Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Cluj. Istoric și modificări
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
razwy



Data înscrierii: 04/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 186
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 23 Mai 2016 14:04:22    Titlul subiectului: 185313

Da. S-a circulat cu program prelungit pe mai multe linii. Se mai adauga si 27 si 30 la cele scrise de tine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 09/Iun/2017
Mesaje: 149
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 26 Mai 2016 06:31:37    Titlul subiectului: 185346

Adaugă și 19.
_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 18/Aug/2018
Mesaje: 1233
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 06 Iul 2016 19:09:55    Titlul subiectului: 185881

Poate s-a mai discutat la acest topic si daca s-a mai discutat imi cer scuze. Sunt curios ce insemnau traseele rapide inainte de 1989? Pe o harta de la inceputul anilor 1980 apareau o gramada de trasee rapide (7B, 9, 22, 27, 34, 41 si multe altele). Ce insemnau aceste trasee? Aveau opriri in mai putine statii fata de traseele normale?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 6843
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Aug 2016 22:34:29    Titlul subiectului: 186137

Eu totusi am o nelamurire, dupa ultima mea vizita de la Cluj de acum cateva zile. De ce, pe troleibuzul de pe linia 5, care merge la aeroport nu baga troleibuze articulate ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 18/Aug/2018
Mesaje: 1233
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 13 Aug 2016 09:09:24    Titlul subiectului: 186142

Pentru că nu sunt atâția călători ca să necesite troleibuze articulate.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 623
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 17 Aug 2016 09:30:38    Titlul subiectului: 186180

http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi/stiri/trasee-deviate-incepand-cu-data-de-22-08-2016/984

TRASEE DEVIATE INCEPAND CU DATA DE 22.08.2016
Ca urmare a inceperii lucrarilor la Podul Traian si a inchiderii circulatiei auto generale CTP Cluj-Napoca SA anunta urmatoarele modificari de trasee ale liniilor care au tranzitat P-ta M. Viteazu, incepand cu data de 22.08.2016:
Troleibuze:
Linia:
1 – Din P-ta 1 Mai, traseul deviat pe str. Paris, B-dul 21 Dec. 1989, P-ta Unirii, Str. Bucium;
3 – Traseul scurtat pana in P-ta M. Viteazu cu statie pe latura sudica (Fierul);
4 – Desfiintata pe perioada lucrarilor;
5 – Traseul scurtat pana in P-ta M. Viteazu cu statie pe latura sudica (Fierul) si cu un numar marit de mijloace de transport.
Autobuze:
Linia:
8 – Desfiintata pe perioada lucrarilor;
9 – Din P-ta Garii, traseul deviat pe str. Traian, Dacia Horea, Regele Ferdinand, P-ta Unirii, Str. Bucium;
22– Din P-ta Garii, traseul deviat pe str. Traian, Dacia, Horea, Regele Ferdinand, P-ta Unirii;
23, 23L – Traseul deviat din str. Traian pe Dacia, Horea, P-ta M. Viteazu cu statie la Fierul;
26,26L – Traseul deviat in ambele sensuri din str. Dragalina pe str. Horea, P-ta Garii, Caii Ferate, Oasului, B-dul Muncii;
28, 28B – Traseul deviat din P-ta M. Viteazu Sud pe P-ta M. Viteazu Nord, Horea, Dragalina;
32B – Traseul deviat din P-ta Garii pe str. Horea, P-ta M. Viteazu Sud, P-ta A.Iancu, P-ta St. Cel Mare, Str. C-tin Brancusi;
35 – Traseul deviat din P-ta A. Iancu pe B-dul 21 Decembrie 1989, Regele Ferdinand, Horea, P-ta Garii, Horea, P-ta M. Viteazu Sud, P-ta A.Iancu, P-ta St. Cel Mare, Cart. Zorilor;
36B, 36L– Traseul deviat din str. Traian pe Dacia, Horea, P-ta M. Viteazu Sud (statie comuna cu 19, 28, 28B, 29, 37, 38 , 41, 42) Ploiesti, Constanta, Somesului, P-ta Abator;
41 – Traseul deviat din P-ta M. Viteazu Sud pe str Ploiesti, Constanta, Somesului, P-ta Abator, P-ta 1 Mai;
47B – Desfiintata pe perioada lucrarilor;
50, 50L– Traseul deviat din P-ta A. Iancu pe str. Constanta, Somesului, P-ta Abator, P-ta 1 Mai, B-dul Muncii iar la reintoarcere din str. Paris pe B-dul 21 Decembrie 1989, P-ta A. Iancu, P-ta St. Cel Mare, Cart. Zorilor;
52 – Din str. Traian, traseul deviat pe str. Dacia, Regele Ferdinand, P-ta Unirii, Str. Bucium;
Abonamentele pentru liniile 3, 4 si 5 sunt valabile pana in P-ta Garii. Corespondenta cu P-ta Garii este asigurata din statiile P-ta A. Iancu (32B, 35), Sora (32B, 35) si Central (9, 32B, 35) prin liniile de autobuze, iar spre cartierele Marasti, Someseni si Gheorgheni din P-ta M. Viteazu statia nou infiintata Fierul. In P-ta Garii liniile 32B si 35 vor avea statia comuna cu liniile de tramvai 101 si 102 (P-ta Garii Nord).
Posesorii de abonamente pe linia 8 vor calatori pana la Aeroport cu linia 5 de troleibuze. Persoanele care se deplaseaza pana in statia Electromontaj pot utiliza una din liniile metropolitane care deservesc comuna Apahida (M41, M41L, M42, M43, M44) incepand cu statia Maresal C-tin Prezan.
Statiile importante din P-ta Garii, P-ta M. Viteazu si vecinatati vor deservi urmatoarele linii de transport:
P-ta GARII NORD (peron tramvai GARA MARE): 31, M31, 32B, 35, 39, 100, 101, 102
P-ta GARII VEST (str.Horea, dupa intersectia cu str. I.L.Caragiale): 26, 31, M31, 39
P-ta GARII SUD (intre str.Horea si str.Burebista): 9, 22, 26, 27
CAII FERATE NORD: M32, M33, M34, M37, M38, M39
P-ta M.VITEAZU SUD (intre Reg.Ferdinand si D.Ferenc):19, 28, 28B, 29, 36, 36L, 37, 38, 41, 42
FIERUL ( intre D.Ferenc si Cuza Voda): 3, 5, 23, 32B, 35
P-ta M.VITEAZU VEST (bretea Republica): 21, 32, 33, 47
P-ta M.VITEAZU VEST (bretea Republica): 21, 32, 33, 47
P-ta M.VITEAZU VEST (bretea Republica): 21, 32, 33, 47
P-ta M.VITEAZU EST ( I.P.Voitesti est) : 31, M31, 37, 38, 39
POD TRAIAN ( Flip): 28, 28B
DACIA (strămutată inspre intersecția cu str. Decebal): 9, 22, 27, 41, 52
SORA (spre Gara): se suplimenteaza cu linia 35
CENTRAL (Reg. Ferdinand, spre Gara) : 3, 5, 9, 32B, 35
Programele de circulatie ale liniilor pot suferi modificari in timp, in functie de conditiile de trafic din vecinatatea Podului Traian.
Va multumim.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 02/Sep/2018
Mesaje: 117
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 27 Aug 2016 20:36:30    Titlul subiectului: 186252

Din septembrie Str. Edgar Quinet va fi deservita de un autobuz CTP. Stie cineva daca se va modifica traseul lui 19 prin aceasta zona sau va fi alt numar de traseu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergiu.9



Data înscrierii: 26/Sep/2015
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 180
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 27 Aug 2016 21:33:24    Titlul subiectului: 186254

Cred ca ar fi mai bine sa modifice 42,nu 19. De pe Campului sa intre pe Moricz Zsigmond si dupa pe Edgar Quinet! Ar fi mult mai simplu asa decat sa modifice linia 19.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 02/Sep/2018
Mesaje: 117
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 27 Aug 2016 21:38:18    Titlul subiectului: 186255

Nu va fi asa fiindca Zsigmond e strada privata cica ( locuieste acolo cineva din cadrul primariei si nu-si doreste trafic prin fata casei) si e blocata natural la capat. Autobuzul va intra de pe Campului pe Aleea Balea care e sens unic si va cobori pe Negoiu care va deveni sens unic si apoi pe Mehedinti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adymeshter



Data înscrierii: 06/Iun/2012
Ultima vizita: 28/Aug/2016
Mesaje: 25
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 27 Aug 2016 21:45:42    Titlul subiectului: 186256

Mie mi-a spus un sofer care circula pe 19 ca traseul va fi modificat dar nu cred ca va ajunge pana pe Str. Edgar Quinet ca trebuie sa ajunga tot la Nora. Cert e ca nu va mai intra pe Mehedinti de pe Campului ci va merge mai sus pe Campului dar nu stiu exact pe unde. Poate va fi asa cum spui, TatalLor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 02/Sep/2018
Mesaje: 117
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 27 Aug 2016 22:07:53    Titlul subiectului: 186257

Un autobuz va ajunge fiindca s-au marcat 2 statii pe respectiva strada. Si daca se va modifica precum banuiesc eu va trece tot pe la Nora. Singura cale de acces spre edgar Quinet dinspre Campului e Aleea Balea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergiu.9



Data înscrierii: 26/Sep/2015
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 180
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 04 Noi 2016 19:45:51    Titlul subiectului: 187048

Ieri dimineata 369 era pe 19,avea hartie in parbriz " 19 P.M.V - Edgar Quniet "

S-a modificat pana la urma linia 19? Azi am vazut Iveco dar inca scria Str. Mehedinti!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 18/Aug/2018
Mesaje: 1233
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 04 Noi 2016 21:43:43    Titlul subiectului: 187049

Da s-a modificat linia. Si pe o parte din Iveco-uri este pus afisajul nou.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 02/Sep/2018
Mesaje: 117
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 08 Noi 2016 18:08:59    Titlul subiectului: 187078

Marturisesc ca doar str. Mehedinti am vazut pe afisaj la Iveco-uri. Imbucurator e faptul ca autobuzul e mai mereu incarcat de calatori. Ce-am remarcat la un Renault ca la urcare pe aleea Balea aproape ca-si da sufletul saracul...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
razwy



Data înscrierii: 04/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 186
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 01 Feb 2017 09:38:11    Titlul subiectului: 188178

S-a introdus linia M35 P-ta GARII - POPESTI-DEAL.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 18/Aug/2018
Mesaje: 1233
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 01 Iul 2017 18:09:16    Titlul subiectului: 190838

Verificand site-ul CTP am observat un lucru bun. Odata cu redeschiderea podului Traian nu s-a mai revenit la vechea formula cu linia 4 circuland toata ziua si linia 5 circuland la intervale de 25 de minute. A ramas linia 5 pe tot parcursul zilei cu intervale de 8 minute in ore de varf si linia 4 doar dimineata si seara pentru acces/retragere la garajul de la IRA.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 321
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 22 Aug 2017 20:25:20    Titlul subiectului: 191453

Odată cu deschiderea benzilor dedicate pentru transportul public pe axa E-V, în stația de la Sora au început să oprească și 1, 6, 7 și 25.
_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 6843
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Aug 2017 09:57:20    Titlul subiectului: 191506

In urma recentei vizite de la Cluj Napoca, am constatat ca pe bulevardul 21 Decembrie, au separat banda 1, care este destinata exclusiv transportului in comun si taximetristilor (pozele 1-2).
S-au observat imbunatatiri in ceea ce priveste bunul mers al transportului in comun, dupa aceasta masura ?



Cluj, 25 august 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.4 kb
 Vizualizat:  de 3614 ori

Cluj, 25 august 001.jpg



Cluj, 25 august 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.48 kb
 Vizualizat:  de 3614 ori

Cluj, 25 august 002.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 321
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 30 Aug 2017 10:57:49    Titlul subiectului: 191508

Da, s-au scurtat timpii de mers pe porțiunea respectivă, mai ales în orele de vârf, dar o parte din timpul recuperat se pierde cu semafoarele.

Taximetristii încă nu au acces pe bandă. Eu unul sper să nici nu aibă, pentru că vor fi mulți clienți care vor vrea să coboare pe parcursul benzii, aceasta fiind în zona centrală, și atunci tot transportul public va trebui să aștepte după ei... În plus, la ce intervale scurte au semafoarele speciale pentru bus, abia trec 3 autobuze pe verde, iar dacă mai apar și taxiurile...

_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 219
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 30 Aug 2017 11:44:40    Titlul subiectului: 191509

Da, sunt de acord cu andrei105.

Dacă vor da voie și taximetriștilor pe acea bandă, scopul pentru care acea bandă a fost creată nu prea va mai fi îndeplinit. Autobuzele nu vor mai sta în coloana de mașini ci în coloana de taxiuri, vor aștepta mult la semafoare și înaintea stațiilor (taxi-urile vor sta după autobuzele oprite, iar alte autobuze vor sta după taxiuri) și mai e și chestia cu clienții care vor dori să coboare, ceea ce va încetini toată coloana.

Fără doar și poate banda este super-utilă, dar în forma actuală.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 23/Sep/2018
Mesaje: 448
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2017 10:26:39    Titlul subiectului: 191517

Nu știu dacă ați observat, dar eu fiind utilizator atât de autobuz cât și auto propriu, că s-a îmbunătățit simțitor traficul auto pe 21 decembrie, acea parcare care oricum era inutilă, a creat un flux extraordinar, iar acum bulevardul e cam gol și la ore de vârf. Ca să vezi că o parcare înlăturată se poate trăi și fără ea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 71
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2017 16:32:19    Titlul subiectului: 46B 191523

Eu azi am mers u 46B la 16:20, si era super lejer. 46B nu foloseste banda dedicata
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 133
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2017 21:45:47    Titlul subiectului: 191524

Inca lumea e prin concediu . Sa vedem cum va fii din octombrie cand vin studentii si probabil si vreme mai rea . Pana atunci prin Cluj-Napoca se circula in regim de vacanta , e destul de lejer peste tot .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
D94



Data înscrierii: 20/Mar/2017
Ultima vizita: 13/Iun/2018
Mesaje: 10

MesajTrimis: Vin 17 Noi 2017 21:30:14    Titlul subiectului: Troleibuz Cluj 192409

Buna seara,
Incerc sa realizez un istoric al dezvoltării rețelei de troleibuz din Cluj, dorind să adun toate informațiile, pentru a creea un articol concludent. Până acum am adunat următoarele date:
-Rețeaua a fost inaugurată în 1959, realizându-se o încercare de inaugurare în 1957
-Prima linie inaugurată a fost linia 4, fiind urmată de linia 1 în 1960

-În 1964 sunt electrificate liniile 2(Gară-Mănăștur) și 3(Gară-Gheorgheni), iar ulterior fiind realizată și linia 25(Mănăștur-Mărăști-Soporului-Aleea Slănic-Gheorgheni)

-Până în 1980 sunt realizate liniile 26(actuala 6), 30(Gheorgheni-Mihai Viteazu) și 37(Gheorgheni-Gară-Mărăști-Gheorgheni (nu am putut deduce traseul))

-În 1980, linia 2 este dusă din Mănăștur în Mărăști, fiind singura linie care să circule pe Dorobanților)

-În 1985, apare 26B sau 7, cu traseul Mănăștur-Biserica Sfântu Petru

-Între 1986-1988 sunt inaugurate liniile industriale spre CUG și spre Zona Industrială Est, iar în 1987, se elimină sensul dublu de be bulevardul Horea cu o rețea simplă de racord pe strada Căilor Ferate, Burebista și Traian.

-Conform hărții ”Rețeaua Copilăriei”, datată 1993, apar liniile următoarele:
1. Mănăștur-Piața 1 Mai
2. Piața Mihai Viteazu-Gheorgheni
3. Gheorgheni-Gară
4. IRA-Gară
5. Piața Mihai Viteazu-IRA
6. Mănătur-IRA
7. Mănăștur-Sfântu Petru
8. Piața Mihai Viteazu-Electromontaj
9. Mănăștur-Gară
10.Gheorgheni-Aleea Slănic?-Fabricii-CUG
14.Mănăștur-Paris-1 Mai-Fabricii-CUG
23. Piața Mihai Viteazu-Paris-1 Mai-CUG
25. Gheorgheni-Piața M. Viteazu-Aleea Slănic-Mănăștur

-După 1989 se începe construcția rețelei pe strada Constantin Brâncoveanu și pe pasajul Calvaria, rețele demontate ulterior

-În 1994 sunt desființate liniile 2,5,10 și 14, iar linia 8 și 23 devine linie de autobuz

-Între 1994-1995, rețeaua de pe strada T.Mihail și Slănic sunt trecute în conservare, linia 25, circulând înspre Gheorgheni pe strada N. Titulescu
-În 2000, linia 23 devine autobuz, iar între 2000 și 2003, linia 9 devine autobuz

-Între 2004-2005 se reactivează rețeaua de pe strada T. Mihail, realizându-se un racord dublu între Aleea Slănic și terminus Gheorgheni, linia 25 urmând un traseu circular în sens invers de ceasornic

-În 2009 se realizează mutarea sensului spre Gheorgheni pe latura vestică a Pieței Avram Iancu

-în 2013 se reactivează tronsonul IRA-Aeroport, realizându-se o buclă în apropierea Aeroportului Internațional, restul tronsonului până la Electromontaj rămânând în conservare

Toate aceste informații sunt culese din discuții de pe acest forum sau de pe transira și aștept completări.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
StormChaser92



Data înscrierii: 15/Oct/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 82
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 27 Dec 2017 13:26:28    Titlul subiectului: 192940

Am tot remarcat zilele trecute că anumite linii de autobuz au primit un S în față (ex. S-35, S-30). Din pură curiozitate, la ce se referă acel S (dacă știe cineva)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Următoare
Pagina 15 din 17

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community