|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Mar 08 Noi 2005 00:50:54 Titlul subiectului: Traseele de transport din Cluj. Istoric și modificări |
1594 |
|
In Cluj există Linia 30 de autobuz, dirijată prin GPS, cu panouri informative în stații
|
|
Sus |
|
|
cosmin4tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Noi/2023 Mesaje: 198 Locație: Timisoara
|
Trimis: Joi 09 Feb 2006 15:32:40 Titlul subiectului: |
15327 |
|
La ce foloseste acea bucata de linie de troleibuz de pe str. Horia pe partea dreapta, sensul dinspre gara, care se intinde de la o intersectie cu o straduta din dreapta (care are o linie de tramvai - un singur fir, care pe harta RATUC nu apare) pana la intersectie lui Horea cu Dragalina (malul Somesului) ?
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 09 Feb 2006 17:25:55 Titlul subiectului: |
15338 |
|
cosmin4tm a scris: | La ce foloseste acea bucata de linie de troleibuz de pe str. Horia pe partea dreapta, sensul dinspre gara, care se intinde de la o intersectie cu o straduta din dreapta (care are o linie de tramvai - un singur fir, care pe harta RATUC nu apare) pana la intersectie lui Horea cu Dragalina (malul Somesului) ? |
Până în anul 1987, când s-a introdus tramvaiul, troleibuzele se întorceau tot pe strada Horea. Linia de care spui se găsește între strada I. L. Caragiale (cea cu linia de tramvai pe ea) și intersecția cu Dragalina este "rămășița" traseului de întoarcere a troleibuzelor și, după părerea mea, nu cred că are vreo utilitate.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 28 Mar 2006 15:13:33 Titlul subiectului: dd |
19363 |
|
Linia 8 a devenit autobuz din pricina... benzinăriei care se găsește chiar unde întorcea (la câteva zeci de metri de ieșirea din Cluj către Apahida)
Linia de troleibuz 10 este, în prezent, linia 48 autobuze cu precizarea că:
-troleibuzul avea capăt comun cu 3, 25 iar autobuzul 48 întoarce mai la sud, capăt comun cu 33 și 34.
|
|
Sus |
|
|
clujeanul Vizitator
|
Trimis: Sâm 22 Apr 2006 12:55:44 Titlul subiectului: Traseele RATUC. Istoric și modificări |
21137 |
|
Autobuze speciale de Inviere, la Cluj
22 Aprilie 2006
Madalina Prundea
Pentru credinciosii clujeni care doresc sa participe la slujba Invierii, in seara de 22 spre 23 aprilie, Regia Autonoma de Transport Urban de Calatori (RATUC) va pune la dispozitie mai multe mijloace de transport in comun, care vor circula intre orele 23.00 si 02.30, cu directia spre Piata Avram Iancu, unde se afla Catedrala Mitropolitana.
Vor fi introduse liniile de autobuze: 2 – dinspre cartierul Gheorgheni, 5 de pe str. A. Vlaicu, 28 din cartierul Grigorescu, 29 si 40 din Manastur, 46 din Zorilor, iar 32B din Gheorgheni, cu directia Piata Garii, Piata Ghe. Asachi.
Pe durata slujbei religioase, autobuzele vor stationa in zona Pietei A. Iancu: 2 si 32 B, la Teatru, 46 la Opera, 5 la Regionala CFR, iar 28, 29 si 40, pe B-dul 21 Dec. 1989, vizavi de Prefectura Cluj.
Mijloacele de transport ale RATUC vor circula, in 22 aprilie - intre orele 5.30–23.00, conform programului de transport pentru zilele de sambata, iar in 23 si 24 aprilie, intre orele 6.00–23.00, conform programului pentru zilele de duminica.
http://www.evz.ro/article.php?artid=257163
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 24 Apr 2006 00:15:54 Titlul subiectului: Trasee urbane ale RATUC |
21222 |
|
În toamna anului 1989, traseele au fost renumerotate în ideea de a face ordine în cadrul liniilor IJTL (numele RATUC-ului de atunci). Traseele le voi defini în funcție fie de numele stațiilor terminus, fie în funcție de anumite obiective. precizez și punctul cardinal. Unele linii au fost păstrate:
A. TROLEIBUZE
1. Clăbucet (SV)-Piața 1 Mai (centru-nord, dacă pot spune așa)
2. (ex 30) Snagov (SE)-Piața Mihai Viteazul. În prezent, linie de autobuz pe traseul Gheorgheni-Piața Avram Iancu numai în Noaptea de Înviere
3. Snagov-Gară
4. IRA (E)-Gară
5. (ex 4 barat) IRA-Piața Mihai Viteazul. Aceeași situație cu linia 2
6. (ex 26) Clăbucet-IRA
7. (ex 26 barat) Clăbucet-Biserica Sf. Petru. Ulterior, linia s-a translatat: Complex Union-IRA
8. Piața Mihai Viteazul-Aeroport (extremitatea răsăriteană a Clujului, situat la 4 km de IRA). Linia a devenit autobuz din cauza... benzinăriei construită la capătul răsăritean al Someșeniului.
9 (ex. 35). Clăbucet-gară, în prezent autobuz pe ruta Bucium-Gară, cu traseu prin partea nordică a Mănășturului. Distanța dintre stațiile Bucium și Clăbucet de cam 200 m
10 (ex 41). Liceul Pedagogic (SE)-CUG (NE), apoi Snagov CUG iar în prezent înlocuită cu linia 48 autobuze.
11 nimic
12 nimic
13 nimic
14 Clăbucet-CUG. la câțiva ani de la înființarea liniei 102 tramvaie (cu care are un capăt comun - cel de la Clăbucet - celălalt fiind la câteva sute de metri depărtare) linia 14 circula doar în intervalul 4:45-6:15 după care a fost desființată)
15 nimic
16 nimic
17 nimic
18 nimic
19 nimic
20 nimic
21 e o linie recentă de autobuze (deși numărul ar fi trebuit să fie de troleibuz) pe relația Piața Mihai Viteazul-Bună Ziua (partea de sud a orașului)
22 (ex 6) tot așa e o linie recentă, dar de microbuze: Gară-Hașdeu (Spitalul de Boli Infecțioase)
23 Piața Mihai Viteazul-CUG. Linie de troleibuz, devenită linie de autobuze în 1994 și primind numărul 49, după care a reprimit numărul 23, dar a rămas linie de autobuze)
24 Linie recentă, de autobuze (Clăbucet-Liceul Pedagogic) Liceul pedagogic e la câteva sute de metri de stația Snagov)
25 Clăbucet-Snagov
AUTOBUZE
26 (ex 5) Mirăslău (V)-CUG
27 (ex 11) Mirăslău-Gară
28 Mirăslău-Piața Mihai Viteazul iar în prezent, prelungită până în Piața Avram Iancu
29 Bucium (SV)-Piața Mihai Viteazul
30 (ex 21) Mirăslău-IRA
31 Piața Mihai Viteazul-Napolact (NV); constituie o "ladă de gunoi" a autobuzelor
32 (ex. 7) Alverna (SE)-Piața Mihai Viteazul. 32 barat, introdus relativ recent, duce până la gară pe un traseu puțin diferit
33 (ex. 22) Băișoara-Piața Mihai Viteazul (inițial Piața Unirii)
34 Băișoara-Piața 1 Mai: Un fel de "ladă de gunoi" a autobuzelor
35 (ex 10) Gară-Gheorghe Dima (SSV)
36 (ex 13) Piața Mihai Viteazul-Branului (zona Oserului; partea apuseană a Someșeniului)
37 (ex 19) Piața Mihai Viteazul-bariera Metalul Roșu (NV)
38 (ex 20) Piața Mihai Viteazul-Vânătorului Ambele locuri sunt în Gruia. Când nu e oră de vârf, precum și sâmbătă și duminică, liniile 37 și 38 sunt deservite de același autobuz
39 (ex 15) Gară-Valea Chintăului (extremitatea nordică a orașului). Recent, s-a înființat și 39 barat care duce de la Gară la Chinteni, dar pe un traseu parțial diferit. Același autobuz merge când pe 39, când pe 39 barat
40 Clăbucet-Piața Avram Iancu, numai în timpul anului școlar (inițial întorcea în Piața Unirii)
41 (ex 12) Mirăslău-Piața 1 Mai
42 (ex 17), devenită 31 barat: preorășenească Piața Mihai Viteazul-comuna Baciu. precizaz faptul că, înperioada construirii liniei de tramvai, se înființa se o linie de autobuze 17 cu traseul Piața Mihai Viteazul Strada Decebal, în prezent, Burebista)
43 Baraj Mănăștur (V, aceeași buclă de întoarcere cu liniile 5, 27, 28, 30 și 41)-Observatorului (S). Recent s-a înființat și 43 barat, care întoarce aproape de extremitatea sudică a orașului
44. Linie nocturnă de Crăciun și Anul Nou deservită de autobuze (dar, tot așa de bine pot să fie puse și dube) gară-toată partea apuseană a orașului
45. Linie nocturnă de Crăciun și Anul Nou: gară partea răsăriteană a orașului cu excepția Someșeniului
46 Gheorghe Dima-Piața Avram Iancu. 46 barat: Gheorghe Dima-IRA
47 Piața Mihai Viteazul-Dunării (E)
48 Băișoara (SE)-CUG (NE). Constituie tot o "ladă de gunoi" a autobuzelor
50 Gheorghe Dima-CUG
TRAMVAIE100 Unimet (NE)-gară: "ladă de gunoi" a tramvaielor
101 Clăbucet (SV)-gară
102 Clăbucet-Unimet
Practic, există o linie de tramvai cu două tronsoane.
Notă. Punctele cardinale sunt orientative. Unde nu se precizează punctul cardinal, înseamnă că zona centrală sau relativ centrală. De asemenea, precizez faptul că centrul geografic al Clujului se află în zona... Bisericii Sf. Petru, nu în zona centrală așa cum ne-am aștepta. Motivul: odată cu includerea localității Someșeni, Clujul s-a prelungit spre răsărit cu încă 4 km în condițiile în care, începând din secolul XVII s-a observat o tendință de dezvoltare a orașului către NE.
|
|
Sus |
|
|
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Lun 24 Apr 2006 16:42:55 Titlul subiectului: |
21270 |
|
Perfect, demult vroiam eu sa aflu aceste trasee. Valentin, cind s-a intrerupt circulatia troleibuzelor pe str. Dorobantilor? Stiu ca reteaua am prins-o pe pozitie in anul 1992.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 24 Apr 2006 19:58:02 Titlul subiectului: |
21286 |
|
Circulația troleibuzelor pe Dorobanților (numită, pe atunci Budai-Nagy Antal) a fost întreruptă în 1987, când a fost redeschis Bulevardul Lenin (actualmente 21 Decembrie 1989). De altfel, traseul de bază era pe 21 Decembrie (afară de vechea linie 2, care se ducea pe 21 Decembrie și se întorcea pe Dorobanților), dar, odată cu demolările din Mărăști, aproape toate liniile duceau pe Dorobanților, afară de liniile:
26 barat
2
1 (parțial, până la strada Paris)
care întorceau la Sf. Petru (demolările au început dincolo de biserică)
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 07 Mai 2006 20:29:35 Titlul subiectului: |
22531 |
|
Scuză-mă că scriu și eu asta dar ai uitat de linia 52: Bucium - Piată 1 Mai întorcând prin Mărăști de unde mergea pe aceași line cu actulul 24. Acum 52: merge până in Piata 1 Mai și apoi traseul a fost mărit până pe strada Plevnei unde întoarce chiar în garajul de autobuze.
Linia 24 de autobuze a fost inițial doar până în sensul giratoriu din Mărăști, unde întorcea. Cred că linia 23 de troleibuze a fost transformată in autobuze mai recent, nu în 1994. S-ar putea să mă înșel, dar mai întreb.
Iar, din orgoliu propriu, notific 37 e Piața Mihai Viteazul - Mașiniștilor, nu Bariera CFR sau cum ai spus tu Metalu Roșu care nu prea mai funcționează acum. Recent circulă pe linie autobuze Irisbus (in special 692) și Ranault 347!
Nu înțeleg ce vrei să spui că Băisora e un fel de lada de gunoi a autobuzelor când pe linile 32, 33, 32b circula foarte des Irisbusuri. Iar în căpătul Bulevardului Munci și pe 100 și 101 nu prea văd nici o diferență de tramvaie.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 15 Iul 2006 13:59:11 Titlul subiectului: |
27558 |
|
Până nu demult, pe liniile 34 și 48 circulau niște jafuri, practic, acolo am văzut autobuze pe care le credeam dispărute. Dau ca exemplu:
-554 (dispărut în urmă cu ani buni)
-545
-203
iar exemplele ar putea continua.
Nu demult, pe 48 am văzut Saviem-uri (de regulă, nu am drum prin partea de est a orașului)
O linie cu multe autobuze perimate e 31. De o vreme încoace, autobuzul 593 nu mai are numărul de parc scris pe el, dar l-am recunoscut după numărul de înmatriculare: CJ07SBD. La pornire, poluează.
347 schimbă destul de greu vitezele; cel puțin așa mi s-a părut când am călătorit cu el pe linia 31 (din când în când mai intră și pe 31)
675 (CJ09BHK) are un motor mai deosebit. Circulă pe linia 29 (în general).
S-a reînființat, pentru a treia oară, traseul 22 microbuze.
Conducerea RATUC recomandă publicului să folosească microbuzele respective (Ford Tranzit, cu 16 locuri, facilități pentru handicapați și aer condiționat)
În caz că se dovedește, din nou, nerentabilă, aceasta se va desființa.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 17 Apr 2007 19:56:34 Titlul subiectului: bnmvcvmvmcvmv |
78371 |
|
Se va modifica traseul liniei 3 nu mult ci din str cuza vodă va merge drept inainte și nu va mai face acea curbă greu de realizat ce o făcea spre a intra pe b-dul 21 decembrie de unde făcea iar curbă spre dreapta intrând în piața avram iancu
cel mai curând va intra direct din str cuza vodă în piața avram iancu dar nu ami știu de unde va lua curba ca să intre pe traseul lui normal...
pe stâlpi sunt deja puse susținătoarele pt fire urmează firele și gata.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 18 Apr 2007 11:45:37 Titlul subiectului: |
78377 |
|
Citat: | dar nu mai știu de unde va lua curba ca să intre pe traseul lui normal... | Normal ar fi sa ia la stanga chiar in fata Cercului Militar, unde e semaforul. Deci
-cand iese de pe Cuza Voda, merge inainte, ca si 35-ul
-la stopul din fata Cercului Militar, 35 isi continua drumul inainte iar 3-ul o ia la stanga
-dupa ce a trecut prin fata Operei, va lua o curba la dreapta
Ramane de vazut cat de usor va lua curba la dreapta (pentru a intra pe traseul de baza)
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 20 Apr 2007 21:29:34 Titlul subiectului: |
78420 |
|
intradevăr traseul care l-ai spus tu e cel mai probabil dar curba care o va face în fața operei va fi la fel de grea ca și cea pe care încearcă să o evite...
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
micul_sofer
Data înscrierii: 30/Apr/2007 Ultima vizita: 25/Feb/2024 Mesaje: 16 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 01 Mai 2007 15:55:39 Titlul subiectului: |
78652 |
|
Tocmai pentru ca acea curba ar fi imposibila in fata operei, in Piata Stefan cel Mare va fi sens unic (!!!) pe acea parte dinspre strada Cuza Voda, de unde vine 3-ul pana la Calea Turzii. Chiar ieri am trecut pe acolo si deja este montata linia. Deci acum traseul va fi urmatorul: troleibuzul o va lua inainte de pe Cuza Voda, va opri la statia Piata Stefan cel Mare, iar apoi va schimba pe banda cea mai din stanga (de aceea cred ca va fi sens unic, altfel nu-mi explic cum va trece pe contrasens) si va continua inainte, apoi prin spatele catedralei celei neterminate (unde s-a dat de curand in folosinta acel tronson) si va intra in Piata Cipariu, de unde traseul revine la cel normal.
Imaginile atasate sunt luate de pe Google Earth si editate in Paint. Ele sunt orientate spre sud. Traseul trebuie urmarit de jos in sus. Linia verde reprezinta calea noua, iar cea rosie este vechiul parcurs al troleului nr. 3
Descriere: |
piata stefan cel mare-piata cipariu |
|
Mărime fișier: |
1.37 MB |
Vizualizat: |
de 509756 ori |
|
Descriere: |
piata avram iancu-piata stefan cel mare |
|
Mărime fișier: |
1.37 MB |
Vizualizat: |
de 509755 ori |
|
Descriere: |
cuza voda-piata avram iancu |
|
Mărime fișier: |
1.37 MB |
Vizualizat: |
de 509755 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 22 Iun 2007 01:01:36 Titlul subiectului: |
79732 |
|
Schimbarea asta e discutabilă. Dacă, Doamne Ferește, un camion sau un 35 / 46/ 50 rămâne fără frâne când ajunge în intersecția Calea Turzii cu Avram Iancu poate face un adevărat măcel. Gândiți-vă dacă tocmai atunci un troleibuz de pe linia 3 se îndreaptă către Cipariu... Când spun asta nu mă bazez pe fantezia mea bogată, ci pe un caz real. S-a întâmplat ca un autobuz cu jandarmi să aibă frânele defecte și, din cauza stopului de la baza Căii Turzii, să mai lovească câteva mașini
De altfel, chiar când a fost montat semaforul de la Casa Învățătorului (numele Clădirii Inspectoratului Școlar), poliția a amendat serios primăria, motiv pentru care, o vreme, acesta era pus pe galben intermitent. E drept că cei care vin dinspre Șincai și merg spre calea Turzii sau Cipariu ar ieși foarte greu dacă nu ar fi stopul, dar ar fi trebuit lăsată intersecția așa cum era înainte de semaforizare. în felul acesta, autobuzul / camionul rămas fără frâne ar avea la dispoziție o distanță suficient de mare pentru a-și reduce viteza. Să nu uităm că au fost cazuti în care frânele au cedat.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 28 Iun 2007 19:37:04 Titlul subiectului: |
79929 |
|
întradevăr tronsonul arătat în google earth esta cel care va fi urmat
dar troleibuzul ok dar celălalte lini de autobuz care vin dinspre cuza vodă și merg în gheorgheni (21, 32, 32B, 33) vor urma toate traseul
pt că atunci toate vor trece pe banda cea mai din stânga ?
vor să facă un imens sengioratoriu combinând cele trei piețe (avram iancu, Ștefan cel Mare și cipariu) iar autobuzele care coboară din zorilor (21, 35, 47, 46B, 50) pe unde vor merge ? va fi o combinație de toată frumusețea și va fi gata până în 1 iunie din câte am auzit de la un lucrător RATUC intervenți. consolele au deja firele puse gata să "primească" captatori. mai trebuie terminată doar porțiunea din spatele catedralei în construcție. iar apoi începerea legături cu rețeaua existentă
trebuie felicitat RATUC-ul pt faptul că nu a renunțat la linia 3 de troleibuz și ia pune simplu autobuze chiar dacă asta a însemnat construirea unei noi rețea.
rețeaua e superbă firele au încă culorea originală roșie de cupru. sper să fac poze doar că apratul meu nu va prinde frumusețea culorilor.
Azi 28.06.2007 s-a făcut modificarea și toate linille RATUC și autovehiculele de pe Cuza Vodă merg acum drept înainte. Linia 3 ca și celălalte linii de autobuz urmează acum traseul trasat cu verde). Stația din piața ștefan cel mare s-a mutat cu "totul" - mă refer la tăblița de indicare a linilor de sosire în actuala stație a 35 și liniilor din zorilor.
Acum liniile 21, 35, 46, 46B, 50 care deservesc Zorilor și celălalte autovehicule nu mai merg drept înainte și la coborârea de pe Calea Turzii o iau la dreapta pe strada nou asfaltată iar apoi la stânga ca să vină în piața Cipariu unde s-a mutat acum stația "Baba Novac" desfințată. Acum 35 și celălalte linii se opresc în stația deja existentă și deservită de 3, 25, 32, 32B, 33.
OAB fața de ce ai spus tu cu faza cu frânele nu e mare pagubă și mare diferență. Si până acum la acel stop (cel dintre Strada Avram Iancu și Calea Turzii) se adunau coloane mari de mașini și dacă cobora un autobuz fără frâne facea prăpăd, coloana de mașini începând câteaodată chiar de la podul de pe Calea Turzii (pe unde trec unele mici străzi făcându-se astfel legătura dintre cele două parți a Căi Turzii.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 03 Aug 2007 14:20:54 Titlul subiectului: |
80988 |
|
Există in probă, din 16.07.2007, linia 36B - Piața Mihai Viteazul - str. Ignat Grigore asta scria pe plăcuța. Are traseu comun cu linia 36 pana la strada Branului, capatul liniei 36 si de acolo 36B nu stiu cum ajunge și pe ce srtrazi ajunge la străzile Barc I, Barc II și Barc III.
Are un program fix și nu circula între orele 8:00 și 12:30 când sunt eu prin oraș, așa că nu l-am prins cu poza:(.
Vom vedea ce se va întâmpla dupa 17 august, dacă linia rămâne atunci circulă călători, dacă nu inseamna ca nu e rentabilă.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 28 Aug 2007 11:04:19 Titlul subiectului: |
82071 |
|
O harta a traseelor RATUC:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
636.68 kb |
Vizualizat: |
de 509190 ori |
|
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
CJ-HARTA-0001.zip |
Mărime fișier: |
636.07 kb |
Descărcat: |
de 2588 ori |
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 28 Aug 2007 13:00:08 Titlul subiectului: |
82073 |
|
Harta e destul de veche: 9 este acum autobuz si merge pe Calea Floresti, 7 nu mai intoarce la capatul Manastur, ci la strada Izlazului (sens giratoriu str. Primaveri cu str. Izlazului), nu a pare linia 21... si multe altele.
O harta nu asa frumoasa ca cea aratata, dar mai actuala, chiar daca si asta e veche acum, o gsiti pe www.ratuc.ro.
Despre linia 36B am intrebat pe un controlor si a spus ca ramane .
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 12 Oct 2007 15:30:55 Titlul subiectului: Va exista transport pana la Carrefour Cluj? |
83686 |
|
Va exista transport pana la Carrefour Cluj?
Va intreb acest lucru pt ca m-am uitat pe siteul RATUC si nu am aflat nimic. Daca aflati voi ceva va rog sa scrieti aici. Multumesc
|
|
Sus |
|
|
micul_sofer
Data înscrierii: 30/Apr/2007 Ultima vizita: 25/Feb/2024 Mesaje: 16 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 18 Oct 2007 19:22:53 Titlul subiectului: |
83843 |
|
Exista linia 29 barat, ea are traseu comun cu linia 29 pana la pod, unde continua pana la Polus Center.
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 04 Mar 2008 15:35:50 Titlul subiectului: |
89568 |
|
A aparut linia 47b ea circula doar dimineata, dupamasa si seara.
Traseul este identic cu 47, iar din piata Mihai Viteazu cred ca merge pe linia lui 35.
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 04 Mar 2008 22:23:43 Titlul subiectului: |
89601 |
|
Da dar chestia ciudată e că nu am văzut nici anunț la impiegații din Piata Mihai Viteazu din față la Republica și nici nu apare ca linie pe stațile efectiv 47B.
Traseul e cel indicat 47 + 35 de la stația Flip până la gară și apoi iar 47 de la
Republica.
Linia 21 Cartierul Bună Ziua - Piața Mihai Viteazul a "crescut" și ea să spunem așa având orar până la ora 22:30 pe când la început nu circula decât până pe 18:40 și nici sâmbăta și duminica. Acum circula și sâmbata și duminica. Se pare ca RATUC "crește"...
Sunt curios ce se va întâmpla cu linia.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 10 Iun 2008 23:31:40 Titlul subiectului: |
94356 |
|
Datorita pierderii de catre RATUC a licentelor de operare mai multe trasee spre comunele din jur vor fi operate de privati incepand cu 1 iulie anul acesta:
http://www.informatiacluj.ro/arhiva/149_1010/eveniment/ratuc_pierde_traseele_pre_orasenesti
Informatia de Cluj a scris: | Transportul în comun spre și dinspre comunele Apahida, Florești, Chinteni, Deuș, Pata, Boju, Dezmir și Someșul Rece nu va mai fi asigurat, începând cu data de 1 iulie, de Regia Autonomă de Transport Urban Călători (RATUC). În urma licitației organizate de Autoritatea Rutieră Română (ARR), autoritatea de reglementare în transportul public rutier, locuitorii acestor comune vor trebui să circule cu autobuzele altor firme de transport. Noii transportatori promit mijloace de transport moderne și păstrarea actualelor tarife de călătorie. [...] Potrivit anexei hotărârii comisiei paritare, principalii doi câștigători ai licitației sunt Fany Prestări Servicii Cluj-Napoca și Favorit Trans, societate cu sediul social în județul Harghita. Prima va opera mai multe trasee, printre care și Cluj-Napoca – Apahida și comunele adiacente. Cealaltă va trebui să asigure transportul public între Cluj-Napoca și comuna Florești. |
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 11 Iun 2008 00:01:16 Titlul subiectului: |
94358 |
|
Foarte naspa... desi exista o parte buna: In ratuc, liniile respective apartineau coloanei 5, "gestiune", care are si cele mai faine autobuze (in conceptia mea). astfel, in cazul in care n-o sa fie taiate toate (adica foarte probabil), vor fi distribuite celorlalte coloane: Gheorgheni, Centru, Donath, Zorilor. Rabe si Ikarusuri in oras bucurie!
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|