Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele R.A.T. Timisoara
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Iun/2018
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 01 Ian 2006 14:11:23    Titlul subiectului: ghmgmmgh 10345

Articol din ziarul Agenda:
"Confort sporit
l În transportul în comun
În anul care tocmai se termină, Primăria timișoreană a achiziționat 50 de autobuze noi, marca Mercedes, care astfel au înlocuit mijloace de transport în comun uzate și deteriorate. Prin același contract semnat de reprezentanții municipalității s-a convenit asupra completării numărului de autobuze cu 10%, respectiv alte cinci autobuze de model similar celor cumpărate anterior. În recenta ședință a C.L.T. s-a aprobat hotărârea privind transmiterea în administrarea Regiei Autonome de Transport a celor cinci noi autobuze. În aceste zile, R.A.T.T. s-a angajat să pună în circulație și respectivele mijloace de transport public urban de călători.
Domnul viceprimar Adrian Orza ne-a mai spus că municipalitatea intenționează ca în 2006 să achiziționeze 50 de troleibuze noi, care vor schimba astfel întreg parcul de autovehicule de acest gen al R.A.T.T. În cursul lunii ianuarie, Primăria timișoreană va organiza o licitație pentru obținerea unui credit destinat achiziționării celor 50 de troleibuze noi și moderne, cu un grad ridicat de confort, care să asigure condiții civilizate de transport pentru călători. L. S. "
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 00:05:32    Titlul subiectului: 10474

Scurtarea țevilor de eșapament s-a practicat și în alte orașe. În București mai sunt doar 2 Ikarus 260 (din 177) care au țeava ne-scurtată (#167 și #207).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Iun/2018
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 13:58:22    Titlul subiectului: 10549

OAB a scris:
Cât vor mai circula? Vor prinde integrarea în UE sau le sacrifică înainte?
Daca intre timp nu se vor mai achizitiona autobuze noi cum s-au adus cele 5 MB Conecto, care sunt puse in circulatie incepand cu saptamana asta, cele mai multe Ikarus vor ramane, desi pe traseu sunt putine (IK 260 pe liniile 9, 17, 21 si 28; IK 280 pe liniile 9, 31 si 33), iar unele stau in depou de mai bine de doua luni.
Parc autobuze - an 2006:
Ikarus 260
231 - TM 09 YPO
232 - TM 09 YFJ
233 - TM 09 WZR
234 - TM 09 XJZ
235 - TM 09 XJY
236 - TM 09 XVR
237 - TM 09 XVS
238 - TM 09 WJH
TM 10 FOA
TM 10 JGO
TM 10 JGR
TM 10 JGW
TM 10 JGY
TM 10 JLO
TM 10 JLP
TM 10 JLS
TM 10 JLU
TM 10 JLV
TM 10 JLY
TM 10 JMV
TM 21 NEL
Ikarus 280
321 - TM 01 VYL
323 - TM 01 VYM
324 - TM 01 VYJ
326 - TM 09 VHI
327 - TM 09 VHL
328 - TM 09 VHN
TM 10 JGT
TM 10 JLK
TM 10 JLR
TM 10 ???
ROCAR 117 UD
313 - TM 04 KLC
314 - TM 04 KLD
ROCAR U 312 - 245
206 - TM 04 KLA
221 - TM 04 TNC
222 - TM 04 TNO (?)
224 - TM 04 KXY
Mercedes - Benz Conecto O345 (55 unitati)
B 4162x (fara B 41620)
B 4163x (fara B 41638)
B 4164x (fara B 41648)
B 4165x (fara B 41658)
B 4166x (fara B 41668)
B 41670
B 41671
B 41672
B 41673
B 41674
B 50582
B 50583
B 50584
B 50585
B 50586
Acestea sunt autobuzele in circulatie.
#315 ROCAR 117 UD nu mai circula de anul trecut, insa la sfarsitul lui 2005 l-am vazut in depou. Sper sa nu-l fi casat deja...
#325 DAC 117 UD cum am mai spus exista in autobaza din nordul orasului, alaturi de celelalte DAC-uri retrase ca si el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Feb/2018
Mesaje: 59
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Mar 10 Ian 2006 17:07:30    Titlul subiectului: vantm 11715

dupa 1990 in Timisoara, RATT a avut citeva autobuze scurte Van Hool, insa erau veeechi cred ca de prin "60
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 10 Ian 2006 18:03:13    Titlul subiectului: 00000000 11719

dan tm a scris:
dupa 1990 in Timisoara, RATT a avut citeva autobuze scurte Van Hool, insa erau veeechi cred ca de prin "60
Van Hool - Fiat 409-A-U-93 (sau Van Hool Fiat 6) din Bruxelles, ca cel din imagine (sursa: http://users.skynet.be/transiris/dossiers/10ans.htm):
In Bruxelles au fost livrate intre 1974 si 1975.
Nu stiu daca in Timisoara au venit si alte modele, in afara de 6. Cate astfel de autobuze au fost aduse si ce numere aveau cand au venit?
Mai multe imagini si informatii extrem de interesante cu si despre transportul din Bruxelles: http://transiris.ibelgique.com.


Ultima modificare efectuată de către Radu Czech la Mar 10 Ian 2006 19:12:14, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Feb/2018
Mesaje: 59
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Mar 10 Ian 2006 18:22:35    Titlul subiectului: 11722

Cam asa erau.Nu stiu cite au venit, vreo 20, dar numerele???? Rolling Eyes
www.ratt.ro poate te ajuta ei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Iun/2018
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 10 Ian 2006 18:45:15    Titlul subiectului: 11726

Site-ul ratt nu ne ajuta foarte mult, doar se specifica un an din care incep achizitiile si anuma 1991.
Un numar de parc am aflat pe internet: #8726.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 24/Ian/2018
Mesaje: 965
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 26 Dec 2006 17:58:24    Titlul subiectului: 00000 42097

Culorile alb-violet sunt deja o emblema a orasului Timisoara, iar chiar daca asupra echipei de fotbal se vor pune in aplicare acele sanctiuni, valorea de simbol a celor 2 culori nu poate fi banata!
La fel si in Arad, cu autobuzele MAN alb-rosii, la fel si la limita dintre judetele Arad si Timisoara, monumentele sunt vopsite in alb-rosu ( Arad) si alb-violet (Timis).
Intr-adevar, culorile alb-violet nu arata extraordinar dar eu sincer nu am nimic impotriva faptului de a adopta pe unele vehicule culorile echipei fanion a orasului. Plus de asta, nu vopsesc toate tramvaiele in alb-violet ci doar s-au limitat la cele cateva (din cate am vazut eu), deoarece de exemplu Rathgeber-ul #2003 ( fost albastru complet cu reclama Gealan), l-au revopsit in schema clasica galben-mustar.
Intr-adevar, in Arad asa au venit MAN-urile (sunt second-hand) , alb-rosii, aceasta fiind schema de culoare a vehiculelor din Halle. ( la fel sunt si Tatrele de acolo).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Feb/2018
Mesaje: 59
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Joi 28 Dec 2006 21:22:16    Titlul subiectului: 42228

Culorile alb violet arata rau de tot pe tramvaie si pe autobuze.
Mai ales dupa ce au investit sa le faca in culorile consacrate pe galben.
Si mai ales cred, ca la mijloc e o ,,manevra" foarte profitabila pentru unii.
Cum ar fi in Bucuresti sau in alte orase europene sa fie vopsite in culorile unei echipe.
Sau cum ar fi fost la Ploiesti cind avea 2 echipe in A?
Chiar si fara doua echipe,consider ca e discriminare fata de celelalte echipe din oras pe de o parte si un abuz, pentru ca obliga toti cetatenii sa vada culorile unei echipe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 03 Apr 2007 18:13:15    Titlul subiectului: 78061

Un Roman al RATT.....preluat de pe http://transport.asi.pwr.wroc.pl/


58041.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.03 kb
 Vizualizat:  de 18062 ori

58041.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Aug 2007 15:53:03    Titlul subiectului: 81917

Primaria Municipiului Timisoara a publicat in SEAP, JOUE si Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, Achiziții publice, un anunt de intentie privind achizitia, in sistem leasing, a 30 de autobuze urbane articulate (Euro 4, podea joasa 100%) si a unui autocar Euro 4. Costul estimat, fara TVA, este de 11200000 euro. Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire: 30 august 2007.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Iun/2018
Mesaje: 6179
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 07 Dec 2007 09:31:46    Titlul subiectului: 85488

Prin martie 2005 am ajuns pe la Timisoara, cu ocazia uni concert Moonspel. Am remarcat atunci pe liniile expres un autobuz Ikarus 260 care, deși era inscripționat ca aparținând RATT, avea număr de înmatriculare de Sibiu.
Autobuzul fotografiat de mine atunci, SB04YBI (poza1), pare să fi devenit actualul TM10JLU (poză 2, preluată de la http://ratt.stfp.net/?ttx=Ai )
Care era ideea cu aceste autobuze, de unde proveneau și cum au ajuns la RATT cu numere definitive de Sibiu?



SB04YBI-23354.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.66 kb
 Vizualizat:  de 17192 ori

SB04YBI-23354.jpg



TM10JLU-R3-DC_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.5 kb
 Vizualizat:  de 17192 ori

TM10JLU-R3-DC_1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Feb/2018
Mesaje: 59
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Vin 07 Dec 2007 16:59:08    Titlul subiectului: 85507

E simplu, aveau pe ele si autocolantul firmei furnizoare, Omnibuscenter, parca.
Deci au fost imnatriculate acolo si, probabil, pina la achitarea lor de catre RATT au fost inscrise pe respectiva firma.
Nu doar RATT a avut autobuze de acolo. Si unele primarii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robitm



Data înscrierii: 26/Dec/2007
Ultima vizita: 03/Iul/2009
Mesaje: 23
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 15:55:55    Titlul subiectului: 89295

Licitație contestată a treia oară

TIMIȘOARA - O firmă din București a contestat a treia oară licitația prin intermediul căreia Primăria intenționa să cumpere 30 de autobuze cu burduf.

Licitație contestată a treia oară.

Licitația trebuia să aibă astăzi loc la sediul instituției, dar din cauza contestației societății din Capitală, demersurile pentru achiziționarea a 30 de autobuze articulate au fost din nou oprite. Fiecare dintre autobuze are o capacitate de 100 de locuri și ar foarte utile pentru timișoreni la orele de vârf. Prima licitație a avut loc anul trecut, înainte de Crăciun, iar a doua în luna ianuarie.

„Prima dată au contestat faptul că autobuzele trebuie să aibă rezervoare de inox. A doua oară au contestat licitația spunând că nu li s-a pus la dispoziție caietul de sarcini, deși se afla pe Internet, iar azi au contestat caietul de sarcini în sine”, ne-a spus Flavius Boncea, purtătorul de cuvânt al Primăriei Timișoara. Primăria va sesiza din nou Consiliul Național de Soluționare al Contestațiilor și va da firma în judecată pentru a cere daune. Cele 30 de autobuze noi ar trebui să ajungă cât mai repede la Timișoara întrucât parcul auto al RATT este depășit. Numai 18 autobuze pot circula, restul fiind depășite din cauza uzurii.

Sursa: tion
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 1735
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 19:17:16    Titlul subiectului: 89308

Site tion a scris:
Numai 18 autobuze pot circula, restul fiind depășite din cauza uzurii.


Ei na! Cum de-au ajuns cele 50+ Mercedes Conecto 'depasite din cauza uzurii' ?? Sau o fi vrut sa spuna '18 autobuze in afara Conecto-urilor' ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
HIM2037



Data înscrierii: 11/Dec/2007
Ultima vizita: 08/Dec/2009
Mesaje: 26
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 19:55:03    Titlul subiectului: 89312

Cel care adat declaratia respectiva, privind faptul ca "Numai 18 autobuze pot circula, restul fiind depășite din cauza uzurii." dezinformeaza in mod voit sau din greseala, deoarce circula mai mult de 18 autobuze (si ma refer la celelalte, in afara de Conecto-uri si anume: Ikarus, Rocar, Dac x 17).
Tot aici doresc sa afirm, cu mare bucurie, ca toate cele 3 Dac -uri care au mai ramas circula aproape zilnic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 24/Ian/2018
Mesaje: 965
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 20:04:34    Titlul subiectului: 89313

Pei eu cred ca ziaristul se referea strict la autobuzele articulate. Oricum, pana la achizitionarea unor autobuze articulate noi, Timisoara ar fi putut aduce SH cateva autobuze foarte bune, cum sunt MAN-urile sau Mercedesurile aradene venite din Germania. Situatia parcului auto timisorean intr-adevar nu este prea roz, avand in vedere si ca autobuzele trebuie sa suplineasca "firobuzele" pe 5 trasee (12,13,16,17,18 ). Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HIM2037



Data înscrierii: 11/Dec/2007
Ultima vizita: 08/Dec/2009
Mesaje: 26
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 22:45:53    Titlul subiectului: 89329

Mergand pe ideea ca ziaristul se referea strict la autobuzele articulate, ajungem iarasi la o contradictie, deoarece RATT -ul, la ora actuala, nu detine decat 13 astfel de autobuze (10 Ikarus +3 DAC)
Deci, imi mentin afirmatia ca respectiva fraza ("Numai 18 autobuze pot circula, restul fiind depășite din cauza uzurii.") nu face decat sa dezinformeze; pe cel care a scris articolul probabil neiteresandul numarul, ci dorind sa sublinieze faptul ca exista destul de multe autobuze "depășite din cauza uzurii", ceea ce dupa parearea mea nu este chiar adevarat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cseh_17



Data înscrierii: 20/Noi/2007
Ultima vizita: 11/Apr/2013
Mesaje: 84
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2008 11:53:00    Titlul subiectului: 89369

In legatura cu autobuzele articulate, RATT-ul ar putea folosi pana sosesc noi autobuze pe cele care functioneaza dintre alea care sunt puse spre vanzare. O idee de scurta durata, dar care ar putea rezolva aglomeratia.


autobuze_vechi_garaj_106_146.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.46 kb
 Vizualizat:  de 16967 ori

autobuze_vechi_garaj_106_146.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robitm



Data înscrierii: 26/Dec/2007
Ultima vizita: 03/Iul/2009
Mesaje: 23
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2008 12:17:30    Titlul subiectului: 89372

La cum arata cele din poza de mai sus, nu prea par functionale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dante



Data înscrierii: 23/Ian/2008
Ultima vizita: 18/Oct/2015
Mesaje: 9
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 04 Mar 2008 13:40:33    Titlul subiectului: 89561

Informare privind procedura de achiziție publică în vederea atribuirii contractului de furnizare, în leasing, de 30 autobuze pentru transportul urban și un autocar, prin licitație deschisă (sursa: primariatm.ro)
Citat:
În nici un caz nu trebuie să se achiziționeze mijloace de transport care sunt pe o curbă descendentă din punct de vedere al progresului tehnic, respectiv al implementării noilor tehnologii.
Într-adevăr.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Robitm



Data înscrierii: 26/Dec/2007
Ultima vizita: 03/Iul/2009
Mesaje: 23
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 06 Mar 2008 19:08:25    Titlul subiectului: 89687

Daca totul va decurge conform planului primarului, se pare ca vom avea IrisBus-uri articulate...

Ciuhandu pierde in afacerea „Autobuzele”

La limita penalului

Contestația NTT Investment a fost depusă și la Primăria Timișoara, chiar în ultima zi când se mai putea face acest lucru. Ea a primit un ordin de înregistrare din partea unui angajat mai zelos. Surse din primărie ne-au declarat că un membru al Comisiei de licitație (Culiță Chiș) a încercat să ascundă faxul cu contestația, pentru a da drumul la licitație. După multe frământări, primarul Ciuhandu a refuzat însă această ilegalitate crasă. Care putea deveni chiar penală, mai ales că CNSC a admis contestația.
TIMIȘ/Confirmare
Primăria Timișoara trebuie să refacă licitația privind achiziția a 30 de autobuze
Un organism al statului român confirmă faptul că Primăria Timișoara a încercat să aranjeze o licitație privind achiziționarea a 30 de autobuze. Contestația depusă de o firmă care a vrut să participe la licitație, dar i s-a refuzat accesul, a fost acceptată. Procedura de achiziție trebuie acum repetat, spre disperarea șefilor municipalității.
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (SNCS) a confirmat că licitația organizată de Primăria Timișoara pentru achiziționarea a 30 de autobuze nu a fost corectă. CNSC a admis contestația depusă de o firmă din București pe care instituția condusă de Gheorghe Ciuhandu a refuzat să o primească la licitație. Mai exact, firmei NTT Investment nu i s-a pus la dispoziție documentația necesară prezentării la licitație. „Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor decide: Admite contestația. Dispune continuarea procedurii de atribuire. Obligă autoritatea contractantă să pună la dispoziția contestatarului a documentației de atribuire în maximum 15 zile de la data primirii prezentei. În același timp, autoritatea contractantă va stabili noi termene pentru depunerea ofertelor și pentru deschiderea lor, ce nu vor fi mai devreme de cinci zile de la aducerea lor la cunoștința tuturor operatorilor economici interesați. Executorie”, se arată în decizia dată, săptămâna trecută, de CNSC. Reprezentanții primăriei țin însă la mare secret anunțul privind soluția dată de consiliu, și e de înțeles acest lucru. În urmă cu o lună, primarul Gheorghe Ciuhandu a amenințat firma bucureșteană că i-ar fi blocat, prin această contestație, frumusețe de licitație organizată la marele fix pentru a fi câștigată de cine trebuie.

Amenințările primarului

„Înainte de Crăciun, când am organizat prima licitație, una dintre firme (au fost de fapt două – n.n,) a contestat caietul de sarcini. Atunci contestația s-a referit la faptul că se solicita ca autobuzele să aibă rezervoare de inox (de fapt, s-au contestat mai multe aspecte - n.n.). De data aceasta, o altă firmă a contestat modul de distribuire a caietului de sarcini”, se lamenta Ciuhandu. Pus pe fapte mari, primarul a trecut la amenințări, anunțând că va acționa în judecată firma care a depus contestația și îi va solicita daune în valoare de 35.000 de lei. După decizia dată de CNSC, s-ar putea ca Gheorghe Ciuhandu să se mai potolească nițel, asta dacă nu vrea cumva să fie acționat, la rândul lui, în judecată. În paranteză trebuie spus că „transparentul” primar a refuzat să dea numele acestei societăți. Dar cu ce au greșit cei de la NTT Investment, de l-au supărat în așa hal pe Ciuhandu? În fapt, marea lor „greșeală” a fost că au vrut să participe la o licitație la care jocurile erau deja făcute pentru o altă firmă. Iar când te bagi ca musca în ciorbă, chiar că devii deranjant pentru „incoruptibila” instituție de pe bd. Loga nr. 1.

Cum se pregătește o licitație în Primăria Timișoara

Municipalitatea a pus deoparte, în toamna anului trecut, 11,2 milioane de euro (fără TVA), în vederea achiziționării a 30 de autobuze cu capacitate mare, respectiv 100 de locuri. Toate bune și frumoase până aici. Numai că nu se face ca să dai un asemenea purcoi de bani pe vreun neavenit, chit că procedeul de achiziție a fost denumit „licitație deschisă”. Astfel că s-a constituit o comisie de licitație, avându-l în frunte taman pe primarul Gheorghe Ciuhandu, ajutat de mâna sa dreaptă, Culiță Chiș, șef al Direcției de Transporturi din cadrul municipalității. Această comisie a elaborat un caietul de sarcini după chipul și imaginea firmei care trebuia să câștige licitația. Inițial, acest caiet a fost achiziționat de nu mai puțin de 17 firme. Cum 14 firme nu puteau îndeplini nicicum cerințele din caiet, s-au retras din cursă. Astfel că doar trei firme au depus oferte, însă… surpriză, două dintre ele au fost trimise la plimbare. Este vorba de Solaris, din Polonia, și Megapolis, din București. Cele două societăți au depus contestații, fapt care a dus la blocarea licitației. Pe data de 18 decembrie 2007, CNSC a dat o soluție favorabilă primăriei, dar numai fiindcă aceasta a modificat punctele discutabile din Caietul de sarcini, ca atare contestația nu mai avea obiect. Licitația s-a amânat pentru 17 ianuarie 2008, atunci când s-a înscris în cursă NTT Investment. Aceasta a încurcat, din nou, planurile primăriei, care se pare că a bătut palma cu firma Cefin din București, care a participat la licitație împreună cu IRIS-BUS, tot din București, ultima specializată în caroserii. În atare condiții, devine tot mai palpitantă zbaterea primăriei în vederea organizării unei așa-zise licitații deschise la care, în final, trebuie să participe o singură firmă. Adică exact cea care trebuie să câștige.


Sursa articolului

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cseh_17



Data înscrierii: 20/Noi/2007
Ultima vizita: 11/Apr/2013
Mesaje: 84
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 09 Mar 2008 16:05:42    Titlul subiectului: 89807

Autobuzul din poza a apartinut RATT sau este un autobuz particular?


TM-3422-01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.04 kb
 Vizualizat:  de 16821 ori

TM-3422-01.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robitm



Data înscrierii: 26/Dec/2007
Ultima vizita: 03/Iul/2009
Mesaje: 23
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 09 Mar 2008 17:31:44    Titlul subiectului: 89811

Prin anii '90 (in 92' parca, pe vremea primarului Oancea) RATT-ul a primit o donatie de peste 10 astfel de autobuze, din pacate din lipsa de piese de schimb la vremea aceea, in scurt timp majoritatea au ajuns pe butuci. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 1735
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 21 Mai 2008 21:31:14    Titlul subiectului: 93626

Un articol despre problemele instalatiilor de aer conditionat din Mercedes-urile Conecto:

http://www.renasterea.ro/ro_articles.php?id=12160

Renasterea Banateana a scris:
Confortul călătorilor din autobuzele care circulă în Timișoara lasă de dorit. Sistemele de răcire ale autobuzelor marca Mercedes au cedat în fața căldurii. Așa se face că opt asemenea mijloace de transport în comun - potrivit surselor oficiale, jumătate - conform spuselor șoferilor, nu au aer conditionat, spre nemulțumirea călătorilor, dar și a șoferilor acestora.

Din păcate, din cauza cererilor mari pentru montarea aerului condiționat, la firmele de specialitate, autobuzele stau la rând, la reparat. ”Firma care repară aceste autobuze nu are capacitate să rezolve mai mult de unul pe zi, din cauza cererilor mari din această perioadă. Sunt opt autobuze cu defecte, care se remediază”, a declarat Ioan Lera, purtător de cuvânt al Regiei Autonome de Transport Timișoara.

Autobuzele nu mai sunt în garanție, reparațiile realizându-se contra cost. Disconfortul creat de această situație apasă și pe umerii șoferilor acestor mijloace de transport în comun, cei afectați de căldură pe toată perioada orelor de lucru. ”Ce aer condiționat să meargă, jumătate din autobuze nu au aer condiționat și ăștia nici nu au bani să le repare”, a afirmat un șofer, referindu-se la conducerea RATT-ului. Desigur, soluția pentru aceste zile călduroase, sugerată și de șoferi, este deschiderea geamurilor și a ușii din față în autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community