Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari la infrastructura de tramvai RATB. Devieri de trafic
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mar 29 Noi 2005 11:44:17    Titlul subiectului: g 56271

Despre lucrarile la linia de pe Giulesti http://www.romanialibera.ro/editie/index.php?url=articol&tabel=z25112005&idx=115
Se termina lucrarile pe bd. Th. Pallady si la Eroii Revolutiei si situatia revine la "normalul" anterior inceperii lucrarilor... http://www.romanialibera.ro/editie/index.php?url=articol&tabel=z29112005&idx=104
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mar 29 Noi 2005 12:49:36    Titlul subiectului: 56276

Se termina lucrarile pe bd. Th. Pallady si la Eroii Revolutiei si situatia revine la "normalul" anterior inceperii lucrarilor... http://www.romanialibera.ro/editie/index.php?url=articol&tabel=z29112005&idx=104 Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 28 Dec 2005 18:03:41    Titlul subiectului: 57196

Tronsonul Parcul Carol - Pasajul Mărășești va fi înlocuit după ce va fi gata pasajul. Când va începe înlocuirea liniei în pasaj va fi refăcut și tronsoonul de la Pasaj la Parcul Carol I.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2006 23:40:45    Titlul subiectului: 57439

Traverse direct pe pietris... asa au facut si in Ferentari si pe tot traseul liniei 32 (parca) si pe Viilor si pe sos Giurgiuluin si in P-ta Eroii Revolutiei:
Pe linia 32 sunt deja "valuri" (adica sina deplasata sus-jos ---cu precadere intre bd T. Vladimirescu si dep Alexandria)... la fel si pe Viilor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2006 22:30:24    Titlul subiectului: 57642

Zilele astea am mers mai mult cu tramvaiul si pot sa spun ca nu tramvaiele sunt de vina la noi Very Happy ci liniile.... sunt unele linii intr-atat de pacatoase incat nu te mira ca se rup in doua tramvaiele pe ea..... ex de la Obor la Muncii are un balans lateral ca la cutremur de 8 grade...
Pe linia lui 32 se merge foarte lin, nici nu se simte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2006 12:19:00    Titlul subiectului: jyjy 59020

Romania Libera,
5.000 de miliarde de lei pentru reparatii
Lucrarile la cele peste 50 strazi vor incepe dupa 15 mai
Joi 09 Martie 2006
[...]
Ceva mai devreme, si anume pe 25 martie, vor demara lucrarile la strazile care au fost licitate in cursul anului trecut: un tronson din strada 13 Septembrie - 20 de miliarde de lei; Bd. Poligrafiei - 60 de miliarde de lei si Piata Charles de Gaulle - 250 de miliarde de lei. La aceasta din urma va fi asezata o fundatie sub piatra cubica pentru ca drumul sa nu se mai strice dupa fiecare ploaie. De asemenea, vor fi refacute refugiile de tramvaie de pe Bd. Camil Ressu si Th. Pallady.
In cursul acestui an, daca lucrarile programate se vor desfasura intr-un ritm alert si vor fi finalizate in cateva luni, se va organiza o noua licitatie pentru alte strazi. "Noi dorim sa mai organizam o licitatie la sfarsitul lunii iulie pentru a ne incadra in cifra totala de 5.000 de miliarde de lei", a declarat Elena Ghineraru.

Continua asfaltarile incepute in 2005

In aceasta primavara vor continua lucrarile incepute in 2005 si abandonate pe timpul sezonului rece. Pe Soseaua Viilor, pe tronsonul cuprins intre strada C. Istrate si Bd. G. Cosbuc, s-au facut sapaturi si intreaga strada a fost transformata intr-un sant. Constructorii au plecat la venirea iernii si au promis ca vor termina lucrarea in cursul acestui an. Soseaua Chitilei, care a fost refacuta pana la stratul de binder, va fi terminata in acest an, la fel ca si Bd. Geniului. Bd. Tudor Vladimirescu a fost sapat pentru a se reface infrastructura edilitara subterana, la fel ca si strada Odoarei, care vor fi gata in cursul acestui an. Pe Bd. Timisoara urmeaza sa fie turnat ultimul strat de asfalt, cel de uzura, dupa finalizarea lucrarilor la linia de tramvai. Pe Calea Giulesti, constructorii care se ocupa de strada vor astepta tot terminarea lucrarilor la linia de tramvai.

Un articol de Cristina Boiangiu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2006 15:20:31    Titlul subiectului: 59027

Pe 35 nu sunt montate semafoare noi, acum nu sunt decat prinderile.
Pe 32 abia dupa cateva luni de la punerea in functiune au pus semafoarele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2006 15:35:40    Titlul subiectului: 59028

Pe 35 sunt semafoare speciale pentru tramvai numai acolo unde sunt macaze...în rest, se bazează pe semaforul auto sau pe un semafol identic, cu un tramvai desenat pe el. Dacă ar vrea să schimbe modelul vechi de semafor (asemănător cu cel auto) cu un alt model, le-ar fi destul de ușor, nemaifiind nevoie de intervenții în carosabil.

Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Dum 02 Apr 2006 19:25:54, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2006 19:08:33    Titlul subiectului: 59037

bercenicity a scris:
Pe Bd. Timisoara urmeaza sa fie turnat ultimul strat de asfalt, cel de uzura, dupa finalizarea lucrarilor la linia de tramvai.
E vorba de secțiunea Răzoare - Vasile Milea, care și așa e mult mai bună și mai uniformă decât multe alte străzi din orașul în care trăim.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Mar 2006 11:44:47    Titlul subiectului: 59388

41 nu se va inchide, viteza tramvaielor va fi limitata la 20km/h si in cel mai rau caz va fi inchis noaptea sau in weekend Wink
NU se va inchide circulatia, decat cea auto, si aceea doar pe cate o banda. Aasa scria in Romania Libera.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Joi 06 Apr 2006 17:01:08    Titlul subiectului: 00000 59686

Libertatea, 2006-04-06
Pasaj de un kilometru in cartierul Colentina
Pe langa pasajul Basarab si “marea asfaltare” inceputa deja, inca un santier urmeaza sa se deschida, in aceasta primavara, in Capitala. Este vorba de pasajul suprateran Doamna Ghica, o artera de aproape un kilometru lungime, care va face legatura intre soseaua Colentina si bulevardul Chisinau.

Noua artera, paralela cu soseaua Fundeni, va porni de la str. Heliade intre Vii, va trece peste calea ferata si se va opri in zona pietei Delfinului din bd. Chisinau. Pasajul suprateran este proiectat sa aiba o lungime de 205 metri si o latime de 14 metri. In rest, artera de circulatie va avea o latime de 28 de metri, cu cate doua benzi de circulatie pe un sens, separate de spatiu verde.

Lucrarile sunt preconizate sa inceapa in prima parte a lunii mai si vor dura maximum doi ani, in functie de firma castigatoare a licitatiei.

Potrivit sefului serviciului Strategie Transport Urban Retele Stradale (STURS), Valentin Titu, soferii nu vor avea de suferit de pe urma acestor lucrari, dimpotriva: “Ei vor avea doar placuta surpriza a aparitiei unei artere noi, care va descongestiona traficul de pe Fundeni si Stefan cel Mare”.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mie 19 Apr 2006 13:00:46    Titlul subiectului: i7i7 60006

Am vazut ca pe Th. pallady intre p-ta Titan si urmatoarea statie de tramvaie, pe o portiune buna o sa modernizeze linia asa cum au facut pe bd. Timisoara: adica pe longrine... (am vazut longrinele depozitate in scuar si santul destul de adanc sapat pentru instalarea longrinelor)...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Mai 2006 14:14:11    Titlul subiectului: 60506

Au inceput sa puna semafoare la urcarile pe podul Grant, masinile vor circula pe o singura parte si vor traversa linia 41! Pe la capetele dinspre pod ale statiilor Sos Crangasi si Turda!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Joi 25 Mai 2006 14:32:59    Titlul subiectului: car 23589

Compact (www.compact.info.ro), 2006-05-25
Bucurestenii izolati in perimetrul de carantina din sectorul 4 au recurs in ultimele zile la tot feluri de metode, in speranta ca vor reusi sa evadeze. Mai intai au inventat o scurgere de gaze. Alarma s-a dovedit a fi falsa. Pana spre pranz, medicii au primit sute de plangeri legate de starea de sanatate a celor aflati in carantina. Doar trei s-au adeverit. Marti seara, un curajos s-a suit la volanul masinii sale si a incercat sa forteze barajul jandarmilor. S-a ales cu dosar penal.

----------------
La intersectia Luica cu sos. Giurgiului coltul de pe partea de sud-est era in zona in carantina... mergand pe Luica perminetrul de carantina se intaindea destul de mult... inspre gara progresul, o fi si dep. Giurgiu in carantina? Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Mai 2006 14:40:01    Titlul subiectului: 23590

Strada care duce spre depou dinspre capatul lui 102 este in carantina,
e posibil ca gardul care delimiteaza perimetrul carantinei sa inceapa chiar din fata depoului Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Mai 2006 20:27:03    Titlul subiectului: 60711

Restrictii pe Podul Grant
Lucrarile de reparatii la Podul Grant vor continua de saptamana viitoare cu refacerea carosabilului. Pe 5 iunie Primaria va incepe sa inchida circulatia pe cate un sens de circulatie pentru a usura lucrarile. Masinile vor fi nevoite sa circule in ambele sensuri pe restul podului. Administratia Strazilor a lucrat in aceasta primavara doar la structura de rezistenta a podului
http://www.libertatea.ro/index.php?section=articole&screen=stire&sid=154082
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Vin 02 Iun 2006 08:02:13    Titlul subiectului: 000 60792

Romania Libera,
Reparatiile la podul Marasesti, pana in octombrie Joi 01 Iunie 2006.
Reparatiile la podul Marasesti sunt in intarziere si ar putea dura pana la 15 octombrie, a declarat directorul general al Administratiei Strazilor din Primaria Capitalei, Elena Ghineraru. La decalarea lucrarilor au contribuit mai multi factori, termenul limita de finalizare a lucrarilor la Podul Marasesti fiind stabilit pentru data de 30 iunie.
"RATB trebuie sa instaleze liniile de tramvai, Apa Nova trebuie sa se ocupe de reparatia pompelor de apa din zona", a spus Elena Ghineraru. Reprezentanta Primariei Capitalei a explicat ca in Pasajul Marasesti refuleaza apa din Dambovita in cantitati mari atunci cand ploua si de aceea se impune o lucrare ampla pentru statia de pompe, care trebuie sa fie executata de Apa Nova. "Societatea trebuie sa organizeze o licitatie pentru angajarea firmei constructoare, dar solicita bani de la bugetul municipalitatii, iar aici intervin mai multe probleme", a completat Ghineraru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Lun 05 Iun 2006 09:07:10    Titlul subiectului: 25825 24382

Evenimentul zilei,
Bucurestiul, sub asaltul picamarului
5 Iunie 2006
Andreea Ciuperca
Administratia strazilor a dat unda verde lucrarilor de reabilitare pe 39 de artere.
Podul Grant este, de astazi, inchis pe sensul Turda-Crangasi
De astazi incep lucrarile de reparatii pe 39 de artere din Capitala, astfel ca circulatia va fi data peste cap. Mai ales ca nu au fost stabilite rutele ocolitoare pentru soferi. Tot astazi, Podul Grant va fi inchis pe sensul Turda - Crangasi, urmand ca, de la 1 august, sa fie inchis celalalt sens.
Municipalitatea are in plan, anul acesta, reamenajarea a 113 strazi, costurile lucrarilor ridicandu-se la peste 3.000 de miliarde lei. In perioada iulie-august se va lucra la peste 80 la suta din artere.
Atentie, se lucreaza!
Sefa Administratiei strazilor, Elena Ghineraru, a spus ca nu va fi nevoie de rute ocolitoare pentru soferii care vor sa ajunga in Drumul Taberei sau Militari, deoarece pe cealalta sectiune a Podului Grant se va circula in ambele sensuri. „Se va crea acolo o zona de asteptare destul de mare, asa ca soferii s-ar putea sa aleaga singuri alte rute”, a adaugat Ghineraru.
Aseara, politistii de la Brigada Rutiera au verificat daca sunt amplasate corect indicatoarele din zonele in care se vor incepe reparatiile si au trimis agenti in locurile respective. Acesta este si motivul pentru care municipalitatea a amanat cu cateva ore demararea lucrarilor. Autoritatile de la Politia Rutiera au spus ca, pana acum, nu au primit cereri de aviz pentru inceperea lucrarilor si pe alte artere din Bucuresti, insa nu neaga ca s-ar putea incepe lucrari si pe Soseaua Colentina, la intersectia cu Doamna Ghica.
Conform graficului municipalitatii, firmele care au castigat licitatiile vor incepe astazi lucrarile pe 39 de bulevarde, raspandite in toate zonele Capitalei.
Vacanta cu miros de asfalt
Autoritatile spun ca vor face in asa fel incat lucrarile sa nu impiedice alegerea rutelor ocolitoare: reparatiile pe strazile care ar putea fi folosite ca posibilitati de evitare a aglomeratiei vor fi amanate pana la terminarea celor deja incepute.
La sfarsitul verii vor incepe lucrarile si la intersectia strazilor Colentina cu Doamna Ghica si se vor face asfaltari in cartierele Colentina, Pantelimon, Dristor, Berceni, Rahova, Drumul Taberei, Chitila si Bucurestii Noi. Si centrul Capitalei va fi aglomerat vara aceasta din cauza lucrarilor de reparatii din zonele Cismigiu, Universitate si Piata Unirii. In luna mai au fost reluate lucrarile si la Pasajul Marasesti, insa nu se stie cand vor fi finalizate.
Ce spun si ce fac
Desi autoritatile au spus ca nu vor face lucrari concomitente pe artere invecinate, au demarat, in aceeasi perioada, lucrari si pe strazile care ar putea fi folosite ca alternativa pentru Podul Grant: Calea Plevnei, Bulevardul Ion Mihalache, Iuliu Maniu si Soseaua Giulesti.
Tramvaiul 41 va circula in conditii normale intreaga vara, ruta acestuia nefiind afectata de lucrarile de reparatii. Seful RATB, Gheorghe Aron, a spus ca aceasta a fost o conditie pe care a pus-o administratiei inainte de inceperea lucrarilor. „Aceasta ruta transporta foarte multi calatori si nu ne permiteam sa o oprim”, a mai precizat Aron.
Strazile aflate in lucru
Sectorul 1. Soseaua Bucuresti-Targoviste, strazile Clabucet, Dornei, Putul lui Craciun, Bulevardul Laminorului, strada Caramfil, Calea Plevnei, strada Polona si strada Gh. Manu.
Sectorul 2. Strazile Ceaikovski, Sportului, Ritmului, Escalei, soseaua Fundeni si strada Alecu Russo.
Sectorul 3. Drumul intre Tarlale, Campia Libertatii, bulevardul Hristo Botev, strazile Ramnicu-Sarat, Ramnicu-Valcea, Dristorului, bulevardul Energeticienilor si strada Fizicienilor.
Sectorul 4. Calea Serban Voda, Soseaua Giurgiului, strada Cutitul de Argint si Drumul Gazarului.
Sectorul 5. Strada Margeanului si soseaua Bucuresti-Magurele.
Sectorul 6. Strada Tufanelelor, Piscul Crasani, Margelelor, Drumul Sabarenilor, Paralutelor, Ghirlandei, Catinei, Dezrobirii, Dreptatii si bulevardul Uverturii.
Politia da indicatii
Brigada de Politie Rutiera ii sfatuieste pe soferii care au drum pe arterele aflate in reparatii sa respecte semnalizarea rutiera temporara din zonele respective. De asemenea, ei trebuie sa-si planifice calatoriile in asa fel incat sa evite intervalele orare foarte aglomerate si sa foloseasca pe cat de mult posibil mijloacele de transport in comun.
Pe Pasajul Grant s-au amenajat portiuni de traversare a liniei de tramvai si se vor amplasa semafoare astfel incat sa se evite blocarea tramvaiului 41. Autoritatile recomanda, de asemenea, si folosirea traseelor ocolitoare, cea mai apropiata ruta de Podul Grant fiind pe la Gara de Nord.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mar 06 Iun 2006 07:29:54    Titlul subiectului: 200 24453

Evenimentl zilei
Asfaltarile vor tine cinci ani
6 Iunie 2006
M.Olteanu, A.Ofiteru, O.Botezatu
Pentru a evita aglomeratia din trafic, bucurestenii pot alege sa circule cu metroul, autobuzul sau tramvaiul.
O alta solutie: vehiculele pe doua roti.Bicicleta, scuterul, metroul si mersul pe jos ar putea fi solutii viabile pentru evitarea traficului aglomerat din Capitala vara aceasta. Operatiunea "marea asfaltare", demarata ieri-dimineata pe 39 de bulevarde, a dat peste cap circulatia din mai multe zone ale Bucurestiului, cel mai afectat fiind perimetrul Podului Grant din cauza interdictiei pe tronsonul Turda-Crangasi. Potrivit viceprimarului Capitalei, Razvan Murgeanu, lucrarile pe podul care leaga estul de vestul orasului vor fi finalizate pe 10 septembrie.
Toate cartierele vor avea de suferit din cauza lucrarilor de asfaltare. In plus, "marele santier" va tine cel putin cinci ani, dupa cum precizeaza Gheorghe Udriste, directorul Sigurantei Circulatiei in Primaria Municipiului Bucuresti.
Chiar daca politia nu a stabilit inca rute ocolitoare, bucurestenii au la indemana cateva solutii: metroul, mijloacele de transport in comun, vehiculele pe doua roti sau concediul prelungit. O alta varianta, oferita de Razvan Murgeanu, este schitarea propriilor harti ocolitoare in functie de grila lucrarilor, disponibila pe site-ul primariei (www.pmb.ro).
Pensionarii, rugati sa stea acasa
Bucurestenii fac zilnic aproximativ 2.400.000 de calatorii cu mijloacele de transport in comun.
Tramvaiul 41, care circula pe ruta cea mai "pacatoasa", din cauza lucrarilor la Podul Grant, plimba in fiecare zi 150.000 de oameni si, teoretic, ajunge in statie la fiecare trei minute. Aceste cifre s-ar putea schimba din cauza "marii asfaltari".
In aceste conditii, Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) va suplimenta mijloacele de transport pe rutele supraaglomerate. Totusi, pentru ca bucurestenii sa nu se calce in picioare, reprezentantii RATB le cer pensionarilor ca, in perioada imediat urmatoare, sa evite calatoriile cu mijloacele de transport in comun cel putin la orele de varf.
Alternative rapide
Scuterul e de departe cea mai eficienta modalitate de a te strecura printre masinile care vor circula bara la bara. Chiar daca necesita o investitie de cel putin 40 de milioane de lei vechi, timpul recuperat face toti banii. La ora de varf, traseul Drumul Taberei-Centru este parcurs cu scuterul in cel mult un sfert de ora, in vreme ce, cu automobilul, aceeasi distanta se face si in doua ore.
Nici bicicleta nu e mai prejos, oferind, pe langa transportul facil, si posibilitatea de a face sport zilnic. O bicicleta buna, de oras, costa in jur de sase-sapte milioane de lei.
Strazi de evitat in aceasta saptamana
O parte din strazile la care se va lucra in urmatoarea perioada: Splaiul Independentei (se monteaza borduri si se refac trotuarele), 13 Septembrie (trotuare si turnare balast pe strada), Camil Ressu si Theodor Pallady (borduri si pavare a refugiilor de tramvai).
De asemenea, se lucreaza pe urmatoarele mari artere: Regina Elisabeta, Kogalniceanu, Resita, Vasile Lascar, Dacia, Brasov, Crangasi (marcaje rutiere si refacere covor asfaltic), Piata Eroilor, Constructorilor (tratament pentru fisuri si turnare criblura), Brasov, Crangasi, Virtutii, Ghencea, Valea Cascadelor, Sibiu (capacele de canal se ridica la nivelul strazii).
Pareri impartite
Geta Dumitru, asistent medical, 47 de ani
"E bine ca au inceput acum cu reparatiile. Cand le faceau? La iarna? Ar fi bine sa circulam pe strazi ca in Occident. Dar ar trebui sa gasesca niste firme mai serioase care sa evalueze daca o strada trebuie reparata sau nu si apoi sa controleze daca a fost respectata reteta asfaltarii. Altfel le refacem in fiecare an si degeaba. In fiecare an ne facem ca lucram!"
Marian Sarbu, pensionar, 63 de ani
"Reparatiile nu se fac ca lumea. Pai, de ceau desfacut si bordurile de pe marginea Podului Grant cand ele au fost schimbate anul trecut? Stratul de astfalt ar trebui sa fie de cel putin 10 cm si ei nu pun nici jumatate. Sa se fure mai putin. Daca te uiti, sunt maximum 20 de muncitori. La o asa lucrare ar fi trebuit cel putin vreo 50. Asa terminai intr-o luna tot podul."
Gheorghe Udriste: "Podul Grant se putea darama"
EVZ: Unde a gresit Primaria demarand toate aceste lucrari in acelasi timp?
Gheorghe Udriste: Unde sa greseasca? N-a gresit nicaieri. Da’ ce e atata lamentare? A innebunit lupul? Probabil lumea nu are ce face si de aceea isi tot da cu parerea. In plus, mass-media au isterizat populatia. Astazi dimineata, de exemplu, pe Podul Grant se circula normal.
De ce nu s-a lucrat treptat, evitandu-se astfel "lamentarea"?
In alte tari s-au facut de-a lungul timpului. Dar noi nu ne putem compara cu Londra sau Paris, acolo unde nu a fost comunism si s-a lucrat an de an. La noi sunt 5.340 de strazi la care nu s-a lucrat niciodata. Podul Grant, de exemplu, se putea darama la un cutremur mai mare. Lucrarile de reparatie erau iminente. La fel si Podul Marasesti. La infrastructura amandurora nu s-a lucrat de cand au fost construite. Foarte multe strazi sunt facute praf. Ce sa facem acuma? Sa nu le mai reparam ca se blocheaza traficul?
Cand se va incheia "marele santier"?
Mai devreme de cinci ani sub nicio forma. Avem lucrari grele, pe care nici nu le-am inceput: Colentina, Mosilor, Oltenitei, Chitila. Noi am initiat si un program de intretinere anuala ca sa avem grija sa nu se strice ce construim si, an de an, vom intra pe strazi importante pentru a face lucrari de intretinere. Trebuie sa inteleaga toata lumea ca noi nu lucram la plesneala, lucram cu proiectanti si cu proiecte puse la punct. Nu ducem o roaba cu ciment si o aruncam la intamplare.
Razvan Murgeanu: "RATB-ul va suplimenta cu harburi"
EVZ: Cum se va descurca municipalitatea cu lucrarile si cu aglomeratia de pe strazi, vara aceasta?
Razvan Murgeanu: Printr-un program care va fi respectat si printr-o colaborare buna cu politia si RATB-ul. Evident, cel mai important este sa avem intelegere si din partea bucuresteanului, care trebuie sa vada avantajele ulterioare. Pe langa faptul ca vom avea strazi impecabile, vor fi si marcaje rezistente, trotuare civilizate si refugii de tramvai de bun-simt.
Ce inseamna aceasta colaborare?
Brigada Rutiera de Politie va fluidiza circulatia si va avea grija in special de banda I, care trebuie sa ramana libera pentru mijloacele de transport in comun. Iar RATB-ul va fi "in garda", sa poata suplimenta cu harburi sau cu Mercedesuri, daca va fi nevoie.
De ce ati inceput toate lucrarile deodata?
Este adevarat ca la inceput ni s-a parut exagerat sa bagam in reparatii si Podul Grant, dar domnul Udriste a insistat sa-l facem acum, in perioada concediilor, ca va fi mai liber. Si, in definitiv, daca avem bani, e normal sa incepem toate lucrarile odata!
Ce ati face daca ati locui in cartierul Drumul Taberei si ar trebui sa circulati zilnic pe traseul de pe Podul Grant?
Mi-as face harti ocolitoare. Si este foarte simplu. Pe site-ul Primariei Municipiului Bucuresti exista, la rubrica infrastructura, grila lucrarilor de reabilitare a strazilor. Dupa aceasta grila, iti poti da seama pe unde sa nu treci si atunci consulti alte harti tot de pe site, ca sa-ti alegi rutele ocolitoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 17 Iun 2006 11:43:32    Titlul subiectului: r 61254

Reabilitarea Prelungirea Ferentari - Calea Ferentari nu a fost prinsa in proiectele Primariei in 2006.
In zona se circula pe linia de tramvai si deja au inceput sa cam sara placile
139 / 220 / 323 folosesc cel mai degradat tronson din aceasta zona
Chiar vor sa omoare de tot Dafurile? Pana nu reabiliteaza sa mearga numai DACuri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Sâm 24 Iun 2006 18:29:10    Titlul subiectului: jtyjyjy 61531

De joi au inceput sa scoata linia pe bd.O.Goga (de la intersectia cu Nerva Traian spre Pasajul Marasesti)... s-or apuca baietii de treaba?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Sâm 01 Iul 2006 10:31:34    Titlul subiectului: LL 26629

Adevarul, 2006-07-01
Încă șapte zile de coșmar pentru șoferi
de Georgiana BACIU
Coșmarul șoferilor bucureșteni continuă. Capitala e plină de "puncte nevralgice", iar primăria a anunțat ce și cum se va lucra în asfalt până vinerea viitoare. Se sparge asfalt, se pune asfalt, se montează și se demontează borduri, capacele de canal se ridică, se pun plombe în asfalt.
Trei firme se chinuiesc încă de anul trecut să termine lucrările pe unele artere extrem de importante ale Bucureștiului. Pe Splaiul Independenței, Eurovia International montează borduri și frezează mixtura asfaltică. Pe Calea 13 Septembrie, Strabag sapă încă la sistemul rutier, face și desface borduri, iar pe B-dul Poligrafiei se pune mixtură asfaltică. În schimb, pe Calea Giulești, Asociația SC Drum Art – CFDP Pitești pune stratul de balast și piatră spartă, în zona 16 Februarie. Reprezentanții primăriei îi atenționează pe șoferi să evite câteva din arterele importante pe care se va lucra: Drumul Taberei, în zona Sibiu – Brașov, șos Panduri, Bd. Vasile Milea, Progresului și Drumul Sării, Calea 13 Septembrie, în zona străzii Izvor și șoseaua Panduri, șos. Panduri, zona Academia Militară - Bd. Geniului, pe partea dreaptă, Calea Văcărești, între șincai și Tineretului. Pe Splaiul Unirii, pe partea stângă, între M. Bravu - Calea Vitan se fac reparații la căminele de vizitare. Între intersecția cu Timpuri Noi și intersecția cu Mărășești, constructorii pregătesc asfaltul pentru trotuar și tot aici se face ridicarea capacelor la cotă. Pe B-dul Decebal se decopertează asfaltul, iar pe șoseaua Mihai Bravu se pun plombe în carosabil. Pe Bd. I.C. Brătianu se înlocuiește bordura mică din jurul arborilor, iar pe Al. I. Cuza se refac marcajele rutiere. Edilii promit că, în următoarele șapte zile, vor fi finalizate reparațiile pe mai multe artere, între care B-dul Expoziției, Dinicu Golescu, Baldovin Pârcălabul, Bachus sau Delea Veche. Continuă însă lucrările la Pasajul Grant și la Pasajul Mărășești. Autoritățile susțin că Pasajul Mărășești este aproape gata, în proporție de 75%, și urmează să fie deschis traficului la 1 octombrie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mar 04 Iul 2006 21:34:13    Titlul subiectului: 0000 61927

Au inceput lucrarile de modernizare a cai de rulare intre Parc Carol I si Nerva Traian. Deja au scos sina intre Nerva Traian si Pasajul Marasesti si au smuls reteaua intre Pasajul Marasesti si Bd. Dimitrie Cantemir.
Eu imi aduc aminte ca reteaua era smulsa doar in pasaj.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Aug 2006 20:41:35    Titlul subiectului: 63252

PRIMARIA MUNICIPIULUI BUCURESTI
DIRECTIA RELATII PUBLICE SI INFORMARE
Compartimentul pentru Relatia cu Mass Media si Audiente
COMUNICAT
Primaria Capitalei precizeaza ca lucrarile de reabilitare a Podului Grant nu sunt finalizate. Denivelarile prezente pe firul deschis circulatiei vor fi remediate concomitent cu montarea rosturilor de dilatatie.
Impreuna cu constructorii, Directia Transporturi Drumuri si Siguranta Circulatiei din Primariei Capitalei a luat decizia deschiderii provizorii a unuia dintre sensurile de mers de pe Podul Grant, chiar si in conditii neoptime, pentru a decongestiona traficul din zona. Subliniem insa faptul ca lucrarile nu sunt incheiate.
Primaria Municipiului Bucuresti isi mentine exigentele asupra calitatii si termenelor lucrarilor pe care le-a contractat, cu incadrarea in normativele in vigoare.
03.08.2006
COMPARTIMENTUL PENTRU RELATIA CU MASS MEDIA
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 00:00:01    Titlul subiectului: 0000 63430

Lucrarile la Grant ar trebui sa se termine la 1 septembrie. Oricum au promis ca nu se apuca de podul Basarab pana nu termina podul Grant. Este interesant de vazut ce solutii or sa gaseasca RATB sa devieze tramvaiele care circula prin zona Basarab.
La piata Obor s-ar merita demolarea ei daca s-ar face ceva frumos in locul ei si s-ar gasi alte spatii in zona pentru vanzatori, ceea ce in ambele cazuri nu cred.
Ma mir ca se demoleaza Oborul unde cat de cat era mai civilizat iar la Sudului unde as vrea sa se puna o bomba sa se demoleze toate porcariile alea, nimic...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 1 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community