cativa ani de ce linii a fost utilizata?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Joldos



Data înscrierii: 06/Noi/2013
Ultima vizita: 08/Noi/2015
Mesaje: 88
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 21 Mar 2015 18:47:33    Titlul subiectului: 178104

Reteaua de pe partea cu Iulius Mall a fost folosita de linia 10(actualul 48 ), din cate stiu.
Iar reteaua de pe Allea Slanic a fost vechiul traseu a liniei actuale 25.

EDIT: Ca tot veni vorba de retele vechi si nefolosite, cine poate sa-mi spuna cand a devenit strada Bulgariilor sens unic si reteaua spre Clujana a fost folosit vreodata(cea de pe strada Bulgariilor)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 22 Mar 2015 00:54:37    Titlul subiectului: 178113

Citat:
Reteaua de pe partea cu Iulius Mall a fost folosita de linia 10(actualul 48 ), din cate stiu


A fost , într-adevăr, folosită de vehiculele care deserveau relația Gheorgheni-CUG, dar indicativul acestui traseu era 41. Rețeaua nu a fost folosită mult timp. Deja în 1988 - când, încă, indicativul era tot 41, troleibuzele mergeau și veneau pe Slănic.

Citat:
Iar reteaua de pe Aleea Slanic a fost vechiul traseu a liniei actuale 25
.

Corect. Cu precizarea că, o perioadă, toate troleibuzele o foloseau.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 22 Mar 2015 01:34:03    Titlul subiectului: 178114

Citat:
Ca tot veni vorba de retele vechi si nefolosite, cine poate sa-mi spuna cand a devenit strada Bulgariilor sens unic si reteaua spre Clujana a fost folosit vreodata(cea de pe strada Bulgariilor)?


Deși a existat macaz electric care ar fi asigurat despărțirea liniei 41 (10) de cea cea care urma să ducă spre Clujana (și care, atunci, în 1988, ar fi primit, cel mai probabil, ori indicativul 24, ori 2 (în ideea prelungirii traseului*) și, cu toate că a fost și un macaz mecanic care ar fi asigurat unirea celor două trasee, eu, personal, nu știu ca acea rețea să fi fost, vreodată, activă.

* 2-ul, ca autobuz, întorcea la bariera care se afla pe locul actualului pasaj de cale ferată de pe Fabricii. În sprijinul acestei ipoteze - privind refacerea și prelungirea liniei 2 originale au fost:

1. macazului electric - inactiv - situat între stațiile Piața Mărăști și Mareșal Constantin Prezan (sens spre IRA); acesta ar fi asigurat despărțirea liniilor de IRA de acest posibil 2; sunt aproape sigur că macazul - care era de tip "înainte și la dreapta" - deși, apoi, "breteaua" se intersecta cu liniile de IRA, luând-o la stânga era pe locul celui care asigura despărțirea 2-ului de restul liniilor; 2-ul se întorcea pe BNA (Dorobanților) pe o porțiune a acestei străzi care nu mai există

2. macazul mecanic situat la începutul Străzii Fabricii, care ar fi asigurat unirea "bretelei" corespunzătoare posibilului 2 prelungit cu fostul 41 (10)

3. macazul electric situat vizavi de cel mecanic, care ar fi asigurat despărțirea liniilor 41 de acest 2 prelungit

4. macazul mecanic aflat la capătul Bulevardului 21 Decembrie, aproape de Piața Mărăști, care ar fi asigurat unirea acelei linii cu cele care veneau dinspre IRA.

În vara lui 1987, porțiunea de linie cuprinsă între macazul electric menționat la punctul 3 și cel mecanic menționat la punctul 4 a fost folosită de linia 14 (pe sensul de întoarcere) în perioada în care Ceaușescu fost la Cluj, în PMV. Macazul nu a fost activ deoarece 41-le venea de pe "Muncii" prin spate la "Republica" (Florin Piersic), Regională și, de acolo, ca 25-ul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 31 Mar 2015 21:15:10    Titlul subiectului: 178274

La unele stații din Gheorgheni, am observat indicativul...2 (Borsec, Titulescu și nu numai) în condițiile în care acel traseu (Gheorgheni-PMV) nu mai e activ demult. În Piața Avram Iancu, nu am observat 2-ul. Oare ce poate însemna?
-O "rămășiță" care nu a fost îndepărtată? Precizez că pe aceste afișaje, inscripția RATUC a fost înlocuită cu CTP, deci, se putea șterge 2-ul ăla dacă se vroia
-O posibilă reactivare a 2-ului în contextul reabilitării Podului Traian iar acel indicativ nu a fost rescris pe toate afișajele stațiilor? Că nu pot să le spun "table" deoarece sunt din plastic translucid, cu iluminat din interior
Precizez că licitația a fost adjudecată, dar "Diferit" a făcut contestație; asta e anunțat pe site-ul primăriei
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 31 Mar 2015 21:28:21    Titlul subiectului: 178275

2-ul apare pe statiile din Gheorgheni de ani intregi desi nu mai circula de foarte multa vreme. Nu este nicio noutate.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 318
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 01 Apr 2015 20:45:34    Titlul subiectului: 178299

Poate în Piața Avram Iancu nu mai apare 2-ul pe tablă, dar la Sora încă se găsește (sau, mai exact, se găsea acum câteva luni când mi-a sărit și mie în ochi).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2015 00:06:24    Titlul subiectului: 178305

M-am uitat - expre - pe tablele de la Sora (că sunt două) și nu l-am văzut. Totuși, se are în vedere reintroducerea - temporară - a "lebedei".

Eu am făcut o propunere celor de la CTP ca, în perioada reabilitării Podului Traian (a cărei licitație a fost adjudecată, dar și contestată!!!):
-liniile 3 și 4 să aibă traseul anterior datei de 07. 05. 1987
-linia 1 să fie deviată de la Bărceanu (Fabricii de Spirt) pe Traian-Coroianu (Deltei)-Burebista-Piața Gării-Horea-Ferdinand. Mi s-a răspuns că propunerea mea rămâne în atenția lor (și, având în vedere dialogul meu cu dânșii, am toate motivele să îi cred), dar că există posibilitatea reabilitării și a străzii Horea și atunci:
-se reintroduce 2-ul
-se reintroduce 5-ul (sic! 5-ul există; poate vor să spună că îl scurtează)
-se înființează o linie PMV-Gară / se suplimentează linia 31

Indiferent de situația aleasă, aproape sigur că acolo va fi un parc auto pestriț; fiind nevoie de multe autobuze, vor circula și cele uzate moral.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2015 06:51:18    Titlul subiectului: 178307

Eu am primit raspuns oficial de la CTP ca dupa introducerea autobuzelor Solaris autobuzele Renault SC10 vor fi retrase in mare parte si casate ceea ce se si intampla, iar ultimele autobuze SC10 vor fi retrase si casate la vara cand vor veni autobuzele Iveco Urbanway. Deci nu stiu ce autobuze uzate ar putea circula. Probabil MAN-urile 672 si 673 si Rocarul 669, pentru ca restul Rocarurilor sunt defecte si nu stiu daca vor mai fi reparate. Oricum autobuze sunt destule pentru ca sunt Renaulturi R312 care circula la un singur schimb, iar coloana Zorilor are chiar si Irisbuse care circula la un singur schimb. Oricum cred ca pe linia P.M.V - P-ta Garii vor circula articulate pentru a prelua fluxul mare de calatori. De exemplu pe linia 8 sunt 2 articulate, pe 39 unul, iar pe 48 2, 3 sau chiar 4 articulate zilnic. Aceste articulate pot fi introduse pe linia nou infiintata, iar pe linile de pe care au fost scoase sa circule solo-uri, pentru ca pe aceste linii fac fata si autobuzele solo. Si deja ar fi 6-7 articulate pentru noua linie.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2015 08:05:08    Titlul subiectului: 178309

Sper sa vedem troleibuze prin piata Garii pe durata reabilitarii, in pofida complicatiilor inevitabile ale retelei pentru o perioada. Consider ca ar fi solutia ecologica specifica mileniului in care traim. Tramvaiul va circula in continuare, insa ar fi neplacut sa se fractureze relatiile directe Marasti-Gara si Gheorgheni-Gara.
Intr-adevar, Volvo, nu mi se par la locul lor articulatele pe 8, insa pe 48 si 39 da. Ma distreaza, insa, cum aloci 6-7 articulate de la 2 coloane pentru o linie ipotetica care ar avea 4 statii, si ar fi dedublata complet de 31(pe care circula acum 6-7 articulate...)

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2015 09:14:29    Titlul subiectului: 178312

Pai chiar daca ai o linie noua numai de 4 statii si dublata de linia 31, tot va fi nevoie de articulate. Trebuie preluat fluxul de calatori care de obicei este transportat de 20 de troleibuze intr-o ora. Deci ar fi nevoie de cel putin 6 articulate care sa circule la un interval rezonabil de 5 minute pe aceasta ruta. Si m-am gandit la coloanele Gheorgheni si Centru ca ar putea sa puna la dispozitie articulate pentru ca nu ar fi de dorit sa se scoata articulate de pe 9, 30, 35 sau 46B. Iar acum pe 31 sunt 8 articulate nu 6-7.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2015 11:00:40    Titlul subiectului: 178314

Intervalele dintre vehiculele de pe 3 si 4 sunt date de solicitarea principala, mai exact relatia cartiere-centru(Regionala CFR, Sora). Pentru strada Horea vorbim de 20 de troleibuze solo pe ora in timpul saptamanii, ocupate la putin peste jumatate din capacitate, si respectiv de circa 10 troleibuze pe ora in weekend. Nu contest ca ar putea fi nevoie de vehicule de capacitate sporita pentru aceasta linie ipotetica despre care spuneai, insa ca
Citat:
cel putin 6 articulate care sa circule la un interval rezonabil de 5 minute
, ar trebui sa facem PMV-Gara-PMV in 30 de minute, ceea ce e realizabil cu usurinta pe jos. In mod cert va creste aglomeratia in zona, si implicit timpii de parcurs, insa ma indoiesc ca in asa hal...
_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2015 19:45:55    Titlul subiectului: 178321

în situația în care se va opta pentru 2, 5 și suplimentarea liniei 31 (ceea ce eu nu aș vrea):
-câte autobuze articulate
-câte autobuze solo
ar fi necesare pentru a prelua călătorii debarcați în stația PMV sud? De la ce coloane ar trebui să provină autobuzele ca celelalte linii să nu aibă de suferit?

Trebuie precizat că, pe 30, încă mai circulă câte un autobuz solo; mult mai rar ca înainte, dar umblă (caz concret: 801). E drept că "scapă" câte un articulat și pe 27 (caz concret: 464, acesta reintrând pe 30 ulterior). Dacă o parte din acestea vor merge pe 31, din nou se va ajunge la un procent semnificativ de solo-uri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2015 19:59:41    Titlul subiectului: 178323

Cursa lui 31, in pofida lungimii considerabile, nu necesita asa de mult timp de parcurs(implicit asa de multe autobuze pentru un interval decent intre plecari). Desi Volvo ne spunea enuntiativ ca pe 31 sunt 8 articulate, pentru un interval de succesiune de 12 minute, seara, in zilele lucratoare sunt planificate 3 vehicule(fara indoiala, articulate)...
In eventualitatea scuratarii traseelor de troleibuz spre gara, consider ca sunt destule autobuze de capacitate mare la coloana centru pentru a spori numarul de plecari pe 31 considerabil. In aceasta ipoteza, insa 5-ul si 8-ul s-ar dedubla aproape complet. Solutia consta, dupa modesta mea parere, in sporirea substantiala a numarului de placari de pe 5(si prelungirea liniei pana la actualul capat al 8-ului), folosirea lui 4 pentru acces/retragere in IRA si dedublarea lui 5 in ore de varf(program verde) si desfiintarea traseului 8 autobuze complet.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2015 21:25:32    Titlul subiectului: 178326

In ore de varf pe 31 sunt intervale de 6 minute. Cursa completa este de 48 de minute deci printr-un calcul simplu sunt 8 articulate pe 31. Sunt 3 orare verzi, alte 2 orare ce circula doar pana in jurul orei 20, iar alte 3 orare care circula pana la ora 23. De aceea seara pe 31 sunt doar 3 articulate care circula la intervale de 12 - 15 minute.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2015 22:11:07    Titlul subiectului: 178328

Pe cand acum 5 posturi:
Volvo a scris:
Iar acum pe 31 sunt 8 articulate nu 6-7.


Atat dimineata cat si seara durata cursei se reduce mult, ajungand la 36 de minute, iar in weekenduri durata medie a cursei e de 40 de minute. 8 masini pe acest traseu sunt numai timp de o ora, dimineata.
Nu ma credeti, consultati http://www.ratuc.ro/pdf/orar_31.pdf

Cu ocazia reabilitarii podului, insa, vor creste in mod direct timpii de parcurs(cel putin pe sensul de intoarcere, prin prelungirea parcursului) pe traseele 9, 23, 32b, 35, 36, 39, 50 si 52, iar indirect pe orice traseu va tranzita zona problematica(PMV nord, respectiv strada Dacia)
28 si 28b vor avea un traseu de intoarcere problematic, neexistand posibilitatea bifarii statiei Dacia inspre Donath, unde opresc si 26,27 si 41, respectiv unde obisnuiesc sa astepte majoritatea calatorilor din PMV autobuzul spre Grigorescu, urmarind bifarea tuturor traseelor posibile spre destinatie.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
StormChaser92



Data înscrierii: 15/Oct/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 96

MesajTrimis: Vin 03 Apr 2015 11:48:06    Titlul subiectului: 178331

Eu aș avea o altă întrebare ... cum rămâne cu valabilitatea abonamentelor pe linii precum 3,4,5? (Asta dacă nu se acceptă varianta substituirii troleibuzelor cu autobuze).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 03 Apr 2015 12:01:37    Titlul subiectului: 178333

Pai probabil biletele validate pe troleibuze si abonamentele vor fi valabile si pe noua linie si pe linia 31 pe sectorul P.M.V - P-ta Garii. Asa a fost in anul 2011 cand pentru 3 saptamani tramvaiele 101 au circulat pe relatia P-ta Garii - Calvaria, iar intre Calvaria si capatul de linie circulau autobuze. Biletele compostate pe tramvaie erau valabile si pe autobuzele care circulau pe relatia Calvaria - str. Primaverii.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 06 Apr 2015 19:42:26    Titlul subiectului: 178406

În situația în care apare un traseu nou (posibil 2) și se produc modificări ale unui traseu existent (reconfigurarea lui 5), cât timp durează introducerea în calculatorul de bord al traseului nou, respectiv al modificărilor. Dacă ia mai mult timp și vom vedea Irisbusuri ale coloanelor Gheorgheni și IRA retrase - temporar - pe rând, putem să ne așteptăm la așa ceva înainte să apară anunțul oficial CTP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 06 Apr 2015 20:21:33    Titlul subiectului: 178408

In cateva zile se pot programa afisajele Irisbuselor ma refer la toate. La un singur Irisbus dureaza maxim o jumatate de ora programarea afisajului cu tot cu anuntul statiilor.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 24 Mai 2015 20:35:39    Titlul subiectului: 179257

Astăzi, cel puțin două autobuze Solaris (unul era 825, unul am impresia că 802) au circulat deviat pe Splaiul Independenței-Coșbuc. Nu e prima dată că se întâmplă treaba asta. A fost cazul nu demult, din...cauza unor mașini parcate aiurea.

Dacă tot nu sunt în stare să asigure circulația optimă a autobuzelor pe Uzinei Electrice și Aleea Stadionului, mai bine ar devia - permanent - 30-ul pe Independenței-Coșbuc. Sâmbără, la virajul Aleea Stadionului-Coșbuc e dezastru din cauza nunților.

Precizez faptul că - până la introducerea tramvaiului - 30-ul (pe atunci 21) diferea de traseul actual astfel:
Dus: Independenței-Coșbuc
Întors: Ferdinand-Barițiu-Independenței

Poate n-ar fi rău să se aibă în vedere revenirea la acel traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 22, 23, 24  Următoare
Pagina 13 din 24

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community