Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari la infrastructura de tramvai RATB. Devieri de trafic
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
shoppy



Data înscrierii: 03/Oct/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 20

MesajTrimis: Dum 15 Oct 2006 23:34:51    Titlul subiectului: 65305

Oamneii de la Arcada s-au miscat bine cu lucrarile. Din cauza locului ingust nu pot comasa prea multe utilaje, au avut si utilaje care stateau degeaba pentru ca nu aveau unde sa le bage.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Lun 16 Oct 2006 10:13:42    Titlul subiectului: 65312

mrM a scris:
Nici săpt. asta nu se termină lucrările... Laughing Evil or Very Mad Mad În loc să de aamendă, Vicleanu a dat prelungire.
Se da drumul miercuri, asa cum s-a spus prima data!
Dupa aia revenise si spusese ca incearca sa termine duminica. Acum au spus din nou ca miercuri. Deci nu se poate da amenda decat daca se depaseste de joi incolo.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 05/Sep/2019
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Lun 16 Oct 2006 16:14:06    Titlul subiectului: 65319

Lucrarile astea, cel putin din zona Tineretului-Cantemir...
Saptamana trecuta se gasisera in acelasi timp sa astfalteze Tineretului și sa repare linia de tramvai de la Budapesta, practic de la Abator se mergea bara la bara. Nu avusesera timp vara, cand traficul e mai scazut. Evil or Very Mad
Dar ca azi nu a mai fost niciodata. Pe Tineretului, unde aproape s-a terminat asfaltarea, era OK. În schimb de la intersecția Șincai-Cantemir era macel. 312 in care eram eu nu putea nici sa intre pe Cantemir si a stat langa gura de metrou, inainte de statie vreo 5 minute. Distanta dintre Sincai si Budapesta, vreo 500m care de obicei se parcurg la ora de varf cu trafic normal in 3-5 minute, azi am parcurs-o de la 7:24 la 7:52. Jumatate de ora pentru o amarata de statie. Asa ceva nu am vazut nici in timpul viscolelor. Ceea ce m-a surprins dar m-a si enervat e ca in timp ce autobuzul in care eram eu mergea ca melcul pe banda normala, cea mai apropiata de trotuar, in cele 25-30 de minute petrecute intre cele doua statii, nu mai putin de 3 (trei) autobuze de 116, l-au depasit pe 312 si pe 381 -ul din fata, pe banda de langa mijlocul drumului Shocked Noi, ca fraierii, stateam pe banda cea mai lenta, cea pe care mai intra si autovehiculele de pe stradutele laturalnice .
Tin minte ca atunci cand eram la liceu, pentru a ajunge in centru la 7:30 , plecam la 7 fix. Acum da-o incolo de treaba, trebuie sa plec la 6 jumate . Azi, semicursa lui 312 a durat 50 de minute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Lun 16 Oct 2006 16:31:45    Titlul subiectului: 400 65320

Am observat si eu asta, nu ne mai lasa ala sa coboram din autobuz ca nu putea ajunge pana la statia de la Sincai Mad . Masinile chiar o luau pe Serban Voda partea ingusta ca sa mai evite dezstrul care era pe Cantemir. Ca erau sa ne calce idiotii la intrarea in liceu, ca treceau chiar pe aleea rezervata Sincaiului Evil or Very Mad .
Chiar ma miram cum a mers traficul atat de lejer pe Tineretului la o ora atat de aglomerata. Dar faza tare e ca azi am vazut un dezastru pe Mihai Bravu spre Big, sens pe care nu am vazut in viata mea trafic, azi nu aveau loc tramvaiele sa treaca la pod...
Acuma sunteti siguri ca toate astea se leaga de lucrarile la tramvai? Mai precis de Marasesti? Ca trafic am mai vazut si in alte zile pe Cantemir, si oricum traficul care ar fi luat-o pe la Marasesti, umplea Unirea mai departe... Eu cred ca pur si simplu lumea nu mai stie pe unde s-o ia si se intampla cazuri d-astea bizare, cand strazile pline, cand pustii cum au fost vinerea trecuta Shocked

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Lun 16 Oct 2006 17:17:11    Titlul subiectului: 65322

Aceasta problema mare s-a acutizat incepand de sambata trecuta de cand au facut o mare gaura in intersectia de la Marasesti cu Cantemir. Din patru benzi se fac doua inghesuite. Parca vad ca mai tine vreo luna acea gaura Mad
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
busilica



Data înscrierii: 22/Iun/2006
Ultima vizita: 18/Noi/2014
Mesaje: 33
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Oct 2006 21:22:57    Titlul subiectului: 65329

Mai mult, situatia a capatat accente dramatice si datorita Marasestiului inchis de la pod la Cantemir, care prelua o buna parte din traficul spre P-ta Unirii (fie de pe splai, fie de pe breteaua Pasajului Marasesti, pentru cei ce ocoleau "mult-inchisul" pasaj prin Nerva Traian- aleile dintre blocurile ce ies la Camera de Comert-Mircea Voda.). Dealtfel, traficul pe portiunea Tineretului-Budapesta a crescut vizibil imediat dupa inchiderea sus-amintita, inainte de lucrarile la linia de tramvai de la Budapesta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Mar 17 Oct 2006 01:33:32    Titlul subiectului: 65339

Dupa ce am mers din nou cu 7, atat catre centru cat si catre Giurgiului, am fost mai atent la calitatea liniei de pe Dr. Istrate, intre autogara si 11 Iunie. Intr-adevar, vagonul vibreaza pe portiunea cuprinsa intre plecarea din statia Autogara Filaret pana la intersectia cu str. Fabrica de Chibrituri (strada pe care facea dreapta 232 din Dr. Istrate inainte sa fie deviat), dar in curba linia mi se pare OK. De asemenea, linia de pe 11 Iunie mi se pare construita cam prost, la repezeala, lucru pe care l-am semnalat de altfel si pe calea Giulesti cand m-am dat cu prietena in tramvai sa vada si ea Giulestiul Laughing (apropo, bun ar fi fost un Rathberger la faza asta Very Happy )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mar 17 Oct 2006 16:04:17    Titlul subiectului: 65352

Ia uitați ce am găsit: http://www1.pmb.ro/pmb/primar/cpresa/2006/drept_replica/replica_2006-10-16.htm

Din păcate nu am înțeles exact când vom putea circula din nou pe sub pod, miercuri sau sâmbătă. Rolling Eyes

_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
shoppy



Data înscrierii: 03/Oct/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 20

MesajTrimis: Mar 17 Oct 2006 19:32:44    Titlul subiectului: 65356

Miercuri nu cred ca se va circula, mai au de pus grinzile orizontale superioare, cele orizontale inferioare si diagonale au fost deja puse. Cred ca joi se va circula dar in zona podului se va circula doar pe 2 benzi/sens in loc de 3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 17 Oct 2006 20:39:16    Titlul subiectului: 65360

Pai cum aratau lucrarile? Au sapat santul, au pus sinele si au niste dale pe undeva prin preajma in asteptare? Ca daca nu, mai tin destul...
Legat de Nitu Vasile, repet, exprimandu-ma altfel, ca nu s-a mai pomenit nimic de aceasta lucrare desi este foarte necesara. Traficul de acolo e un dezastru, sute de masini vor sa intre la orele de varf pe Brancoveanu si Drumul Gazarului via Nitu Vasile. Si la 1 banda pe sens, plus o linie aglomerata de troleu si una de autobuz. Se intelege unde vreau sa ajung.
Faza e ca se vrea modernizarea retelei aeriene a lui 76, de fapt a intreg cartierului. Sa se apuce de strada aia dupa toata faza asta ar insemna o risipa cam mare de material, munca, si piese de troleibuz (miezurile alea de grafit se uzeaza pe fir nou, cel putin asa mi-a zis seful de depou de la Berceni), cand vor trebui montati stalpi noi si fire noi. Dar in fine, om trai si om vedea...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Mie 18 Oct 2006 00:19:02    Titlul subiectului: 65366

shoppy a scris:
Miercuri nu cred ca se va circula, mai au de pus grinzile orizontale superioare, cele orizontale inferioare si diagonale au fost deja puse. Cred ca joi se va circula dar in zona podului se va circula doar pe 2 benzi/sens in loc de 3.
Traficul intre Piata Presei Libere si Aeroportul Baneasa va fi inchis inca patru zile, printr-o decizie luata, marti, de Municipalitatea Capitalei pentru a evita o noua intrerupere a circulatiei pe principala cale de acces spre DN 1, programata pentru luna viitoare.
La solicitarea Companiei Nationale Cai Ferate CFR SA, Comisia tehnica de circulatie din cadrul Primariei Bucuresti a avizat prelungirea perioadei de inchidere totala a circulatiei pe acest tronson al Soselei Bucuresti-Ploiesti.
Primaria a acceptat mentinerea restrictiei de circulatie pana in 22 octombrie, la ora 24:00, pentru finalizarea lucrarilor de reabilitare a podului Miorita, dupa ce constructorul a gasit o solutie pentru terminarea lucrarii.
Traficul pe acest tronson a fost intrerupt in 8 octombrie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Oct 2006 08:19:15    Titlul subiectului: 65370

Din cate mi se pare mie firma care se ocupa de lucrari a mers cu un termen de executie nerealist, ca sa castige licitatia. Si acum, la fel cum se obisnuieste prin alte parti, apar discutii de genul "Pai stai, ca nu avem electrozi....macaraua e prinsa la alta lucrare si vine mai tarziu...tre' sa ne aduca sefu' materiale...etc etc etc..."
Se putea realiza lucrarea mai devreme de cele 10 zile anuntate initial, dar numai in conditiile unui hei-rup sustinut, organizat si concertat. Asa, e doar o alta firma romaneasca ce papa un ban gramada...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
shoppy



Data înscrierii: 03/Oct/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 20

MesajTrimis: Mie 18 Oct 2006 09:53:45    Titlul subiectului: 65373

Chiar sunt curios ce o sa ii mai faca in 4 zile astea in plus cand podul e deja ridicat...
Oricum, din cate inteleg su aici era vorba sa termineazi iar apoi sa mai inchida inca o data vreo 3 zile sau ceva de genul asta. Eu zic ca e mai bine sa se inchida o data mai mult timp cand lumea de voie de nevoie s-a obisnuit, decat de 2 ori.
Cred ca sunteti un pic rautacios cu criticile, v-ati invatat sa criticati asa din inertie. Ai fost tu Ionut acolo sa vezi in unele zile chiar si 3 macarale de mare tonaj lucrand de dimineata pana seara?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Vizitator







MesajTrimis: Mie 18 Oct 2006 12:23:23    Titlul subiectului: 65375

Noi romanii avem o problema cvasi-generala cu respectarea angajamentelor. Nu e vorba de o firma sau de un primar, ci de o intreaga mentalitate de popor, ai caror exponenti sunt, ocazional, o firma sau un primar. Si mai departe, ramane acelasi prost obicei de a nu oferi nici compensari, nici scuze pentru intarzieri. In stilul asta ne batem joc unii de altii si ne plangem unul-altuia. Insa aratand cu degetul numai in sus nu va rezolva problema.

Cat priveste reabilitarea, nu e impusa de nimeni. Doar de economie si de necesitatea oricarei tari functionale de a avea o infrastrcutura eficienta. Bine ca se face, pentru ca toate aceste lucrari trebuiau demarate cel putin in urma cu 10 ani.
Sus
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Mie 18 Oct 2006 12:51:42    Titlul subiectului: 65376

In afara, in situatia actuala, ar fi inchis circulatia noaptea intre orele 22.00 si 6.00 si ar fi rezolvat in trei-patru zile ce mai era de rezolvat fara a inchide aiurea circulatia ziua. Dar... repet: nu in Romania Sad
Si... vai de mine! Sa lucreze noaptea?!?

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Oct 2006 22:20:45    Titlul subiectului: 65388

Tocmai am vazut la stirile de pe Prima TV un reportaj pe aceasta problema. Ziaristii, in rautatea lor, n-au vrut sa surprinda decat pauzele lungi si dese, cheia marilor succese. Erau si macarale de mare tonaj acolo, dar neoperate de nimeni!
In plus, nici lucrarile se pare ca nu sunt semnalizate! Un tip tocmai luase o amenda pt ca trecuse cu scuterul pe sub podul in constructie fara ca nimeni sa-i atraga atentia ca nu e voie.
Recunosc ca n-am trecut prin zona de cand au inceput lucrarile (impuscati-ma, voi, cei cu mai mult timp liber!) dar dupa mintea mea proasta lucrarile se puteau efectua in acest mod:
-dezafectarea podului vechi: circulatia se inchidea complet pe timpul noptii, atunci cand traficul este scazut, iar muncitorii taiau si carau timp de cateva nopti.
-montare piloni noi: idem.
-montare pasarela: ziua, timp de o saptamana, trafic inchis complet.
Si nu mai dura atat... Parerea mea... Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
shoppy



Data înscrierii: 03/Oct/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 20

MesajTrimis: Mie 18 Oct 2006 23:55:48    Titlul subiectului: 65389

Prea nu le mai ajunge nimeni la nas acestor ziaristi care, in genialitatea lor, ne explica lucruri simple si a ne scot din foame si din ceata cu articolele lor.
Noii piloni sunt de mult timp acolo si nu se monteaza, au fost turnati din beton. In plus, ultima faza a turnarii acestor piloni nu se paote face decat dupa ce noul pod a fost asamblat definitiv pe pilonii temporari.
Vechiul pod a trebuit sustinut cu alti piloni temporari care au trebuit plasati inainte de inceperea taieri.
Si oricum ai ajuns si tu la o saptamana de drum blocat si santier vreo 2 saptamana inainte si dupa perioada blocarii. Asa ca tot pe acolo e.
Cat despre cei de pe scutere si pe jos care trec prin santier, sa fim noi sanatosi, trec incontinuu. Mai nasol e cand se apuca sa treaca si cu masinile. Atunci se mai supara muncitorii si mai blocheaza drumu. Se pare ca pana la urma au chemat politia sa-i pazeasca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Sâm 21 Oct 2006 00:06:46    Titlul subiectului: 4t4t 65420

Se reia circulatia pe DN 1

RATB. Circulatia rutiera intre Casa Presei Libere si Aeroportul Baneasa va fi redeschisa duminica, la ora 16.00, dupa doua saptamani de lucrari la podul feroviar de langa fantana Miorita. Liniile RATB 131, 335, 148, 261, 304, 443, 444, 446, 448, 449, 450, 451, 476 si 783 vor reveni la traseele de baza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trole Man



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2016
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti (Centru)

MesajTrimis: Sâm 21 Oct 2006 17:10:46    Titlul subiectului: 65428

Azi la pranz podul era aproape gata. Dar mai ramane un amanunt. Betonul pentru placile de reazem nu era inca turnat. Sunt curios daca este posibil ca acesta sa capete o rezistenta suficienta in 24 de ore ca sa poata sustine podul. Daca nu, inseamna ca va ramane structura provizorie, pe care se reazama podul acum. Insa pilonii acesteia obstructioneaza o banda de circulatie. Iar circulatia va mai trebui sa fie oprita o data pentru demontarea acesteia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
etravel



Data înscrierii: 30/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Oct 2006 23:45:36    Titlul subiectului: 65430

Trole Man a scris:
Azi la pranz podul era aproape gata. Dar mai ramane un amanunt. Betonul pentru placile de reazem nu era inca turnat. Sunt curios daca este posibil ca acesta sa capete o rezistenta suficienta in 24 de ore ca sa poata sustine podul. Daca nu, inseamna ca va ramane structura provizorie, pe care se reazama podul acum. Insa pilonii acesteia obstructioneaza o banda de circulatie. Iar circulatia va mai trebui sa fie oprita o data pentru demontarea acesteia.
Este exclus ca betonul sa se poata intari asa mult in 24 de ore incat sa sustina singur toata structura. Imi aduc acum aminte ca au zis ceva la un moment dat de reazemele provizorii precum si de faptul ca acestea vor ocupa cate o banda pe sens. Acum sper sa nu imi aduc aminte bine, altfel sa vezi ce ambuteiaj va fi in acel loc luni de dimineata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Dum 22 Oct 2006 15:33:52    Titlul subiectului: 65438

S-a redeschis circulatia, cu toti barosanii de fata (Videanu, Berceanu - de parca se inaugura o autostrada), dar au lasat niste jaloane pe mijloc. Deci, tot nu a fost gata totul la timp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
etravel



Data înscrierii: 30/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Oct 2006 16:53:40    Titlul subiectului: 65439

Da, le-a venit mintea la cap. Sau se apropie anticipatele Twisted Evil Oricum, relatari despre trafic de la fata locului, maine dimineata. Sa circulati bine Mr. Green

Am trecut pe acolo. Se circula decent, au lasat doua benzi pe sens. Jaloanele de pe mijloc sunt pentru a-i impiedica pe soferii certati cu cei 7 ani de acasa sa patrunda pe contrasens in incercarea de a depasi coloana care sigur se va forma. Structura podului este extrem de mare si nu se incadreaza deloc in aspectul locului, la prima impresie am avut senzatia de lucru supradimensionat pentru ca proiectantul sa doarma linistit noaptea. Evident, beton la capetele podului pentru incastrare nu s-a turnat. Calea de rulare e mai lata de doua linii. Structura sta temporar pe niste stalpi de rezistenta imensi si e evident mai inalta decat vechiul pod. In jurnalul de la Antena 3 de la orele 18:00 a fost informat telespectatorul ca traficul de calatori care va trece pe pod va avea viteza de croaziera de 200 km/h Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
shoppy



Data înscrierii: 03/Oct/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 20

MesajTrimis: Dum 22 Oct 2006 23:23:51    Titlul subiectului: 65442

Mai greu 200km/h pentru ca in curba de la Pajura nu cred ca o sa se circule cu mai mult de 100 iar in cea de la Grivita cu mai mult de 80. Vorbesc ziaristii prostii ca le plac cifrele mari si rotunde.
Mai bine mai mare ca o sa dormim toti mai linistiti noaptea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trole Man



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2016
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti (Centru)

MesajTrimis: Lun 23 Oct 2006 11:54:47    Titlul subiectului: 65447

etravel a scris:
Calea de rulare e mai lata de doua linii. Structura sta temporar pe niste stalpi de rezistenta imensi si e evident mai inalta decat vechiul pod. In jurnalul de la Antena 3 de la orele 18:00 a fost informat telespectatorul ca traficul de calatori care va trece pe pod va avea viteza de croaziera de 200 km/h Laughing
Podul e doar pentru doua linii. Cel mai probabil se va aplica aceeasi tehnologie ca si in cazul celui de peste Colentina, sau podul peste Prahova pe Bucuresti Ploiesti, si anume tablier betonat peste care se pune prisma de balast pe care se aseaza linia. De aici dimensionarea, vizual excesiva, a podului. Cat despre 200 km/h, mai mult de 120-160 nu se va lua in calcul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2020
Mesaje: 553

MesajTrimis: Lun 23 Oct 2006 16:25:04    Titlul subiectului: 65449

23 oct 2006 www.compact.info.ro

Circulatia intre Casa Presei Libere si Aeroportul Baneasa a fost redeschisa ieri. Timp de doua saptamani, zona a fost inchisa din cauza unor lucrari la podul feroviar Constanta. La inceputul lucrarilor, autoritatile promisesera bucurestenilor ca vor tine inchisa circulatia doar zece zile, insa constructorii au cerut amanarea termenului pentru finalizarea lucrarii. Noul pod este mai inalt, astfel incat sa permita si trecerea autovehiculelor cu o inaltime de pana la 5 metri. Ministrul transporturilor, Radu Berceanu, si primarul Capitalei, Adriean Videanu, au fost prezenti la eveniment.

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 5 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community