Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari la infrastructura de tramvai RATB. Devieri de trafic
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Joi 17 Aug 2006 20:50:39    Titlul subiectului: 0000 63760

Am fost astazi sa verificam lucrarile de pe sos. Chitila; ce am observat: lucrarile sunt inca in stadiu de inceput, abia au sapat santul pe unele portiuni, in altele au turnat nisip peste patura aceea din sant, au pus pietris si asfalt deasupra. Am vazut si sistemul de linii, sunt niste dale de beton (abia au turnat vreo 6 pana acuma) cu santuri in ele in care intra linia de tramvai, si vor fi puse deasupra asfaltului in sant si vor fi acoperite cu alte dale de beton. Sistem care a mai fost folosit pe linia de la Vasile Parvan. In plus astia nici nu s-au apucat de capatul lui 45, nu exista nici un semn de bucla sau macar de locatie unde ar trebui sa fie o bucla... halal lucrari Confused
Fiind dezamagiti de ce am vazut, ne-am dus in Giulesti si am urmarit lucrarile la sina de tramvai, care in mod uimitor progreseaza intr-un ritm foarte bun. Au pus sina cam pe tot traseul, pe unele portiuni au turnat si pietrisul si au pus dale de beton deasupra, iar reteaua aeriana este in mare parte instalata. Pe portiunea de langa depoul Giulesti s-au apucat de refacerea strazii de langa sina, astfel incat traficul circula pe noua sina de tramvai. Se pare ca in ritmul asta, va fi gata linia in maxim doua luni.
La fel pot spune si despre linia de pe Marasesti unde deja au scos sinele vechi si au sapat fundatia, urmeaza sa puna pietrisul si sinele propiu-zise; nu se stie inca ce sistem se va folosi, probabil tip cale ferata cu dale de beton deasupra...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Lun 21 Aug 2006 10:27:25    Titlul subiectului: 63832

Nu este sistem nou, este acelasi sistem ca la Vasile Parvan. Sistemul contine doua dale de beton: una care sustine linia (cele care se afla acum pe Chitila) si una care se pune deasupra si se pride in suruburi (vezi linia de la Vasile Parvan). Este un sistem cu amortizor.

Incepe luna schimbarilor RATB (Septembrie 2006):
-isi va relua activitatea Dep.Giurgiu si va primi tot parcul de la Dep.Colentina
-intra in modernizare linia 21 si Dep.Colentina
-intra in modernizare linia de pe Sos.Progresu
-incepe constructia pasajului Basarab care necesita devieri si suspendari ale liniilor RATB
-se va deschide circulatia tramvaielor pe Giulesti
-Dep.Victoria se desfinteaza la anul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 21 Aug 2006 12:45:38    Titlul subiectului: 63845

power322 a scris:
Incepe luna schimbarilor RATB (Septembrie 2006):
-isi va relua activitatea Dep.Giurgiu si va primi tot parcul de la Dep.Colentina
-intra in modernizare linia 21 si Dep.Colentina
-intra in modernizare linia de pe Sos.Progresu
-incepe constructia pasajului Basarab care necesita devieri si suspendari ale liniilor RATB
-se va deschide circulatia tramvaielor pe Giulesti
-Dep.Victoria se desfinteaza la anul
Să vezi ce tămbălău o să fie atunci, “joaca” merge mai departe. De când au început lucrările la 12, 32, 35, au frecat liniile de le-au mers fulgii – de atunci umblă pe Milea toate speciile de vehicule, bulevard care nu văzuse până atunci decât Tatre si VXA. Lumea a cam uitat de 2 de când cu Giuleștiul.
Să nu uităm că acum zece ani era la fel, o mare brambureală, dictată însă de alte scopuri. Ceea ce se întâmplă acum este un lucru firesc, din necesitatea de a moderniza infrastructura existentă.
Basarab, Trafic Greu, Colentina – linii scurtate/deviate/suspendate, vor apărea linii provizorii.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 23 Aug 2006 19:42:22    Titlul subiectului: 63929

Este posibil ca in septembrie sa inceapa lucrarile la pasajul din Colentina, iar linia de tramvai ar putea fi inchisa. De aceea, probabil ca toate vagoanele retrase sau conservate sa fie duse acolo pana la redeschiderea liniei de tramvai. Dupa aceea se va putea vorbi de renovarea depoului, daca nu va urma inainte depoul Titan. Oricum, asta nu mai devreme de terminarea depoului Dudesti.
Probabil ca Tatrele acelea vor ajunge la URAC, dar nu neaparat vor iesi de acolo mai lungi, mai patrate si mai articulate. Si probabil vor mai iesi de acolo, in orice forma, intregi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Dum 27 Aug 2006 19:16:51    Titlul subiectului: 11111 64033

Romania Libera,
Ofertele au depasit suma alocata Lucrarile la Piata Eroii Revolutiei ar putea fi amanate Miercuri 23 August 2006
Lucrarile de reconfigurare a Pietei Eroii Revolutiei ar putea fi amanate pentru anul viitor. Ofertele prezentate ieri de cele doua consortii interesate de acest proiect - asocierea SC Iridex Group Constructii SRL-SC Sompet SA si consortiul Construcoes Gabriel As Couto SA, Empresa de Construcoes Armandio Carvalho SA, Euro Construct International SRL - au depasit suma alocata de municipalitate pentru aceasta investitie.
Primaria Capitalei aloca 9,7 milioane de lei (fara TVA) pentru reconfigurarea Pietei Eroii Revolutiei, proiect care presupune largirea partii carosabile, reamplasarea statiilor de tramvai, precum si realizarea unui pasaj pietonal care sa faca legatura intre statiile de tramvai, trotuarul de pe partea cu Cimitirul Bellu si statia de metrou.
Asocierea SC Iridex Group Constructii SRL-SC Sompet SA ofera 9.954.416 lei (fara TVA) pentru realizarea proiectului, iar consortiul Construcoes Gabriel As Couto SA, Empresa de Construcoes Armandio Carvalho SA, Euro Construct International SRL a licitat suma de 12.626.687 lei (fara TVA) pentru proiectul de investitii.
"Ofertele celor doua consortii depasesc, intr-adevar, suma alocata de municipalitate pentru acest proiect. Acest lucru ar putea duce la anularea licitatiei, insa decizia va fi luata numai dupa o analiza atenta a ofertelor. Procedurile permit o negociere a ofertei", a precizat Gheorghe Udriste, directorul Directiei Transporturi, Drumuri si Sistematizarea Circulatiei din cadrul Primariei Capitalei, care este si membru in comisia de licitatie.
In cazul in care municipalitatea anuleaza licitatia, lucrarile de reconfigurare a Pietei Eroii Revolutiei ar putea fi amanate pentru anul viitor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 08 Sep 2006 19:34:00    Titlul subiectului: 64284

Am avut ieri placerea de a merge cu tramvaiul 7 si 11 si am ajuns la urmatoarele concluzii... Linia 7 se descurca faorte bine, cel putin intre Unirii si Eroi nu avea treaba, iar pe Giurgiului intra toata lumea in el (desi cam greu un pic). Linia 11, in schimb, era varza.
Sunt in mare parte niste amarate de V2A care abia reusesc sa ia lumea de la Sura Mare si sa-i duca pana la BIG. Mai greu e sa se urce si lumea de pe parcurs... Din cauza acestui tramvai s-a aglomerat foarte mult si 232 pe portiunea comuna.

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Sâm 09 Sep 2006 17:40:49    Titlul subiectului: 64294

Pe Bd.Marasesti se avanseaza cat de cat repede. Au inceput montarea traverselor care vor fi bagate in beton intre Bd.Dimitrie Cantemir-Pasaj Marasesti si Pasaj Marasesti-Nerva Traian. Sper ca la finalizarea pasajului sa fie finalizata si linia de tramvai.
Iar pe Chitila s-a ajuns cu sapaturile pentru noua linie pana la intersectia Bd.Bucurestii-Noi si Sos.Chitila.
Avem patru santiere la liniile de tramvai si vor mai fi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Lun 11 Sep 2006 21:00:15    Titlul subiectului: 000 64344

Pe sos Progresului au disparut complet consolele care tineau firele, si au scos in sfarsit 100m de dale de beton. Mare realizare pe ei... Rolling Eyes
Anunt aparitia a doua noi santiere in oras, unul pe Iancu de Hunedoara si Niculae Titulescu, si inca unul mic de tot, pe Serban Voda, cu ocazia inlocuirii a nu stiu ce segment de sina, pe data de 02.09. Asa scria pe un anunt in statia Piata Vitan.

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Sep 2006 21:12:52    Titlul subiectului: 64345

Si cam cand incep cele 2 santiere noi? Care vor fi modificarile?
Azi am fost pe calea Giulesti unde...pe o mare portiune din zona Constructorilor au fost SCOASE elementele de prindere a sinei si se ridica linia si mai sus. De asemenea la intersectia de la Orhideelor cred ca se lucreaza noaptea la macaze ca este un DAC de interventie si utilaje. O alta noutate este ca la pod Grozavesti a aparut o echipa care...foreaza in trotuar, banuiesc ca are legatura cu lucrarile care incep la pasajul Basarab.
Ce linii sunt afectate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 11 Sep 2006 21:22:36    Titlul subiectului: 64347

Șantierul de pe Iancu de Hunedoara afectează 34, 46 și 45 (care nu cred că va fi reînființat în viitorul apropiat).
Probabil că după reabilitatlea tronsonului de pe Iancu de Hunedoara se va trece la Bd. Alex. I Cuza și Ghe. Duca, ceea ce va afecta și 24-ul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Lun 11 Sep 2006 21:23:00    Titlul subiectului: 64348

Pai pe linia lui 34 vor incepe lucrarile miercuri, iar pentru Serban Voda vor fi devierile care au fost si pe timpul lucrarilor la Eroi Revolutiei: 19 si 15 pe Vacaresti pana la Sura Mare, 23 tot pe acolo, 27 desfiintat. Iar linie temporara 627 intre Sura si Dristorului pe traseul lui 23 practic.
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2022
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Mar 12 Sep 2006 11:35:05    Titlul subiectului: 64357

Lucrarile astea pe Sos Progresului si pe linia lui 34 in mod normal ar fi trebuit sa inceapa in primavara acestui an, nu toamna, dar la cat de repede se misca Videanu si cu clica lui la ce altceva ne putem astepta. Parca si linia 21 era programata pentru anul 2006, sau ma insel eu?
Sper ca la linia lui 34 sa se lucreze sa se lucreze pe bucatele, ca daca se scoate de la un capat la altul ar fi un adevarat cosmar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mar 12 Sep 2006 11:41:50    Titlul subiectului: 64358

Si linia 21 este progamata pentru 2006. Si cel mai probabil vor incepe lucrarile pe linia 21 cand se va deschide Dep.Giurgiu. Tot parcul de tramvaie de la Colentina va fi mutat la Giurgiu.
Iar linia 34 se modernizeza pe bucatele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2022
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Mar 12 Sep 2006 11:46:07    Titlul subiectului: 64359

Sunt curios ce o sa se intample cu liniile care au traseu comun cu 34 dupa ce o sa se refaca linia. Eu ma astept ca liniile 1 si 17 sa dispara aproape sigur, si poate si linia 46, si odata cu ele si racordurile spre Lizeanu, Bd. Ferdinand, Sos Iancului, ca vad ca moda la RATB din ultimii ani este sa desfinteze cat mai multe macaze si linii secundare.
Din pacate politica RATB din ultimii a fost sa desfinteze sau sa cioparteasca liniile de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mar 12 Sep 2006 11:50:00    Titlul subiectului: 64360

Pai daca tot parcul de tramvaie va fi mutat de la Colentina la Giurgiu, atunci aveti idee ce depouri vor deservi liniile parasite de tramvaiele de la Colentina? Pentru ca mie mi se pare destul de ilogic sa vina tramvaie tocmai de la Giurgiu pentru a intra pe liniile ce apartin de Colentina
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mar 12 Sep 2006 11:57:10    Titlul subiectului: 64361

Victoria si Titan va deservi liniile Depoului Colentina, iar linia 34 va fi deservita de Dep.Giurgiu.

Ultima modificare efectuată de către power322 la Mar 12 Sep 2006 19:21:19, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 12 Sep 2006 15:35:56    Titlul subiectului: 64365

46 e o linie destul de solicitată, fiind legătura dintre Pantelimon și Gara de Nord. Încercați să vă urcați în 46 de la Granitul (eventual când are un 5 și un 14 în față) și vedeți dacă mai prindeți un loc în picioare (că locul pe scaun e deja vis dacă nu vă urcați din stația de coborâre) într-un 46.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Sep 2006 17:12:33    Titlul subiectului: 64376

Se va lucra și la Sf. Gheorghe? Azi erau 3 bucăți de șină curbată și 2 "Dac" de intervenție (B20FKL și B88FRT).
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mie 13 Sep 2006 17:28:54    Titlul subiectului: 64379

mrM a scris:
Se va lucra și la Sf. Gheorghe? Azi erau 3 bucăți de șină curbată și 2 "Dac" de intervenție (B20FKL și B88FRT).
Se lucreaza in cursul noptilor 12/13, 13/14 si 14/15.09.2006.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Sep 2006 16:04:49    Titlul subiectului: 00000 64528

Am fost instiintat ca este pe cale sa inceapa 'apocalipsa' liniilor de tramvai. Alte portiuni din 34, 21, 46.
Si vagoanele care stau in timpul lucrarilor vor intra la RK pentru ca sa iasa V3A-CH-PPC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Lun 18 Sep 2006 16:12:15    Titlul subiectului: 64529

Nu a vazut nimeni ce se intampla pe Titulescu pe linia de tramvai? Mor de curiozitate in ce ritm lucreaza tipii astia...
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Sep 2006 16:14:24    Titlul subiectului: 64530

S-ar putea sa se miste destul de greu.
Acolo mai mult ca sigur se va opta pentru linie gen "metrou usor"
Vezi si durata lucrarilor la cele doua statii intre Pta Titan si Trapezului.
Sau mai exact
Linie gen Fizicienilor - RATB Titan
Linie "35" pana la Vasile Milea
Mai simplu spus, linie tip CF.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Lun 18 Sep 2006 16:20:04    Titlul subiectului: 64531

Pai nu prea cred ca are cum sa-l faca metrouusor. Eu stiu ca pentru asta e nevoie de o linie complet izolata de trafic, pe TOATA lungimea ei. Poate ca se va vrea chestia asta, insa cum pe portiunea aceea circula si 34 si 46, doar 34 are potential de metrouusor, in timp ce 46 ma cam se chinuie pe Pantelimon... Oricum va fi o mare problema in zona Garii, unde va trebui sigur sa se regandeasca acel rond deoarece va intra in conflict cu lucrarile de la pasaj si cu viitorul trafic care va veni de acolo. Greu e sa planifici traficul... mai bine nici nu incerci cum se face la noi... Rolling Eyes
21 insa are un mare potential de metrouusor si ar fi o mare tampenie sa nu-l faca asa. Pana la viitorul terminal de la Sf Vineri poate circula foarte lejer. Dar va fi nevoie sa interzica traficul pe Calea Mosilor, portiunea stramta...
Apropo de ce a postat metrouusor mai inainte, am ajuns la concluzia ca e logistic imposibil sa lucrezi si pe 34 si pe 21 in acelasi timp.
Unu la mana: ar intra implicit in lucrari si depourile Victoria si Colentina, ceea ce ar insemna ca Titanul sa ramana singurul depou in tot estul capitalei, destul de izolat de altfel. Nu poate asigura acel depou si liniile din Titan si cele din Pantelimon, Baneasa si restul cartierelor de pe linia lui 5, 14 si 16. Chiar daca ar deschide Giurgiului, ar fi prea departe ca sa fie util.
Doi la mana, numarul de autobuze necesare pentru a acoperi liniile naveta ar fi extraordinar, un numar pe care Ratb nu l-ar putea acoperi cu toate Dacurile sale pastrate in continuare, si vehiculele din fiecare coltisor al depoului.
De aceea cred ca va fi nevoie sa astepte macar sa deschida depoul Giurgiului ca sa poata asigura parcul, desi nu si accesul facil la liniile afectate. Oricum daca studiati atent, veti observa ca mai e putin si reteaua orasului va fi complet fragmentata in 4 zone, fiecare cu depoul ei de acoperire: Militari pentru NV, Alexandria pentru V, Bucurestii-noi pentru N, si Titan pentru tot estul, nord-estul, sud-estul si centrul orasului Confused Evil or Very Mad Asta daca evolueaza lucrurile cum zic eu, cu lucrari pe 34 si 21 simultan, Progresul inca in constructii si pasajul Basarab demarat.

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Lun 18 Sep 2006 17:59:48    Titlul subiectului: 64534

Ca RATB-ul sa aiba autobuze pentru linii naveta de genul 621 sau 634(portiunea intre Bucur Obor-Dristor) ar trebui sa se abtina de la casarea Dac-urilor. Pentru linii naveta supraaglomerate ar merge foarte bine Dac-uri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Lun 18 Sep 2006 22:03:52    Titlul subiectului: 64537

Ar fi nebunie curata sa inceapa simultan lucrarile la 21 si 34. Inseamna ca parcul de tramvaie de la Victoria si Colentina ar trebui mutat la restul depurilor functionale. Iar eu nu cred ca Giurgiului si Titan mai pot primi atatea tramvaie. Apropo, depoul Dudesti e activ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 2 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community