Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reteaua pentru troleibuze din Sibiu
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 19:27:54    Titlul subiectului: Reteaua de troleibuz din Sibiu 9318

Personal mi se pare interesanta reteaua...sau cel putin eu o vad foarte importanta ....cum arata ea...in diferitele colturi ale tarii...cum arata cea din sibiu...pentru ca ea este interesanta din toate punctele de vedere...cleme de prindere...modele...s.m.a ... putem vedea o clema de retea pe consola 'clasica'
2. ...o clema de prindere originara din 1983 cand a fost pusa reteaua in sibiu...INCA MAI EXISTA!!!imagine surprinsa pe Bdul M Viteazu.
3. aceasta retea care inca mai exista pe M Viteazu a fost 'urcata' de electromontaj carpati iar firul de cupru inca nu a fost inlocuit desi durata de viata al unuui cablu este la parametrii normali de 7 ani...aceasta este de 23 de ani...e ceva...insa apar si IMPROVIZATIILE in sibiu...iata una din ele. in imagine putem vedea cum o clema 'clasica' (asa le spun eu...denumirea nu o cunosc exact) de modelul BRASOV este inlocuita de una de tip TIMISOARA care mie nu mi plac deloc...defapt simetria este data complet peste cap...si deja mie unul nu mi place cum mai arata...
4. Iar in imaginea de fata se poate observa si una din cele mai vechi elemente de curba existente in sibiu...ea nu a fost inlocuita cu element de retea drept..desi troleibuzul nu mai intoarece acolo de 20 de ani...reteaua a fost prelungita iar elementul de curba a fost lasat...mai exista inca 2 elemente de curba in depou...restul au fost inlocuite in decursul anului 2004 cand mare parte din veche retea a fost complet inlocuita... acest element de curba a avut si el de suferit datorita faptului ca in sibiu nu se mai folosesc izolatori de portelan de prin 1991 ci doar acei izolatori patrati de ebonita....



Image594.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.27 kb
 Vizualizat:  de 19583 ori

Image594.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.13 kb
 Vizualizat:  de 16333 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.82 kb
 Vizualizat:  de 16333 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.17 kb
 Vizualizat:  de 16333 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 19:46:58    Titlul subiectului: 00000000000 9322

urmeaza alte IMPROVIZATII de care nu sunt deloc mandru...ceea ce denota faptul ca in sibiu a existat o perioada de criza majora in ceea ce privesc investitiile...mai ales in perioada 90-99.au existat vremuri in sibiu unde pentru o anumita interventie nu a existat metru de cablu de retea...ci a fost imprumutat de la medias...cleme si prinderi nu mai zic...in imaginile alaturate postez anumite IMPROVIZATII pentru a putea vedea cam cum sta situatia INCA in prezent
pe langa console indoite exista si retele care de abia mai trec iarna fara sa se rupa...iata un exemplu pe tronsonul cimitir- han dumbrava, retea originara din 1986.se pot vedea nici mai mult nici mai putin de 5 cleme pe o distanta de nici 10 ani...



Image635.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.58 kb
 Vizualizat:  de 19574 ori

Image635.JPG



Image636.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.66 kb
 Vizualizat:  de 19574 ori

Image636.JPG



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.63 kb
 Vizualizat:  de 16332 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.91 kb
 Vizualizat:  de 16332 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 19:55:18    Titlul subiectului: 11111111111 9326

in prima imagine un model de improvizatie practicat imediat dupa revolutie..nu mi placea deloc...dar parca tot era bine ca se punea element drept clasic...
2. putem vedea cum un element de retea model TM este injumatatit cu un alt element..dupa mine...oribil...
3. un element curba a carui izolator de despartire a fost inlocuit cu un izolator din austria....de asemenea IMPROVIZATIE...bine ca tine
4. o improvizatie care iarasi este tipic sibiana...insa de a dreprtul oribila...in sensul ca o clema de prindere in curba este inlocuita cu un element de clema drept...mi s a spus ca timpul de interventie este muuuult mai scurt...de inteles...insa noaptea ar trebui inlocuit...o astfel de improvizatie duce mult mai repede si mai usor la ruprea retelei...datorita uzurii rapide intr o curba ce are clema de suspensie dreapta...din fericire acestea au fost in mare inlocuite...



Image618.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.55 kb
 Vizualizat:  de 19579 ori

Image618.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.78 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.29 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 20:07:33    Titlul subiectului: 000000000 9330

reteaua de cleme clasice gen brasov a fost folosita si extinsa in perioada 1983-1988.ea mai exista pe aprox 45% din reteaua generala a sibiului...mai exact pe tronsoanele: Ghe Dima-Balanta ICMnerg- pe traseele T4 si T5 care au fost introduse in 1986-1988 si pe T3 Teclu-Autogara2, retea montata intre 1984-1985.Un astfel de model de clema mai exista si pe tronsonul Hanul Dumbrava-Cimitir.
2. - 3. astfel de elemente exista pe consola dubla...
4. un element in curba care exista inca....el nu mai are partea de sustinere a clemei de curba...si inca exista...prins cu cablu chiar dublu improvizat....
5. in imaginea aceasta putem observa elemente de prindere in curba romanesti cu izolatori austrieci...



Image632.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.61 kb
 Vizualizat:  de 19575 ori

Image632.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.18 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.18 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.94 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  21.54 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 20:34:46    Titlul subiectului: 111111111 9335

1. ...retea clasica si in dreapta cleme inlocuite....
2. intre 1989-1992 se extinde reteaua de troleibuz in zona strand valea aurie si metro....se foloseste retea model Timisoara (fara personalitate din punctul meu de vedere)...
3. si modelul acesta este folosit in amestec cu cel mai sus aratat intr un mod haotic....
4. ....iata o alta improvizatie grosolana...o clema de curba este inlocuita cu element drept austriac...noroc ca troleibuzul trece ff incet fiind curba...



Image662.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.62 kb
 Vizualizat:  de 19544 ori

Image662.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.39 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.96 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.71 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 28 Dec 2005 15:21:56    Titlul subiectului: 0000000 9508

bun...sa revenim la istoricul retelei de troleibuz din sibiu...in sibiu au existat si mai exista inca acele cleme clasice de tip brasov...desi aproape nici una nu mai are distantiere izolatori de portelan ci acei patrati de ebonita...apoi...prin 89 au aparut si clemelde tip Timisoara...explicatia este urmatoarea...de atunci a fost angajat pe postul de sef echipe retele domnul Micu, un domn..care fara a l lauda este foarte bun...acesta si a facut practica la Timisoara, oras in care s a introdus sistemul actual de cleme de prindere in 1979.De asemenea in Timisoara greu mai vezi un vechi izolator de portelan uitat pe vreun stalp...acesta este si motivul pt care s a insistat si in sibiu si chiar si in medias pe acest sistem...pe langa asta...acel sistem permite o elasticitate mai mare asupra retelei...ceea ce reteaua clasica existenta in brasov de exemplu, nu o permite (nici nu trebuie pt ca reteaua este bine intinsa)...in imaginile urmatoare exemplificam cleme de prindere existente.
4. un alt element in curba clar improvizat...



Image672.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  17.53 kb
 Vizualizat:  de 19515 ori

Image672.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.82 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.96 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.71 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 28 Dec 2005 15:34:15    Titlul subiectului: 88888888 9513

1. - 2. . . .
3. se pot vedea cleme a la Tursib...hibrid...cleme acre exista daor in sibiu...totodata se poate vedea ca ancora este sectionata...iar acolo unde este sectiunea nu este innodata sarma ci s a pus doar o tabla de prindere care este tot de productie siemens...este interesant cum se poate evita o inadire pe ancora intr un mod mai frumos...
4. un amalgam...



Image671.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.18 kb
 Vizualizat:  de 18614 ori

Image671.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.96 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.66 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.43 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 28 Dec 2005 15:52:48    Titlul subiectului: 0000000000 9523

...insa timpul tot trecea...retaua tot suferea...astfel ca a venit si anul 2003 unde noul primar klaus johannis a facut o intelegere cu primaria orasului kapfenberg si reteaua din austria a fost adusa aici...defapt tot ce inseamna cleme de prindere ancore...s.a.
de cand cu reteaua asta in sibiu nu s a mai folosit sistemul de prindere pe console....de asemenea aceasta retea este interesanta deoarece ancorele sunt prinse de 2 stalpi desi reteaua se afla in curba...deci reteaua nu sta suspendata in greutatea ei ci suspendata in 2 stalpi...
in imagine se poate vedea ambele variante...romaneasca si austriaca...
2. ...in imaginea de fata se poate vedea tipul de consola la care nu s a renuntat...este modelul brasov...indoita la fel...nu s a renuntat deoarece este pe drumul national unde din cand in cand mai trec si transporturi speciale mai inalte de 4,5m si atunci reteaua este ridicata iar traficul greu trece pe mijloc...niste ancore ar incuca...



Image648.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  21.54 kb
 Vizualizat:  de 18689 ori

Image648.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.32 kb
 Vizualizat:  de 16332 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  21.71 kb
 Vizualizat:  de 16332 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.88 kb
 Vizualizat:  de 16332 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.64 kb
 Vizualizat:  de 16332 ori

5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 28 Dec 2005 16:12:44    Titlul subiectului: 5555555555 9533

mai exista portiuni vechi, dar principala retea a fost inlocuita cu cablu nou si nu mai are nici o clema...e mai buna...doar pe portiunea cimitir-han dumbrava ea este intr o stare jalnica...dar deh...asteptam vremuri mai bune...
reteaua noua din sibiu... am specificat ca sunt componente siemens aduse din kapfenberg/austria....daca ne uitam insa la puzderia de improvizatii...
1. ...aici putem vedea un intrerupator siemens
2. ....ultima consola de pe calea dumbravii...ea este ultima din muuuultele care exista....
3. ....o data cu aparitia noii retele de troleibuz...in sibiu au aparut si elemente noi de retea....ca acest intrerupator asemanator cu cele din brasov...montat doar pe un singur fir...
4. .....in imaginea aceasta se poate vedea cablul de legatura dintre retele...este prins cu niste spite care au in varf niste izolatori...



Image600.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.96 kb
 Vizualizat:  de 18681 ori

Image600.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.57 kb
 Vizualizat:  de 16341 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.84 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.31 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 6088
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2006 15:54:15    Titlul subiectului: 10931

Complicata solutie. Cablul ala de legatura putea fi prins pur si simplu de traversa aia de sarma, urmand sa coboare vertical exact in dreptul firului de contact. Mai simplu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 12:39:45    Titlul subiectului: 00000000 11019

tursibul doar a preluat elementele din austria...cred ca exista acei izolatori rotunzi care au si o functie de rotita....astfel ca...daca firul de contact pe care trece troleul se rupe...sa nu smulga dupa el si firul de alimentare care este legat cu sarma de ancora...cred...
....element de curba dubu ancorat...



Image650.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.56 kb
 Vizualizat:  de 18633 ori

Image650.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 6088
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 12:56:55    Titlul subiectului: 11022

Cat de mult se complica!! Oare nu era mai simplu sa procedeze asa:
(am modifcat poza)



image650_904.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  15.01 kb
 Vizualizat:  de 18629 ori

image650_904.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 12:58:14    Titlul subiectului: jjjjjjjjjjj 11023

nu era mai simplu asa whitewolfcata...pt ca este o curba cu unghi mare...si aceasta retea este buna desi mie nu mi place....dar prin ancorarea retelei cu acele 2 sarme paralele exista o anumita elasticitate care confera un grad mai ridicat de viteza a troleibuzului...

1. un alt lucru interesant la reteaua de troleibuz din sibiu...este trecerea de tramvai...desi este doar o singura linie de tramvai care este mai mult preoraseneasca...aceasta linie de tramvai intra in oras pana la depou...intrarea in depou traverseaza intreg carosabilul...in 1983 cand s au introdus si troleibuzele...s au construit 2 macazuri de trecere de tramvai cu troleibuz...erau romanesti...frumoase...dar ele nu au existat mult...dupa vreo 3 ani...prin 1986 macazurile au fost stranse de pantograful unui tramvai...desi se practica sistemul din brasov de coborare a pantografului...probabil vatmanul a uitat sa l coboare si a strans toata minunatia de macaz...astfel s a recurs la o improvizatie, improvizatie care pana astazi a ramas in vigoare...iat o
2. de observat ca in anumite locuri se folosesc elemente de curba si in zona dreapta...
3. ...iata modelul de macazuri marca tursib
4. ca tot vorbim de hibrizi...iata si o intersectie...



Image656.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.43 kb
 Vizualizat:  de 18033 ori

Image656.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.35 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.1 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.65 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 13:17:47    Titlul subiectului: 1111111 11029

1. ....iata si un cap de linie suspendat...cand se retrag troleibuzele la garaj trebuie sa vireze la dreapta de pe str argesului pe calea dumbravii...exista o retea suspendata care este sub tensiune dar nu are legatura de macaz ci este ancorata in ambele parti..intr una de stalp...in alta de ancora...iat o...desi un macaz de intrare ar fi folosit pt a nu mai incurcat traficul
2. ....iata o imagine de ansamblu a podului garii...dupa cum se vede s au folosit elemente de prindere clasice model CLUJ....mi s a spus ca troleului ii place foarte mult sa fuga pe reteaua aceasta...pacat ca nu este folosita cum trebuie cu acel T6
3. ....intoarcerea de la balanta este o floare de ancore...iat o ...stalpul se afla pe o insula...
4. iata un element interesant...cu cleme de prindere ce se folosesc dor pt retele drepte s au prins niste cleme de curba...interesant este faptul ca nu exista despartitor (izolator) intre cele 2 cleme....



Image658.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.25 kb
 Vizualizat:  de 18019 ori

Image658.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.47 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.11 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.35 kb
 Vizualizat:  de 16331 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 13:27:58    Titlul subiectului: 00000000 11033

1. in poza aceasta se pot vedea cele 2 modele de separatoare care exista in sibiu....in partea stanga un separator de tip timisoara care s a folosit in sibiu de prin 1988...iar in partea dreapta...separator tip austria siemens care este asemanator cu cel de tip brasov care s a folosit la noi in sibiu initial...
2. ....un ultim izolator de portelan uitat pe ancora...



Image679.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.88 kb
 Vizualizat:  de 18017 ori

Image679.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  21.71 kb
 Vizualizat:  de 16333 ori

2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2006 02:01:25    Titlul subiectului: Reteaua pentru troleibuze din Sibiu. Lucrari 11504

...am gasit in calculatorul de la birou niste poze din diferiti ani care au ramas uitate pe undeva...oricum ele provin din colectia domnului dr. arhitect hermann fabinni...
....aceasta poza in sibiu este greu de gasit...defapt nu mai exiista...este exact intersectia dintre 9 mai si constitutiei...dupa cum se vede si in poza, acele case urmau sa fie demolate...in imagine nu mai aveau tigle...in prezent aici este o intersectie mare, semaforizate pe care merge traficul greu...ce este interesant este reteaua...era una din cele mai urate curbe...si este exact acolo unde am postat si poza cu acel troleibuz 247 pe 9 mai de care intreba victors...reteaua era foarte stramta...consola sta in greutatea retelei...se pot vedea sarmele care ar fi trebuit sa tina consola...labartate...aceasta intersectie a existat pana prin 1989

...ca tot vorbim despre reteaua initiala...iata cum arata fostul cinematograf independenta, actuala sala thalia...iar actualul bulevard coposu...numit si spitalelor..purta pe atunci denumirea bdul 23 august desi era mai degraba o starda ingusta...pietruita....asta era prin anii 1983-1987...apoi au inceput modernizarile la sosea...consolele care se vad au fost ulterior inlocuite, dar clemele in curba au fost pastrate...reteaua a fost asezata pe console duble inspre cinematograf...

...aceeasi sala vazuta insa din alt unghi...se poate vedea si distanta dintr e stalpi...dar nesimetria lor...cu toate ca nu sunt simetrici...ei sunt legati printr o ancora de care este suspendata reteaua...



9mai-constitutiei.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.96 kb
 Vizualizat:  de 17456 ori

9mai-constitutiei.JPG



sala_thalia1_182.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.6 kb
 Vizualizat:  de 16334 ori

sala_thalia1_182.jpg



sala_thalia2_519.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.36 kb
 Vizualizat:  de 16334 ori

sala_thalia2_519.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2006 22:59:02    Titlul subiectului: wwwwwwwww 13106

o consola veche de troleibuz...mai exact originala....din 83...in garajul tursib...


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.08 kb
 Vizualizat:  de 17416 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 26 Ian 2006 20:57:40    Titlul subiectului: 13979

Gerul a rupt linia de troleibuz de pe Semaforului
Frigul puternic din dimineata zilei trecute nu a iertat nici transportul în comun din Sibiu. Din motive înca neelucidate liniile de troleibuz de la intersectia Bulevardului Vasile Milea cu strada Semaforului s-au rupt. Din acest motiv, traficul rutier de la iesirea din Sibiu spre Brasov s-a desfasurat cu mare dificultate timp de aproape o ora. Imediat dupa producerea incidentului la fata locului au sosit echipele de interventie ale societatii de transport în comun Tursib. Pentru a putea asigura spatiu de manevra masinii de interventie, agentii de circulatie au dirijat traficul, însa si în aceste conditii circulatia s-a desfasurat foarte greu. Interventia a fost mult îngreunata de frigul patrunzator.Pe perioada cât troleibuzele nu au putut sa circule pe traseele afectate ele au fost înlocuite cu autobuze astfel încât calatorii sa poata sa ajunga la destinatie. Angajatii Tursib spuneau ieri ca pâna acum nu au avut alte incidente datorate frigului, desi se asteptau ca acestea sa apara în ultimele doua nopti.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.99 kb
 Vizualizat:  de 18115 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.15 kb
 Vizualizat:  de 18115 ori

2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 02 Feb 2006 19:46:30    Titlul subiectului: 55555555 14654

Bugetul de investitii pe 2006 / Investitiile din cartiere mai mari decat cele din centrul istoric
...printre multe alte investitii pe care le puteti citi pe www.sibiu.ro putem afla si urmatoarele:
La capitolul Alte Cheltuieli de Investitii este alocata suma de 1.774.360 de lei noi, in acest capitol fiind incluse cheltuielile privind achitarea leasingului pentru 20 de autobuze aflate deja in parcul auto al SC Tursib SA precum si achizitionarea in regim de leasing a inca 20 de autobuze noi. De asemenea, din aceste fonduri, se vor efectua lucrari de reabilitare a retelei de contact pentru troleibuze.
daca fac investitii la retaua de troleibuz, inseamna ca nu au de gand sa le desfiinteze...si asta e bine...vor sa achte 20 din mazurile achizitionate...si vor sa mai cumpere 6 citybusuri si de restul inca niste mazuri...si eu sunt de parere ca mai bine achizitionau niste troleibuze, dar daca nu se poate acum...o sa mai asteptam vreo 2 ani...si o sa vina si ele....am incredere in primarul nostru ca va fi la fel ca timisorenii sau clujenii...sau mediesenii..sau ploiestenii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 6088
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 14 Mar 2006 16:37:03    Titlul subiectului: 18409

Reteaua de troleibuz, cablaraia, mi s-a parut a fi intr-o stare extrem de precara, cu exceptia zonei de pe T4 dintre Henri Coanda si Otelarilor. Mentionez ca nu am fost pe Podul Garii unde reteaua fiind mai noua e posibil sa fie intr-o stare mai buna.
Pe restul de trasee reteaua este intr-o stare jalnica, in opinia mea, eu n-am mai vazut asa ceva pana acum, este mult mai paradita decat fosta retea constanteana pe care eu o consideram mai inainte a fi cea mai terminata retea. Retelei din Sibiu eu i-am zis reteaua diferita sau mozaic pentru ca anevoie poti gasi trei sisteme de prindere consecutive identice . . . Mi se pare naspa ca nu au optat pentru un sistem de prindere pe care sa-l generalizeze, isi puteau face in garaj un atelier de productie/reparatii pentru sistemele de prindere si rezolvau treaba.
Si cand te gandesti ca retele super misto precum cele din Slatina si Targoviste sunt lasate in paragina. . .
Cablurile retelei din Sibiu nu erau intise mai deloc, parca erau spanzurate, aveau niste "burti" sanatoase si se balansau destul de tare. De altfel, nu-i de mirare ca mai mereu sareau captatorii, numai eu am vazut intr-o singura zi trei deraieri . . .
Aici Radu spunea ca prinderea aceasta foarte lejera a retelei o face pe aceasta mai elastica, insa eu cred ca din contra aceasta retea neintinsa duce la atat de desele deraieri. Pentru ca in Constanta se intamplau aceleasi deraieri tot din cauza retelei neintinse. In schimb in Bucuresti, Targoviste, Targu-Jiu, Brasov unde reteaua era mai bine intinsa se mergea bine mersi. . .
Iata o poza cu reteaua lasata din zona Scolii Militare. Tot din aceeasi zona, o poza cu troleibuzul FBW #229 cu captatorii sariti. . .



0229-0T3-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.95 kb
 Vizualizat:  de 18036 ori

0229-0T3-002.jpg



RETEA-0006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.23 kb
 Vizualizat:  de 18036 ori

RETEA-0006.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 6088
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 14 Mar 2006 16:52:44    Titlul subiectului: 18412

O alta treaba care ma deranja este faptul ca macazele erau puse mult prea in scurt, direct in intersectie, ingreunand manevrele soferului. Unde mai puneti ca nici macar in zona macazelor reteaua nu era intinsa . . . deci nu-s de mirare desele deraieri . . . Sistemul folosit (si) in Bucuresti, cu macazul putin mai inainte/dupa intersectie mi se pare mult mai bun, nu vad asa mare greutate in a fi adoptat si la Sibiu . . .


macaz.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  14.93 kb
 Vizualizat:  de 18032 ori

macaz.jpg



RETEA-0004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.86 kb
 Vizualizat:  de 18032 ori

RETEA-0004.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 15 Mar 2006 00:27:58    Titlul subiectului: 0000000 18453

catalin, ai dreptate in anumite lucruri...despre macazuri pot sa sustin faptul ca e cea mai mare porcarie la sistemele de macazuri si de plasare a lor in intersectii...ce mi s a spus...ca din economie de fir contact s a renuntat la acei 20 m iar absolut toti soferii lauda macazurile existente, care sunt prototipuri sibiene...nu au poduri....cica nu mai sar troleele asa des ca inainte...sunt diferite fata de restul macazurilor din toata tara...trebuie sa te si contrazic insa la portiunea de retea gara-cimitir...este retea noua...cu prinderi noi...deci nu se poate compara cu cea din constanta...la noi insa nu exista acele fire cntact care la brasov sunt prinse de la macazuri..de stalpul urmator...din acele fire se intind sa se dau drumu firelor de contact...astfel ca reteaua din brasov...(un exemplu) este tot timpul intinsa, ca e iarna, ca e vara...ceea ce la sibiu nu se intampla...ci firul este supus unei dilatatii si contractari mult mai mari...lucru ce duce la o cedare mult mai rapida a firului...si aparitia burtiilor
...referitor la macazuri...macaze de intrare se observa in multe locuri si din tara si si peste hotare...ce nu se vede decat in sibiu...sunt macaze de separare exact in intersectie...e total aiurea...dar din economie s a ajuns si la asa ceva
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 17 Mar 2006 18:16:33    Titlul subiectului: 18601

Cred totusi ca exista tehnologia ca acele macazuri "scurte" sa fie folosite cu succes si in mod de ramificatie. Problema macazurilor "lungi" cred ca se datoreaza faptului ca daca troleibuzul nu se incadreaza corect, blocheaza intersectia si de aceea este preferabil ca macazul sa fie mai inainte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 24 Mar 2006 23:58:33    Titlul subiectului: 19051

iata cum arata si intersectia Calea Dumbravii colt cu Gheorghe Dima...reteaua era destul de praf...se poate vedea foarte bine cam cat de ingrijite erau macazurile...iata spre exemplu...intersectia/crucea de retea...este un macaz cu pod...dar ce poduri labartate...de aceea treceau relativ incet si desori le si sareau captatorii...se poate vedea si aparitia noilor...pe atunci...izolatori patrati de ebonita


p14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.82 kb
 Vizualizat:  de 18394 ori

p14.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 01 Apr 2006 11:05:38    Titlul subiectului: u8kyukyukyk 19641

la sibiu...e chestie de ani...se pare ca politica dusa de autoritatiile locale este total impotriva troleibuzelor...de exemplu...traseele T1 si T6 sunt deservite de autobuze...doar T3, T4, T5 si T8 mai sunt deservite de troleibuze...sunt pre multi soferi...dar conducerea spune ca au prea putinbe autobuze...in schimb se vor achizitiona 25-30 de autobuze si NICI UN TROLEIBUZ...deci intentiile sunt clare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community