Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari la infrastructura de tramvai RATB. Devieri de trafic
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Mihai
Vizitator






MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 15:45:01    Titlul subiectului: 66782

UTP = Unshielded Twisted Peer. Este un cablu de date. De INTERIOR. Unshielded inseamna ca nu e protejat la interferente.

Are lungime recomandata maxima de 100m in interior (desi merge si pana la 150m) si 50m maxim in exterior, desi specificatiile sunt clare: nu se asigura calitatea semnalului la folosirea in exterior.

Acum, ca baietii cu retelele de cartier trag UTP in exterior la greu e una. Insa cand e vorba de o lucrare serioasa, utilizarea UTP in exterior este exclusa, chiar si daca e vorba de un canal de cablu. Iar daca vorbim de interconectari de sisteme de siguranta (semnalizare etc.), utilizarea UTP e o gluma.

Probabil ca era vorba de cabluri de date coaxiale.
Sus
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 16:10:35    Titlul subiectului: 66785

Ca sa lamurim odata misterul asta pun si eu o intrebare: cat costa un metru de UTP fata de un metru de cablu coaxial sau ceva mai sigur? E mai ieftin cumva UTPul? Ati aflat explicatia... Rolling Eyes
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mihai
Vizitator






MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 16:18:15    Titlul subiectului: 66790

UTP-ul este el ieftin, dar daca la fiecare 50m pui un repetitor, nu mai e ieftin deloc. Ca altfel s-ar folosi UTP peste tot. In plus nu are rezistenta mecanica si fizica la intemperii etc. etc. A folosi UTP la exterior e la fel de neconceput cum e sa construiesti stalpii unui pod din polistiren expandat.

Prin urmare, fie RATB pune UTP si atunci este o tampenie de nedescris, un minunat si romanesc "merge si asa" - asta pana-n ziua cand nu mai merge - fie nu e vorba de UTP in canalele de cablu, ceea ce inclin sa cred.
Sus
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 16:22:27    Titlul subiectului: 66792

Am avut destul timp pana a venit tramvaiul sa studiez acele cabluri, daca vrei, du-te sa le vezi cu ochii tai pana nu le baga in canale si le astupa in ciment. Acele cabluri asigura legatura intre senzorul din statie - afisajul din statie - semafor - cutia de comanda care se afla in majoritatea statiilor lui 41. Acesta este tras prin canal de cablu. Metoda functioneaza de 3 ani de zile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mihai
Vizitator






MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 16:30:58    Titlul subiectului: 66793

DACA ai dreptate, e o tampenie a RATB. Nu zic ca nu ai dreptate, pentru ca n-am fost acolo.

Insa inclin sa incred ca te inseli, pentru ca la valoarea proiectului si la instalatiile amplasate pe linia lui 41, ar fi ridicol sa se foloseasca astfel de carpeli. Daca nu au repetitoare la cel putin 100m (intre statii sunt in medie 300m), semnalul NU AJUNGE de la un cap la altul. Deci nu se pot folosi.

Mai mult, daca le incaseteaza in canale nevizitabile (beton) cu atat mai mult nu poate fi vorba de UTP, pentru ca UTP-ul "oboseste" in timp si e nevoie de acces facil pentru a fi inlocuit.

De aia UTP-ul e ieftin si cablurile de exterior mult mai scumpe.
ciordescu a scris:
Poate fi un FTP sau STP dar deja aici e alta mancare de peste!!!
Pentru un necunoscator UTP/FTP/STP inseamna acelasi lucru...cablu de retea de internet Razz
SSTP Wink pentru distanta si viteza, dar mult mai ieftine sunt solutiile pe coaxial. Mai lente, dar mai fiabile.
Sus
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 00:04:03    Titlul subiectului: 66830

Nu cred nici eu sa fie cablu UTP. Noi, la firma, la un moment dat, l-am folosit la interfoane...si mai bine ne bagam un bat in fund... Pentru transport semnal voce/video (deci modulat) e ok, dar la alimentarea in curent continuu are niste pierderi de-ti vine sa mananci de nervi toata rola de 300 de metri... Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 15:53:03    Titlul subiectului: ngngf 67406

Sos. Giurgiului se largeste cu o banda in plus pe sens, s-a mancat mult din trotuare pe ambele parti. Dupa ce se termina lucrarile de pe Sos.Giurgiului, RATB-ul va trebuii sa repare la linie si statii tot ce au stricat cei cu TIR-ulile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 20:20:38    Titlul subiectului: 67410

Am fost eu de curand pe Giurgiului, si aia numai a banda in plus nu arata... Eventual banda pentru biciclisti Rolling Eyes ... chiar se putea face mai bine, cel putin pe sensul spre centru, era loc din beusug, din cauza spatiilor verzi, folosite pe post de latrine de catre cainii comunitatii (sau comunitari) si aurolacii comunitari... Nu plangea nimeni dupa spatiul ala...
Deci ceea ce s-a facut pe Giurgiului e o bataie de joc in conceptia mea, si ceea ce va ramane din linia de tramvai va fi marturie a bataii de joc pentru generatiile ce vor veni Evil or Very Mad

Apropo, sunt singurul de pe aici care crede ca astia se apuca total degeaba de bucatica aia din linia lui 21? Presupunem ca vor sa faca si restul liniei si depoul, caz in care sa fie gata, si tot va sta degeaba linia aceea, fiindca nu au de unde sa vina tramvaie sa circule pe ea... Total stupid Rolling Eyes
Oricum e dragut sa vedem ca macar Ratbu lare initiativa de a lucra fragmentat pe linia lui 21. Macar stim ca nu vor nenoroci total traficul... doar partial Wink

In alta ordine de idei, am vazut ca s-au apucat sa monteze macazele pentru linia din Octavian Goga, sa o lege de setiunea in lucru de pe Marasesti. Ma rog piesele alea tot stau acolo de 3 zile, dar macar sunt oameni care se plimba in jurul lor, si deci vor fi gata anul asta Wink S-asa ma enerva groapa aia mare care au facut-o acolo... Evil or Very Mad

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 14:38:33    Titlul subiectului: 36 67571

În fața Gării Obor (cunoscută și ca Gara de Est) sunt câteva stive de plăci dintr-alea cu linie de tramvai înglobată și o macara. Eram foarte grăbit, era și noapte, și n-am putut să cercetez mai cu amănuntul. Știe cineva cum stă treaba, se desființează total linia din fața gării, folosită la un moment dat de linia 52 sau se reface linia, înlocuindu-se plăcile vechi și degradate?!?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 14:42:46    Titlul subiectului: 67572

Catalin Ghita a scris:
În fața Gării Obor (cunoscută și ca Gara de Est) sunt câteva stive de plăci dintr-alea cu linie de tramvai înglobată și o macara. Eram foarte grăbit, era și noapte, și n-am putut să cercetez mai cu amănuntul. Știe cineva cum stă treaba, se desființează total linia din fața gării, folosită la un moment dat de linia 52 sau se reface linia, înlocuindu-se plăcile vechi și degradate?!?
Alea sunt placile pentru lucrarea de pe Sos.Pantelimon,acolo se depoziteaza pentru ca nu are unde sa le depoziteze pe Sos.Pantelimon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 00:12:02    Titlul subiectului: 0000 67682

Traficul pe Bd. Ion Ionescu de la Brad si strada Gh. Ionescu Sisesti va fi restrictionat incepand cu 7 decembrie, in urma inceperii lucrarilor de reabilitare si modernizare a celor doua artere. Pentru evitarea blocajelor in trafic, conducatorii auto sunt rugati sa respecte semnele de circulatie si sa-si adapteze din timp rutele de deplasare. Circulatia se va putea desfasura insa in conditii mai grele pentru ca o parte dintre benzi vor fi inchise pentru reparatii. Lucrarile sunt programate sa dureze doi ani.

1- Cum era cu procedura de atribuire a lucrarilor?! Cam repede debuteaza lucrarile pe aceste strazi, de abia au fost anuntate de curand ca intentii ale primariei. E ceva suspect. De fapt, daca intra stim noi ce firma, atunci e explicabil.
2- Vor fi deviate probabil 112 si 205, cat de curand.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 10:36:13    Titlul subiectului: 67690

ANTENA a scris:
Traficul pe Bd. Ion Ionescu de la Brad si strada Gh. Ionescu Sisesti va fi restrictionat incepand cu 7 decembrie, in urma inceperii lucrarilor de reabilitare si modernizare a celor doua artere. Pentru evitarea blocajelor in trafic, conducatorii auto sunt rugati sa respecte semnele de circulatie si sa-si adapteze din timp rutele de deplasare. Circulatia se va putea desfasura insa in conditii mai grele pentru ca o parte dintre benzi vor fi inchise pentru reparatii. Lucrarile sunt programate sa dureze doi ani.

1- Cum era cu procedura de atribuire a lucrarilor?! Cam repede debuteaza lucrarile pe aceste strazi, de abia au fost anuntate de curand ca intentii ale primariei. E ceva suspect. De fapt, daca intra stim noi ce firma, atunci e explicabil.
2- Vor fi deviate probabil 112 si 205, cat de curand.
Antena, daca nu se pun consilierii "capra", procedura de licitatie merge unsa. In al doilea rand, licitatiile sunt de lunga durata doar atunci cand finantatorul este o institutie de creditare, pentru ca exista o groaza de birocratie de prezentat creditorului.

In situatia de fata, finantarea este a Primariei, care are bani din fondurile proprii de investitii si din banii atrasi prin emisiunea de obligatiuni de acum un an. Si e vorba de jumatate de miliard de EUR.

Asadar proiecte si constructori sa fie. Ceea ce apropo, e imposibil sa ia o singura firma toate contractele din Bucuresti, pentru simplul motiv ca nu are forta logistica necesara. La ora actuala sunt cel putin 6 firme mari care fac lucrari in Bucuresti. Si sa fim seriosi: doar n-o sa faca lucrari in Bucuresti cate-o firma de 5 oameni cu doua lopeti.
Sus
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2006 22:00:11    Titlul subiectului: 67772

In Berceni o sa inceapa simultan lucrarile pe Oltenitei, Nitu Vasile si Brancoveanu?
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2006 22:08:22    Titlul subiectului: 67773

Arhimede a scris:
In Berceni o sa inceapa simultan lucrarile pe Oltenitei, Nitu Vasile si Brancoveanu?
Oltenitei intre Piata Sudului si Sura Mare era programata pentru anul acesta. Pe Vacaresti se va lucra simultan si la tramvai si la troleibuz pentru ca vor avea stalpi comuni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
crz



Data înscrierii: 06/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Mar/2007
Mesaje: 10

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2006 11:22:47    Titlul subiectului: 67823

Eu tot nu inteleg cum ar putea sa se sprijine si firele de troleu si cele de tramvai pe acelasi stalp. Ori unele ori altele trebuie sa fie intr-o anumita masura suspendate. Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2006 12:09:22    Titlul subiectului: 67824

Inseamna ca n'ai vazut niciodata. Cablul care sustine reteaua de tramvai porneste mai de sus si coboara spre mijlocul strazii unde sustine reteaua si pe urma urca inapoi spre stalpul de pe partea cealalta. Consola pentru reteaua de troleibuz este mai jos.
Poti vedea asa ceva pe bd.Vasile Milea intre Apaca si bd.Timisoara sau pe sos.Colentina, printre altele.
Oricum, nu cred ca exista locuri unde stalpii de tramvai nu sunt comuni cu cei de troleibuz. Iar RATB deja vorbeste de o padure de stalpi prin oras, asta legat de aspectul estetic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Vin 12 Ian 2007 16:26:16    Titlul subiectului: tr 43523

La data de 12 ianuarie 2007, lucrarile care afecteaza traseele de tramvaie RATB sunt:
- Sos. Chitila - linie afectata: 45; Circula linia naveta 645
- Bd. Marasesti si Pasajul Marasesti - linii afectate: 15, 23, 27; Circula linia naveta 615 si linia 232 deviata
- Sos. Progresului (Trafic Greu) intre Razoare si Cal. 13 Sept. - linii afectate: 2, 8, 11, 12, 47; Circula linia naveta 611
- Sos. Progresului (Trafic Greu) si Str. C-tin Istrati, intre Cal. Rahovei si Sos. Viilor - linii afectate: 11, 12; Circula linia naveta 611
- Sos. Nicolae Titulescu - linii afectate: 34, 46; Circula linia naveta 634
- Sos. Colentina intre Dep. Colentina si Pasaj Colentina - linie afectata: 21; Circula linia naveta 621
- Bd. 1 Decembrie - linie afectata: 19; Circula linia naveta 619

Iata situatia lucrarilor la liniile de tramvai incepute din 2006, conform site-ului www.pmb.ro.

Modernizare linie de tramvai si retea aeriana de contact pe B-dul Marasesti si B-dul Octavian Goga, de la B-dul Dimitrie Cantemir la Str. Nerva Traian (2,94 Km cale simpla) - Termen finalizare: iunie 2007

Modernizare linie de tramvai si retea aeriana de contact pe Sos. Chitila, intre bucla Mezes si B-dul Bucurestii Noi (4,60 Km cale simpla) Termen finalizare: iunie 2007

Modernizare linie de tramvai si retea aeriana de contact pe Sos. Progresului, intre Sos. Viilor si Str. Razoare (6,80 Km cale simpla)- Termen finalizare: mai 2007

Modernizare linie de tramvai si retea aeriana de contact pe B-dul Nicolae Titulescu, de la B-dul Al. Ioan Cuza la Str. Mexic (3,70 Km cale simpla) - Termen finalizare: septembrie 2007

Sos. Colentina si de Bd. 1 Dec 1918 sunt mai jos

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad


Ultima modificare efectuată de către RobertC la Vin 12 Ian 2007 16:40:47, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Vin 12 Ian 2007 16:40:14    Titlul subiectului: 43524

Iata si restul situatiilor in care va fi implicata si circulatia RATB:
(TF = termen de finalizare). Sursa: www.pmb.ro

Strapungere D-na Ghica - Chisinau + Pasaj suprateran CF - TF: octombrie 2008

Modernizare Str. Gh. Ionescu Sisesti - B-dul Ion Ionescu de la Brad - TF: noiembrie 2007

Modernizare Piata Eroii Revolutiei + Pasaj Pietonal - TF: mai 2008

Modernizare sistem rutier si linie de tramvai (19) - B-dul 1 Decembrie 1918 - TF: martie 2008

Modernizare sistem rutier si linie de tramvai (21) - Sos. Colentina – TF : aprilie 2008

Modernizare sistem rutier si linie de tramvai (21) - Calea Mosilor - TF: aprilie 2008

Modernizare sistem rutier si linie de tramvai (34,46) - Sos. Stefan cel Mare - TF: 12 luni de la data inceperii lucrarilor

Modernizare sistem rutier si linie de tramvai (34,46) - B-dul Iancu de Hunedoara - TF: 5 luni de la data inceperii lucrarilor

Modernizare sistem rutier si linie de tramvai (16) - Str. Viitorului - TF: 12 luni de la data inceperii lucrarilor

Modernizare sistem rutier si linie de tramvai (5) - Str. Tunari - TF: 10 luni de la data inceperii lucrarilor

Modernizare sistem rutier si linie de tramvai (11,17) - Sos. Oltenitei - TF: 12 luni de la data inceperii lucrarilor

Pasaj suprateran Basarab – TF: 15.02.2009

In plus vor mai fi reabilitate anul acesta cu bani de la BEI: Bd. Tudor Vladimirescu (sens Rahova – 13 Sept), Bd. Dimitrie Cantemir, Str. Stirbei Voda, Str. G-ral Berthelot, Str. I.Campineanu si Str. Luterana

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Vin 26 Ian 2007 21:41:14    Titlul subiectului: LLL 44794

Aproape jumatate din strazile administrate de PMB intra in lucru
2007 un an de cosmar pentru soferi
Vineri, 26 Ianuarie 2007 - Un articol de Cristina Boiangiu -Romania Libera
Anul acesta va fi cel mai greu pentru bucuresteni din punct de vedere al deplasarilor prin oras pentru ca 159 de strazi principale vor intra in reparatii, reabilitari si modernizari. Chiar daca lucrarile nu vor incepe toate in acelasi timp, traficul rutier va fi serios afectat, iar soferii vor fi nevoiti sa foloseasca rute ocolitoare. Conducatorii auto si nu numai trebuie sa se astepte sa piarda si mai mult timp in trafic, consolandu-se cu gandul ca vor avea strazi mai bune peste un an-doi. Cosmarul va continua si in 2008 pe arterele la care constructorii nu vor incheia reparatiile in cursul acestui an si se va finaliza spre sfarsitul mandatului lui Videanu, dupa cum a promis edilul-sef.
Edilii au inceput deja licitatiile pentru atribuirea lucrarilor la 59 de strazi si vor anunta firmele castigatoare peste una-doua saptamani. In lunile februarie si martie vor fi scoase la licitatie si celelalte 100 de artere, urmand ca in primavara sa inceapa lucrarile. Videanu a anuntat ca este convins ca lucrarile nu vor merge nemteste si vor aparea sincope, dar a cerut ingaduinta din partea bucurestenilor.
Nici pe timpul iernii lucrarile la strazi nu au fost abandonate. Constructorii profita de vremea buna si lucreaza la Soseaua Giurgiului, Calea Giulesti si Sisesti, precum si la construirea pasajului subteran de la Piata Eroii Revolutiei si pasajului Basarab.
Se modernizeaza liniile de tramvai
Pe langa reabilitarea strazilor, anul acesta vor incepe mai multe proiecte de modernizare a liniilor de tramvai, corelate cu reparatiile la arterele respective. Proiectele se vor desfasura pe strazile: Soseaua Colentina - intre Podul Voluntari si Soseaua Mihai Bravu cu termen de finalizare pe 1 aprilie 2008; Calea Mosilor - intre Soseaua Mihai Bravu si Piata Unirii si intre Soseaua Mihai Bravu si Baratiei - 2 aprilie 2008; Bd. Iancu de Hunedoara - intre Piata Victoriei si Calea Dorobantilor - cinci luni de la data inceperii; Stefan cel Mare - intre Calea Dorobantilor si Bucur Obor - 12 luni; Tunari - intre Stefan cel Mare si Piata Galati si intre Stefan cel Mare si Bd. Dacia - 10 luni; Viitorului - intre Stefan cel Mare si Piata Galati si intre Stefan cel Mare si Bd. Dacia - 2 octombrie 2007; Soseaua Oltenitei - intre Piata Eroii Revolutiei - Piata Sudului si Romprim - 2 noiembrie 2007.
Noi artere
Tot in 2007, va incepe construirea de noi artere ce au ca scop fluidizarea circulatiei: penetratia Prelungirea Ghencea - Domnesti, penetratia si racordul Splaiul Unirii - autostrada Bucuresti - Constanta; strapungerea Bd. N. Grigorescu - Splaiul Dudescu; supralargirea Soselei Sisesti - Ion Ionescu de la Brad; strapungerea Buzesti - Berzei - Uranus, penetratia Splaiul Independentei - Ciurel - autostrada Bucuresti - Pitesti, supralargirea Soselei Pipera si construirea unui pasaj si supralargirea strazii Nitu Vasile si a Bd. C. Brancoveanu.
Lucrarile derulate de municipalitate vizeaza si investitii in peisagistica si semnalizare rutiera. Soferii care vor intra in Capitala vor putea sa se orienteze cu usurinta si sa gaseasca repede calea de acces spre locul unde doresc sa ajunga.
Una dintre noile artere este cea care asigura legatura intre autostrada Bucuresti - Pitesti si Autostrada Soarelui. Lucrarea va porni de la kilometrul 17 al autostrazii Bucuresti - Pitesti (A1), va merge pe langa Lacul Morii, se intersecteaza cu Soseaua Ciurel, continua pe Splaiul Independentei si ajunge pana la Autostrada Soarelui.
Intrarile in oras, reabilitate
Edilii au in plan o a doua penetratie spre A1: Lacul Morii - Chiajna - Autostrada A1, un pasaj care se va desprinde din A1 undeva inainte de Carrefour, trece prin Chiajna, pe deasupra Bd. Uverturii, se apropie de Lacul Morii si coboara la sol la Ciurel.
Cei care vin din Militari, Drumul Taberei, Rahova vor folosi vechea legatura Iuliu Maniu - Sos. Bucuresti - Pitesti. Cei care vin din centru, din nord, Crangasi sau Bucurestii Noi vor folosi noul drum. De asemenea, se va mai face o noua strapungere de-a lungul Bulevardului Timisoara, ca o a doua cale de iesire din oras. Un alt pasaj va fi construit aici si se va continua actualul Bulevard Timisoara, supratraversand liniile ferate si soseaua de centura si coborand
la sol in zona Militari. Iesirea spre Craiova se va face prin prelungirea Ghencea - Domnesti. Va fi construit un pasaj peste linia de centura si calea ferata, se va face o supralargire la doua-trei benzi pe sens a intregii strazi Prelungirea Ghencea.
O alta penetratie de acces in oras este Soseaua Alexandriei, care este reabilitata complet la sistem rutier si linia de tramvai pana in centru, respectiv Piata Unirii, urmand sa fie reabilitate trotuarele si sa se instaleze semne rutiere. A cincea intrare moderna in Capitala va fi zona Bucuresti - Magurele, o iesire secundara spre soseaua de centura. Proiectul este cuprins in programul de reabilitare al municipalitatii si se afla in curs de finalizare. Urmeaza partea peisagistica si de semnalizare rutiera.
A sasea penetratie este Soseaua Giurgiului, zona aflata in proces de reabilitare si modernizare, cu supralargire pe traseul Gara Progresul - Cimitirul Bellu (Sura Mare). De asemenea, municipalitatea vizeaza si iesirea din Capitala dinspre Soseaua Berceni (zona IMGB) si cauta solutii pentru o supralargire si o modernizare mai ampla intre Big Berceni si linia de centura, unde se are in vedere si un pasaj peste linia de centura.
Pe Soseaua Vitan - Barzesti - Splaiul Dambovitei se va crea un racord spre Autostrada A2 - Constanta. Un alt santier va fi deschis de municipalitate pe Splaiul Dambovitei, de la Soseaua Mihai Bravu pana la linia de centura. Pentru aceasta zona exista o solutie care presupune construirea de poduri si pasaje peste linia de centura.
Proiecte de viitor
Iesirea catre Stefanesti va avea, pe viitor, un pasaj peste calea ferata. Soseaua Doamna Ghica - Petricani este deja modernizata si va fi reconfigurata. Din aceasta zona va pleca autostrada Bucuresti - Brasov, de la intersectia strazilor Petricani si Fabrica de Glucoza.
Pe Soseaua Pipera se construieste, de asemenea, un pasaj, iar drumul se va largi la trei benzi pe sens, iar pasajul suprateran pleaca de la statia de metrou Aurel Vlaicu, trece peste Calea Floreasca si peste strada Barbu Vacarescu.
Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN 1) este deja in curs de modernizare si supralargire la trei benzi pe sens, intre podul de la Otopeni si Baneasa. Vor fi construite doua pasaje supraterane pana la Aeroportul Baneasa si un pasaj subteran (de la pista Aeroportului Baneasa pana la podul Miorita care va subtraversa intersectia dintre Bulevardul Aerogarii si Bulevardul Ion Ionescu de la Brad).
Legatura DN1 - Soseaua Bucuresti - Targoviste va intra in modernizare, prin Bulevardul Ion Ionescu de la Brad si strada Ionescu Sisesti. Aceasta artera va permite ocolirea orasului sau patrunderea pe mai multe cai.
Reparatii neincheiate in anii trecuti
Pe langa strazile care vor intra in reabilitare in 2007, constructorii vor continua lucrarile la cele care nu au fost finalizate in anii trecuti. Una dintre acestea este Bd. Tudor Vladimirescu la care reparatiile au demarat inca din 2005, dar s-au prelungit foarte mult din cauza problemelor aparute pe parcurs si s-a ajuns ca termenul de finalizare sa fie stabilit pe 30 iunie 2007. Alte artere la care vor continua lucrarile sunt: Calea Giulesti, pe tronsonul cuprins intre Bd. Constructorilor si Drumul Sabarenilor care se va finaliza la 31 mai 2007; Soseaua Bucuresti - Magurele (intre Soseaua Alexandriei si Intrarea Bucuresti - Magurele) cu termen de predare pe 15.05.2007. Pe 15 noiembrie 2007, se vor termina lucrarile pe urmatoarele artere: Bd. Laminorului, pe portiunea cuprinsa intre Bucurestii Noi si Fabrica de Caramida, Escalei, Alecu Russo si Soseaua Giurgiului.
De asemenea, in cursul acestui an, vor continua lucrarile la strapungerea care se va realiza intre Doamna Ghica si Bd. Chisinau si pasajul peste liniile de cale ferata care se vor incheia la 15 octombrie 2008, modernizarea si pasajul de la Piata Eroii Revolutiei pana pe 4 mai 2008 si Bd. 1 Decembrie 1918 pana pe 1 martie 2008.
“Fiti ingaduitori”
“Fac o precizare onesta. Chiar daca avem un program coordonator in reabilitarea infrastructurii, sunt convins ca vor aparea sincope in acest proces. Va cer sa fiti ingaduitori, pentru ca obiectivul este extrem de important, rezolvarea infrastructurii ca o premisa de crestere a investiilor, de dezvoltare a Bucurestiului, de rezolvare a traficului”, a declarat primarul Videanu.

_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Sâm 27 Ian 2007 23:21:57    Titlul subiectului: 44853

Din ciclul "where do you want a pasaj today?":
http://www.cotidianul.ro/index.php?id=8412&art=21871&cHash=f76df4020f
Pasaj pe sub Romana
Antoaneta Etves
Toate trecerile de pietoni din Piata Romana vor fi desfiintate, iar locul lor va fi luat de un pasaj subteran ale carui costuri sint evaluate la 20 de milioane de euro.
Piata Romana - una dintre cele mai aglomerate intersectii din Bucuresti - va avea un pasaj pietonal subteran din anul 2008, cu functiuni comerciale, asemanator celui de la Universitate, insa mai mare, potrivit unei hotariri votate de consilierii municipali.
Municipalitatea va incepe constructia pasajului anul viitor, in urma unei licitatii. Potrivit studiului de fezabilitate, pasajul se va intinde pe o suprafata de 5.200 de metri patrati si va fi prevazut cu functiuni comerciale. De asemenea, constructia va face legatura cu statia de metrou de la Piata Romana, precum si cu statiile de autobuz si de troleibuz de la Academia de Studii Economice, amplasate in intersectie. Piata Romana reprezinta un important nod de trafic al orasului, iar realizarea pasajului era necesara pentru ca circulatia auto era vizibil ingreunata de numarul mare de treceri de pietoni.
12 guri de acces
Pasajul va avea 12 guri de acces pentru pietoni, fiind posibila traversarea pietei de pe orice artera care intra in perimetrul inelului din intersectie. „Va fi un pasaj modern, de genul celui de la Piata Universitatii. Nu va fi destinat numai traversarii, ci va avea spatii comerciale si diverse alte functiuni“, a descris proiectul Gheorghe Udriste, seful Directiei Transporturi, Drumuri si Sistematizarea Circulatiei din Primaria Capitalei. Pentru realizarea pasajului, municipalitatea a alocat 64.633.260 de lei (aproape 20 de milioane de euro), iar lucrarile de constructie vor dura un an si jumatate. Suprafata alocata spatiilor comerciale va fi de 970 de metri patrati, acestea urmind sa fie inchiriate de municipalitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 14:42:07    Titlul subiectului: 75021

La data de 5 februarie 2007, lucrarile care afecteaza traseele de tramvaie RATB sunt:
- Sos. Chitila - linie afectata: 45; Circula linia naveta 645
- Bd. Marasesti si Pasajul Marasesti - linii afectate: 15, 23, 27; Circula linia naveta 615 si linia 232 deviata
- Sos. Progresului (Trafic Greu) intre Cal. 13 Sept. si Cal. Rahovei - linii afectate: 2, 8, 11, 12; Circula linia naveta 611
- Sos. Progresului (Trafic Greu) si Str. C-tin Istrati, intre Cal. Rahovei si Sos. Viilor - linii afectate: 11, 12; Circula linia naveta 611
- Sos. Nicolae Titulescu - linii afectate: 34, 46; Circula linia naveta 634
- Sos. Colentina intre Dep. Colentina si Pasaj Colentina - linie afectata: 21; Circula linia naveta 621
- Sos. Colentina intre Str. Ziduri Mosi si Bucur Obor si Calea Mosilor - linie afectata: 21; Circula linia naveta 667 si linia 21 deviata pe la Hala Traian
- Bd. 1 Decembrie - linii afectate: 19, 40; Circula linia naveta 619

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 22:30:26    Titlul subiectului: 00000 75089

De ce mai bine nu inchid tramvaiele pe o perioada de un an pana reabiliteza tramvaie, depouri si strazi si apoi sa ii dea drumu proaspat..In acest timp se poate exploata parcul de autobuze...la capacitate marita.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2007 08:38:18    Titlul subiectului: 75123

450 de mil. euro pentru constructia celui mai mare centru comercial din sud-estul Europei
1 februarie 2007
Locatia viitorului centru va fi pe Soseaua Chitilei, iar finantarea va fi asigurata de un investitor "misterios" din Balcani
Compania romaneasca Nova Imobiliare va construi cel mai mare centru comercial din sud-estul Europei, Colosseum Shopping Center, printr-o investitie de 450 milioane euro, a declarat consultantul Andrei Botis, de la NAI Property Partners, citat de NewsIn. Pentru realizarea acestui proiect compania va intra intr-un parteneriat cu NAI Property Partners si cu alte doua concerne. "Colosseum Shopping Center se va intinde pe o suprafata construita de 220.000 mp, iar valoarea investitiei va atinge 450 de milioane de euro, investitorul fiind Compania Nova Imobiliare, care va colabora pe piata interna cu compania NAI Property Partners, dar si cu alte doua concerne specializate in investitii imobiliare", a spus Botis. Potrivit acestuia, finantarea va fi asigurata de un investitor din Balcani care mai are proiecte finantate la noi in tara, insa nu de mare amploare.
Constructia va fi realizata de catre o firma cunoscuta din Romania. Locatia noului centru comercial va fi in nord-vestul Capitalei (sectorul 1), pe Soseaua Chitila, si va deveni, in viitorul apropiat, "una din primele destinatii de shopping, in stil european", dupa cum spune Corina Vasilica, consultant al NAI Property Partners. In cadrul proiectului de centru comercial va exista si un retail park cu magazine de tipul hipermarket, DIY, mobila, electronice, cat si un mare magazin cu articole sportive. In ceea ce priveste afluxul de vizitatori, Botis a precizat ca va fi initial mai mic, dar odata cu dezvoltarea a cel putin trei proiecte rezidentiale imprejurul Colosseum numarul de vizitatori va creste.
In plus, accesul la centrul comercial va fi mult imbunatatit prin existenta unei linii de tramvai, deja in constructie, si prin inmultirea numarului de statii ale autobuzelor preorasenesti.
Suprafata totala de peste 600.000 de metri patrati
"Colosseum Shopping Center va fi cel mai mare complex din sud-estul Europei si se va intinde pe o suprafata de teren de peste 600.000 de mp. A fost aprobat deja Planul Urbanistic Zonal si se asteapta autorizatia de constructie pentru a fi demarata lucrarea propriu-zisa. Noi ne vom ocupa de inchirierea spatiilor si suntem in discutii cu cele mai mari firme de profil prezente pe piata", a mai spus Botis, reprezentantul NAI Property Partners. In cadrul proiectului Colosseum Center, va fi facuta o investitie semnificativa de aproximativ 30 de milioane de euro, si pentru imbunatatirea schemei infrastructurale, incluzand astfel o noua lucrare de pasarele aeriene spre centrul de shopping pentru facilitarea accesului in zona. Proiectul va include, de asemenea, o noua statie de autobuz si una de tramvai si va facilita, astfel, accesul la galeria comerciala. Potrivit Property Partners, proiectul intentioneaza a fi o destinatie de inalta calitate, in conformitate cu standardele internationale, privind retailul si cateringul pentru familii. In plus, pe langa retailul orientat spre necesitatile familiei, in mall vor mai fi magazine de moda, dar si restaurante. Colosseum Shopping Center va avea 6.000 de locuri de parcare, din care 1.000 vor fi subterane, cu acces direct in mall-ul de retail. NAI Propery Partners face parte din corporatia globala imobiliara NAI Global care are peste 300 de birouri in 40 de tari. Cu peste 50 de angajati, NAI Property Partners are birouri in marile orase din Romania: Bucuresti, Brasov, Cluj, Constanta, Timisoara si Iasi, efectuand evaluari pentru bancile: HVB-Tiriac, OTP, Volksbank, UniCredit, ABN Amro, Emporiki Bank, City Bank.

_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 16:28:40    Titlul subiectului: 75422

Știați că...
În prezent, din cauza lucrărilor la infrastructura de tramvai, doar 15 linii de tramvai circulă pe trasee normale. Acestea sunt: 1, 5, 7, 14, 16, 17, 20, 24, 32, 35, 36, 41, 42, 44, 47.
Un număr de 10 linii circulă deviat sau pe trasee scurtate: 8, 11, 15, 19, 21, 23, 27, 34, 40, 46.
Restul liniilor sunt suspendate temporar sau definitiv: 2, 4, 12, 45, 48, 50

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 21:45:20    Titlul subiectului: 75933

Se pare ca au inceput si inevitabilele lucrari la intersectia Octavian Goga/Nerva Traian... Vom avea tramvai pe Marasesti foarte curand in ritmul asta...

In continuarea lucrarilor de modernizare a caii de rulare din zona Pasajului Marasesti incepand cu data de 17.02.2007 se inlocuiesc piesele de cale din intersectia Bd. O. Goga/Str. Nerva Traian.
Din aceasta cauza traseele de transport public din zona se modifica astfel:
Linia 15 de tramvaie va functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri de la intersectia Bd. C. Ressu/Sos. Mihai Bravu, pe Sos. Mihai Bravu, Cal. Vacaresti, Sos. Oltenitei, pana la ROMPRIM.
Linia 19 de tramvaie va functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri de la intersectia Bd. C. Ressu/Sos. Mihai Bravu, pe Sos. Mihai Bravu, Cal. Vacaresti, Sos. Oltenitei, pana la Sura Mare.
Linia 23 de tramvaie va functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri de la intersectia Bd. C. Ressu / Sos. Mihai Bravu, pe Sos. Mihai Bravu, Cal. Vacaresti, Sos. Oltenitei, Sos. Giurgiului apoi traseul de baza pana la Zetarilor.
Linia 133 de autobuze va functiona pe un traseu modificat pe sensul spre Gara Basarab de la intersectia Str. Nerva Traian / Bd. O. Goga prin Bd. O. Goga, Str. Lucian Blaga, Bd. Unirii, Str. Traian, de unde vor reintra pe traseul de baza.
Linia 323 de autobuze va functiona pe un traseu prelungit de la Pod Timpuri Noi pana la Bd. C. Ressu pe Str. Nerva Traian, Bd. O. Goga, Cal. Dudesti, Sos. Mihai Bravu, Str. Dristorului cu intoarcere pe Bd. C. Ressu si Cal. Dudesti.
Autobuzele vor efectua opriri pe Bd. Gh. Sincai in noile statii Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir amplasate in zona statiilor de tramvaie, pe Str. Nerva Traian comun cu autobuzele liniei 133, pe Bd. O. Goga la intersectia cu Cal. Vitan in noile statii Posta Vitan din apropierea statiilor de tramvaie, pe Cal.Dudesti in statiile de tramvaie, pe Sos. Mihai Bravu in statia Mihai Bravu amplasata in zona bisericii, apoi la capatul de linie Bd. C. Ressu, situat pe Bd. C. Ressu.
Pentru preluarea calatorilor pe tronsonul parasit de tramvaie, se infiinteaza linia naveta de autobuze 627 care va functiona intre Sura Mare (cap linii 173, 611 si 615) si Bd. C. Ressu pe Sos. Giurgiului, Piata Eroii Revolutiei, Cal. Serban Voda, Bd. Gh. Sincai, Str. Nerva Traian, Bd. O. Goga Cal. Vitan, Sos. Mihai Bravu, Str. Dristorului, Bd. C. Ressu cu intoarcere pe Sos. Mihai Bravu si Cal. Vitan.
Autobuzele efectua opriri pe Cal. Serban Voda, Bd. Gh. Sincai, Str. Nerva Traian si Bd. O. Goga comun cu autobuzele liniei 323, pe Cal. Vitan comun cu cele ale liniei 123, pe Sos. Mihai Bravu comun cu cele ale liniei 135, iar pe Bd. C. Ressu in noua statie – cap linie Bd. C. Ressu comun cu linia 323.
Abonamentele eliberate pentru liniile 15, 19 si 23 de tramvaie vor fi valabile si pe liniile de autobuze 323 si 327.
2.Urmare unui studiu de circulatie, datorat supraaglomerarii tronsonului Vitan - Piata Sudului se suspenda temporar liniile 1,17 si 27.
Calatorii beneficieaza de valabilitatea abonamentelor eliberate pe aceste linii si pentru liniile: 15,16,19,23,34 si 627.
Sursa www.ratb.ro

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Următoare
Pagina 7 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community