Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Lun 23 Oct 2006 23:49:56 Titlul subiectului: |
65452 |
|
Desi circulatia pe Bucuresti-Ploiesti a fost redeschisa duminica, liniile 131 si 335 au circulat toata ziua de duminica pe traseul deviat prin Aviatorilor, Nicolae Caranfil si Aerogarii. Si asta desi cei de la RATB le-au sters de pe toate statiile comune cu 301 pe portiunea de traseu mai sus-amintita inca de sambata dimineatza
|
|
Sus |
|
|
Liviu1983
Data înscrierii: 06/Iun/2006 Ultima vizita: 29/Feb/2024 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mar 24 Oct 2006 16:54:05 Titlul subiectului: |
65456 |
|
Infernul de la Bd. Mărășești - partea a doua
Iată că am luat-o de la început cu bulibășeala provocată de lucrările la linia de tramvai de pe Bd. Mărășești. Gaura de la intersecția cu Cantemir s-a mutat la interesecția cu Splaiul Unirii, de lângă Camera de Comerț. Aceeași nebunie, numai că de data asta pe Splai. De la Unirii până la Mărășești, cam 300 metri, se face acum 20 de minute.
Ideea e că acest blocaj afectează toată zona, pentru că mașinile care vin de la Unirii, de la capătul lui 783, nu pot intra pe Splai, rămîn pe loc și blochează ce vine din spate, sau intră în intersecție și îi blochează pe cei care vin de pe Cantemir, care deși au verde nu pot merge mai departe până ce mașinile care blochează intersecția nu înaintează pe Splai . Nervi, înjurături, întârzieri la serviciu/școală.
Ce să mai vorbesc că nu am văzut niciun agent de circulație pe acolo , deși era debandadă totală. Mai încolo însă, lângă Hanul lui Manuc, era un polițist, deși nu era nicio problemă în acea intersecție.
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Joi 02 Noi 2006 14:50:13 Titlul subiectului: 0000 |
65584 |
|
Liniile de tramvai 14 si 36 vor circula pe un singur fir intre str.Baicului si sos.Iancului
In vederea modernizarii caii de rulare pe sos.Pantelimon, in ziua de duminica 05.11.2006 se monteaza piesele de cale pentru circulatia tramvaielor in ambele sensuri pe un singur fir de circulatie intre Str.Baicului si Sos.Iancului
Din aceasta cauza tramvaiele din zona vor circula pe trasee modificate astfel:
Tramvaiele liniei 14 vor circula pe un traseu modificat in ambele sensuri de la intersectia Str.Traian/bd.Pache Protopopescu prin bd.Pache Protopopescu, Sos.Iancului, Sos.Pantelimon apoi traseul de baza (comun cu linia 5).
Tramvaiele liniei 36 vor circula pe un traseu modificat in ambele sensuri de la intresectia Str.Ziduri Mosi/bd. Ferdinand prin Bd.Ferdinand, Sos.Mihai Bravu, Sos.Iancului, Sos.Pantelimon apoi traseul de baza.
Dupa montarea pieselor de cale, incepand cu ziua de 06.11.2006, tramvaiele liniilor 14 si 36 vor reveni pe traseul de baza si vor circula pe sos.Pantelimon (intre str.Baicului si sos.Iancului) in ambele sensuri pe un fir de circulatie (sistem paleta).
Sursa: www.ratb.ro
Era si timpul sa refaca calea de rulare acolo (scuzati cacofonia). O calatorie cu tramvaiul pe Pantelimon era o adevarata aventura
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Joi 02 Noi 2006 16:10:49 Titlul subiectului: |
65586 |
|
Linia de pe Sos.Pantelimon intre Str.Baicului si Sos.Iancului este sub orice critica. S-a tot carpit cu cate o dala de beton pe acolo,cate una pe dincolo, dar nu a fost si ea reparata cum trebuie in atatia ani de zile. Ma bucura faptul ca s-au apucat intr-un final si de aceasta linie.
Se modernizeaza, dar nu va fi metrou usor, si s-a ales sa se lucreze pe sistem paleta pentru ca liniile 14 si 36 fac legatura intre Pantelimon respectiv Republica cu P-ta Obor.
Lucrarile care se fac pe sistem paleta, nu se implementeaza sistemul metrou usor pentru ca tramvaiul circula prin santier. Se vor monta macazele de intrare si iesire a paletei si doar pe 5 noiembrie vor fi deviate tramvaiele.
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Joi 02 Noi 2006 17:34:41 Titlul subiectului: |
65590 |
|
Intradevar e bine ca sunt in stare sa modernizeze linii si fara sa inchida total circulatia si sa paralizeze jumatate de oras E adevarat ce-i drept, ca nu se poate aplica aceasta metoda oriunde, din cauza traficului de tramvaie pe respectiva portiune sau a latimii strazii, dar ar fi bine sa foloseasca aceasta metoda oriunde si oricand se poate.
Acum intrebare, cat credeti ca va fi afectat traficul de tramvaie pe respectiva portiune, avand in vedere lungimea portiunii( pe care n-o cunosc prea bine) si a folosirii ei ??(14 vine la intervale de 10-15 min, iar 36 cam rar)
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
ANTENA
Data înscrierii: 29/Sep/2006 Ultima vizita: 20/Mar/2007 Mesaje: 52
|
Trimis: Sâm 04 Noi 2006 18:46:12 Titlul subiectului: yjyj |
65726 |
|
power322 a scris: | Lucrarile care se fac pe sistem paleta, nu se implementeaza sistemul metrou usor pentru ca tramvaiul circula prin santier. | Ar fi ultima problema daca tramvaiul trece prin santier. Nu ai vazut la metroul usor cat trebuie excavat la infrastructura? Nu poti sa faci asta cu linia alaturi activa. Utilajele nu au loc sa se desfasoare + afectezi si stabilitatea liniei existente.
Daca linia de pe Panduri va fi in 2008, stiati ca exista un proiect Nord-Sud?
Din site-ul PMB se pot regasi si alte noi proiecte: magistrala Rahova-Unirii-Colentina cu un nou tip de tramvai si una Nord-Sud (posibil prin Cal.Victoriei)
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Sâm 04 Noi 2006 21:23:23 Titlul subiectului: |
65727 |
|
Iata stirea de pe site-ul Ratb
Liniile de tramvai 14 si 36 vor circula pe un singur fir intre str. Baicului si Sos. Iancului
In vederea modernizarii caii de rulare de pe Sos. Pantelimon, in ziua de duminica 05.11.2006, se monteaza piesele de cale pentru circulatia tramvaielor in ambele sensuri pe un fir de circulatie intre Str. Baicului si Sos. Iancului.
Din aceasta cauza tramvaiele din zona vor circula pe trasee modificate astfel:
Tramvaiele liniei 14 vor circula pe un traseu modificat in ambele sensuri de la intersectia Str. Traian/Bd. Pache Protopopescu prin Bd. Pache Protopopescu, Sos. Iancului, Sos. Pantelimon, apoi traseul de baza (comun cu linia 5).
Tramvaiele liniei 36 vor circula pe un traseu modificat in ambele sensuri de la intersectia Str. Ziduri Mosi/Bd. Ferdinand prin Bd. Ferdinand, Sos. Mihai Bravu, Sos. Iancului, Sos. Pantelimon, apoi traseul de baza.
Dupa montarea pieselor de cale, incepand cu ziua de luni 06.11.2006, tramvaiele liniilor 14 si 36 vor reveni pe traseul de baza si vor circula pe Sos. Pantelimon (intre Str. Baicului si Sos. Iancului) in ambele sensuri pe un fir de circulatie (sistem paleta).
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Sâm 04 Noi 2006 21:31:25 Titlul subiectului: |
65728 |
|
Nu prea si-ar avea rost implementarea metroului usor pe Pantelimon. Fluxul de calatori nu este chiar asa de mare, iar in plus traseele tramvaielor din zona (14 si 36) nu sunt potrivite pentru acest sistem.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 14:01:56 Titlul subiectului: |
65785 |
|
Dar ați uitat că la celebru Capu' lu' 14, adică "Granitul" S.A. se află un centru comerical care cuprinde "Cora" Pantelimon, "Domo" și "Bricostrore". Iar duminică la P-ța Dobroești e talcioc - tramvaie aglomerate și bătălie la urcare!
Azi când mă duceam la talcioc montau acele macaze cu șine care sunt deasupra șinei!
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 14:04:38 Titlul subiectului: |
65787 |
|
Aoleu nu-mi vine sa cred ca folosesc sitemul ala tampit . Le era chiar asa greu sa sape un sant, sa bage un macaz si sa circule tramvaiele cu o viteza decanta pe acolo? In Titan cum s-a putut face asta in randuri repetate? Noroc cu frecventa lui 14 si 36 ca altfel ar fi fost paralizate zona aia . Desi tot are potential pentru asa ceva... Pana la urma cine stie: ce sistem vor folosi pentru noua cale de rulare? Sper ca nu dale de beton...
Si apropo, mrM a pus punctul pe I cu Cora si Bricostore-ul. Ar mai putea fi pomenita si piata Obor, ca mai e lume dornica sa ajunge si pe acolo, mai ales dimineata...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...)
Ultima modificare efectuată de către bogdan_buc la Dum 05 Noi 2006 14:06:25, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 14:05:42 Titlul subiectului: |
65788 |
|
mrM a scris: | Azi când mă duceam la talcioc montau acele macaze cu șine care sunt deasupra șinei! | Alea sunt macazele celebrei palete care intra in functiune maine dimineata.
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Sâm 11 Noi 2006 20:28:45 Titlul subiectului: 00000 |
66065 |
|
Am vizitat paleta de pe Pantelimon, si am observat cum au reusit sa scoata o parte din dalele de beton de pe sensul spre Granitul si sa toarne nsite pietris pe alocuri. Bucata in lucru se intinde pe o statie intreaga, pana dupa intersectia cu sos Iancului ceea ce face ca tramvaiele sa astepte cam mult pana ies cele de pe sensul opus, din cauza semaforului. Mai ales ca statia de la intersectie se afla pe bucata in lucru ceea ce creste enorm timpii de asteptare. E interesant insa faptul ca e singura statie cu peroane pe ambele parti ale unei sine din oras . Alt fapt neplacut observat e legat de tramvaiele care se aduna la intersectie (deci acolo sunt probleme din toate punctele de vedere); daca sunt mai mult de 2 tramvaie, deja se blocheaza macazul spre Iancului si deci nu va mai putea trece nici 5 sau 46 ... foarte prost gandit... Am avut ocazia sa vad cat de disperata era nevoia de sine noi pe bacata aia, a mers tramvaiul cu 5 la ora pe acolo si tot se zdruncina de ziceai ca pica pe laterala
Am trecut apoi la 1 decembrie, unde imediat mi-a sarit in ochi volumul imens de pasageri care asteptau autobuzul. E si foarte stupid gandit: astepta lumea o linie deviata sa-i duca pana la intersectia Liviu Rebreanu/1 decembrie, dupa care coboara si astepta din nou, ca sa mearga spre Postavarul . Stau si ma gandesc de ce nu l-or fi pus pe 619 sa circule direct pe 1 decembrie, in loc s-o ia spre Faur, astfel incat sa nu mai existe situatia asta. Capat putea avea la Piata Titan. Si faza tare, nu mai scrie pe nici un autobuz 619, toate se numesc acum linii naveta (asa scrie pe afisaj), de nu mai stie saracul om in ce se urca
Santierul propriu-zis se desfasoara surprinzator de bine, se lucreaza la linia dinspre Theodor Pallady, si lucrul a mers pana acum foarte bine: au pus cam peste tot niste traverse (traversele seamana cam mult cu cele folosite pe podul Grant) si chiar sine (mai putin sectiunea Postavarul/ prima statie dupa), si in unele locuri au si turnat beton peste traversele cu sina montata. E foarte posibil ca in ritmul asta, sa se termine lucrul pe sensul acela pana in Ianuarie si sa se apuce se sensul opus. Ajuta foarte mult faptul ca sina veche e in afara spatiului in lucru, astfel ca pot sa monteze linistiti calea de rulare si abia apoi s-o scoata pe cea veche, si sa toarne asfalt deasupra.
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Noi 2006 14:32:38 Titlul subiectului: |
66074 |
|
Pe linia 41 se lucreaza: pe portiunea Ghencea - Brasov au facut completari cu pietris si aranjat linia cu utilajul cu gheare. S-au aspirat statiile, au schimbat gardurile unde era cazul, au tuns iarba, nu stiu daca au aranjat linia si pe alte portiuni inafara de Ghencea - Brasov, dar cred ca da pentru ca eu am vazut asta dimineata la 9.
Avem 641 de la autobazele Alexandria, Militari si Pipera - care oricum nu fac fata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
215.39 kb |
Vizualizat: |
de 13819 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
247 kb |
Vizualizat: |
de 13819 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Noi 2006 13:39:00 Titlul subiectului: |
66289 |
|
Pe linia 41 se continua lucrul de noapte - au ajuns la Tricodava cu aranjatul liniei si completarea cu pietris unde este nevoie. Si se simte unde a fost aranjata linia
|
|
Sus |
|
|
crz
Data înscrierii: 06/Noi/2006 Ultima vizita: 10/Mar/2007 Mesaje: 10
|
Trimis: Vin 17 Noi 2006 19:02:16 Titlul subiectului: thtrh |
66372 |
|
Am auzit ca circulatia tramvaielor va fi intrerupta in zona Eroii Revolutiei din cauza lucrarii la statie. Deasemenea, am auzit ca se va circula pe o singura banda in aceasta zona. Sper sa fie doar glume de prost gust .
Despre Sos. Giurgiului:
Mi se pare aberant modul in care se lucreaza. Practic singurul lucru bun care s-a intamplat pe aceasta sosea in ultimii ani s-a distrus. Sinele s-au denivelat destul de tare, tramvaiele clatinandu-se din ce in ce mai mult pe masura ce trece timpul si asta doar din cauza masinilor de mare tonaj care trec numai pe traseul tramvaiului.
In zona dr. Gazarului-Luica, dalele de beton de la margine (cele mai inguste) s-au deteriorat puternic, iar unele s-au rupt pur si simplu!
Nu stiu daca ati observat cum s-a lucrat...la inceput au sapat pe margine, s-a umplut soseaua de namol si munti de pamant. Apoi santurile au fost umplute cu un soi de beton. Eu nu vad lucrarea terminata pana la sf lui Decembrie...Si pana cand se va circula normal, sinele de "metrou usor" vor ajunge la fel de distruse cum erau inainte de modernizarea lor .
Despre Trafic Greu:
Mai multa prostie nu am vazut in viata mea. Cum sa faci totul si apoi sa sapi pe sub sinele abia puse pentru a monta stalpii?!?!
Poate fi egalata doar de dinamitarile cretine ale circului foamei din Rahova si a fabricii de paine din Titan...
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Noi 2006 13:30:56 Titlul subiectului: |
66636 |
|
Pe Șos. Pantelimon tot șine înglobate în beton se montează...
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Mar 21 Noi 2006 13:37:35 Titlul subiectului: |
66637 |
|
mrM a scris: | Pe Șos. Pantelimon tot șine înglobate în beton se montează... | Atunci de ce mai spun cei de la RATB ca se modernizeaza? Asta nu e modernizare.
Trebuia sa se specifice "reabilitare" si nu "modernizare". Le place sa duca lumea in eroare.
Carpeli, dar pe Sos.Pantelimon era foarte buna o modernizare pentru ca soseaua este lata si tramvaiul ar avea viteza tramvaiele daca ar fi fost modernizata linia.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Noi 2006 13:43:48 Titlul subiectului: |
66638 |
|
power322 a scris: | Atunci de ce mai spun cei de la RATB ca se modernizeaza? Asta nu e modernizare.
Trebuia sa se specifice "reabilitare" si nu "modernizare". Le place sa duca lumea in eroare. | Adica sistemul clasic? Ma asteptam, pentru o modernizare era necesara oprirea tramvaiului.
Daca o fac in stilul asta inseamna ca linia aia nu va vedea modernizare adevarata in urmatorii 4 ani.
|
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Noi 2006 16:36:31 Titlul subiectului: |
66645 |
|
Da, sine inglobate in beton; e o mare porcarie, peste maxim un an iar se vor zgiltii tramvaiele; si nici macar reabilitare nu cred ca trebuia sa ii spuna, doar reparatie; se pare ca modernizarile incep sa semene din ce in ce mai mult cu niste cirpeli; se incepuse bine cu linia 41, in site prorpiu, mai nou se pare ca se renunta la acest avantaj al separarii fata de traficul auto, si cred ca in curind se vor face "modernizari" ca pe Soseaua Pantelimon, la pret de metrou usor insa.
|
|
Sus |
|
|
ANTENA
Data înscrierii: 29/Sep/2006 Ultima vizita: 20/Mar/2007 Mesaje: 52
|
Trimis: Mie 22 Noi 2006 01:04:01 Titlul subiectului: 00000 |
66674 |
|
Lucrarile la 34 au inceput. Si vor continua la anul, pana la piata Sudului. Mai intai dep.Victoria-Lizeanu, Lizeanu-p-ta Iancului, p-ta Iancului-Dudesti, Dudesti-p-ta Sudului. Cam pe tronsoanele astea a mai fost inchisa si in alte dati.
Urmeaza apoi, linia 5, contructia terminalului nou Sf.Vineri, langa circul foamei, linia 21.
14 probabil ca nu e prioritar.
Sunt curios daca se muta capatul de la Sf.Gheorghe la Sf.Vineri, unde va mai intoarce 21?
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 22 Noi 2006 14:07:06 Titlul subiectului: |
66687 |
|
Sf. Gheorghe e cea mai veche linie de tramvai din București! Zona e destul de aglomerată dpdv al călătorilor, dar nu intră mașini acolo, deci e un loc numai bun pentru un capăt de tramvai, dat fiind că nu este afectată circulația.
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Mie 22 Noi 2006 14:47:49 Titlul subiectului: |
66690 |
|
Nu inteleg ca are terminalul ala, mi se apre chiar interesant asa, ingust si inconjurat de maghernite ... e mai special decat restul buclelor monotone si pustii care la avem in alte parti. Si oricum n-au cum sa darame maghernitele alea, fiindca cica zona e in centrul isotric si n-au cum sa se atinga de ele prea curand... Le darama cutremurul daca ai rabdare...
Un terminal care l-as vrea refacut cat mai repede posibil este cel de la Granitul, o bataie de joc in opinia mea, o bucla mare in jurul unui scuar, cu posibilitatea de a mai face o tura de bucla, pentru a lasa tramvaiul din spate sa treaca. Un sistem foarte prost in conditiile in care la acel capat intorc 3 linii cu frecvente foarte diferite. Si culmea in statie la plecare, exista 2 linii, din care una n-a mai fost folosita de foarte multa vreme. Macar de garau acolo un tramvai pana sa plece. Recunosc totusi ca ar fi greu din cauza distentei mici intre linii.
Propun ca una din liniile alea sa fie trecuta in sensul de venire, la o eventuala modernizare, astfel incat tramvaiu lsa soseasca, sa coboare calatorii, si sa stea acolo, cu posibilitatea de a fi depasit de un tramvai care are cursa mai devreme...
Cer asa mult?
Alte exemple de terminale extrem de prost gandite: Romprim (n-am cuvinte pentru idiotenia aia), Depoul Militari, Zetari. In toate aceste cazuri, sunt cate 2 linii de garare, insa acestea se incaleca in curbe si deci tramvaiele oricum nu se pot depasi . Risipa inutila de sine...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Mie 22 Noi 2006 15:01:06 Titlul subiectului: |
66692 |
|
Ce se intampla la Granitul este din cauza vatmanilor si a RATB-ului ca nu a desfintat bucata aia de curba pe care a folosit-o mai demult linia 28. Linia secundara a fost reparata pentru a fi folosita, dar vatmani nu pun stampila pe foaia de parcurs sau uita si mai fac o data curba pentru a-i da drumul celui din spate. Daca RATB-ul ar pune o cabina pentru controloare de capat linie in statie, atunci ar fi folosita linia secundara si tramvaiele nu ar mai sta in curba.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Noi 2006 15:15:03 Titlul subiectului: 600 |
66693 |
|
Pe linia 41 se monteaza ceva...azi erau echipe de la RATB trageau cabluri UTP si aranjau acei senzori de comanda pentru semafoare. Oricum in ultimele 2 saptamani pe 41 se lucreaza, au pus pietris, aranjaza linia, au mai scos jegul din statii. Sper sa dispara si din tramvaie si sa le lase pe cele care sunt mai bune.
Chiar m-am apropiat sa vad si cablu UTP era. Cred ca fac un nou sistem de comanda a semafoarelor. Azi era o echipa la Crangasi monta niste senzori la iesirile din statii.
Cablul UTP este Cablu de retea de internet.
Habar nu am la ce foloseste acest cablu la linia de tramvai , probabil transmisie de date intre senzorii montati si semafor. Si poate pun vreun sistem de numarare a tramvaielor si masinilor care trec prin intersectie ca dupa noul sistem de taxare vad ca le place sa numere
Cablul UTP este folosit pentru conectarea afisajelor din statiile lui 41 de 3 ani si nu sunt probleme.
|
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Noi 2006 14:44:38 Titlul subiectului: |
66772 |
|
Cablu UTP = cablu de retea. (punct)
Pe el pot fi transportate mai multe tipuri de pachete, semnalizari, etc...gen date, internet, voce!
Poate fi un FTP sau STP dar deja aici e alta mancare de peste!!!
Pentru un necunoscator UTP/FTP/STP inseamna acelasi lucru...cablu de retea de internet
Ideal ar fi fost retea de FO cu deviatie la fiecare statie....dar stabil, eficient si scump nu prea merge la RATB...plus vandalismul tampit al cetateanului bucurestean..
|
|
Sus |
|
|
|