Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Mar 19 Sep 2006 01:12:39 Titlul subiectului: |
64545 |
|
Ice a scris: | Ar fi nebunie curata sa inceapa simultan lucrarile la 21 si 34. Inseamna ca parcul de tramvaie de la Victoria si Colentina ar trebui mutat la restul depurilor functionale. Iar eu nu cred ca Giurgiului si Titan mai pot primi atatea tramvaie. Apropo, depoul Dudesti e activ? | Parcul de tramvaie de la depoul Colentina va fi mutat la depoul Giurgiu cand se va deschide.Depoul Dudesti este in modernizare si nu va fi activ timp de un an sau chiar mai mult. |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Dum 24 Sep 2006 17:45:25 Titlul subiectului: |
64727 |
|
Am dat astazi o raita prin santierele principale din oras, neavand ce face (se stie ca la liceu nu se dau teme...), si am tras niste concluzii foarte interesante pe drum...
Lucrarile la linia 34 au inceput acum 2 saptamani daca nu ma insel si abia daca au avansat vreun pic; au scos o parte din retea, cateva sine, si si-au instatlat posturile de lucru... foarte impresionant n-am ce zice... m-am uitat si la panou si am constatat cu stupoare ca lucrarile vor tine pana in iulie la anul! Ce firma or fi ales astia!?!...
Am vazut nitel si linia din Marasesti, ceva mai bine deja monteaza sine pe tot tronsonul in lucrari, au sanse mari sa termine pana la anul...
Si surpriza cea mai placuta a fost sos Progresul, unde am vazut ca s-au apucat si de bucata de pe C. Istrate (deci era si aia in proiect). Au scos si acolo reteaua si cateva sine. Intre Razoare si 13 Septembrie abia daca au scos vreo dala de beton, insa intre Rahova si Istrate baietii au lucrat cu spor, nu mai e nici urma de dala, si au inceput chiar excavarile pana la stratul de baza. Si ea mai tare faza: baietii lucrau si azi! erau la exacavatoare si camioane lucrand de zor la sant, de ziceai ca le tine cineva o pusca la spate . Chiar m-au impresionat si in ritmul asta au sanse mari sa termine inainte de termen, sau macar la termen! Sunt curios insa ce-i cu ritmul diferit pe cele 2 sectiuni. Sunt cumva 2 firme diferite? _________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Lun 25 Sep 2006 09:05:14 Titlul subiectului: |
64738 |
|
bogdan_buc a scris: | Am vazut nitel si linia din Marasesti, ceva mai bine deja monteaza sine pe tot tronsonul in lucrari, au sanse mari sa termine pana la anul... | Din cate am inteles in buletinele de la radio Pasajul Marasesti o sa se deschida in vara anului viitor.. vezi aici: http://www.romanialibera.ro/editie/index.php?url=articol&tabel=z14092006&idx=21 |
|
Sus |
|
|
aly_106
Data înscrierii: 25/Sep/2006 Ultima vizita: 08/Oct/2012 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Sep 2006 12:58:14 Titlul subiectului: ngnf |
64814 |
|
Sinele de tramvai de pe G-ral Vasile Milea, Soseaua Orhideelor si Bd. Dinicu Golescu nu vor fii modernizate pentru cadin cate stiu 35 circula pe aceste artere? 35 este metrou usor 50% sau nu este deloc? |
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Joi 28 Sep 2006 13:20:14 Titlul subiectului: |
64816 |
|
Teoretic metrou usor este doar 41.
32, 35 si mai nou 44 circula doar pe linii modernizate (sau partial modernizate). _________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 28 Sep 2006 16:45:58 Titlul subiectului: |
64818 |
|
Linia de pe Dinicu Golescu este tip CF, pusă în 1998. Nu judeca linai după aspectul dalelor de beton distruse de traficul greu (nu de tramvai). |
|
Sus |
|
|
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Dum 01 Oct 2006 11:20:03 Titlul subiectului: |
64870 |
|
Linia de tramvai de pe Serban Voda e prevazuta sa intre in reparatie candva? _________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 01 Oct 2006 23:17:27 Titlul subiectului: |
64891 |
|
Da, dupa ce se termina pasajul Marasesti si linia respectiva de trmvai; ar fi ttrebuit sa fier raparata anul asta, dar cum lucrarule la pasaj merg atit de repede, s-a mai aminat |
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Lun 02 Oct 2006 14:21:39 Titlul subiectului: |
64900 |
|
Arhimede a scris: | Linia de tramvai de pe Serban Voda e prevazuta sa intre in reparatie candva? | Da. La anu'.
Desteptii de la PMB au ales intai sa repare strada si apoi sa schimbe linia. Ca sa mai asfalteze odata. _________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Oct 2006 14:24:46 Titlul subiectului: |
64902 |
|
Nu...Ce vezi tu acum pe Serban Voda este stratul de binder.
Acesta va fi provizoriu si va asigura un trafic decent pana in primavara.
In primavara 2007 vor incepe lucrarile de modernizare la linia de tramvai iar dupa ce acestea vor fi finalizate se va turna si stratul final, cel numit strat de uzura. |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Mar 03 Oct 2006 20:56:09 Titlul subiectului: |
64928 |
|
Nu pot sa inteleg chestia asta cu lucrarile pe Serban Voda. Cum adica sa inceapa in primavara? Daca nu ma insel atunci va fi in toiul lucrarilor linia 34. Si daca mai scoatem si liniile care vin din Titan o sa iasa ceva... de nedescris . Poate ca dau drumul la tramvai pe Marasesti dar sincer pe cine ajuta? Un tramvai pana la Sura Mare via Timpuri Noi mai ajuta totusi pe cineva, macar pe unii din Vitan...
Si iarasi sunt curios, cat or tine lucrarile la tramvai daca se apuca? 9 luni pentru 2 km? Sau te pomenesti ca fac si Nerva Traian? _________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Mar 03 Oct 2006 21:26:01 Titlul subiectului: |
64933 |
|
Cu putina ambitie, daca linia de pe Serban Voda intre Cimitirul Eroilor Revolutiei si Sincai ar fi fost inceputa in iulie, o data cu asfaltarea, cu sigurantza era terminata pana in noiembrie. Ar fi meritat un sacrificiu de 3-4 luni, decat sa se reinceapa lucrari in primavara si sa fie din nou bulversat traficul.
Si da, linia de pe Nerva Traian si bd. Sincai are si ea nevoie de modernizare. Este intr-o stare jalnica, aproape la fel de rau ca si cea (deja scoasa) de pe sos. Progresului. Trepideaza pamantul sub picioare cand trece un tramvai in viteza pe bd. Sincai, nu vreau sa ma gandesc ce inseamna asta pt locatarii din blocuri |
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Mie 04 Oct 2006 05:35:57 Titlul subiectului: |
64941 |
|
bogdan_buc a scris: | Poate ca dau drumul la tramvai pe Marasesti dar sincer pe cine ajuta? | Pasajul nu va fi gata mai devreme de aprilie... _________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Joi 05 Oct 2006 08:42:57 Titlul subiectului: 00000 |
64970 |
|
Am auzit la radio cat stateam in masina pe Bd. Aviatorilor ca de duminica acum (8 octombrie) se inchide zona podului Miorita de pe sos. Bucuresti-Ploiesti pentru 10 zile si ca tot traficul va fi deviat prin Baneasa si Aviatiei. Am ramas
Cu pasajul Basarab e clar ca incep acum, insa celelalte proiecte vor astepta probabil primavara. Eu personal cred ca nu e numai rea vointa aici, ci si un pic de incompetenta dublata de procedurile complicate prevazute de legea romaneasca in materie de investitii publice. Care lege a fost facuta special complicata pentru a preveni actele de coruptie - dar se pare ca s-a cam sarit din lac in fantana
Uite un exemplu aparent fara legatura cu ce se intampla in Bucuresti: Administratia Nationala a Drumurilor a pus mana pe banii de la BEI (2-300 milioane euro) pentru autostrada Cernavoda-Constanta undeva prin februarie anul curent. Imediat s-a miscat si a publicat anunt international pentru selectarea companiei care va asigura management-ul lucrarii (proiectare, administrare, bla bla), cu termen limita 20 iunie, probabil pe ideea de a termina hartogaraia pana la primavara si a incepe sa bage dinamita in dealurile Dobrogei undeva prin mai-iunie 2007. Ideea e ca pana acum fie nu au primit oferte conforme, fie cineva nu a cotizat destul, fie nu s-a aratat interesat de proiect "cine trebuie"; in consecinta acolo pe site a aparut un anunt nou, ca s-a prelungit termenul de primire a ofertelor pentru management pana in noiembrie. Deci e clar ca pana in 2008 nu va da nimeni cu tarnacopul acolo!
Ceva de genul asta se intampla si in Bucuresti: banii sunt, dar proiectele sunt blocate in diverse puncte birocratice, pe motive care cel putin mie imi scapa. Si nu numai mie! Dar e clar ca Videanu nu mai prinde inca un mandat la primarie. _________________ ... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică |
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Joi 05 Oct 2006 09:13:18 Titlul subiectului: |
64971 |
|
Probabil o sa demonteze podul vechi si o sa il puna pe cel nou. Pilonii sunt deja turnati. _________________
|
|
Sus |
|
|
shoppy
Data înscrierii: 03/Oct/2006 Ultima vizita: 16/Iun/2010 Mesaje: 20
|
Trimis: Joi 05 Oct 2006 15:50:08 Titlul subiectului: |
64973 |
|
Deci noua data este 8 octombrie. Intai se vorbea de 1 septembrie, dar a fost francofonia. Ar fi ceva sa termine in 10 zile. |
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Vin 06 Oct 2006 21:16:03 Titlul subiectului: dd |
65013 |
|
Autobuzele liniilor 131, 148, 205, 261, 304, 335, 443, 444, 446, 448, 449, 450, 451, 476 si 783 vor circula ocolind zona Pasajului CF Miorita, unde se vor desfasura lucrari de reabilitare
Incepand cu data de 09.10.2006, datorita lucrarilor de reabilitare a Pasajului CF Miorita, situat pe Sos. Bucuresti - Ploiesti, se intrerupe traficul rutier general iar liniile de autobuze din zona vor functiona pe trasee modificate dupa cum urmeaza:
Autobuzele liniilor 131 si 335 vor circula pe traseele de baza, intre Piata Romana, respectiv Barajul Dunarii si Piata Charles de Gaulle, apoi deviat in ambele sensuri prin Bd. Aviatorilor, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aerogarii, Sos. Bucuresti Ploiesti.
Autobuzele liniilor 148, 261, 304, 443, 444, 446, 448, 449, 450, 451 si 476 vor circula de la terminalul Piata Presei Libere prin Bd. Marasti, apoi deviat in ambele sensuri prin Bd. Poligrafiei, Str. Baiculesti, Str. Straulesti, Bd. Ion Ionescu de la Brad, Sos. Bucuresti - Ploiesti apoi traseele de baza.
Autobuzele liniei 205 vor circula pe traseul de baza, intre Gara de Nord si Piata Presei Libere, apoi deviat in ambele sensuri prin Bd. Poligrafiei, Str. Baiculesti, Str. Straulesti, Bd. Ion Ionescu de la Brad pana la Bioterra.
Autobuzele liniei 783 vor circula pe traseul de baza, intre Piata Unirii si Piata Charles de Gaulle, apoi deviat in ambele sensuri prin Bd. Aviatorilor, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aerogarii, Sos. Bucuresti - Ploiesti, apoi traseul actual.
www.ratb.ro |
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 09:21:07 Titlul subiectului: 0000 |
65067 |
|
E mai rau decat ma asteptam, au reusit practic sa paralizeze tot nordul orasului, dat fiind ca "deviatii" au cautat scurtaturi pe strazi secundare precum Mircea Eliade provocand ambuteiaje enorme si blocand diverse intersectii de pe traseu. De asemenea s-au blocat strazi ceva mai libere pana ieri precum Calea Floreasca sau Radu Beller. Ma intreb care este media timpului intarziat la servici astazi pentru cei care lucreaza in zonele Floreasca / Aviatiei / Pipera / Dorobanti - zone aparent "neafectabile" de inchiderea respectivului bulevard sub podul Miorita. Eu am bifat 50 de minute. Da cineva mai mult? (pumni in capu' cefereului si al lu' Videanu of course) _________________ ... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică |
|
Sus |
|
|
florin
Data înscrierii: 16/Iul/2006 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 79 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 10:17:30 Titlul subiectului: |
65069 |
|
Înțeleg că e enervant, dar totuși trebuia făcut... să nu uităm că din podul ăla s-a rupt o bucată acum câțiva ani - noroc că n-a nimerit pe cineva sub el! Și trenurile au restricție pe acolo din câte știu. |
|
Sus |
|
|
shoppy
Data înscrierii: 03/Oct/2006 Ultima vizita: 16/Iun/2010 Mesaje: 20
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 11:08:16 Titlul subiectului: |
65074 |
|
Nu era nici o restrictie inainte de inceperea lucrarilor. Se circula mai incet pentru ca Gara Baneasa impreuna cu gara prezidentiala au fost prost gandite de la inceput.
Din pod nu s-a rupt nicidata o bucata, nici nu ar fi avut cum pentru ca e (inca e) o structura masiva din fier. Poate o fi cazut o bucata din ramasitele acelui bazorelief comunist cu care era decorat podul si care a fost demolat de mantuiala dupa '89, dar asta nu are legatura cu podul propriu-zis. |
|
Sus |
|
|
Fanu
Data înscrierii: 30/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Feb/2007 Mesaje: 17 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 11:36:38 Titlul subiectului: |
65075 |
|
Sa-mi fie scuzata opinia de catre cei care nu vad decat jumatatea goala a paharului... dar suntem o tara in progres.
Progres = (re)constructie. Nu am auzit vreun american nemultumit ca se darama maghernitza X sau Y sau ca se deviaza circulatia din cauza contructiei autostrazii subterane Z care leaga orasul de aeroport etc.
Se baga miliarde de euro in reconstructia unei magistrale de cale ferata (Bucuresti - Constanta). Pe railwayfan toti se plangeau de durata unei calatorii cu trenul la mare. In viitor va dura mai putin de 2 ore. Chiar este asa de mare sacrificiu 10 zile de ambuteiaje pentru inlocuirea unui pod din 1900 toamna?? O sa avem un pod nou-nout, pregatit pentru 3 sau 4 linii de CF, in loc de 2 cum erau inainte. |
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 11:40:31 Titlul subiectului: |
65076 |
|
Acest pod ar fi trebuit demolat si refacut undeva in timpul verii, in timpul sezonului de concedii, nu acum cand toata lumea s-a intors la servici. De fapt nici nu vreau sa stiu ce ne mai asteapta, ca aflam de mizerii de genul acesta practic de pe o zi pe alta.
Nu ma deranjeaza CA se investeste in infrastructura, ci CUM se fac toate lucrarile _________________ ... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică |
|
Sus |
|
|
Horia Radulescu
Data înscrierii: 28/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 83 Locație: Mulhouse (Franta)
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 15:36:07 Titlul subiectului: |
65081 |
|
shoppy a scris: | Poate o fi cazut o bucata din ramasitele acelui bazorelief comunist cu care era decorat podul si care a fost demolat de mantuiala dupa '89, dar asta nu are legatura cu podul propriu-zis. | Acel basorelief nu era comunist, ci mult mai vechi... din anii 1932-34; pasajul CF/auto face parte din proiectul Garii Regale Mogosoaia (devenita mai apoi gara prezidentiala Baneasa) |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 16:51:32 Titlul subiectului: 111111 |
65090 |
|
Cat de curand intra in lucru linia 21 si portiunea Piata Sudului - Sura Mare. |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 17:05:50 Titlul subiectului: |
65096 |
|
BIG- Sura Mare?!?!? P-asta n-o auzisem pana acum. 2 mari probleme.
1) inseamna ca Vitan-Big, ori va fi amanata ori se apuca de ea si restul traseului pana la Romprim sta si rugineste degeaba.
2) va fi nenorocit garantat tot sud-estul orasului, daca nu chiar tot estul. Nu mai am ce zice. Eventual dau un anunt in ziare cautand casa in centru...
Si da Vitan-Big cand se apuca? Deja au inceput sa taie accesul depurilor intre ele si sectionarea completa a orasului. Vor fi sigur mutari masive de parc intre depouri. Cred ca deja s-au facut cateva cu ocazia lucrarilor pe 1 Decembrie 1918. Stie cineva mai multe?
Imi permit sa fac niste previziuni daca ce zice metruusor e adevarat.
-Big-Sura Mare: 15 dus la Sura Mare, 27 deviat (sau invers), 17 dispare sau deviat la Romprim ca tot aia e, 11 dispare. Apare o linie cu autobuzele cele mai varza, care va fi supraplina, probabil 615 (611 e luat).
-Colentina: poate o fac pe jumatati, Helitube-Ziduri Mosi si restul. Caz in care s-ar pemite infiintarea unei linii temporare pe juamtatea afectata, si ducerea lui 21 intre unul din capete si Tei sau de ce nu, Baicului.
-Big-Vitan: mi-e si frica sa ma gandesc, daca asta va fi inceputa in paralel cu restul... linie temporara 654 probabil, supraplina garantat. 34 deviat prin Vitan (sper eu) pana la Sura Mare, 1 dispare, 17 la fel daca mai ramane. Lumea va incepe sa boicoteze RATBul cu taote mertzanele lui, care tot nu pot asigura liniile temporare. Rutele alternative vor fi suprapline, metroul va fi mai rau ca in Tokio, preturile pentru apartamentele din SE vor scadea dramatic, lumea va incepe sa se mute, Berceniul va deveni un oras fantoma, iar blocurile vor fi lasate in paragina pana cand vor fi demolate de catre undele seismice emise de testele nucleare din Korea de Nord
In afara de final, cred ca asa vor fi lucrurile. Intr-o lume ideala... _________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
|