Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari la infrastructura de tramvai RATB. Devieri de trafic
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 01:12:39    Titlul subiectului: 64545

Ice a scris:
Ar fi nebunie curata sa inceapa simultan lucrarile la 21 si 34. Inseamna ca parcul de tramvaie de la Victoria si Colentina ar trebui mutat la restul depurilor functionale. Iar eu nu cred ca Giurgiului si Titan mai pot primi atatea tramvaie. Apropo, depoul Dudesti e activ?
Parcul de tramvaie de la depoul Colentina va fi mutat la depoul Giurgiu cand se va deschide.Depoul Dudesti este in modernizare si nu va fi activ timp de un an sau chiar mai mult.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Dum 24 Sep 2006 17:45:25    Titlul subiectului: 64727

Am dat astazi o raita prin santierele principale din oras, neavand ce face (se stie ca la liceu nu se dau teme...), si am tras niste concluzii foarte interesante pe drum...
Lucrarile la linia 34 au inceput acum 2 saptamani daca nu ma insel si abia daca au avansat vreun pic; au scos o parte din retea, cateva sine, si si-au instatlat posturile de lucru... foarte impresionant n-am ce zice... m-am uitat si la panou si am constatat cu stupoare ca lucrarile vor tine pana in iulie la anul! Ce firma or fi ales astia!?!...
Am vazut nitel si linia din Marasesti, ceva mai bine deja monteaza sine pe tot tronsonul in lucrari, au sanse mari sa termine pana la anul...
Si surpriza cea mai placuta a fost sos Progresul, unde am vazut ca s-au apucat si de bucata de pe C. Istrate (deci era si aia in proiect). Au scos si acolo reteaua si cateva sine. Intre Razoare si 13 Septembrie abia daca au scos vreo dala de beton, insa intre Rahova si Istrate baietii au lucrat cu spor, nu mai e nici urma de dala, si au inceput chiar excavarile pana la stratul de baza. Si ea mai tare faza: baietii lucrau si azi! erau la exacavatoare si camioane lucrand de zor la sant, de ziceai ca le tine cineva o pusca la spate Laughing. Chiar m-au impresionat si in ritmul asta au sanse mari sa termine inainte de termen, sau macar la termen! Sunt curios insa ce-i cu ritmul diferit pe cele 2 sectiuni. Sunt cumva 2 firme diferite?

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Lun 25 Sep 2006 09:05:14    Titlul subiectului: 64738

bogdan_buc a scris:
Am vazut nitel si linia din Marasesti, ceva mai bine deja monteaza sine pe tot tronsonul in lucrari, au sanse mari sa termine pana la anul...
Din cate am inteles in buletinele de la radio Pasajul Marasesti o sa se deschida in vara anului viitor.. vezi aici: http://www.romanialibera.ro/editie/index.php?url=articol&tabel=z14092006&idx=21
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Sep 2006 12:58:14    Titlul subiectului: ngnf 64814

Sinele de tramvai de pe G-ral Vasile Milea, Soseaua Orhideelor si Bd. Dinicu Golescu nu vor fii modernizate pentru cadin cate stiu 35 circula pe aceste artere? 35 este metrou usor 50% sau nu este deloc?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 28 Sep 2006 13:20:14    Titlul subiectului: 64816

Teoretic metrou usor este doar 41.
32, 35 si mai nou 44 circula doar pe linii modernizate (sau partial modernizate).

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 28 Sep 2006 16:45:58    Titlul subiectului: 64818

Linia de pe Dinicu Golescu este tip CF, pusă în 1998. Nu judeca linai după aspectul dalelor de beton distruse de traficul greu (nu de tramvai).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Dum 01 Oct 2006 11:20:03    Titlul subiectului: 64870

Linia de tramvai de pe Serban Voda e prevazuta sa intre in reparatie candva?
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Oct 2006 23:17:27    Titlul subiectului: 64891

Da, dupa ce se termina pasajul Marasesti si linia respectiva de trmvai; ar fi ttrebuit sa fier raparata anul asta, dar cum lucrarule la pasaj merg atit de repede, s-a mai aminat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Lun 02 Oct 2006 14:21:39    Titlul subiectului: 64900

Arhimede a scris:
Linia de tramvai de pe Serban Voda e prevazuta sa intre in reparatie candva?
Da. La anu'.
Desteptii de la PMB au ales intai sa repare strada si apoi sa schimbe linia. Ca sa mai asfalteze odata.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Oct 2006 14:24:46    Titlul subiectului: 64902

Nu...Ce vezi tu acum pe Serban Voda este stratul de binder.
Acesta va fi provizoriu si va asigura un trafic decent pana in primavara.
In primavara 2007 vor incepe lucrarile de modernizare la linia de tramvai iar dupa ce acestea vor fi finalizate se va turna si stratul final, cel numit strat de uzura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 03 Oct 2006 20:56:09    Titlul subiectului: 64928

Nu pot sa inteleg chestia asta cu lucrarile pe Serban Voda. Cum adica sa inceapa in primavara? Daca nu ma insel atunci va fi in toiul lucrarilor linia 34. Si daca mai scoatem si liniile care vin din Titan o sa iasa ceva... de nedescris Evil or Very Mad . Poate ca dau drumul la tramvai pe Marasesti dar sincer pe cine ajuta? Un tramvai pana la Sura Mare via Timpuri Noi mai ajuta totusi pe cineva, macar pe unii din Vitan...
Si iarasi sunt curios, cat or tine lucrarile la tramvai daca se apuca? 9 luni pentru 2 km? Rolling Eyes Sau te pomenesti ca fac si Nerva Traian?

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Mar 03 Oct 2006 21:26:01    Titlul subiectului: 64933

Cu putina ambitie, daca linia de pe Serban Voda intre Cimitirul Eroilor Revolutiei si Sincai ar fi fost inceputa in iulie, o data cu asfaltarea, cu sigurantza era terminata pana in noiembrie. Ar fi meritat un sacrificiu de 3-4 luni, decat sa se reinceapa lucrari in primavara si sa fie din nou bulversat traficul.
Si da, linia de pe Nerva Traian si bd. Sincai are si ea nevoie de modernizare. Este intr-o stare jalnica, aproape la fel de rau ca si cea (deja scoasa) de pe sos. Progresului. Trepideaza pamantul sub picioare cand trece un tramvai in viteza pe bd. Sincai, nu vreau sa ma gandesc ce inseamna asta pt locatarii din blocuri
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Mie 04 Oct 2006 05:35:57    Titlul subiectului: 64941

bogdan_buc a scris:
Poate ca dau drumul la tramvai pe Marasesti dar sincer pe cine ajuta?
Pasajul nu va fi gata mai devreme de aprilie...
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Joi 05 Oct 2006 08:42:57    Titlul subiectului: 00000 64970

Am auzit la radio cat stateam in masina pe Bd. Aviatorilor ca de duminica acum (8 octombrie) se inchide zona podului Miorita de pe sos. Bucuresti-Ploiesti pentru 10 zile si ca tot traficul va fi deviat prin Baneasa si Aviatiei. Am ramas Shocked

Cu pasajul Basarab e clar ca incep acum, insa celelalte proiecte vor astepta probabil primavara. Eu personal cred ca nu e numai rea vointa aici, ci si un pic de incompetenta dublata de procedurile complicate prevazute de legea romaneasca in materie de investitii publice. Care lege a fost facuta special complicata pentru a preveni actele de coruptie - dar se pare ca s-a cam sarit din lac in fantana Laughing

Uite un exemplu aparent fara legatura cu ce se intampla in Bucuresti: Administratia Nationala a Drumurilor a pus mana pe banii de la BEI (2-300 milioane euro) pentru autostrada Cernavoda-Constanta undeva prin februarie anul curent. Imediat s-a miscat si a publicat anunt international pentru selectarea companiei care va asigura management-ul lucrarii (proiectare, administrare, bla bla), cu termen limita 20 iunie, probabil pe ideea de a termina hartogaraia pana la primavara si a incepe sa bage dinamita in dealurile Dobrogei undeva prin mai-iunie 2007. Ideea e ca pana acum fie nu au primit oferte conforme, fie cineva nu a cotizat destul, fie nu s-a aratat interesat de proiect "cine trebuie"; in consecinta acolo pe site a aparut un anunt nou, ca s-a prelungit termenul de primire a ofertelor pentru management pana in noiembrie. Deci e clar ca pana in 2008 nu va da nimeni cu tarnacopul acolo!

Ceva de genul asta se intampla si in Bucuresti: banii sunt, dar proiectele sunt blocate in diverse puncte birocratice, pe motive care cel putin mie imi scapa. Si nu numai mie! Dar e clar ca Videanu nu mai prinde inca un mandat la primarie.

_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Joi 05 Oct 2006 09:13:18    Titlul subiectului: 64971

Probabil o sa demonteze podul vechi si o sa il puna pe cel nou. Pilonii sunt deja turnati.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
shoppy



Data înscrierii: 03/Oct/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 20

MesajTrimis: Joi 05 Oct 2006 15:50:08    Titlul subiectului: 64973

Deci noua data este 8 octombrie. Intai se vorbea de 1 septembrie, dar a fost francofonia. Ar fi ceva sa termine in 10 zile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Vin 06 Oct 2006 21:16:03    Titlul subiectului: dd 65013

Autobuzele liniilor 131, 148, 205, 261, 304, 335, 443, 444, 446, 448, 449, 450, 451, 476 si 783 vor circula ocolind zona Pasajului CF Miorita, unde se vor desfasura lucrari de reabilitare

Incepand cu data de 09.10.2006, datorita lucrarilor de reabilitare a Pasajului CF Miorita, situat pe Sos. Bucuresti - Ploiesti, se intrerupe traficul rutier general iar liniile de autobuze din zona vor functiona pe trasee modificate dupa cum urmeaza:
Autobuzele liniilor 131 si 335 vor circula pe traseele de baza, intre Piata Romana, respectiv Barajul Dunarii si Piata Charles de Gaulle, apoi deviat in ambele sensuri prin Bd. Aviatorilor, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aerogarii, Sos. Bucuresti Ploiesti.
Autobuzele liniilor 148, 261, 304, 443, 444, 446, 448, 449, 450, 451 si 476 vor circula de la terminalul Piata Presei Libere prin Bd. Marasti, apoi deviat in ambele sensuri prin Bd. Poligrafiei, Str. Baiculesti, Str. Straulesti, Bd. Ion Ionescu de la Brad, Sos. Bucuresti - Ploiesti apoi traseele de baza.
Autobuzele liniei 205 vor circula pe traseul de baza, intre Gara de Nord si Piata Presei Libere, apoi deviat in ambele sensuri prin Bd. Poligrafiei, Str. Baiculesti, Str. Straulesti, Bd. Ion Ionescu de la Brad pana la Bioterra.
Autobuzele liniei 783 vor circula pe traseul de baza, intre Piata Unirii si Piata Charles de Gaulle, apoi deviat in ambele sensuri prin Bd. Aviatorilor, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aerogarii, Sos. Bucuresti - Ploiesti, apoi traseul actual.

www.ratb.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 09:21:07    Titlul subiectului: 0000 65067

E mai rau decat ma asteptam, au reusit practic sa paralizeze tot nordul orasului, dat fiind ca "deviatii" au cautat scurtaturi pe strazi secundare precum Mircea Eliade provocand ambuteiaje enorme si blocand diverse intersectii de pe traseu. De asemenea s-au blocat strazi ceva mai libere pana ieri precum Calea Floreasca sau Radu Beller. Ma intreb care este media timpului intarziat la servici astazi pentru cei care lucreaza in zonele Floreasca / Aviatiei / Pipera / Dorobanti - zone aparent "neafectabile" Laughing de inchiderea respectivului bulevard sub podul Miorita. Eu am bifat 50 de minute. Da cineva mai mult? (pumni in capu' cefereului si al lu' Videanu of course)
_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 10:17:30    Titlul subiectului: 65069

Înțeleg că e enervant, dar totuși trebuia făcut... să nu uităm că din podul ăla s-a rupt o bucată acum câțiva ani - noroc că n-a nimerit pe cineva sub el! Și trenurile au restricție pe acolo din câte știu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
shoppy



Data înscrierii: 03/Oct/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 20

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 11:08:16    Titlul subiectului: 65074

Nu era nici o restrictie inainte de inceperea lucrarilor. Se circula mai incet pentru ca Gara Baneasa impreuna cu gara prezidentiala au fost prost gandite de la inceput.
Din pod nu s-a rupt nicidata o bucata, nici nu ar fi avut cum pentru ca e (inca e) o structura masiva din fier. Poate o fi cazut o bucata din ramasitele acelui bazorelief comunist cu care era decorat podul si care a fost demolat de mantuiala dupa '89, dar asta nu are legatura cu podul propriu-zis.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Fanu



Data înscrierii: 30/Iul/2006
Ultima vizita: 04/Feb/2007
Mesaje: 17
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 11:36:38    Titlul subiectului: 65075

Sa-mi fie scuzata opinia de catre cei care nu vad decat jumatatea goala a paharului... dar suntem o tara in progres.
Progres = (re)constructie. Nu am auzit vreun american nemultumit ca se darama maghernitza X sau Y sau ca se deviaza circulatia din cauza contructiei autostrazii subterane Z care leaga orasul de aeroport etc.
Se baga miliarde de euro in reconstructia unei magistrale de cale ferata (Bucuresti - Constanta). Pe railwayfan toti se plangeau de durata unei calatorii cu trenul la mare. In viitor va dura mai putin de 2 ore. Chiar este asa de mare sacrificiu 10 zile de ambuteiaje pentru inlocuirea unui pod din 1900 toamna?? O sa avem un pod nou-nout, pregatit pentru 3 sau 4 linii de CF, in loc de 2 cum erau inainte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 11:40:31    Titlul subiectului: 65076

Acest pod ar fi trebuit demolat si refacut undeva in timpul verii, in timpul sezonului de concedii, nu acum cand toata lumea s-a intors la servici. De fapt nici nu vreau sa stiu ce ne mai asteapta, ca aflam de mizerii de genul acesta practic de pe o zi pe alta.
Nu ma deranjeaza CA se investeste in infrastructura, ci CUM se fac toate lucrarile Confused

_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Horia Radulescu



Data înscrierii: 28/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2024
Mesaje: 83
Locație: Mulhouse (Franta)

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 15:36:07    Titlul subiectului: 65081

shoppy a scris:
Poate o fi cazut o bucata din ramasitele acelui bazorelief comunist cu care era decorat podul si care a fost demolat de mantuiala dupa '89, dar asta nu are legatura cu podul propriu-zis.
Acel basorelief nu era comunist, ci mult mai vechi... din anii 1932-34; pasajul CF/auto face parte din proiectul Garii Regale Mogosoaia (devenita mai apoi gara prezidentiala Baneasa)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 16:51:32    Titlul subiectului: 111111 65090

Cat de curand intra in lucru linia 21 si portiunea Piata Sudului - Sura Mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 17:05:50    Titlul subiectului: 65096

BIG- Sura Mare?!?!? P-asta n-o auzisem pana acum. 2 mari probleme.
1) inseamna ca Vitan-Big, ori va fi amanata ori se apuca de ea si restul traseului pana la Romprim sta si rugineste degeaba.
2) va fi nenorocit garantat tot sud-estul orasului, daca nu chiar tot estul. Nu mai am ce zice. Eventual dau un anunt in ziare cautand casa in centru... Confused
Si da Vitan-Big cand se apuca? Deja au inceput sa taie accesul depurilor intre ele si sectionarea completa a orasului. Vor fi sigur mutari masive de parc intre depouri. Cred ca deja s-au facut cateva cu ocazia lucrarilor pe 1 Decembrie 1918. Stie cineva mai multe?
Imi permit sa fac niste previziuni daca ce zice metruusor e adevarat.
-Big-Sura Mare: 15 dus la Sura Mare, 27 deviat (sau invers), 17 dispare sau deviat la Romprim ca tot aia e, 11 dispare. Apare o linie cu autobuzele cele mai varza, care va fi supraplina, probabil 615 (611 e luat).
-Colentina: poate o fac pe jumatati, Helitube-Ziduri Mosi si restul. Caz in care s-ar pemite infiintarea unei linii temporare pe juamtatea afectata, si ducerea lui 21 intre unul din capete si Tei sau de ce nu, Baicului.
-Big-Vitan: mi-e si frica sa ma gandesc, daca asta va fi inceputa in paralel cu restul... linie temporara 654 probabil, supraplina garantat. 34 deviat prin Vitan (sper eu) pana la Sura Mare, 1 dispare, 17 la fel daca mai ramane. Lumea va incepe sa boicoteze RATBul cu taote mertzanele lui, care tot nu pot asigura liniile temporare. Rutele alternative vor fi suprapline, metroul va fi mai rau ca in Tokio, preturile pentru apartamentele din SE vor scadea dramatic, lumea va incepe sa se mute, Berceniul va deveni un oras fantoma, iar blocurile vor fi lasate in paragina pana cand vor fi demolate de catre undele seismice emise de testele nucleare din Korea de Nord Rolling Eyes
In afara de final, cred ca asa vor fi lucrurile. Intr-o lume ideala...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 3 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community