Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 22 Sep 2008 11:57:38 Titlul subiectului: |
98622 |
|
guest te contrazic. Cred ca pasajul este mai mult decat bine venit, uita-te si tu la cat de larga e intersectia de la Casa Scanteii si cat e aia de la Baneasa. Cu niste semafoare bune, sau un giratoriu mare se paote rezolva din scurt si acolo. Cat despre deviere totala, cam pe unde? Fara deviere si vezi ca la Baneasa cum sa un pic de aglomeratie, coada e pana la pod...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
etravel
Data înscrierii: 30/Aug/2006 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 23 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Oct 2008 12:43:26 Titlul subiectului: |
99475 |
|
Din 'goana' masinii am observat cum se lucreaza in fiecare dimineata pe deja celebrul santier, cam in jur de ora 8 a.m. In zile lucratoare, that is.
Mai sunt si altii in dreapta, care se duc in partea opusa vorbind la telefon, cu aproximativ acelasi chef vizibil de munca. Din pacate nu au mai aparut in imagine.
Totusi e bine, ca la orele 16:00 santierul arata si mai dezolant. Adica gol.
In ritmul asta si daca nu intervine un scandal major generat de viteza lucrarilor, estimez ca pasajul va fi gata in cel putin 3 - 4 ani.
Scuzati calitatea imaginilor, insa sunt facute cu minunatul Nokia 3120 classic.
Ultima modificare efectuată etravel la Dum 12 Oct 2008 12:59:03, modificat de 3 ori în total |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 12 Oct 2008 12:49:45 Titlul subiectului: |
99477 |
|
Acest santier cat si cel de la Basarab sunt o imensa bataie de joc din partea autoritatiilor la adresa miilor de bucurestenii care tranziteaza zonele respective!Si ce santier este ala care se inchide la ora 15:30,pentru ca la ora 16 nu mai este nici tipenie de om,si mai ales ca programul de lucru incepe de la ora 8 A.M..Asa este cand se lucreaza pe banii statului,firma constructoare are de unde bea laptic!!!Cred ca in ritmul asta lucrarea se va termina,vorba cantecului in 2100 si ceva
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 12 Oct 2008 20:11:55 Titlul subiectului: |
99489 |
|
Cat de repede se realizau inainte anumite lucrari importante:
Podul Grant - inceput 1979-80 dat partial in folosinta in 1981
Pasajul Lujerului - inceput in octombrie 1986 - dat in folosinta iunie 1987...
Pasajul Unirii - 1987-1988
Si acum avem santiere-telenovela Ti-e si teama sa te mai gandesti la o lucrare de anvergura pentru ca nu stii cand se va temrina si daca atunci cand se va termina e gata depasita. (bine ca nu a ramas vreun pasaj in lucru in 1989 ca ramanea asa aidoma circurilor foamei). Lucrul merge cum merge ca sunt alte conditii acum, forme cu mai multe comenzi si echipe putine, conditii de autorizate, creditari, conditii tehnice, biricratie si nu in ultimul rand mentalitatea constructorilor locali. Pasajul de la Baneasa probabil ca va dura cam tot atat cat le-a luat sa faca podurile de la Privighetorilor si Otopeni.
Partea proasta e ca nu exista o reglementare bine stabilita a traficului in zonele cu santier. (in cazul pasajului de la Lujerului s-a inchis intersectia si traficul a fost deviat prin spatele blocurilor, catre Uverturii)
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 17 Oct 2008 19:32:37 Titlul subiectului: |
99683 |
|
Cei de la Realitatea au facut un reportaj cu privire la evolutia lucrarilor de la pasajul Baneasa. Singura problema este ca nu prea au gasit muncitori pe santier
Intrebarea mea este cine raspunde pentru aceasta debandada ?
http://www.realitatea.net/lucrarile-la-pasajul-baneasa-bat-pasul-pe-loc_368756.html
Citat: | Lucrările la Pasajul Băneasa bat pasul pe loc
Lucrările la pasajul subteran din Băneasa bat pasul pe loc. Puținii muncitori care pot fi găsiți pe șantier cât e ziua de lungă susțin că pe timp de noapte colegii lor nu mai prididesc cu munca, însă nici noaptea nu e țipenie de om pe șantier. Compania Națională de Drumuri și Primăria Capitalei se acuză reciproc de stagnarea lucrărilor. Cei care au de suferit sunt șoferii, care mai ales acum la sfârșit de săptămână, stau la cozi kilometrice să plece din București.
În toiul zilei, șantierul de la pasajul Băneasa este aproape pustiu. Doar câțiva muncitori își fac de lucru prin zonă.
Am fost să vedem noaptea unde e armata de muncitori. N-am găsit nici măcar un paznic. Conducerea Companiei Naționale de Drumuri are o explicație. Lucrările bat pasul pe loc pentru că Primăria nu a dat aprobările necesare.
"De la Primăria Capitalei nu există PUZ, nu există autorizație de mediu, drept pentru care am primit și amenzi, nu există autorizație de construire (...) Ceiilalți nu vor, acesta e adevărul", a declarat Marin Ionescu, director CNADNR.
Reprezentanții municipalității susțin exact contrariul.
"Nu numai că Primăria Capitalei nu tergiversează eliberarea autorizației de construire pentru aceste lucrări dar mai mult, această autorizație există, a fost eliberată în regim de urgență", a precizat Mădălin Dumitru, Director Direcția Generală de Infrastructură și Servicii Publice din Primăria Capitalei.
Lucrările la Pasajul Băneasa au demarat în luna mai și ar trebui finalizate in iunie anul viitor. Costurile lucrării au crescut deja de la 13 la 17 milioane de euro. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Oct 2008 18:21:51 Titlul subiectului: |
99943 |
|
Ieri am avut din nou drum in zona Baneasa. Fata de luna trecuta singurul progres care l-am remarcat este asfaltarea in proportie de 90 % a drumului lateral.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
ducu
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 09/Apr/2024 Mesaje: 84 Locație: Eforie Sud
|
Trimis: Vin 14 Noi 2008 20:28:08 Titlul subiectului: |
101088 |
|
Un articol interesant referitor la situatia lucrarilor din pasajul Baneasa:
http://www.jurnalul.ro/articole/138677/pasajul-baneasa-o-lucrare-ca-n-filmele-cu-prosti
Retinem ce-a zis un forumist: intr-un autobuz incap 30 de oameni, si asta inseamna cel putin 30 de masini mai putin pe strazi. Cu siguranta nu s-ar mai produce ambuteiaje daca macar jumatate din soferi ar renunta la masini pentru autobuze/trolee/tramvaie.
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Lun 19 Ian 2009 11:10:30 Titlul subiectului: Vechiul capat al 131 si 335 |
104545 |
|
Saptamana trecuta a disparut (in tacere) vechiul capat din fata Aeroportului Baneasa al autobuzelor 131 si 335. Era un fel de ciuperca cu doua picioare.
Au reinceput lucrarie la pasajul subteran...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.03 kb |
Vizualizat: |
de 19505 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.57 kb |
Vizualizat: |
de 19505 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
swq2009
Data înscrierii: 30/Dec/2008 Ultima vizita: 13/Mar/2010 Mesaje: 36 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Ian 2009 18:06:19 Titlul subiectului: Lucrarile din zona Baneasa |
104581 |
|
De mult n-am mai vazut oameni in zona baneasa. Am ramas acolo o groaza. De la P-ta Scinteii pan' la Aero Baneasa am facut 45 de minute. E ceva de groaza dar numai la dus. La intors e mai lin.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Feb 2009 19:46:54 Titlul subiectului: |
105373 |
|
Lucrarile la pasajul Baneasa nu au avansat foarte mult. Aproape s-au terminat cele doua benzi de circulatie pe partea dreapta (viitoarea bretea a pasajului), unde va fi mutata circulatia o data cu inceputul sapaturilor la noul pasaj, dar cam atat. Se pare ca o groapa (viitor canal ?) obtureaza accesul pe viitorul drum lateral in zona intersectiei cu B-dul Aerogarii (poza 6). Cert este ca vom avea intarzieri de cel putin 6 luni, conform semnalelor aparute in presa centrala.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.83 kb |
Vizualizat: |
de 19274 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68 kb |
Vizualizat: |
de 19274 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.76 kb |
Vizualizat: |
de 19274 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.67 kb |
Vizualizat: |
de 19274 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.92 kb |
Vizualizat: |
de 19274 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.02 kb |
Vizualizat: |
de 19274 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Lun 02 Feb 2009 20:03:51 Titlul subiectului: |
105375 |
|
La cum se lucreaza in zona tare imi este greu sa cred ca se va intarzia numai sase luni! Dupa cum vad in pozele lui guest nu se vede nici un muncitor prin zona,iar la un asemenea proiect zona ar fi trebuit sa fie intesata de muncitori!Inca o bataie de joc la adresa bucurestenilor!
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Feb 2009 20:07:10 Titlul subiectului: |
105377 |
|
Muncitori erau, mai ales in zona intersectiei si vis-a-vis de aeroport, la fostul capat al liniilor 131 si 335. Eu nu inteleg de ce a fost aleasa o firma care nu a respectat termenele anterioare de predare (cazul celor doua poduri de pe DN 1).
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Mar 2009 08:12:40 Titlul subiectului: |
107336 |
|
O data cu avansarea lucrarilor la viitorul pasaj, in zona vechiului terminal al liniilor 131, 335 de la aeroportul Baneasa, nu se mai poate face stanga de pe DN1 spre drumul care duce la Selgros, cei care vor sa mearga acolo pot face stanga doar pe sub podul de la Centru Comerical Baneasa. Pe drumul care merge de la Selgros la Aeroportul Baneasa se circula acum numai intr-un sens pe cele doua benzi. Pana aici toate bune si frumoase, s-au mai castigat doua benzi de circulatie intre primul pod de la DN1 si Aeroport Baneasa. Numai ca semaforul unde se intersecta acest drum cu DN 1 (inante de intersectia mare de la aeroport) nu mai functioneaza, rezultand deseori blocaje in zona, crescand timpul de deplasare. As sugera ca pe cele doua benzi de la Selgros sa circule doar mijloacele de transport in comun, pentru a mai scadea durata semicursei, in timpul orelor de varf (se pot face si 20 de minute intre Centrul Comerical Baneasa si Aeroportul Baneasa).
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Lun 16 Mar 2009 23:05:00 Titlul subiectului: |
108059 |
|
Se lucreaza intens la definitivarea benzii noi a DN1 pe portiunea dintre intersectia cu Bd Aerogarii pana dupa Aeroportul Baneasa. Se turnau azi ultimele portiuni de asfalt la cele doua capete ale segmentului.
Sper sa ii dea drumul la circulatie in cateva zile.
|
|
Sus |
|
|
ubu.roi
Data înscrierii: 15/Ian/2009 Ultima vizita: 11/Noi/2010 Mesaje: 21 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Mar 2009 23:25:09 Titlul subiectului: |
108063 |
|
Pasajul este subteran, nu? Cum se lucreaza? Se toarna cei doi pereti laterali, apoi se sapa printre ei, si apoi se toarna planseul? In timpul asta se va circula pe niste bretele laterale?
Imi cer scuze dar sunt total ignorant in materie de inginerie si arhitectura...
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mar 17 Mar 2009 08:54:14 Titlul subiectului: |
108080 |
|
Peretii laterali s-au turnat deja pe partea dreapta, spre Otopeni, sub forma unor stalpi de beton armat ingropati.
Pe partea cu Antena 1 de-abia acum se sapa - deh, probleme cu terenuri expropiate.
Despre modalitatea de sapare a tunelului propriu-zis ei au zis ca o sa se faca subteran, fara afectarea traficului prin intersectie. Acum, vom vedea.
Eu cred ca o se sape si deschis, si subteran (pe sub intersectia DN1 cu Aerogarii).
|
|
Sus |
|
|
ubu.roi
Data înscrierii: 15/Ian/2009 Ultima vizita: 11/Noi/2010 Mesaje: 21 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Mar 2009 11:45:53 Titlul subiectului: |
108085 |
|
survola a scris: | Eu cred ca o se sape si deschis, si subteran (pe sub intersectia DN1 cu Aerogarii). |
Daca se face subteran, cum vor impedica planseul sa nu se prabuseasca? Se va turna intai planseul apoi se va sapa pe sub el, nu? Sau cum se procedeaza?
Are cineva idee ce este cu groapa de forma ovala aflata in dreapta intersectiei cum mergi spre Nord? Daca nu ma insel, exact cu acea groapa au inceput lucrarile...ma intreb ce e acolo? Vreo comoara?
Scuze pentru intrebarile care unora dintre voi vi poate vi se par stupide...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Mar 2009 21:13:32 Titlul subiectului: |
108108 |
|
etravel a scris: | Sunt de acord ca pasajul respectiv nu va aduce nici o imbunatatire la traficului, se va deplasa congestia de la Baneasa la Piata Presei... . |
Daca nu fac pasaj si la Piata Presei si la Arcul de Triumf va fi distractie mare de tot. De fapt trebuiau facute toate trei in acelasi timp.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Mar 2009 22:55:42 Titlul subiectului: |
108129 |
|
Se va muta coada de masini de la Baneasa la Piata Presei Libere, si tot asa mai departe. Pasajul Basarab nu va rezolva in totalitate problema traficului pe axa Nord-Sud a capitalei, ci doar problema blocajelor din zona Aeroport Baneasa.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Mar 2009 23:17:10 Titlul subiectului: |
108137 |
|
ubu.roi a scris: | Daca se face subteran, cum vor impedica planseul sa nu se prabuseasca? Se va turna intai planseul apoi se va sapa pe sub el, nu?
Are cineva idee ce este cu groapa de forma ovala aflata in dreapta intersectiei cum mergi spre Nord? |
E un procedeu cunoscut.Se fac peretii laterali, se toarna planseul de la cota 0, atentie, dedesubt e pamant, eventual pe mijloc se pun niste stalpi intermediari de sustinere (nepermanenti).Cota pasajului cred ca este la max - 6m. deci fundatia la mai mult de - 9 m nu este.Dupa aceea incep sa sape pe dedesubt, fara sa mai incurce circulatia de deasupra.Prin groapa aceea in mod normal au bagat un miniescavator si alte utilaje de care au nevoie.
Cine stie pasarelea pietonala subterana de la Basarab asa au realizat-o, fara sa intrerupa circulatia trenurilor.
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mar 31 Mar 2009 18:40:09 Titlul subiectului: |
108829 |
|
Au dat drumul la "breteaua" spre Otopeni - asta este configuratia finala. Avem din nou 4 benzi pe sensul spre oras, deci o circulatie putin mai fluenta.
Si azi au inceput sa sape pe mijlocul strazii - pe unde o sa fie tunelul propriu-zis, la sudul intersectiei.
Sa fie gata lucrarea anul asta?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 31 Mar 2009 22:45:59 Titlul subiectului: |
108845 |
|
Intamplator am avut si eu treaba azi in zona. Circulatie mai fluenta a fost dupa masa, la ora 16:30 cand am venit dinspre Centrul Comercial inspre aeroportul Baneasa, se circula surprinzator de bine. Dimineata in schimb au fost probleme pe sensul dinspre Piata Presei Libere. Dupa masa se lucra si in zona fostului terminal de la Aeroportul Baneasa.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Apr 2009 20:15:04 Titlul subiectului: |
109075 |
|
Nu se mai circula pe patru benzi. Intre cladirea Antenei 1 si intersectia cu B-dul Aerogarii se circula pe bretea (sensul spre Aeroport). Au inceput sa sape pe mijlocul soselei si sa betoneze inceputul rampei de acces spre pasaj (pozele 1-4). Drept urmare, duminica la ora 14:00 se circula bara la bara inca de la Piata Presei Libere pana la Aeroportul Baneasa. Se prefigureaza vremuri grele in urmatoarele luni, eu sunt de parere ca ar trebui interzis traficul greu in zona, cat si pe B-dul Vacarescu si B-dul Aerogarii, pe perioada lucrarilor. Cel putin in timpul zilei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.94 kb |
Vizualizat: |
de 18493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.32 kb |
Vizualizat: |
de 18493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.03 kb |
Vizualizat: |
de 18493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.28 kb |
Vizualizat: |
de 18493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.42 kb |
Vizualizat: |
de 18493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.82 kb |
Vizualizat: |
de 18493 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Apr 2009 09:03:33 Titlul subiectului: |
109315 |
|
Conform unui articol aparut in Adevarul pasajul Baneasa va fi dat in folosinta pe data de 15 decembire. Articolul se gaseste aici
Citat: | Pasajul subteran Băneasa va putea fi dat în folosință în jurul datei de 15 decembrie, anunță Agerpres.
cest lucru va fi posibil dacă vremea va fi bună, iar alocările bugetare vor permite continuarea în ritm susținut a lucrărilor, a spus Radu Berceanu, ministrului Transporturilor și Infrastructurii.
Lucrările la pasaj costă circa 48 milioane de lei, după ce sumele aferente pentru construire au venit ca suplimentare la proiectul inițial de extindere la trei benzi pe sens și construcție a două pasaje suspendate pe DN 1, contract câștigat de compania Lena.
Ministerul Transporturilor a decis ca lucrarea de construire a pasajului subteran din zona Băneasa să fie atribuită direct, fără licitație, tot companiei Lena, care lucrase în apropiere la celelalte obiective de pe DN 1.
Circulația pe DN1 este îngreunată de intersecția dintre Bulevardul Aerogării și Bulevardul Ion Ionescu de la Brad, soluția aleasă de reprezentanții Ministerului Transporturilor fiind construirea unui pasaj subteran, care să permită fluidizarea circulației.
Pasajul va avea patru benzi, câte două pe fiecare sens de mers.
Proiectul privind pasajul subteran de la ieșirea din București urmărește asigurarea virajelor către Otopeni, respectiv către bulevardul Aerogării, realizarea unor benzi de circulație la nivelul superior pasajului și a unei intersecții giratorii, construcția unei zone centrale inelare cu raza de 16 metri și o parte carosabilă cu lățimea de 14 metri. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|