|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
cosmin4tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Noi/2023 Mesaje: 198 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum 01 Ian 2006 14:11:23 Titlul subiectului: ghmgmmgh |
10345 |
|
Articol din ziarul Agenda:
"Confort sporit
l În transportul în comun
În anul care tocmai se termină, Primăria timișoreană a achiziționat 50 de autobuze noi, marca Mercedes, care astfel au înlocuit mijloace de transport în comun uzate și deteriorate. Prin același contract semnat de reprezentanții municipalității s-a convenit asupra completării numărului de autobuze cu 10%, respectiv alte cinci autobuze de model similar celor cumpărate anterior. În recenta ședință a C.L.T. s-a aprobat hotărârea privind transmiterea în administrarea Regiei Autonome de Transport a celor cinci noi autobuze. În aceste zile, R.A.T.T. s-a angajat să pună în circulație și respectivele mijloace de transport public urban de călători.
Domnul viceprimar Adrian Orza ne-a mai spus că municipalitatea intenționează ca în 2006 să achiziționeze 50 de troleibuze noi, care vor schimba astfel întreg parcul de autovehicule de acest gen al R.A.T.T. În cursul lunii ianuarie, Primăria timișoreană va organiza o licitație pentru obținerea unui credit destinat achiziționării celor 50 de troleibuze noi și moderne, cu un grad ridicat de confort, care să asigure condiții civilizate de transport pentru călători. L. S. "
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 02 Ian 2006 00:05:32 Titlul subiectului: |
10474 |
|
Scurtarea țevilor de eșapament s-a practicat și în alte orașe. În București mai sunt doar 2 Ikarus 260 (din 177) care au țeava ne-scurtată (#167 și #207).
|
|
Sus |
|
|
cosmin4tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Noi/2023 Mesaje: 198 Locație: Timisoara
|
Trimis: Lun 02 Ian 2006 13:58:22 Titlul subiectului: |
10549 |
|
OAB a scris: | Cât vor mai circula? Vor prinde integrarea în UE sau le sacrifică înainte? | Daca intre timp nu se vor mai achizitiona autobuze noi cum s-au adus cele 5 MB Conecto, care sunt puse in circulatie incepand cu saptamana asta, cele mai multe Ikarus vor ramane, desi pe traseu sunt putine (IK 260 pe liniile 9, 17, 21 si 28; IK 280 pe liniile 9, 31 si 33), iar unele stau in depou de mai bine de doua luni.
Parc autobuze - an 2006:
Ikarus 260
231 - TM 09 YPO
232 - TM 09 YFJ
233 - TM 09 WZR
234 - TM 09 XJZ
235 - TM 09 XJY
236 - TM 09 XVR
237 - TM 09 XVS
238 - TM 09 WJH
TM 10 FOA
TM 10 JGO
TM 10 JGR
TM 10 JGW
TM 10 JGY
TM 10 JLO
TM 10 JLP
TM 10 JLS
TM 10 JLU
TM 10 JLV
TM 10 JLY
TM 10 JMV
TM 21 NEL
Ikarus 280
321 - TM 01 VYL
323 - TM 01 VYM
324 - TM 01 VYJ
326 - TM 09 VHI
327 - TM 09 VHL
328 - TM 09 VHN
TM 10 JGT
TM 10 JLK
TM 10 JLR
TM 10 ???
ROCAR 117 UD
313 - TM 04 KLC
314 - TM 04 KLD
ROCAR U 312 - 245
206 - TM 04 KLA
221 - TM 04 TNC
222 - TM 04 TNO (?)
224 - TM 04 KXY
Mercedes - Benz Conecto O345 (55 unitati)
B 4162x (fara B 41620)
B 4163x (fara B 41638)
B 4164x (fara B 41648)
B 4165x (fara B 41658)
B 4166x (fara B 41668)
B 41670
B 41671
B 41672
B 41673
B 41674
B 50582
B 50583
B 50584
B 50585
B 50586
Acestea sunt autobuzele in circulatie.
#315 ROCAR 117 UD nu mai circula de anul trecut, insa la sfarsitul lui 2005 l-am vazut in depou. Sper sa nu-l fi casat deja...
#325 DAC 117 UD cum am mai spus exista in autobaza din nordul orasului, alaturi de celelalte DAC-uri retrase ca si el.
|
|
Sus |
|
|
dan tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Mar/2024 Mesaje: 62 Locație: Sag (jud. TM)
|
Trimis: Mar 10 Ian 2006 17:07:30 Titlul subiectului: vantm |
11715 |
|
dupa 1990 in Timisoara, RATT a avut citeva autobuze scurte Van Hool, insa erau veeechi cred ca de prin "60
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Ian 2006 18:03:13 Titlul subiectului: 00000000 |
11719 |
|
dan tm a scris: | dupa 1990 in Timisoara, RATT a avut citeva autobuze scurte Van Hool, insa erau veeechi cred ca de prin "60 | Van Hool - Fiat 409-A-U-93 (sau Van Hool Fiat 6) din Bruxelles, ca cel din imagine (sursa: http://users.skynet.be/transiris/dossiers/10ans.htm):
In Bruxelles au fost livrate intre 1974 si 1975.
Nu stiu daca in Timisoara au venit si alte modele, in afara de 6. Cate astfel de autobuze au fost aduse si ce numere aveau cand au venit?
Mai multe imagini si informatii extrem de interesante cu si despre transportul din Bruxelles: http://transiris.ibelgique.com.
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Mar 10 Ian 2006 19:12:14, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
dan tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Mar/2024 Mesaje: 62 Locație: Sag (jud. TM)
|
Trimis: Mar 10 Ian 2006 18:22:35 Titlul subiectului: |
11722 |
|
Cam asa erau.Nu stiu cite au venit, vreo 20, dar numerele????
www.ratt.ro poate te ajuta ei.
|
|
Sus |
|
|
cosmin4tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Noi/2023 Mesaje: 198 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mar 10 Ian 2006 18:45:15 Titlul subiectului: |
11726 |
|
Site-ul ratt nu ne ajuta foarte mult, doar se specifica un an din care incep achizitiile si anuma 1991.
Un numar de parc am aflat pe internet: #8726.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 26 Dec 2006 17:58:24 Titlul subiectului: 00000 |
42097 |
|
Culorile alb-violet sunt deja o emblema a orasului Timisoara, iar chiar daca asupra echipei de fotbal se vor pune in aplicare acele sanctiuni, valorea de simbol a celor 2 culori nu poate fi banata!
La fel si in Arad, cu autobuzele MAN alb-rosii, la fel si la limita dintre judetele Arad si Timisoara, monumentele sunt vopsite in alb-rosu ( Arad) si alb-violet (Timis).
Intr-adevar, culorile alb-violet nu arata extraordinar dar eu sincer nu am nimic impotriva faptului de a adopta pe unele vehicule culorile echipei fanion a orasului. Plus de asta, nu vopsesc toate tramvaiele in alb-violet ci doar s-au limitat la cele cateva (din cate am vazut eu), deoarece de exemplu Rathgeber-ul #2003 ( fost albastru complet cu reclama Gealan), l-au revopsit in schema clasica galben-mustar.
Intr-adevar, in Arad asa au venit MAN-urile (sunt second-hand) , alb-rosii, aceasta fiind schema de culoare a vehiculelor din Halle. ( la fel sunt si Tatrele de acolo).
|
|
Sus |
|
|
dan tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Mar/2024 Mesaje: 62 Locație: Sag (jud. TM)
|
Trimis: Joi 28 Dec 2006 21:22:16 Titlul subiectului: |
42228 |
|
Culorile alb violet arata rau de tot pe tramvaie si pe autobuze.
Mai ales dupa ce au investit sa le faca in culorile consacrate pe galben.
Si mai ales cred, ca la mijloc e o ,,manevra" foarte profitabila pentru unii.
Cum ar fi in Bucuresti sau in alte orase europene sa fie vopsite in culorile unei echipe.
Sau cum ar fi fost la Ploiesti cind avea 2 echipe in A?
Chiar si fara doua echipe,consider ca e discriminare fata de celelalte echipe din oras pe de o parte si un abuz, pentru ca obliga toti cetatenii sa vada culorile unei echipe.
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 03 Apr 2007 18:13:15 Titlul subiectului: |
78061 |
|
Un Roman al RATT.....preluat de pe http://transport.asi.pwr.wroc.pl/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.03 kb |
Vizualizat: |
de 28176 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 25 Aug 2007 15:53:03 Titlul subiectului: |
81917 |
|
Primaria Municipiului Timisoara a publicat in SEAP, JOUE si Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, Achiziții publice, un anunt de intentie privind achizitia, in sistem leasing, a 30 de autobuze urbane articulate (Euro 4, podea joasa 100%) si a unui autocar Euro 4. Costul estimat, fara TVA, este de 11200000 euro. Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire: 30 august 2007.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 07 Dec 2007 09:31:46 Titlul subiectului: |
85488 |
|
Prin martie 2005 am ajuns pe la Timisoara, cu ocazia uni concert Moonspel. Am remarcat atunci pe liniile expres un autobuz Ikarus 260 care, deși era inscripționat ca aparținând RATT, avea număr de înmatriculare de Sibiu.
Autobuzul fotografiat de mine atunci, SB04YBI (poza1), pare să fi devenit actualul TM10JLU (poză 2, preluată de la http://ratt.stfp.net/?ttx=Ai )
Care era ideea cu aceste autobuze, de unde proveneau și cum au ajuns la RATT cu numere definitive de Sibiu?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.66 kb |
Vizualizat: |
de 27306 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.5 kb |
Vizualizat: |
de 27306 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
dan tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Mar/2024 Mesaje: 62 Locație: Sag (jud. TM)
|
Trimis: Vin 07 Dec 2007 16:59:08 Titlul subiectului: |
85507 |
|
E simplu, aveau pe ele si autocolantul firmei furnizoare, Omnibuscenter, parca.
Deci au fost imnatriculate acolo si, probabil, pina la achitarea lor de catre RATT au fost inscrise pe respectiva firma.
Nu doar RATT a avut autobuze de acolo. Si unele primarii.
|
|
Sus |
|
|
Robitm
Data înscrierii: 26/Dec/2007 Ultima vizita: 03/Iul/2009 Mesaje: 23 Locație: Timisoara
|
Trimis: Vin 29 Feb 2008 15:55:55 Titlul subiectului: |
89295 |
|
Licitație contestată a treia oară
TIMIȘOARA - O firmă din București a contestat a treia oară licitația prin intermediul căreia Primăria intenționa să cumpere 30 de autobuze cu burduf.
Licitație contestată a treia oară.
Licitația trebuia să aibă astăzi loc la sediul instituției, dar din cauza contestației societății din Capitală, demersurile pentru achiziționarea a 30 de autobuze articulate au fost din nou oprite. Fiecare dintre autobuze are o capacitate de 100 de locuri și ar foarte utile pentru timișoreni la orele de vârf. Prima licitație a avut loc anul trecut, înainte de Crăciun, iar a doua în luna ianuarie.
„Prima dată au contestat faptul că autobuzele trebuie să aibă rezervoare de inox. A doua oară au contestat licitația spunând că nu li s-a pus la dispoziție caietul de sarcini, deși se afla pe Internet, iar azi au contestat caietul de sarcini în sine”, ne-a spus Flavius Boncea, purtătorul de cuvânt al Primăriei Timișoara. Primăria va sesiza din nou Consiliul Național de Soluționare al Contestațiilor și va da firma în judecată pentru a cere daune. Cele 30 de autobuze noi ar trebui să ajungă cât mai repede la Timișoara întrucât parcul auto al RATT este depășit. Numai 18 autobuze pot circula, restul fiind depășite din cauza uzurii.
Sursa: tion
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 29 Feb 2008 19:17:16 Titlul subiectului: |
89308 |
|
Site tion a scris: | Numai 18 autobuze pot circula, restul fiind depășite din cauza uzurii. |
Ei na! Cum de-au ajuns cele 50+ Mercedes Conecto 'depasite din cauza uzurii' ?? Sau o fi vrut sa spuna '18 autobuze in afara Conecto-urilor' ?
|
|
Sus |
|
|
HIM2037
Data înscrierii: 11/Dec/2007 Ultima vizita: 08/Dec/2009 Mesaje: 26 Locație: Timisoara
|
Trimis: Vin 29 Feb 2008 19:55:03 Titlul subiectului: |
89312 |
|
Cel care adat declaratia respectiva, privind faptul ca "Numai 18 autobuze pot circula, restul fiind depășite din cauza uzurii." dezinformeaza in mod voit sau din greseala, deoarce circula mai mult de 18 autobuze (si ma refer la celelalte, in afara de Conecto-uri si anume: Ikarus, Rocar, Dac x 17).
Tot aici doresc sa afirm, cu mare bucurie, ca toate cele 3 Dac -uri care au mai ramas circula aproape zilnic.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 29 Feb 2008 20:04:34 Titlul subiectului: |
89313 |
|
Pei eu cred ca ziaristul se referea strict la autobuzele articulate. Oricum, pana la achizitionarea unor autobuze articulate noi, Timisoara ar fi putut aduce SH cateva autobuze foarte bune, cum sunt MAN-urile sau Mercedesurile aradene venite din Germania. Situatia parcului auto timisorean intr-adevar nu este prea roz, avand in vedere si ca autobuzele trebuie sa suplineasca "firobuzele" pe 5 trasee (12,13,16,17,18 ).
|
|
Sus |
|
|
HIM2037
Data înscrierii: 11/Dec/2007 Ultima vizita: 08/Dec/2009 Mesaje: 26 Locație: Timisoara
|
Trimis: Vin 29 Feb 2008 22:45:53 Titlul subiectului: |
89329 |
|
Mergand pe ideea ca ziaristul se referea strict la autobuzele articulate, ajungem iarasi la o contradictie, deoarece RATT -ul, la ora actuala, nu detine decat 13 astfel de autobuze (10 Ikarus +3 DAC)
Deci, imi mentin afirmatia ca respectiva fraza ("Numai 18 autobuze pot circula, restul fiind depășite din cauza uzurii.") nu face decat sa dezinformeze; pe cel care a scris articolul probabil neiteresandul numarul, ci dorind sa sublinieze faptul ca exista destul de multe autobuze "depășite din cauza uzurii", ceea ce dupa parearea mea nu este chiar adevarat.
|
|
Sus |
|
|
cseh_17
Data înscrierii: 20/Noi/2007 Ultima vizita: 11/Apr/2013 Mesaje: 84 Locație: Timisoara
|
Trimis: Sâm 01 Mar 2008 11:53:00 Titlul subiectului: |
89369 |
|
In legatura cu autobuzele articulate, RATT-ul ar putea folosi pana sosesc noi autobuze pe cele care functioneaza dintre alea care sunt puse spre vanzare. O idee de scurta durata, dar care ar putea rezolva aglomeratia.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.46 kb |
Vizualizat: |
de 27081 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Robitm
Data înscrierii: 26/Dec/2007 Ultima vizita: 03/Iul/2009 Mesaje: 23 Locație: Timisoara
|
Trimis: Sâm 01 Mar 2008 12:17:30 Titlul subiectului: |
89372 |
|
La cum arata cele din poza de mai sus, nu prea par functionale.
|
|
Sus |
|
|
dante
Data înscrierii: 23/Ian/2008 Ultima vizita: 18/Oct/2015 Mesaje: 9 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mar 04 Mar 2008 13:40:33 Titlul subiectului: |
89561 |
|
Informare privind procedura de achiziție publică în vederea atribuirii contractului de furnizare, în leasing, de 30 autobuze pentru transportul urban și un autocar, prin licitație deschisă (sursa: primariatm.ro) Citat: | În nici un caz nu trebuie să se achiziționeze mijloace de transport care sunt pe o curbă descendentă din punct de vedere al progresului tehnic, respectiv al implementării noilor tehnologii. | Într-adevăr.
|
|
Sus |
|
|
Robitm
Data înscrierii: 26/Dec/2007 Ultima vizita: 03/Iul/2009 Mesaje: 23 Locație: Timisoara
|
Trimis: Joi 06 Mar 2008 19:08:25 Titlul subiectului: |
89687 |
|
Daca totul va decurge conform planului primarului, se pare ca vom avea IrisBus-uri articulate...
Ciuhandu pierde in afacerea „Autobuzele”
La limita penalului
Contestația NTT Investment a fost depusă și la Primăria Timișoara, chiar în ultima zi când se mai putea face acest lucru. Ea a primit un ordin de înregistrare din partea unui angajat mai zelos. Surse din primărie ne-au declarat că un membru al Comisiei de licitație (Culiță Chiș) a încercat să ascundă faxul cu contestația, pentru a da drumul la licitație. După multe frământări, primarul Ciuhandu a refuzat însă această ilegalitate crasă. Care putea deveni chiar penală, mai ales că CNSC a admis contestația.
TIMIȘ/Confirmare
Primăria Timișoara trebuie să refacă licitația privind achiziția a 30 de autobuze
Un organism al statului român confirmă faptul că Primăria Timișoara a încercat să aranjeze o licitație privind achiziționarea a 30 de autobuze. Contestația depusă de o firmă care a vrut să participe la licitație, dar i s-a refuzat accesul, a fost acceptată. Procedura de achiziție trebuie acum repetat, spre disperarea șefilor municipalității.
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (SNCS) a confirmat că licitația organizată de Primăria Timișoara pentru achiziționarea a 30 de autobuze nu a fost corectă. CNSC a admis contestația depusă de o firmă din București pe care instituția condusă de Gheorghe Ciuhandu a refuzat să o primească la licitație. Mai exact, firmei NTT Investment nu i s-a pus la dispoziție documentația necesară prezentării la licitație. „Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor decide: Admite contestația. Dispune continuarea procedurii de atribuire. Obligă autoritatea contractantă să pună la dispoziția contestatarului a documentației de atribuire în maximum 15 zile de la data primirii prezentei. În același timp, autoritatea contractantă va stabili noi termene pentru depunerea ofertelor și pentru deschiderea lor, ce nu vor fi mai devreme de cinci zile de la aducerea lor la cunoștința tuturor operatorilor economici interesați. Executorie”, se arată în decizia dată, săptămâna trecută, de CNSC. Reprezentanții primăriei țin însă la mare secret anunțul privind soluția dată de consiliu, și e de înțeles acest lucru. În urmă cu o lună, primarul Gheorghe Ciuhandu a amenințat firma bucureșteană că i-ar fi blocat, prin această contestație, frumusețe de licitație organizată la marele fix pentru a fi câștigată de cine trebuie.
Amenințările primarului
„Înainte de Crăciun, când am organizat prima licitație, una dintre firme (au fost de fapt două – n.n,) a contestat caietul de sarcini. Atunci contestația s-a referit la faptul că se solicita ca autobuzele să aibă rezervoare de inox (de fapt, s-au contestat mai multe aspecte - n.n.). De data aceasta, o altă firmă a contestat modul de distribuire a caietului de sarcini”, se lamenta Ciuhandu. Pus pe fapte mari, primarul a trecut la amenințări, anunțând că va acționa în judecată firma care a depus contestația și îi va solicita daune în valoare de 35.000 de lei. După decizia dată de CNSC, s-ar putea ca Gheorghe Ciuhandu să se mai potolească nițel, asta dacă nu vrea cumva să fie acționat, la rândul lui, în judecată. În paranteză trebuie spus că „transparentul” primar a refuzat să dea numele acestei societăți. Dar cu ce au greșit cei de la NTT Investment, de l-au supărat în așa hal pe Ciuhandu? În fapt, marea lor „greșeală” a fost că au vrut să participe la o licitație la care jocurile erau deja făcute pentru o altă firmă. Iar când te bagi ca musca în ciorbă, chiar că devii deranjant pentru „incoruptibila” instituție de pe bd. Loga nr. 1.
Cum se pregătește o licitație în Primăria Timișoara
Municipalitatea a pus deoparte, în toamna anului trecut, 11,2 milioane de euro (fără TVA), în vederea achiziționării a 30 de autobuze cu capacitate mare, respectiv 100 de locuri. Toate bune și frumoase până aici. Numai că nu se face ca să dai un asemenea purcoi de bani pe vreun neavenit, chit că procedeul de achiziție a fost denumit „licitație deschisă”. Astfel că s-a constituit o comisie de licitație, avându-l în frunte taman pe primarul Gheorghe Ciuhandu, ajutat de mâna sa dreaptă, Culiță Chiș, șef al Direcției de Transporturi din cadrul municipalității. Această comisie a elaborat un caietul de sarcini după chipul și imaginea firmei care trebuia să câștige licitația. Inițial, acest caiet a fost achiziționat de nu mai puțin de 17 firme. Cum 14 firme nu puteau îndeplini nicicum cerințele din caiet, s-au retras din cursă. Astfel că doar trei firme au depus oferte, însă… surpriză, două dintre ele au fost trimise la plimbare. Este vorba de Solaris, din Polonia, și Megapolis, din București. Cele două societăți au depus contestații, fapt care a dus la blocarea licitației. Pe data de 18 decembrie 2007, CNSC a dat o soluție favorabilă primăriei, dar numai fiindcă aceasta a modificat punctele discutabile din Caietul de sarcini, ca atare contestația nu mai avea obiect. Licitația s-a amânat pentru 17 ianuarie 2008, atunci când s-a înscris în cursă NTT Investment. Aceasta a încurcat, din nou, planurile primăriei, care se pare că a bătut palma cu firma Cefin din București, care a participat la licitație împreună cu IRIS-BUS, tot din București, ultima specializată în caroserii. În atare condiții, devine tot mai palpitantă zbaterea primăriei în vederea organizării unei așa-zise licitații deschise la care, în final, trebuie să participe o singură firmă. Adică exact cea care trebuie să câștige.
Sursa articolului
|
|
Sus |
|
|
cseh_17
Data înscrierii: 20/Noi/2007 Ultima vizita: 11/Apr/2013 Mesaje: 84 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum 09 Mar 2008 16:05:42 Titlul subiectului: |
89807 |
|
Autobuzul din poza a apartinut RATT sau este un autobuz particular?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
30.04 kb |
Vizualizat: |
de 26935 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Robitm
Data înscrierii: 26/Dec/2007 Ultima vizita: 03/Iul/2009 Mesaje: 23 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum 09 Mar 2008 17:31:44 Titlul subiectului: |
89811 |
|
Prin anii '90 (in 92' parca, pe vremea primarului Oancea) RATT-ul a primit o donatie de peste 10 astfel de autobuze, din pacate din lipsa de piese de schimb la vremea aceea, in scurt timp majoritatea au ajuns pe butuci.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 21 Mai 2008 21:31:14 Titlul subiectului: |
93626 |
|
Un articol despre problemele instalatiilor de aer conditionat din Mercedes-urile Conecto:
http://www.renasterea.ro/ro_articles.php?id=12160
Renasterea Banateana a scris: | Confortul călătorilor din autobuzele care circulă în Timișoara lasă de dorit. Sistemele de răcire ale autobuzelor marca Mercedes au cedat în fața căldurii. Așa se face că opt asemenea mijloace de transport în comun - potrivit surselor oficiale, jumătate - conform spuselor șoferilor, nu au aer conditionat, spre nemulțumirea călătorilor, dar și a șoferilor acestora.
Din păcate, din cauza cererilor mari pentru montarea aerului condiționat, la firmele de specialitate, autobuzele stau la rând, la reparat. ”Firma care repară aceste autobuze nu are capacitate să rezolve mai mult de unul pe zi, din cauza cererilor mari din această perioadă. Sunt opt autobuze cu defecte, care se remediază”, a declarat Ioan Lera, purtător de cuvânt al Regiei Autonome de Transport Timișoara.
Autobuzele nu mai sunt în garanție, reparațiile realizându-se contra cost. Disconfortul creat de această situație apasă și pe umerii șoferilor acestor mijloace de transport în comun, cei afectați de căldură pe toată perioada orelor de lucru. ”Ce aer condiționat să meargă, jumătate din autobuze nu au aer condiționat și ăștia nici nu au bani să le repare”, a afirmat un șofer, referindu-se la conducerea RATT-ului. Desigur, soluția pentru aceste zile călduroase, sugerată și de șoferi, este deschiderea geamurilor și a ușii din față în autobuze. |
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|