Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrarile din zona Baneasa
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 7695
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Sep 2007 20:15:26    Titlul subiectului: 4t43 82948

Teoretic podurile de pe DN1 trebuiau sa fluidizeze traficul. Toate bune si frumoase pe harite, dar iata cum se prezenta situatia azi la ora 1 jumate, pe primul pod inagurat de curand (cel din dreptul centrului Comercial Baneasa).
Prima poza am facut-o la capatul dinspre INMH.
Era coada de masini de la capatul podului dinspre INMH pana la semaforul de la Aeroportul Baneasa.
Avantajul podului: de la centrul comercial Baneasa. Datorita accesului mai usor in zona a crescut numarul de masini si implicit numarul de clienti din centrele comerciale.
Dezavantajul podului: cand se face coada de masini pana la INMH, masnile care vor sa iasa din centrul comercial inspre Aeroportul Baneasa fac si ele coada, asa cum se vede si in urmatorele poze. Nu stiu daca se fac cozi de masini si in celalat sens, inspre INMH.
Ultimele 3 fotografii le-am facut la o ora distanta de la prima poza.



Captured 2007-9-20 00001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.88 kb
 Vizualizat:  de 18452 ori

Captured 2007-9-20 00001.JPG



captured_2007_9_20_00007_115.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.29 kb
 Vizualizat:  de 17477 ori

captured_2007_9_20_00007_115.jpg



captured_2007_9_20_00008_347.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.43 kb
 Vizualizat:  de 17477 ori

captured_2007_9_20_00008_347.jpg



captured_2007_9_20_00009_117.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.57 kb
 Vizualizat:  de 17477 ori

captured_2007_9_20_00009_117.jpg




Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 20 Sep 2007 22:52:48, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 7695
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Sep 2007 20:17:59    Titlul subiectului: 82950

Cand m-am dus inspre Carrefour Feeria l-am luat pe 148. Acesta a luat-o pe pod si a facut statie imediat dupa pod (dupa parerea mea statia ar fi trebuit amplasata cu 50 de metri mai inainte, practic autobuzul ar trebui sa se puna pe diagonala imediat dupa pod ca sa se opreasca in statie).
La iesirea din Carrefour am vazut doua autobuze care nu au luat-o pe pod (un 304, si un 149). Au intrat in parcarea centrului Comercial, au mers pana la primul rond (vis-a-vis de Ikea) si apoi au facut stanga inspre Brico si au revenit pe DN 1.
Stie cineva, s-au modificat cumva traseele unor linii prin parcarea centrului comercial (ar putea fi o solutie, ar putea sa faca o statie in centru comercial) ?
Initial am crezut ca soferii vor sa evite aglomeratia, dar inspre INMH se circula fara probleme, in timp ce alte autobuze o luau pe pod ??!!??
In poza 1, autobuzul 304 (pozat din spate, din pacate "s-a bagat o masina in poza", in poza 2 un 149, iar in poza trei un Ikarus care merge pe pod (se vede in planul indepartat).



Captured 2007-9-20 00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.8 kb
 Vizualizat:  de 18448 ori

Captured 2007-9-20 00002.JPG



Captured 2007-9-20 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.37 kb
 Vizualizat:  de 18448 ori

Captured 2007-9-20 00003.JPG



Captured 2007-9-20 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.48 kb
 Vizualizat:  de 18448 ori

Captured 2007-9-20 00004.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 7695
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Sep 2007 20:19:09    Titlul subiectului: 82951

In final am ajuns la capatul podului dinspre Aeroportul Baneasa.
Parerea mea este ca aceste poduri nu fac fata la traficul actual. O solutie ar fi terminarea mai repede a autostrazii Bucuresti-Ploiesti.
Practic oricat de lunga ar fi faza verde a semaforului de la Aeroportul Baneasa, acesta nu face fata la fluxul continu de masini din orele de varf.



Captured 2007-9-20 00010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.8 kb
 Vizualizat:  de 18447 ori

Captured 2007-9-20 00010.JPG



Captured 2007-9-20 00011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.9 kb
 Vizualizat:  de 18447 ori

Captured 2007-9-20 00011.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 20 Sep 2007 22:54:31, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Joi 20 Sep 2007 20:45:30    Titlul subiectului: 82952

Solutia reala si eficienta ar fi sa se prelungeasca metroul pana in Baneasa sau sa realizeze o linie CFR care sa lege zona Otopeni si aeroportul Baneasa. O alta posibilitate ar fi o linie de cale ferata urbana de la Piata Presei Libere pana in Otopeni. Soseaua ar fi suficient de lata si ar fi o solutie eficienta.
In loc sa construiasca poduri peste poduri mai bine ar regandi transportul urban de mare capacitate. Voteaza cineva transformarea liniei 5 de tramvai in metrou usor si realizarea unei noi linii de metrou usor pana in Otopeni?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 7695
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Sep 2007 22:59:32    Titlul subiectului: 82955

fider a scris:
Voteaza cineva transformarea liniei 5 de tramvai in metrou usor si realizarea unei noi linii de metrou usor pana in Otopeni?
Linia 5 de metrou usor ar fi o legatura extraordinara intre centru si zona de nord a orasului. Cu mentiunea ca pe strazile Tunari, Alecu Ruso si Vasile Lascar sa circule doar tramvaiele, iar traficul auto sa fie redirijat pe strazile paralele cu acestea (amenajate/reparate in prealabil, plus resemaforizarile de rigoare). Mai ales ca a crescut traficul aerian pe Aeroportul Baneasa, plus o gramada de firme care au aparut in zona.
Chiar si asa, in conditiile de trafic infernal la care se adauga calea de rulare destul de proasta pe bulevardele Aerogarii si Barbu Vacarescu, linia 5 este o legatura destul de rapida intre Baneasa si centru.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai158



Data înscrierii: 23/Aug/2007
Ultima vizita: 29/Noi/2011
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Sep 2007 17:18:45    Titlul subiectului: 82960

Dar si un 41 prelungit ar merge.
_________________
iubesc ratbul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Sep 2007 17:58:05    Titlul subiectului: 82965

Ghencea-Otopeni cred eu...dar nici Ghencea-Baneasa nu e rau
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
etravel



Data înscrierii: 30/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Feb 2008 20:17:56    Titlul subiectului: *Pasajul subteran din zona aeroportului Baneasa 88929

A trecut neobservata pentru multi - si era sa treaca si pentru mine, care am drum zilnic prin zona- inceperea efectiva a lucrarilor la pasajul de pe DN 1 care urmeaza sa subtraverseze intersectia Bd. Aerogarii pe sensul Nord-Sud. Pentru moment s-au macelarit (sau e pe cale sa) spatiile verzi de pe cele doua laturi ale soselei pana in intersectia cu bd. Aerogarii, in buna traditie bucuresteana in care cineva pare ca s-a jurat sa nu mai lase nici un petic verde in acest oras gri si super poluat. Lucrurile s-au intamplat atat de insidios incat ieri am crezut ca e vorba de o simpla ajustare a arborilor de pe cele doua laturi, care necesitau, la o prima vedere, taieri de primavara. Azi s-a mers insa mai departe cu taierea pentru a face loc celor doua bretele care vor fi pe locurile respective pe durata santierului; da, evident ca e vorba de alta sursa de praf/ noroi pe durata lucrarilor. Impactul asupra liniilor de transport in comun e usor de ghicit intrucat toate vehiculele care acum formeaza cozi pe circa un kilometru si trei-patru benzi vor forma aceeasi coada pe o banda jumatate si doi kilometri, daca nu mai mult. De evitat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
etravel



Data înscrierii: 30/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Mar 2008 20:09:02    Titlul subiectului: 90335

Pentru moment lucrarile stagneaza in asteptarea zilei de 05 aprilie, post festum NATO, cand utilajele vor veni in forta. Intre timp s-a degajat zona de vegetatia arborescenta - adica s-au mai taiat niste zeci de copaci intr-un oras deja bolnav de plamani. Din cate am inteles din presa scrisa sunt totusi niste probleme litigioase cu terenul care apartine de Antena 1, astfel incat ramane de vazut cum va arata santierul in final.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 24 Mar 2008 12:39:43    Titlul subiectului: 90619

Da se pare ca cei de la Antena 1 nu vor sa cedeze acel teren deoarece acolo este parcarea lor si normal nu ar fi dispusi sa cedeze dar primaria vrea sa le cedeze un alt loc in apropiere!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Mar 25 Mar 2008 14:03:35    Titlul subiectului: Pasajul subteran 90730

A, de aceea s-a scos Monumentul Străjerului Român de acolo?
_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
etravel



Data înscrierii: 30/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2008 17:51:59    Titlul subiectului: 91031

PSC: Da. Nu numai ca s-a scos monumentul de acolo, dar s-a impins si gardul AACR (prima dupa covrigarie, pe sensul spre aeroport) cu circa doi metri mai in spate pentru a se face loc unei benzi de circulatie in plus in ideea in care pasajul va ocupa aproape tot spatiul pe care acum e soseaua si pe unde se circula.
fider: exista cale ferata pana la aeroportul Henri Coanda (fost Otopeni), exact pana in zona depozitelor de carburanti, deoarece kerosenul vine in vagoane direct de la Brazi si de pe unde s-o mai produce. In orice societate normala ar fi fost o joaca de copii prelungirea liniei cu 2 kilometri (atata e pana acolo) si construirea unui terminal decent de cale ferata, mai ales ca autobuzul 783 nu mai face fata de mult timp incarcarii de pe traseu. Ceva ma face insa sa cred ca vor trece multi ani pana cand acest lucru va deveni realitate. Anul asta e an electoral, la anul se inscauneaza noul guvern si tot asa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 7695
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Apr 2008 15:39:41    Titlul subiectului: 91881

Conform Antenei 1 lucrarile la pasaj vor incepe peste doua luni http://www.antena1.ro/index.php?page=news&subcat=1&id=18446&currentPage=1
Citat:
Trafic infernal la iesirea din Bucuresti
Soferii au scapat, de summit-ul NATO, dar ii asteapta un an de trafic infernal, la iesirea din Bucuresti. Peste doua luni, se deschide santierul, pentru construirea pasajului subteran, de pe drumul national 1. Singura consolare a soferilor e ca, atunci cand se vor termina lucrarile, oamenii vor ajunge mai repede la munte.
In reportaj se spune ca pasajul de la Baneasa va incepe cu 20 de metri inainte de sediul Antenei 1 si se va termina dupa iesirea de la Aeroportul Aurel Vlaicu (Aeroportul Baneasa), are o lungime totala de 1200 metri si va avea 4 benzi. In timpul lucrarilor, traficul va fi deviat pe partea din stanga a drumului, se va circula pe doua benzi. Tot in reportajul respectiv, Marian Ionescu, seful proiectului spunea ca se vor face niste pereti fono-adsorbanti, inalti de 5 m, pe toata lungimea santierului.

Dupa parerea mea, pasajul va fluidiza traficul in zona Aeroportului Baneasa, dar va muta blocajele la Piata Presei Libere.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 13 Apr 2008 15:58:43    Titlul subiectului: 91882

Probabil asteapta vara cand traficul va fi oarecum mai lejer si atunci constructorii se pot desfasura mai bine, dar tare imi este teama ca noul primar care va veni sa nu suspende proiectul! Oricum mai bine decat sa-l inceapa si pe asta (proiectul) si sa paralizeze circulatia in Nord-Estul orasului de tot, mai bine asteapta si municipalitatea ceva timp sa se mai termine lucrarile incepute toate o data in oras!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ZORBAS



Data înscrierii: 14/Mai/2008
Ultima vizita: 31/Mar/2009
Mesaje: 8
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Iun 2008 17:51:18    Titlul subiectului: 94121

Au inceput sa demonteze stalpii si firele care atarna de ei; cred ca au inceput in sfarsit lucrarile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 7695
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Iun 2008 07:31:51    Titlul subiectului: 94682

Vor incepe lucrarile la noul pasaj subteran Baneasa
http://www.newsin.ro/pasaj-reabilitare.php?cid=view&nid=753397c7-befc-4888-9f3a-f773b965898c&hid=media

Citat:
Circulația va fi restricționată între strada Dobrogeanu Gherea și Bdul Aerogării timp de șase luni

Circulația va fi restricționată pe tronsonul de drum cuprins între strada Dobrogeanu Gherea și Bulevardul Aerogării, începând din noaptea de 17/ 18 iunie, timp de sașe luni, din cauza lucrărilor de execuție ale pasajului subteran din zonă, a informat, joi, Ministerul Transporturilor.
Începând cu data de 18 iunie 2008 vor fi demarate lucrările de execuție ale pasajului subteran din zona intersecției Șoseaua București- Ploiești ( DN 1)- Bulevardul Aerogării- Bulevardul Ion Ionescu de la Brad.
În acest sens, în noaptea de 17 / 18 iunie 2008, ora 22.00, se vor institui restricții de circulație, prin instalarea semnalizărilor rutiere temporare, pe tronsonul de drum cuprins între strada Dobrogeanu Gherea și Bulevardul Aerogării, pentru o perioadă de timp de aproximativ șase luni. Astfel, pe tronsonul menționat, circulația autovehiculelor se va desfășura pe câte două benzi, atât pe sensul de intrare cât și pe cel de ieșire din Capitală.
Totodată, pe bulevardul Aerogării, la intersecția cu Șoseaua București-Ploiești, se vor institui restricții de circulație zilnic, între orele 22.30- 04.00, circulația rutieră desfășurându-se în ambele sensuri, pe jumătate din partea carosabilă.
Pentru evitarea aglomerării traficului rutier pe acest tronson de drum național, recomandăm și alte trasee ocolitoare: Piața Charles de Gaulle- Bulevardul Aviatorilor- strada Nicolae Caranfil- Bulevardul Aerogării- DN 1; Piața Presei Libere-Bulevardul Poligrafiei- strada Băiculești- Șoseaua Străulești- Bulevardul Ion Ionescu de la Brad- DN 1; Bulevardul Bucureștii Noi- Șoseaua Ionescu Sisești- strada Jandarmeriei - DN1; Șoseaua Colentina- strada Doamna Ghica- Șoseaua Petricani - Șoseaua Pipera Tunari - strada Erou Iancu Nicolae - Aleea Privighetorilor - DN1.
Măsurile de deviere a traficului rutier au fost stabilite și convenite împreună cu Inspectoratul General al Poliției și cu Brigada de Poliție Rutieră a Municipiului București, și avizate în cadrul Comisiei Tehnice de Circulație din Primăria Municipiului București .
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România S.A. își cere scuze pentru disconfortul creat în perioada execuției lucrărilor și mulțumește pentru înțelegere tuturor participanților la trafic din această zonă .



Am si un mic comentariu. Nu stiu cat de utila este ultima ruta ocolitoare recomandata, prin Sos. Colentina-Domna Ghica-Sos. Petricani-Sos. Pipera Tunari, avand in vedere ca si in conditii normale aceste drumuri sunt aproape blocate la orele de varf.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
etravel



Data înscrierii: 30/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iun 2008 13:18:14    Titlul subiectului: 94762

Da, au inceput lucrarile cu o mare bulibașeala in stil local. In afara de gatuirea bulevardului la doua benzi pe sens mare lucru nu s-a facut, cu exceptia unor lucratori obositi care se chinuiau sa sape un sant pe partea cu Antena 1, unde probabil se va incepe turnarea betonului pentru peretele lateral al pasajului.
In ceea ce priveste rutele 'ocolitoare', trebuie spus ca nici una nu ajuta efectiv la fluidizarea traficului in zona, deoarece sunt fie deja gatuite in mod normal si de mult timp, chiar si fara lucrarile pasajului, fie pur si simplu nu au capacitatea de a prelua nici macar un sfert din traficul normal de pe DN1 - vezi sugestia hilara cu ocolirea prin Bd. Ionescu de la Brad sau Sisesti->Oaspetilor->Jandarmerie.
In concluzie este o idee extrem de proasta sa intrati in Bucuresti sau sa iesiti pe aceasta ruta. Inca mai se poate prin DN1B via Mogosoaia si Buftea, drum care e relativ aerisit. Inca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 7695
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Aug 2008 18:03:26    Titlul subiectului: 96601

In diferite zone ale orasului au inceput sa apara panouri cu rutele ocolitoare, pentru evitarea zonei santierului de la Aeroport Baneasa. Din pacate aceste artere sunt arhipline in orele de varf, frecvent apar ambuteiaje in zona Doamna Ghica dar si pe Pipera-Tunari.
Poza am facut-o la Dimitrov (intersectia dintre bulevardele Ferdinand si Mihai Bravu).



Captured 2008-8-3 00024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.85 kb
 Vizualizat:  de 17157 ori

Captured 2008-8-3 00024.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 7695
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Aug 2008 13:48:45    Titlul subiectului: 97128

Avand in vedere ca articolul apare pe site-ul Antena 3, nu stiu cat de credibil este insa sunt cateva detalii interesante cum ar fi faptul ca lucrarile nu avanseaza prea repede.

http://www.antena3.ro/Lucrarile-la-Pasajul-Baneasa-Debucean-sta-la-umbra-in-timp-ce-Oprescu-isi-taie-venele_act_53009_ext.html

Citat:
LUCRĂRILE LA PASAJUL BĂNEASA: DEBUCEAN "STĂ LA UMBRĂ", ÎN TIMP CE OPRESCU "ÎȘI TAIE VENELE"
Premierul Călin Popescu Tăriceanu, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, și ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, au vizitat, marți, lucrările de la Pasajul Băneasa. După ce a examinat planul construcției, Tăriceanu și-a dat seama că Dorin Debuceanu, directorul general al CNADNR stă liniștit la umbră și nu se implică în discuții. „Fratele meu, ai venit să te uiți de la distanță?”, l-a întrebat premierul pe Debucean.

După ce a conversat într-o română aproximativă cu șeful de șantier pe nume Carlos, primul ministru a concluzionat: „Senzația mea e că vă mișcați încet, încetișor, pe loc, mai deloc”.

Nici primarul Capitalei nu părea mulțumit de modul în care se desfășoară lucrările la Pasajul Băneasa. „După ce discutăm aici, îmi vine să mă închid în birou și să îmi tai venele să nu se mai termină lucrările”, a declarat Oprescu.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 7695
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Sep 2008 16:49:29    Titlul subiectului: 98411

Cateva poze cu un santier care a "distrus" traficul din nordul capitalei, producand perturbari in circulatia mijloacelor de transport in comun, si anume viitorul pasaj subteran Baneasa. Din cate mi-am dat seama se lucreaza mai mult pe partea dreapta a DN1 (sens spre Aero Baneasa). Daca pasajul va fi pe mijloc inseamna ca se lucreaza la viitorul drum lateral.


Captured 2008-9-17 00016.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.15 kb
 Vizualizat:  de 17031 ori

Captured 2008-9-17 00016.JPG



Captured 2008-9-17 00018.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.97 kb
 Vizualizat:  de 17031 ori

Captured 2008-9-17 00018.JPG



Captured 2008-9-17 00019.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.08 kb
 Vizualizat:  de 17031 ori

Captured 2008-9-17 00019.JPG



Captured 2008-9-17 00020.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.82 kb
 Vizualizat:  de 17031 ori

Captured 2008-9-17 00020.JPG



Captured 2008-9-17 00022.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.76 kb
 Vizualizat:  de 17031 ori

Captured 2008-9-17 00022.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 7695
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Sep 2008 16:53:53    Titlul subiectului: 98412

Un drum de la Piata Presei Libere pana la Aeroportul Baneasa care dura de obicei intre 5 si 10 minute, se face acum intre 20 de minute (daca ai noroc) si pana la 45-50 de minute (cum am prins acum doua saptamani sau la mijlocul lui iulie).

Muncitori am vazut doar la dus, undeva in jurul orei 1, cand m-am intors inspre Aero Baneasa la 2 jmatate nu mai era nimeni in zona.



Captured 2008-9-17 00024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.34 kb
 Vizualizat:  de 17030 ori

Captured 2008-9-17 00024.JPG



Captured 2008-9-17 00025.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.25 kb
 Vizualizat:  de 17030 ori

Captured 2008-9-17 00025.JPG



Captured 2008-9-17 00027.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.02 kb
 Vizualizat:  de 17030 ori

Captured 2008-9-17 00027.JPG



Captured 2008-9-17 00028.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.62 kb
 Vizualizat:  de 17030 ori

Captured 2008-9-17 00028.JPG



Captured 2008-9-17 00030.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.68 kb
 Vizualizat:  de 17030 ori

Captured 2008-9-17 00030.JPG



Captured 2008-9-17 00031.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.18 kb
 Vizualizat:  de 17030 ori

Captured 2008-9-17 00031.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 7695
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Sep 2008 17:00:04    Titlul subiectului: 98413

Dupa intersectie, lucrarile par mai putin evoluate, in schimb curatenia la locul de munca este "deosebita" dupa cum se vede si din poze. Chiar ma intrebam care este reactia unui strain sosit pentru prima oara in capitala, la aeroportul Baneasa.

Si ca tacamul sa fi complet, daca artcolul din Romanai Libera este adevarat, sunt sanse minime ca nebunia din zona sa se termine prea curand http://www.romanialibera.ro/a134132/lucrarile-la-pasajul-baneasa-blocate-din-cauza-edililor.html

Citat:
Lucrarile la Pasajul Baneasa, blocate din cauza edililor
Santierul nu poate inainta pentru ca primaria nu a cedat dreptul de administrare asupra unui teren de 5.700 metri patrati.
Pasajul ar putea fi terminat mai repede decat termenul stabilit initial daca se rezolva problemele birocratice.
Constructorii care lucreaza la Pasajul Baneasa bat pasul pe loc pentru ca nu au frontul de lucru necesar desfasurarii proiectului. Desi reprezentantii Ministerului Transporturilor au facut nenumarate solicitari la Primaria Capitalei pentru a rezolva mai multe probleme birocratice, nu s-a intamplat deocamdata nimic.
Multe amanari
Am cerut inca de pe vremea fostului primar Videanu sa se rezolve cateva probleme. Este vorba despre adoptarea hotararii privind transferul unui teren, aprobarea Planului Urbanistic Zonal si mutarea retelelor de utilitati. Suntem blo-cati pana cand CGMB ia deciziile, nu mai avem front de lucru", a declarat Ludovic Orban, ministrul Transporturilor.
Edilii au promis, in urma cu aproape o luna, ca la urmatoarea sedinta a Consiliului General al Municipiului Bucuresti vor aproba hotararea privind transferul terenului de 5.700 metri patrati. Numai ca acea sedinta a avut loc, iar proiectul respectiv nu a fost nici macar introdus pe ordinea de zi, ci a fost reprogramat. Consilierii generali mai trebuie sa aprobe Planul Urbanistic Zonal in care sa fie inclus pasajul si sa devieze retelele de utilitati.
Constructorii spera ca macar la urmatoarea sedinta a CGMB, care nu se stie cand va avea loc, sa se aprobe hotararile necesare pentru deblocarea lucrarilor. Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a cerut, la randul sau, Primariei Capitalei, in urma cu cateva luni, sa elibereze mai multe avize.

Santier
Zona in care se lucreaza este una dintre cele mai aglomerate din Capitala, iar de cand a demarat santierul situatia s-a inrautatit. soferii sunt nevoiti sa astepte la cozi lungi si nu au nici o speranta ca lucrurile se vor rezolva prea curand.
Conform contractului, pasajul ar trebui sa fie gata in iunie 2009.



Captured 2008-9-17 00032.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.75 kb
 Vizualizat:  de 17026 ori

Captured 2008-9-17 00032.JPG



Captured 2008-9-17 00034.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.23 kb
 Vizualizat:  de 17026 ori

Captured 2008-9-17 00034.JPG



Captured 2008-9-17 00035.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.69 kb
 Vizualizat:  de 17026 ori

Captured 2008-9-17 00035.JPG



Captured 2008-9-17 00036.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.31 kb
 Vizualizat:  de 17026 ori

Captured 2008-9-17 00036.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
etravel



Data înscrierii: 30/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Sep 2008 07:54:09    Titlul subiectului: 98598

guest a scris:
Un drum de la Piata Presei Libere pana la Aeroportul Baneasa care dura de obicei intre 5 si 10 minute, se face acum intre 20 de minute (daca ai noroc) si pana la 45-50 de minute (cum am prins acum doua saptamani sau la mijlocul lui iulie).Muncitori am vazut doar la dus, undeva in jurul orei 1, cand m-am intors inspre Aero Baneasa la 2 jmatate nu mai era nimeni in zona.


Sunt sanse minime sa se termine foarte curand ceva acolo, in primul rand ca se lucreaza in exact trei viteze mai ceva ca in celebrul banc, adica incet, foarte incet si pi loc. Antena 3 nu a exagerat cu nimic in relatare.
Apoi respectivii lucratori de pe santier par a avea un program optional in care timpul de lucru si obiectul muncii sunt flexibile si oarecum facultative. Inainte de opt e prea devreme si nu vezi pe nimeni pe santier, iar la 16:20 bajetzii au strans deja sculele si dispozitivele de la locul de munca deoarece programul s-a terminat. IMHO va dura cel putin doi ani santierul, cu mentiunea ca distractia va fi mult mai intensa cand va fi santierul in plina strada -gurile de acces in ambele sensuri de mers vor fi pe centru- iar traficul va fi deviat pe bretelele laterale inguste ce tocmai se buldozeresc.
Dupa cum am mai scris, teoretic ar fi o varianta de ocolit pe la Romatsa - bd. Ionescu de la Brad sau bd. Oaspetilor - str. Jandarmeriei, practic insa nu este o solutie deoarece capacitatea arterelor respective de a prelua traficul e de mult timp depasita.
Si inca nu a venit iarna. Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 7695
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Sep 2008 10:15:42    Titlul subiectului: 98602

etravel a scris:
Dupa cum am mai scris, teoretic ar fi o varianta de ocolit pe la Romatsa - bd. Ionescu de la Brad sau bd. Oaspetilor - str. Jandarmeriei, practic insa nu este o solutie deoarece capacitatea arterelor respective de a prelua traficul e de mult timp depasita.

O varianta (mai radicala) ar fi devierea traficului auto pe aceste artere, pe Sos. Bucuresti Ploiesti (intre Piata Presei Libere si Aeroportul Baneasa) sa ramana doar mijloacele de transport in comun, cu efectiv marit. In felul acesta s-ar putea lucra in conditii mai bune la pasaj, fara traficul de automobile+camioane prin zona. Firma care executa lucrarile la pasaj ar trebui amendata, pentru bataia de joc care o face in zona, nu sunt de acod cu prelungirea termenelor pe spinarea noastra.
Lucrarea de la Baneasa nu cred ca va aduce o ameliorare semnificativa a traficului in zona, blocajele se vor muta la Piata Presei Libere.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
etravel



Data înscrierii: 30/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Sep 2008 10:48:03    Titlul subiectului: 98605

Treaba asta cu mutarea traficului pe arterele respective s-a mai facut odata, cu ocazia lucrarilor la podul de peste garla, parca prin 2006. Rezultatul a fost o congestionare totala, nu de alta dar acolo sunt si strazi cu o singura banda pe sens iar volumul de trafic pur si simplu e prea mare ca sa mai permita o circulatie cat de cat fluenta. Las la o parte faptul ca traficul intens (si pe alocuri greu) de pe arterele respective s-a soldat cu distrugerea partiala a partii carosabile pe portiuni intinse.
In prezent nu exista alternativa serioasa la DN1 pentru acea portiune.
Sunt de acord ca pasajul respectiv nu va aduce nici o imbunatatire la traficului, se va deplasa congestia de la Baneasa la Piata Presei... unde acolo va ramane, pentru ca nu mai ai ce artere sa largesti si unde sa mai inghesui atatea vehicule.
Nu cumva firma care lucreaza la pasajul de la Baneasa e tot celebra LENA, specialistii in intarzieri? Ca nu am vazut nici un panou indicator pe santierul respectiv.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community