Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari la infrastructura de tramvai RATB. Devieri de trafic
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 17:24:47    Titlul subiectului: 65099

bogdan_buc a scris:
-Big-Sura Mare: 15 dus la Sura Mare, 27 deviat (sau invers), 17 dispare sau deviat la Romprim ca tot aia e, 11 dispare. Apare o linie cu autobuzele cele mai varza, care va fi supraplina, probabil 615 (611 e luat).
Curba din benzinaria de la Cimitirul Eroii Revolutiei deabia asteapta sa fie folosita. Am vazut niste lucrari pe acolo...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 17:28:37    Titlul subiectului: 65100

Apropo de curba aia, nu e periculor oarecum sa mearga un tramvai asa de aproape de pompele de benzina? Adica se stie doar ca pantograful mai scoate scantei din cand in cand. Sa alimenteze unul in clipa aia si se va uita lumea la "Dezastrul de la Eroii Revolutiei" in loc de "Teste nucleare in Coreea de N"...
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 18:43:37    Titlul subiectului: 65101

Probabil ca distanta este suficient de mare, altfel fie nu se autoriza benzinaria, fie nu se construia linia pe acolo. La fel era si la Calea Grivitei, spre capatul de la Catedrala.
Aceste constructii, cu atat mai mult benzinariile, se autorizeaza de catre POMPIERI. Daca s'au dat autorizatii inseamna ca distanta e suficient de mare, din punctul de vedere al unor specialisti. Nimeni nu se joaca cu asa ceva. Daca era vorba ca sare o scanteie si miroase urat vreo 10 minute prin zona, nu era problema in Romania, dar daca sare ceva in aer, sunt buni de plata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
shoppy



Data înscrierii: 03/Oct/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 20

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 20:12:03    Titlul subiectului: 00000 65107

Mersi de corectie, Horia, dar atunci de ce a fost demolat imedit dupa '89?
Oricum, constructia pare asemanatoare ca latime cu a podului Herastrau care e un pod de 2 linii. Cred ca doar 2 linii va avea si podul Miorita.

Abia am auzit la televizor una si mai gogonata. Aceasta inchidere de 10 zile a DN1 e doar o bagatela, la anul DN1 se va inchide in zona Baneasa pentru construirea unui pesaj pentru o perioada de 7 LUNI. Da, 7! Si da, LUNI! Mr. Green


Ultima modificare efectuată de către shoppy la Lun 09 Oct 2006 23:54:58, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 21:20:20    Titlul subiectului: 65112

Acel basorelief îngreuna circulația mașinilor mai înalte pe sub pod. Chiar și după demolarea lui, un autobuz cu etaj tot nu încăpea pe sub pod.
bogdan_buc a scris:
Apropo de curba aia, nu e periculor oarecum sa mearga un tramvai asa de aproape de pompele de benzina?
Acea benzinărie s-a extins acum vreo 10-12 ani, când linia de tramvai deja era.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1352
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 23:56:11    Titlul subiectului: 65131

Eu am trecut cu un autocar nemtesc de 4m pe sub pod....soferul a lasat presiunea din pernele de aer la maximum si a mers foarte foarte incet...a durat vreo 3-4 minute bune si a fost aplaudat de catre intreg grupul...dar a trecut...
Mai stie cineva insa cum era prinsa reteaua de troleibuz la acel pod? Troleibuzul intorcea la Baneasa sau mergea mai departe?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mar 10 Oct 2006 10:12:42    Titlul subiectului: 65138

shoppy a scris:
Abia am auzit la televizor una si mai gogonata. Aceasta inchidere de 10 zile a DN1 e doar o bagatela, la anul DN1 se va inchide in zona Baneasa pentru construirea unui pesaj pentru o perioada de 7 LUNI. Da, 7! Si da, LUNI! Mr. Green
Aici zice mai multe: http://www.jurnalul.ro/articol_63656/nordul_capitalei___cosmar_rutier.html
In orice caz, nu va fi vorba de circulatie oprita 7 luni, ci de circulatie oprita de foarte multe ori in urmatorul an si ceva Twisted Evil

_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Horia Radulescu



Data înscrierii: 28/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2024
Mesaje: 83
Locație: Mulhouse (Franta)

MesajTrimis: Mar 10 Oct 2006 10:55:58    Titlul subiectului: 65140

Si eu am trecut in 2001 pe sub acest pasaj de la Baneasa cu autocare inalte... odata era un Setra S217 HDH (de 13,75m lungime, 3,80 inaltime) la care bornele de siguranta piuiau in continuu (si care din fericire avea antena de satelit (bila) scoasa, altfel o lasam pe acolo) si a doua oara cam la 2 ani dupa aceea, cu un S 326 DT (cu etaj, 3 osii, 12 m lungime si oficial 4,20 inaltime; de fapt, sunt cam 4.03) cu perna de aer lasata la maximum...
Aceeasi firma are si un S 431 DT de 525 000,- Eur. (13,9 m lungime, 4,20 inaltime, 2,55 latime) care nu a incaput niciodata, nici cu perna complet lasata; acela ocoleste pe la statia OMV, pe linia tramvaiului 5... Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
shoppy



Data înscrierii: 03/Oct/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 20

MesajTrimis: Mar 10 Oct 2006 19:38:54    Titlul subiectului: 65157

Podul Miorita. Ultima reprezentatie.


RF_DSC01012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.8 kb
 Vizualizat:  de 14113 ori

RF_DSC01012.JPG



RF_DSC01014.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.91 kb
 Vizualizat:  de 14113 ori

RF_DSC01014.JPG



RF_DSC01016.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.31 kb
 Vizualizat:  de 14113 ori

RF_DSC01016.JPG



RF_DSC01019.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.09 kb
 Vizualizat:  de 14113 ori

RF_DSC01019.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
busilica



Data înscrierii: 22/Iun/2006
Ultima vizita: 18/Noi/2014
Mesaje: 33
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Oct 2006 15:04:41    Titlul subiectului: 65168

Nu stiu daca se incadreaza pe deplin la acest topic ce vreau sa va povestesc, insa, cel putin partial, sunt on-topic.
Azi dimineata, ora 7.50. - intersectia Cantemir cu Marasesti. Coloana (sau, mai bine zis, coloanele) de masini se intindea de la Budapesta pana la Tineretului, intersectie care era blocata de masinile ce veneau de sus, de pe Serban-voda si nu puteau sa intre pe Cantemir Exclamation N-am vazut asa ceva niciodata!
Doua comentarii:
1. Inteleg ca este trafic si ca este "sezonul lucrarilor", dar toata aceasta nebunie este cauzata de faptul ca intersectia de la Budapesta este obturata chiar in mijloc din cauza lucrarilor la linia de tramvai, iar masinile ce traverseaza bd. Marasesti trebuie sa se "inghesuie" pe un culoar ce ocoleste zona centrala a intersectiei. Ceea ce ma revolta teribil este lipsa crasa de respect fata de cetatean! De ce zic asta? Scurta explicatie pentru aceia care nu sunt familiarizati cu aceasta intersectie: semaforizare clasica in 4 timpi, doi timpi pentru inainte pe cele doua directii de mers si 2 pentru la stanga. Acum, in conditiile in care Marasesti este inchis de la Budapesta spre Podul Marasesti, doi timpi sunt folositi pentru cei ce vin de la Parcul Carol si vireaza la stanga pe Cantemir spre Unirii, cum face 232 (adica trec cand e verde si pentru inainte, unde e inchis, si cand e verde la stanga), un timp pentru cei cevin de la Tineretului spre Parcul Carol, si un timp pentru directia Unirii-Tineretului!
Revin la revolta mea si intreb - e oare atat de greu sa fie trimis un numar suficient de politisti pentru a a asigura o fluenta, cat se poate, pe directia N-S? A, am uitat: de la Tineretului la Timpuri Noi erau alte "carduri" de masini(inclusiv pe linia de tramvai de pe contrasens) care, in majoritate, doreau sa intre tot pe Cantemir!!
2. Ceea ce m-a uimit si, din nou, revoltat este faptul ca intre Budapesta si Tineretului am numarat (eu circuland, norocosul de mine, contra "valului") 16 (saisprezece!) autobuze, 2 Iveco de pe 116 si 14 Citaro de pe liniile apartinand de Obregia. Ma gandesc cati oameni erau in autobuzele alea... si mai imi permit sa observ ca 25% (sau foarte aproape) din autobaza Obregia se afla blocata de-a lungul unei singure statii de autobuz...
Mi se parea extrem de lesne sa se fi evitat aceasta situatie, doar sa se fi vrut, prin anularea acelui semafor care, incurca in mod evident (un timp din cele 4 aproape ca nu trece nimeni prin intersectie!). Nu mai spun ce era aseara, cand coada in sensul celalalt trecea prin Pasajul Unirii pana la Sf. Gheorghe, iar la Budapesta erau doua masini de politie cu politistii... in ele Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Mie 11 Oct 2006 18:08:23    Titlul subiectului: hjthtr 65173

busilica a scris:
e oare atat de greu sa fie trimis un numar suficient de politisti pentru a a asigura o fluenta, cat se poate, pe directia N-S?? A, am uitat: de la Tineretului la Timpuri Noi erau alte "carduri" de masini(inclusiv pe linia de tramvai de pe contrasens) care, in majoritate, doreau sa intre tot pe Cantemir!
Pe la 08:00 era un Fiat Panda albastru care cazuse intre liniile in lucru de pe mijloc si incercarile de extragere de acolo ocupau si mai mult carosabilul.
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Joi 12 Oct 2006 18:01:36    Titlul subiectului: 65215

Se spune ca linia lui 7 e modenizata toata, ceea ce e adevarat, dar ati remarcat ca la prima curba la stanga cand coboara dupa Autogara Filaret in ce hal arata sina? Si cum fac vagoanele, ce vibratii sunt, pe ambele sensuri?
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 12 Oct 2006 22:31:26    Titlul subiectului: 65218

Arhimede a scris:
Se spune ca linia lui 7 e modenizata toata, ceea ce e adevarat, dar ati remarcat ca la prima curba la stanga cand coboara dupa Autogara Filaret in ce hal arata sina? Si cum fac vagoanele, ce vibratii sunt, pe ambele sensuri?
Linia lui 7 NU este modernizata 100%!
Bucata de la Autogara Filaret pana la Parcul Carol (Farfurie) a fost "modernizata" cu mult tmp in urma, insa in ultimii ani nu.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 12 Oct 2006 22:44:56    Titlul subiectului: 65219

Mai precis în 1998, an în care s-au înlocuit mai multe bucăți de linie din București și s-au instalat multe macaze automate.
Dacă e să mergem pe același principiu, nici linia 41 nu e modernizată complet. De exemplu, linia de pe Podul Grant e din 1994, cea de pe Ciurel e din 2000 etc..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Joi 12 Oct 2006 23:22:13    Titlul subiectului: 65222

Arhimede a scris:
Se spune ca linia lui 7 e modenizata toata, ceea ce e adevarat, dar ati remarcat ca la prima curba la stanga cand coboara dupa Autogara Filaret in ce hal arata sina? Si cum fac vagoanele, ce vibratii sunt, pe ambele sensuri?
Poate ai prins un tramvai cu oarece defectiuni, pentru ca pe linia 7 se gasesc din belsug...De regula, vagoanele bune ruleaza fin pe portiunea amintita de tine, chiar daca are ceva ani la activ. In comparatie cu starea liniei din alte locuri din capitala (Mihai Bravu, Vacaresti, Serban Voda etc.), linia aceea e buna, nu necesita nici un fel de modernizare. E drept ca dalele sunt usor roase, dar asta se datoreaza traficului auto.
Si mai apoi gandeste-te ca la ritmul in care lucreaza ei, le-ar fi luat inca jumatate de an pentru statia respectiva, date fiind conditiile de lucru (drum ingust, in rampa)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Vin 13 Oct 2006 19:56:16    Titlul subiectului: 65233

alch3mist a scris:
Poate ai prins un tramvai cu oarece defectiuni, pentru ca pe linia 7 se gasesc din belsug...De regula, vagoanele bune ruleaza fin pe portiunea amintita de tine, chiar daca are ceva ani la activ. In comparatie cu starea liniei din alte locuri din capitala (Mihai Bravu, Vacaresti, Serban Voda etc.), linia aceea e buna, nu necesita nici un fel de modernizare. E drept ca dalele sunt usor roase, dar asta se datoreaza traficului auto.
Crede-ma ca trec aproape zinic pe acolo, si se repeta. Unii vatmai chiar incetinesc, iar pe linie s-a si lucrat. Au pus niste metal care s-a tocit si a format un fel de lipitura aplicata pe zona cea mai solicitata a sinei. Ma intreb daca se pot scoate dalele si schimba bucata aceea de curba. Pe de alta parte, uneori pe toata portiunea vagoane bune ruleaza foarte incet, cred ca o chestie legata de orarul de respectat...

Apropos, daca linia 12 va fi modernizata, ce vagoane vor baga pe ea?

_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 13 Oct 2006 20:34:14    Titlul subiectului: 65236

Arhimede a scris:
Apropos, daca linia 12 va fi modernizata, ce vagoane vor baga pe ea?
Acuma nu stiu cat de modernizata va fi linia 12, din moment ce va mai ramane bucata aia varza de pe Vasile Milea. Si cum nu sunt sanse s-o faca p-aia prea curand 12 va raman cu statutul de tramvai greu, cu vehiculele pe care le stim cu totii. Si oricum viitorul lui 12 e nesigur, din cauza lucrarilor la pasajul Basarab, atat in timpul acestora cat si dupa, din moment ce se va desfiinta bucla de pe inelul viitor de tramvaie al capitalei. in timpul lucrarilor, ori il duc pe 12 in Giulesti (putin probabil fiindca vor mai fi si 35 si 11 pe acolo), ori poate la Depoul Militari si ii ia locul lui 8, ori nu mai apare deloc. Iar dupa ce dau drumul la pasaj, mai mult ca sigur 12 va merge la Vasile Parvan, lunadu-i locul lui 35 care cica va merge pana in Pipera (cum se face ca eu nu vad infrastructura pentru o asemenea mutare?)...
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Oct 2006 08:22:50    Titlul subiectului: 65247

Acea portiune intre Filaret si Parcul Carol e modernizata mai demult (cred ca in perioada cind se moderniza linia 41), dar tot modernizata e, e e sistem travers, nu longrine, si e totusi destul de ok; depinde probabil si de tramvai, in ce stare este
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Sâm 14 Oct 2006 20:36:04    Titlul subiectului: 000 65265

ÎNCĂ PATRU ZILE DE BLOCAJ
Lucrările la podul feroviar Constanța se vor termina miercuri

Sâmbătă 14 October 2006, 17:47

Calvarul șoferilor bucureșteni obligați să ocolească câțiva kilometri pentru a ajunge la Aeroportul Băneasa va dura mai mult decât au anunțat autoritățile inițial. Primarul Capitalei, Adriean Videanu, a făcut astăzi o scurtă vizită la podul Băneasa și, cu toate că s-a declarat mulțumit de stadiul lucrărilor, și-a dat seama că lucrarea nu va fi gata mâine, cum se spera, ci abia miercurea viitoare, adică exact așa cum se anunțase inițial.

"Firma este în grafic, însă am venit cu propunerea să prelungim termenul cu câteva zile, astfel încât să nu mai fie nevoie să mai închidem încă o dată circulația", a declarat Adriean Videanu

Sursa:www.realitatea.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
etravel



Data înscrierii: 30/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Oct 2006 15:12:16    Titlul subiectului: 65280

Horia Radulescu a scris:
Si eu am trecut in 2001 pe sub acest pasaj de la Baneasa cu autocare inalte...
Am trecut cu un autocar inalt chiar cu doua zile inainte de inceperea lucrarilor de taiere.
Pdul 'nou' sau reazemele lui, parca este mai lat si oricum e deplasat spre stanga fata de amplasamentul existent, ceea ce conduce la ideea ca firele de circulatie nu vor mai fi cele care acum trec pe langa gara prezidentiala.
Shoppy, felicitari pentru poze.
Citat:
"Firma este în grafic, însă am venit cu propunerea să prelungim termenul cu câteva zile, astfel încât să nu mai fie nevoie să mai închidem încă o dată circulația", a declarat Adriean Videanu
Adriean ar fi putut macar sa aiba bunul simt de a-si cere scuze pentru intreruperea traficului si pentru masivele neplaceri pe care ni le genereaza in fiecare zi.
Traiesc si in alte medii, merg si in alte tari unde acest lucru e perfect ok, si nu am de gand sa accept anormalul lor drept normal.
In mentalitatea domniilor lor nu incap insa asemenea fineturi. Mai mult, nici zonele de ocolire (bd. Ion Ionescu de la Brad, etc.) nu au fost cat de cat amenajate sau asfaltate, praful este cat malul si gropi pe jos cat cuprinde. Pe scurt specialitatea casei, dispret, bataie de joc si aroganta cat cuprinde.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
shoppy



Data înscrierii: 03/Oct/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 20

MesajTrimis: Dum 15 Oct 2006 19:16:52    Titlul subiectului: 65289

Eu am fost joi la aeroport sa iau pe cineva. Cunoscand de la fata locului problema am ales varianta Bucurestii Noi-Doi Cocosi-Centura-Otopeni. E adevarat ca intre Doi Cocosi si Centura se lucreaza si am pierdut vreo 10 min iar pe centura am mai pierdut vreo 15-20min in coloana dar am facut in 45min un drum pe care din ziare il estimasem la 1h30min-2h. Iar la intoarcere nu am facut decat 30min.
Deci nu a fost nici un haos sau calvar, prostia din mintile jurnalistilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
etravel



Data înscrierii: 30/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Oct 2006 19:33:07    Titlul subiectului: 65292

shoppy, aceea nu e varianta oficiala de traseu, e un workaround. E normal ca acolo sa nu fie trafic, e peste mana de ajuns in Bucurestii Noi pentru multa lume. Una din variantele oficiale este Piata Presei-->bd Poligrafiei (stii tu Very Happy )-->sos Straulesti (cu varianta prin cartierul Damaroaia)-->bd John de la Brad. Acolo este marea problema, precum si pe ruta "oglinda" prin Charles de Gaulle-->Ambasada Chineza si restul. Imensa bataie de joc si nesimtire de care vorbesc este faptul ca ruta prin Damaroaia si bd. care iese la aeroportul Baneasa e vai de * ei, edilii, desi stiau ca urmeaza ocolirea pe acolo, nu au facut nimic pentru a reabilita carosabilul, motiv ptr care la terminarea lucrarilor va arata ca dupa bombardament. Pun pariu ca si la inceperea lucrarilor la pasajul subteran de pe DN1 se va ocoli tot pe acolo, si tot in aceleasi mizerabile conditii.
Si stai, nu te bucura, din cate citesc nu ai prins nici o bariera la podul Otopeni. Twisted Evil

Pentru cine nu stie, mai e un proiect al unui pasaj subteran care va incepe aproximativ in dreptul cladirii Antena 1 - dupa cum stiti acolo soseaua urca ceva, proiectantii tot debiteaza faptul ca e locul ideal pentru o intrare de pasaj subteran-, va continua pe sub intersectie si va iesi undeva in dreptul rondului de la Aeroportul Baneasa.
Drumul pana la Otopeni va ajunge un fel de huta-huta, jos-sus, mai incolo (aproximativ in dreptul LukOil) va fi un pasaj suprateran, de pe care se va cobori pentru a se urca pe altul care la randul lui va avea rampa de coborarire pana in intersectia de la Academia de Politie. Genial, nu? Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 15 Oct 2006 19:42:32    Titlul subiectului: 65295

etravel a scris:
Si stai, nu te bucura, din cate citesc nu ai prins nici o bariera la podul Otopeni. Twisted Evil
Adica, un dezastru. Imi amintesc ca am luat-o invers spre Colentina si de acolo era coloana de masini pe soseaua de centura. Dar in fine, poate in 2008, ca europeni, va veti exercita mai serios dreptul de vot. Mai bine ar candida Gigi Becali la functia de primar, pentru ca s'a vazut ca de la primar la prim-ministru sau la presedinte distanta e mica. Pana atunci, ar matura pe jos cu firmele de 2 lei care fac reparatii de aceeasi valoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
etravel



Data înscrierii: 30/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Oct 2006 19:47:32    Titlul subiectului: 65296

Trix a scris:
Adica, un dezastru. Imi amintesc ca am luat-o invers spre Colentina si de acolo era coloana de masini pe soseaua de centura.
Corect.
Multa lume s-a pacalit crezand ca acolo nu e trafic si au sfarsit pierzand mai mult timp decat daca mergeau direct prin oras.
Practic zona e "colmatata", nu mai ai pe unde sa mergi fluent.
Astept cu interes prima zapada, moment in care ma voi blinda cu sandwichuri si bauturi calde ptr consum pe drumul Otopeni-Bucuresti. Sigur voi ajunge dupa cina.
Reabilitarea acestui tronson este impusa de catre starea lui catastrofala inca de pe vremurile oribile de dinainte de 1990. EU nu impune nimanui cu forta standarde de civilizatie, curatenie si fair play, doar daca doresc aceia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Oct 2006 22:29:53    Titlul subiectului: 65301

Nici săpt. asta nu se termină lucrările... Laughing Evil or Very Mad Mad În loc să de aamendă, Vicleanu a dat prelungire.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 4 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community